[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen matches
HoN is al veel verder dan LoL, ondanks dat het nog in bèta is. Dat is voor mij reden voorlopig bij HoN te blijven.

Ik heb geen Facebook, anders zou ik me wel registreren om in ieder geval de verschillen wat duidelijker te krijgen. Ook valt het me op dat er een stuk minder heroes zijn. 32 in LoL ten opzichte van de ~48 bij HoN.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 08:45

Multensor

wtf

Geen matches
vershcil tussen LoL en HoN zit ehm vooral in het uiterlijk dnek ik. De gameplay is in grote lijnen gelijk. LoL ziet er een beetje hoekig ala WoW uit en HoN is meer een 'realistische' stijl. Het is dnek ik gewoon kwestie van smaak. Ik heb zo'n vermoeden dat het ene spel neit vele beter gaat worden dan de andere.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Geen matches
Ik ben nu hardcore HoN en vind het erg leuk. Maar LoL wordt gratis dus ik ga het zeker checken.
Oh en wie is brammel? Gister met em samengespeeld. ging erg goed ^^ als er meer tweakers voor 1600+ potjes in zijn ;).

Edit: En is hier iemand die ook al veel LoL heeft gedaan? Hoe is dat? Ik heb ook de indruk dat HoN veel meer "buzz" achter zich heeft. Want HoN is populair geworden door mond op mon reclame....Forum-op-Forum reclame(mond op mond op internet zal moeilijk gaan toch)?

[ Voor 76% gewijzigd door Postius op 05-11-2009 15:49 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Geen matches
Multensor schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:34:
vershcil tussen LoL en HoN zit ehm vooral in het uiterlijk dnek ik. De gameplay is in grote lijnen gelijk. LoL ziet er een beetje hoekig ala WoW uit en HoN is meer een 'realistische' stijl. Het is dnek ik gewoon kwestie van smaak. Ik heb zo'n vermoeden dat het ene spel neit vele beter gaat worden dan de andere.
Niet helemaal, LoL is echt gemaakt voor de beginnende speler. Dingen als denyen bestaan er niet meer. Ik begreep ook dat LoL geen last hitten meer had? Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Ook heeft LoL een mogelijkheid om skills mee te nemen tussen games door. Hoe meer je speelt hoe meer je "player" levelt, deze kan je dan skills geven die je bij elke game weer kan gebruiken, ongeacht welke hero je gebruikt. Hier vielen oa blink, townportal en wat healing stuff onder.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Geen matches
Ik heb drie invites voor de beta. Geintereseerden kunnen zich via DM melden met een email adres. First come first serve.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14
Geen matches
Twisted schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:40:
Ik heb drie invites voor de beta. Geintereseerden kunnen zich via DM melden met een email adres. First come first serve.
De bug met de invites lijkt inderdaad opgelost, dus alle mensen die gepre-ordered hebben kunnen 3 extra mensen uitnodigen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Geen matches
Morax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:00:
[...]

De bug met de invites lijkt inderdaad opgelost, dus alle mensen die gepre-ordered hebben kunnen 3 extra mensen uitnodigen :)
Inderdaad, ik kan nu ook mijn invites gebruiken :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen matches
Ik zou graag nog een uitnodiging ontvangen als iemand er een over heeft - of twee dan kan een vriend van mij ook meedoen. Of krijg ik zelf dan ook weer drie invites als een soort viral methode :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Cassius schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:02:
Ik zou graag nog een uitnodiging ontvangen als iemand er een over heeft - of twee dan kan een vriend van mij ook meedoen. Of krijg ik zelf dan ook weer drie invites als een soort viral methode :) ?
Je kan alleen zelf extra mensen uitnodigen als je het spel pre-ordered :)

Edit: Stuur je e-mailadres en het e-maildres van die vriend van je naar mij in een DM en ik zal jullie uitnodigen.

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 06-11-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Geen matches
Heeft iemand nog een invite/key over voor mij, zit nu al twee weken te smeken op het HoN forum om een key :')

[ Voor 24% gewijzigd door Omnyakom1 op 06-11-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Matched: DotA
Bedankt voor de invite, ben benieuwd of het iets is :) . Speel nu vaker dota, dus zal het wel tof vinden.

Hopelijk, als het uitkomt, komt het uit voor een sub-30 euro prijs. Maar we zullen zien!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Bedankt voor de invite Twisted

Even over het spel nou. Ben bij m'n eerste potje genadeloos ingemaakt. Had beter ook geen 2v2 kunnen joinen. Met de skills kon ik goed overweg, koos stealth assasin maar met de items raakte ik volledig de weg kwijt. Leek echt een doolhof voor mij

Even uit gaan puzzelen wat voor wat staa. Vond bij dota de afbeeldingen duidelijker, maar misschien is het slechts een kwestie van wennen.

De gfx ben ik zeer over te spreken. Speelt zeer soepel en er treedt geen vertraging op bij intense gevechten. Al met al een goede eerste indruk maar moet nog over de items kwestie heen zien te komen en dat gaat veel tijd kosten met mijn trage manier van begrijpen iig :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Ik heb nog 1 key voor iemand. De eerste die mij een DM met zijn e-mailadres stuurt krijgt hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Wat is het nou precies voor game? Van de TS wordt ik niet veel wijzer, en DOTA? Nu weet ik toevallig dat dat een onofficiële warcraft III mod is (defense of the ancients), maar om dat nu in een TS te gooien, waarbij veel mensen die het lezen geen warcraft III hebben gespeeld, laat staan van een homebrewed onofficiële mod gehoord hebben, is toch iets te, vind je niet?

kan de TS misschien wat uitgebreider zodat ik weet wat voor type game het precies is, en classes en items, hoe het inhoudelijk werkt ofzo? wat screenshots misschien?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:53
Geen matches
Morax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:18:
Ik heb nog 1 key voor iemand. De eerste die mij een DM met zijn e-mailadres stuurt krijgt hem :)
Ik wil hem wel hebben!!! weet alleen niet hoe ik een DM stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:53
Geen matches
Purejet schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:47:
[...]

Ik wil hem wel hebben!!! weet alleen niet hoe ik een DM stuur?
EDIT: Heb er toch geen meer kunnen krijgen dus als je hem nog hebt, heb ik wel interesse! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Purejet op 06-11-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mag ik jullie ook eens wijzen op League of Legends. Ook bijna hetzelfde als dota maar gratis :)

http://www.leagueoflegends.com/

http://www.youtube.com/wa...playnext_from=PL&index=60

[ Voor 31% gewijzigd door souljah1h op 06-11-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309146

Heb ook nog een aantal invites over voor geïnteresseerden! PM me een e-mailadres en ik maak het in orde als ik er nog over heb :)
kaluro2 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:36:
Wat is het nou precies voor game? Van de TS wordt ik niet veel wijzer, en DOTA? Nu weet ik toevallig dat dat een onofficiële warcraft III mod is (defense of the ancients), maar om dat nu in een TS te gooien, waarbij veel mensen die het lezen geen warcraft III hebben gespeeld, laat staan van een homebrewed onofficiële mod gehoord hebben, is toch iets te, vind je niet?

kan de TS misschien wat uitgebreider zodat ik weet wat voor type game het precies is, en classes en items, hoe het inhoudelijk werkt ofzo? wat screenshots misschien?
Het is een game die je 5v5 speelt, alleen online. Er is een pool van ~50 heroes waar je uit kan kiezen (of je krijgt er eentje willekeurig, afhankelijk van de game mode).

Elk team heeft een basis waar om de 30 seconden units spawnen die over 3 lanes verspreid richting enemy base lopen. Jij en je 4 teamleaden verdelen zich over deze 3 lanes en proberen tot in de vijandelijke basis te komen om daar het hoofdgebouw kapot te maken.

Je verdient geld en experience door enemy heroes/units te beuken, waardoor je hero meer spells, hp, mana ... etc krijgt.

Een gemiddeld potje duurt 40 minuten, en het komt er op aan om goed met je teammates samen te werken om het item / exp overhand te krijgen op de vijand.

Dat is de heel erg beknopte versie, het is best een ingewikkeld spel, omdat het belangrijk is dat je de skills van alle 50 heroes kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Tot nu toe zuig ik nog vreselijk maar valt me op dat het lekker wegspeelt. Dota is meestal niet zo vergevingsgezind als je aan het begin al met je team onderuit gaat. Bij dit spel kun je makkelijker herstellen en een comeback maken.

De torens mogen wel iets meer damage doen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Omnyakom1 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:32:
Tot nu toe zuig ik nog vreselijk maar valt me op dat het lekker wegspeelt. Dota is meestal niet zo vergevingsgezind als je aan het begin al met je team onderuit gaat. Bij dit spel kun je makkelijker herstellen en een comeback maken.

De torens mogen wel iets meer damage doen imo.
Speel geen EM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
ik heb mijn versie gepreordered, maar speel het eigenlijk niet meer, iemand interesse om mijn account over te nemen? (naam en zo kan obv veranderd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Geen matches
StephaN900 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:33:
ik heb mijn versie gepreordered, maar speel het eigenlijk niet meer, iemand interesse om mijn account over te nemen? (naam en zo kan obv veranderd worden)
Voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Geen matches
is er al een releasedate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Waar ik nu al een enorme hekel aan heb ... pro's die zogenaamd op noob servers spelen.

Vervolgens weten ze alles, typen ze allemaal dingen als -miss / -re / -gm en weet ik veel wat. Dan zeg ik dat het niet echt noobs zijn krijg ik: "stfu, we're playing for stats."

God wat zijn veel gamers kut. Iemand een echt leuke beginners server?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Geen matches
Ik speel het nu ook een paar weken, heerlijk spel! Ben wel nog beetje noob, k/d van 0.7 ofzo :P

En natuurlijk erg fijn dat er een linux client is, dat zouden meer developers moeten doen! Nu hoef ik niet te dualbooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Geen matches
de helft? $15|?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Ik ben een newb, wil graag leren - maar ze laten het niet zo makkelijk toe zeg maar.

2-1-2 als je 5v5 doet, want? Huh? Als je toch 1-2-2 doet kan die middelste makkelijker uitwijken voor ganks :p ? Ik zal het punt wel missen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Cassius schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:25:
Ik ben een newb, wil graag leren - maar ze laten het niet zo makkelijk toe zeg maar.

2-1-2 als je 5v5 doet, want? Huh? Als je toch 1-2-2 doet kan die middelste makkelijker uitwijken voor ganks :p ? Ik zal het punt wel missen.
2-1-2? 1-2-2? Nu heb ik aardig wat potjes op mijn naam staan, maar ik heb serieus geen idee waar je het over hebt...
Cassius schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:50:
Waar ik nu al een enorme hekel aan heb ... pro's die zogenaamd op noob servers spelen.

Vervolgens weten ze alles, typen ze allemaal dingen als -miss / -re / -gm en weet ik veel wat. Dan zeg ik dat het niet echt noobs zijn krijg ik: "stfu, we're playing for stats."

Noob-bashing is een serieus probleem ja, ik check daarom vaak kill-death ratio, kan soms veel meer zeggen. Iemand met rating 1400 en een kill-death ratio van 2.6 op 1 is zeker geen noob. Zelf hosten en dat soort mensen kicken scheelt een hoop!

[ Voor 43% gewijzigd door Morax op 07-11-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:46
Geen matches
Cassius schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:25:

met 2 mensen krijg je minder xp dan met 1. als je met 1-2-2 doet, dan kan die 1 (bijna) geen last hits maken en worden veel kreeps gedenied. teminste zo denk ik het ongeveer :)

zoiezo zijn aan de buitenkanten de afstanden tussen de towers groter. hierdoor kan je dus moeilijker wegrennen
dit zal er dus ook wel mee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cassius schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:50:

Ten eerste niet op de noob servers spelen, daar zitten de grootst mongeualen. Echt waar. Lees de strat guides op de fora, lees de DOTA guides. En je niet laten kennen. Op noob servers zitten veel maar dan ook veel meer idioten sinds ik mijn rating boven de 1600 heb is het al een stuk beter.

en dat 1-2-2 ongunstiger dan 2-1-2 is toch vrij obivous? Je sterkste gank hero staat op mid, deze lvld het snelst en kan hierdoor zowel bot as top ganken. Als je een andere laan solo doet kan je eigelijk alleen mid ganken en mid is bijna niet te ganken voordat de tower neer is.

En K/D ratio zegt ook niet echt veel, je kan beter stats leren lezen kijk ook naar CK en CD. En verder weg blijven bij de noob games. Probeer SD te spelen en geen AP,

En de gouden tip speel nooit maar dan ook nooit EM, als je EM speelt verlies je ieder recht op hulp of advies :>

[ Voor 12% gewijzigd door Postius op 07-11-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Laatst online: 30-12-2024
Geen matches
2-1-2 of 1-2-2 of 2-2-1 enzo duidt op hoe je de heroes verdeelt over de lanes (bv: 2 man op top, 1 op midden, 2 op down). Echter vaak zal je meemaken dat er maar 4 man op je lanes zit en 1tje in de woods (jungle, forest, whatever).

Voordelen van alleen op een lane te zitten
-meer xp
-meer gold (je moet wel kunnen lasthitten tegen de vijand natuurlijk, maar er zit geen teammate mee te proberen te lasthitten)

Nadelen van alleen op lanes te zitten
-moeilijker om met enkel jouw lane kills te halen (ganks buiten beschouwing gelaten, maar daar dient de jungle-hero voor iig)
-gevaarlijk als enemy een goede combo heeft (2x stun ofzo) (zoiezo vervelend als er een ranged hero tegenstaat)

Als je dan 1 persoon in de woods heeft (en daar een goede hero voor heeft) kan die even snel levellen en geld verdienen als wanneer je met 2man op een lane staat. Als je dus 1 persoon in woods hebt en 2 solo lanes betekent dat dat je 2 heroes hebt die hoger level zijn dan de vijand (ipv 1). En je hebt het verrassings effect voor gangs want je bent nooit op een lane dus niemand roept ooit miss over de junglehero.

Het voordeel van solo hero op mid, is dat het eigenlijk moeilijker is om op middle lane met 2 te staan, gewoon omdat er 2 kanten zijn voor de tegenstander (en voor jezelf) om weg te lopen (+ hoogteverschil met de rivier). En omdat er van zowel top en down best "even" iemand kan komen gangen (en dus niet zoiezo slechts uit 1 richting indien je solo top of down zou doen).

Echter, dat is allemaal goed en wel, het zal er toch altijd van afhangen van wat voor lineup je hebt, in hoeverre je goede lane-combinaties kan maken met de heroes in je team (en waar je tegen staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Overigens herinner ik me net dat de "no stats" optie tegenwoordig werkt als je een server maakt. Misschien leuk om dan eens met een aantal GoTters een game te spelen zonder stats, gewoon zodat een paar mensen het spel leren kennen? :) Hoeft niemand zich ook gelijk druk te maken om stats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116278

Geen matches
Mocht iemand nog een key over hebben... Ik zou het spel graag willen proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Mijn nickname is Casindus - hopelijk voegen wat mensen me toe :) . Ik ben echt een beginner en vooral de items verzuip ik enorm in. Lasthitten, deny-en, junglen etc lukt me nog aardig.

Leergierig - check.
Graag uitgescholden worden - non check.

Als je zelf een game host, kan je dan mensen kicken?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Geen matches
Je kan wel mensen aan het begin kicken, maar niet als de game al begonnen is (tenzij unaniem) wat natuurlijk ook wel logisch is.

Community is idd een beetje hardcore en loopt snel te zeiken, maar ja ik bedenk mij dan altijd maar dat het allemaal kleine kinderen zijn met tijd te veel ;).

Oh en voor degene die een key zocht, zoals al eerder aangegeven ik verkoop mijn preorder voor €10 mocht je hem willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen matches
Voor dat geld wil ik hem wel hebben StephaN900.
Ik dacht dat hij al verkocht was aan die andere kerel..

'k Speel het nou een tijdje en dit lijkt me een prima spel tijdens het wachten op Starcraft II en ter afwisseling van het deze week verschijnende Modern Warfare 2. :P

Mail je bankgegevens naar promwarm[at]gmail[punt]com dan regelen we de rest buiten GoT.

Oh en voor de rest: ik heb op m'n eigen account nog een aantal invites over, dus als er iemand wil spelen --> DM.

[ Voor 29% gewijzigd door PromWarMachine op 08-11-2009 23:17 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Laatst online: 15-07-2023
Geen matches
Even voor het eerst de WS gespeeld vanavond, prachtige ulti :) De lag is ook een stuk minder geworden volgens mij, maar dat kan toeval zijn.

Weet iemand of K2 de 'leuke' geluiden weer gaat gebruiken voor de release? Daarmee bedoel bijvoorbeeld het geluidje van WS als je hem kiest, en die Sand Wraith en Panda hadden? (meer weet ik niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Geen matches
Net 2de keer sand wraith gespeeld 16/5/32. Na in 1,5 dag 100 psr te zijn verloren was dat wel is lekker tegen alle frustraties, wat een heerlijk irritante ult.

En ja er zat een enorme noob in het andere team die ik genadeloos heb opgezocht heel het potje. Maar het blijft zo fijn >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Postius op 09-11-2009 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
StephaN900 schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:21:
Je kan wel mensen aan het begin kicken, maar niet als de game al begonnen is (tenzij unaniem) wat natuurlijk ook wel logisch is.

Community is idd een beetje hardcore en loopt snel te zeiken, maar ja ik bedenk mij dan altijd maar dat het allemaal kleine kinderen zijn met tijd te veel ;).

Oh en voor degene die een key zocht, zoals al eerder aangegeven ik verkoop mijn preorder voor €10 mocht je hem willen spelen.
Zou je misschien met mij contact kunnen opnemen dmv een DM? :D
Het lukt me namelijk niet om jou een bericht te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Axeor schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:07:
Even voor het eerst de WS gespeeld vanavond, prachtige ulti :) De lag is ook een stuk minder geworden volgens mij, maar dat kan toeval zijn.

Weet iemand of K2 de 'leuke' geluiden weer gaat gebruiken voor de release? Daarmee bedoel bijvoorbeeld het geluidje van WS als je hem kiest, en die Sand Wraith en Panda hadden? (meer weet ik niet :))
Nee, dat waren slechts placeholders omdat de nieuwe namen nog niet ingesproken waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Geen matches
Postius schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:40:
Net 2de keer sand wraith gespeeld 16/5/32. Na in 1,5 dag 100 psr te zijn verloren was dat wel is lekker tegen alle frustraties, wat een heerlijk irritante ult.

En ja er zat een enorme noob in het andere team die ik genadeloos heb opgezocht heel het potje. Maar het blijft zo fijn >:)
De tegenstander was toch niet toevallig een Maliken he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Geen matches
Wiebbe schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:13:
[...]

De tegenstander was toch niet toevallig een Maliken he? :P
http://gaww.net/hon_stats.php?hero_dossier=wiebbe
http://gaww.net/hon_stats.php?hero_dossier=postius

Gameid's komen niet overeen, nee dus ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Gisteren drie of vier potjes met random hero's gespeeld, meningkjes.

Pyromancer: Heerlijke hero voor mijn playstyle. Kan erg veel damage doen in veel situaties en met wat leuke mana regen items zijn de cooldowns op je spells goed te behappen en continue te gebruiken. De ultimate + staff of the master deed ook wel veel pijn. Erg mee vermaakt :D !
Torturer: Prima hero, maar moest even leren hoe ik hem moest gebruiken (skill order). Als je eenmaal een berg mana+mana regen hebt plus een lvl2/3 ulti dan gaat hij veel pijn doen met zijn stuns. Deed dan minimaal 600dmg bij binnenkomst en dan begon de ulti pas (staff of the master auw). Jammer dat hij wel vrij fragiel is.
Tempest: Hier kon ik dus NIET mee overweg. De lvl3 stun is zeer handig, maar ik ben gewoon geen goede support speler. Die vuurbal plus zijn ulti doet dan wel pijn, maar het is zeker niet genoeg om een full HP andere hero te pakken en daarna moet je heel hard wegrennen. Ik ben meer van het iets langer kunnen knokken (kon de defiler ook niet echt).
Defiler: Toevallig speelde ik met haar tegen een pyro in mijn lane en silencen werkte daar echt prima op, met een paar points in haar passive kon ik bijna iedere gevaarlijke situatie silencen en damagen of rennen. Echte finishing moves heeft ze niet zo - die spirits targeten dan wel; maar doen imo niet zo heel veel dmg. Vooral fijn om silence, maar niet mijn kind of hero.

Uiteindelijk fijnste hero: pyro :) ! Vanavond weer wat randoms pakken, zien hoe dat gaat. Vooral items zijn echt nog moeilijk en heb het gevoel dat die recommended list maar heel algemeen is en de echt goede combinaties achterwege laat.

Tips welkom - newb here :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 18:39
Geen matches
Iemand nog een beta key voor mij. Dit lijkt me een erg gave game!
Alvast bedankt :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Geen matches
Gisteren gespeeld. Wat ben ik een ongelovelijk noob, het is verschrikkelijk. 6 kills tegen over ~50 deaths. Ik speel op noob servers en dan gaan nog mensen zeiken dat ik een noob ben. Ja doh! Wordt dan zelf beter zodat je op betere servers kan spelen. Lijkt wel of alle 16 jarige CSers naar HON zijn gegaan.

Ik ben nog opzoek naar een leuke hero om te spelen, tot zover niet echt geluk gehad. Straks wat guides lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Geen matches
Yes ik zie vooruitgang :D
http://gaww.net/hon_stats.php?hero_dossier=madhawx

Ik probeer nu eigenlijk iedere match minimaal 1.0+ kdr te behouden. Wordt tijd dat ik weer eens genoeg psr krijg om mee te draaien met de 1600/1700+ games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Geen matches
mijn psr is momenteel 1323 :p, dit betekent je aantal punten neem ik aan?

Btw -AR FTW! Allpick haat ik echt onwijs.

[ Voor 23% gewijzigd door Omnyakom1 op 09-11-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Omnyakom1 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:09:
mijn psr is momenteel 1323 :p, dit betekent je aantal punten neem ik aan?

Btw -AR FTW! Allpick haat ik echt onwijs.
Daarom ben ik fan van Single Draft, dan krijg je de keuze uit 1 willekeurige str hero, 1 willkeurige intel hero en 1 willekeurige agi hero. Geen rushes meer voor de sterkere heroes, en iets minder kans dat er geen hero bij zit waarmee je zuigt of die je gewoon niet leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
Geen matches
Echt al 2 dagen last van slechte games, meestal lukt het me om net neutraal te spelen op evenveel kills als deaths maar toch..

Naam is Axeor voor alle geintreseerden die nog spelers zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Geen matches
ik krijg op dit moment geen serverlijst, ook andere spelers niet. Is er nieuws over een geplande update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Niemand krijgt dat, slapen en morgen weer verder :) . Zal wel een update in het verschiet liggen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Geen matches
Mijn leven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Geen matches
Gisteren nog even door geploerterd met HON. De leercurve is zeer stijl en de spelers verwachten dat je elke hero maar even kent. Dit spel is imho alleen leuk als je met een vast team speelt, public games vind ik geen hol aan. Alleen maar kinderen die lopen te zeuren dat je een noob bent. Uhm.. Dit is een noob server, wat verwacht je?
Toch maar weer terug naar WoW.

[ Voor 4% gewijzigd door Loev op 10-11-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 09:54
Geen matches
Loev schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:56:
Gisteren nog even door geploerterd met HON. De leercurve is zeer stijl en de spelers verwachten dat je elke hero maar even kent. Dit spel is imho alleen leuk als je met een vast team speelt, public games vind ik geen hol aan. Alleen maar kinderen die lopen te zeuren dat je een noob bent. Uhm.. Dit is een noob server, wat verwacht je?
Toch maar weer terug naar WoW.
in WoW wordt je toch ook noob genoemd als je in een raid niet weet wat voor een skills een healer heeft en dat een healer kan healen :')

het vage geval is wel dat noob servers meestal vol zitten met regulars die bang zijn tegen pro's te spelen. Die gaan dan meteen roepen als iets fout gaat. Toch moet ik toegeven dat noobs zonder hersens mij ook erg driftig kunnen maken. Okee als je een noob bent, geef het dan tenminste toe en luister dan naar de instructies die de "betere"spelers je geven.

[ Voor 22% gewijzigd door rubbieus op 10-11-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Geen matches
Cassius schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:08:
Gisteren drie of vier potjes met random hero's gespeeld, meningkjes.

Pyromancer: Heerlijke hero voor mijn playstyle. Kan erg veel damage doen in veel situaties en met wat leuke mana regen items zijn de cooldowns op je spells goed te behappen en continue te gebruiken. De ultimate + staff of the master deed ook wel veel pijn. Erg mee vermaakt :D !
Torturer: Prima hero, maar moest even leren hoe ik hem moest gebruiken (skill order). Als je eenmaal een berg mana+mana regen hebt plus een lvl2/3 ulti dan gaat hij veel pijn doen met zijn stuns. Deed dan minimaal 600dmg bij binnenkomst en dan begon de ulti pas (staff of the master auw). Jammer dat hij wel vrij fragiel is.
Tempest: Hier kon ik dus NIET mee overweg. De lvl3 stun is zeer handig, maar ik ben gewoon geen goede support speler. Die vuurbal plus zijn ulti doet dan wel pijn, maar het is zeker niet genoeg om een full HP andere hero te pakken en daarna moet je heel hard wegrennen. Ik ben meer van het iets langer kunnen knokken (kon de defiler ook niet echt).
Defiler: Toevallig speelde ik met haar tegen een pyro in mijn lane en silencen werkte daar echt prima op, met een paar points in haar passive kon ik bijna iedere gevaarlijke situatie silencen en damagen of rennen. Echte finishing moves heeft ze niet zo - die spirits targeten dan wel; maar doen imo niet zo heel veel dmg. Vooral fijn om silence, maar niet mijn kind of hero.

Uiteindelijk fijnste hero: pyro :) ! Vanavond weer wat randoms pakken, zien hoe dat gaat. Vooral items zijn echt nog moeilijk en heb het gevoel dat die recommended list maar heel algemeen is en de echt goede combinaties achterwege laat.

Tips welkom - newb here :D .
Tempest is een hero die speel je om zijn ultimate, verder is hij vrij waardeloos, je _moet_ een portal key hebben om effectief te zijn, je kan een spel voor een team winnen of verliezen. Hij is ook het hele potje nuttig.

Defiler is mijn favo hero, die ultimate doet echt gigantische schade op alles eigenlijk, maar zeker op torens is het binnen een paar seconden over, daarnaast heeft ze een gigantische range op haar nukes en een aoe silence. Net als tempest is ze heel het potje nuttig, net als tempest en in tegenstelling tot pyro, welke alleen early en midgame goed is.

Steam

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Gisteren twee keer gewonnen en drie keer verloren en heb er toch wel een berg vragen aan over gehouden:

Tot en met level 4/5 gaat het altijd super. Ik kan goed last hitten en deny-en en lvl gelijk of sneller dan mijn team/enemy laners. Ook het harassen gaat goed waardoor we vaak al een early kill hebben. Ik ben ook tevreden over mijn eerste items (vaak wat tango's, mana pot, battery) die me goed levend houden.

Echter ... dan kom je bij level 4/5. Dan moet ik eigenlijk terug om items te kopen, maar het moment dat ik terug loop en weer naar de lane moet lopen sta ik PRECIES die ene of twee levels achter die me het hele spel achtervolgen. Maar mijn enemies verlaten de lane bijna nooit. Kopen zij van het begingeld echt een courier? Dat zie ik heel zelden. Ik snap niet hoe zij zo lang lanen. Je krijg toch zo nu en dan een klap/stootje en rond dat level zijn mijn potions op en sta ik op 50/50 health mana en moet ik eigenlijk terug.

Dat is vaak een beetje het breekpunt voor mij :/ . Daarna krijg ik wat ganks op mijn dak en dan is het feest helemaal los :X .

- Wanneer moet ik terug? Wanneer niet? Hoe?
- Ik moet mezelf eraan herinneren bij eerste terugkomst wards te kopen als ik bloodhunder/scout tegen me heb |:( !!
- Hoe voorkom ik nou het beste ganks en wanneer doe je nou eigenlijk een gank? Ik zie vaak dat mijn team gewoon blijft lanen en dan "miss hero mid". Wat doe je dan? Ik weet dat hij richting mij kan komen, maar ga ik dan maar weg en krijg ik geen XP/money? Hoe ga je daar mee op?

Meh, questions!

De meeste mensen deugen!

• Bexxerz
Geen matches
Cassius schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:01:

Je krijg toch zo nu en dan een klap/stootje en rond dat level zijn mijn potions op en sta ik op 50/50 health mana en moet ik eigenlijk terug.
Probeer anders eens wat meer defensiever te spelen. Blijf achter je creeps. loop naar binnen voor een lasthit/deny en weer wegwezen. gebruik je heal items alleen als het nodig is, dus niet meteen. omdat je soms ook gewoon kunt regeneraten
- Wanneer moet ik terug? Wanneer niet? Hoe?
- Ik moet mezelf eraan herinneren bij eerste terugkomst wards te kopen als ik bloodhunder/scout tegen me heb |:( !!
- Hoe voorkom ik nou het beste ganks en wanneer doe je nou eigenlijk een gank? Ik zie vaak dat mijn team gewoon blijft lanen en dan "miss hero mid". Wat doe je dan? Ik weet dat hij richting mij kan komen, maar ga ik dan maar weg en krijg ik geen XP/money? Hoe ga je daar mee op?

Meh, questions!
- Ik ben al eens tot lvl 16 in mijn lane gebleven ZONDER terug te lopen. Ik had echter wel zon armor met +3hpregen aan. Je moet zorgen dat je eigenlijk zo lang mogelijk in je lane kan blijven. Aan de buitenkanten (top en bot) staat een Outpost. Hier kan je al veel begin items halen (zoals 2 van de 3 items voor je enhanced marchers, die Axe voor +dmg op creeps etc.) alleen deze 3 items totaal zijn al 1200 gold.
Zelf probeer ik als eerste +9dmg item en de axe te halen, hierna spaar ik even door zodat ik me boots kan kopen als ik terugmoet of dood ga. Dus je kan op deze manier LANG in een lane blijven.
- Ikzelf heb nooit wards gekocht (ben niet al te pro) maar heb niet echt het idee dat ik ze nodig heb, omdat ik het geld eigenlijk zelf goed nodig heb.
- Als iemand een Miss called en je weet dat ze jouw richting opgaan. ga dan terug (naar een toren of zelfs je base). je kan beter NIET doodgaan dan wel, omdat je 200-300 G verliest en je tegenstander die erbij krijgt en door de XP.
Om gankgs te voorkomen kan je beter gewoon altijd save spelen. je MOET niet altijd last hitten/denyen. Zorg dat je aan de buitenkant van de map loopt zodat de tegenstander je niet vanuit de woods kan pakken.

Hoop dat je hier wat aan hebt :) ben zelf niet al te pro maar ik kan het spel nu wel goed spelen.

Geen matches
Het antwoord op je vragen: passive hp regen en tp scrolls (stone of recall ofzo).

Lifetube (kan je later helm of dark legion of runed axe van maken)
of 2* +2 life regen rings om achteraf shaman's headdress van te maken als enemy team veel nukers heeft

tp scrolls zijn, zeker in het begin als je nog geen boots hebt, erg belangrijk. Probeer niet naar fountain terug te keren tenzij het echt moet. Tegen level 7 zou je toch sowieso boots moeten hebben.

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 309146 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:31:
Het antwoord op je vragen: passive hp regen en tp scrolls (stone of recall ofzo).

Lifetube (kan je later helm of dark legion of runed axe van maken)
of 2* +2 life regen rings om achteraf shaman's headdress van te maken als enemy team veel nukers heeft

tp scrolls zijn, zeker in het begin als je nog geen boots hebt, erg belangrijk. Probeer niet naar fountain terug te keren tenzij het echt moet. Tegen level 7 zou je toch sowieso boots moeten hebben.
Level 7 echt al post haste boots of gewoon 500g boots?

De meeste mensen deugen!

• Postius
Geen matches
TP kost je 135 goud. Dat zijn 3 creeps. Is de moeite van het lopen niet waard. En wards zijn heilig. Plaatse ze in hun bos als ze aan het forresten zijn voor free ganks. Potjes worden gewonnen of verloren met wards, zeker als je support speelt zou je ze moeten kopen.

Je kan ook ff een post maken op het HoN forum. Meeste mensen zullen je wle goed advies geven daar.

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 12-11-2009 14:06 ]

Geen matches
Gewoon 500g boots :)

Wards kan je kopen, maar is afhankelijk van je hero. Als je tegen invis heroes speelt is dust of revelation veelal een betere keuze earlygame. Wards of true sight (de HoN namen ontgaan me even) kan je best plaatsen als je met je team probeert te pushen. Gewone observer wards zijn een goede investering als je support heroes speelt (denk slither, demented shaman, ...) om je team optimaal te laten ganken.

ik koop 99% van de games 2-5 tp scrolls per spel, het helpt ontzettend voor ganks, towntrips. Ook als je tegen heroes als blood hunter speelt zijn tp scrolls een must have, dan kan hij je alleen namelijk weinig maken.

• Axeor
Geen matches
Mapcontrol = Win

Deze regel gaat voor mij bijna altijd op vind ik. Keeper of the Forest is hier de perfecte hero voor, (anders gebruik je wards) je plant over je eyes en je hebt meteen een geweldige voorsprong:

-Je wordt bijna/niet geganked omdat je weet waar de enemy zit en of ze naar je toe komen
-Je kan hun juist wel makkelijk ganken omdat je wel weet waar zij zitten
-Je kan je strategie verbeteren door de informatie die je hebt
-Hierdoor level je veel sneller en krijg je meer goud
-De rest is logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:17
Geen matches
Ik speelde net met Keeper of the forest nou dat is pas mapcontrol niet normaal en hij ownt hard met zijn ulti, Iemand nog tips voor zijn items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Laatst online: 30-12-2024
radiance (als je echt pokke veel farm hebt), refresher, shivas
(sorry for de dotabenamingen haha, 'k ken echt geen enkele HoN benaming)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
vertaling:

mock of brilliance (radiance)
frostfield plate (shiva's)
... refresher weet ik even niet in HoN benaming. Item dat al je cooldowns refreshed als je het gebruikt, voor 2x ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Geen matches
Anoniem: 309146 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:21:
vertaling:

mock of brilliance (radiance)
frostfield plate (shiva's)
... refresher weet ik even niet in HoN benaming. Item dat al je cooldowns refreshed als je het gebruikt, voor 2x ulti.
Restoration stone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Speel nu al een tijdje Demigod, maar dat heb ik zo onderhand wel gezien. Ik zoek iets met meer diepgang, en HoN lijkt me wel een aardige kandidaat. Is er iemand die me nog kan voorzien van een key? DM staat aan. Anders schijnen ze maandagavond pas weer af te halen te zijn bij Alienware..

[ Voor 10% gewijzigd door Thralas op 14-11-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
DM me je e-mailadres en ik maak het in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Als iemand nog een of twee keys heeft - heel graag. Zit nu op een LAN tot zondag en we missen nog één of twee keys. Dan hebben we een totaal van 10 man.

[ Voor 18% gewijzigd door Cassius op 19-10-2011 13:45 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
Geen matches
De nieuwe patch .54 is behoorlijk bugged of niet? Fissure van Behemoth zou zwaar bugged zijn, en iets met targetting van de spells van Witch Hunter.

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Geen matches
Axeor schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:52:
De nieuwe patch .54 is behoorlijk bugged of niet? Fissure van Behemoth zou zwaar bugged zijn, en iets met targetting van de spells van Witch Hunter.

Iemand ervaring?
Ik heb net een game gespeeld met witchhunter, maar heb helemaal niet gemerkt dat er iets niet goed was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327087

Geen matches
Goedemiddag heren/dames.

Mocht er nog iemand een beta key over hebben dan zou ik het niet erg vinden deze over te nemen :)
Als je er 1 over hebt en graag zou willen delen met mij (vele dank alvast!) dan kan deze gemailed worden naar sycowicked@hotmail.com

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 327087 op 16-11-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327087

Geen matches
Iemand trouwens ook al http://www.leagueoflegends.com/ geprobeerd?? 2 dezelfde spellen komen rond dezelfde tijd uit. Hoor alleen wel veel reviews dat HoN beter is. Wat is jullie licht hierover?
Ik kan helaas de vergelijking nog niet trekken (zie bovenstaande bericht :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Anoniem: 327087 schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:22:
Goedemiddag heren/dames.

Mocht er nog iemand een beta key over hebben dan zou ik het niet erg vinden deze over te nemen :)
Als je er 1 over hebt en graag zou willen delen met mij (vele dank alvast!) dan kan deze gemailed worden naar sycowicked@hotmail.com
Het invite systeem is (voor zover ik heb begrepen) al een tijdje stuk. Als het goed is geeft Alienware echter vanavond om 23:00 weer keys weg (hoop ik!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Anoniem: 327087 schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:28:
Iemand trouwens ook al http://www.leagueoflegends.com/ geprobeerd?? 2 dezelfde spellen komen rond dezelfde tijd uit. Hoor alleen wel veel reviews dat HoN beter is. Wat is jullie licht hierover?
Ik kan helaas de vergelijking nog niet trekken (zie bovenstaande bericht :))
Heb ze beiden uitgebreid geprobeerd, HoN is het enige dat ik nu nog speel. LoL = fail vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Geen matches
Net m'n kortste potje ooit gehad denk ik :'). Meteen metde team op kop :') dus gingen ze van de andere kant de witte vlag uithangen.

Weet iemand wat er precies allemaal met de nieuwe update erbij is gekomen?

[ Voor 22% gewijzigd door Omnyakom1 op 16-11-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=43570

Inloggen met je HoN account gegevens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Geen matches
bedankt, wist niet dat er officiele forums bestonden. Waren blijkbaar verscholen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 20-06 08:45

Multensor

wtf

Geen matches
Axeor schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:52:

Iemand ervaring?
Gisteren behemoth gespeeld.... en dat was even een foutje :P. Fissure is inderdaad behoorlijk bugged. geen damage en gee nstun (bahalve dichtbij van je heavyweight). Dus als ik jullie was zou ik maar geen behemoth picken / geen ar spelen. :(

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Gisteren weer drie potjes verloren. Maar echt apart, bij twee potjes leken wij de hele game de overhand te hebben en al onze torens stonden nog terwijl wij hun mid rax al hadden (beide barracks in het midden zelfs). En uiteindelijk TOCH nog verloren, eentje door een leaver en eentje omdat zij ons een paar keer precies goed gankte en ons uitlevelde/uititemde :> ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Het spel ziet er echt heel tof uit! In warcraft III te veel dota gespeeld, verslavend! Ik zag zelfs dat er een mac versie hiervan is, mijn enthousiasme groeide enorm en nu ben ik erg benieuwd naar de game.

Vooral het teamplayer gedeelte en de zoektocht naar de perfecte build spreekt me helemaal aan. :D

Heeft iemand een invite over voor zielige ik? thijs bij dearboss punt nl is mijn email. Oneindig respect en koekjes door je brievenbus als beloning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
GREAT SUCCESS!
Key: bqh0ag02tw7p1eq

thijs bij dearboss punt nl: invitation sent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
als je ooit een potje wil spelen : acc POO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Relaxed! Erg bedankt, niet verwacht zo snel een reactie te krijgen! :)

Ik ben nu aan het werk helaas, maar vanavond heb ik wel tijd. Verwacht vanavond een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327859

Geen matches
Kan iemand mij een DM sturen met een key?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 22:17
Geen matches
Ik hou niet van keybeggen, maar helaas wil ik dit wel erg graag spelen (zou me niks verbazen als hier een topic warning op gaat volgen O-) ) dus zou iemand mij een invite kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
Ik had net echt hele mooie potjes 3v3 een score van 14/2 met witch slayer zie hier : http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12208357

Geen matches
Gisterenavond even gespeeld, erg leuk en mooi ook. Goede stijl en vooral vloeiend speelbaar. Het spelen zelf ging nog niet zo goed... Eerst maar eens een willekeurige character goed beheersen en vanuit daar verder leren.

Even wat guides lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Gisteren een pot, we werden eigenlijk continue aangepakt. Niet heel grof, geen genocides - maar wel 2-3 man dood van ons en dan pakten we er 0-1 van hen. Op een gegeven moment was hun corrupted disciple zo vadsig gevoed met items dat hij iedereen 1v2 kon pakken als zijn ulti ready was :p . Dus we hebben letterlijk 15-20 mins onze basis lopen verdedigen (zonder concede voten op random public jaja) en omdat onze torens nog stonden en we niet echt vaak dood gingen verzamelden we veel geld en XP.

Ik had ineens een staff of the master, iemand anders wingbow en een refresher stone, iemand met shiva's en nog een met barbed. Super nice. Dus wij hadden er net 2 dood - klikt iemand op de plek van Roshan "snel we pakken Rosh". Wij daarheen sprinten - staan de andere 3 daar. Ik had een lvl3 ulti met staff of the master klaar van plague rider dus hop kots eroverheen :D . De anderen maakten het toen zo af - GENOCIDE :D . Ze waren allemaal level 20+, dus ze moesten nog een minuut wachten; wij maakten de meeste snelste push die ik ooit gedaan heb - barracks down - win :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Geen matches
Cassius schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:39:
Gisteren een pot, we werden eigenlijk continue aangepakt. Niet heel grof, geen genocides - maar wel 2-3 man dood van ons en dan pakten we er 0-1 van hen. Op een gegeven moment was hun corrupted disciple zo vadsig gevoed met items dat hij iedereen 1v2 kon pakken als zijn ulti ready was :p . Dus we hebben letterlijk 15-20 mins onze basis lopen verdedigen (zonder concede voten op random public jaja) en omdat onze torens nog stonden en we niet echt vaak dood gingen verzamelden we veel geld en XP.

Ik had ineens een staff of the master, iemand anders wingbow en een refresher stone, iemand met shiva's en nog een met barbed. Super nice. Dus wij hadden er net 2 dood - klikt iemand op de plek van Roshan "snel we pakken Rosh". Wij daarheen sprinten - staan de andere 3 daar. Ik had een lvl3 ulti met staff of the master klaar van plague rider dus hop kots eroverheen :D . De anderen maakten het toen zo af - GENOCIDE :D . Ze waren allemaal level 20+, dus ze moesten nog een minuut wachten; wij maakten de meeste snelste push die ik ooit gedaan heb - barracks down - win :D .
Heerlijk is dat he? :P

Als de hero's een beetje eerlijk zijn (dus als je zelf ook een carry hebt ipv all-int) dan kan je soms nog fantastisch terug komen :D

1 foute push is dan echt funest voor een enemy team! Ik heb trouwens vaak genoeg een Madman of Corrupted gezien die in zijn eentje een heel teamsoloed :( Dan is het vaak snel over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Die corrupted was echt verschrikkelijk - wij hadden dan panda en legionnaire; maar die liepen zo achter in level en items (!) dat die met zijn twee-en die corrupted met zijn ulti aan (kut stroom stoten) echt niet aan konden. Ook had hij een berg lifesteal en speed waar je bang van werd, blegh.

Kwam ik aan met mijn slome draak ... maar hij deed wel PIJN :> ! Plague rider heeft ook de grootste "winkans" met een team :p .

Ik speel vooral Single Draft Noob games :) . Gisteren speelde ik volgens mij tegen GoT Sinister :) ?

Edit: gisteren in een potje met swiftblade de runed axe bij elkaar gespaard - dat ging echt hard daarna :/ . Hij deed toen veeel pijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Cassius op 22-11-2009 17:08 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Geen matches
Iemand een idee of er binnenkort weer ergens nieuwe keys worden weggegeven? Heb nu wat vrije tijd en zou het ook wel eens willen proberen, ziet er iig al beter uit dan LoL :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
psychodude schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:00:
Iemand een idee of er binnenkort weer ergens nieuwe keys worden weggegeven? Heb nu wat vrije tijd en zou het ook wel eens willen proberen, ziet er iig al beter uit dan LoL :p.
Die van mij zijn op, sorry - ik heb er ook geen meer nodig. Volgens mij gaven ze bij iedere 30K leden op hun facebook weer keys uit? Gechecked: het was bij 50.000 leden. Maar ik weet niet waar ze vanaf kwamen. Ik denk dat ze 300k leden willen :o . Meer mensen daarop dan ik dacht.

Ben een beetje aan het twijfelen of het spel $30 waard is, met paypal is dat toch 22 euro. Ik denk van wel - maar ik denk wel dat ik nog echt wacht vlak voordat het uitkomt. De extra's die je krijgt zijn compleet verwaarloosbaar anyway en wie weet gooien ze het spel in de actie als het niet verkoopt ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 23-11-2009 15:52 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Geen matches
Key weten te bemachtigen, gisternacht is alienware keys gaan uitdelen:
http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/

Nog meer dan 12000 te gaan, dus voor degene welk geinteresseerd zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Geen matches
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12924975

Gister dit potje gedaan, eindelijk eens een hoog niveau potje waar ik lekker kon rapen }) , normaal gaat het altijd wel vrij lastig, maar hier ging het echt van een leien dakje :) , moet wel worden bijgezegd dat ik met 2 zweden van mijn ex-wow guild speelde tegen 2 locks en 3 randoms.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Geen matches
pica schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:31:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12924975

Gister dit potje gedaan, eindelijk eens een hoog niveau potje waar ik lekker kon rapen }) , normaal gaat het altijd wel vrij lastig, maar hier ging het echt van een leien dakje :) , moet wel worden bijgezegd dat ik met 2 zweden van mijn ex-wow guild speelde tegen 2 locks en 3 randoms.
Netjes zeer mooi potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Geen matches
Misschien leuk om ook eens met wat GoTters samen te spelen :) ?

GoT-nickname:HoN-nickname:favo mode
CassiusCasindusBanning Draft 1450-1550 AB EU

Hoe voeg ik mijn naam toe aan het lijstje?
Quote deze reply, haal de quote vervolgens weg en voeg onder de sluitende tr tag je eigen gegevens toe dmv -->
[.tr]
[.td]GoT nickname[./td][.td]HoN Nickname[./td][.td]blaat[./td]
[./tr]

En zonder alle punten :) ! Ik speel zelf vooral op lager gerankte servers want ik ben nog niet echt goed. Nog meer deaths/losses dan kills/wins en zal nog wel even zo blijven :X !

[ Voor 13% gewijzigd door Cassius op 10-12-2009 17:28 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Geen matches
GoT-nickname:HoN-nickname:favo mode
CassiusCasindusSingle Draft 1350-1550 AB EU
psychodudepsychodudeAB EU... te n00b XD

Ben het ultimatum van n00b hierin, dus die laatste weet ik niet goed hoe in te vullen :p. Als we ooit eens samen spelen kun je iig wel winnen wrs ;) :p.
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste