[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 145 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 15:34
Ik heb net een Asus 1215n gekocht en nadat ik hem voor het eerst had opgestart wilde die niet afsluiten.
Bij een 2e keer ook niet. Je kan ongeveer 10 minuten wachten totdat je een blauw scherm krijgt met een foutmelding. Het scherm is te snel weg om te lezen wat er fout gaat.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Of zal ik terug gaan naar de mediamarkt om hem om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:35
In windows automatische reboot uitzetten bij een BSOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 15:34
Je krijgt dat blauwe scherm met de foutmelding en dan reboot die.
Dat lijkt me toch niet een optie in BSOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Hij bedoelt:
In de NL-versie van Win 7:
Configuratiescherm/ Systeem en beveiliging/ Systeem/ Geavanceerde systeeminstellingen/ Opstart- en herstelinstellingen/ 'De computer automatisch opnieuw opstarten' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:03
Doe hem anders even recoveren met behulp van de recovery partitie, weet je zo of het een soft of hardware fout is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik heb even een tijdje niet op de EEE PC's gelet dus maar is er inmiddels al een 12" Asus met USB 3.0...?
Ik lees overal dat dat optioneel is maar hoe weet ik nou of ik er één heb met USB 3.0...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
crack_en_hack schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:59:
Ik heb even een tijdje niet op de EEE PC's gelet dus maar is er inmiddels al een 12" Asus met USB 3.0...?
Ik lees overal dat dat optioneel is maar hoe weet ik nou of ik er één heb met USB 3.0...?
Ga er maar vanuit dat je er geen USB 3.0 op hebt zitten. De USB 3.0 connecters zijn blauw ipv zwart.

--
Anyways...van het weekend mijn Asus EEE 1015PEM binnen gekregen. Heb er nog niet echt mee kunnen spelen, meer installatie (vooral uninstall van alle crap die erbij zit) en hij is nu lekker aan het pruttelen met TrueCrypt (ben de hele disk maar aan het encrypten). Ga hem gebruiken tijdens mijn lange reis door Australië in januari...denk dat hij daar ideaal geschikt voor is. Maandag komt de 2 GB dimm.

Moet wel zeggen dat het erg lekker typt en dat hij ontzettend licht is.

[ Voor 36% gewijzigd door Graham op 19-12-2010 21:54 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

Ik vroeg me af..heb al bijna 2 jaar een 1000H waar ik tevreden over ben maar deze gaat naar m'n broertje zeer waarschijnlijk.
Nou was ik van plan om een Eee pc van 12 inch aan te schaffen, nou kom ik er een aantal tegen waar de prijzen nogal ruim uit elkaar liggen..iemand ervaring met deze 12 inch netbooks en is de duurste nou ook de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Ik heb nu een maandje de 1215n in bezit en ben over de grote linie tevreden. De dual core 1.8 GHz D525 met 2GB DDR3 geheugen presteert net iets vlotter dan de single core varianten.
Tegenvaller vond ik dat deze atoms helemaal geen speedstep ondersteunen, hij draait altijd op volle snelheid. Accuduur is in de praktijk ongeveer 5 uur, natuurlijk afhankelijk of je 'zware' dingen draait.
Ook het 'automatisch' overschakelen tussen de geïntegreerde graphics en de Nvidia optimus/Ion2 grafische chip is wat wazig, met de meegeleverde software zie je eigenlijk nooit wanneer er wordt geswitched. Verder minpunt is het ontbreken van USB 3.0, niet dat ik al apparaten heb die dat ondersteunen, maar daar kan in de naaste toekomst verandering in komen.
Nadeel is ook dat de prijs aan de hoge kant is.

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 22-12-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
S87 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:48:
Ik vroeg me af..heb al bijna 2 jaar een 1000H waar ik tevreden over ben maar deze gaat naar m'n broertje zeer waarschijnlijk.
Nou was ik van plan om een Eee pc van 12 inch aan te schaffen, nou kom ik er een aantal tegen waar de prijzen nogal ruim uit elkaar liggen..iemand ervaring met deze 12 inch netbooks en is de duurste nou ook de beste?
Iets wat het 'beste' is , is een relatief begrip.

Voor mij is het wel 100% duidelijk, de 1215 was er nog niet toen ik mijn 1201H kocht.
Het is heel simpel wil je het 'beste?' 12x serie.
De netbook die buiten de 3,25 RAM grens alles kan en het meest in de buurt komt van een volwaardige laptop is bij mij weten nog steeds de 1201N

Heb je dan 4 GB ram nodig? wel nee :) kijk gewoon naar wat je er aan uit wil geven.

Voor mezelf: Ik blijf bij de 1201N totdat 1218N er is en bepaalbaar is.

1000H (goedkoper!) is ook nog steeds een top systeem.

Maar alles begint bij het op orde brengen van je systeem, je kan dure hardware kopen maar als je software niet lekker zit en op orde is heb je uiteindelijk niets aan die dure hardware.

Wat ik bij elke pc/netbook of laptop doe is:

Format - 2 Partities maken C en D, waarvan C alleen het systeem is en D Mijn docs etc -
Dan windows op C - Dan Office - DAN pas alles updaten - Dan Microsoft Security Essentials en eventueel voor het contact houden met leuke vrouwen MSN hehe.
Das alles!

Schoonmaken in CMD met dit:

CleanMgr /SageSet:1

Overal vinkjes

CleanMgr /SageRUN:1

Tadaaaaa en daarna zet je er pas op wat je echt nodig hebt.
Ik installeer zo weinig mogelijk, meeste software maak ik zelf portable en bijv Utorrent is ookal te starten vanuit een directory.

Ben ik happy dan draai ik een live cd xp versie met ghost en maak ik na het schoonmaken een backup.gho van C: en bewaar hem op D:

Zo kan er nooit wat fout gaan, en hoef je nooit meer zaken te deinstalleren je zet gewoon de ghost image terug.

Thats all:)

Mijn 1201N met Ultimate 4 GB RAM HyperX start in 15-20 seconden op.
Er zit wel een nieuwe harddisk in natuurlijk (WDC Scorpio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Henk007 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:00:
hij draait altijd op volle snelheid.

Ook het 'automatisch' overschakelen tussen de geïntegreerde graphics en de Nvidia optimus/Ion2 grafische chip is wat wazig, met de meegeleverde software zie je eigenlijk nooit wanneer er wordt geswitched.

Nadeel is ook dat de prijs aan de hoge kant is.
Ook gekocht voor zusjelief. Doet het uitstekend.

Er is linksboven een knopje om te kiezen voor turbo of gewoon (het knopje voor wifi).

Via de Nvidia software kun je expliciet aangeven welke software van de Ion2 gebruik mag maken.

Bijv. gomplayer voor het afspelen van films (prachtige kwaliteit)

Is inderdaad duur. Voor mezelf zal ik de 1215n pas kopen als het ongeveer €350,- zal kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gister een 1015PEM binnengekregen (voor m'n moeder). Eerste indruk: mooi ding, stukken vlotter dan haar oude 901 en het toetsenbord is ook 1000x fijner dan dat van de 901.
Minpunten:
- Er zit een puntje op de touchpad, kriebelt soms een beetje maar verder niet storend.
- Hij wiebelt. En dat is wel irritant. De rechter onderkant staat te hoog en als je er op leunt buigt de laptop mee. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, misschien iets eronder prutsen zodat hij wel stabiel staat.

• S87

S87

Bedankt voor de reacties op mijn vraag. Toch nog maar eens wat meer vergelijken. Zit te twijfelen tussen de 1201HA en de 1215N qua uiterlijk vind ik de grijze 1201HA mooier en hij is qua prijs goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:49
S87 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:30:
Bedankt voor de reacties op mijn vraag. Toch nog maar eens wat meer vergelijken. Zit te twijfelen tussen de 1201HA en de 1215N qua uiterlijk vind ik de grijze 1201HA mooier en hij is qua prijs goedkoper.
Ik had de 1215N gedaan, want ION _/-\o_

Nu kom ik weer met een vraag hoor :+

Hoe zit het met garantie? Aangezien ik eigenlijk alle schijven wil samen wil voegen, wil ik ook mijn recovery schijf verwijderen. De vraag is, mag ik zo maar de recovery schijf verwijderen? of vervalt hiermee de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Een virus kan toch ook je recovery-partitie hebben verwijderd? Dus kunnen ze nooit claimen dat met het verwijderen van je recovery-partitie de garantie is vervallen.

Waarschijnlijk kunnen ze wel kosten vragen als jij wilt dat ze het originele OS er weer op zetten... Maar hardware-gebreken... lijkt me niet.

[ Voor 7% gewijzigd door woekele op 24-12-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemonsimson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
Ik heb sinds enkele dagen de Asus Eee PC 1215N, en voor het internetten en office documenten bewerken werkt deze erg goed. Ik wilde er ook graag films mee kijken en volgens de specificaties zou dat geen probleem moeten zijn. Ik krijg de HD video's (720p) echter niet goed afgespeeld, het lijkt alsof de video niet vloeiend wordt afgespeeld. Na een paar frames komt er vertraging in het beeld, soort slow-motion effect, en even later gaat het beeld weer te snel. Het beeld en geluid lopen daardoor ook continue niet synchroon.

Kan ik zien of de nVidia Ion chip wel gebruikt wordt of dat deze op de één of andere manier uitgeschakeld is en dat hierdoor de problemen ontstaan? Ik heb verschillende players geprobeerd (WMP-HC & BS-Player) maar beide hebben het probleem. Heeft iemand het hier wel goed werkend gekregen? Zo ja, ergens nog een setting aanpassen of een andere player installeren?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S87 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:30:
Ik heb een paar dagen geleden met de ASUS Eee PC 1215N Black gewerkt in de winkel. Op papier leek het een hele leuke, maar in de praktijk viel hij me tegen. De behuizing is zeer "plastic", ok voor die prijs mag je blijkbaar niet meer verwachten.
Erger was het typen: als je typt dan danst het toetsenbord onder je vingers, zo instabiel is het. Net boven het toetsenbord als je daar drukt, druk je met weinig kracht de behuizing zo 0.5-1cm in, zo slap is het....
Erg jammer, want op papier een leuk type. Ik ga nu waarschijnlijk voor een 2e hands Dell D430, die is wel stevig met dezelfde specs ongeveer, alleen de webcam ontbreekt, maar je hebt nu al zulke kleine losse webcams.

En hij is idd redelijk aan de prijs. En in reviews lees ik dat je alleen full HD hebt met AVC Core geinstalleerd (ca 10 euro). De stap naar de 10 inch Asus en MSI types is wel een flinke terug, met hun kleine Atom broertje, dus wrs toch de D430 voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32
Heeft iemand die Lamborgini versie van de Eee PC 1215N? De VX6. Op papier ziet die er nog iets beter uit (1.3MP webcam, 320GB harddisk, B&O speakers...). Ik vraag me alleen af of dat in het echt ook beter is.

Vooral omdat ik een 1215N zou willen om te typen, maar mensen over het algemeen het toetsenbord slecht vinden, vraag ik mij af of de VX6 op dat vlak misschien beter is gebouwd....

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe zoeken?
http://www.excaliberpc.co...ni-vx6-250gb-premium.html
Met video, maar daar kun je het typen nog niet goed beoordelen, maar maak een goede google zoekopdracht en je vindt het vast....

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik heb nu een 1101HA netbook. Leuk ding verder, alleen wil ik er graag wi xp op hebben. Ik heb win XP gewoon liggen op schijf, en ook een usb dvd brander van Diginote. Alleen als ik die inplug wordt hij in de bios wel herkend, maar als ik hem wil laten booten vanaf de dvd speler doet hij helemaal niets, hij slaat hem gewoon over. Ook in windows installeert hij wel stuurprogramma's, en dat gaat ook goed. Alleen wordt hij ook in windows niet weergegeven. Wat doe ik fout? ;(

• S87

S87

Heb uiteindelijk toch gekozen voor de 1201HA, nu doet zich te volgende voor:
Er is geen rescue dvd bij de 1201HA geleverd zoals dat bij de vorige Eee Pc's wel gebruikelijk was. Nou ben ik een leek wat betreft het backuppen van systemen enzo.

Nu wil ik dus mijn systeem van 1201HA op een usb of dvd back uppen voor het geval dat ik het overnieuw moet installeren. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb ook wat gelezen van F9 gebruiken bij het opstarten van de netbook maar kom er niet wijs uit. Ben zoals gezegd iemand die er niet veel verstand van heeft.
Hopelijk kan iemand me duidelijkheid geven!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik heb ondertussen de dvd brander aan de praat, het probleem zat hem denkik in de behuizing, want heb hem helemaal gesloopt, en in onderdelen op t bureau werkt het allemaal! :)

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
weet iemand hoe ik de volume kan boosten, ik hoor met oordopjes erg weinig met mn asus 1018p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 13:36
interessant nieuws

op de eee forum zag ik dat een bios update de 4gb grens fix met de 1215N(die heb ik zelf ook anmelijk)

voor de geïnteresseerde een linkje

http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=91342

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Killed-1 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:04:
Ik heb nu een 1101HA netbook. Leuk ding verder, alleen wil ik er graag wi xp op hebben. Ik heb win XP gewoon liggen op schijf, en ook een usb dvd brander van Diginote. Alleen als ik die inplug wordt hij in de bios wel herkend, maar als ik hem wil laten booten vanaf de dvd speler doet hij helemaal niets, hij slaat hem gewoon over. Ook in windows installeert hij wel stuurprogramma's, en dat gaat ook goed. Alleen wordt hij ook in windows niet weergegeven. Wat doe ik fout? ;(
Je moet waarschijnlijk tijdens het booten even op ESC drukken. Dan krijg je een menu waarin je kan kiezen van welk device je wilt booten...
Lees effe een paar posts terug, daar staat het een paar keer vermeld.
Dat ie in windows niet herkend wordt is wel vreemd overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10 12:26
Ik heb sinds eergister de Asus 1215N. Ik heb voor deze gekozen omdat deze 1080p video kon afspelen. Echter lukt dit mij niet. Ik heb erop staan:

Windows 7 Ultimate 64bit
Media Player classic
Windows Media Player
VLC Player
CoreAVC 2.0 Pro Codecs
Intel nieuwste grafische driver
Nvidia nieuwste grafische driver

Ik heb een concert van sting in 1080p erop staan van 10GB en een trailer van Pirates Of The Caribbean in 1080p van 180MB en beide lopen ze niet goed. Het concert loopt trouwens nieteens. Wat doe ik fout???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
RobvG schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:14:
Ik heb sinds eergister de Asus 1215N. Ik heb voor deze gekozen omdat deze 1080p video kon afspelen. 1080p van 180MB en beide lopen ze niet goed. Het concert loopt trouwens nieteens. Wat doe ik fout???
Het programma dat je gebruikt expliciet toegang geven tot de Nvidia Ion middels het icoontje van Nvidia in de systembar

[ Voor 27% gewijzigd door Dazsur op 05-01-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10 12:26
Heb ik gedaan. Heb daar alles ook op prestatie en snelheid gezet ipv kwaliteit. Help niets. Ook niet een klein beetje. Alleen wmp speelt het beeld af maar die speelt weer geen geluid, waardoor ik ook nieteens weet of het wel synchroon zou zijn. Iemand? Zijn hier echt mensen die het wel werkend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

RobvG schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:13:
Heb ik gedaan. Heb daar alles ook op prestatie en snelheid gezet ipv kwaliteit. Help niets. Ook niet een klein beetje. Alleen wmp speelt het beeld af maar die speelt weer geen geluid, waardoor ik ook nieteens weet of het wel synchroon zou zijn. Iemand? Zijn hier echt mensen die het wel werkend hebben?
Ik heb Mediaplayer Classic Home Cinema, zonder codec packs. Speelt prima 1080p mkv's. Alleen als ik een 1080p WMV heb moet ik m in Windows Mediaplayer gooien om vloeiend af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 13:36
RobvG schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:13:
kijk eens rond op de eee forums die vraag is al vaker langs gekomen daar en met oplossingen

http://forum.eeeuser.com/viewforum.php?id=75

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil de 1015pem gaan bestellen, maar kom op sommige sites de vermelding tegen dat het scherm glossy zou zijn... Maar de 1015pem heeft toch altijd een matte finish en een mat scherm? En weet iemand met welke van de drie standaard accu's deze waarschijnlijk geleverd wordt?

Alvast bedankt voor reactie!

Gr. Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:43:
Hallo,

Ik wil de 1015pem gaan bestellen, maar kom op sommige sites de vermelding tegen dat het scherm glossy zou zijn... Maar de 1015pem heeft toch altijd een matte finish en een mat scherm? En weet iemand met welke van de drie standaard accu's deze waarschijnlijk geleverd wordt?

Alvast bedankt voor reactie!

Gr. Peter
Het scherm zelf is mat, de bezel is glossy. De rest van de behuizing is mat. Over de accu weet ik het niet precies, zou ik even moeten kijken op de 1015 van m'n moeder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Het scherm zelf is mat, de bezel is glossy. De rest van de behuizing is mat. Over de accu weet ik het niet precies, zou ik even moeten kijken op de 1015 van m'n moeder. :)
Geweldig, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:51
Mijn broertje is in t bezit van een EEE pc 1000H. Het volgende probleem:

Hij heeft via de ASUSUpdate tool zijn bios geupdate. Maar de netbook was nooit geupdate sinds aanschaf (augustus 2008), zat gewoon de bios op sinds aankoop, zou niet weten welke. Maar hij heeft dus de laatste bios (2102 (07/21/2009))gekozen om te updaten en sindsdien draait ie langzamer, en werkt het geluid niet goed (haperingen).

Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

ik geloof dat de laatste bios versie van de 1000H 2104 was uit eind 2009..misschien heb je de nieuwste niet?! proberen de andere te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
S87 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:27:
ik geloof dat de laatste bios versie van de 1000H 2104 was uit eind 2009..misschien heb je de nieuwste niet?! proberen de andere te updaten?
Ik heb inderdaad op de asus site een nieuwere BIOS gevonden, namelijk de 2204. Maar als ik m update via de ASUSUpdate programma dan geeft ie "AsusOSD.exe not existing" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

M0otje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:50:
[...]

Ik heb inderdaad op de asus site een nieuwere BIOS gevonden, namelijk de 2204. Maar als ik m update via de ASUSUpdate programma dan geeft ie "AsusOSD.exe not existing" aan.
hmm, dat is wel vreemd! Bij mij heeft het gewerkt en nooit problemen gehad met de 1000H..misschien dat er dan iets mis is met de netbook..weet niet of nog iemand meer weet over dit probleem?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:49
Sjee, dat is snel, hij is na 5 weken nu al defect... powerknop doet 't niet meer, andere knoppen wel, en de behuizing begon al los te zitten... hij is nu naar ASUS, heb 'm naar de winkel gebracht waar ik hem gekocht had (CD-ROM-LAND) en daar konden ze ook niks volgens de TD... gaat 'ie dan werkelijk naar ASUS of een extern bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
M0otje schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:02:
Mijn broertje is in t bezit van een EEE pc 1000H. Het volgende probleem:

Hij heeft via de ASUSUpdate tool zijn bios geupdate. Maar de netbook was nooit geupdate sinds aanschaf (augustus 2008), zat gewoon de bios op sinds aankoop, zou niet weten welke. Maar hij heeft dus de laatste bios (2102 (07/21/2009))gekozen om te updaten en sindsdien draait ie langzamer, en werkt het geluid niet goed (haperingen).

Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is?
Gebruik je toevallig VLC ?

Ik had het probleem met de 1.1.5 versie , het geluid haperde en leek soms te hangen tijdens afspelen
Met terugstappen naar 1.1.3 was dat voorbij.

Verder in Windows geen veranderingen aangetroffen qua snelheid of kwaliteit
( bios 2204 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb recent een 1215n aangeschaft, en hij bevalt prima! Gebruik hem voornamelijk voor office/internet en daar is die ideaal voor! Een potje Starcraft 2 en Fifa 10 lukt ook, wel op minimale settings maargoed...

Nu heb ik laatst uit het niets een probleem; mijn hotkeys (of FN keys) werken niet meer! Alleen de helderheid omhoog/omlaag, en de wifi/bluetooth knop doet het nog, hij laat echter geen animatie meer zien op het scherm dat er wat veranderd.
Heb al opnieuw de hotkeysoftware gedownload en geïnstalleerd vanaf de asus site, maar dit heeft helemaal niks geholpen helaas... Echt lastig zonder hotkeys , mis vooral de volume knoppen! Heeft iemand hier een oplossing voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 01:25:
Ik heb recent een 1215n aangeschaft, en hij bevalt prima! Gebruik hem voornamelijk voor office/internet en daar is die ideaal voor! Een potje Starcraft 2 en Fifa 10 lukt ook, wel op minimale settings maargoed...

Nu heb ik laatst uit het niets een probleem; mijn hotkeys (of FN keys) werken niet meer! Alleen de helderheid omhoog/omlaag, en de wifi/bluetooth knop doet het nog, hij laat echter geen animatie meer zien op het scherm dat er wat veranderd.
Heb al opnieuw de hotkeysoftware gedownload en geïnstalleerd vanaf de asus site, maar dit heeft helemaal niks geholpen helaas... Echt lastig zonder hotkeys , mis vooral de volume knoppen! Heeft iemand hier een oplossing voor? :)
Heb je een 64bits versie van windows geinstalleerd?
Die Hotkey software werkt maar voor een deel onder 64bits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paling1 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:02:
[...]

Heb je een 64bits versie van windows geinstalleerd?
Die Hotkey software werkt maar voor een deel onder 64bits...
Nee heb Windows 7 Home Premium, en dat is 32 bit toch? Alle hotkeys werkten in het begin, zijn er opeens mee opgehouden. Heb niks nieuws geïnstalleerd of geupdate in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Welke wireless driver moet ik nu hebben van Atheros Ar9285 voor Win7 ( type 1201HA ) ik kan geen normale vinden.. Iemand een suggestie?

Gevonden!!

[ Voor 7% gewijzigd door Frank1973 op 04-02-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FreshMaker schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 03:23:
[...]

Gebruik je toevallig VLC ?

Ik had het probleem met de 1.1.5 versie , het geluid haperde en leek soms te hangen tijdens afspelen
Met terugstappen naar 1.1.3 was dat voorbij.

Verder in Windows geen veranderingen aangetroffen qua snelheid of kwaliteit
( bios 2204 )
Nee het lag gwn aan de bios. Ik heb nieuwe installatie gedaan van de asusupdate tool, ik had namelijk versie 1,0 etc, en heb nu versie 7.0. Nu kon ie m wel updaten naar de nieuweste bios. Nu doet alles het weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Ik heb een eee PC 1215n.
Op de service download site van Asus staat bios versie 6.05, maar de live update vindt niets.
Op de downloadsite staat alleen een lousy DOS ( 8)7 ) flash tooltje. Ik zou in eerste instantie niet weten hoe ik mijn machine in DOS moet opstarten zonder floppy en optische drive.
Waarom vindt live update die nieuwste versie niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:04
Ik heb geprobeerd om zelf windows 7 te installeren vanaf een USB schijf op de 1001PX. Om windows 7 op een USB stick te zetten heb ik het microsoft tooltje gebruikt. Ik heb mijn telefoon ingesteld als massa opslag. Ik kan de setup gewoon booten. Maar als ik een partitie moet kiezen waarop ik windows 7 wil installeren geeft de setup de volgende foutmelding: "Setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. See the setyp log files for more information."
Ik heb de nieuwste BIOS geinstalleerd.
Ik heb windows 7 pro (32bit) en windows 7 starter (32bit) geprobeerd en ik heb verschillende partities geprobeerd. Elke keer krijg ik dezelfde foutmelding. Weet iemand wat ik fout doe en wat ik anders moet doen om toch zelf windows 7 te kunnen installeren?

[ Voor 3% gewijzigd door slim_fan op 05-02-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

druk eens shift + f10 en probeer een partitie te maken met diskpart. Even googlen op de juiste commando's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:04
Oeps, vergeten te vermelden, ik heb met de setup ook nieuwe partities aangemaakt (oude partities verwijderen en dan een nieuwe partitie maken). Dit mocht ook niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik zou nogmaals proberen, maar dan met diskpart

shift + f10
diskpart <enter>
list disk
select disk X (nummer uitlezen uit de list)
clean
create partition primary
list partition
select partition X (nummer uitlezen uit de list)
active
format fs=ntfs quick
exit
exit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Hallo, ik ben in bezit van een eeePC 1201HA nu wil ik hier een andere HDD inzetten ( 7200rpm ) of hoort SSD ook tot de mogelijkheid? Dat kan ik nergens terug vinden..
Iemand hier ervaring mee??
Welke HDD zijn aan te raden van 250 gb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:22

BTS

Heb de Asus 1001PX sinds enkele dagen, werkt zeer soepel en met een klein progje de achtergrond kunnen veranderen.

Gaat gebruikt worden met Open Office.
Puur dus voor I-net en Tekstverwerking.

Zijn er nog tips of adviezen met instellingen of bijvoorbeeld niet nuttige applicaties die ik er beter af kan gooien?

www.highflow.nl

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb sinds vanavond nieuw ram in mijn EEE 701 gestopt maar hij vindt het toch niet helemaal leuk:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/31662/got/DSC00025.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/31662/got/DSC00026.JPG

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Ik heb er nu 1GB in zitten in plaats van 512MB. :(

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

[message=,noline]davidgilmour schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:32[/message]:
mooie nieuwe 12 inch EEE PC komt er binnenkort aan, Eee PC 1218

volledig alu....

[afbeelding]
Is deze nog ooit verschenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Goedendag dames en heren,

Ik heb een ASUS 1201HA, en ik vroeg mij af of het een kwaaltje van deze netbook is dat het connecten met internet een probleempje is. Soms vliegt hij de een na andere keer eruit, terwijl mijn vriendin naast me gewoon vrolijk door kan internetten.

Valt dit op te lossen, zo ja hoe ?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
@Vinniiee: ik heb dat met mijn 1201N ook regelmatig. Problem Solving van W7 verhelpt dit wel, maar is toch wel hinderlijk. Ik heb al een update van drivers geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

ik heb een 1201HA en het bovenstaande zegt mij helemaal niets, nooit problemen gehad met wireless connecties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

MensionXL schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:53:
Ik heb sinds vanavond nieuw ram in mijn EEE 701 gestopt maar hij vindt het toch niet helemaal leuk:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Ik heb er nu 1GB in zitten in plaats van 512MB. :(
Das of een defecte ram module of een slechte verbinding. Even er uit, wisselen en als het kan memtest86 draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fat
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-03-2021
Heb sinds 2 dagen een VX6.

Ondanks verschillende pogingen lukt het me niet om een hogere verbindings snelheid van 72Mbps te krijgen.
Router is een WNDR3700V1 met laatste firmware (eerdere versies maken geen verschil, reeds geprobeerd).

Iemand meer ervaring hiermee?
Er zit een Broadcom wireless N device in de VX6.

Alvast dank.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=29590&sid=27110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:10

TommieW

Numa numa.

Ik heb een 1005P en ga dit RAM er in zetten: pricewatch: Kingston ValueRAM KVR800D2S5/2G
Ik zet het binnen 2-6 werkdagen hier neer.

Hopelijk een ander resultaat dan MensionXL ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TommieW op 05-03-2011 18:58 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
Ik heb een leuke 1005HA (met grotere accu) al ruim een jaar. Nu dat mijn vriendin ver weg woont (andere kant van de wereld) willen we wat vaker webcammen. In het begin was dit echter geen probleem.. tot een aantal weken terug.

Na een goeie 2 tot 3 minuten webcammen begint het beeld te laggen, geluid begint te laggen. Soms stopt alles gewoon voor 2 minuten en schiet in een keer door. Ik kan ook beginnen met typen en na 5 minuten verschijnt alles in beeld en kan ik op enter drukken. Het venster van msn trekt heel mijn CPU leeg. Als ik deze eenmaal sluit en opnieuw open dan kan ik er weer een kleine 20 seconden tegenaan en daarna begint hij weer met laggen.

Als ik normaal msn met haar dan kan ik het ongeveer 15 minuten volhouden voordat mijn laptop ongelofelijk langzaam word.

Batterij staat op hoge prestaties, accu is voldoende opgeladen of zit aan de oplader.

Het ligt niet aan de verbinding. Ik heb hem op mijn draadloos N netwerk hangen. Mijn desktop hangt daar ook op en deze heeft nergens problemen mee.

Heeft iemand hiermee ervaring of een oplossing hiervoor?

Ik zou het zonde vinden om hiervoor een andere laptop moeten te gaan halen...

Alvast bedankt! :)

//Edit:

Er staat Windows 7 Enterprise 32bit op. standaard ram/cpu clock. Gebruik Windows Live Messenger, geen Windows Live Essentials (de een naar nieuwste versie(waar je nog gewoon je naam kon aanpassen etc.))

[ Voor 8% gewijzigd door Zero2Fear op 06-03-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds paar dagen eigenaar van een 1215N
Nu vallen me een paar dingen op.
De HDD hoor ik om de zoveel tijd geluid vandaag komen. Het klinkt zoals 'het tikken van de secondenwijzer van een wandklok'. Weet niet of iemand dat ook heeft? Dit geluid krijg ik ook als ik helemaal niets aan het doen heb.

Daarnaast, aangezien ik niet helemaal begreep hoe de ION-chip werkte, heb ik eerst vanaf page 60 (toen waren er mensen met de 1215) alles gelezen en kwam ik achter dat er een Nvidia Optimus GPU state viewer programma bestaat. Handig programma...maar gebruikt nu iedereen coreavc? (http://corecodec.com/products/coreavc)
Of zijn er nu ook alternatieven die me geen geld kosten?

Lost CoreAVC ook deze problemen op?
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=191992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Zero2Fear schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:18:
Ik heb een leuke 1005HA (met grotere accu) al ruim een jaar. Nu dat mijn vriendin ver weg woont (andere kant van de wereld) willen we wat vaker webcammen. In het begin was dit echter geen probleem.. tot een aantal weken terug.

Na een goeie 2 tot 3 minuten webcammen begint het beeld te laggen, geluid begint te laggen. Soms stopt alles gewoon voor 2 minuten en schiet in een keer door. Ik kan ook beginnen met typen en na 5 minuten verschijnt alles in beeld en kan ik op enter drukken. Het venster van msn trekt heel mijn CPU leeg. Als ik deze eenmaal sluit en opnieuw open dan kan ik er weer een kleine 20 seconden tegenaan en daarna begint hij weer met laggen.

Als ik normaal msn met haar dan kan ik het ongeveer 15 minuten volhouden voordat mijn laptop ongelofelijk langzaam word.

Batterij staat op hoge prestaties, accu is voldoende opgeladen of zit aan de oplader.

Het ligt niet aan de verbinding. Ik heb hem op mijn draadloos N netwerk hangen. Mijn desktop hangt daar ook op en deze heeft nergens problemen mee.

Heeft iemand hiermee ervaring of een oplossing hiervoor?

Ik zou het zonde vinden om hiervoor een andere laptop moeten te gaan halen...

Alvast bedankt! :)

//Edit:

Er staat Windows 7 Enterprise 32bit op. standaard ram/cpu clock. Gebruik Windows Live Messenger, geen Windows Live Essentials (de een naar nieuwste versie(waar je nog gewoon je naam kon aanpassen etc.))
Al een andere chat client geprobeerd?
Je kan ook nog eens kijken of skype een optie is....

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:29:
De HDD hoor ik om de zoveel tijd geluid vandaag komen. Het klinkt zoals 'het tikken van de secondenwijzer van een wandklok'. Weet niet of iemand dat ook heeft? Dit geluid krijg ik ook als ik helemaal niets aan het doen heb.

Daarnaast, aangezien ik niet helemaal begreep hoe de ION-chip werkte, heb ik eerst vanaf page 60 (toen waren er mensen met de 1215) alles gelezen en kwam ik achter dat er een Nvidia Optimus GPU state viewer programma bestaat. Handig programma...maar gebruikt nu iedereen coreavc? (http://corecodec.com/products/coreavc)

Dit geluid is dat de HDD bruut in de parkeerstand wordt gegooit en er meteen weer uit gehaald.
Dit is erg slecht voor de HDD. Een BIOS flash wil vaak wel helpen. Het lieftste doe je de BIOS flash via de BIOS en NIET via Windows. Als Windows vast loopt tijdens de flash, kan je je mobo weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:35

jasjenl

Liab A Tymo

TommieW schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:36:
[...]

Dit geluid is dat de HDD bruut in de parkeerstand wordt gegooit en er meteen weer uit gehaald.
Dit is erg slecht voor de HDD. Een BIOS flash wil vaak wel helpen. Het lieftste doe je de BIOS flash via de BIOS en NIET via Windows. Als Windows vast loopt tijdens de flash, kan je je mobo weggooien.
Dat periodieke geklik doet mijn 1201N ook, eigenlijk altijd al. Is dat daadwerkelijk een probleem? Het leek mij gewoon 'normaal' gedrag. Wat met wel opvalt is dat je, ook tijdens normaal werken, om de zoveel tijd echt de harddisk hoort opspinnen. Als je dan bijv. in een Word document aan het typen bent, merk je ook dat hij tijdens dat opspinnen even niet meer reageert en dat de getypte tekst pas na een paar seconden verschijnt (het wordt dus blijkbaar even in een keyboard buffer wel onthouden). Ik ging er vanuit dat dit gewoon was omdat zo'n netbook niet zo snel is, maar als dit te verhelpen zou zijn, zou het wel prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

jasjenl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:32:
[...]

Dat periodieke geklik doet mijn 1201N ook, eigenlijk altijd al. Is dat daadwerkelijk een probleem? Het leek mij gewoon 'normaal' gedrag. Wat met wel opvalt is dat je, ook tijdens normaal werken, om de zoveel tijd echt de harddisk hoort opspinnen. Als je dan bijv. in een Word document aan het typen bent, merk je ook dat hij tijdens dat opspinnen even niet meer reageert en dat de getypte tekst pas na een paar seconden verschijnt (het wordt dus blijkbaar even in een keyboard buffer wel onthouden). Ik ging er vanuit dat dit gewoon was omdat zo'n netbook niet zo snel is, maar als dit te verhelpen zou zijn, zou het wel prettig zijn.
Dat opspinnen is te verhelpen door even in de energie instellingen te duiken.
Zo gaat dat:
Windows 7:
Accu icoontje => Meer opties => Klik naast het actieve energieschema op "De schema instellingen wijzigen." => Geavanceerde energie instellingen wijzigen. => Hardeschijf => Harde schijf uitzetten na: 0 / nooit.

Ubuntu
Accu icoontje => Instellingen => Hardeschijf uitzetten: UIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

TommieW schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:20:
[...]

Dat opspinnen is te verhelpen door even in de energie instellingen te duiken.
Zo gaat dat:
Windows 7:
Accu icoontje => Meer opties => Klik naast het actieve energieschema op "De schema instellingen wijzigen." => Geavanceerde energie instellingen wijzigen. => Hardeschijf => Harde schijf uitzetten na: 0 / nooit.
Dat staat bij mij al op 20 minuten (indien op stroom aangesloten). Maar dat opspinnen gebeurt echt veel vaker, bij actief gebruik echt zo ongeveer om de minuut. Ik denk dus dat dit toch wat anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-06 01:00
Ik heb een tijdje geleden een asus EEEpc 701 gekocht, maar met zowel het touchpad als het toetsenbord heb ik een probleem.

Over het probleem met het touchpad kan ik kort zijn: deze werkt niet. Hij werkte niet in de standaart installatie van Xandros en hij werkte niet in de daarna door mij uitgevoerde installaties van Ubuntu 10.04 netbook edition en leeenux. Ik heb verschillende opties geprobeerd, van het simpele aanvinken van de touchpad in leeenux tot het instaleren van speciale touchpad software. Beiden haalden niks uit, in het eerst geval gebeurde er simpelweg niks en in het tweede geval kreeg ik een foutmelding dat mijn instellingen in het bestand Xorg.config verkeert waren, maar toen ik mijn bestandssysteem indook bleek ik dat bestand überhaupt niet te bezitten.

Het probleem met het toetsenbord is dat het zeer traag reageert. Daarmee bedoel ik dat er, als ik b.v op de 'a' druk deze pas enkele seconden later op mijn beeldscherm verschijnt. Soms reageert de toets wel direct, maar dan word het commando meerdere keren uitgevoerd. Dus dan druk ik eenmaal op de 'a' en verschijnen er ineens meerdere regels aan zangoefening op mijn beeldscherm.

Het vreemde is dat ik dit probleem (tijdelijk) heb weten op te lossen door in de optie 'toetsenbord eigenschappen' (in zowel leeenux als in ubuntu) de optie "cursor knippert in tekstvelden' uit te schakelen. Het toetsenbord functioneerde vervolgens een dag lang perfect, totdat het probleem de volgende morgen weer opdook, en mijn bovenstaande 'oplossing' ook geen effect meer bleek te hebben.

Als laatste moet ik er nog aan toevoegen dat aangesloten usb muizen en toetsenborden perfect werken.

Heeft een van jullie misschien een idee wat de oorzaak van deze problemen is? Ik ben erg tevreden over mijn aankoop, maar als ik telkens usb muis en toetsenborden moet meeslepen dan wordt portabiliteits voordeel van deze netbook wel erg tenietgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:26
Ik was tot dusverre tevreden over mijn EEE PC 1005. Toch merkte ik dat tijdens het opladen van de laptop, de kabelingang (aan de linkerzijkant achteraan) af en toe gloeiend heet werd. Na een tijdje werd het opladen af en toe moeilijk, dan moest ik aan de kabel draaien bij de ingang, anders pakte hij hem niet. Dit is steeds erger geworden, waardoor er nu zo'n 90% van de rotaties hij de oplader niet pakt, en op 10% manier pakt hij hem wel nog.
Ook is me opgevallen dat het uiteinde van het pinnetje dat in de laptop moet normaal een wit stukje plastic heeft, maar deze lijkt gewoon weggesmolten door de hitte?

Is dit normaal? Heeft het zin een nieuwe oplader te kopen? Zo ja waar kan ik deze het goedkoopste krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Donatelloo schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:59:
Ik was tot dusverre tevreden over mijn EEE PC 1005. Toch merkte ik dat tijdens het opladen van de laptop, de kabelingang (aan de linkerzijkant achteraan) af en toe gloeiend heet werd. Na een tijdje werd het opladen af en toe moeilijk, dan moest ik aan de kabel draaien bij de ingang, anders pakte hij hem niet. Dit is steeds erger geworden, waardoor er nu zo'n 90% van de rotaties hij de oplader niet pakt, en op 10% manier pakt hij hem wel nog.
Ook is me opgevallen dat het uiteinde van het pinnetje dat in de laptop moet normaal een wit stukje plastic heeft, maar deze lijkt gewoon weggesmolten door de hitte?

Is dit normaal? Heeft het zin een nieuwe oplader te kopen? Zo ja waar kan ik deze het goedkoopste krijgen.
Ik zou hier een RMA voor aanvragen.
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat een dergelijk probleem (oververhitting en mogelijk brandgevaar) zal worden gehonoreerd. Voor zoiets wil geen enkele fabrikant verantwoordelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:26
Henk007 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:35:
[...]

Ik zou hier een RMA voor aanvragen.
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat een dergelijk probleem (oververhitting en mogelijk brandgevaar) zal worden gehonoreerd. Voor zoiets wil geen enkele fabrikant verantwoordelijk zijn.
Heb ik daar perse de bon voor nodig? Geen idee waar ik die heb namelijk. En hoe werkt een RMA, kan niks vinden in de openingspost. Moet ik daarvoor contact opnemen met de winkel waar ik hem gekocht heb of met Asus?
En maakt het niks uit dat ik de laptop al langer dan een jaar heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:33:
[...]
Dat staat bij mij al op 20 minuten (indien op stroom aangesloten). Maar dat opspinnen gebeurt echt veel vaker, bij actief gebruik echt zo ongeveer om de minuut. Ik denk dus dat dit toch wat anders is.
Je zou de bios kunnen flashen om te kijken of dat helpt zoals dat ook tegen mij is gezegd.
Ik heb hier gevonden hoe het moet:
http://www.techzine.nl/tweaks/396/bios-flashen.html

Zelf ben ik er nog niet aan toe gekomen om het te doen, weet uberhaupt niet eens of ik het wel ga doen, aangezien ik niet zo'n kei ben in dit soort dingen. Misschien dat het jou wel lukt en het probleem meteen verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 20:29
Heeft iemand welles een SSD in een 1005P geinstalleerd zo ja wil ik graag weten hoe en waar je echt op moet letten.

Verder lijkt me ook nuttig om backlight van de keyboard te installeren alleen dat lijkt me heel moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:29:

Het getik! oh wat kon ik me daar aan irriteren!

Zet er een Western Digital Green in en het is nog steeds niet weg.

Er is maar 1 oplossing voor:

WDIDLE 0.3 (als ik de naam goed heb)

Zit in Hirens bootcd (de nieuwe met freeware)

Start in dos op... zet de timer helemaal op MAX.. net zo lang tot het tikken weg is.

Eindelijk na deze tool is mijn HDD zo stil als een muis:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-06 01:00
Ik ben op zoek naar een netbook en mijn keuze neigt nu de asus eee pc 1015pem. Ik heb echter wel een vraag, ik zou de netbook graag gebruiken om, s avonds buiten mijn werk om ,af en toe eens op het internet te surfen maar ik vroeg mij af hoe goed hij het online video doet. Ik heb recensies gelezen waarin juist dit aspect als grote zwakte werd aangewezen maar tegelijkertijd heb ik ook gebruikers gehoord die rapporteren dat ze nog geen site tegen zijn gekomen die enkel video's aanbood die dit netbook niet kon afspelen.
Ietwat tegenstrijdige berichten, vandaar dat ik de volgende vraag stel:
Ik begrijp dat je niet van dit netbook kunt verwachten dat het HD versies van webcontent kan afspelen, maar zijn jullie ooit in een situatie terecht gekomen waarin de 1015pem ook de laagst aangebode standaart van een webvideo niet kan afspelen?

Ik denk dan aan site's als b.v uitzending gemist, southpark ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Ik heb een Asus EeePC 1005PE met Windows 7 starter. Na upgrade naar W7 SP1 start bij mij onder andere de HotKey service en Super Hybrid Engine service niet meer. De tray blijft leeg. De batterij tijd is hierdoor opeens veel kleiner dan zou moeten (door ontbreken van SHE).

De achtergrond processen worden opgestart met AsusSender.exe in de Windows System32 map, dat is te zien met MSConfig. Maar AsusSender lijkt het niet meer te doen want na het booten lopen die achtergrond processen die AsusSender.exe had moeten opstarten niet.

Hebben jullie hier ook last van? Volgens mij wordt het opstarten van de Asus achtergrond processen met AsusSender ook in alle andere EeePC modellen gebruikt.

Edit: Kost 2 avonden zoeken maar dan heb je ook wat: De "AsusService" stond uit... Blijkbaar stuurt "AsusSender" het opstart verzoek aan "AsusService" die dan het achtergrond proces start. Hoe dan ook, opgelost en waarschijnlijk m'n eigen schuld. Alle Asus achtergrond processen lopen weer.

[ Voor 17% gewijzigd door pe1dnn op 23-03-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Weet iemand wat voor type camera in de EEE PC 901/XP zit? Kan de drivers niet vinden :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
MrJames schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:41:
Weet iemand wat voor type camera in de EEE PC 901/XP zit? Kan de drivers niet vinden :/ .
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=2593 of http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?pid=86974

Of je webcam is misschien disabled in de bios.

[ Voor 7% gewijzigd door Lizard op 26-03-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonk schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:08:
[...]

Start in dos op... zet de timer helemaal op MAX.. net zo lang tot het tikken weg is.

Dit klinkt als een mooie oplossing...alleen begrijp ik het helaas niet helemaal :$ :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

Ik heb een 1000H waarvan het toetsenbord het begeven heeft. En de accu werk totaal niet meer.
Nou heb ik op internet gezocht voor een nieuwe accu, maar vind ze te duur eerlijk gezegd, dit geld zowel voor het toetsenbord (€50).

Nou ben ik benieuwd of iemand nog een toetsenbord heeft voor 1000H? Accu vind ik geen probleem eigenlijk.
Of kan iemand me zeggen welke toetsenborden uit andere eee pc's werken in de 1000H?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Een nieuw toetsenbord heb je al voor rond de 10,-.
Zie ook NEW Asus EEE PC EEEPC 1000 1000H Keyboard US Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Nee in de bios staat deze enabled.

Download de KB bestand van MS maar krijg de melding: Setup heeft ondekt dat de versie van het geinstalleerde servicepack nieuwe is dan de update die u wilt toepassen u hoeft deze update niet te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:11
ik heb sinds kort een 1005PX. Mijn wireless network card is een atheros ar2427. maar ik kan alleen met 802.11b internetten. hij pakt 802.11g niet, ik kan ook geen optie vinden om dit aan te zetten. heeft iemand mischien een idee. ik heb al de de software geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Fonk schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:08:
[...]

Het getik! oh wat kon ik me daar aan irriteren!

Zet er een Western Digital Green in en het is nog steeds niet weg.

Er is maar 1 oplossing voor:

Het was even wat zoeken maar uiteindelijk is me dit gelukt. Ik heb de timer nu op 5 minuten gezet (stond standaard op 8 seconden!), volgens de tool was dat de max waarde. Ik heb 'm nu in ieder geval nog niet horen tikken. Morgen zal ik eens wat uitgebreider testen of dan ook de vertragingen waar ik bij het typen af en toe last van had weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 02:31:
[...]

Het was even wat zoeken maar uiteindelijk is me dit gelukt. Ik heb de timer nu op 5 minuten gezet (stond standaard op 8 seconden!), volgens de tool was dat de max waarde. Ik heb 'm nu in ieder geval nog niet horen tikken. Morgen zal ik eens wat uitgebreider testen of dan ook de vertragingen waar ik bij het typen af en toe last van had weg zijn.
Hey,
zou je dan misschien kunnen uitleggen hoe je het gedaan hebt?
Want ik zit met hetzelfde probleem, maar ik snap de beknopte beschrijving niet... XD

Dit is volgens mij software voor Western Digital schijven...werkt dit wel op de standaard hdd van de 1215N?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 03:50:
[...]

Hey,
zou je dan misschien kunnen uitleggen hoe je het gedaan hebt?
Want ik zit met hetzelfde probleem, maar ik snap de beknopte beschrijving niet... XD

Dit is volgens mij software voor Western Digital schijven...werkt dit wel op de standaard hdd van de 1215N?
Er zit een western digital schijf in, althans, wel in de mijne. Maar ik heb vooralsnog niet de indruk dat het veel uitmaakt, ondanks dat de tool het volgens mij wel gewoon doet (hij gaf althans aan de harde schijf te herkennen en ook een instelbare waarde kon weergeven). Ik hoor nog steeds wel af en toe een tikje en de periodieke delay die ik voorheen merkte merk ik nog steeds wel, in ieder geval vaker dan de 5 minuten delay die ik met die tool heb ingesteld. Dus ik heb vooralsnog niet het idee dat het veel helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
In mijn 1215n zit een Seagate ST9250315AS. Af en toe hoor ik ook tikken, maar het stoort me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Het tikken an-sich stoort me ook niet zo, wat me wel irriteert is dat je af en toe dus tijdens het typen in een document merkt dat de harddisk opspint (dat hoor je dan ook echt en voel je ook aan de vibraties in de netbook) en dat op dat moment je ook echt merkt dat de windows even niet meer reageert, dus dat wat je typt niet direct meer in beeld verschijnt meer even een paar seconden wordt 'opgespaard' in een buffer. Maar daar heb ik dus nog geen directe oorzaak en oplossing voor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strike_2
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 23:55
Hey mensen,

Mijn 1101HA is gestolen en nu ben ik op zoek naar een vervanger.

Ik heb echter 2 dingen geleerd in de tussentijd:
- GMA500 is een prachtig concept, maar doodverklaard in Linux
- Ik vond dat niet-platte toetsenbord in de 1101HA heerlijk!

Dus, wie is zich bewust van een waardige vervanger?
Mijn eisen:
- minimaal 1280x800 resolutie
- lange batterijduur (6+ uur)
- mogelijkheid tot vloeiend spelen HD ready matroska video's (liefst met DirectVOBsub)

En een wens:
- een toetsenbord met een lichte curve aan de bovenkant van de toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:28:
Het tikken an-sich stoort me ook niet zo, wat me wel irriteert is dat je af en toe dus tijdens het typen in een document merkt dat de harddisk opspint (dat hoor je dan ook echt en voel je ook aan de vibraties in de netbook) en dat op dat moment je ook echt merkt dat de windows even niet meer reageert, dus dat wat je typt niet direct meer in beeld verschijnt meer even een paar seconden wordt 'opgespaard' in een buffer. Maar daar heb ik dus nog geen directe oorzaak en oplossing voor kunnen vinden.
Same here..Jammer, nog maar eens verder kijken of er iemand anders misschien op een ander forum hier al iets voor heeft weten te bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb hier een 1201HA met Windows 7 Home Premium liggen van me moeder, maar als ik via F9 wil recoveren vind de netbook helemaal niks? Is het normaal dat ik geen 'schone' (natuurlijk wel incl. geïnstalleerde troep) Windows weer erop kan krijgen dat ik eerder wel op andere Asus laptops kon (dan wel via cd-rom). Of ben ik gewoon stuck met de gebruikte Windows en kan ik alleen maar via een normale W7 installatie de netbook weer normaal krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datebayo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:24
Heb sinds gister de 1215 gehaald. Wat zit er veel bloatware op zeg!
Is het verstandig om een clean instal van win 7 home premium op te zetten? of zitten daar problemen aan verbonden? met bijvoorbeeld express gate software?

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Athius schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:55:
Ik ben op zoek naar een netbook en mijn keuze neigt nu de asus eee pc 1015pem. Ik heb echter wel een vraag, ik zou de netbook graag gebruiken om, s avonds buiten mijn werk om ,af en toe eens op het internet te surfen maar ik vroeg mij af hoe goed hij het online video doet.
Ik vraag me dit dus ook af. Heb je inmiddels antwoord op je vraag gevonden of heb je misschien zelfs eigen ervaringen die je kunt delen? Kan je hiermee fullscreen video afspelen?

Ik overweeg de ASUS als handige onderwegcomputer of om comfortabel op de bank de HTPC te bedienen (VNC). Daarvoor is mijn huidige laptop echt te lomp/onhandig/ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Helaas kom ik geen Asus EB1501P forum tegen, dan maar even hier aangezien het ook een EEE serie is.

Ik wil de ram upgraden naar 4GB. Weet iemand welk ram compatible is met dit machinetje? Ik heb de box geopend en er zat een 2GB stickie in van merk Hynix. Op de sticker stond

Hynix 2GB 1Rx8 PC3-10600S-9-10-B1
Korea 01 HMT325S6BFR8C-H9 N0 AA 1019

Dit merk is niet verkrijgbaar hier. Ik had bij MyCom een 1333 DDR3 Sodimm gehaald van ICIDU, maar na het inbrengen starte de eeebox zonder beeld. Ik kwam niet in de bios. Ik heb het later alsnog geprobeerd zonder de Hynix erin, maar wederom hetzelfde probleem. Hij start alleen op met de Hynix ram erin.
Ik zoek een 2GB stick die wel gaat werken. Enige suggestie?

Verder heb ik de 250GB Western Digital harddisk vervangen door een OCZ Vertex 2 60GB SSD. Er zit op het origineel een partitie AIRRECOVERY op met de images. Als ik deze partitie kopieer naar de SSD die nu geinstalleerd is, zou die toch daar vandaan de image moeten installeren? Hij is helaas steeds op zoek naar een USB harddisk om van te restoren. Hoe krijg ik het goed op de SSD en behoud ik de werking van de restore en de originele software...in het geval ik de eeebox ooit mocht verkopen? Ik heb nu mijn eigen Windows 7 Home versie erop gezet nl.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:23

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

LaptopRookie schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:53:
Helaas kom ik geen Asus EB1501P forum tegen, dan maar even hier aangezien het ook een EEE serie is.

Ik wil de ram upgraden naar 4GB. Weet iemand welk ram compatible is met dit machinetje? Ik heb de box geopend en er zat een 2GB stickie in van merk Hynix. Op de sticker stond

Hynix 2GB 1Rx8 PC3-10600S-9-10-B1
Korea 01 HMT325S6BFR8C-H9 N0 AA 1019

Dit merk is niet verkrijgbaar hier. Ik had bij MyCom een 1333 DDR3 Sodimm gehaald van ICIDU, maar na het inbrengen starte de eeebox zonder beeld. Ik kwam niet in de bios. Ik heb het later alsnog geprobeerd zonder de Hynix erin, maar wederom hetzelfde probleem. Hij start alleen op met de Hynix ram erin.
Ik zoek een 2GB stick die wel gaat werken. Enige suggestie?

Verder heb ik de 250GB Western Digital harddisk vervangen door een OCZ Vertex 2 60GB SSD. Er zit op het origineel een partitie AIRRECOVERY op met de images. Als ik deze partitie kopieer naar de SSD die nu geinstalleerd is, zou die toch daar vandaan de image moeten installeren? Hij is helaas steeds op zoek naar een USB harddisk om van te restoren. Hoe krijg ik het goed op de SSD en behoud ik de werking van de restore en de originele software...in het geval ik de eeebox ooit mocht verkopen? Ik heb nu mijn eigen Windows 7 Home versie erop gezet nl.

Dank alvast.
Was het niet handiger als je een 1 op 1 kopie had gemaakt met een cloning tool.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:33
Sinds vandaag is in de VS de 1215B beschikbaar gekomen. Deze is gebaseerd op het AMD Brazos platform. Ik heb nog niet gevonden wanneer deze in Nederland uit komt, maar het ziet er in ieder geval netjes uit:

http://www.netbooklive.net/asus-eee-pc-1215b-review-8726/

Edit: Komt in Juni in Nederland: nieuws: Asus brengt begin juni toch Brazos-netbooks naar Nederland

P.S. ik volg dit topic pas net en via de search heb ik nog geen melding over de 1215B gevonden. Mocht dit al eerder gemeld zijn, mijn excuses.

[ Voor 20% gewijzigd door Luuk1983 op 12-04-2011 12:07 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 16-10 00:29
Ik heb nu sinds enkele weken een Asus EEE 1015PEM. Waat een heerlijk ding zeg, ben spontaan verliefd!! Je kan er alles op doen. Zo gebruik ik hem naast Office / internet ook voor het spelen van oude games of lekker een 720p film erop kijken. Ik gebruik er echter wel een Creative X-Fi HD usb kaart erbij voor mooier geluid. Deze combie is gewoon perfect!

Hier mijn review:
productreview: Asus Eee PC 1015PEM -BLK010S review door Sir_Hendro

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35856005,noline] of lekker een 720p film erop kijken. Ik gebruik er echter wel een Creative X-Fi HD usb kaart erbij voor mooier geluid. Deze combie is gewoon perfect!
Hey, fijne review, bedankt! Kun je laten weten of je fullscreen video kan afspelen op deze netbook? gewoon een typische DVD rip bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 16-10 00:29
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:45:
[...]

Hey, fijne review, bedankt! Kun je laten weten of je fullscreen video kan afspelen op deze netbook? gewoon een typische DVD rip bv?
Na het installeren van de juiste codecs kan je zowel DVD rip als 720p content vloeiend afspelen. Denk hierbij aan CoreAVC en klite codec pack. Hiermee kan je prima full screen film kijken. Zo heb ik zelf nu al een stuk of 10 films in 720p gekeken in de trein / pauze op het werk. Dan staat hij ongeveer 50 a 60 centimeter van me af en sluit ik een mooie koptelefoon aan op de Creative X-Fi HD, smullen maar!! :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:28:
[...]

Na het installeren van de juiste codecs kan je zowel DVD rip als 720p content vloeiend afspelen. Denk hierbij aan CoreAVC en klite codec pack. Hiermee kan je prima full screen film kijken. Zo heb ik zelf nu al een stuk of 10 films in 720p gekeken in de trein / pauze op het werk. Dan staat hij ongeveer 50 a 60 centimeter van me af en sluit ik een mooie koptelefoon aan op de Creative X-Fi HD, smullen maar!! :)
thanks, nu weet ik genoeg.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 13:38

Metro2002

Memento mori

MensionXL schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt me een defecte geheugenmodule. Ik heb mijn 701 ook naar 1 gb geupgrade en dat werkt gewoon prima.
Athius schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:18:
Ik heb een tijdje geleden een asus EEEpc 701 gekocht, maar met zowel het touchpad als het toetsenbord heb ik een probleem.

Over het probleem met het touchpad kan ik kort zijn: deze werkt niet. Hij werkte niet in de standaart installatie van Xandros en hij werkte niet in de daarna door mij uitgevoerde installaties van Ubuntu 10.04 netbook edition en leeenux. Ik heb verschillende opties geprobeerd, van het simpele aanvinken van de touchpad in leeenux tot het instaleren van speciale touchpad software. Beiden haalden niks uit, in het eerst geval gebeurde er simpelweg niks en in het tweede geval kreeg ik een foutmelding dat mijn instellingen in het bestand Xorg.config verkeert waren, maar toen ik mijn bestandssysteem indook bleek ik dat bestand überhaupt niet te bezitten.

Het probleem met het toetsenbord is dat het zeer traag reageert. Daarmee bedoel ik dat er, als ik b.v op de 'a' druk deze pas enkele seconden later op mijn beeldscherm verschijnt. Soms reageert de toets wel direct, maar dan word het commando meerdere keren uitgevoerd. Dus dan druk ik eenmaal op de 'a' en verschijnen er ineens meerdere regels aan zangoefening op mijn beeldscherm.

Het vreemde is dat ik dit probleem (tijdelijk) heb weten op te lossen door in de optie 'toetsenbord eigenschappen' (in zowel leeenux als in ubuntu) de optie "cursor knippert in tekstvelden' uit te schakelen. Het toetsenbord functioneerde vervolgens een dag lang perfect, totdat het probleem de volgende morgen weer opdook, en mijn bovenstaande 'oplossing' ook geen effect meer bleek te hebben.

Als laatste moet ik er nog aan toevoegen dat aangesloten usb muizen en toetsenborden perfect werken.

Heeft een van jullie misschien een idee wat de oorzaak van deze problemen is? Ik ben erg tevreden over mijn aankoop, maar als ik telkens usb muis en toetsenborden moet meeslepen dan wordt portabiliteits voordeel van deze netbook wel erg tenietgedaan.
Klinkt als een defect exemplaar maar je kan wellicht een andere bios proberen, misschien is die buggy. Ik herken het probleem iig niet met mijn 701.

[ Voor 65% gewijzigd door Metro2002 op 13-04-2011 10:02 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

Gebruik verder de search

We zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic