[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geen matches
GoT-nickname:HoN-nickname:favo mode
CassiusCasindusSingle Draft 1350-1550 AB EU
itonsitonsBD EU 1500+
psychodudepsychodudeAB EU... te n00b XD

[ Voor 16% gewijzigd door itons op 24-11-2009 16:25 . Reden: alfabetische volgorde 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-06 16:11
Geen matches
itonsitonsBD EU 1500+
NL-RaVeRDeathsilverMoet nog beginnen XD net een beta key bemachtigd :9

[ Voor 0% gewijzigd door NL-RaVeR op 24-11-2009 16:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Geen matches
NL-RaVeR schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:29:
itonsitonsBD EU 1500+
NL-RaVeRDeathsilverMoet nog beginnen XD net een beta key bemachtigd :9
picapicaBD EU 1650+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen matches
Hoe speelt dat banning draft (BD) precies? Je krijgt 20 random heroes te zien en dan om en om mag je er bij het andere team eentje aftikken of wat :p ?

[ Voor 48% gewijzigd door Cassius op 25-11-2009 08:11 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:18
Geen matches
Moet wel zeggen dat ik ivm LoL in HoN matchmaking wel een beetje mis. Het niveau verschil tussen de verschillende spelers binnen een match is redelijk hoog als je het mij vraagt. AB helpt wel een beetje op team niveau, maar naar de uiteindelijke scores bekeken zijn het vaak 2 per team welk het meeste neer weten te zetten en de rest 'hangt er eigenlijk maar een beetje bij'.

Hoop dat ze die quick play snel fixen, want zal het er een stuk beter op maken als je het mij vraagt.

Zijn er trouwens ook ergens wat leuke guides voor de items? De shop vind ik wat onoverzichtelijk om tijdens het gamen even snel je spul te kopen en er ook nog wat aan te hebben, als er ergens wat leuke guides zijn voor wat standaard setjes om voor te aimen als beginner zou leuk zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Kijk vooral op de HoN forums naar de premium selected guides voor goede items, hier te vinden:
http://forums.heroesofnewerth.com/forumdisplay.php?f=17

Matchmaking, quickplay, tutorials en klikbaar beschikbare testmode komen allemaal nog. LoL is uit beta volgens mij toch? HoN is duidelijk nog beta, maar ik vind HoN echt leuker/complexer (in a good way!) :) .

Dus voordat hij uit beta komt zou de game die features wel moeten hebben. Ik zal vanavond even wat tweakers aan mijn friendslist toevoegen als jullie dat ok vinden :) . Ik kan waarschijnlijk veel van jullie leren!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen matches
itonsitonsBD EU 1500+
NL-RaVeRDeathsilverMoet nog beginnen XD
picapicaBD EU 1650+
PromWarMachinebulawarkSingle Draft 1350-1550 AB EU

Echt goed ben ik niet. Op m'n eigen account had ik een rating van zo'n 1470. Schommelde tussen de 1400 en 1550.

Nu heb ik een account van een Tweaker overgenomen. (waarvoor dank!)
Dat account was al preorderd en die heeft nu een rating van 1370 of iets dergelijks.

[ Voor 23% gewijzigd door PromWarMachine op 24-11-2009 17:44 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:46
Geen matches
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
Remcov250Madhawx SD 1500+ (liefst zo hoog mogelijk maar light aan mijn psr)

Ik zal vanavond eens wat mensen toevoegen.

Edit: even opnieuw overgenomen

[ Voor 15% gewijzigd door Bexxerz op 24-11-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Heb jullie toegevoegd, er waren wel twee madhawxen, met en zonder capitals. Heb die maar met kleine letters genomen :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Cassius schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:38:
Heb jullie toegevoegd, er waren wel twee madhawxen, met en zonder capitals. Heb die maar met kleine letters genomen :) .
Laat ik nou toevallig Madhawx met een hoofdletter hebben ^^ :P

Edit: volgens mij maakt het niet zo veel uit met de hoofdletters.. heb zelf net madhawx proberen toe tevoegen en dan krijg ik de melding dat ik mezelf niet kan toevoegen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bexxerz op 24-11-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Remcov250 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:04:
[...]

Laat ik nou toevallig Madhawx met een hoofdletter hebben ^^ :P

Edit: volgens mij maakt het niet zo veel uit met de hoofdletters.. heb zelf net madhawx proberen toe tevoegen en dan krijg ik de melding dat ik mezelf niet kan toevoegen :)
Nee, eentje was Madhawx (die heb ik toegevoegd) en de andere was MADHAWX, precies dezelfde in de suggestion bar. Ik wist niet dat het kon, maar blijkbaar wel :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Geen matches
Nog een aantal matches gedaan, begint een beetje te wennen :p. Mijn kd ratio krabbelt langzaam op na meerdere keren gigantisch in de pan gehakt te zijn vanochtend XD.

2 dingen welk ik me trouwens afvraag:
- Kun je op de een of andere manier het onderscheid tussen je allies en enemies duidelijker maken? Het enige verschil wat ik nu kan zien is dat allies een geel rechthoekje om hun hp bar hebben en enemies een rode (als ik me niet vergis, iig dat kleine kleur verschil). Maar zodra er een stuk of 6 heroes op een kluitje staan kan ik dan maar moeilijk herkennen wie is vriend en wie is vijand.

- Kun je de zoom nog aanpassen? Vind de zoom echt bagger, zit zo dicht op je character, weinig zicht. Heb een beetje rondgezocht en vond dat je in het console voorheen blijkbaar g_camDistanceMax #### kon gebruiken om de max zoom distance aan te passen, echter werkt nu niet meer. Is dat iets wat nu totaal niet meer mogelijk is, of is enkel de naam van de variabele verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Je kan in options kan je wat dingen qua interface veranderen waardoor iedere hero een andere kleur krijgt en bij selectie niet alleen de ondercirkel kleurt, maar de hele hero kleurt. Dit maakte het voor mij iets duidelijker, maar ik moet zeggen dat het inderdaad erg druk is in 4v4/5v5 fights en dat geluk zeker ook een beetje uitmaakt :) .

