Sony BDP-S185 of LG BP350 misschien wat?
Ik ben ook op zoek naar een compact (tweedehands) blu-ray spelertje voor boven (logeerkamer en computerkamer).
Met mijn totale eisen/wensen pakket lijk ik er niet uit te komen:
- smaller dan de standaard 43cm zodat hij op de plank past (als hij in de Ikea Kallax kast past, 33cm, zou dat bonus zijn)
- ingebouwde of optionele wifi
- DLNA zodat ik a/v van Synology kan afspelen
- Smart zodat ik Uitzending Gemist kan kijken
- regiovrije dvd-speler (en als het kan ook blu-ray regiovrij)
- analoge a/v uitgangen (1 tv is nog CRT)
- afspelen via USB
- SACD/DVD-A zou ook nog bonus zijn
- 3D zou bonus zijn
Het 'lullige' is een beetje dat vrijwel alle blu-ray spelers die nog analoog a/v-out hadden nog de grote bakken van 43cm waren. Toen ze compacter werden zat analoog a/v er niet meer op
De Philips BDP5600 komt een aardig eind, maar is met 36cm eigenlijk net iets te breed. De Sony BDP-S185 is lekker compact (29cm), maar heeft geen wifi (en weet momenteel niet of die Uitzending Gemist heeft). Daarnaast is de bovenkant niet vlak, dat vind ik altijd zon onhandig!
Als iemand nog wat oudere modellen weet die in aanmerking komen, hoor ik het graag!
(of toch maar wat schrappen in het lijstje...)
EDIT:
Kwam ook nog eens de Hiteker HTB-1026 tegen. Heeft ook niet alles, maar wel compact en regiovrij.
EDIT2:
En helemaal compact is de Samsung BD-D7000 (18cm!). Maar dat is een toploader design model, en lijkt ook vrij zeldzaam (en las ook een paar negatieve recensies)
[
Voor 13% gewijzigd door
Shadow_Zero op 24-11-2015 16:32
]