en voor wat betreft "hooks" , dat zijn progjes a la aimbot, die schijnbaar, zodra er een tegenstander in beeld komt, zich aan "hem vastgrijpen"... of je crosshair in ieder geval.
volgens mij was het zoiets
thnx, weer wat geleerd

Sickmind? noob! Haha, doe Yke de groeten. En stuur me maar een DM wanneer de game er is. *cZ ftw!
Hey Jay-K ouwe geek

jij ook hier

Ik zal Yke de groeten doen. Ik stuur je zeker een DM zodra TA klaar is. Ben benieuwd of *cZ (Clan Zwolle) ooit weer opstaat. Jullie hebben het toen aardig ver geschopt. Ik kon niet actief deelnemen toendertijd. Zat in een gebied waar allen 56 k beschikbaar was

Man, Ik kan niet wachten tot het uit komt.
Hopelijk kan ik het dan uber hard op me laptop spelen!!
Hier hou ik je aan ! Goed dat je er weer bij bent. Hopelijk is Zwolle net als in AOT weer ruimschoots vertegenwoordigd.
Pizzaman

Goed om je hier te zien ! Pizzaman is mn stiefbro
Mijn Tactical Ops story
Ik had nog nooit een online game gespeeld totdat ik Pizzaman op een dag Tactical Ops 1 zag spelen toen ik mn pa bezocht.Ik werd meteen gegrepen bij de aanblik van de mp5 in first player modus en het scenario eromheen.
,,Wat is dit

?" vroeg ik hem. ,,Tactical Ops" antwoordde hij op nonchalante toon. Met veel tegenzin stond hij even later zijn plek achter het bureau af , aangezien hij mega verslaafd was aan het spel
Ik was helemaal verkocht. Thuis had ik alleen 56k en als ik bij mn pa verbleef, speelde ik de hele nacht door.
Soms werd ik een paar uur lang alleen maar gekilled, ik had totaal geen skills en wist niet dat je een server moest keizen met een lage ping.
Doordweeks was het mega afkicken en dacht ik alleen maar aan Tactical Ops.Toen mn pa op vakantie was ben ik een week niet naar mn werk gegaan en heb elke nacht aan 1 stuk door TO gespeeld.
Mn neven begonnen ook TO te spelen en langzaam verspreidde het TO virus waarmee Pizzaman mij had besmet zich.
ZDG Y-key begon ook te spelen en ik trainde hem een beetje. In het begin ownde ik hem, totdat hij net als andere latere *cZ spelers vet goed werd en ik geen van hen meer de baas was.
Toen ik een tijdje in Zwolle woonde nam ik meteen kabel en speelde elke dag. Ik werd redelijk goed, maar kon me niet meten met de echte goede spelers.
Ik zat in een paar clans en leerde een paar Zwollenaren kennen (Aurelis, The Q en Laguna) die in -=SH=- Soulhunters speelden. Ze vroegen of ik wou joinen, maar ik wou mn eigen clan niet zomaar verlaten.
Op een dag zag ik een nieuwe collega op het werk. Je zag meteen dat het een gamer was. En toen we over games lulden bleek het Aurelius te zijn. Echt stom toeval.
Elke ochtend speelden we na de nachtdienst en ik besloot om -=SH=- te joinen. Na een mooie tijd ging deze clan dood.
Ik ging weer uit Zwolle weg omdat ik daar iets tijdelijk huurde van een maat die een wereldreis zou maken

, Thuis kon ik alleen maar 56 k krijgen, maar toch speelde ik nog wel vaak.
Op een dag besloot ik [ZIG] (Zwollywood Immortal Geeks) op te richten en huurde een server. Ik kreeg elke maand geld van vrienden en familie die in de clan zaten. The Q en Laguna stapten ook over naar [ZIG]
Ik maakt een beetje tactics en probeerde deze een beetje te trainen met de members.
Omdat ik niet active kon zijn wegens de slechte verbinding, droeg ik het leiderschap over. De naam werd veranderd in Clan Zwolle en *cZ was geboren.
Ik was niet meer active, maar kwam wel op meetings. Mensen keken wel raar toen we in een kroeg in Zwolle bij elkaar kwamen met a4tjes op tafel, pratend over geweren, bommen en granaten.
Het meest merkwaardige vond ik toch wel de samenstelling van de groep. Van net gekleedde schoolganger tot bierdrinkende bouwvakker.
Ik zag dat *cZ echt goed werd en was echt trots op die gasten.
Op het werk leerde ik Server inc. kennen. Op een dag installeerde ik AOT bij hem, wat ik achteraf misschien beter niet had kunnen doen
De keerzijde van het spelen van TO begon voor sommigen zichtbaar te worden. Als je serieus met een spel bezig bent, vergt dat gewoon heel veel tijd en dan moet je de overweging maken of het je nog wel waard is.
.
In 2005 hoorde ik dat TO:C in ontwikkeling was. Ik ben toen begonnen aan een custom case speciaal voor TO:C.
In 2006 bouwde ik van onderdelen die ik van een *cZ member (Razlor) had overgenomen een pc in elkaar omdat ik mn eigen case nog niet af had en begon TO:C te spelen. Het ging aardig goed en ik mocht
-=CB=- (Chemical Brothers) joinen.
In deze clan zaten hoofdzakelijk Duitsers. Ik kon het meteen goed vinden met die gasten en ik sprak gelukkig redelijk Duits. Ik verbaasde me erover hoe gemotiveerd deze spelers waren en hoe serieus ze het spel namen. Ik merkte een duidelijk verschil qua mentaliteit in vergelijking met de onze.
Na een leuke tijd te hebben eghad stopte ik met spelen, omdat ik het druk met andere dingen had.
In 2007 had ik mn custom case draaien en ging weer TO:C spelen. Ik zat vaak met Y-key in het TS kanaal van -R (Reloaded) en leerde Roccy kennen. Ik mocht -R joinen en ik trainde vaak tot diep in de nacht met Drom. Op een gegeven moment was er haast geen community meer en toen ik mn pc perongeluk had gesloopt besloot ik te kappen.
Toen ik hoorde over TA en de site zag was ik meteen heel enthousiast. Toen ik wat beeldmateriaal had gezien geloofde ik volledig in het project en begon mn case om te bouwen en klaar te maken voor TA.
Af en toe speel ik samen met ZDG Y-key een nog potje AOT, maar het wachten is op TA. Ik ben overigens niet van plan om weer net zoveel als vroeger te gaan spelen. Misschien alleen public of in een funclan.
Maarjah dat is voorafgelul
Pfjieuw het is toch wel een hele lap tekst geworden. Of het interessant is om te lezen is aan jullie zelf

Dit is in ieder geval mijn verhaal met betrekking tot Tactical Ops.
Heb je zelf ook persoonlijke TO ervaringen die je wil delen ? Post het dan ! Hoe geek het ook is.