De zoom is er expres uitgehaald, het werd gezien als oneerlijk voordeel. Iedereen hoort hetzelfde max niveau van zoom te hebben en dat kan je met scrollen halen. Die command werkt dus niet meer :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Matched: DotA
Oke, ik hoop dat ik er vanavond aan toe kom om eens te gaan spelen. Zover ik heb begrepen is het dus eigenlijk gewoon een soort van DOTA, maar dan als een op zichzelf staande game? Heb vroeger wel eens DOTA Allstars gespeeld in W3, maar aangezien mij vrienden meestal TD deden heb ik er nooit echt van kunnen genieten. Hoop dat jullie mij een beetje op weg helpen in deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Er zijn maar drie echte tips :p .
1. Veel spelen
2. Niet pissig worden en proberen te leren van anderen
3. Veel lezen (hon forum strategies)

Daarnaast nog wat echt belangrijke basics :) .
1. Probeer ten eerste altijd te lasthitten (creep zelf te killen) voor goud, daarna ook te deny-en (je eigen creep killen met a+click als die bijna dood is) om de ander experience en goud te deny-en.
2. Leer basics van creepblocken en pullen (agro). Door op een enemy hero te klikken (attack command) trek je de creeps naar je toen, maar je wil niet geraakt worden. Ook kan je voor je creeps in hele korte bochtjes links/rechts lopen om ze langzamer te maken zodat je dichter bij je toren blijft.
3. In de jungle kan je veel goud verdienen door creeps te stacken, rond de .55 seconden mark in iedere minuut loop je naar een creepkamp, sla je er 1, loop weg met creeps achter je aan, ga terug na .00 mark en er staan 2 bergen creeps klaar om geoogst te worden ;) .
4. Communicatie, communicatie en communicatie. Opletten waar heroes zijn, missen er een berg, blijf bij je toren of in je eigen jungle met wards. Zorg ervoor dat je niet te vaak dood gaat, is echt key. Beter jij leven, dan jij een kill en zij een kill.
5. Onderschatte items zijn de mana battery en wards, gebruik de eerste in situaties als je veel enemy casters in de buurt hebt en wards sowieso op de rune spots en door je jungle/paden als je tegen invis units knokt (nighthound, scout).
6. Starting items zijn belangrijk, ze variëren veel maar basicly is het altijd een statboost + regen items. Koop niet alleen boots of een lege bottle. Ga voor minor totems/crowns/runes/mana potion/health potion.
7. Onderschat niet de kwaliteit van een courier, je kan superlang in je laan blijven en daarbij xp en goud verdienen terwijl je aap op en neer rent. Het is allemaal wat veel om te managen, maar kan erg goed van pas komen.
8. Check de items van je tegenstander!! Geeft je veel kennis, welke disables heeft hij/zij, heeft diegene barbed armour - uitkijken. Heeft ie shrunken head, niet zomaar je pyro ult op him gooien ;) .
9. Speel vooral random draft non-easy mode. Speel alle heroes ook die je niet leuk vind.

Have fun :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Geen matches
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
HerrProx[SOE]Herrprox SD 1300/1550

ik speel ook nog steeds O-) maar vooral smiddags, add me maar ik probeer jullie ook toe te voegen ;)
Zit samen met wat andere Tweakers? in de clan SOEP! :)

HerrProx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Geen matches
Cassius schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:28:
Er zijn maar drie echte tips :p .
1. Veel spelen
2. Niet pissig worden en proberen te leren van anderen
3. Veel lezen (hon forum strategies)

Daarnaast nog wat echt belangrijke basics :) .
1. Probeer ten eerste altijd te lasthitten (creep zelf te killen) voor goud, daarna ook te deny-en (je eigen creep killen met a+click als die bijna dood is) om de ander experience en goud te deny-en.
2. Leer basics van creepblocken en pullen (agro). Door op een enemy hero te klikken (attack command) trek je de creeps naar je toen, maar je wil niet geraakt worden. Ook kan je voor je creeps in hele korte bochtjes links/rechts lopen om ze langzamer te maken zodat je dichter bij je toren blijft.
3. In de jungle kan je veel goud verdienen door creeps te stacken, rond de .55 seconden mark in iedere minuut loop je naar een creepkamp, sla je er 1, loop weg met creeps achter je aan, ga terug na .00 mark en er staan 2 bergen creeps klaar om geoogst te worden ;) .
4. Communicatie, communicatie en communicatie. Opletten waar heroes zijn, missen er een berg, blijf bij je toren of in je eigen jungle met wards. Zorg ervoor dat je niet te vaak dood gaat, is echt key. Beter jij leven, dan jij een kill en zij een kill.
5. Onderschatte items zijn de mana battery en wards, gebruik de eerste in situaties als je veel enemy casters in de buurt hebt en wards sowieso op de rune spots en door je jungle/paden als je tegen invis units knokt (nighthound, scout).
6. Starting items zijn belangrijk, ze variëren veel maar basicly is het altijd een statboost + regen items. Koop niet alleen boots of een lege bottle. Ga voor minor totems/crowns/runes/mana potion/health potion.
7. Onderschat niet de kwaliteit van een courier, je kan superlang in je laan blijven en daarbij xp en goud verdienen terwijl je aap op en neer rent. Het is allemaal wat veel om te managen, maar kan erg goed van pas komen.
8. Check de items van je tegenstander!! Geeft je veel kennis, welke disables heeft hij/zij, heeft diegene barbed armour - uitkijken. Heeft ie shrunken head, niet zomaar je pyro ult op him gooien ;) .
9. Speel vooral random draft non-easy mode. Speel alle heroes ook die je niet leuk vind.

Have fun :) !
Oke, super. Bedank voor alle info. Denk dat ik hier veel aan heb, zeker in het begin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ik word ook nog vaak ingemaakt, het ongeveer weten is echt nog heel ver weg van het echt doen :X . Ofwel - oefenen. Helemaal met alle dingen die tegelijk gebeuren, op runes letten, je health hoog houden, je aap laten rennen/vliegen, opletten op ganks en gank mogelijkheden zien en vervolgens nog eens je eigen hero besturen :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 08:45

Multensor

wtf

Geen matches
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
MultensorMultensorsd 5v5 1600+

Ik speel eigenlijk elke avond wel een potje of 2 ongeveer. Ik merk het wel als we een keer een GoT potje doen of iig een GoT team :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:21
Geen matches
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
tumtum100tumtum100Normal mode 1500+

Ik ben zeker niet slecht maar ook niet de beste ik speel meestal met maten op ventrillo is echt zoo relaxt kun je kei goed ganken enzo maar add me maar als je zin hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ik speel altijd met teamspeak of ingame voice. Ingame voice heeft als groot voordeel dat als je Engels praat, iig bij de belangrijke moves, je team precies weet wat er gebeurt. Heeft mijn aars al vaak gered! Zeker als ik gechased werd heb ik vaak een countergank klaarstaan (als er niet 4 dood zijn ;) ).

Vanavond doe ik ook weer een paar potjes, ik zie wel of er mensen idle zijn d:)b

Btw tumtum, je zegt normal mode? Maar je speelt 97% easymode? Ik speel geen easymode that's all, reflecteert absoluut niet terug (ingame en psr) wat je in een echte game mag verwachten. Ik heb geloof ik 1 of 2 potjes easymode gespeeld en daar is "death" gewoon minder boeiend, je krijgt toch bergen goud en mensen lopen me toch een partij rond met items :| . Ik zou als ik jou was gewoon non-EM doen.

Maar ik raad mensen echt aan om het te spelen. Het heeft een enorm klote learning curve en je wordt vaak gestompt, maar juist die moeilijkheid/complexiteit trekt me er juist zo sterk in :) ! Gisteren (geen waar die stats naartoe zijn :( ) speelde ik echt met een pro panda damn. Die gast raakte echt iedere stun - zelfs als iemand wegloopt schatte hij vaak goed welke bocht links of rechts deze nam *BOF* op zijn hoofd.

