Tactical Assault (Tactical Ops 3) Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-04-2022
Afbeeldingslocatie: http://tactical-assault.com/assets/images/main/ta_logo.png

Begin 2012 komt er een moderne, maar toch compleet nieuwe versie van Tactical ops uit.

Wegens copyright issues met Atari die Tactical Ops in 2002 als retail games releaste is de naam veranderd in Tactical Assault.

Ironisch genoeg was het 1e Tactical Ops team ook al genoodzaakt om de naam van SWAT naar Tactical Ops te veranderen in 2000.

Tactical Assault is qua hoofdlijnen het zelfde als Counter Strike, maar toch zeker geen CS kloon.

Afbeeldingslocatie: http://tactical-assault.com/assets/images/misc/TA_CharSelectConcept_Thumb.jpg

Je hebt 2 teams, special Forces en Mercenary's.

Je speelt in rondes en hebt dus geen respawn. Je begint met 1000 dollar waarvoor je Armor en een handwapen kunt kopen.

Voertuigen en vliegmachines besturen is er niet bij, het is pure infantrie actie !

Rondes kunnen worden gewonnen door alle vijanden uit te schakelen of door bijv. gijzelaars te redden, een bom te planten enz.

Tactical Assault heeft iets meer vrijheid. Je kunt als een freerunner van hoogtes afspringen en je snel over daken begeven. Maar toch komt het aan op precisie en tactiek.

De unieke weapon balance draagt bij aan een uitdagende gameplay.

Het is zo verslavend om met je muis de laserpointer van je Desert Eagle naar het hoofd van je tegenstander te slingeren en deze met een paar schoten te killen..

De kogel van een enkelschots wapen doet veel meer damage dan de kogels uit een automatisch wapen.
Dus met weinig geld kun je mits je goed kunt aimen bijna altijd uit de voeten.

Door het goede concept is na 10 jaar is Tactical Ops nog steeds razend populair !

In 2007 is begonnen met het formeren van een team, in 2008 is de ontwikkeling van Tactical Assault begonnen.

In 2009 zijn we overgestapt naar Unreal Development KIt en bijna zo goed als opnieuw begonnen.

Op het moment rushen we naar de 1e Beta release, Recent zijn er meer dan 10 nieuwe teamleden bij ons team gekomen om dit mogelijk te maken.

Hieronder een paar plaatjes uit de laatste media release. Op het moment worden de wapens geanimate door 2 nieuwe animators. De characters worden ook geanimate en we zullen soon ingame footage showen :)

Afbeeldingslocatie: http://tactical-assault.com/assets/images/misc/MP5A3_Render.jpg_T.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tactical-assault.com/assets/images/misc/Remington870P_Render_T.jpg

Meer wapens op onze official site & forums

---------- Oudere Media --------

Tactical Assault Youtube Chanel

Afbeeldingslocatie: http://tactical-assault.com/assets/images/misc/tacticalops.gif

[ Voor 125% gewijzigd door Psylocibine op 18-11-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 08:34
Ik zal deze game zeker uitproberen als TO veteraan!

Ben erg benieuwd, maar ik denk dat deze game wederom telaat is qua releasedatum.

[ Voor 45% gewijzigd door Pedr0 op 25-08-2009 13:01 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

Steffy

Ayreonaut

Crossfire was gewoon een flop. Aardige mod en een paar weken geprobeert in te komen maar als ik op zondag avond om 7 uur savonds online kwam, een klassiek druk moment in online gaming en zag dat er al met al 40 man online waren dan wist ik genoeg en dat was op het hoogte punt van de mod. Erg jammer maar het spel ging ten onder aan het feit dat het te laat kwam. Ook is Unreal Tournament heel erg onpopulair, ik ken echt niemand die uberhaupt ooit UT3 gespeeld heeft, zelf niet illegaal. Dat zegt ook weer genoeg. UT2003/4 genoten dan nog van meer gebruik maar UT3 is vrijwel onbespeeld in mijn toch nog grote gamende kennissen kring. Ik verwacht dan ook dat een nieuwe TO mod niet meer zo succesvol gaat worden als de aller eerste TO mod die toch klassiek goed was. Wat heb ik daar een bergen tijd in gestoken zeg. Dat was dag in dag uit TO online, elke avond even 2 a 3 uurtjes een paar rondjes op je favo server met je vaste groepje mensen uit je klas of van school, toen speelde echt een heleboel mensen het.

Laatste jaren zijn zulke games hard terug gelopen in aantallen spelers, ook AA dat ook geheel gratis is heeft last van moeilijk het hoofd boven water te houden. Met slechts tientallen tot enkele honderden mensen die het spelen op de drukste momenten weet je dat het een kwestie van tijd is voor de community langzaam afzwakt. Dat had TO ook als probleem, slechts selecte groepen blijven het spelen. Het is gewoon een langzaam uitstervende soort van gamen. De hordes Duitsers zijn ook al niet meer in de ooit zo grote getalen te vinden in bijna alle games in dit genre zoals CS, UT, TO, AA, etc. Dat is allemaal minder, het is niet meer zoals 10 jaar geleden.

Opzich leuk dat men dit probeert en misschien slaagt het ook wel deels maar zo succesvol als vroeger wordt het niet meer. UT3 maar eens uit de budgetbak vissen tegen die tijd dat het uit is en dan maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 11:47
Tof! Vroeger ook enorm veel tijd in TO gestoken. De wapens, het geluid en de de mappen waren geniaal. (met die stomme hostages "please help me", "'I don't want to die"), haha, goeie oude tijden. Crossfire viel inderdaad aardig tegen, het was allemaal wat stroef en hakkerig. Ik gok dat met de engine van UT3 dit een geniaal mod kan worden.

@steffy: Dat je UT3 nooit gespeeld hebben is je eigen verlies, maar ik kan me niet voorstellen dat daardoor een mod kan sterven. UT3 wordt immers nog enorm veel gespeeld waardoor de mod scene heus niet in de schaduw blijft staan.

Ik hoop dat ze een beetje nostalgisch blijven door de oude mappen zoals Verdon en Rapid Waters gaan modeleren (en misschien uitbouwen).

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Tactical Ops, wat een heerlijk spel was dat :) Rapid Waters, is dat die met die waterval en die 2 loopbruggen :p ? En waar je dan tegen de waterval kon opzwemmen :p Mijn eerste 'echte' online shooter was dat :) Voor Counterstrike 1.6 nog. Haha en klopt inderdaad, van die hostages werd je helemaal gek.

Ik ga dit zeker even proberen als het uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Tering die screenshots op de site is niet misselijk! Als Counterstrike binnenkort niet met iets nieuws komt dan gok ik dat veel graphic-geile mensen de overstap gaan maken. "Vroeger" sowieso al een eeuwige strijd tussen de CS en TO kampen.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Ik hoop dat ze een beetje nostalgisch blijven door de oude mappen zoals Verdon en Rapid Waters gaan modeleren (en misschien uitbouwen).
Als ik de posts lees van het TA-team op hun forum dan willen ze vooral vernieuwend ter werk gaan. Ze hebben wel een poll gehouden of Rapid Waters terug moet keren. Deze map zal er ongetwijfeld komen, of het nou op de officieele of onofficieele manier gaat.
Dat vernieuwende mappen net zo goed kunnen zijn heeft TO Crossfire wel bewezen. Ondanks dat de populariteit van dit spel beperkt is gebleven tot een kleine groep gamers, zijn er onder hun toch enkele mappen legendarisch geworden.
Omdat er veel mensen die nog Assault On Terror spelen de overstap naar Tactical Assault willen maken, is er voor gekozen om vooral nieuwe maps te maken. Men wil hiermee voorkomen dat er net als in Assault On Terror, steeds dezelfde maps worden gespeeld.
Uiteraard zal dat toch in TA gaan plaatsvinden, maar dan met nieuwere maps :P
De UT3 engine maakt ook een ander soort gameplay mogelijk. Doordat er bijv. meer vegetatie in de maps geplaats kan worden (Zoals bij de map Deadlock), is het mogelijk om variatie qua gameplay te creeren.
Dit komt het spel alleen maar ten goede, want het zal mensen van meerdere soorten shooters aantrekken.
De fast action players en de meer stealthy players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
UT3 speelt gelukkig wel aardig lekker weg. En dat gecombineerd met de graphics is het een veelbelovende formule. Als ik het kon had ik me zo aangemeld als medewerker, maar ik heb de skills niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
Nu maar hopen dat dit spel wel veel gespeelt gaat worden de oude TO heeft de strijd om een grote userbase toch verloren van CS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
De oude TO heeft toch iets van 8 jaar stand gehouden. TO Crosssfire was ook wel redelijk active, totdat 1.7 uitkwam. In 1.7 werd de cornerbug gefixt.

De cornerbug zorgde ervoor dat er niet eerst een deel van het lichaam van het player model zichtbaar was, maar dat deze er ineens in zijn geheel was zodra het model geheel achter een muur weg was.
Nadat de cornerbug verholpen was, waren er ineens fps drops. Dit tot grote irritatie van vele spelers.
Omdat het lang duurde voordat dit ,,deels" verholpen was, zijn veel spelers vertrokken. Dit had ten gevolge dat er 's avonds maar in een paar servers spelers waren en dit ontmoedigde weer andere spelers die vervolgens weg bleven. 's nachts was er meestal helemaal geen server meer te vinden met een speler er op.

Als het goed is komt er toch een 2.0 versie van TO Crossfire, met heel veel vernieuwingen. Volgens insiders wordt 2.0 veelbelovend, ondanks dat het op de UT 2004 engine is gebouwd.

Aan de ene kant duurt het wel lang voordat TA uitkomt, maar het is verstandig van het team dat ze meteen een goed functionerende mod willen releasen. Het team moet meekomen met de hedendaagse techniek en ze moeten het in hun vrije tijd voor elkaar zien te spelen aangezien ze niet betaald krijgen voor het ontwikkelen van TA.

Ik hoop dat TA groot genoeg word om voor de comunity aantrekkelijk te zijn. Het is missschien geen spel gemaakt voor de massa. In bepaalde populaire games is er voor de meeste gamers wel iets wat aantrekkelijk is. Omdat Tactical Ops ,,simpel" is gehouden en er geen dingen in zitten waar ik me bij sommige andere games mateloos aan irriteer is het echt mijn ding. Is het eenmaal je ding, dan wil je niks anders meer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Psylocibine op 26-08-2009 08:13 ]

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Als TO-Scope er tussen komt te zitten ga ik een poging wagen :) Oude verslaving laait weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
RW, Scope en Trainstation etc.. komen er allemaal in te zitten :D

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Pedr0 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:32:
RW, Scope en Trainstation etc.. komen er allemaal in te zitten :D
Oew, ik heb TO vanaf 1.7 (?!) tot en met TO:AoT grijs gespeeld. Enige spel waarmee ik ooit semi serieus wars op clanbase heb gespeeld (United Dutch Alliance als toevallig iemand die clan nog kent :0). Mijn favoriete map was Scope op de voet gevolgd door die map die er pas later bij was gekomen waar 1 team in de kelder begint en het andere team bovenaan. Hoe heette die map nu ook alweer?

• Psylocibine
op de voet gevolgd door die map die er pas later bij was gekomen waar 1 team in de kelder begint en het andere team bovenaan. Hoe heette die map nu ook alweer?
Trooper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
We are still looking for Mappers, Modellers and Sound Effect Engineers. If one of those matches you pls hit the APPLY button - Rangarid
6:50 PM Sep 4th from Trillian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 02:40
ebborazor schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:08:
[...]

Oew, ik heb TO vanaf 1.7 (?!) tot en met TO:AoT grijs gespeeld. Enige spel waarmee ik ooit semi serieus wars op clanbase heb gespeeld (United Dutch Alliance als toevallig iemand die clan nog kent :0). Mijn favoriete map was Scope op de voet gevolgd door die map die er pas later bij was gekomen waar 1 team in de kelder begint en het andere team bovenaan. Hoe heette die map nu ook alweer?
Uhm die ken ik zeker :p met Mindscape, Vengeance, SniperXXL, Flyingman etc etc :) Ik heb jaren zo rond dat groepje rondgehangen. Heb zelf in (oYo) gezeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Dan kennen jullie ook nog wel de clans: [D-X], 'MTF!, ZdG en eventueel ook Milked (maar die was nog van 1.5/1.6)

In TO:C hadden we een restart gemaakt met [DMI] :)

En Mindscape, Vengeance, SniperXXL, Flyingman ken ik ook nog wel ja!

a.k.a. NightFly :)

[ Voor 35% gewijzigd door Pedr0 op 07-09-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

Ah, the good ol' days. Ben toen ooit bij 2.1 ingestapt. Met het sniper achtergrondje in het menu en met de summons nog intact. Personal favorites waren toch wel TO-Titanic TO-Scope en later TO-Dragon en TO-TerrorMansion. Heel wat uurtjes mee vermaakt. Ikzelf heb een tijdje (volgens mij de eerste anderhalf jaar ofzo) bij {UTF} gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532

Haha sjongejonge dat waren nog eens tijden.
TO.. ideaal.. TO trooper/blister/rapid waters waren toch wel mijn favo maps..
good old time.. gratis, simpel te installen en gamen.. zo hoort het

haha oYo die ken ik nog wel ja, sniperXXL ken ik nog van zijn noobtijden haha.. endan had je nog rX clan..Haku/Haxu/Hax

te lang geleden alweer.. geinig die avondlange wars:D

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 314532 op 08-09-2009 16:54 ]

• Psylocibine
De TA website is even down. Degenen met Mirc die geinteresseerd zijn in TA, kunnen TA op Mirc joinen @
#tactical-assault op Quakenet.

• Psylocibine
De site is gelukkig weer online :)

Anoniem: 39051

Ah goede tijden mee beleefd, is het enige spel geweest waarbij ik ooit in een clan heb gezeten, vooral dat kleine level met 2 bruggen, en dat je door het water naar de overkant kon, ik weet de naam niet meer precies.
Ging supersnel ieder potje, heerlijk :D

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Hah, ik heb nog een paar TO 2.0 screenshots kunnen vinden, helaas geen NightFly erop. :P
Files waren geupload rond 2001, toen was ik ... 15.
Ben destijds begonnen met 1.2. Man wat een tijd geleden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PfQn88EBDKll1LM5UZfCtv1b/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ewMusmI6QVJ7lRIPdEeQNdb7/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EBenPbmWhOBybhjmWHS4hJ1Y/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uOq7qZ2ZflZfUIQ2HsH5XO8I/thumb.jpg
Anoniem: 39051 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:47:
Ah goede tijden mee beleefd, is het enige spel geweest waarbij ik ooit in een clan heb gezeten, vooral dat kleine level met 2 bruggen, en dat je door het water naar de overkant kon, ik weet de naam niet meer precies.
Ging supersnel ieder potje, heerlijk :D
RapidWaters. :+
Subway *O*

[ Voor 20% gewijzigd door r0b op 16-09-2009 20:43 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Geweldig, dit spel heb ik ook gewoon nog gespeeld...

Ik herkende het aan je laatste screen macintosh...
Die hol op ;)

Burp

• Psylocibine
Ging supersnel ieder potje, heerlijk
De goeie ouwe Rapid Waters ! :) Denk wel de meest bekende TO map. Door veel TO spelers geliefd, door sommigen uitgekotst omdat ze de gameplay in deze map niet trekken.

Rapid Waters

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/894069155.jpg

Een generator die in Rapid Waters voor Tactical Assault komt

Ik zit al tijden te denken aan een Rapid Waters casemod, maar of dat er ooit van gaat komen :P

Voor de mensen die Unreal 3 nog niet hebben en TA willen gaan spelen ..... Ren naar de Bart Smit !

[ Voor 4% gewijzigd door Psylocibine op 16-09-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Hah, ik heb nog een paar TO 2.0 screenshots kunnen vinden, helaas geen NightFly erop.
Wat vet dat ze nog online staan :) Dat waren echt vette tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 10:27
De originele TO was echt briljant. Ik speel het al jaren niet meer online, maar op een LAN komt ie nog wel een paar uurtjes voorbij en dan worden de bekende maps (classics) afgewisseld met maps die wat meer afwijken. Ik kwam laatst een Duitse website tegen (http://www.spielwieseserv...path=content/download.php) waar nog niet eens zo heel lang geleden nieuwe maps zijn bij gekomen.

Ontopic: de ontwikkeling van TA is volgens mij al een tijdje bezig, volgens mij kwam ik 1,5 jaar geleden al eens op die website (toen nog in de kinderschoenen). Als het spel ook maar enigszins gameplay-overeenkomsten heeft met de oude TO zou ik al gelukkig zijn. Ik hou de ontwikkeling in elk geval in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Supervet, maar denk dat het nooit zo wordt als dat het was. Ik was zelf TO betatester en speelde in [Grinder] en [UK²] o.a.. Echt superleuke tijden gehad en veel te veel gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532

omg @ screenshots.. LUNA!!!:D
goeie clan, veel skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Er is weer een nieuwe update op de site :D
De volgende filmpjes zijn geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/302402688.jpg

http://www.moddb.com/mods...t-eagle-animation-preview

De Desert Eagle. Ik vind hem er mooi uitzien. De handelingen die aan het wapen moeten verricht zijn na mijn mening ook goed uitgevoerd. Het geluid is ... Awesome :D

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/451667446.jpg

http://www.moddb.com/mods...s/ump45-animation-preview

De UMP 45. Mooi hoe de patroonhouder wordt geplaatst. Het lijkt net alsof de patroonhouder buiten beeld uit een holster aan de koppel van de player model wordt gepakt.

De handel van de playermodells zijn gekleurd. Dit komt door de custom character rig die het TA-team heeft gemaakt. De kleur staat voor de partij waartoe de model behoort Met hun custom char rig is het makkelijker om playermodells in de UT3 engine te plaatsen.
.

Afbeeldingslocatie: http://rangarid.onpw.de/tacass/c4bombthumb.jpg

Een mooi uitgevoerde bom. Ik ben zeer benieuwd naar de explosie ervan.
Misschien in een volgende update ?

Users kunnen geen HTML plaatsen, die losse code op het forum ziet er ook nogal ranzig uit. Ik heb er dus maar even linkjes van gemaakt ;)

Het Tactical Assault team is nog op zoek naar Mappers, Modellers en Sound Effect Engineers
Ik hoop dat er hier iemand zit met die skills heeft op dat gebied en graag aan de mod wil meewerken.
Hier kun je je aanmelden.

Moderator, thnx voor het aanpassen van de links :)

[ Voor 70% gewijzigd door Psylocibine op 09-10-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Hierbij nog een aantal plaatjes van enkele Development Team Members uit het Community Art Forum van het Tactical Assault forum.

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/953636563.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/72915633.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/653357530.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/198757497.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/632805772.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/716305538.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/42462385.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/298435088.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/91226452.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-01 19:56
Veel To gespeelt. Ook die voor UT2k4 mod maar die vond ik zeker veel te langzaam spelen. Het voelde gewoon niet lekker. Ik hoop misschien dat weer wat leven in TO gaat blazen. Opzich goed spel toen dertijd. Ik heb der veel plezier mee gehad :D. laten hopen dat dit ook weer goede wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 06:58
Ahh.. TO.. Prachtig spel! Ik ben er een aantal jaren verslaafd aan geweest.. De mooiste tijd was toch in de Duitse scene (heb bij GaB gezeten), die namen het gamen echt serieus (met trainen, oefenwars enz) en dat beviel me wel :) De beste individuele spelers waren ook wel de duitsers imho (o.a. van DkH/GaB etc), Luna etc hadden veel betere tactics+teamplay.. De nl-scene was (in mijn mening) toch wel vrij lame, met veel noobs, cheaters of mensen die jou van cheaten beschuldigden..

Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is om weer een spel te spelen dat je vroeger heel vet vond.. nostalgie is niet genoeg om een spel leuk te vinden, lijkt me? De engine is anders, de hele gameplay/maps zijn anders, de scene is anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb warme gevoelens voor Tactical Ops maar vraag mij af of een TO achtig spel in deze tijd nog wel mee zal kunnen komen. Of het moet een zeer goede remake worden of een compleet ander spel. In het laatste geval is het maar de vraag of het de TO spelers wel zal aantrekken.

Die pipes in een van de eerdere plaatjes zijn wel erg hoekig trouwens.

Ik heb laatst TO nog eens geprobeerd te installeren toen ik de retail voor 2 euro bij Intertoys zag liggen. Jammer genoeg lukt dat op 64 bit niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 16-10-2009 14:45 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is om weer een spel te spelen dat je vroeger heel vet vond.. nostalgie is niet genoeg om een spel leuk te vinden, lijkt me? De engine is anders, de hele gameplay/maps zijn anders, de scene is anders..
Gelukkig is de engine anders :) Het biedt vele nieuwe mogelijkheden.

TO Crossfire heeft ondanks dat het niet zo populair is geworden, bewezen dat nieuwe maps net zo legendarisch kunnen worden als de oude vertrouwde te vaak gespeelde maps. Kijk maar naar OBJ-Anvil
Ik denk dat je door de nieuwe mogelijkheden in een totaal andere wereld terecht komt en er meerdere speelstijlen mogelijk zijn.
En de oude maps komen echt nog wel terug in TA als onoficieele maps.

