Gisteren drie of vier potjes met random hero's gespeeld, meningkjes.
Pyromancer: Heerlijke hero voor mijn playstyle. Kan erg veel damage doen in veel situaties en met wat leuke mana regen items zijn de cooldowns op je spells goed te behappen en continue te gebruiken. De ultimate + staff of the master deed ook wel veel
pijn. Erg mee vermaakt

!
Torturer: Prima hero, maar moest even leren hoe ik hem moest gebruiken (skill order). Als je eenmaal een berg mana+mana regen hebt plus een lvl2/3 ulti dan gaat hij veel pijn doen met zijn stuns. Deed dan minimaal 600dmg bij binnenkomst en dan begon de ulti pas (staff of the master auw). Jammer dat hij wel vrij fragiel is.
Tempest: Hier kon ik dus NIET mee overweg. De lvl3 stun is zeer handig, maar ik ben gewoon geen goede support speler. Die vuurbal plus zijn ulti doet dan wel pijn, maar het is zeker niet genoeg om een full HP andere hero te pakken en daarna moet je heel hard wegrennen. Ik ben meer van het iets langer kunnen knokken (kon de defiler ook niet echt).
Defiler: Toevallig speelde ik met haar tegen een pyro in mijn lane en silencen werkte daar echt prima op, met een paar points in haar passive kon ik bijna iedere gevaarlijke situatie silencen en damagen of rennen. Echte finishing moves heeft ze niet zo - die spirits targeten dan wel; maar doen imo niet zo heel veel dmg. Vooral fijn om silence, maar niet mijn kind of hero.
Uiteindelijk fijnste hero: pyro

! Vanavond weer wat randoms pakken, zien hoe dat gaat. Vooral items zijn echt nog moeilijk en heb het gevoel dat die recommended list maar heel algemeen is en de echt goede combinaties achterwege laat.
Tips welkom - newb here

.