[ Voor 54% gewijzigd door Cassius op 25-11-2009 15:54 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
Cassius schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:46:

Btw tumtum, je zegt normal mode? Maar je speelt 97% easymode? Ik speel geen easymode that's all, reflecteert absoluut niet terug (ingame en psr) wat je in een echte game mag verwachten. Ik heb geloof ik 1 of 2 potjes easymode gespeeld en daar is "death" gewoon minder boeiend, je krijgt toch bergen goud en mensen lopen me toch een partij rond met items :| . Ik zou als ik jou was gewoon non-EM doen.
Ja klopt ik was ook al van plan om geen easy mode meer te doen maar het jammere daar van is de potjes duren veel langer, Net nog EM met puppet master gedaan score van 7/2/12 Single draft , SD doe ik nu ook steeds vaker is ook leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Zonder overdrijven, ik speel easymode met mijn huisgenoot zijn account en het is -echt- makkelijker (duh, iets met what's in a name). En niet om geld te krijgen, maar ook om te winnen als je een beetje kan nadenken; de doelgroep speelt gewoon wat minder.

Nu maakt dat het niet persé minder leuk en je moet vooral doen wat je leuk vind imo, ik denk alleen dat het niet de beste -oefening- is als je beter wilt worden :) . Tis wel leuk voor je PSR ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
Cassius schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:53:
Zonder overdrijven, ik speel easymode met mijn huisgenoot zijn account en het is -echt- makkelijker (duh, iets met what's in a name). En niet om geld te krijgen, maar ook om te winnen als je een beetje kan nadenken; de doelgroep speelt gewoon wat minder.

Nu maakt dat het niet persé minder leuk en je moet vooral doen wat je leuk vind imo, ik denk alleen dat het niet de beste -oefening- is als je beter wilt worden :) . Tis wel leuk voor je PSR ;) .
Ja oke daar heb je volkomen gelijk in maar ik speelde net een potje NON-EM en het was ook gewoon leuk alleen langdurig dat is jammer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ye mijn gemiddelde game duurt daar precies 40min :) .

De meeste mensen deugen!

• psychodude
Geen matches
Gaat vandaag al een stuk beter dan gisteren :p, k/d ratio van 0.2 op weten te brengen naar 0.7 dusver; jammer dat er geen optie tot resetten is want dan had ik die beschamende eerste potjes van gisteren kunnen schrappen XD.

Als het zo doorgaat passeer ik morgen ofzo iig de 1.0, hehe. Staat wat minder slordig :p.

Die PSR trouwens, is dat enkel afhankelijk van of je team wint of verliest? Zag een aantal spelers met een k/d van >2 op 100+ matches gespeeld, maar een PSR van <1400 bij een win/loss ratio van ongeveer 35%.

• tumtum100
Geen matches
psychodude schreef op donderdag 26 november 2009 @ 01:37:
Gaat vandaag al een stuk beter dan gisteren :p, k/d ratio van 0.2 op weten te brengen naar 0.7 dusver; jammer dat er geen optie tot resetten is want dan had ik die beschamende eerste potjes van gisteren kunnen schrappen XD.
Soms als er een update komt worden ook de Stats gereset was 2 weken geleden of langer
Die PSR trouwens, is dat enkel afhankelijk van of je team wint of verliest? Zag een aantal spelers met een k/d van >2 op 100+ matches gespeeld, maar een PSR van <1400 bij een win/loss ratio van ongeveer 35%.
Ja het is afhankelijk van als je verliest of wint , Als je in je in de lobby bent van een game dan staat er ook meestal achter je naam +10/-12 ofzo dat betekend winnen +10 psr en verliezen dan -12 ;)

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/245ze46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/11l34f9.jpg

Twee nieuwe heroes in de 58 patch :) !

De meeste mensen deugen!

• Bexxerz
Geen matches
psychodude schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:42:
2 dingen welk ik me trouwens afvraag:
- Kun je op de een of andere manier het onderscheid tussen je allies en enemies duidelijker maken? Het enige verschil wat ik nu kan zien is dat allies een geel rechthoekje om hun hp bar hebben en enemies een rode (als ik me niet vergis, iig dat kleine kleur verschil). Maar zodra er een stuk of 6 heroes op een kluitje staan kan ik dan maar moeilijk herkennen wie is vriend en wie is vijand.
Wat je kan doen:

Links boven op de minimap staat een ronde knop. klik hier 1x op. Hierdoor worden Allys GROEN en enemys ROOD. Hierdoor worden teamfights een stuk makkelijker ;)
Cassius schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:37:
Twee nieuwe heroes in de 58 patch :) !
Meh kan niet wachten om vanavond even deze heroes te testen in practice game :) (alhoewel ik ze nu nog niet in een game wil spelen (heb corrupted disciple nog NOOIT officieel gespeeld terwijl wel goeie hero is :S ))

• Multensor

Multensor

wtf

Geen matches
tumtum100 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:09:
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+

Ik ben zeker niet slecht maar ook niet de beste ik speel meestal met maten op ventrillo is echt zoo relaxt kun je kei goed ganken enzo maar add me maar als je zin hebt :)
Niet echt aardig om mij zomaar uit de lijst te halen tumtum :D. Bij deze weer een update dusmaar:

itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+

Die forsaken archer zier er wel leuk uit. Die techies remake hadden ze gewoon achterwege mogen laten als het ana mij ligt. Zal vanavond even ene potje proberen. Heb trouwens iedereen uit de bovenstaande lijst toegevoegd. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Multensor op 26-11-2009 10:18 ]

erhmm.

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Nog een reden waarom easy mode geen idee is:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=48128
:P

De meeste mensen deugen!

• psychodude
Geen matches
Die op 1 na laatste zin vind ik toch wel zo irritant; het is een teambased game, maar oh het aantal mensen welk loopt te huilen dat iemand ze ks'ed. Had beter geweest als stats niet public waren geweest behoudens in ladder rankings, had je dat gezeik hoogstwaarschijnlijk ook een stuk minder.

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Geen matches
Weten jullie of er een hack is voor HoN? Net speelde ik tegen iemand die na 10 min zen hele inventory vol had met dure dingen als daemonic breastplate etc :S

Ik heb een screenshot ervan, kan ik die naar een bepaald emailadres sturen en hopen dat hij gebanned wordt?

[ Voor 26% gewijzigd door Crackh34d op 26-11-2009 13:19 ]

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geen matches
Crackh34d schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:17:
Weten jullie of er een hack is voor HoN? Net speelde ik tegen iemand die na 10 min zen hele inventory vol had met dure dingen als daemonic breastplate etc :S

Ik heb een screenshot ervan, kan ik die naar een bepaald emailadres sturen en hopen dat hij gebanned wordt?
er is momenteel een bug met engineer dat je bijna oneindig geld hebt, zie ook de forums op forums.heroesofnewerth.com. je kan trouwens bugs reporten via http://beta.heroesofnewerth.com

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Geen matches
itons schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:27:
[...]

er is momenteel een bug met engineer dat je bijna oneindig geld hebt, zie ook de forums op forums.heroesofnewerth.com. je kan trouwens bugs reporten via http://beta.heroesofnewerth.com
Ah, het was inderdaad een engineer

• pica
Geen matches
itons schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:27:
[...]