Als je de TA-site goed doorspit dan lees je dat de originele TO-gameplay zoveel mogelijk wordt nagestreeft. Dit alles wordt in een geheel nieuwe jasje gestopt. Ik zelf vind dit een goede keuze. Je krijgt dus niet gewoon AOT maar dan met betere graphics, maar een heel nieuw spel, maar toch weer TO :D

Wat de scene betreft ... een hele hoop oude TO spelers wachten met smart totdat Tactical-assault uitkomt. Ik heb er een aantal gesproken. Deze waren na het zien van het materiaal op de site zeer enthousiast, Ondanks dat ze bij het horen dat TO3 in ontwikkeling is zoiets hadden van: ..Oh neeeeeh niet weeeeeer een nieuwe TO"

Ik denk dat ze geleerd hebben van fouten van TO-Crossfire. Ze willen meteen een goed functionerend spel uitbrengen. Voor TA heb je niet de zwaarste hardware nodig en het is ook nog eens gratis, mits je in het bezit bent van UT3. Ik denk dat deze dingen zullen bijdragen aan het succes van Tactical Assault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 06:58
Overtuigend beargumenteerd, Psylocibine.. Toch maar eens UT3 aanschaffen als TA uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 22:13
Hoeveel kost ut3?
is het al bekend wanneer de nieuwe T.O uit komt?

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Je kunt UT3 voor 7 euries kopen bij de Bart Smit. Het is helaas nog niet bekend wanneer TO uitkomt.
Zit te wachten op de volgende update, misschien dat daarin meer duidelijkheid wordt verschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Er is weer een kleine update op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Werving is niet toegestaan.

[ Voor 96% gewijzigd door PromoX op 09-11-2009 20:51 ]

• Psylocibine
Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/799113648.jpg

Nog ff een officieel nieuwsbericht op de site, waarin wordt bevestigd dat TA een standalone game wordt.

Tevens is bekendgemaakt dat het weinig problemen heeft opgeleverd om TA over te zetten naar UDK (Unreal Devlopment Kit) Sterker nog, de Alpha build draait al in een aardig goede staat.

Wat heel goed nieuws is .... de graphics zien er door UDK stukken beter uit.
Hier kun je zien hoeveel verbetering UDK qua graphics op kan leveren.

Vrijdagochtend zal de nieuwe TA-site worden gelanceerd :D

Hierbij nog ff een link naar een overzichtelijke image gallery waar makkelijk doorheen te bladeren is.

[ Voor 3% gewijzigd door Psylocibine op 19-11-2009 16:56 ]

Anoniem: 329042

r0b schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:39:
Hah, ik heb nog een paar TO 2.0 screenshots kunnen vinden, helaas geen NightFly erop. :P

[afbeelding]

[...]

RapidWaters. :+
Subway *O*
Erg grappig om die oude screenshots met mijzelf erop nog is tegen te komen zeg, 21/2! >:)

Wat was dat toch een geweldig spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisSmoKe
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 16:56
AoT sja vorig jaar nog een aantal maanden active geweest maar de community valt vies tegen invergelijking met 3/4jaar terug. Dat ware gouwe ouwe tijden! Hoop wel dat Tactical Assault een goede anti cheat gaat krijgen want een radar en trigger in AoT is standaard geworden. Dat ESE wat ze vandaag de dag hebben(goed initiatief dat zeker) moet ook gemakkelijk te omzeilen zijn. Zal afwachten wat mijn oude makkers doen want anders hou ik het maar op cs:s..

Trooper Rocks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Deurmat meld!

Ben benieuwd hoe het word...

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:40
Enne ik ook, wat heb ik die game veel gespeeld.
Als deze uit is... Hopelijk weer.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine

Op 5 december is er weer een update gekomen genaamd Tactical Assault - The Music

De update bevat eeen interview met John T Marrin die muziek produceert voor Tactical assault. Tevens is er een track van hem te beluisteren die hij voor de map Jungle heeft gemaakt.

Persoonlijk vind ik de track zeer geslaagd.

Wat minder vind ik het feit dat er nog steeds geen visueel nieuws is. Er was beloofd dat er maandelijks een filmpje van een wapen zou worden geplaatst, wat ik overigens al matig vond.
Dit wordt echter niet nagekomen.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat Tactical Assault een goed spel word, maar ik vind dat het TA-team hun fans wel een beetje in de kou laat staan.

Ookal krijgen ze niet betaald voor het ontwikkelen van het spel, dit is gewoon niet tof.

Ik hoop dat het team dit goed gaat maken door adembenemende screenies en video's te plaatsen. Natuurlijk mag het spel zelf een verassing blijven, maar hun fans fatsoenlijke updates geven is een vereiste.

@ Deurmat en Flocks ....

8) Cool dat jullie TA gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2023
Deurmat van [CLS] ? wel al jaren geleden is maargoed!

Ook ik heb dit spel jaren gespeeld!Ik kijk uit naar de nieuwere versie! Ik ga het zeker weten proberen!!

grtz Ladytjuh from united* en [CLS]

[ Voor 9% gewijzigd door Djuul op 15-12-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Nieuwe Tactical Ops stand-alone via UDK? Nice!

Ik herinner me nog de dag dat SWAT 1.0 uitkwam. Lekker knallen met wapens als de FAMAS en Desert Eagle (die zo overpowered was in 1.2). Ik heb zelfs nog de eerste TO ClanBase clanwar gespeeld met mijn clan [FAS]. Zo, dat is lang geleden :p

Ik heb het in ieder geval heel veel gespeeld, tot versie 2.0. Daarna niet zoveel meer, want dat conefire verpeste het toch een beetje. Ik heb Crossfire en Frag Ops nog geprobeerd, maar dat was het toch net niet. Hopelijk leunt deze versie dan toch weer meer richting de kwaliteit van de oude TO releases, met name 1.6/1.7.

Het ziet er in ieder geval al erg goed uit! Ik wist niet dat er zoveel verschil tussen de UT3 UE3 engine versie en de nieuwe UDK release zat. Die UT3 mappen zien eruit alsof ze zo uit een sequel gestapt zijn en de TA screenshots doen niet onder voor een Far Cry 2!

[ Voor 5% gewijzigd door Droniac op 19-12-2009 13:15 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06 15:25
Hier ook een TO 1.1/1.2 vet.. (begon toen swat nog AK47 kon kopen), vanaf 1.6 echt bezig met online... 2.2 uren waar ik nevernooit meer aan toe zou kunnen komen :+

(Geen clans, nooit echt interesse voor gehad).
(wel 2H2K van luna het leven zuur gemaakt een paar maps :p )

Maps die ZO goed waren uitgekiend voor wat betreft attack/defend (trooper/RW/Scope/trainstation)

met toc is dat StGeorge en Avon... geniale maps.

Speel nu saafs regelmatig Crossfire samen met t vrouwtje..
Beetje met dezelfde mensen... altijd leuk :)

2.0 is ff wachten.. TA staat op de agenda.. (moet ik de pc van t vrouwtje upgraden).

Maarreeh.... u zijt allen welkom om ut2k4 weer eens van stal te halen...

vind zelf TOC een hele mooie upgrade (vanaf 2.2)... de versies ertussen 3.1, 3.15 (standalone) tm 3.5 zijn gewoon bagger.... Het "mist" feeling...

Maar er was volgens mij iemand bezig met een standalone sf vs terr spel, waarbij er ook mensen door de maps zouden lopen enz... lijkt me ook vrij kikke :D

3.5 hing ik vaak rond met uFF^

Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/2488/lolzzzza.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/6207/ut20042009112921000651a.th.jpg
vrij recent :)

[ Voor 17% gewijzigd door KaWaReZ op 19-12-2009 19:16 ]

• Psylocibine

HO HO HO er is een kerstupdate

[ Voor 3% gewijzigd door Psylocibine op 24-12-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
ga eens TOC spelen allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aska.nl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50
Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat worden. Ik heb me helemaal suf gespeeld op tacops sinds beta tot TOC, die kon me niet echt boeien. Ik ken zo nog wel 50 man die graag weer komen spelen als het ook maar een beetje voelt als vanouds :)

{UTF}Seraph reporting in ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
WB :) Goed om te zien dat er weer oude TO freaks terugkomen. Heel goed om te horen dat je 50 man kent die ook enthousiast zijn :)

Op het forum lees ik echter dat 80% van de AOT-community niets weet over het bestaan van TA. Hopelijk gaat hier verandering in komen. Maar er zullen zowiezo wel een hele hoop spelers zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
aot is een zuigspel, heeft de gameplay en beleving helemaal vernacheld... enige positieve was het buy-menu.. dat je wapens ook kunt verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
In het begin vond ik AOT maar niks. Ben weer 2.2 gaan spelen, maar na een tijdje was ik helemaal gek van AOT.
Wat vind je van TO:C ? Ik heb het altijd met plezier gespeeld totdat er niemand meer te bekennen was.
Ik hoop dat TA bij ons in de smaak gaat vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djuul schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:27:
Deurmat van [CLS] ? wel al jaren geleden is maargoed!

Ook ik heb dit spel jaren gespeeld!Ik kijk uit naar de nieuwere versie! Ik ga het zeker weten proberen!!

grtz Ladytjuh from united* en [CLS]
Volgens mij wel .. Maar heb in veeeeel clans gezeten :) (was ook zon nep Deurmat [EDAH]Deurmat ofzo..

Begon met Froek en Gangster enzo in 1.6 in (dacht ik) [EkU] ofzo.

Bekendste clans van mij zijn |M|memento en [s$c] en natuurlijk Nederlands team :D

Begint wel weer te kriebelen maar de laatste keer dat ik AoT speelde zoog ik hard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hehe, dat waren nog eens tijden!

Mijn bekende clans waren [D-X], Luna, 'MTF! en dan nog *Milked* en [EFL] uit de 1.6 periode ;)

En in TO:C zat ik in ::DMI:: (co-owner)

Froek \0/

k heb nooit zin gehad om in *ZdG* te eindigen ofzo ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Pedr0 op 07-01-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Bekendste clans van mij zijn |M|memento en [s$c] en natuurlijk Nederlands team
Memento :) die clan heette toch eerst MOW (Might of Weapons) ? Ik zat in een clan genaamd Soulhunters. De gezelligste clan ever voor mij. Kan me nog als de dag van gister herinneren dat we onze laatste war tegen hun speelden. Ik had totaal geen aiming skills, maar spendeerde toedertijd veel tijd aan het bedenken van vuile tactics :P Het was de eerste war waarin ik een keer schitterde.
Maar omdat we hadden verloren vertrok onze beste speler (Aurelius) naar een clan van zijn niveau en ging helaas de helft van de clan weg waarna de clan dood ging.
was ook zon nep Deurmat [EDAH]Deurmat ofzo
En ik altijd maar denken dat het om dezelfde personen ging :P
Mijn bekende clans waren [D-X], Luna, 'MTF! en dan nog *Milked* en [EFL] uit de 1.6 periode
Zeer bekende clans. Mijn stiefbro Pizzaman zat volgens mij ook in EFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Psylocibine schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:47:
[...]
Doe hem maar de groeten van NightfFly, dan kent ie mij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
toc heeft vrijwel elke avond een volle server, soms twee :)
zie wel laatste tijd meer "unieke" spelers weer spelen
stoppen dan ff met codden om toc te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06
Zal deel twee eens proberen, hier een verstokt TO:AOT speler ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
Afbeeldingslocatie: http://img683.imageshack.us/img683/8472/ut20042010011320345014.jpg

had ff een momentje ;)

TOC leeft nog mensen, komop, spelen met die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Laatst online: 05-03 14:53
Die goeie ouwe tijd :D
Ik begon met spelen op 3.5 en later zijn we overgestapt naar 3.4
Met wat vrienden een simpel clannetje opgericht en wat wars gespeeld. Was fantastisch! Te veel uren heb ik dat gespeeld, iedere avond bijna gewoon he :p Ik moet toch nog maar eens wat meer gaan gamen :)
Denk het btw niet maar als iemand nog [DTF] herinnert :p Waren toen best veel online allemaal :p

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
dr waren toen zoooo veeel clans ;)

maarreeh... van 3.5 overstappen naar 3.4?
3.5 is de patch voor 3.4 en voor zover ik weet hebben op gegeven moment alle servers een migratie gedaan naar 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Laatst online: 05-03 14:53
KaWaReZ schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:11:
dr waren toen zoooo veeel clans ;)

maarreeh... van 3.5 overstappen naar 3.4?
3.5 is de patch voor 3.4 en voor zover ik weet hebben op gegeven moment alle servers een migratie gedaan naar 3.5
Ja serieus.. we zijn terug in de tijd gegaan ik weet het :p Maar 3.4 en 3.5 spelen allebei anders en wij kwamen er toen achter dat we 3.4 fijner vonden (afgezien van de flash bug :9~ ).

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
2.2 was het fijnste om te spelen... 3.x was te houterig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine

Er is op 18 januari een kleine progressie update gekomen.

Deze bevat nog geen visueel nieuws. Volgende maand zal er een nieuwe media release gedropt worden met
screenies van Deathlock. Volgens het team zijn de graphics die getoont zullen worden echt verbluffend.

Vertaling, (ietwat samengevat, pics zijn van eerdere releases) :

Na een korte winterslaap is het team weer op volle sterkte. Aanvragen van talentvolle mensen die het team willen joinen stromen echt binnen.
Het team heeft 2 nieuwe character modellers en een animator (die aan enkele spellen van EA games heeft meegewerkt).
Tevens hebben ze een nieuwe geluidsman met heel veel ervaring.

De map Deathlock is helemaal opnieuw opgebouwd. Omdat UDK maar iets van 30% van UT3 bevat konden veel elementen uit UT3 niet meer gebruikt worden. De map schijnt er nu beter uit te zien.

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/839683485.jpg

De volgende wapens zijn al ingame:

SF: KA-Bar, DE, Raging Bull, UMP45, MP5k, Scar-H, M-700, Grenade and the Armor.

Merc: Hatchet, DE, Glock, Raging Bull, Mac-10, Mossberg 590, MP5A3, M-700, AK-47, Grenade
and Armor

GuyB heeft de taak om de laatste wapens af te maken. Namelijk :

De Springfield , de Remington 870 (vervanging voor de Benelli), de HK416 (hoeft alleen maar opnieuw van textures te worden voorzien), de HK G3, de SIG 552 en de SR25

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/560821663.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/667281188.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/534438927.jpg

De Merc en Swat characters (Het is dus niet meer Terrorist v.s. Swat) zijn ingame en de animaties zijn voor 70% klaar. Wat nu aan de orde is, is het maken van het Hostage character en de first player hands van de characters.

De eindlijn komt in zicht, maar de zwaartste taak is om dingen op zon hoog niveau af te werken, dat deze aan de criteria van de leiders Stud en Top Proto voldoen.

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/677250573.jpg
We can't show you any screens right now, since its all a bit chaotic, alot of the concentration is on completing what we have outstanding and working really hard to our first release (wow did we hint at a release?? ) but like i said earlier there will be a media Release with Deadlock and some other releases with other great stuff soon
Ik weet niet welke betekenis ik aan deze uitspraak moet geven. Maar aangezien ze het over meerdere releases hebben, neem ik aan dat het nog minimaal 3 maand duurt, eer er een Beta beschikbaar is. Aangezien ze aangegeven hebben nooit meer dan 1 media release per maand te zullen gooien omdat dit volgens hun heel veel tijd vergt om te maken.

Terwijl het team hard naar de eindstreep van TA werkt, probeer ik mn case die ooit bedoeld was voor TO:C op tijd klaar te krijgen en mn zoektocht naar de perfecte muis af te ronden, zodat ik klaar ben voot TA.

Ik hoop dat het team de volgende keer met een update komt die ons helemaal gek maakt :)

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/869216685.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
ik zoek een betere baan zodat ik hardware heb die het eea ondersteunt... (en t vrouwtje ook :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Het team beweert dat de systeemeisen niet zo zwaar zijn. Deze zouden zelfs omlaag zijn gegaan sinds TA op UDK over is gegaan, terwijl de graphics beter zijn geworden.

Hier en daar wordt gezegd dat een 8800 gts (eerdere en latere modellen) al voldoen. Dit kost 2e hands niet meer zoveel (+/- 50 euries) en voor ietsie meer heb je al een 8800 GTX en zelfs nog wel een betere kaart.

Als je een C2D of C2Q quad cpu hebt die je naar de 3.5 of meer kunt klokken, moet het toch te draaien zijn.
2e hands heb je vanaf 50 euries al een leuke C2D.

UT3/UDK ondersteunt het gebruik van multicore. Iemand op het forum zegt dat het quad ondersteund, maar ik weet niet of dit juist is.

Een mobo en geheugen is ook niet zo duur 2e hands. Mits je het van een betrouwbare tweaker overkoopt.

Als je hier een 600 wat voeding aanhangt heb je meer dan voldoende power.

Ik zit zelf ook k#t qua werk, maar ik scharrel af en toe wat 2e hands hardware op. Ookal verouderd de troep als ik het eenmaal in huis heb. Ik ben bang dat ik anders niet in 1 keer een systeem kan kopen, omdat ik mn geld dan ergens anders voor nodig heb.

.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
MIJN pc gaat dat makkelijk trekken

de pc van mn vriendin niet... stamt nog uit t agp tijdperk :+

en hier in huis wordt t doorgeschoven (klinkt misschien egoistisch, maar het is wel economisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-12-2023
hehe , grappig om in deze thread oude screenies te zien waar ik op sta en ook een aantal oude bekenden (exor, focus, froek :)) , the good old times. Ik heb aan de eerste TO sinds 1.2 echt uren en uren besteed zo ongeveer elke dag... het spel had ook echt een leuke community.

Ik zal deze ook zeker in de gaten houden.

*LuNa*Carrion

[ Voor 9% gewijzigd door Triskin op 27-01-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
ouwe luna ... ooit de meest gevreesde/beste clan ever :+

vwb de community : was idd leuk...

weet nog dat ik op gegeven moment elke week nieuwe TOST rommel moest downloaden.. RW zo min mogelijk in het water zitten ivm de clear-water hacks

ach... vroegah...

nu heb je hooks en aimbots die je niet eens detecteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/534438927.jpg

Wie speelt er hier met mijn naam :/

Ben benieuwd hoe het gaat worden.. vond de 2004 versie niks aan.. dus hoop dat deze beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Psylocibine schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:06:
Het team beweert dat de systeemeisen niet zo zwaar zijn. Deze zouden zelfs omlaag zijn gegaan sinds TA op UDK over is gegaan, terwijl de graphics beter zijn geworden.

Hier en daar wordt gezegd dat een 8800 gts (eerdere en latere modellen) al voldoen. Dit kost 2e hands niet meer zoveel (+/- 50 euries) en voor ietsie meer heb je al een 8800 GTX en zelfs nog wel een betere kaart.

Als je een C2D of C2Q quad cpu hebt die je naar de 3.5 of meer kunt klokken, moet het toch te draaien zijn.
2e hands heb je vanaf 50 euries al een leuke C2D.

UT3/UDK ondersteunt het gebruik van multicore. Iemand op het forum zegt dat het quad ondersteund, maar ik weet niet of dit juist is.

Een mobo en geheugen is ook niet zo duur 2e hands. Mits je het van een betrouwbare tweaker overkoopt.

Als je hier een 600 wat voeding aanhangt heb je meer dan voldoende power.

Ik zit zelf ook k#t qua werk, maar ik scharrel af en toe wat 2e hands hardware op. Ookal verouderd de troep als ik het eenmaal in huis heb. Ik ben bang dat ik anders niet in 1 keer een systeem kan kopen, omdat ik mn geld dan ergens anders voor nodig heb.
Ik vind dit nou niet klinken als ''kijk ons een ultragoed draaien op lowspec hardware''. Er zijn nog steeds volksstammen die gebruik maken van 9800Pro's en dergelijke. Overigens, de UE3 engine ondersteunt geen quadcore maar multithreading (verschilletje) zodat de taken over meer dan twee cores verspreid kunnen worden = winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
Anoniem: 55165 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:05:
[afbeelding]

Ben benieuwd hoe het gaat worden.. vond de 2004 versie niks aan.. dus hoop dat deze beter is.
klopt ook niet, ik sta er ook in... maar die nickfaker is te slecht :+ hoor hoger te staan :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 23:10
Woa, hoop dat dit goed van de grond gaat komen!
Ben wel weer toe aan een verbeterde AOT :-)

-=B=- PsychoHellDude reporting in ^_^

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KaWaReZ schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:51:
[...]

klopt ook niet, ik sta er ook in... maar die nickfaker is te slecht :+ hoor hoger te staan :') :+
Nou ik nog wat beter kijk is het inderdaad nep denk ik. Aangezien alle scores aan beide kanten gelijk zijn ;)

Naja ik sta in ieder geval bovenaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342309

Heb vanaf versie 1.5 ook uren/dagen/maanden/jaren aan dit spel versleten.
Was erg leuk, heb ook nog in |M|emento gezeten btw.
Deurmat en Hbeez ken ik ook nog wel, van naam dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
waarom gaat niemand TOC spelen in de tussentijd? :+

AoT zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Anoniem: 55165 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:05:
[afbeelding]

Zelfde geld voor mij Deurmat ;) NightFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
wow, er wordt hier vandaag gewoon meer gereplyed dan afgelopen 3 maanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 23:10
Kennelijk toch belangstelling voor!! :)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Ik vind dit nou niet klinken als ''kijk ons een ultragoed draaien op lowspec hardware''. Er zijn nog steeds volksstammen die gebruik maken van 9800Pro's en dergelijke.
Ta moet toch een beetje mee kunnen komen met moderne graphics. Ik denk dat het verschil qua graphics tussen AOT en TO:C te klein was. Persoonlijk vind ik dit de goede middenweg qua systeemeisen.
Het is wel jammer dat veel mensen die deel uit maken van de AOT-community die nog op een 9800 pro draaien TA niet kunnen draaien :( Er waren een aantal mensen ook bang dat TA niet genoeg spelers zou krijgen daardoor. Gelukkig is nu wel duidelijk dat er meteen een groot aantal spelers zal zijn.
Overigens, de UE3 engine ondersteunt geen quadcore maar multithreading (verschilletje) zodat de taken over meer dan twee cores verspreid kunnen worden = winst.
Goed dat iemand hier duidelijkheid over verschaft :) Excuses voor mijn onjuistheden.

Weet je misschien ongeveer een percentage qua winst ? Dan kan ik de overweging maken tussen of een hele snelle duo of een wat langzamere quad.
nu heb je hooks en aimbots die je niet eens detecteert
Wat zijn hooks precies ?

Zijn jullie ook actief op het TA-forum ? Ben nog niemand daar tegen gekomen.
Om NL te representen heb ik een Dutch TA-community topic aangemaakt. Hier kun je als Dutchy wat van je laten horen.

Ben namelijk wel benieuwd hoe groot de groep Nederlanders is die gaat spelen. In AOT was deze toch wel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Psylocibine schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:38:
[...]

Om NL te representen heb ik een Dutch TA-community topic aangemaakt. Hier kun je als Dutchy wat van je laten horen.

Ben namelijk wel benieuwd hoe groot de groep Nederlanders is die gaat spelen. In AOT was deze toch wel groot.
Ik heb wel een account daar "NightFly" maar post er nog weinig zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psylocibine schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:38:

Heb gister een account aangemaakt maar ben niet echt een poster meer een lurker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

nightfly! dikke noob xD

`MTF! Ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
<--- Toledot

en voor wat betreft "hooks" , dat zijn progjes a la aimbot, die schijnbaar, zodra er een tegenstander in beeld komt, zich aan "hem vastgrijpen"... of je crosshair in ieder geval.
volgens mij was het zoiets

[ Voor 89% gewijzigd door KaWaReZ op 29-01-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Sickmind? noob! Haha, doe Yke de groeten. En stuur me maar een DM wanneer de game er is. *cZ ftw!

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Server_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2024
Man, Ik kan niet wachten tot het uit komt.
Hopelijk kan ik het dan uber hard op me laptop spelen!!

haha Zwollywood!! *cZ w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 21:38

xTmPizzaMan

Error

Psylocibine schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:47:

EFL, BAD, S&M, xTm , Syncro ofzo.. :P.
Ik durf alleen niet te zeggen of ik ook in *ZdG* heb gezeten :p
Dit maakt het lijstje nog niet compleet. Er zijn vast nog wel 15 - 20 andere clans, ik ben eigenlijk wel benieuwd met wie en in welke!
Pedr0 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:59:
[...]

Doe hem maar de groeten van NightfFly, dan kent ie mij wel ;)
Tuurlijk ken ik je nog O-) haha groeten terug man :)

Ik hoop heb van de week alle unreals gekocht op steam. Hopelijk kan ik dan de nieuwe to ook weer spelen...

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
en voor wat betreft "hooks" , dat zijn progjes a la aimbot, die schijnbaar, zodra er een tegenstander in beeld komt, zich aan "hem vastgrijpen"... of je crosshair in ieder geval.
volgens mij was het zoiets
thnx, weer wat geleerd :)
Sickmind? noob! Haha, doe Yke de groeten. En stuur me maar een DM wanneer de game er is. *cZ ftw!
Hey Jay-K ouwe geek :) jij ook hier :P Ik zal Yke de groeten doen. Ik stuur je zeker een DM zodra TA klaar is. Ben benieuwd of *cZ (Clan Zwolle) ooit weer opstaat. Jullie hebben het toen aardig ver geschopt. Ik kon niet actief deelnemen toendertijd. Zat in een gebied waar allen 56 k beschikbaar was :P
Man, Ik kan niet wachten tot het uit komt.
Hopelijk kan ik het dan uber hard op me laptop spelen!!
Hier hou ik je aan ! Goed dat je er weer bij bent. Hopelijk is Zwolle net als in AOT weer ruimschoots vertegenwoordigd.

Pizzaman :) Goed om je hier te zien ! Pizzaman is mn stiefbro :)

Mijn Tactical Ops story

Ik had nog nooit een online game gespeeld totdat ik Pizzaman op een dag Tactical Ops 1 zag spelen toen ik mn pa bezocht.Ik werd meteen gegrepen bij de aanblik van de mp5 in first player modus en het scenario eromheen.
,,Wat is dit :9~ ?" vroeg ik hem. ,,Tactical Ops" antwoordde hij op nonchalante toon. Met veel tegenzin stond hij even later zijn plek achter het bureau af , aangezien hij mega verslaafd was aan het spel :P

Ik was helemaal verkocht. Thuis had ik alleen 56k en als ik bij mn pa verbleef, speelde ik de hele nacht door.
Soms werd ik een paar uur lang alleen maar gekilled, ik had totaal geen skills en wist niet dat je een server moest keizen met een lage ping.

Doordweeks was het mega afkicken en dacht ik alleen maar aan Tactical Ops.Toen mn pa op vakantie was ben ik een week niet naar mn werk gegaan en heb elke nacht aan 1 stuk door TO gespeeld.

Mn neven begonnen ook TO te spelen en langzaam verspreidde het TO virus waarmee Pizzaman mij had besmet zich.
ZDG Y-key begon ook te spelen en ik trainde hem een beetje. In het begin ownde ik hem, totdat hij net als andere latere *cZ spelers vet goed werd en ik geen van hen meer de baas was.

Toen ik een tijdje in Zwolle woonde nam ik meteen kabel en speelde elke dag. Ik werd redelijk goed, maar kon me niet meten met de echte goede spelers.
Ik zat in een paar clans en leerde een paar Zwollenaren kennen (Aurelis, The Q en Laguna) die in -=SH=- Soulhunters speelden. Ze vroegen of ik wou joinen, maar ik wou mn eigen clan niet zomaar verlaten.
Op een dag zag ik een nieuwe collega op het werk. Je zag meteen dat het een gamer was. En toen we over games lulden bleek het Aurelius te zijn. Echt stom toeval.
Elke ochtend speelden we na de nachtdienst en ik besloot om -=SH=- te joinen. Na een mooie tijd ging deze clan dood.

Ik ging weer uit Zwolle weg omdat ik daar iets tijdelijk huurde van een maat die een wereldreis zou maken :P, Thuis kon ik alleen maar 56 k krijgen, maar toch speelde ik nog wel vaak.

Op een dag besloot ik [ZIG] (Zwollywood Immortal Geeks) op te richten en huurde een server. Ik kreeg elke maand geld van vrienden en familie die in de clan zaten. The Q en Laguna stapten ook over naar [ZIG]
Ik maakt een beetje tactics en probeerde deze een beetje te trainen met de members.
Omdat ik niet active kon zijn wegens de slechte verbinding, droeg ik het leiderschap over. De naam werd veranderd in Clan Zwolle en *cZ was geboren.
Ik was niet meer active, maar kwam wel op meetings. Mensen keken wel raar toen we in een kroeg in Zwolle bij elkaar kwamen met a4tjes op tafel, pratend over geweren, bommen en granaten.
Het meest merkwaardige vond ik toch wel de samenstelling van de groep. Van net gekleedde schoolganger tot bierdrinkende bouwvakker.

Ik zag dat *cZ echt goed werd en was echt trots op die gasten.

Op het werk leerde ik Server inc. kennen. Op een dag installeerde ik AOT bij hem, wat ik achteraf misschien beter niet had kunnen doen :P
De keerzijde van het spelen van TO begon voor sommigen zichtbaar te worden. Als je serieus met een spel bezig bent, vergt dat gewoon heel veel tijd en dan moet je de overweging maken of het je nog wel waard is.

.
In 2005 hoorde ik dat TO:C in ontwikkeling was. Ik ben toen begonnen aan een custom case speciaal voor TO:C.
In 2006 bouwde ik van onderdelen die ik van een *cZ member (Razlor) had overgenomen een pc in elkaar omdat ik mn eigen case nog niet af had en begon TO:C te spelen. Het ging aardig goed en ik mocht
-=CB=- (Chemical Brothers) joinen.
In deze clan zaten hoofdzakelijk Duitsers. Ik kon het meteen goed vinden met die gasten en ik sprak gelukkig redelijk Duits. Ik verbaasde me erover hoe gemotiveerd deze spelers waren en hoe serieus ze het spel namen. Ik merkte een duidelijk verschil qua mentaliteit in vergelijking met de onze.
Na een leuke tijd te hebben eghad stopte ik met spelen, omdat ik het druk met andere dingen had.

In 2007 had ik mn custom case draaien en ging weer TO:C spelen. Ik zat vaak met Y-key in het TS kanaal van -R (Reloaded) en leerde Roccy kennen. Ik mocht -R joinen en ik trainde vaak tot diep in de nacht met Drom. Op een gegeven moment was er haast geen community meer en toen ik mn pc perongeluk had gesloopt besloot ik te kappen.

Toen ik hoorde over TA en de site zag was ik meteen heel enthousiast. Toen ik wat beeldmateriaal had gezien geloofde ik volledig in het project en begon mn case om te bouwen en klaar te maken voor TA.
Af en toe speel ik samen met ZDG Y-key een nog potje AOT, maar het wachten is op TA. Ik ben overigens niet van plan om weer net zoveel als vroeger te gaan spelen. Misschien alleen public of in een funclan.
Maarjah dat is voorafgelul :P

Pfjieuw het is toch wel een hele lap tekst geworden. Of het interessant is om te lezen is aan jullie zelf :P
Dit is in ieder geval mijn verhaal met betrekking tot Tactical Ops.
Heb je zelf ook persoonlijke TO ervaringen die je wil delen ? Post het dan ! Hoe geek het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
Je hebt in -R gezeten :+

op t moment zijn er weinig members die nog R|hcom (Reloaded) in leven houden.

Mistriss en ik (Toledot)...
MDK komt nog wel eens langswippen
Laugh heb ik afgelopen keren nog wel een keer gezien..

out en roccy bijna niks meer van vernomen
snick speelt sinds een maand of wat wat anders

1zor is bezig met de 1.9.5 patch

Hellrazor en anderen zijn allang niet meer actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
damn, wat brengen deze forums herinneringen op!
http://community.to-cross...ive/index.php?t-2877.html

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/4141/dmivsgekpo7.png
Haha, hey lamer....still laming in WoW? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 30-01-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
niet om het een of ander...

maar TA is eigenlijk deel 4....

TO1 -> TO 1.x-2.2
TO2 -> AoT (3.x)
TO3 -> TOC
TO4 -> TA

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
KaWaReZ schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:18:
niet om het een of ander...

maar TA is eigenlijk deel 4....

TO1 -> TO 1.x-2.2
TO2 -> AoT (3.x)
TO3 -> TOC
TO4 -> TA

:p
Dat is toch niets nieuws....ik denk dat de meeste dat hier wel weten! En toch denk ik dat het zwaar gaat floppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
topictitel ;)

voor wat betreft het floppen...
Denk dat er redelijk wat AoTers over zullen stappen..

alles wat nu TOC speelt wacht op TA.
MW2 is ruk geworden ivm geen dedicated servers
dus jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
topictitel
Beste admin, zou u deze kunnen aanpassen :P ?
En toch denk ik dat het zwaar gaat floppen!
Ik hoop het niet. Het ligt er ook maar aan welke verwachtingen je ervan hebt. Het zal niet zo groot worden als AOT, maar dat het een spel wordt met een redelijke community is toch niet ondenkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

nice, deze topic in me favo's.
Speelde ook en nu nog soms aot.
Toob is me nick, ken Y-key ook nog wel, zie hem soms nog wel eens op xpro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocibine
Je hebt in -R gezeten

op t moment zijn er weinig members die nog R|hcom (Reloaded) in leven houden.

Mistriss en ik (Toledot)...
MDK komt nog wel eens langswippen
Laugh heb ik afgelopen keren nog wel een keer gezien..

out en roccy bijna niks meer van vernomen
snick speelt sinds een maand of wat wat anders

1zor is bezig met de 1.9.5 patch

Hellrazor en anderen zijn allang niet meer actief
Spelen jij en Mistress alleen TO:C of ook AOT ? Ik heb TO:C al heel lang niet meer gespeeld omdat er toendertijd nog maar een paar servers bezet waren. Misschien toch maar weer eens installeren, vind het wel een vet spel.
Roccy en Snickarn spreek ik nog wel eens via msn. Weet cker dat ze beide wel zullen opduiken in TA. Ondanks dat Snickarn beweert geen Tactical Ops meer te zullen aanraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
whahahaha

snick zegt elke week wel dattie niet meer gaat spelen.....
helaas is dat al enkele maanden terug

heb hier geen msn.... ook geen behoefte aan op 1 of andere manier..

beiden alleen TOC... AoT (3.5) heb ik hier ook nog op staan, maar kan daar niet meer mee overweg.... het beweegt te traag hier..

En ja er zijn hooguit 2 servers bezet op een avond, maar dat maakt niet uit, tis een klein "leuk" clubje geworden... op een enkele eikel na
zo'n "fanta" is daar een voorbeeld van... typisch jochie met een klein pikkie die denkt dattie de hele wereld aankan van achter zn schermpje...
noobs/nieuwelingen worden meteen gevote en op ge******d omdat ze te slecht spelen en dat dat slecht is voor zijn professionele prestaties enz enz enz (enige wat ik me herinner omdat ik me daardoor bijna in coma heb gelachen)... maar voor de rest zitten dr wel gezellige duitsers bij.. paar NL en dan houdt t zo'n beetje op

MDK is trouwens weer wat actiever

btw, doe ze de groeten van ons
Pagina: 1 2 Laatste