Ik ben op zoek naar een vrij simpele tv (voor in de slaapkamer).
Eisenpakket:
- rond de 27 inch
- 200-400 euro (hoe minder hoe beter)
- minimaal 1x scart (liever 2, analoge kpn tuner en ps2)
- minimaal 1x HDMI (liever 2 voor de toekomst)
- ingebouwde speakers met redelijke kwaliteit geluid (hoeft geen hoogvlieger te zijn maar ook geen belabberd/onbruikbaar iets)
- afstandsbediening (duh)
- ingebouwde dvd/bluray spelers zie je eigenlijk nergens... dus zal er geen eis van maken, wel voorkeur.
- vertikaal kantelbaar ook voorkeur, hoeft niet.
- 3D hoeft ook niet echt (ik ben deels kleurenblind dus sommige soorten 3D zie ik sowieso niet goed)
Ik heb een tijdje terug ook rondgekeken en toen kwam ik eigenlijk op de P2770HD uit, echter deze is inmiddels verouderd volgens mij, wat is de opvolger hiervan?
Ik kijk nu naar de T27 reeks, maar ik weet niet zo goed of ik voor bv een T27A300 (goedkoop) moet gaan of meer moet neertellen voor bv een T27B750 (duurder).
Het vervelende is ook dat sommige modellen als een monitor worden gezien en sommigen als TV, wat het vergelijken niet makkelijker maakt.
Weet iemand hoe ik de productcode van huidige samsung schermen kan ontcijferen?
Bv: T 27 A 300
T staat voor het type panel? (kan bv ook een S zijn (of UE))
27 is de maat in inch
A is de revisie? (kan bv ook een B zijn)
300 zijn de features? (kan bv ook 350/550/750/850/950 zijn)
En dan heb je nog EW/EWY als suffix?
Ik neig momenteel naar de goedkope T27A300, maar ik vraag me af op welke punten de andere versies beter zijn aangezien ze toch aanzienlijk meer kosten.
Ik heb overigens ook naar de LG M27xx en Asus 27Txx gekeken welke volgens mij dezelfde features bieden rond dezelfde prijs, echter dit is een samsung topic en ik wist het nergens te plaatsen (aparte aankoop topics zijn 'niet' toegestaan).
Als iemand een andere suggestie heeft mag dat ook natuurlijk.
Als ik kijk naar 32"schermen zie ik opeens nog meer keus en meer features voor minder geld, komt dit omdat het meer mainstream is?
Lijstjes:
wenslijst: tv 27"
wenslijst: tv 32"