Alweer gefixt :P :
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=48183

/edit
Again, Thank You to the testers we have in this beta to berate us when we mess up and then make sure we patch at 4:30 AM the day before Thanksgiving. :P

Haha :> s2

/edit2
Ok na deze hotpatch schijnt dat er niemand kan inloggen :P . Lekker bezig!

[ Voor 23% gewijzigd door pica op 26-11-2009 15:36 ]

Steam

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Er zitten daar ook wel 80% debielen op dat forum. En dat zijn er echt heel veel in absolute aantallen. S2 krijgt bij ieder foutje van 1000 man commentaar en hoe, internet helden van 11 jaar oud met een grote mond allemaal - lijkt me echt vermoeiend. Ik zou er ook niet tegenkunnen, ik zou dat soort mensen gewoon echt mass bannen, continue. Opzouten met je domme harses :X .

Ik kan overigens gewoon prima inloggen. Jammer als je de 1.59 hebt gekregen in plaats van de 1.59.1 - dan kan je beter reinstallen aangezien je dan een berg textures mist :) . Ach beta, kan beuren.

[ Voor 21% gewijzigd door Cassius op 26-11-2009 15:37 ]

De meeste mensen deugen!

• tumtum100
Geen matches
Multensor schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:13:
[...]

Niet echt aardig om mij zomaar uit de lijst te halen tumtum :D. Bij deze weer een update dusmaar:
Sorry dan heb ik je perongeluk weg gehaald ik was al aan het kloten met die lijst want het lukte maar niet xD sorry daarvoor

• NL-RaVeR
Geen matches
Ik heb iedereen alvast toegevoegd en al kennis gemaakt met 1 iemand ingame :P. Eerst potje gespeeld en vondt het zeker een vette game :). Hopelijk heb ik vanavond ook nog tijd voor een potje of 2 :). Voorlopig nog wel ff op EM, want ik werdt keihard ingemaakt :P

• pica
Geen matches
Ik zou echt never nooit geen easy mode spelen, juist zeker niet om te beginnen, zo krijg je het spel nooit door, in EM zijn alleen carries nodig en lasthitten etc is niet relevant; hoe wil je dan leren denyen, lasthitten, support spelen, etc? Zowiezo is het een bar slechte gamemode, maargoed.

Steam

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Geen matches

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Mensen die in het schema staan heb ik toegevoegd. Iemand die niet in die lijst staat voegde mij toe en begon mij ingame te whisperen ... wat nogal irri is. Vervolgens vraag ik wie hij is en krijg ik: "je nieuwe beste vriend".

Mensen die mij toevoegen, graag mensen die me niet harassen en me hun beste vriend noemen :p , cheers! Stuur dan een IM met "bijna klaar?" dat werkt een stuk beter als hele verhalen over whispers. Nofi d:)b .

@ Easymode, ik raad het ook af - maar iedereen moet zijn eigen plezier in het spel beleven; dus doe zeker wat je zelf leuk vind :) !

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 26-11-2009 18:41 ]

De meeste mensen deugen!

Anoniem: 309146

Geen matches
Goed, ik beken schuld. Ik had wat mensen uit de lijst toegevoegd, dacht dat het leuk zou zijn om wat tweakers te leren kennen op HoN, en ik heb het dus aangedurfd om iemand aan te spreken zonder deel te nemen aan hierboven beschreven inschrijvingsproces.

Ik weet het, spijt is wat een geit schijt, maar ik wilde toch graag mijn excuses aanbieden voor de onrespectvolle manier waarop ik je heb aangesproken, ik beloof dat ik U vanaf nu zal adresseren met de nodige beleefdheid.

Nogmaals, 1000 maal sorry voor de overlast.

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ik bedoelde geen kwaad met de vraag wie ben je hoor :) ? Lijkt me een heel normale vraag als iemand me ingame blijft whisperen en ik weet niet wie die persoon is - sorry dat je er offence uit haalde.

Maar je reactie hier is ook een beetje vreemd niet? Normaal reageren kan ook, zeker op got :) . Voor de rest moet je me maar een direct message sturen, is niet zo boeiend voor de anderen dit. Cheers.

[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 26-11-2009 20:06 ]

De meeste mensen deugen!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Geen matches
Voor die mensen die denken dat EM korter is dan normale potjes. Niet waar.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Bexxerz
Geen matches
Postius schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:28:
Voor die mensen die denken dat EM korter is dan normale potjes. Niet waar.
Eigenlijk wel.

EM is makkelijker -> Towers doen minder damage -> je verdient meer geld door creeps te killen/last hitten -> in 1 woord EASY.

Hierdoor krijgen mensen ook sneller geld -> gankfest -> Sneller dan normal

Corrigeer me als ik het fout heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Geen matches
Remcov250 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:54:
[...]

Eigenlijk wel.

EM is makkelijker -> Towers doen minder damage -> je verdient meer geld door creeps te killen/last hitten -> in 1 woord EASY.

Hierdoor krijgen mensen ook sneller geld -> gankfest -> Sneller dan normal

Corrigeer me als ik het fout heb :)
Je hebt het fout ;).

Towers doen minder dmg, je krijgt meer geld, je doet meer dmg, etc. Sure. Maar dat neemt niet weg dat dit iets is wat geld voor beide partijen. Dus meer geld om teleport items te kopen, meer geld om in gear te steken, etc. Gevechten kunnen best lang duren daarbij. Zeker als het een EM game is waarbij beide partijen weten waar ze mee bezig zijn.

Zojuist bijv een EM match gespeeld welk tegen een uur duurde, met 80+ kills in totaal en een bittere strijd tot het einde :p.

Snelste potje wat ik op EM gespeeld heb is zo'n 15 mins geweest, maar daarbij was het ook overduidelijk dat de tegenstanders het spel voor het eerst gespeeld hadden, of mss zelfs strategie spellen voor het eerst.

Mijn gemiddelde match duur is zo'n 35 mins. Wat het slechts 5 minuten korter maakt dan de non-EM games van Cassius.

Ik bemerk daarbij ook weinig verschil tussen de EM games en non-EM games, behoudens de gear welk je tegen het eind in het bezit hebt en het level welk men behaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327859

Geen matches
Nog geen reactie gehad op m'n vorig bericht.. Ik zou graag met een vriend spelen, maar hij heeft geen betakeys. Kan iemand me een DM sturen met een uitnodiging aub? Bedankt ^^
Nieuwe heroes zien er trouwens vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
psychodude schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:09:
[...]

Je hebt het fout ;).

Towers doen minder dmg, je krijgt meer geld, je doet meer dmg, etc. Sure. Maar dat neemt niet weg dat dit iets is wat geld voor beide partijen. Dus meer geld om teleport items te kopen, meer geld om in gear te steken, etc. Gevechten kunnen best lang duren daarbij. Zeker als het een EM game is waarbij beide partijen weten waar ze mee bezig zijn.

Zojuist bijv een EM match gespeeld welk tegen een uur duurde, met 80+ kills in totaal en een bittere strijd tot het einde :p.

Snelste potje wat ik op EM gespeeld heb is zo'n 15 mins geweest, maar daarbij was het ook overduidelijk dat de tegenstanders het spel voor het eerst gespeeld hadden, of mss zelfs strategie spellen voor het eerst.

Mijn gemiddelde match duur is zo'n 35 mins. Wat het slechts 5 minuten korter maakt dan de non-EM games van Cassius.

Ik bemerk daarbij ook weinig verschil tussen de EM games en non-EM games, behoudens de gear welk je tegen het eind in het bezit hebt en het level welk men behaalt.
Naar mijn ervaringen zijn EM games toch een stuk sneller.
als ik zeg maar een half uurtje te spelen heb dan ga ik altijd voor EM omdat me de meeste matches 15-30 mins kosten. Als ik meer tijd heb ga ik toch voor de normal mode. Hiervan duren de potjes meestal 45-70 minuten (dan heb ik het over een normaal potje ZONDER noobs/feeders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Geen matches
Zijn er nog keys verkrijgbaar? Wil deze namelijk graag vergelijken met League of Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Madhawx harrrrrrr!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Hehehe :D Leuk potje, moeten binnenkort nog eens spelen :)

Had echt geluk dat jou team niet "de beste" tegenstanders waren, anders waren we waarschijnlijk afgemaakt.

Ik haat magebane zo erg als tegenstander, voorals als sandwraith is het een *** tegenstander want ik kan nix als ik OOM ben :S

Agja was wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ik was wel aardig gefarmed, maar het mocht niet baten. Wel tof dat jullie team normaal deed - het komt vaker voor dat het andere team dan begint te blaten over niets. Of je wint en ze zeggen "2v2, now?" want ze willen hun e-penis tegen je toch niet ten onder zien gaan :') ... speel ik liever nooit mee met die mensen. Je had trouwens een paar mooie escapes met je sandpath, al snapte ik soms echt niet waar je bleef :/ (onze base top, je dook naar links de bossen in en ik tp'de er meteen achteraan ... geen idee waar je was).

Daarna nog een potje met Pestilence gespeeld, verloren na ANDERHALF uur :/ . Wat een pot, maar Moon Queen was zo verdomd sterk :( .

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=13928942

Onze Slither en Glacius waren in dit geval niet goed bezig, misten veel teamfights die we duidelijk aangaven dat ze er aankwamen. Dat is het jammere aan het spel - ik heb nou bijna nooit (1/10 potjes misschien) een volledig team dat weet wat het aan het doen is :p ... achja het is maar een spelletje en ik ben ook nog maar een nooblet :) . Maar mensen die hun ults gebruiken op creeps is gewoon zonde.

[ Voor 28% gewijzigd door Cassius op 30-11-2009 11:58 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Cassius schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:53:
Je had trouwens een paar mooie escapes met je sandpath, al snapte ik soms echt niet waar je bleef :/ (onze base top, je dook naar links de bossen in en ik tp'de er meteen achteraan ... geen idee waar je was).
hehe volgens mij heb je me 3-4 x <100 hp gekregen en dat ik dan NET nog ontsnapt was :D

Het is idd moeilijk om 4 *normale* teammembers te vinden, daarom wil ik me psr zo snel mogelijk 1600+ krijgen zodat ik de 1600+ games kan joinen. Hier zitten toch wel de wat meer ervareneren spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Die psr schiet niet echt op bij mij :D

Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig/8461.png

PSR maakt me op zichzelf helemaal niets uit, maar team members wel. En de een leidt tot het ander dus wordt PSR ineens belangrijk :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Geen matches
Leuk spel dit, ik vind het lekkerder spelen dan League of Legends.
Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig/8464.png

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Rynji schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:03:
Leuk spel dit, ik vind het lekkerder spelen dan League of Legends.
En waarom speelt HoN lekkerder? Of is het een verkapte 'kijk mij wel een positieve kd/win/psr hebben' :> ? Ik kan er ook niets aan doen dat ik zuig! Of nou ja, misschien wel }:O .

Ik heb LoL nooit gespeeld, dus ben eigenlijk wel benieuwd. Volgens mij lijken ze erg veel op elkaar.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Geen matches
Cassius schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:20:
[...]

En waarom speelt HoN lekkerder? Of is het een verkapte 'kijk mij wel een positieve kd/win/psr hebben' :> ? Ik kan er ook niets aan doen dat ik zuig! Of nou ja, misschien wel }:O .

Ik heb LoL nooit gespeeld, dus ben eigenlijk wel benieuwd. Volgens mij lijken ze erg veel op elkaar.
LoL speelt trager en simplistischer naar mijn idee; eerst LoL gespeeld, vervolgens een aantal dagen HoN en nu iedere keer als ik met wat friends weer een potje LoL speel valt het direct op. Voelt allemaal zo langzaam aan :p.

As for PSR, blijft jammer dat het enkel gebaseerd is op winnen of verliezen, maakt het totaal niet representief voor de vaardigheden van een speler. Team balance daarbij is soms ook ver te zoeken als er een aantal obvious ervaren spelers maar toch een laag PSR bij elkaar gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Geen matches
Cassius schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:20:
[...]

LoL speelt inderdaad een stuk langzamer dan HoN en ik vind de hele game opzich ook 'stropiger' spelen.
HoN ziet er imo ook fijner uit en beter bij te houden wat je doet (vage zin, maar bij LoL heb je ook minder het idee dat je een hero bent die tussen de creeps loopt, het speelt gewoon minder goed)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Was goed Prom :) - zeker dat laatste potje waarin we niet hadden opgegeven, al zat ik er heel dicht tegenaan de handdoek erin te gooien. Kewl.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen matches
Cassius verwijst naar deze 2 games die ik zojuist met hem speelde. Was erg gaaf! Eindelijk eens met een Tweaker gespeeld en dan meteen 2 wins. :)
En het kwam niet vanwege mijn (Bulawark) uitstekende praktijken. Zeker niet die tweede game. :X

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14048808

Hm. Het ID van de tweede game kan ik helaas niet vinden. Weet iemand anders nog een manier om die terug te vinden? Hij staat niet in mijn statslijst en via player profile van Cassius kan ik 'm ook niet vinden.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Geen matches
Rynji schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:43:
[...]

LoL speelt inderdaad een stuk langzamer dan HoN en ik vind de hele game opzich ook 'stropiger' spelen.
HoN ziet er imo ook fijner uit en beter bij te houden wat je doet (vage zin, maar bij LoL heb je ook minder het idee dat je een hero bent die tussen de creeps loopt, het speelt gewoon minder goed)
Interessant dat je dat zo ervaart, ik heb juist precies het tegenovergestelde, in HoN kan ik veel minder goed zien wat er gebeurt dan in LoL. Heeft misschien iets te maken met het contrast/kleurgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:50:
[...]

Interessant dat je dat zo ervaart, ik heb juist precies het tegenovergestelde, in HoN kan ik veel minder goed zien wat er gebeurt dan in LoL. Heeft misschien iets te maken met het contrast/kleurgebruik.
ik heb nooit LoL gespeeld maar ik heb dit precieze probleem met HoN ten opzichte van DotA.
heeft misschien iets te maken met niet zo gewoon te zijn van HoN te spelen tov DotA, maar ik vind de contrasten, models, ... allemaal net iets "instant" duidelijker/herkenbaarder. Ook een pak minder grafische effectjes en shit waar je helemaal niet aan uit kan ofzo.

Niet dat HoN niet plezant is ofzo hoor, maar mijn voorkeur gaat gewoon naar DotA. HoN is me net dat ietsje TE chaotisch naar mijn zin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
PromWarMachine schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:24:
Cassius verwijst naar deze 2 games die ik zojuist met hem speelde. Was erg gaaf! Eindelijk eens met een Tweaker gespeeld en dan meteen 2 wins. :)
En het kwam niet vanwege mijn (Bulawark) uitstekende praktijken. Zeker niet die tweede game. :X

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14048808

Hm. Het ID van de tweede game kan ik helaas niet vinden. Weet iemand anders nog een manier om die terug te vinden? Hij staat niet in mijn statslijst en via player profile van Cassius kan ik 'm ook niet vinden.
Prom, die laatste game lijkt niet geregistreerd te zijn en dat is wel heel jammer :( . Dat was die game waar we 35% winkans hadden en die zo spannend was ... maar er is geen ID dus ook geen punten. Jammer maar helaas.

Die tweede game was jij soms iets te reckless met je Magmus :D . Liever jij levend en geen kill dan beide een kill ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:27
Geen matches
Al een tijdje geleden maar moest heb toch quoten voor de table :P
Multensor schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:13:
[...]
Die forsaken archer zier er wel leuk uit. Die techies remake hadden ze gewoon achterwege mogen laten als het ana mij ligt. Zal vanavond even ene potje proberen. Heb trouwens iedereen uit de bovenstaande lijst toegevoegd. :9
Engineer is geen techies remake, het is een 'port' uit Savage (2), een compleet ander spel van de zelfde spelmaker. Helaas is engineer compleet 'broken' atm, zijn sentry gun scaled idioot goed met sommige items zoals thunder claw.

itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
Capital_GCapital_G5v5 BD 1550+

Zal bovenstaande lijst waarschijnlijk morgen toevoegen aan mijn friends lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Geen matches
Sorry voor degenen die me tot nu toe hebben gewhispered en ik nog niet mee heb gespeeld, het is tot dusver net precies verkeerd getimed en daarnaast was ik ook deze vrijdag t/m maandag weg geweest, maar zal binnenkort wel beschikbaar zijn :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen matches
Cassius schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:30:
[...]

Prom, die laatste game lijkt niet geregistreerd te zijn en dat is wel heel jammer :( . Dat was die game waar we 35% winkans hadden en die zo spannend was ... maar er is geen ID dus ook geen punten. Jammer maar helaas.

Die tweede game was jij soms iets te reckless met je Magmus :D . Liever jij levend en geen kill dan beide een kill ;) .
Dat is echt niet tof!
Heb je dan een no-stats game gejoined oid?

Ja, dat heb ik nogal gauw met Magmus. Zijn stun is zo pro. Dan schiet ik naar binnen en gooi ik ultimate er in, maar soms hebben ze me gefocused met z'n 4en / 5en en dan ben ik snel weg.. zal vanavond voorzichtiger zijn. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Geen matches
pica schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:19:
Sorry voor degenen die me tot nu toe hebben gewhispered en ik nog niet mee heb gespeeld, het is tot dusver net precies verkeerd getimed en daarnaast was ik ook deze vrijdag t/m maandag weg geweest, maar zal binnenkort wel beschikbaar zijn :P .
Ik heb je inderdaad wel eens gewhispered maarja ik speel mn games wel hoor :). Speel altijd met min. 1 vriend dus was niet remi :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
PromWarMachine schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:51:
[...]
Dat is echt niet tof!
Heb je dan een no-stats game gejoined oid?

Ja, dat heb ik nogal gauw met Magmus. Zijn stun is zo pro. Dan schiet ik naar binnen en gooi ik ultimate er in, maar soms hebben ze me gefocused met z'n 4en / 5en en dan ben ik snel weg.. zal vanavond voorzichtiger zijn. :P
Ik heb altijd official stats in mijn zoekfilter, dus nee het was een stats game. Dat zag je ook aan het einde van de game trouwens :) . Alleen hij is gewoon niet opgenomen - heb het gepost op het HoN forum en het schijnt een bekend probleem te zijn bij sommige games.

Magmus zijn stun is niet voor initiating hè ;) , dan kan je eerder een portal key halen - in de bosjes staan en dan shift ingedrukt houden, met je muis links klikken op ultimate, dan links op portal en links tussen de heroes in. Dan is het -charge ult, teleport in heroes when ready- en rondlopen maar :) . Maar die stun alleen midden in een stel heroes is suicide :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 10:58
Geen matches
Ik heb nog 2 beta keys in de aanbieding voor wie wil , stuur me maar even een dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ik heb er ook nog eentje over nu.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:57
Geen matches
Cassius schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:09:
Ik heb er ook nog eentje over nu.
Ik wil het spel best proberen als iemand mij een key kan sturen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
mheydo schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:47:
[...]

Ik wil het spel best proberen als iemand mij een key kan sturen :>
Dan zul je toch echt direct messaging aan moeten zetten of je e-mail in je profiel/hier openbaar moeten maken, anders gaat dat nogal moeilijk :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:57
Geen matches
hehe sorry is gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Late reactie; al een key ontvangen?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324802

Geen matches
Het spel lijkt me erg leuk ik speel nu al een tijdje League of Legends en ik vermaak me er prima in maar ik zou graag ook eens HoN proberen om te kijken wat ik nu het leukste vind heeft er misschien nog iemand een beta-key over aub.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
pfff vandaag weer paar potjes gespeeld.. alleen maar verloren :((( zo kom ik nooit in de 1600+...
zelf ben ik wel goed bezig maar mijn team mates zijn gewoon SLECHT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Remcov250 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:33:
pfff vandaag weer paar potjes gespeeld.. alleen maar verloren :((( zo kom ik nooit in de 1600+...
14283068 < daar speelde iedereen niet helemaal lekker, zal wel vloeken geweest zijn. Andere potjes lijkt er inderdaad op dat je niet echt een fijn team bij je had :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Geen matches
join the club :). Ik zat op 1702 ofzo en nu weer op 1648 :(. Achja zijn altijd van die momenten dat je er alleen maar van die 'pro-gamers' in je team komen die het "my-way or no way" willen en dan leaven na 15 mins.... brrrrr.

Laatst met pica ook een lekker potje gespeeld... |:(

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Cassius schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:33:
[...]

14283068 < daar speelde iedereen niet helemaal lekker, zal wel vloeken geweest zijn. Andere potjes lijkt er inderdaad op dat je niet echt een fijn team bij je had :/ .
Zal wel het potje zijn waar ik Behemoth ben? Ook daar speelde ik niet slecht.. alleen was het zo dat mijn team ergens zat te wachten op de tegenstander.. als de tegenstander kwam ging ik portalkey -> spam all skills. maar als de andere 4 mij niet komen helpen tja.. dan ga ik wel eens dood :P

Weet iemand trouwens meerdere sites waar je je match stats op kunt zoeken? ipv reply.heroesofnewerth.com (zoiets)?

Wat is jullie ervaringen met de laatste 2 nieuwe heroes?
Zelf vind ik ze allebij supergoed. Ik denk dat Engineer op end game beetje te overpowered is. zelf paar keer meegemaakt dat me machine gewoon heroes kapot schiet. eigenlijk niet normaal :P

en met forsaken archer vind ik het geweldig om met 4 pijlen creeps kapot te knallen :) lekker fast easy moniezz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Geen matches
Multensor schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:13:
[...]

join the club :). Ik zat op 1702 ofzo en nu weer op 1648 :(. Achja zijn altijd van die momenten dat je er alleen maar van die 'pro-gamers' in je team komen die het "my-way or no way" willen en dan leaven na 15 mins.... brrrrr.

Laatst met pica ook een lekker potje gespeeld... |:(
Hehe dat was dramatisch inderdaad, outpicked en outplayed op elke mogelijke manier, in tijden niet zo de grond in gestompt, normaal is er nog wel een vechtkans, maar dat was echt kansloos :P .

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14202390

Dit was die pot btw :P

[ Voor 7% gewijzigd door pica op 03-12-2009 10:16 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Geen matches
Aantal opmerkingen adhv http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14283068

Je kocht:
6x runes of blight (180)
2x mana potion (100)
2x minor totem (106)
1x mana battery (210)
totaal: 596

Ik vind de items die je koopt nogal vreemd. Ik zie dat je een mana battery koopt terwijl je die prima in de side shops kan kopen. 6x runes en daarnaast nog 2 mana potions vind ik ook vrij veel *vooral* als je een mana battery koopt. Een mana battery is ook alleen tijdens laning belangrijk en hangt dus af welke heroes je tegen zit. Je mist sowieso stats door zoveel healing mee te nemen waardoor je sneller dood gaat en ook minder geld verdient door minder last hits.

Vervolgens koop je een punch dagger (sideshop neem ik aan?), niet een super item voor behemoth, je kan beter eerst je boots kopen.

De rest is personal preference, op behemoth doe ik over het algemeen het volgende:
3x runes of blight
2x mana potion
1x pretender's crown
3x minor totem

Zo heb ik +5 to all stats, wat al een boel helpt.

Vervolgens koop ik in de lane:
1x mana battery (als het een spell heavy lane is)
1x portal scroll (side shop)
2x fortified bracelets
1x boots

Mana battery is inderdaad een super item tijdens de lane, maar alleen als er spells gebruikt worden. Ik geloof zelf niet zoveel in int op een behemoth dus ga ik ook voor 2x fortified bracelets.

Thats it. De nieuwe boots zijn allemaal vrij slecht dus op behemoth zou ik het zeker niet aanraden om als eerste boots te pakken. Rond 30 minutes een portal key hebben is heel nice, ik heb hem meestal ergens tussen 30-40, afhankelijk van of ik aan het babysitten ben of niet.

Na portal key boots afmaken en een frostfield plate voor extra damage + slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Capital_G schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
[...]

Aantal opmerkingen adhv http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14283068

Je kocht:
6x runes of blight (180)
2x mana potion (100)
2x minor totem (106)
1x mana battery (210)
totaal: 596

Ik vind de items die je koopt nogal vreemd. Ik zie dat je een mana battery koopt terwijl je die prima in de side shops kan kopen. 6x runes en daarnaast nog 2 mana potions vind ik ook vrij veel *vooral* als je een mana battery koopt. Een mana battery is ook alleen tijdens laning belangrijk en hangt dus af welke heroes je tegen zit. Je mist sowieso stats door zoveel healing mee te nemen waardoor je sneller dood gaat en ook minder geld verdient door minder last hits.

Vervolgens koop je een punch dagger (sideshop neem ik aan?), niet een super item voor behemoth, je kan beter eerst je boots kopen.

De rest is personal preference, op behemoth doe ik over het algemeen het volgende:
3x runes of blight
2x mana potion
1x pretender's crown
3x minor totem

Zo heb ik +5 to all stats, wat al een boel helpt.

Vervolgens koop ik in de lane:
1x mana battery (als het een spell heavy lane is)
1x portal scroll (side shop)
2x fortified bracelets
1x boots

Mana battery is inderdaad een super item tijdens de lane, maar alleen als er spells gebruikt worden. Ik geloof zelf niet zoveel in int op een behemoth dus ga ik ook voor 2x fortified bracelets.

Thats it. De nieuwe boots zijn allemaal vrij slecht dus op behemoth zou ik het zeker niet aanraden om als eerste boots te pakken. Rond 30 minutes een portal key hebben is heel nice, ik heb hem meestal ergens tussen 30-40, afhankelijk van of ik aan het babysitten ben of niet.

Na portal key boots afmaken en een frostfield plate voor extra damage + slow.
hehe mijn begin items zijn meestal niet de beste, maar je hebt gelijk. bij behemoth heb ik er zoiezo veel problemen mee omdat ik hem niet veel speel :P de reden dat ik de punchdagger haal vóór boots is omdat ik deze in de outpost kan kopen, hierdoor hoef ik dus niet terug te gaan naar mijn shop. ook gaat last hitten dan beter door de dmg increase. echter merk ik dat bij behemoth dit meer een waste is :P (aangezien je niet echt improved boots nodig hebt als behemoth.

wel gaaf dat je alle info kan opzoeken @ Hon site :) ze maken er echt iets super van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Geen matches
Ja, kan ook niet wachten tot ze de replay functie werkend hebben :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Geen matches
pica schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:31:
Ja, kan ook niet wachten tot ze de replay functie werkend hebben :)
Same here, paar van die pro's van 5 volgen kijken wat ik fout doe :P

Gisteren ging het aan mijn kant echt super lekker, ~4 games gewonnen en eentje verloren.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14352091
Me <3 Pebbles. Super sterke hero in zijn lane. Ik was de babysitter van swiftblade tegen een thunderbringer / rampage combo. Zodra ik level 6 was met lvl 3 in beide direct stalagmite + chuck combo's rond lopen gooien. Protip: Als je stalagmites cast op een hero en direct die hero 'chucked' krijgt hij double damage van stalagmites. Zo kan je de meeste heros naar 10% health meppen in een klap. Daarna swiftblade de kill geven aangezien ik toch geen gold nodig heb.

Midgame ging het vrij slecht, corrupted disciple was té farmed en zag er naar uit dat we gingen verliezen, gelukkig was hun thunderbringer compleet nutteloos en ragequitte hij na een tijdje maar. Daarnaast waren wij als een team gewoon sterker doordat we een behemoth / pebbles combo hadden waardoor we disciple konder permastunnen.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=14339246
Game of the day voor mij. Ik had in het begin niet echt een goede babysitter dus het was lastig om geld bij elkaar te halen. Je ziet dan ook dat ik een keer geganked werd. Vanwege het redelijke cast heavy team was ik voor geometer's bane gegaan waardoor ik gehakt maakte van hun mana. Strategie was om achter te blijven tot hun behemoth zich liet zien, om dan direct naar hem toe te blinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Meh net weer een lekker potje gespeeld. zie match HIER
Was zelf warbeast
Bij het begin dacht ik dat we gingen verliezen omdat de tegenstander een superteam had:
behemoth, temp, legi, darklady, maliken. ons team zag er niet strak uit.
Het zag er ook na een tijdje uit dat we neer gingen. maar toen ik mezelf goed op farm had en iedereen in me team zowat een shrunken head had.. hadden we ze :P wist niet dat war beast zo goed kon zijn.

toen ik me items had ben ik maar geld gaan sparen voor buybacks.. en daarna flink liggen ganken. op einde hadden we ze kapot gemaakt :D denk dat ik war beast soon vaker ga proberen (was 2de keer dat ik em nu speelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Geen matches
Remcov250 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:26:
Meh net weer een lekker potje gespeeld. zie match HIER
Was zelf warbeast
Bij het begin dacht ik dat we gingen verliezen omdat de tegenstander een superteam had:
behemoth, temp, legi, darklady, maliken. ons team zag er niet strak uit.
Het zag er ook na een tijdje uit dat we neer gingen. maar toen ik mezelf goed op farm had en iedereen in me team zowat een shrunken head had.. hadden we ze :P wist niet dat war beast zo goed kon zijn.

toen ik me items had ben ik maar geld gaan sparen voor buybacks.. en daarna flink liggen ganken. op einde hadden we ze kapot gemaakt :D denk dat ik war beast soon vaker ga proberen (was 2de keer dat ik em nu speelde).
Dang, best knap als je met die line-up wint :P Al past legionair niet erg goed in de line-up aangezien er al een initiator en jungler was, kan je beter support pakken. Ze hadden daardoor niet erg sterke lanes, alleen maliken / behemoth zijn nasty als je daar naar kijkt. Dan hadden jullie het beter met 4 super lane heroes en een jungler.

Overigens is Warbeast idd heel sterk als hij goed gefarmed is, en hij kan dat door zijn puppies ook redelijk goed doen... Helaas werkt dat allemaal niet zo goed in competatieve games waardoor je hem bijna nooit ziet, er zijn betere junglers en al helemaal betere carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Capital_G schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:24:
[...]

Overigens is Warbeast idd heel sterk als hij goed gefarmed is, en hij kan dat door zijn puppies ook redelijk goed doen... Helaas werkt dat allemaal niet zo goed in competatieve games waardoor je hem bijna nooit ziet, er zijn betere junglers en al helemaal betere carries.
Ik ga me vanavond nog een AP game doen en hem nog eens spelen. toch eens wispering helm proberen. moet ook meesterlijk zijn als je (bijvoorbeeld) 5 Creeps controlled. dan heb je 5 creeps+2hounds+jijzelf en als je ulti gebruikt hebben ze allemaal 522 run speed. als dat geen ownage kan zijn (behalve tegen aoe :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Geen matches
Iemand die sinterklaas kan spelen en nog een key over heeft?
*oneindige dank hier*

Iemand erg kwaad met de nerf van engineer? ik vind het wel gerechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Engineer moest die nerf hebben, gelukkig zijn het er veel. Bye engi :) . Forsaken archer daarintegen heeft weer een huuuge buff gehad, even kijken hoe dat uitpakt :/ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

Geen matches
Ik ben dit spel een beetje aan het volgen via livestream, en ik moet zeggen dat het me best boeit.

Als iemand een beta-key wil lozen, houd ik me van harte aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
Anoniem: 274284 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:40:
Ik ben dit spel een beetje aan het volgen via livestream, en ik moet zeggen dat het me best boeit.

Als iemand een beta-key wil lozen, houd ik me van harte aanbevolen.
Ben je toevallig aan het kijken via Xfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
tumtum100 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:44:
[...]

Ben je toevallig aan het kijken via Xfire?
Via Livestream, t heet Messiahs Lol livestream, maar ze spelen daar HoN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Dat is geen HoN, nu is het LoL en dat vind ik persoonlijk echt bagger :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Heb een betakey weten te bemachtigen, maar ik snap er vrij weinig van. Heb ook niet echt vaak dota gespeeld. Heeft iemand een site met goede uitleg/kan iemand het een klein beetje uitleggen? Ik kwam niet veel verder dan dat je gold kan winnen en verliezen, items kan kopen (maar wat is goed?) en dat je skills kan lvlen ofwel je general stats kan levelen (maar wat is beter?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Cassius schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:11:
Dat is geen HoN, nu is het LoL en dat vind ik persoonlijk echt bagger :X .
ah kijk, ik heb t spel alleen nog maar via stream geken, de spellen zien er zo gelijkend uit dat ik t niet gespot had.
Maar kwa gameplay is t echt zo,n verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ilya schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:17:
Heb een betakey weten te bemachtigen, maar ik snap er vrij weinig van. Heb ook niet echt vaak dota gespeeld. Heeft iemand een site met goede uitleg/kan iemand het een klein beetje uitleggen? Ik kwam niet veel verder dan dat je gold kan winnen en verliezen, items kan kopen (maar wat is goed?) en dat je skills kan lvlen ofwel je general stats kan levelen (maar wat is beter?).
Dingen die iedereen een keer gelezen zou moeten hebben:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=43418
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=25889

En waar ik bergen vragen stel omdat ik dingen niet begrijp:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=33436 (helemaal doorlezen ook handig)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
Geen matches
volgens de forum van HoN komen we bijna bij de open beta/retail zie hier een quote van 1 van de medewerkers bij S2

Preparing for Open Beta & Retail Launch
The title says it all. We are really close

Er komt dus nog 1 hero aan en dan zal d'r echt flink gestresstest worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
bjwild schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:24:
volgens de forum van HoN komen we bijna bij de open beta/retail zie hier een quote van 1 van de medewerkers bij S2

Preparing for Open Beta & Retail Launch
The title says it all. We are really close

Er komt dus nog 1 hero aan en dan zal d'r echt flink gestresstest worden denk ik
Waar heb je dit ergens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
Geen matches
Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste