[ShR] Meldingen Shopreview - deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-06 12:52
Anoniem: 27535 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:07:
We doen dit al even. Ongelofelijk hoe mensen zonder enig bewijs op basis van alleen de tekst durven een harde beschuldiging te eisen *en* te stellen dat er harder opgetreden moet worden. Doe eens even normaal...
Ik vind het sowieso erg vreemd dat je een account kan aanmaken en direct een shopreview kan plaatsen. Dit bevorderd het toch alleen maar om voor een shop snel even een account aan te maken om ook die 5 sterren te hebben?
Als ik iets wil bestellen dan kijk ik wel serieus naar wat voor reviews een shop heeft als ik hem niet ken. Jullie zijn toch ook een website om "goede" webshop duidelijk te maken?

Misschien ook handig om er dan bij te zeggen waarom jij vind dat deze accounts wel legitieme reviews geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:20
Zenety schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:43:
[...]
Misschien ook handig om er dan bij te zeggen waarom jij vind dat deze accounts wel legitieme reviews geven.
Helemaal mee eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Volgens Floppus is dat nagenoeg onmogelijk, met alle technieken die het high-tech crime unit van T.net gebruikt. Bedrijven die dat proberen, worden in bijna alle gevallen direct aangepakt, als ik zijn verhaal mag geloven.
gambieter schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:17:
...

[Aanvulling Floppus]
Reviews van nieuwe users wil niet automatisch zeggen fake. Er is geen site die zo uitgebreid controleert op echtheid van reviews als Tweakers. Zal er eens een fake review plaatsvinden? Vast. Kan dat op significante schaal? Niet zonder dat we dat opmerken, waarbij de winkel vermelding in de PW riskeert en eventueel een melding bij de ShR dat er problemen zijn met beinvloeding.

Er is een team constant bezig dit soort zaken te checken. Het is niet fijn te lezen hoe makkelijk mensen blijkbaar zonder enig bewijs roepen dat we hier massaal fake reviews hebben.
Maar idd, het is erg onlogisch om nieuwe users die echt 0,0 inhoud hebben geleverd toe te staan een bijdrage te leveren aan iets dat zo fraudegevoelig is als een shopreview. Het zou iets van een drempel zijn om als nieuw account bijvoorbeeld minimaal 5 posts te vereisen voordat je het recht verdiend om een shopreview te plaatsen. Ik noem maar even wat. Een drempel waarbij je als eis stelt dat een account minimaal een maand oud moet zijn, heeft weinig zin. Je kunt dan alsnog inplannen dat na een maand van registratie, het fake account een review plaatst. Hier zal vast al eens over nagedacht zijn.

Als ik vanaf een nieuw adres een nieuw T.net account en daar een uitermate positieve review achterlaat bij bedrijf X, dan is er niemand die mij tegenhoudt om dat te doen. Immers gebruik ik een nieuw account, een ander IP-adres en ben ik niet te herleiden als mijzelf.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Topicstarter
Leetness schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:50:
Wacht even, dus als ik het goed begrijp is er bij de shop-reviews van Consoleplaza niks aan de hand?
Alle recensies in mijn post zijn gemaakt op datum van accountregistratie en vertonen overeenkomsten in schijfstijl, taalgebruik en usernames (en het zou me niet verbazen als er hetzelfde IP-adres achterzit). Ook is er sinds het plaatsen van de reviews geen activiteit meer geweest op het account.
Wat komt in jullie ogen (de mods) dan wél in aanmerking als foute recensies als ik vragen mag? (geen sarcasme, ik ben oprecht geïnteresseerd.)
Winkels wordt aangeraden hun klanten te vragen om een review. Simpelweg omdat meer reviews helpen een beter en genuanceerder beeld te geven. Daardoor krijg je ook mensen die niet eerder op Tweakers actief waren - hun ervaring is ook een ervaring. Eerlijk ook, omdat als mensen niet gevraagd wordt om ShopReviews toch de meeste mensen met een slechte ervaring enkel op zoek gaan naar een uitlaatklep.

Als je wil stellen dat nieuwe accounts zonder verdere activiteit automatisch onrechtmatig zijn, dan moet je ook kijken naar alle andere reviews bij de andere shops - daar zie je namelijk gewoon hetzelfde beeld. Alleen bij een winkel die over het algemeen wat meer goede reviews krijgt valt het blijkbaar minder op.

Wij checken op veel zaken, en dat gaat een stuk verder dan een IP. Een foute recensie is er één die van de winkel afkomt, door een bureau in opdracht van de winkel, of als de positieve review een eis is voor een actie en dergelijke. En dat betekent dus ook bewijs. Net zo goed als we van de winkels om de haverklap meldingen krijgen over onterechte negatieve reviews, en ook daar bewijs van opzet zal moeten zijn.
De suggesties voor zoveel dagen registratie en ander gebruik zijn al zo oud als de site, en ik ga dat niet nogmaals uitgebreid uiteenzetten. Het komt er net als bij V&A op neer dat er simpelweg te weinig basis en bruikbaarheid is als je met dat soort drempels gaat werken.
Zenety schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:43:
[...]

