Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Heerlijk vind ik dat, lekker dingetjes uitzoeken, onderzoeken en toepassen. Mag er helemaal m'n eigen weg in vinden en heb verder van niemand last
Wat ook pas ergens Q3 2010 wordt verwacht.AtleX schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:43:
SVN krijgt een soort SQLite-achtige DB in de volgende versie ter vervanging van de meta-, temp- & lockfiles.
En dus waarschijnlijk wordt geskipt, en op zijn vroegst in 2012 wordt gereleased.
En.... dat is erg hatelijk, want die metafiles zijn echt een belachelijke overhead.
[ Voor 10% gewijzigd door creator1988 op 30-11-2009 10:57 ]
TortoiseSVN is het LAATSTE programma wat ik wil hebben op mijn PC. Stomme integratie, overal die extra regel bij rechtermuisknop. Ik wil alles zo clean mogelijk houden.YopY schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:15:
[...]
Beeld -> Mapopties -> Verborgen bestanden niet weergeven.
En als je het door wilt sturen, rechtermuisklik -> TortoiseSVN -> Export
Het is misschien even wennen, maar het is heus wel werkbaar. Ook al zou het netter zijn als SVN gewoon een enkele database heeft met relatieve paden en dergelijke (misschien ook sneller?).
Ik gebruik AhnkSVN. Werkt veel leuker, directe integratie in VS.NET. + ik moet dan niet handmatig mijn bin en obj folders excluden.
[ Voor 7% gewijzigd door Snake op 30-11-2009 12:04 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Tja, ik vind het wel fijn, maar jammer dat het alleen via de rechtermuisknop handig werkt.Snake schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:03:
TortoiseSVN is het LAATSTE programma wat ik wil hebben op mijn PC. Stomme integratie, overal die extra regel bij rechtermuisknop. Ik wil alles zo clean mogelijk houden.
I couldn't agree moreIk gebruik AhnkSVN. Werkt veel leuker, directe integratie in VS.NET. + ik moet dan niet handmatig mijn bin en obj folders excluden.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
En je kan direct solutions uitchecken ipv de juiste map te moeten zoeken. Het nadeel is alleen dat daily builds/beta's nogal eens erg instabiel kunnen zijn.Snake schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:03:
[...]
Ik gebruik AhnkSVN. Werkt veel leuker, directe integratie in VS.NET. + ik moet dan niet handmatig mijn bin en obj folders excluden.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ja maar dat is met iedere app dat nightly/daily builds niet dezelfde stabiliteit hebben als stable releases (hence the 'stable').AtleX schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:26:
[...]
En je kan direct solutions uitchecken ipv de juiste map te moeten zoeken. Het nadeel is alleen dat daily builds/beta's nogal eens erg instabiel kunnen zijn.
Ik neem gewoon de laatste stable en ik ben zeer tevreden. Ik begrijp ook niet dat mensen problemen hebben met AhnkSVN.
Noordbrug uitkijk?Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:42:
Haha, altijd grappig, dat verNederlandste Engels:
Visual Basic:
1'NB look out
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Euhm, nota bene is Latijn, geen Nederlands, en wordt in het Engels ook gebruikt. Dit nog even naast het feit dat het idd wat dubbel-op is met die "look out" erachterVerwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:42:
Haha, altijd grappig, dat verNederlandste Engels:
Visual Basic:
1'NB look out
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik ben op de hoogte van de herkomst en betekenis en van 'nota bene', dank u..oisyn schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:37:
[...]
Euhm, nota bene is Latijn, geen Nederlands, en wordt in het Engels ook gebruikt.
Maar nu ik het zo teruglees, 'look out' wordt ook gewoon gebruikt. Het kwam even op me over als een iets te letterlijke vertaling van 'kijk uit'. Iets teveel Nuon (of was het Eneco?) reclames gezien de laatste tijd denk ik
Alstublieft. Dat is dan €4,50 administratiekosten.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:49:
[...]
Ik ben op de hoogte van de herkomst en betekenis en van 'nota bene', dank u.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
.oisyn schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:54:
[...]
Alstublieft. Dat is dan €4,50 administratiekosten.
1
2
3
4
5
6
7
| <?php flush(); if (headers_sent($file, $line)) { echo $file . " - " . $line; } |
Levert een true op met headers_sent, maar zonder file/regel informatie als er eerder geen tekst is gestuurd naar de browser
moest ik ff kwijt, heb er een dag naar lopen zoeken
Kater? Eerst water, de rest komt later
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Voor $account_manager wel als je in de detachering zitYopY schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:14:
Ik heb van het weekend een uurtje .net / c# gedaan, ben ik nu pro omdat ik een picture viewer gemaakt heb?
