Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Edit: nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Voxalizer op 29-05-2011 06:40 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb natuurlijk mijn Japanse account onder een niet-bestaand emailadres gemaakt, nu gaat PSN me een nieuw wachtwoord mailen... Godsamme...

Oh ja, Japan is online, maar niet voor mij...

[ Voor 14% gewijzigd door Verstekbakker op 29-05-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 12:50
@OPSLAGHOND: Ook bij een inbraak moet je er alles aan doen om het te voorkomen en hierbij geld ook: zijn er geen braaksporen, dan is het volgens veel verzekeringen ook niet uitbetalen. Dus het klopt niet dat je stelt dat inbraak zomaar wordt aangenomen. Zo is het dus ook bij PSN, Sony heeft verzuimd goede sloten te nemen, dan is het dus inderdaad sony's verantwoordelijkheid.

Daarbij betaal je inderdaad voor PSN bij aanschaf/via reclame/via de aangeschafte spellen of dacht je dat sony een liefdadigheidsinstelling is? PSN is echt niet gratis in onderhoud en het opzetten ervan kostte ook geld. Dit is allemaal ingecalculeerd door Sony.

Zonder PSN vind ik de console een beetje mank , het is een console die gebouwd is om via internet te gebruiken, dit merk je overal in het systeem en niet alleen bij de spellen, maar video en muziek streams zitten er ook in welke offline zijn als er geen PSN is.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Beetje raar om te zeggen dat een Console ineens mank is zonder Internet? gezien vorige generaties dat op de de Console er nog niet eens was?

Wel weer iets wat al jaren op de PC bestaat, kun je nagaan wat in dit soort dingen al gauw een principiele nieuwe standaard word?

Zelf speel ik vrijweinig games online! en zijn Story Driven games weer belangrijker voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar het is wel een minderwaardige console zonder internet.

Ik word het wachten ook zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik heb nog maar kort een PS3. PSN was al down toen ik hem kocht. Jammer, want nu mis ik dus allerlei content die alleen via inet op te halen is. Gratis content die ze eigenlijk net zo goed direct in de game hadden kunnen stoppen... maar dat hebben ze niet gedaan omdat ze mij natuurlijk eerst graag door hun digitale winkel willen laten komen. Daar ben ik wel van teleurgesteld en die opmerking van een manke console begrijp ik ook wel. De console an sich heeft potentie, maar veel games brouwen ze op een manier dat je wel erg afhankelijk wordt van inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audio2009
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 10:40
heey,

heel even kort vraagje tussendoor, kon het antwoord niet duidelijk vinden tussen de vele posts.

Ik heb een account op de ps3 met daarbij een PSN. Nu wil ik echter een nieuw PSN maken, en heb daarvoor een nieuw account aangemaakt op de ps3 met daarbij mijn nieuwe psn account. Is het mogelijk om mijn nieuwe PSN te gebruiken op mijn 'oude' playstation account, aangezien daar al mijn save files op staan.. ??

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Laatst online: 15-09 12:50
audio2009 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:19:
heey,

heel even kort vraagje tussendoor, kon het antwoord niet duidelijk vinden tussen de vele posts.

Ik heb een account op de ps3 met daarbij een PSN. Nu wil ik echter een nieuw PSN maken, en heb daarvoor een nieuw account aangemaakt op de ps3 met daarbij mijn nieuwe psn account. Is het mogelijk om mijn nieuwe PSN te gebruiken op mijn 'oude' playstation account, aangezien daar al mijn save files op staan.. ??

mvg
Als je een nieuwe PSN wilt maken dan kun je het beste een opleiding software engineer volgen en bij Sony solliciteren. Ik denk dat wij weinig voor je kunnen betekenen 8)7.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audio2009
kfaessen schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:26:
[...]

Als je een nieuwe PSN wilt maken dan kun je het beste een opleiding software engineer volgen en bij Sony solliciteren. Ik denk dat wij weinig voor je kunnen betekenen 8)7.
nieuw psn-id dan haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
kfaessen schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:05:
@OPSLAGHOND: Ook bij een inbraak moet je er alles aan doen om het te voorkomen en hierbij geld ook: zijn er geen braaksporen, dan is het volgens veel verzekeringen ook niet uitbetalen. Dus het klopt niet dat je stelt dat inbraak zomaar wordt aangenomen. Zo is het dus ook bij PSN, Sony heeft verzuimd goede sloten te nemen, dan is het dus inderdaad sony's verantwoordelijkheid.
Bij inbraak hoef je niet alles eraan te doen om het te voorkomen om uitbetaald te krijgen, want de meeste mensen die uitbetaald krijgen hebben geen (volledig) alarmsysteem en/of (waak)hond en/of extra sloten en/of hoge muren/hekwerk etc. etc. en dus niet alles gedaan.
Sony heeft verzuimd goedebetere sloten te nemen, maar de inbrekers hebben wel degelijk sporen achtergelaten.
Deze hebben geleid naar een gehuurde Amazon Cloudserver.
Stel dat een inbreker bij jou binnenkomt, een mes uit jouw keukenla pakt en jou ermee van kant maakt als jij op het geluid afkomt. Ben jij dan ook schuldig omdat er geen (goed) slot op de keukenla zat en jij op de hoogte was van mogelijk gevaar en/of dit onderschatte of is de inbreker/moordenaar schuldig die inbrak, het mes zocht, vond, pakte en heeft gebruikt?
Daarbij betaal je inderdaad voor PSN bij aanschaf/via reclame/via de aangeschafte spellen of dacht je dat sony een liefdadigheidsinstelling is? PSN is echt niet gratis in onderhoud en het opzetten ervan kostte ook geld. Dit is allemaal ingecalculeerd door Sony.
Dus jij weet zeker hoe het werkt? :N
Heb je dan misschien een bron? :N
Dus is het gokken? :Y
Ik denk zelf dat PSN betaald wordt op dezelfde manier als de vele gratis MMO(RPG)'s.
Via microtransacties/aankopen in de Store.
Via de aanschaf van de console en/of games is dit in mijn ogen niet mogelijk zoals ik al eerder aangaf.
Zonder PSN vind ik de console een beetje mank , het is een console die gebouwd is om via internet te gebruiken, dit merk je overal in het systeem en niet alleen bij de spellen, maar video en muziek streams zitten er ook in welke offline zijn als er geen PSN is.
Zonder PSN vind ik de console helemaal niet mank, ik gebruik mijn PS3's alleen om te gamen of om films (BluRay) te kijken. Ik speel meer offline dan online en als ik om welke reden dan ook niet online kan is dan voor mij geen probleem.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
@ ^^

mwah.. ik mis nu bijv. bij het spel Mx vs ATV Alive 3 levels, omdat je die alleen online krijgt. Mooi irritant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroMan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:57
Zondag 29-05-2011: Error 80710092.... PSN down? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

RetroMan schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:43:
Zondag 29-05-2011: Error 80710092.... PSN down? Iemand?
Nergens last van hiero

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Wilde net MW2 doen, zelf melding...Kon begin v/d middag nog wel online.

[ Voor 33% gewijzigd door Jolly_Jumper op 29-05-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik kan ook niet inloggen.. :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

TDB

Nope, ook hier kan ik niet inloggen :/

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik ook niet :| :/ ;w

Ik wil gamen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Ja toch, voor het eerst sinds de hack weer online. Moet ik eerst een half uur lang updaten en vervolgens doet psn het niet… jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Waar kan ik de PSN status checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ligt het aan mijn, of zijn de Sony websites zo traag al iets op het moment?

Edit: Ik ben weer online!

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk149 op 29-05-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PlayStationNL heeft er verder nog niet over getweet, noch Sony...

en volgens
http://answers.yahoo.com/...qid=20110529070757AA3ENSj

zitten gebruikers er over de hele wereld mee

een paar uur geleden kon ik nog wel gewoon gamen, toen kon ik niet meer inloggen en dacht dat het aan mij lag (router opnieuw aangezet, PS3 gereboot, internet check gedaan en alles deed het gewoon behalve PSN).

...helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Yeroen76 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:14:
[...]

Hier word ik zo moe van! Gratis dienst? Als McDonalds anderhalve maand geen speeltje bij de happymeals stopt regent het ook klachten. Het is een feature die bij de PS3 hoort (zoals een speeltje bij een happymeal), je betaalt ervoor bij aanschaf en met de spellen die je koopt.
En ik ben het met je eens dat de hack waarschijnlijk niet Sony's idee was, maar het was Sony's verantwoordelijkheid (!) een hack ten allen tijde te voorkomen. Zeker waar het ging om jouw en mijn persoonlijke gegevens. Vervolgens volgt er communicatiefail na communicatiefail en als toetje een Welcome Back programma waar ik en velen met mij helemaal niets aan hebben, maar dan ook echt niks.
Het zou mij verbazen als Sony deze klappen ooit nog te boven gaat komen. Ergens de afgelopen jaren zijn ze het contact met de gamers gewoon kwijt geraakt, wat helaas extra pijnlijk duidelijk is geworden de afgelopen anderhalve maand. En dan krijgen we straks ook nog de NGP, wat natuurlijk een zielige vertoning qua verkoopaantallen gaat worden en alleen maar zal illustreren dat Sony het kwijt is. Sony, too little, too late.
Ik denk wel dat Sony er bovenop komt. Helaas ben ik nog steeds een fanboy, en om dat nu aan te tonen moet ik in de verdediging schieten: PSN is een aparte service los van de PS3! Als je een PS3 koopt staat op de doos dat PSN niet bij de PS3 hoort, ook al heb je er toegang tot.

En om McDonalds te verdedigen: tja, dat is dan uh, jammer.
OPSLAGHOND schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:52:
[...]

Bij inbraak hoef je niet alles eraan te doen om het te voorkomen om uitbetaald te krijgen, want de meeste mensen die uitbetaald krijgen hebben geen (volledig) alarmsysteem en/of (waak)hond en/of extra sloten en/of hoge muren/hekwerk etc. etc. en dus niet alles gedaan.
Sony heeft verzuimd goedebetere sloten te nemen, maar de inbrekers hebben wel degelijk sporen achtergelaten.
Deze hebben geleid naar een gehuurde Amazon Cloudserver.
Stel dat een inbreker bij jou binnenkomt, een mes uit jouw keukenla pakt en jou ermee van kant maakt als jij op het geluid afkomt. Ben jij dan ook schuldig omdat er geen (goed) slot op de keukenla zat en jij op de hoogte was van mogelijk gevaar en/of dit onderschatte of is de inbreker/moordenaar schuldig die inbrak, het mes zocht, vond, pakte en heeft gebruikt?

[...]

Dus jij weet zeker hoe het werkt? :N
Heb je dan misschien een bron? :N
Dus is het gokken? :Y
Ik denk zelf dat PSN betaald wordt op dezelfde manier als de vele gratis MMO(RPG)'s.
Via microtransacties/aankopen in de Store.
Via de aanschaf van de console en/of games is dit in mijn ogen niet mogelijk zoals ik al eerder aangaf.

[...]

Zonder PSN vind ik de console helemaal niet mank, ik gebruik mijn PS3's alleen om te gamen of om films (BluRay) te kijken. Ik speel meer offline dan online en als ik om welke reden dan ook niet online kan is dan voor mij geen probleem.
Heerlijk, de een die Sony zou wurgen als het mogelijk was vanwege de PSN hack. De ander die de hackers vergelijkt met brute moordenaars die een keukenmes als wapen gebruiken.

[ Voor 35% gewijzigd door Uniciteit op 29-05-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Kreeg net ook bovenstaande error... Daarna een andere... Nu staat er undergoing maintenance.... Is dit dan de 2de hack die aangekondigd was?

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

En ik kan trouwens alweer inloggen (net niet, maar nu wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon weer eens te druk op het net,
sinds Japan en de andere Aziatische landen nu pas weer on komen.
Ik zag het gister alweer aankomen we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Haha..... Gelukkig..... Niks aan de hand. Werkt al weer.... Pfew...

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Uniciteit schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:41:
[...]

Ik denk wel dat Sony er bovenop komt. Helaas ben ik nog steeds een fanboy, en om dat nu aan te tonen moet ik in de verdediging schieten: PSN is een aparte service los van de PS3! Als je een PS3 koopt staat op de doos dat PSN niet bij de PS3 hoort, ook al heb je er toegang tot.
Dus dat logo van PSN op mijn PS3 doos staat er puur als decoratie op?

Gezien de PS3 nog een verkocht product is en zij PSN doen adverteren bij de koop van de PS3, mag je ook verwachten dat deze service werkt. Veel spellen zijn grotendeels afhankelijk van deze service en mag je dus als consument verwachten dat deze service goed werkt.

Zelf net voor het eerst op PSN geprobeerd in te loggen sinds de downtime, zegt het apparaat dat die een emailtje stuurt naar mijn email, maar ik krijg maar niets binnen. Nog een keer gedaan maar nog steeds geen email.

[ Voor 13% gewijzigd door Benjamin- op 29-05-2011 19:38 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Benjamin- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:37:
[...]Zelf net voor het eerst op PSN geprobeerd in te loggen sinds de downtime, zegt het apparaat dat die een emailtje stuurt naar mijn email, maar ik krijg maar niets binnen. Nog een keer gedaan maar nog steeds geen email.
Email via hotmail toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Wat als het emailadres niet bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Benjamin- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:37:
[...]

Dus dat logo van PSN op mijn PS3 doos staat er puur als decoratie op?

Gezien de PS3 nog een verkocht product is en zij PSN doen adverteren bij de koop van de PS3, mag je ook verwachten dat deze service werkt. Veel spellen zijn grotendeels afhankelijk van deze service en mag je dus als consument verwachten dat deze service goed werkt.

Zelf net voor het eerst op PSN geprobeerd in te loggen sinds de downtime, zegt het apparaat dat die een emailtje stuurt naar mijn email, maar ik krijg maar niets binnen. Nog een keer gedaan maar nog steeds geen email.
Dat is 't 'm juist. Je koopt de PSN service niet. PSN account kan je ook op de PC aanmaken. Out of the box werkt PSN ook niet met de PS3. Je moet je eerst registreren bij en ander product (PSN). Het is ondersteuning. Net zoals al die software "Works with Windows". Als één keer die software het niet doet, is het niet Microsoft's fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:42:
Wat als het emailadres niet bestaat?
Dan heb je pech. Of je moet met Sony mailen om het emailadres te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:29

Dennis1812

Amateur prutser

Bellen is dan sneller denk ik

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik ben benieuwd, mijn ervaring met de helpdesk van Sony is niet al te best.
Ik kreeg een niet al te vriendelijk persoon aan de lijn.
Bovendien moest hij moeite doen om mij niet te beschuldigen van game sharing.

Terwijl ik toch echt geen van mijn games op mijn verkochte ps3's had staan.
Ik dacht dat verwijderen van het account en formateren voldoende was.

Op mijn klacht dat hij in het verleden slecht was aangeven, gaf hij uiteindelijk schoorvoetend gelijk.
Maar hij kon absoluut niks voor me betekenen.
Want het moest naar Sony UK en als ze zijn naam zouden zien met zo'n bogus reden dan zou hij flink op zijn falie krijgen.
Klanten liegen immers altijd :/
Zelf toen ik aangaf dat er voor 300euro aan games op mijn account stond met een actief plus abonnement kon hij niks doen.

Uiteindelijk gaf hij me wel wat namen die voor het laatst waren ingelogd op een oude console van mij.
Volgens mij iets met privacy... en dat na al die perikelen van de hack.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:39:
[...]

Dan heb je pech. Of je moet met Sony mailen om het emailadres te wijzigen.
Japans account... Emailadres is iets in de trant van piemel@vagina.cum ... Dat wordt niks dus...

Waarom ging het met mijn NL account wel zonder mail ontvangen dan? Toen kon ik gewoon op de PS3 mijn wachtwoord veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Heb je dat japanse account aangemaakt met de huidige ps3?
Volgens mij moet het account met het oorspronkelijke ps3 hersteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Sinned123 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:32:
Ja, ik heb nooit een andere PS3 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Verstekbakker schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:40:
[...]

Ja, ik heb nooit een andere PS3 gehad.
Ik heb hier precies hetzelfde: mijn Nederlandse account is allang weer online, maar toen ik vandaag m'n Japanse en Amerikaanse probeerde kreeg ik de melding dat ze een e-mail zouden sturen.

En dat duurde, en duurde, en toen dat mailtje uiteindelijk toch kwam werkte het linkje niet. Iets van "The server is currently down for maintenance"...

Dus er is verschil tussen Nederlandse en buitenlandse accounts als het om activeren gaat. Althans dat is mijn ervaring.

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sinned123 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:32:
Nee, dat hoeft niet. Gisteren mijn Japanse account hersteld op m'n 2e PS3. Hoefde alleen m'n wachtwoord te veranderen. Wel zo handig, want het gebruikte e-mailadres bestond niet meer.

Geen idee wat de criteria dan zijn. Misschien moet je recent er mee ingelogd zijn geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Atomsk op 30-05-2011 02:34 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Was niet zo lang voor de hack perikelen begonnen aangemaakt. Misschien een paar weken ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet op de ps3 gebeuren waar je voor de hack het laatst op ingelogged hebt. Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik zou niet weten waar ik anders zou moeten inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

fdkuyper schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:07:
[...]

Ik heb hier precies hetzelfde: mijn Nederlandse account is allang weer online, maar toen ik vandaag m'n Japanse en Amerikaanse probeerde kreeg ik de melding dat ze een e-mail zouden sturen.

En dat duurde, en duurde, en toen dat mailtje uiteindelijk toch kwam werkte het linkje niet. Iets van "The server is currently down for maintenance"...

Dus er is verschil tussen Nederlandse en buitenlandse accounts als het om activeren gaat. Althans dat is mijn ervaring.
Je moet met je account ooit iets uit de store hebben gedownload, volgens mij zelfs iets dat niet gratis is, voordat je vanaf je PS3 het account kan re-activeren.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet waar want ik heb nooit iets gekocht in de store en kon mijn accaunt wel met mijn PS3 re-activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb een gratis theme uit de store gehaald met dat Japanse account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
AllSeeyinEye schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:31:
[...]

Je moet met je account ooit iets uit de store hebben gedownload, volgens mij zelfs iets dat niet gratis is, voordat je vanaf je PS3 het account kan re-activeren.
Het mag zelfs iets gratis zijn. Een gratis demo, theme, enz.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Werewolf_789 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Het mag zelfs iets gratis zijn. Een gratis demo, theme, enz.
Toch vreemd dan, want ik had die buitenlandse accounts juist aangemaakt om daar demo's te downloaden die hier nog niet te krijg waren. Dat is intussen wel weer jaren geleden, misschien dat het daar aan ligt.

De Japanse heb ik intussen weer online, maar bij de Amerikaanse krijg ik nog steeds "The server is currently down for maintenance.". Dan zal het wel weer opnieuw aanvragen worden, want die link verloopt ook nog eens binnen 24 uur. Loopt nog niet echt soepel allemaal. Gelukkig lukt online gamen wel weer :)

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audio2009
audio2009 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:19:
heey,

mvg
nvm, antwoord reeds gevonden!

[ Voor 3% gewijzigd door audio2009 op 30-05-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
ik kan nog steeds niet inloggen bij PSN. Ik dacht dat het vanaf 24e weer up zou zijn. Ik zie constant de melding dat de site in onderhoud is. Ook via de browser kan ik er niet bij :(

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alkoura
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-02-2023
De site om het password te wijzigen is idd weer under maintenance. Vanmorgen op het werk zag ik dag de site wel werkte maar natuurlijk was de link om het pwd te wijzigen nt meer geldig, aangezien dit maar voor drie uur geldig is. Na een aantal keren proberen is het resetten van het password gelukt. Dus de mail met link is toegekomen maar nu is de site weer in onderhoud status. Om moedeloos van te worden!

Sony verliest toch echt wel echt haar credits bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote][message=36128250,noline]Uniciteit schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:29:
[...]
Dat is 't 'm juist. Je koopt de PSN service niet.
Dat is ook zo, je koopt het niet.

Maar kijk eens terug naar de games met 30+++ uren offline met de ps1 en ps2,
en dan games voor de massa met een 6+ offline.

Je koopt die PSN niet. maar je betaald wel en je hebt er namelijk al voor betaald voordat je op je PSN ging.

Edit: Maar goed het is gratizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Trouwens een argument extra om te laten zien dat je er wel voor betaald.

Microsoft die veroordeeld waren voor koppelverkoop door Windows Media Player bij Windows XP te leveren. Oftewel ondanks dat je er niet apart voor betaald wordt het wel degelijk bij het product gerekend. Als ze dus PSN als aparte service zouden zien zou het eigenlijk ook mogelijk moeten zijn een PS3 zonder PSN te kopen (wat natuurlijk onzin is aangezien het een essentieel onderdeel van de spelbeleving is). De servers onderhouden doet Sony natuurlijk ook niet omdat ze je lief vinden maar doen ze gewoon van het geld van je PS3, je games en je store aankopen in de hoop dat je daardoor meer koopt.

Een NOS-applicatie, VidZone en zelfs de browser zijn niet essentieel en als dat plat ligt kun je terugvallen op het, het is gratis dus niet zeuren argument. De Store (activeren van gekochte games en DLC) en PSN zijn essentieel en dan mag je dus klagen als het plat ligt.

Maar goed het is weer bijna voorbij met de ellende dus enough is enough ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kluutmaran schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:21:
De Store (activeren van gekochte games en DLC) en PSN zijn essentieel en dan mag je dus klagen als het plat ligt.
De Store en PSN zijn niet onmisbaar, ik heb gewoon kunnen gamen terwijl de Store en PSN down waren.
Het activeren van gekochte games via de Store is niet door Sony bepaald, anders hadden alle games dit wel of niet gehad.
Het is natuurlijk wel iets uitzonderlijks dat PSN zo lang plat heeft gelegen en dan mag je klagen, maar wat voor zin heeft het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:50
Het duurt weer ietsjes langer..

Op de Amerikaanse PS Blog staat een nieuwsbericht.
Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced today that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week.
Het kan zijn dat ze met de maintenance de PS Store open gooien, maar ik denk persoonlijk dat dit donderdag of vrijdag zal gebeuren.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

PSN gaan vanmiddag weer offline
Het geplande onderhoud aan het PSN is gisteren niet doorgegaan en is verplaatst naar vanavond. Om precies te zijn van 17:30u tot en met 8:00u morgenochtend. Wellicht heeft dit onderhoud te maken met het terug online zetten van de PlayStation Store, men mag altijd hopen natuurlijk. Wie toch nog graag online wil gamen, zal dus voor 17:30u moeten inloggen.
Bron: PS3life.nl

:(

Edit: sorry voor de dubbel post, niet gezien

[ Voor 4% gewijzigd door Mon0lith op 01-06-2011 13:37 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik een Xbox 360 naast mijn PS3 heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:21:
Trouwens een argument extra om te laten zien dat je er wel voor betaald.

Microsoft die veroordeeld waren voor koppelverkoop door Windows Media Player bij Windows XP te leveren. Oftewel ondanks dat je er niet apart voor betaald wordt het wel degelijk bij het product gerekend. Als ze dus PSN als aparte service zouden zien zou het eigenlijk ook mogelijk moeten zijn een PS3 zonder PSN te kopen (wat natuurlijk onzin is aangezien het een essentieel onderdeel van de spelbeleving is). De servers onderhouden doet Sony natuurlijk ook niet omdat ze je lief vinden maar doen ze gewoon van het geld van je PS3, je games en je store aankopen in de hoop dat je daardoor meer koopt.

Een NOS-applicatie, VidZone en zelfs de browser zijn niet essentieel en als dat plat ligt kun je terugvallen op het, het is gratis dus niet zeuren argument. De Store (activeren van gekochte games en DLC) en PSN zijn essentieel en dan mag je dus klagen als het plat ligt.

Maar goed het is weer bijna voorbij met de ellende dus enough is enough ;)
Is natuurlijk een kul argument over koppelverkoop, want als ik een ps3 koop en deze aansluit op mijn tv, zonder internetverbinding en nooit een psn account aanmaak, wat heb ik dan met psn van doen? Kromme vergelijkingen zorgen niet voor sterke argumenten. Zelfs al zou je dat argument serieus nemen, je kunt prima een ps3 zonder psn kopen, dat doe je immers standaard. Als ik enkel single player games speel en films bekijk is psn toch echt overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:05

Frituurman

Mjam!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Is natuurlijk een kul argument over koppelverkoop, want als ik een ps3 koop en deze aansluit op mijn tv, zonder internetverbinding en nooit een psn account aanmaak, wat heb ik dan met psn van doen? Kromme vergelijkingen zorgen niet voor sterke argumenten. Zelfs al zou je dat argument serieus nemen, je kunt prima een ps3 zonder psn kopen, dat doe je immers standaard. Als ik enkel single player games speel en films bekijk is psn toch echt overbodig.
Tsja.. als ik nu m'n PC ga gebruiken zonder gebruik te maken van Windows Media Player, wat heb ik dan met Windows Media Player van doen? En toch is Microsoft veroordeeld. Al met al is PSN gewoon iets waar Sony mee adverteert. Het staat zelfs op de doos van de PS3. Zelfs de games! Dus er wordt juist druk mee geadverteerd en zo wordt het dus wél een koop-argument. En online gamen is niet álles, I know, maar het draagt voor velen (zonder te generaliseren!) wel erg veel bij aan de spelvreugde.

Hoe denk je overigens dat 't PSN wordt betaald? Uit goedertierenheid? Of zal een deel van de opbrengst van de consoles / royalties op games die kant op gaan? Serieus.. je betaalt ervoor.. :)

On-topic: Nederlander dat ik ben, kijk ik nu toch echt wel uit naar 'mijn' gratis games. En kan ik eindelijk weer wat nummers uit de SingStore halen. Zal m'n vrouw blij mee zijn!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
Mon0lith schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:00:
PSN gaan vanmiddag weer offline

[...]

Bron: PS3life.nl

:(

Edit: sorry voor de dubbel post, niet gezien
Hopelijk is de psn store dan morgen ochtend weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Waarom kom ik nu dan nog ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Verstekbakker schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:37:
Waarom kom ik nu dan nog ingelogd?
Ik zet 'm net aan en kom ook gewoon ingelogd :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je krijgt toch compensatie voor de downtime? Gedoe over koppelverkoop. Net of Sony het PSN zonder de hack ineens offline heeft gehaald.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Koppelverkoop moet je ook heel anders bekijken. Met Internet Explorer en Windows Media Player was het gewoon dat die dingen zo zwaar in het systeem geintegreerd zaten dat het voor de gebruiker een gedoe was om er eigenlijk geen gebruik van te maken.

PSN hoort eigenlijk niet bij je PS3. Het is een aparte service, die beschikbaar is op de PS3. Net zoals dat PSN ook beschikbaar is op PC's en Mac's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Oke, ik zit in de store op dit moment, maar ik krijg nog her en der errors, het lukt me ook niet om een van die spellen te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store Is Available Now

I’m happy to confirm that PlayStation Store is open and you can now download content and redeem voucher codes. We will update you with the full lists of new content available to PlayStation Network members and PlayStation Plus subscribers here on the PlayStation.Blog in the next few hours.

You may have noticed that the content promised as part of the Welcome Back offer is not yet live. It is currently in the final stages of testing and will be available to download very soon; we’ll be sure to let you know when.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Phase schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:13:
Oke, ik zit in de store op dit moment, maar ik krijg nog her en der errors, het lukt me ook niet om een van die spellen te downloaden.
Blijven proberen, als hij eenmaal download gaat het wel hard.
Heb nu bijna de helft van mijn content al weer geactiveerd (ongeveer 30games) daar had ik 30min voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig de nieuwe content te downloaden.

Burnout paradise en pain zijn nu onder andere gratis.

De extra 2 maanden plus zijn bij mij al geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ik krijg error 80710D36 bij get openen van de Store :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

DaFrenk schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:02:
Ik krijg error 80710D36 bij get openen van de Store :?
Ja, die krijg ik ook de hele tijd hier, ik ben me aan het bedenken of ik er iets aan ga proberen te doen of dat ik de oorzaak bij een nog brakke psn leg en wacht tot het vanzelf opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
De Store via m'n US account werkt wel, al kreeg ik net ook even diezelfde error in een pop-up.

Op m'n US account heb ik geen gratis Plus lidmaatschap helaas... is dat.beveiligd of gewoon nog niet actief?

Edit: ah kom nu ook weer op de NL store, maar wel af en toe diezelfde foutmelding. En ook hier nog geen Plus. Maar even geduld hebben nog :P

[ Voor 25% gewijzigd door DaFrenk op 02-06-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DaFrenk schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:08:
De Store via m'n US account werkt wel, al kreeg ik net ook even diezelfde error in een pop-up.

Op m'n US account heb ik geen gratis Plus lidmaatschap helaas... is dat.beveiligd of gewoon nog niet actief?

Edit: ah kom nu ook weer op de NL store, maar wel af en toe diezelfde foutmelding. En ook hier nog geen Plus. Maar even geduld hebben nog :P
You may have noticed that the content promised as part of the Welcome Back offer is not yet live. It is currently in the final stages of testing and will be available to download very soon; we’ll be sure to let you know when.
;)

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 02-06-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
de store werkt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Ja, dat had ik gelezen, maar dacht dat alleen om die 5 games ging waar je uit kon kiezen. Maar daar valt dan blijkbaar ook het gratis Plus account onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeeeey we kennen weer content aanschaffen in de store want hij is open :).
Wel veel errors nog maar ik denk dat het komt omdat veel mensen tegelijk bezig zijn.
Ik ken nog nix vinden over het welcome back pakket en de maand gratis ps+ moet ik daar nog ff mee wachten of zie ik iets over het hoofd?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
heeel veel errors idd gehad, maar het zal later op de dag wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:29
Eindelijk de VIP code van dirt 3 in kunnen voeren. Kreeg wel bij de eerste poging een foutmelding, opnieuw proberen lukte gelijk wel. Zal in de loop van de dag wel goed komen denk ik zo..

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Die errors zullen wel komen door de hoeveelheid mensen gok ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dirk149 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:13:
Die errors zullen wel komen door de hoeveelheid mensen gok ik zo?
Zal haast wel nationale vrije dag ;) kortom lekker veel mensen online.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
en heeeft iemand al ontdekt of het welcome back spul a te krijgen is enzi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lampuhkap schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:35:
en heeeft iemand al ontdekt of het welcome back spul a te krijgen is enzi?
Nee want zoals je hierboven kunt lezen is die nog niet beschikbaar

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Burnout Paradise is toch geen onderdeel van de spellen waar je uit kon kiezen als goedmakertje? Want ik zie net dat Burnout ook gratis te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Nee, Burnout Paradise is een PS+ aanbieding, dus alleen gratis als je een Playstation Plus abonnement hebt. Je kan m dus straks wel een maand gratis spelen met de maand gratis Ps+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pompi schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:15:
Burnout Paradise is toch geen onderdeel van de spellen waar je uit kon kiezen als goedmakertje? Want ik zie net dat Burnout ook gratis te downloaden is.
Die is alleen gratis voor Playstation + members. De gratis Playstation + periode lijkt nog niet actief trouwens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Bedankt voor de snelle reacties, die gratis periode is inderdaad volgens mij nog niet actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ze hebben problemen metde store vanwege de drukte. Burnout is alleen voor de mensen die in april al psplus lid warsn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, Amerikaanse store doet het wel, maar de Nederlandse niet :( Gelukkig kun je de gratis games nog niet downloaden, anders zou ik echt jaloers worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
OMG ...... wilde playstation store openen en me ps3 liep helemaal vast . nu na een half uur maar opnieuw op laten starten maar dat wil hij nu ook niet meer :(
Buttons blijven aan ook na uitschakelen en groene ledje boven power blijft knipperen en krijg alleen maar zwart beeld :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
PSN Store is actief ook in Nederland, alleen je krijgt veel errors.

Gewoon rondje en opnieuw kruisje en dan doet ie het (soms).

Ik heb al wat dingen kunnen downloaden, maar door de enorme drukte krijg je nu nog veel errors.

Het welcome-back-programme is er nog niet, dus ook niet de gratis maand PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Wel raar dat die gratis ps plus er nog niet is.
Zo te zien heb ik netjes 2 maanden er al bij gekregen bij mijn al actieve abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinned123 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:14:
Wel raar dat die gratis ps plus er nog niet is.
Daar is niets raars aan gezien die gratis maand gewoon bij het welcome back pakket hoort welke nog niet actief is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStationEU :

Update on the Welcome Back offer content: it is in the final stages of testing and will be available to download very soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
hmmm
hoe soon zal soon zijn?

geen zin om nu weer een week te wachten

[ Voor 42% gewijzigd door Lampuhkap op 02-06-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat very soon of terwijl erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Bor de Wollef schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:26:
[...]

Die is alleen gratis voor Playstation + members. De gratis Playstation + periode lijkt nog niet actief trouwens.
Heb Burnout Paradise gedownload net, er staat helaas wel bij: Verlooptt op 6/8/2011. Kan ik 'm dan niet meer spelen? Wat een onzin eignelijk...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ijskonijn schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:47:
[...]Heb Burnout Paradise gedownload net, er staat helaas wel bij: Verlooptt op 6/8/2011. Kan ik 'm dan niet meer spelen? Wat een onzin eignelijk...
Tot die tijd kun je de game installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja 2 wallpapers kunnen downen meer ook niet :')
weet er iemand een site war je die PSN cards kan kopen en gewoon de nummers over de mail krijgt ofzo?

:+ een beetje maar :+

[ Voor 58% gewijzigd door Lampuhkap op 02-06-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Lampuhkap schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:51:
mja 2 wallpapers kunnen downen meer ook niet :')
Ben je nu niet iets té ongeduldig?
weet er iemand een site war je die PSN cards kan kopen en gewoon de nummers over de mail krijgt ofzo?
www.psncode.nl
Wel altijd even kijken of de kaart die jij wilt ook op voorraad is. ;)
Je zult maar moeten wachten. :+
  • Je hebt een Nederlands PSN account nodig om deze kaart te kunnen gebruiken!
  • De code is twee jaar geldig na aankoop!
  • Geen creditcard meer nodig om te shoppen in de Playstation Network Store!
  • De code verschijnt na betaling direct op uw scherm en u krijgt de code per e-mail

[ Voor 64% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-06-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij dat de store weer online is, kon ik eindelijk wat levels spelen voor LBP2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand problemen bij het resetten van zijn/haar password? Ik krijg nog steeds de melding dat de server 'under maintenance' is..
Denk je ook dat je lekker online wat kunt gamen op je vrije dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:22
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:07:
Nog iemand problemen bij het resetten van zijn/haar password? Ik krijg nog steeds de melding dat de server 'under maintenance' is..
Ach, gelukkig is het mooi weer! :Y)

Voor nu vind ik het dan ook geen enkel probleem, ga weer lekker terug de zon in. Het zou leuk zijn als vanavond alles weer goed werkt, inclusief het Welcome Back programma, maar als dat niet zo is gooi ik net zo lief Arkham Asylum erin om die laatste 2% te halen voor een 100% score ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:07:
Volgens PlaystationNL wordt er nog aan het wwsysteem gewerkt:

@mazzomrx Helaas is het onderhoud aan de WW reset pagina nog in volle gang.
Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]