In dezelfde filosofie: ik denk niet dat we jou ooit hadden moeten toestaan een account aan te maken; je kon immers niet aantonen dat je iets zou toevoegen en mensen niet zou gaan oplichten.

Innocent until proven guilty.

Winkels hebben een hoop te verliezen als ze gepakt worden. Voor velen is de PW een significante bron van inkomsten. Dat verliezen is iets dat helaas een enkele maal is is gedaan bij hen die niet leerden dat we ze vroeg of laat altijd pakken.
Een publieke melding bij de ShR voor winkels die geen PW entries hebben over de betrouwbaarheid van reviews is net zo goed een doodvonnis - of op zijn minst zal niemand ooit meer een review geloven bij die winkel. Ook dat is al eens toegepast.

En zoals gezegd gaan we nogal wat verder dan IP. Wat precies, dat is het geheim van de chef.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 13-05-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-06 10:30

henry_boy

Salessupport Tweakers
FlipFluitketel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:37:
De melding van h3nk13 heb ik even doorgegeven en bij Consoleplaza kan ik zo niks raars vinden.
Excuses voor de late afhandeling hiervan, maar de shopreview bij Smitshop.nl is inmiddels verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:41
Ja hoor, het lijkt er weer op dat ze bij Klein weer een batterij nepreviews hebben neer gestampt: http://tweakers.net/shopreview/2956/klein/shopreviews/

Misschien iets om even naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Die van Klein zijn nog steeds niet verwijderd.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
New Yorker schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:18:
Die van Klein zijn nog steeds niet verwijderd.
Ik heb ook het idee dat er met de meldingen maar heel weinig gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
friggler schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:30:
Ja hoor, het lijkt er weer op dat ze bij Klein weer een batterij nepreviews hebben neer gestampt: http://tweakers.net/shopreview/2956/klein/shopreviews/

Misschien iets om even naar te kijken.
Opmerkelijk inderdaad. Verder ook inhoudelijk weinig overtuigend. Diverse reviews vermelden dat er in de winkel is gekocht, danwel opgehaald, terwijl er tevens 4 tot 5 sterren voor de verzending gegeven worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, denk eraan dat reviews niet zomaar verwijderd worden, daar moet wel een reden voor zijn. Alleen verdachtmakingen is niet voldoende.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Vanaf 25 februari 2015 zijn er bij de BCC tientallen (enkel positieve) shopreviews geplaatst. Op ongeveer 10 mensen na, zijn al deze reviews van "tweakers" die nog op dezelfde dag hadden geregistreerd en daarna nooit meer een post hebben geplaatst, met allemaal karma-levels van onder de 100.

Het gaat hier niet om een paar reviews. Maar letterlijk om 90% van alle reviews in de afgelopen 6 maanden! Dit kan nooit kosjer zijn. Er zit een duidelijk patroon in de dagen waarop de meeste reviews van zulke leden zijn geplaatst.

Zie hier een lijstje met datum + aantal reviews;

7 en 8 maart ; 6
6 maart ; 7
5 maart; 15
4 maart: 21
25 feb; 23
26 feb; 25

[ Voor 107% gewijzigd door SpX op 11-06-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

http://tweakers.net/shopr...oner-punt-nl/shopreviews/
Alle reviews uit 2015 zijn geplaatst door accounts, met uitzondering die van Erwin, die verder niet actief op tweakers zijn en ze zijn allemaal zeer positief. Kloppen deze reacties wel?

Het valt wel op dat in het jaar daarvoor niets is geplaatst en in het jaar daarvóór maar 1.

[ Voor 15% gewijzigd door Onbekend op 13-06-2015 13:12 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
dixons heeft aantal fake reviews.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoe vind ik eigenlijk de door mij geplaatste ShopReviews terug? Van productreviews kan ik een lijstje zien, maar van ShR kan ik dat niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

BounceMeister schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:02:
Hoe vind ik eigenlijk de door mij geplaatste ShopReviews terug? Van productreviews kan ik een lijstje zien, maar van ShR kan ik dat niet vinden?
Niet. Je moet naar de betreffende winkel toe en op je nick zoeken.

http://tweakers.net/shopreview/permalink/139615 het gewoon bij http://tweakers.net/shopreview/permalink/139480 gekund.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:03

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
PcDealer schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:47:
Wtf, die gast heeft er nog veel meer over hetzelfde:
Een gaat over de S6, een over het terugsturen van de S6 en de aanschaf van de S6 edge, en een over het soepel terugkrijgen van 20 euro na een prijsverlaging op die S6 edge. Niet precies hetzelfde dus, maar op zich wel wat magere posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dus is dat 1 ervaring en niet 3 (of zelfs 4 als je de andere ook meetelt).

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 01-08-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
PcDealer schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:14:
Dus is dat 1 ervaring en niet 3 (of zelfs 4 als je andere ook meetelt).
We tellen blijkbaar niet op dezelfde wijze.
Overigens zijn betreffende posts nog informatiever dan bijvoorbeeld deze: http://tweakers.net/shopreview/permalink/139178/ ...

@FlipFluitketel hieronder: Great. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Toff op 01-08-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Die laatste is weg, de andere moet ik nog even naar kijken maar kom ik nu even niet aan toe.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
productreview: Netgear Prosafe Gigabit Plus GS108E review door jbouwh en productreview: Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105E review door jbouwh zijn van dezelfde gebruiker, zit een dag tussen. Foutje vermoed ik (ouwe zooi ;)).

@ hieronder: ga ik doen, dank!

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 05-08-2015 22:41 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:54

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is geen shopreview, maar een productreview. Meldingen daarover kun je bijvoorbeeld kwijt in Meldingen 'onreine' productreviews. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05 09:51
Vanaf donderdag 16 juli 2015 zijn er bij de Salland Computers tientallen (enkel positieve) shopreviews geplaatst. Op ongeveer 4 mensen na, zijn al deze reviews van "tweakers" die nog op dezelfde dag hadden geregistreerd en daarna nooit meer een post od de FP/Forum of in de V&A gedeelte hebben geplaatst, met allemaal karma-levels van onder de 100.

Het gaat hier niet om een paar reviews. Maar letterlijk om 90% van Salland reviews in de afgelopen 6 maanden! Dit kan nooit kosjer zijn. Er zit een duidelijk patroon in de dagen waarop de meeste reviews van zulke leden(registratie datum van dezelfde dag als van de datum van de review plaatsing) zijn geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Geen ervaring met de klantenservice: http://tweakers.net/shopreview/permalink/141021
Verzending niet onderbouwd: http://tweakers.net/shopreview/permalink/140988
Klantenservice niet nodig gehad, wel beoordeeld: http://tweakers.net/shopreview/permalink/140655

Zo vind ik het wel genoeg voor vandaag betreffende Belsimpel. De rest is aan de crew.

Edit: deze is toch wel tegen de regels ShR (betalen voor positieve reviews): http://tweakers.net/shopreview/permalink/140143

[ Voor 82% gewijzigd door PcDealer op 22-08-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-06 16:22
PcDealer schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:00:
Edit: deze is toch wel tegen de regels ShR (betalen voor positieve reviews): http://tweakers.net/shopreview/permalink/140143
Ik heb hierover op 6 augustus een mail over gestuurd naar pricewatch@tweakers.net. Op 20 aug. weer gemaild, nog steeds geen reactie.

Vakantietijd, kan allemaal. Graag verzoek om hier z.s.m. naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Aangezien de bedrijven in de pricewatch betalende klanten zijn van tweakers, ligt een en ander natuurlijk nogal gevoelig. Ik kan me goed voorstellen dat men niet over een nacht ijs gaat, bij het berispen van deze klanten. Zeker gezien het feit dat het moeilijk is om gesjoemel te bewijzen en dat het bovendien vrijwel onmogelijk lijkt om te bewijzen dat het betreffende bedrijf ook daadwerkelijk op ongeoorloofde wijze heeft aangezet tot positieve reviews (het kan tenslotte ook een concurrent zijn, of een boze ex-werknemer bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

3x hetzelfde en erg weinig info: http://tweakers.net/shopreview/permalink/141104
Edit: en weg!
Toff schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:50:
Aangezien de bedrijven in de pricewatch betalende klanten zijn van tweakers, ligt een en ander natuurlijk nogal gevoelig. Ik kan me goed voorstellen dat men niet over een nacht ijs gaat, bij het berispen van deze klanten.
Dan nog is een reactie een kleine moeite. Al is het maar "we gaan er naar kijken, bedankt".

[ Voor 106% gewijzigd door PcDealer op 26-08-2015 15:58 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
Arnout schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:15:
[...]

Ik heb hierover op 6 augustus een mail over gestuurd naar pricewatch@tweakers.net. Op 20 aug. weer gemaild, nog steeds geen reactie.

Nog steeds geen reactie gehad... heb voor de laatste keer een mail gestuurd. Mocht ik daar geen reactie op krijgen dan is dat emailadres dus meer window-dressing dan dat het echt gebruikt wordt...

Ook verzaken jullie je plicht om de shopreviews te schonen wanneer dat gemeld wordt. Ik ben hierdoor misleid in mijn aankoop bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Stuur een dm naar zeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Deze mag wel een stuk duidelijker over wat er is gebeurd: http://tweakers.net/shopreview/permalink/139914

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Onderbouwing voor verzending/klantenservice is niet meer verplicht tenzij de beoordeling negatief is. Ik dacht dat dit hier al eens eerder gemeld is maar ik kan het zo snel even niet meer terugvinden. Die worden dus alleen nog verwijderd als er in de review staat dat ze hebben afgehaald of geen klantenservice gebruikt hebben. Discussie hierover niet in dit topic maar in een apart topic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:28

OB1

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:20

Case_C

[Team Carrack]

Een vraagje betreft de shopreviews:

Ik wil een shopreview graag aanpassen met een toevoeging over de afhandeling, echter is dit niet meer mogelijk. De reden waarom dit is ben ik mee bekend, de reviews mogen 1x aangepast worden om de afhandeling te vermelden. Echter heb ik mijn review de 1e keer nog niet aangepast.. was er wel mee begonnen, maar had op dat moment niet de tijd de review goed af te ronden. Derhalve het tabblad gesloten om een volgende keer verder te gaan. Dit is nu niet meer mogelijk.

Volgens mij zit er dus een fout in het systeem, waarbij niet het inzenden van de reactie/beoordeling geregistreerd word, maar het starten met het wijzigen van de reactie.

Vind het vervelend dat ik niet de afhandeling kan toevoegen zonder een nieuwe beoordeling te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het adres die ze adverteren is wel onlangs aan ze verhuurd. Volgens KvK 2 werkzame personen. De eigenaar komt uit de telecomwereld.
FlipFluitketel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:20:
Onderbouwing voor verzending/klantenservice is niet meer verplicht tenzij de beoordeling negatief is. Ik dacht dat dit hier al eens eerder gemeld is maar ik kan het zo snel even niet meer terugvinden. Die worden dus alleen nog verwijderd als er in de review staat dat ze hebben afgehaald of geen klantenservice gebruikt hebben. Discussie hierover niet in dit topic maar in een apart topic aub.
En de rest van de posts van de afgelopen maand? Iets gebeurd inzake betalen voor ShR?

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 14-09-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als er een nieuwe shop ineens zoveel reviews krijgt valt het heus wel op en wordt het echt wel door ons gecontroleerd. Voor alle zekerheid heb ik nog eens alle reviews daar bekeken en totaal geen rare dingen gezien.
Case_C schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:08:
Een vraagje betreft de shopreviews:

Ik wil een shopreview graag aanpassen met een toevoeging over de afhandeling, echter is dit niet meer mogelijk. De reden waarom dit is ben ik mee bekend, de reviews mogen 1x aangepast worden om de afhandeling te vermelden. Echter heb ik mijn review de 1e keer nog niet aangepast.. was er wel mee begonnen, maar had op dat moment niet de tijd de review goed af te ronden. Derhalve het tabblad gesloten om een volgende keer verder te gaan. Dit is nu niet meer mogelijk.

Volgens mij zit er dus een fout in het systeem, waarbij niet het inzenden van de reactie/beoordeling geregistreerd word, maar het starten met het wijzigen van de reactie.

Vind het vervelend dat ik niet de afhandeling kan toevoegen zonder een nieuwe beoordeling te plaatsen.
Ik neem aan dat het gaat om de shopreview van 21-8? Dat kan kloppen dat je die niet meer kunt wijzigen aangezien dat na 3 weken niet meer kan (en het toevoegen van de "aftersales"-beoordeling na die tijd is iets dat ook door de crew al eerder gevraagd is).
PcDealer schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:11:
[...]

En de rest van de posts van de afgelopen maand? Iet gebeurt inzake betalen voor ShR?
Ik heb even een DM gestuurd naar een paar mensen.

[ Voor 10% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-09-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:20

Case_C

[Team Carrack]

FlipFluitketel schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:36:
[...]

Ik neem aan dat het gaat om de shopreview van 21-8? Dat kan kloppen dat je die niet meer kunt wijzigen aangezien dat na 3 weken niet meer kan (en het toevoegen van de "aftersales"-beoordeling na die tijd is iets dat ook door de crew al eerder gevraagd is).
Klopt, dat is een 'beetje' balen dan.

Dat gaat dus afwachten worden tot deze waarschijnlijk 'low' priority patch/update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Case_C schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:00:
[...]

Klopt, dat is een 'beetje' balen dan.

Dat gaat dus afwachten worden tot deze waarschijnlijk 'low' priority patch/update komt?
Jep..

Andere opties: review laten verwijderen en opnieuw plaatsen of mij (of een van mijn collega's) via DM doorsturen wat je aangepast/toegevoegd wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
PcDealer schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:11:
[...]
En de rest van de posts van de afgelopen maand? Iets gebeurd inzake betalen voor ShR?
Inmiddels is er contact met mij opgenomen door iemand van tweakers. Ik wacht even (max. een week) af wat hier uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:49
Arnout schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:15:
[...]

We hebben inmiddels contact met de shop en zijn een en ander aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Top! d:)b

Topicstarter
Tav Naztel:
Anoniem: 27535 in "Nep reviews NazTel"

Ze verloten dus iets onder reviewers. We zijn er mee bezig.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:28

OB1

Anoniem: 27535 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:25:
Tav Naztel:
Anoniem: 27535 in "Nep reviews NazTel"

Ze verloten dus iets onder reviewers. We zijn er mee bezig.
Thanks voor de update! :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

http://tweakers.net/shopreview/permalink/143383
1 ster onder Algemeen, maar de beschrijving strookt daar niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Er staan weer een hele rits nietszeggende 5-sterren reviews van gebruikers die niks anders dan dat doen.

http://tweakers.net/shopr...mpel-punt-nl/shopreviews/

Triest om te zien dat jullie dit maar laten voortduren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:03
http://tweakers.net/shopreview/permalink/143712/

Situatie: bestelling gedaan, loze beloftes, slechte ervaring, op t.net een review geplaatst. We schrijven twee weken later. Ik word in de avond gebeld door iemand van Belsimpel.nl. Ze vonden het vervelend dat ik zulke slechte ervaringen met hen had gehad en wilden mij ter compensatie accessoires of een tegoed voor een volgende bestelling, MAAR dan moest ik wel mijn review aanpassen (lees: een positievere draai geven).

Ik ben er niet op ingegaan, maar besloot om wel de review aan te passen met deze ervaring (daadwerkelijke beoordeling heb ik niet aangepast).
Ik had de update van mijn review al geplaatst voor ik bedacht dat het überhaupt niet eens toegestaan was volgens de spelregels.

Kunnen jullie hier uitsluitsel over geven? In hoeverre mogen shops dit doen? Op deze manier lijkt me de betrouwbaarheid van welk reviewplatform dan ook (dus niet alleen t.net) aardig ondermijnd worden, zeker omdat dit niet eens de eerste keer lijkt te zijn voor deze winkel, als ik het topic mag geloven (Arnout in "[ShR] Meldingen Shopreview - deel 5").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
EDIT schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:18:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/143712/

Situatie: bestelling gedaan, loze beloftes, slechte ervaring, op t.net een review geplaatst. We schrijven twee weken later. Ik word in de avond gebeld door iemand van Belsimpel.nl. Ze vonden het vervelend dat ik zulke slechte ervaringen met hen had gehad en wilden mij ter compensatie accessoires of een tegoed voor een volgende bestelling, MAAR dan moest ik wel mijn review aanpassen (lees: een positievere draai geven).

Ik ben er niet op ingegaan, maar besloot om wel de review aan te passen met deze ervaring (daadwerkelijke beoordeling heb ik niet aangepast).
Ik had de update van mijn review al geplaatst voor ik bedacht dat het überhaupt niet eens toegestaan was volgens de spelregels.

Kunnen jullie hier uitsluitsel over geven? In hoeverre mogen shops dit doen? Op deze manier lijkt me de betrouwbaarheid van welk reviewplatform dan ook (dus niet alleen t.net) aardig ondermijnd worden, zeker omdat dit niet eens de eerste keer lijkt te zijn voor deze winkel, als ik het topic mag geloven (Arnout in "[ShR] Meldingen Shopreview - deel 5").
Heel (bel)simpel - dit is niet toegestaan, dit willen we niet, en ze zijn er eerder al op aangesproken.
Er wordt nogmaals achteraan gegaan. Ik neem aan dat het niet nodig gaat zijn zoals bij een enkeling in het verleden dat we een publieke melding bij de ShopReview moeten plaatsen dat we niet in wensen te staan voor de reviews omdat ze zich niet aan de regels houden.
Het nadeel daarvan is namelijk dat mensen gelijk 0 vertrouwen meer hebben in welke positieve review dan ook, waarmee het de andere kant op slaat kwa bruikbaarheid van reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dus ze zijn al gewaarschuwd en toch blijven de praktijken voortduren. Nu geef je ze dus nog een kans :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PcDealer schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:35:
Dus ze zijn al gewaarschuwd en toch blijven de praktijken voortduren. Nu geef je ze dus nog een kans :?
Tweakers moet geld verdienen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel Broersma
  • Laatst online: 13-06 02:54
k heb een shopreview over een bepaalde shop waar ik inmiddels ervaring mee heb. Al met al was het een vreselijk traject. Het gaat er meer over dat het totale bedrijf verrot is, ik beschrijf alle facetten.

Het is in mijn manier van schrijven en daar vraag ik ook geen commentaar op. Ik vraag alleen commentaar of het op deze manier 'mag' op de shopsurvey. Kan ik dit ergens als concept neerzetten zodat er een mod even naar kan kijken (ik zou niet willen dat het een dag later verwijderd werd). Ongetwijfelt krijg ik achteraf de betreffende shop over me heen maar dat zal me een worst zijn. Met mij zal nog een andere (Belgische) klant een soortgelijke shopsurvey plaatsen van dezelfde shop, ik heb hem leren kennen bij de shop en ook hij heeft een negatieve ervaring.

...don't know what should be here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Als je het in nette bewoordingen omschrijft zal het toch wel meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je mag natuurlijk eerst mailen naar pricewatch@tweakers.net maar als je het inderdaad fatsoenlijk houdt en geen ongefundeerde opmerkingen plaatst zal het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
PcDealer schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:06:
Als je het in nette bewoordingen omschrijft zal het toch wel meevallen?
Ik zou er niet teveel op rekenen. Van mij werd ooit een keurige maar negatieve review na maanden alsnog verwijderd. Ik vermoed omdat de betreffende winkel hier ten onrechte bezwaar tegen maakte (het ging om een verkeerde interpretatie van de leveringsvoorwaarden van Windows OEM). Ik stop er geen energie meer in iig, te meer daar en geen hoor en wederhoor wordt toegepast. Natuurlijk is tweakers een commercieel bedrijf en geen democratie, maar ik heb betere dingen te doen met mijn tijd dan tegen windmolens vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Anoniem: 27535 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:19:
[...]

Het nadeel daarvan is namelijk dat mensen gelijk 0 vertrouwen meer hebben in welke positieve review dan ook, waarmee het de andere kant op slaat kwa bruikbaarheid van reviews.
Dat is dan het logisch gevolg van dit soort IMHO zeer foute acties van belsimpel. Blaren, en zitten enzo. Ik heb bij jullie een serieuze melding gedaan van misbruik van de pricewatch, ik vind dat hier tot nu toe zeer weinig tot niets tegen gedaan wordt. Hiermee laden jullie de verdenking op je dat je niet aan de kant van je gebruikers staat - maar aan de kant van de shop.
Juridisch zitten jullie daarmee ook fout; als aanbieder van de pricewatch moet je instaan voor de kwaliteit en betrouwbaarheid van de reviews, en als er manipulatie gemeld en aangetoond is zul je actie moeten ondernemen.

Mijn voorstel is om Belsimpel 6 maanden lang een vaste, 2,5 sterren beoordeling te geven, en per direct alle reviews te verwijderen die gedaan zijn door 'eendagsvliegen'; gebruikers die enkel registeren om Belsimpel een 5-sterren review te geven. Vrijdag zijn er weer vier geplaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door Arnout op 27-10-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, dat mag wel iets minder...

Wij hebben er helemaal niets aan als ons platform gesaboteerd wordt. We staan trouwens inderdaad niet aan de kant van de gebruikers - net zo min als dat we aan de kant van de shop staan!
Wij willen een neutraal en eerlijk platform dat zo veel mogelijk informatie biedt zodat mensen een goede beslissing kunnen nemen.

Je relaas over juridisch fout zitten slaat sowieso kant noch was. Als je serieus genomen wil worden in een discussie, roep dan geen dingen waar je geen verstand van hebt.

Er spelen ook verschillende situaties hier: er meldt iemand dat er specifiek service geboden wordt in ruil voor het aanpassen van een review. Dat is verboden.

Waar jij melding van maakt, is een heel andere situatie: dat er in het algemeen iets tegenover het schrijven van reviews staat. We hebben daar een tijdje terug van gezegd dat we gaan kijken hoe dat vorm kan krijgen - het promoten van reviews in het algemeen is naar ons idee goed.
Echter mag het nooit zo zijn dat een review positief moet zijn om de beloning voor de review te krijgen. Daar mag niet om een positieve review gevraagd worden. In je review schrijf je dat er gevraagd worden een 'tevreden' review te schrijven.
In de recentere voorbeelden die we zagen, werd gevraagd om een goede review te plaatsen.

Daar zit al een crux: een goede review is niet per sé een positieve review. Dat is net hoe je het bekijkt.

Wellicht is het je niet bekend, maar als er dat soort zaken spelen, of dat nu naar gebruikers of naar winkels is, dan is het normaal dat je eerst de dialoog aan gaat. Bekijk je de situatie en pleeg je overleg. Bij ons betekent dat dat we het aanhangig maken bij de contactpersoon voor die winkel, de zaak daar uitleggen voor communicatie en dat er dan wederhoor plaatsvindt.

Als daar dan toezeggingen uitkomen, en zaken dan toch weer niet in orde lijken, dan ga je daar wederom achteraan. Zaken kosten nu eenmaal tijd om zorgvuldig te behandelen, en dat doen we alle kanten op. Het zal niet voor het eerst zijn dat er allerlei claims opduiken over fraude door winkels die uiteindelijk gevoed blijken door een concurrent. Ik zeg niet dat dat hier aan de hand is, maar ik zeg wel dat we zorgvuldig te werk willen gaan.

Je slaat alleen al door door bij iedere eendagsvlieg te concluderen dat het foul play is: zoals gezegd mag er om reviews gevraagd worden.

Ofwel, ik ga het met alle liefde nog eens checken intern bij de contactpersoon, maar van je toon en beschuldigingen ben ik geheel niet gediend.
New Yorker schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 05:04:
[...]

Tweakers moet geld verdienen.
Als dit je enige bijdrage is richting de mensen die volledig neutraal en vrijwillig de ShR bijhouden, dan stel ik voor dat je een beter platform zoekt. Ik heb weinig trek mijn vrijwillige tijd te besteden aan 'mensen' die lekker makkelijk komen schoppen om vervolgens wel de gratis diensten te gebruiken waar ze tegen schoppen.
Toff schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:36:
[...]

Ik zou er niet teveel op rekenen. Van mij werd ooit een keurige maar negatieve review na maanden alsnog verwijderd. Ik vermoed omdat de betreffende winkel hier ten onrechte bezwaar tegen maakte (het ging om een verkeerde interpretatie van de leveringsvoorwaarden van Windows OEM). Ik stop er geen energie meer in iig, te meer daar en geen hoor en wederhoor wordt toegepast. Natuurlijk is tweakers een commercieel bedrijf en geen democratie, maar ik heb betere dingen te doen met mijn tijd dan tegen windmolens vechten.
Simpelweg niet waar: je hebt op 9 December 2005 19:50 netjes een mail gehad met uitleg. Daar kan je prima op reageren en het standpunt verdedigen.
Dat je teleurgesteld was dat je de OEM versie daar niet mocht kopen is leuk, maar dat viel gewoon onder de policy van Microsoft. Dat andere winkels zich daar niet aan hielden, tsja...
We kijken niet naar welke mening verkondigd wordt in een review, maar als er feitelijk onjuiste informatie gebruikt wordt om een winkel te straffen dan wordt de review inderdaad verwijderd.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 27-10-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 21:32
Maak die reviews dan gewoon eens user filterbaar op een paar kenmerken. Kan elke user voor zichzelf bepalen of hij de reviews met of zonder het nieuwe beleid wil zien waarbij de kwantiteit van reviews voorop lijkt te staan. Opzich kan kwantiteit ook voordelen hebben, maar eenvoudig het verschil kunnen zien tussen de reviews met en zonder eendagsvliegen zou al fijn zijn.

Maar goed eigenlijk zouden IMHO shopreviews helemaal op de schop moeten.
5 sterren betekend nu "webshop doet gewoon wat het moet doen bij een bestelling zonder verdere problemen" ... dat zou eigenlijk gewoon de norm moeten zijn .. en dus gemiddeld.

Het zou wellicht beter zijn als je een shop kunt raten op "bestelling afgeleverd zoals overeengekomen" .. en "bestelling met problemen" .. waarbij je die laatste dan weer kunt uitsplitsen in wat er gebeurd is .. en hoe het opgelost is.

Dat zou een veel duidelijker beeld geven dan nu waarbij je bij een shop van 3,5 a 4 sterren zo ongeveer al je twijfels moet gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goed, het is prima dat mensen vinden dat het systeem wellicht anders moet. Top zelfs! Ideeën zijn altijd welkom. Maar dit is een topic voor het afhandelen van meldingen over specifieke reviews, en dat is zo wel voldoende offtopic gegaan. Ik stel voor dat wie wil discussiëren over verbeteringen daartoe een eerder discussietopic zoekt, of als dat niet voldoende aansluit bij het idee een nieuw topic maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 21:32
Het was in zoverre ontopic dat die suggesties (die al lang en breed ook in de desbetreffende topics zijn gedaan en nog niet geimplementeerd zijn of lijken te gaan worden)
een hoop van die meldingen hier zouden kunnen voorkomen
(just give the user the tools to do it himself). Over en uit .. dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:49
Er is inmiddels overleg geweest intern. We hebben contact met Belsimpel naar aanleiding daarvan.

Daarnaast hebben we besloten om een extra hand-out te gaan maken voor winkeliers in de PW met do's en dont's. Om misverstanden in de toekomst zoveel mogelijk te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb net een review bij de verkeerde shop geplaatst: http://tweakers.net/shopreview/permalink/145246/

VOlgens mij kan ik dit niet zelf verwijderen, dus svp verwijderen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is het logisch dat 6 van de 10 shopbeoordelingen gegeven zijn door mensen die zich op dezelfde dag geregistreerd hebben?

Bij NazTel is dat het geval op 15 en 16 november 2015.

Ik zie dat er al eerder over geschreven is, kennelijk is hier nog steeds iets gaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

http://tweakers.net/shopreview/permalink/145907
Verzending

Ik besloot om de spullen zelf op te halen (woon zelf in de regio dus net zo makkelijk). Geen oordeel hier.
Maar wel sterren ingevuld...

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wel klantenservicesterren gegeven, maar ik zie daar niets van onderbouwing over terug: http://tweakers.net/shopreview/permalink/145847

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
sypie schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:51:
Is het logisch dat 6 van de 10 shopbeoordelingen gegeven zijn door mensen die zich op dezelfde dag geregistreerd hebben?

Bij NazTel is dat het geval op 15 en 16 november 2015.

Ik zie dat er al eerder over geschreven is, kennelijk is hier nog steeds iets gaande.
Ik kreeg net een mail en nu snap ik het wel:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TGdqfF829ti6T4KAgq7wyNdq/full.png

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dus als men niet tevreden is, dan liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

http://tweakers.net/shopreview/permalink/146005
Kutwinkel.
Zijn dit de bewoordingen die we willen zien?

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Verdachte review van gebruiker die op 11 nov 2015 zich heeft geregistreerd en daarna niet meer online is geweest.

Anoniem: 707979

Betreffende review http://tweakers.net/shopreview/permalink/145461/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Hi,

Zie hier dubbele reviews staan, zonder enige vorm van inhoud: http://tweakers.net/shopr...hi-fi-corner/shopreviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-06 14:06
Hey, ik weet niet of dit hier thuishoort, maar kan iemand mij zeggen waar je je eigen shopreviews kan terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dietaahhhpro schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:07:
Hey, ik weet niet of dit hier thuishoort, maar kan iemand mij zeggen waar je je eigen shopreviews kan terugvinden?
Voor de "normale" gebruiker is dat (nog) niet mogelijk (ik heb ook geen idee of dat in de planning staat).
Een gedeelte van de crew kan dat wel zien, jij hebt 1 shopreview geplaatst bij Afuture (en als je wilt kan ik je daar ook een linkje van geven).

[ Voor 31% gewijzigd door FlipFluitketel op 06-12-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-06 14:06
FlipFluitketel schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:40:
[...]

Voor de "normale" gebruiker is dat (nog) niet mogelijk (ik heb ook geen idee of dat in de planning staat).
Een gedeelte van de crew kan dat wel zien, jij hebt 1 shopreview geplaatst bij Afuture (en als je wilt kan ik je daar ook een linkje van geven).
Alvast bedankt voor je snelle reactie. Ik weet dat ik een shopreview had geplaatst, maar ik wist niet meer van welke webshop/winkel. Nu wil ik een nieuwe plaatsen en kijken naar mijn vorige hoe ik dat heb gedaan. Maar ik vond die dus niet, een linkje zou inderdaad leuk zijn zodat ik verder kan :).

Het zou inderdaad leuk zijn moest het in de toekomst ingevoerd worden dat je bij gebruikersprofiel ook je shopreviews kan zien, anders heeft een shopreview plaatsen toch geen meerwaarde, of zie ik dat verkeerd? Het wordt wel in je karmastatus getoont, maar dus niet hoe en wie je beoordeeld hebt. In ieder geval leuke stof tot nadenken voor jullie als moderators ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dietaahhhpro schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:10:
[...]

Alvast bedankt voor je snelle reactie. Ik weet dat ik een shopreview had geplaatst, maar ik wist niet meer van welke webshop/winkel. Nu wil ik een nieuwe plaatsen en kijken naar mijn vorige hoe ik dat heb gedaan. Maar ik vond die dus niet, een linkje zou inderdaad leuk zijn zodat ik verder kan :).
http://tweakers.net/shopr.../shopreviews/10/#r_140222 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Volle pond voor 3,5 weken levertijd? http://tweakers.net/shopreview/permalink/138885
Oud model blijkbaar niet meer leverbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door PcDealer op 29-12-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://tweakers.net/shopreview/permalink/149830 mag weg, ik heb deze bij de verkeerde winkel geplaatst

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Geen verzending plaatsgevonden: http://tweakers.net/shopreview/permalink/148319

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Kan je minder dan 1 ster geven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Toff schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 01:00:
[...]

Kan je minder dan 1 ster geven dan?
Ja, niet invullen zoals bij http://tweakers.net/shopreview/permalink/149992/

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 21-01-2016 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
OK, dat is misschien beter, als je geen ervaring ermee hebt. Aan de andere kant kan het ook als negatief ervaren worden, terwijl het in feite als neutraal aangemerkt zou moeten worden. Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 14:19
Deze review

Kan me de frustratie voorstellen maar iemand met naam en toenaam vermelden lijkt me niet de bedoeling?

Move naar [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 29-01-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Gaat deze gebruiker nu zijn eigen winkel zitten beoordelen? http://tweakers.net/shopreview/9649/redable/shopreviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De responsetijd is niet al te hoog hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friggler
Da's nog een understatement PcDealer. Als ik zie dat je op 22 januari iets gemeld hebt en er is nu nog geen reactie op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Deze is verwijderd.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrus109
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 23:29
Hallo,

Ik had een shopreiview geplaatst bij Alternate.NL terwijl dit voor Alternate België was.
Ik heb er nu één gemaakt bij Alternate België. Kunnen jullie dan die van Alternate.NL dan verwijderen ?

Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
cyrus109 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:06:
Hallo,

Ik had een shopreiview geplaatst bij Alternate.NL terwijl dit voor Alternate België was.
Ik heb er nu één gemaakt bij Alternate België. Kunnen jullie dan die van Alternate.NL dan verwijderen ?

Thx
Ik heb de shopreview bij Alternate.nl verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Geen ervaring met klantenservice:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/153917

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik was toevallig aan het kijken voor Philips TV's, nav: pricewatch: Philips 65PUS8601 Zwart

Prijsverschil tussen Media Homeservice en de rest van de aanbieders was wel groot, dus ik dacht even wat reviews checken.

Bij veel reviews van Media Homeservice zie ik hetzelfde. Reacties met alleen maar goede scores en een useraccount wat die dag geregistreerd is en zonder verdere activiteit. Een keertje kan, maar het zijn er toch wel een aantal.
http://tweakers.net/shopreview/permalink/152821
http://tweakers.net/shopreview/permalink/128827
http://tweakers.net/shopreview/permalink/111915
http://tweakers.net/shopreview/permalink/105161
http://tweakers.net/shopreview/permalink/102347
http://tweakers.net/shopreview/permalink/99457

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 08:57
Bij The Phone Store zitten heel wat dubieuze reviews tussen die alleen maar positieve scores geven en verder geen activiteiten hebben op hun profielen.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor ShopReviews - beoordelingen over winkels.

Dus NIET voor User Reviews, foute prijzen in de PriceWatch, ProductReviews of wat dan ook anders dan ShopReviews.