* Standeman is een keer weggezet als "ervaren oracle expert" met de ervaring van een drie daagse cursus
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
1
| string message = string.Format("Field length of {0} on {1] entity is outside valid range!", "foo", "bar"); |
waar "foo" en "bar" natuurlijk normaal gesproken variabelen zijn waarvan ik in de eerste plaats dacht dat ze het probleem wel moesten zijn, maar de exception ging nog steeds niet weg.. en dan kijk je nog eens goed..
[ Voor 15% gewijzigd door Matis op 01-12-2009 12:22 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Klinkt bekendStandeman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:56:
[...]
Voor $account_manager wel als je in de detachering zit
* Standeman is een keer weggezet als "ervaren oracle expert" met de ervaring van een drie daagse cursus
Liege, liege, liegebeest!
Maar dat begrijp ik nu echt niet.
Ik tab, en ik zet tabbreedte op 4 spaties.
Als jij 2 spaties wilt als tabbreedte stel je dat in. Dan is iedereen happy.
Edoch als ik 4 spaties tik, en jij ziet liever 2 spaties, wat dan? Dus ik begrijp Stylecop's geklaag niet.
Idd. daarom vind ik tabs ook veel logischer dan spaties. Omdat je dan voor 1 keer inspringen gewoon 1 teken gebruikt, en niet een willekeurig aantal spaties.Snake schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:53:
Net stylecop geinstalleerd. Begint die te klagen dat ik tabs heb, geen spaties.
Maar dat begrijp ik nu echt niet.
Ik tab, en ik zet tabbreedte op 4 spaties.
Als jij 2 spaties wilt als tabbreedte stel je dat in. Dan is iedereen happy.
Edoch als ik 4 spaties tik, en jij ziet liever 2 spaties, wat dan? Dus ik begrijp Stylecop's geklaag niet.
Zelf vind ik het niet echt boeiend als die paar dingen dan niet echt kloppen.
Haan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:20:
Post eerst de code maar eens, dan zullen we dat eens beoordelen
1
2
3
4
5
6
7
| private void showButton_Click(object sender, EventArgs e) { if (openFileDialog1.ShowDialog() == DialogResult.OK) { pictureBox1.Load(openFileDialog1.FileName); } } |
Hiermee werken (Visual Studio C# 2010 beta) geeft me wel weer flashbacks van Borland Delphi van een paar jaar terug. Dat vond ik eng, maar dit lijkt best wel strak in elkaar te zitten.
Voor het uitlijnen behoor je eigenlijk spaties te gebruiken. Dit vergt alleen discipline van de programmeur (en een editor die niet eigenwijs soms x spaties vervangt door een tab zoals Notepad++.oisyn schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:56:
terwijl bij tabs de uitlijning vaakt niet klopt bij een andere tabgrootte als je bijv. meerdere condities binnen een if op meerdere regels op dezelfde horizontale afstand wil hebben.
* RayNbow gebruikt zelf spaties voor zowel inspringen als uitlijnen... scheelt gezeur
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat kun je bij elke (zichzelf respecterende) IDE toch instellen. Althans, de code-formatters die ik gezien heb bij Eclipse, Zend Studio, VS etc. kun je aangeven of je spaties of tabs wilt en hoeveel spaties per tab etc.RayNbow schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:02:
Voor het uitlijnen behoor je eigenlijk spaties te gebruiken. Dit vergt alleen discipline van de programmeur (en een editor die niet eigenwijs soms x spaties vervangt door een tab zoals Notepad++).
* RayNbow gebruikt zelf spaties voor zowel inspringen als uitlijnen... scheelt gezeur
Waarom zou je spaties moeten gebruiken? Het is eigenlijk meer een kwestie van eenduidigheid binnen een project, dat iedereen het op eenzelfde manier doet. dat lijk mij in elk geval wel de beste optie, het is iig niet nodig om te zeggen dat je spaties móet gebruiken (en andersom natuurlijk ook niet dat je tabs móet gebruiken). Iedereen heeft zijn / haar voorkeur, als er door een project (of binnen eenzelfde bedrijf) 1 standaard wordt gebruikt is er helemaal niets aan de hand.RayNbow schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:02:
[...]
Voor het uitlijnen behoor je eigenlijk spaties te gebruiken. Dit vergt alleen discipline van de programmeur (en een editor die niet eigenwijs soms x spaties vervangt door een tab zoals Notepad++).
Keywords zijn (zoals zovaak) afspraken en eenduidigheid.
Ik heb het nooit geprobeerd aangezien ik alle tabs om laat zetten naar x spaces, maar kunnen deze editors goed omgaan met code layout als het volgende?Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:04:
[...]
Dat kun je bij elke (zichzelf respecterende) IDE toch instellen. Althans, de code-formatters die ik gezien heb bij Eclipse, Zend Studio, VS etc. kun je aangeven of je spaties of tabs wilt en hoeveel spaties per tab etc.
1
2
3
4
5
| [tab][tab]if (foo && ((bar + quux)
[tab][tab][ space ]/(16*x) > 3))
[tab][tab]{
[tab][tab][tab]blaat();
[tab][tab]} |
Zie mijn codevoorbeeld hierboven. Op de 2e regel kan je het 2e deel van de conditie alleen juist uitlijnen met spaties.jbdeiman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:13:
[...]
Waarom zou je spaties moeten gebruiken?[...]
[ Voor 18% gewijzigd door RayNbow op 01-12-2009 14:17 ]
preferences > edit components >> tab setting. et voilaRayNbow schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:02:
[...]
(en een editor die niet eigenwijs soms x spaties vervangt door een tab zoals Notepad++).
Jazeker. Waarom niet?RayNbow schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:14:
[...]
Ik heb het nooit geprobeerd aangezien ik alle tabs om laat zetten naar x spaces, maar kunnen deze editors goed omgaan met code layout als het volgende?
code:
1 2 3 4 5[tab][tab]if (foo && ((bar + quux) [tab][tab][ space ]/(16*x) > 3)) [tab][tab]{ [tab][tab][tab]blaat(); [tab][tab]}
Als je tabs niet laat vervangen door spaties en tab size op 4 hebt staan, moet je dit eens proberen in Notepad++ v5.4.5:Standeman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:14:
[...]
preferences > edit components >> tab setting. et voila
Tik dit in voor de eerste regel:
[tab]if (foo && ((bar + quux)[enter]
Vervolgens voor de tweede moet je het onderstaande intikken. Let op dat je geen tab hoeft in te drukken voor de tweede regel. Notepad++ heeft die al voor je ingevoegd.
[12 spaces]/(16*x) > 3))[enter]
Na deze tweede regel te hebben ingevoerd, controleer eens wat Notepad++ op de 3e regel heeft gezet. Juist, daar staan nu 4 tabs! Dit is niet echt de bedoeling.
Ah, dat had ik nog niet niet uitgeprobeerdRayNbow schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:23:
[...]
Als je tabs niet laat vervangen door spaties en tab size op 4 hebt staan, moet je dit eens proberen in Notepad++ v5.4.5:
Tik dit in voor de eerste regel:
\[tab]if (foo && ((bar + quux)\[enter]
Vervolgens voor de tweede moet je het onderstaande intikken. Let op dat je geen tab hoeft in te drukken voor de tweede regel. Notepad++ heeft die al voor je ingevoegd.
\[12 spaces]/(16*x) > 3))\[enter]
Na deze tweede regel te hebben ingevoerd, controleer eens wat Notepad++ op de 3e regel heeft gezet. Juist, daar staan nu 4 tabs! Dit is niet echt de bedoeling.
D'r zit ook nog een filter property in de FileDialog, maar daar is makkelijk genoeg omheen te komen.Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:59:
Tja, je code is iig niet hufterproof, althans dit stukje niet. Als ik dit zo zie, kan ik ook een .doc document inladen
Maar vooruit, dit is dan ook meer een app die mensen over moet halen C# / .NET te gaan gebruiken, zo van "check 'et ouwe, zwaar makkelijk om leipe shit te bouwe ouwe, copypasta en klaar ouwe, helemaal leip".
Maar met een beetje IDE kun je dat ook gewoon eenvoudig met bijvoorbeeld shift-tab doenSnake schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:41:
Ik vind het ook met spaties (als je wat hebt ingesprongen) je 20 spaties moet verwijderen, terwijl dit maar 5 tabs zijn.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dus u verwijt Visual Studio van een slechte IDE te zijn ?Woy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:49:
[...]
Maar met een beetje IDE kun je dat ook gewoon eenvoudig met bijvoorbeeld shift-tab doen
Hoezo? Als ik in VS shift-tab doe, dan verwijdert hij netjes hetzelfde aantal spaties aan idententing als dat hij toevoegt als ik tab druk. Ook als ik een blok selecteer en dan tab en shift-tab druk gaat het allemaal zoals ik zou willen.Snake schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:57:
[...]
Dus u verwijt Visual Studio van een slechte IDE te zijn ?
Ach, dat is simpel te fixen.Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:59:
Tja, je code is iig niet hufterproof, althans dit stukje niet. Als ik dit zo zie, kan ik ook een .doc document inladen
Deze manier werkt heel goed: *click*
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Geen humor, geen humeur, geen fantasie
Misschien iets vanVerwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:00:
Hmm, volgens mij wordt dit een programmeertechnische kut-dag.
Geen humor, geen humeur, geen fantasie
1
2
3
4
5
6
7
| int ctorRoutine()
{
sleep(1000*60*60*4);
doLunch();
sleep(1000*60*60*4);
return EXIT_FAILURE;
} |
Hey, dat wist ik nietWoy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:59:
[...]
Hoezo? Als ik in VS shift-tab doe, dan verwijdert hij netjes hetzelfde aantal spaties aan idententing als dat hij toevoegt als ik tab druk. Ook als ik een blok selecteer en dan tab en shift-tab druk gaat het allemaal zoals ik zou willen.
https://fgheysels.github.io/
vraag me af hoeveel tijd hij besteed heeft om die ongeldige extensies op te zoeken.BM schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:38:
[...]
Ach, dat is simpel te fixen.
Deze manier werkt heel goed: *click*
![]()
En omg, geen regex?
Vooral als je een heel blok wil de-indenteren ( Is dat een normaal woord
Zo had ik laatst ook zo'n OMGWTF waarom wist ik dat niet eerder moment: Woy in "[Ervaringen] Visual Studio 2010"
dan is het altijd nog de-indenterenWoy schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:24:
Vooral als je een heel blok wil de-identeren ( Is dat een normaal woord) is het echt handig.
Dat staat er toch
Als het sarcastisch was dan is mijn sarcasme meter echt heel erg kapot, want ik zie het sarcasme er echt niet inMaar ik kan uit zijn post niet opmaken of het nu sarcastisch was of niet
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat is toch standaard gedrag in heel Windows? In ieder geval werkt dat ook gewoon zo in Office applicaties.
Ik zag in eerst instantie een middelvinger
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Of hoe doen jullie dat ?
The cake is a lie!!!!
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je exact aan het doen bent, maar het is fijner om even op je tweede scherm te moeten kijken, dan om eerst te moeten alt-tabben. Ik heb nu een bijna full-screen code window met alleen mijn solution explorer op mijn main screen, en de rest van de windows op mijn andere scherm.whoami schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:18:
Ben dat met die gedockte floating windows op m'n 2de scherm eens aan het uitproberen; nadeel hierbij is wel dat het niet zo snel werkt. Ik bedoel: ipv enkel je ogen te moeten bewegen, moet je nu je hoofd bewegen
Of hoe doen jullie dat ?
[ Voor 55% gewijzigd door Woy op 02-12-2009 10:20 ]
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Een plaatje van een ASCII-taart? Srsly?
Evenzogoed feli, RobIII
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 02-12-2009 10:49 ]
We are shaping the future
Feli RobIII!!!
1
2
3
4
5
6
7
| int ctorRoutine()
{
sleep(1000*60*60*4);
doLunch();
sleep(1000*60*60*4);
return FILE_NOT_FOUND;
} |
toch?
Xbox
We maken dus een GPS-tracing applicatie en met we bedoel ik en 2 andere medestudenten.
Op dit moment zitten we in de analyse face en tegen zaterdag moeten we naast de uscases enkele proof of concept tonen om eventuele problemen.
Voor mijn proof of concept heb ik een kleine data capture nodig van het inkomend verkeer, iets wat ik regelmatig doe bij mij op het werk. Medestudent heeft er uiteindelijk 2 weken over gedaan, en stuurt mij dan doodleuk de capture in de vorm van een verkleinde jpeg screenshot waar alles is gecensureerd op 2 pakketjes na die de handshake voorstelt van de verbinding. M.a.w waardeloos! Kijk, hadden ze dat nu gewoon aan mij overgelaten dan was er geen probleem. Maar neen: "Ik wil dat doen want ik wil dat ook kunnen."
We zitten hopeloos achter en op dit moment ben ik de enige die al iets van correcte use cases heeft afgeleverd.
(btw: feli BtM909) RobIII
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Read the code, write the code, be the code!
Feli
* Matis hoopt op een CSS reactie
Ehm, als dat geen overstatement is ...Matis schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:06:
RobIII is weer flink slotjes aan het rondstrooien
* whoami ziet één slotje.
1 is nog altijd oneindig maal meer dan 0,whoami schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:26:
[...]
Ehm, als dat geen overstatement is ...
* whoami ziet één slotje.
To my knowledge blijft A * 0 toch echt 0 voor alle waardes van A inclusief infinity?
En feli Rob
0^0 levert tenslotte 1 op (in de wiskunde dan).
curry684 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:17:
[...]
To my knowledge blijft A * 0 toch echt 0 voor alle waardes van A inclusief infinity?
> 1/0 [1] Inf > Inf*0 [1] NaN
En niet anders.
En felicitaties aan R3 natuurlijk!
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Oh?denyos schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:24:
ligt er een beetje aan hoe je het schrijft curry...
0^0 levert tenslotte 1 op (in de wiskunde dan).
0x = 0
y0 = 1
Dus wat is 00?
Alleen voor x>0... Neem nog een bakje koffie, of slaap er een nachtje over.
1Dus wat is 00?
En wat is 0-1?
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Wel grappig dat voor beide keuzes argumenten zijn; maar in de meeste applicaties 0^0 == 1.
En op de valreep nog gefeliciteerd RobIII
[ Voor 17% gewijzigd door user109731 op 02-12-2009 23:17 ]
* Mei is zelf ook developer, maar zit ook half in UX en copywriting.
@Matis GNU C / G++ op windows
[ Voor 30% gewijzigd door Laurens-R op 04-12-2009 10:32 ]
Verwijderd
Bleh, ja rustig wel, maar zit vandaag lekker Excel macro's te kopiëren, een paar dingetjes te veranderen en te testen. Beetje saai, maar ideaal voor de vrijdagEvilB2k schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:31:
En de vrijdag is weer aangebroken... het rustige sfeertje is wedergekeerd naar het kantoor
Vanavond TriggerFinger
Het is waarschijnlijk gewoon MinGW.EvilB2k schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:31:
GNU C / G++ op windowsvoelt dat niet een beetje vreemd aan?
Nee hoor, (of dat denk ik niet iig) je kunt gewoon GNU G++ op Windows Vista installeren, had ik een tijdje iig. Werkte prima
Wauw bedankt voor de tip!,Woy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:25:
Voor dat soort fouten is de Resharper assistentie ook echt top, die geeft ook aan als je format string niet correct is of je teveel argumenten meegeeft.
Ik programmeer veel in Matlab en daar heb je "Mlint" die hints geeft over errors, warnings, speedups, met één klik fix mogelijkheid, altijd vethandig. Maar nu blijkt dus Resharper echt exact het zelfde te kunnen doen voor mijn C# code
http://www.jetbrains.com/...uick-fixes/qf_ca_demo.htm
[ Voor 7% gewijzigd door djexplo op 04-12-2009 12:36 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Yeah, eindelijk bepaal IK wat en hoe er gemaked wordtComp_Lex schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:17:
Het is waarschijnlijk gewoon MinGW.
Verwijderd
Ctrl + pd dwn
tijd voor bier.
tot volgende week!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 16:30 ]
Ja, enkel als je gecompileerd hebt; R# doet dat gewoon on the fly.creator1988 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:11:
Als je warning as errors aanzet in Visual Studio dan heb je dat ook gewoon zonder Resharper.
(En nog veel meer dan dat, trouwens... * whoami vind het alleen jammer dat z'n baas blijkbaar geen R# license wil kopen).
Tip: probeer die trial niet, als je niet zeker bent dat je een license kunt krijgen.
Visual Studio 2008 compileert ook C# on the fly vanaf Service Pack 1?whoami schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:32:
[...]
Ja, enkel als je gecompileerd hebt; R# doet dat gewoon on the fly.
Why not?whoami schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:32:
[...]
Tip: probeer die trial niet, als je niet zeker bent dat je een license kunt krijgen.
We are shaping the future
Type maar wat brakke onzin in je C# code. Bij mij althans, checkt ie live op fouten. Ook als ik int x=0 declareer en nooit gebruik. Ik weet niet of het live compileren is, maar ik kan mij voorstellen dat ie de C# compiler gebruikt om fouten te detecteren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak