Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

rick85 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:53:
Vandaag de LE40C530 gekocht @MM voor €373.09. Ben erg tevreden tot nu toe :)
Krijg morgen de HDMI kabel binnen om 'm aan te sluiten op mijn pc.

Puntjes: ik krijg vóór het zien van het eerste beeld van een DVD van USB de melding: geen ondersteund bestandstype. Ook erger ik me een beetje aan de pauze die tussen de 'delen' van een film zitten. Morgen heb ik dat 'probleem' niet meer aangezien ik dan alles zal streamen.. maar heeft iedereen dit?
Hoe speel je dat af? Via media player op de tv? Dan gaat het niet werken, usb media ondersteund veel maar geen video_ts.. ;)

Als het van je pc afkomt zou ik de hdmi maar even afwachten..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315629

Volledige dvd's via mediaplayer inderdaad niet (menu's). De vob's uit de folder video_ts echter wel. Plaats deze vob's op je harde schijf: VTS_01_1.VOB, VTS_01_2.VOB, VTS_01_3.VOB, VTS_01_4.VOB, VTS_01_5.VOB en plak ze aan elkaar met VobMerge 2.50 tot één groot videobestand. Dit bestand kan je afspelen via de mediaplayer waarin je dan ook nog vooruit en achteruit spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Mouse_NL schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:33:
Wie weet hoeveel de c530 nu bij de MM in actie kost? of hebben ze die niet. SAturn geeft aan pas volgende week weer een zending binnen te krijgen en als ik hem wil voor de actie pijs kunnen ze gaan bestellen maar moet ik wel alles betalen ......... ben niet gek .... ik wil zaterdag nog een poging doen en ook bij MM. dus heb je hem zien staan in Amsterdam Noord / Arena en weet je wat ie kost dan hoor ik het graag.
Daarvoor kan je het beste in het aanbiedingentopic gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:05
Mouse_NL schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:33:
Wie weet hoeveel de c530 nu bij de MM in actie kost? of hebben ze die niet. SAturn geeft aan pas volgende week weer een zending binnen te krijgen en als ik hem wil voor de actie pijs kunnen ze gaan bestellen maar moet ik wel alles betalen ......... ben niet gek .... ik wil zaterdag nog een poging doen en ook bij MM. dus heb je hem zien staan in Amsterdam Noord / Arena en weet je wat ie kost dan hoor ik het graag.
Ik heb m bij MM Alkmaar gezien voor ...€389. Dat is best hoog bedrag. maar als je de actie gebruikt dan kom je op 326,90 uit. Wat ook mooi bedrag is. Bij Saturn Heerhugowaard was ie uitverkocht. Ik ga pas morgen langs MM Arena.

Btw wat je bedoel je met alles betalen? Als in 299 of de originele prijs? Je kan namelijk daar altijd zonder moeite dingen retourneren is mijn ervaring hetzelfde geld voor MM.

Heeft hier nog iemand gezien hoe de nieuwe (2011 serie) lcd's van samsung eruit zien? Ik heb enkel leds gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Wat een gezever over de panelen. Ik heb een A06 en prima zwartwaardes en nauwelijks backlight bleeding. Gisteren nog Apollo 13 gekeken met de HT-C420 set... WOW!

In de scene dat Sweigert de O2 tanks gaat roeren, schrok mijn vrouw van de knal :p

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:30
PcDealer schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:24:
Wat een gezever over de panelen. Ik heb een A06 en prima zwartwaardes en nauwelijks backlight bleeding. Gisteren nog Apollo 13 gekeken met de HT-C420 set... WOW!

In de scene dat Sweigert de O2 tanks gaat roeren, schrok mijn vrouw van de knal :p
Hehe ik ben er nu ook een beetje zat van :P
Er is nu al zo veel over gezegd. Ben nu meer geinteresseerd in mensen met andere problemen of meldingen dat ze een tv hebben gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 11:42

bdu

Gister een 630 gekocht bij de MM. Ik zag op samsung firmware upgrades staat, maar hoe weet ik nu welke ik momenteel op de tv heb staan?

Daarnaast staan er twee varianten: http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support

Welke zou ik nu moeten hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
bdu schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:47:
Gister een 630 gekocht bij de MM. Ik zag op samsung firmware upgrades staat, maar hoe weet ik nu welke ik momenteel op de tv heb staan?

Daarnaast staan er twee varianten: http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support

Welke zou ik nu moeten hebben dan?
Voor de volgende keer: zoek zelf eerst eens beter dit forum door, desnoods met de zoekfunctie.
Voor nu omdat ik in een lieve bui ben:

Even op je TV kijken bij Menu -> Ondersteuning -> Contact met Samsung welk softwareversie je moet hebben.

Vervolgens het juiste bestandje downloaden van de website van Samsung (klik nog even op 'firmware').

Het .exe bestand op een USB-stick zetten. Vervolgens óp de USB-stick starten (dus dubbelklik). Klikken op 'Install'. Wachten tot hij klaar is, vervolgens de USB-stick veilig uit de computer verwijderen.

Dan in de TV stoppen, even wachten en wanneer er een pop-up komt kiezen voor 'Software Upgrade'. Nu alleen nog even wachten tot hij klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-07 17:13
Humma Kavula schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:37:
[...]

Hoe speel je dat af? Via media player op de tv? Dan gaat het niet werken, usb media ondersteund veel maar geen video_ts.. ;)

Als het van je pc afkomt zou ik de hdmi maar even afwachten..
Anoniem: 315629 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:30:
Volledige dvd's via mediaplayer inderdaad niet (menu's). De vob's uit de folder video_ts echter wel. Plaats deze vob's op je harde schijf: VTS_01_1.VOB, VTS_01_2.VOB, VTS_01_3.VOB, VTS_01_4.VOB, VTS_01_5.VOB en plak ze aan elkaar met VobMerge 2.50 tot één groot videobestand. Dit bestand kan je afspelen via de mediaplayer waarin je dan ook nog vooruit en achteruit spoelen.
@Heat: Ja, nu nog via die mediaplayer. Hij ondersteund idd alleen de vobs. Je kunt wel op de map gaan staan en dan Tools op je AB > Map afspelen. Maar dan heb je nog dat ie alle stukken los afspeelt.. Irri in een horror oid. ;)

@Jan: Dat is me teveel werk!

Als het goed is komt de HDMI kabel vandaag binnen.. hebben we dit probleem ook niet meer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 21-07 11:42

bdu

timwijn schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:48:
[...]

Voor de volgende keer: zoek zelf eerst eens beter dit forum door, desnoods met de zoekfunctie.
Voor nu omdat ik in een lieve bui ben:

Even op je TV kijken bij Menu -> Ondersteuning -> Contact met Samsung welk softwareversie je moet hebben.

Vervolgens het juiste bestandje downloaden van de website van Samsung (klik nog even op 'firmware').

Het .exe bestand op een USB-stick zetten. Vervolgens óp de USB-stick starten (dus dubbelklik). Klikken op 'Install'. Wachten tot hij klaar is, vervolgens de USB-stick veilig uit de computer verwijderen.

Dan in de TV stoppen, even wachten en wanneer er een pop-up komt kiezen voor 'Software Upgrade'. Nu alleen nog even wachten tot hij klaar is.
Wat lief! ;-) Dank je!

Er staan onder firmware twee versies, zelfde datum. Ik neem aan dat dan de 1016 de nieuwste is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:54

Wildfire

Joy to the world!

bdu schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:02:
[...]

Wat lief! ;-) Dank je!

Er staan onder firmware twee versies, zelfde datum. Ik neem aan dat dan de 1016 de nieuwste is..?
Kijk of je TV de VALDEUC of MSX firmware gebruikt, en dan moet je dus de overeenkomstige op de site hebben.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
bdu schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:02:
[...]

Wat lief! ;-) Dank je!

Daar zou ik dan wel van uit gaan ja. Hoe bevalt de tv tot nu toe en is het gelukt met upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:30
Welke functies heeft de Internet TV functionaliteit van Samsung? Ik zie dat er bij Philips NET-TV ook uitzendinggemist, RTLgemist, youtube en een internet browers bij zit (naast nog tientallen andere leuke sites).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Damn. Nu heb ik daarnet de firmware geupgrade en nu vind de c654 geen digitale zenders meer omdat er geen signaal zou zijn. Nu zit ik even te zoeken en ik zie ineens dat er ook een optie is voor de LE40c654M1WXXN. Laat ik die laatste nou hebben. Alleen heb ik dus de "gewone" LE40c654 firmware genomen.
Kan dit het probleem veroorzaken? En zo ja, hoe fix ik dit??

edit: ligt de download site van samsung soms plat? Ik kan er helemaal niets van downloaden :(

[ Voor 11% gewijzigd door Lowroad op 29-01-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
aard01 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:56:
Welke functies heeft de Internet TV functionaliteit van Samsung? Ik zie dat er bij Philips NET-TV ook uitzendinggemist, RTLgemist, youtube en een internet browers bij zit (naast nog tientallen andere leuke sites).
Ik heb internet@TV maar het is bij samsung echt heel erg loos eigenlijk. MovieMax werkt wel aardig goed (films huren via je tv). En verder vind ik de Yahoo app wat fijner dan die samsung zelf gebruikt. Maar overall erg nutteloos. Ze zijn al tijden bezig om RTLgemist naar de tv te halen maar denk niet dat het er nog van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shaodar schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:10:
Damn. Nu heb ik daarnet de firmware geupgrade en nu vind de c654 geen digitale zenders meer omdat er geen signaal zou zijn. Nu zit ik even te zoeken en ik zie ineens dat er ook een optie is voor de LE40c654M1WXXN. Laat ik die laatste nou hebben. Alleen heb ik dus de "gewone" LE40c654 firmware genomen.
Kan dit het probleem veroorzaken? En zo ja, hoe fix ik dit??
Als je TV selecteert (ruis) en dan via menu naar de kanalen, kan je daar niet opnieuw instellen en zoeken?
via software update in menu zelfde update aanbieden en kijken of je terug kunt gaan naar de vorige versie als die nog aanwezig is in het toestel? Indien niet probeer die andere versie erover te zetten?

pasop directe download!
ligt niet plat: global download center for LE40C654M1W: Upgrade File(USB type) (Firmware) (ver.T-VALDEUC-3006.2)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 315629 op 29-01-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Anoniem: 315629 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:18:
[...]

Als je TV selecteert (ruis) en dan via menu naar de kanalen, kan je daar niet opnieuw instellen en zoeken?
via software update in menu zelfde update aanbieden en kijken of je terug kunt gaan naar de vorige versie als die nog aanwezig is in het toestel? Indien niet probeer die andere versie erover te zetten?
Nee dat werkt niet want hij vind dus nul zenders. Alleen analoge zenders doen het.

Andere versie is lastig want de site van samsung doet het niet echt atm dus kan geen update downloaden (heb geen internet bij mn tv zelf)

Hoe ga ik dan weer terug naar de vorige versie? Die optie heb ik nergens gezien?

edit: thanks voor de download! Bij mij werkte het via de site dus echt niet.
Deze maar eens proberen en hopen dat het werkt. Alleen is de bestandsnaam wel hetzelfde als degene die ik daarstraks gebruikte. Neem aan dat dit niet veel zegt?

Oh en jij zegt nu LE40C654M1W, maar ik heb de LE40C654M1WXXN. Is dit wel dezelfde dan?

[ Voor 22% gewijzigd door Lowroad op 29-01-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie link boven. Menu: Kanaal: Automatisch opslaan daar verder kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in global toont hij alleen die versie, via http://www.samsung.com/at/ support: download center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Oh maar op de nederlandse samsung.nl zijn er 3 versies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als de versie ver.T-VALDEUC-3006.2 is, zal het wel dezelfde zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 315629 op 29-01-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
als dat zo is dat was dat het probleem dus niet. Enig idee hoe ik die roll-back kan doen naar mn oude firmware? Een factory reset ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Shaodar schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:48:
als dat zo is dat was dat het probleem dus niet. Enig idee hoe ik die roll-back kan doen naar mn oude firmware? Een factory reset ofzo?
Bij de UE-reeks van TV's is downgraden niet mogelijk, ik neem aan dat het bij andere reeksen ook niet mogelijk is om te downgraden...

(en wat de Samsung download site betreft: die heeft al meer dan twee weken problemen, veel modellen die er voorheen wel in stonden zijn sindsdien foetsie, zou me niet verbazen als er meer mis is)

[ Voor 20% gewijzigd door Wildfire op 29-01-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

via afstandsbediening:
[TV]
[MENU] selecteer in menu
schotel (kanaall)
afstandsbediening cursor rechts
kies land:
digitaal: Nederland
analoog: Nederland
dan automatisch opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:46
Heb de 40C630 bij de MM in deventer gekocht voor 546 euro.
Zeer tevreden over het beeld, zeker bij 1080p via mediacenter.
SQ04 paneel voor wat het waard is.

Wil graag de PVR functie inschakelen en zag op Samygo een guide. Iemand hier ervaring mee? Ik heb momenteel nog geen CI+ module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Ok nou ik ben er achter wat het probleem was: vóór de upgrade moest ik als frequentie 514.00 invullen. Ná de firmware upgrade moet het zijn: 514.000 . Een nul extra dus.
Lekkere pipo's daar bij Samsung....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Pascal.A schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:44:
Heb de 40C630 bij de MM in deventer gekocht voor 546 euro.
Zeer tevreden over het beeld, zeker bij 1080p via mediacenter.
SQ04 paneel voor wat het waard is.

Wil graag de PVR functie inschakelen en zag op Samygo een guide. Iemand hier ervaring mee? Ik heb momenteel nog geen CI+ module.
pvr niet mogelijk op de c630. Dus gaat hem helaas voor jou niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-07 08:39
hcQd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 01:28:
[...]

Staat de TV soms in winkelmode, dan reset de TV automatisch de instellingen na 30 minuten zonder input van de AB (of na dat je TV uit zet). Je kunt deze mode aan en uit zetten door de MENU-knop (op de TV, niet de AB) zo'n 7 seconde ingedrukt te houden direct nadat je het volume hebt veranderd.
Bedankt voor deze tip, ik had mijn vriendin's tv per ongeluk hier ooit opgezet en echt al vaak lopen schelden als hij weer eens terugschoot/mijn instellingen niet bleven staan na uitgaan, maar kon nergens vinden wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Hopelijk kan iemand antwoorden, ik twijfel over de 46" versie, de C550.

Is daar ook het verschil in panelen? En moet ik daar dus ook vragen naar een SQ01 paneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 13:47
timwijn schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:52:
[...]

pvr niet mogelijk op de c630. Dus gaat hem helaas voor jou niet worden.
ik heb een c650 en daar heb ik PVR werkend gekregen. Was best simpel. Helaas werd een USB stick niet geaccepteerd als schrijf. Wellicht dat het alleen werkt met een externe usb disk.

Volgens de samygo site zou dit ook moeten werken voor de c630.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Laatst online: 19:46
a casema user schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:51:
[...]

ik heb een c650 en daar heb ik PVR werkend gekregen. Was best simpel. Helaas werd een USB stick niet geaccepteerd als schrijf. Wellicht dat het alleen werkt met een externe usb disk.

Volgens de samygo site zou dit ook moeten werken voor de c630.
Moest je daarvoor de tv 'rooten' en/of iets 'installeren'? Ik heb nu de guide gevolgd zonder problemen, maar weet niet hoe ik nu kan controleren of het werkt. Ik heb geen ci+ module, bij analoge kabel lijkt het iig niet te kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulldock op 29-01-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 20-07 20:54

job

Je hebt met digitale televisie minimaal 1 zender ongecodeerd (nl1). Dus testen kan altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
jantje112 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:35:
Hopelijk kan iemand antwoorden, ik twijfel over de 46" versie, de C550.

Is daar ook het verschil in panelen? En moet ik daar dus ook vragen naar een SQ01 paneel?
zoek het forum zelf eens even door. Staat genoeg links naar websites die het antwoord voor jou wel hebben. Pagina of 2/3/4 terug, ging het nog over de panelen, met verwijzingen naar sites waar het antwoord op jouw vraag ook bij staat.
Eerst zelf zoeken, dan vragen. ;)
meen dat op pagina 208 de link staat die jou het gaat vertellen. Anders zoek het forum door op sq01 vind je verwijzingen naar sites en daar staat je antwoord ook wel.

[ Voor 13% gewijzigd door timwijn op 29-01-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Laatst online: 22:58

Diamon

The Weird One

Op onze slaapkamer staat de Samsung Samsung LE32R71BX.
Sinds een paar dagen treed het volgende probleem op:
Afbeeldingslocatie: http://monitor.espec.ws/files/img_9246web111.jpg

Kent iemand deze klacht of een idee wat de oorzaak is ?.

Probleem treed op alle kanalen of source op, bij het afkoppelen van alle kabels en bij het aanzetten zit het probleem er nog steeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Diamon op 04-02-2011 00:43 ]

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zat je in het service menu? of iemand die functionaliteit wou toevoegen door model te veranderen? gaat nog al moeilijk om te oordelen op een vreemde taal? Is dit het menu van je flatscreen of iets anders? computer output naar scherm, wat moeten we ons hierbij voorstellen? Of zit er een Sammy go firmware op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon

Diamon

The Weird One

Foto is van internet en alle kabels afgekoppeld, zoals ik al gemeld in mijn posting !.
Maar menu komt qua opbouw overeen.

Heb nooit wat gedaan met firmware updates ofzoiets.

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Druk op exit en blijf drukken tot wanneer je deze boodschap 'Resets all settings to the default values' op het scherm krijgt.
Mocht je niet over de handleiding beschikken, deze kan je op de http://www.samsung.com/uk/support/main/supportMain.do met Search product support vinden. Zoek op LE32R72B en kies dan de LE32R72BX/XEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon

Diamon

The Weird One

Helaas, heeft het probleem niet opgelost.

Maar ik heb (uiteindelijk) waarschijnlijk wel de oorzaak gevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Diamon op 04-02-2011 00:42 ]

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:51
rick85 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:53:
Vandaag de LE40C530 gekocht @MM voor €373.09. Ben erg tevreden tot nu toe :)
Krijg morgen de HDMI kabel binnen om 'm aan te sluiten op mijn pc.

Puntjes: ik krijg vóór het zien van het eerste beeld van een DVD van USB de melding: geen ondersteund bestandstype. Ook erger ik me een beetje aan de pauze die tussen de 'delen' van een film zitten. Morgen heb ik dat 'probleem' niet meer aangezien ik dan alles zal streamen.. maar heeft iedereen dit?
Damn, mijn 32C530 heb ik een klein tijdje geleden gekocht voor €339. :X
Had liever 40" gehad.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Shaodar schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:48:
Ergens zag ik staan dat voordat je de upgrade doet, je eerst de oude moet opslaan/bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Zit te twijfelen. Meer dan 32" heb ik niet nodig, aangezien ik te dicht op het scherm zit daarvoor.

Samsung 32C530 voor 318 euro?
Of toch iets meer uitgeven en gaan voor de
Samsung 32C630 voor 402 euro?

Ja, inderdaad, het is de mediamarkt. Ik denk zelf dat ik het beeld van de C630 wel veel mooier vind en de 100hz functie is wel praktisch. Daarbij kan ik buiten de MM om bij correct de 32C530 ook voor prijs krijgen (correct), maar de 32C630 krijg je nergens voor onder de 470 euro. Dus dat zou een betere deal zijn denk ik ook.
Iemand ervaring met beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wil kijk of er voor mijn HT-C420 een firmware upgrade is en voor mijn LE32C530 een handleiding, maar het downloadcentrum is nog steeds stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
masser120 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:08:
Zit te twijfelen. Meer dan 32" heb ik niet nodig, aangezien ik te dicht op het scherm zit daarvoor.

Samsung 32C530 voor 318 euro?
Of toch iets meer uitgeven en gaan voor de
Samsung 32C630 voor 402 euro?

Ja, inderdaad, het is de mediamarkt. Ik denk zelf dat ik het beeld van de C630 wel veel mooier vind en de 100hz functie is wel praktisch. Daarbij kan ik buiten de MM om bij correct de 32C530 ook voor prijs krijgen (correct), maar de 32C630 krijg je nergens voor onder de 470 euro. Dus dat zou een betere deal zijn denk ik ook.
Iemand ervaring met beide?
Goh, heb je het forum al eens doorgelezen, of even gezocht binnen het forum op beide modellen? Daar is al zo vaak wat over gezegd en zelfs nog 1 a 2 pagina's terug ging het nog over de keuze tussen deze tv's.
Zelf eerst een beetje zoeken en lezen wordt van je verwacht hier binnen GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-07 21:32
PcDealer schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:12:
Ik wil kijk of er voor mijn HT-C420 een firmware upgrade is en voor mijn LE32C530 een handleiding, maar het downloadcentrum is nog steeds stuk :(
HT-C420

http://www.samsung.com/uk...=HT-C420&srchword=HT-C420

LE32C530

http://www.samsung.com/uk...0F1W&srchword=LE32C530F1W

Gewoon andere land kiezen firmwares/gebruikshandleiding zijn namelijk gewoon zelfde.

[ Voor 6% gewijzigd door devil-strike op 30-01-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

masser120 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:08:
Ik zit vaak op plm. anderhalve meter en zelfs dan vind ik dat ik wel een maatje groter dan 40" had kunnen doen. Kortom, vergis je niet: tenzij je letterlijk met je neus aan de TV geplakt zit zou ik toch zeker overwegen groter dan 32" te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 21:13
Gisteren de LE32C530 bij de MM in Amsterdam Noord gehaald voor € 326 (ex € 8 verwijdeingbijdrage). Ik had nog VVV-bonnen van mijn werk (Kerst) meteen een CAM - module voor mijn KPN TV aangeschaft en één HDMI kabel V1.3 (1,5 meter) voor mijn xbox 360.

Wat een beeld met de Games en TV een heel verschil. Ik moet zeggen dat ik hartstikke tevreden ben. Ik moet wel nog een aantal pagina's van de handleiding door nemen. Tevens ben ik aan het kijken op het internet voor een HDMI kabel van 5 meter voor verbinding met mijn PC. (dus heb je een goed adresje laat het weten).

Ik ga zo ook kijken hoe dat zit met de Firmware ... effe gechecked ik heb de nieuwste versie !

Enige wat ik niet kan vinden is hoe ik het deuntje als je hem opstart uit zet lijkt wel mijn wasmacine heeft dat geluidje ook. Moet mogelijk zijn kan het niet vinden.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mouse_NL schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:32:
[...]
Tevens ben ik aan het kijken op het internet voor een HDMI kabel van 5 meter voor verbinding met mijn PC. (dus heb je een goed adresje laat het weten).
Ik heb alles van Belkin (vga, hdmi.Toslink) en die hebben ook 5 meter kabels.
[...]
Enige wat ik niet kan vinden is hoe ik het deuntje als je hem opstart uit zet lijkt wel mijn wasmacine heeft dat geluidje ook. Moet mogelijk zijn kan het niet vinden.
Menu->Setup->General->Melody
(in tv mode)

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 30-01-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
PcDealer schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:50:
[...]
Ik heb alles van Belkin (vga, hdmi.Toslink) en die hebben ook 5 meter kabels.

[...]

Menu->Setup->General->Melody
(in tv mode)
Ik heb bij de HDMIkabelshop een v.1.4 betseld van 7,5 meter weet ik zeker dat ie lang genoeg is.

Thanx ik ga het nu nakijken voor het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:02
Mouse_NL schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:58:
[...]

Ik heb bij de HDMIkabelshop een v.1.4 betseld van 7,5 meter weet ik zeker dat ie lang genoeg is.

Thanx ik ga het nu nakijken voor het geluid.
erm?laatmaar, niet goed gelezen

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 30-01-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicmaker81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb sinds vrijdag een Samung UE32C6730.

Gisteren wat zitten uitproberen met deze tv. Ik had mijn Windows Home Server aanstaan, en op een gegeven moment zag ik deze ook te voorschijn komen in AllShare. Bovenin het icoon van de tv, in het midden een Windows Media Connect icoon en daaronder de server. Die kon ik aanklikken en vervolgens kon ik ook door de server bladeren. Alleen nu krijg ik dat niet meer voor elkaar. Ik zie de server niet verschijnen.
Ik heb op de server gekeken met netwerk monitor en daar zie ik de tv wel voorbijkomen. Ook heb ik nu de Samsung PC share manager geinstalleerd en ook hij ziet de tv verschijnen. Maar op de tv zie ik de Home server niet meer. Iemand een idee hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317322

Hallo,

Ik heb twee apparaten van samsung, tv - ue37c6000 + home theatre ht-c2500, en wanneer ik deze op het bekabelt netwerk aansluit dan heb ik voor beide apparaten maar een snelheid van 3 mbps. Da's jammer want op de ht-c zit @internet. Vaak wil deze op z'n eigen wat installeren. Het nieuws loopt na 1 minuut vast. Tevens is het vervelend dat je niet alle apps kunt verwijderen en je eigen instellen.

Ik was me wel af aan het vragen of ik met de wireless dongel een hogere snelheid krijg?
(Zit met usenet normaal gesproken op een snelheid van 2,5 Mega Byte).

Het kijken van een hd film gaat enigzins goed, subs zijn vaak niet te benaderen maar het stotert niet
althans bij de MacBook Pruts, een oude high end pc met win-xp kreeg het niet bijgehouden.
Mkv bestanden en vob bestanden zijn niet benaderbaar voor subs - althans hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedraad internet is tegenwoordig in huis 100 Mbit/s en als je recent installeerde mogelijks 1000 Mbit/s / 1 Gbit/s. Zelfs op 100 Mbit/s is dit nog altijd meer dan wat jou internet aanbieder jou aan huis levert. Als je bekabeld omruilt naar wifi ga je daar geen voordeel uithalen. De meeste dongles gebruiken een van deze standaarden:
IEEE 802.11b maximaal 11 Mbit/s
IEEE 802.11a maximaal 54 Mbit/s
IEEE 802.11g maximaal 54 Mbit/s
IEEE 802.11n minimaal 100 Mb/s en kan oplopen tot 540 Mb/s
dit zijn snelheden onder optimale omstandigheden!
Een 802.11n zou dus sneller kunnen gaan indien je van jou internet provider meer krijgt dan deze 100 Mb/s, wat jou bedraad netwerk reeds haalt. In mijn opinie ben je nog steeds goedkoper af indien je bedraad upgrade van 100 Mbit/s naar 1000 Mbit/s.
Wanneer je internet op je TV gebruikt, verminder het gebruik van andere toepassingen: torrent, p2p, usenet. Zet automatisch updaten af en kontroleer je thuis netwerk instellingen en aangesloten hardware voor conflicten of storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:05
Wie kan er wat meer duidelijkheid geven over wat nu de laatste FW is voor mijn 46C530?

Ik heb T-MSX5DEUC-2009.0 geïnstalleerd staan, deze staat ook op de download pagina van Samsung met releasedatum 16-12-2010

Het vreemde is dat versie T-TDT5DEUC-1023.0 2 keer vermeld staat: éénmaal ook als de versie die 16-12-2010 gereleased is en op 22-12-2010. Dit bestand is wel een paar MB kleiner dan de versie die ik nu er op heb staan. Voor mij is het nu niet duidelijk wat de laatse versie is. Reden dat ik evt. wil upgraden is dat (uiteraard) niet alle mkv's die ik nu even snel geprobeerd heb werken :|

Als dat niet werkt koop ik maar een Xtreamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
dimi_v schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:24:
Wie kan er wat meer duidelijkheid geven over wat nu de laatste FW is voor mijn 46C530?

Ik heb T-MSX5DEUC-2009.0 geïnstalleerd staan, deze staat ook op de download pagina van Samsung met releasedatum 16-12-2010

Het vreemde is dat versie T-TDT5DEUC-1023.0 2 keer vermeld staat: éénmaal ook als de versie die 16-12-2010 gereleased is en op 22-12-2010. Dit bestand is wel een paar MB kleiner dan de versie die ik nu er op heb staan. Voor mij is het nu niet duidelijk wat de laatse versie is. Reden dat ik evt. wil upgraden is dat (uiteraard) niet alle mkv's die ik nu even snel geprobeerd heb werken :|

Als dat niet werkt koop ik maar een Xtreamer :P
Denk even goed na. De firmware waar je het nu over hebt, is andere firmware dan die jij nodig hebt, wat je ook zelf kan zien.
Je hebt de msx firmware en niet de TTDT.
Je kan dus ook niet upgraden naar een van die 2 en bent al in het bezit van de laatste firmware.
Hoe kom je erbij dat je die andere zou moeten installeren?
Daarbij komt dat het niet het probleem verhelpt dat al je mkv's worden afgespeeld. Dit lost andere zaken op.
MKV zijn containers met alle verschillende dingen erin waardoor het al snel zo kan zijn dat er iets niet wordt ondersteund door Samsung. Vind je dit niks, gebruik dan maar een Xtreamer, of download betere bestanden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:05
ja, denk dat ik dat maar ga doen (kopuh kopuh kopuh!) :)

Maar is er dan het verschil in de FW versies mbt de hardware :? De pagina laat specifiek alle FW voor de LE46C530 zien dus ik snap het niet zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

musicmaker81 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:39:
[...]
Maar op de tv zie ik de Home server niet meer. Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Kun je een refresh doen? Met Rode A geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
dimi_v schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:55:
ja, denk dat ik dat maar ga doen (kopuh kopuh kopuh!) :)

Maar is er dan het verschil in de FW versies mbt de hardware :? De pagina laat specifiek alle FW voor de LE46C530 zien dus ik snap het niet zo 8)7
Ja daar is een verschil in!
Vandaar die verschillende versies ook! Je hebt nu gewoon de goede versie en de laatste firmware geïnstalleerd.
Dus dat wordt kopuhkopuhkopuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solid67
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-04 11:41
Ik ben aan het kijken naar de UE40C serie.
Op de samsung site onder ..."service: instructiegidsen" zie ik verschillende typen staan.

Ik heb gezocht in de forums maar kan geen verwijzingen vinden naar de betekenis en/of het belang van de verschillende codes.

Kan iemand meer inzicht geven??

Rob

Gemelde typen:
UE40C6000 led-tv 40"
UE40C6000RH
UE40C6000RHXXC
UE40C6000RW
UE40C6000RWXXC
UE40C6000RWXXH
UE40C6000RWXXN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-07 22:37
Gisteren mijn LE40C550 uigepakt, wat een prachtig apparaat! Totaal geen backlight bleeding prachtige kleuren en heerlijk donkere zwart waardes. DLNA werkt ook prachtig lekker makkelijk 1080p bestanden streamen :D Iedereen bedankt voor het helpen met mijn keuze ik ben erg tevreden! _/-\o_

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214473

Heb gister de LE37C530 gekocht maar ben niet helemaal tevreden. De kijkhoek is ronduit slecht. Heb inmiddels gelezen dat meerdere gebruikers hier last van hebben/hadden en ben benieuwd wat zij hieraan gedaan hebben.

In het service menu stond dat ik een 37L6AF0C paneel heb, ofwel AUO. Als ik deze site die hier rond gaat moet geloven (http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html) zit in deze TV altijd een MVA paneel. Is dat zo? En is het ook zo dat deze inderdaad minder goed is dan bijvoorbeeld een PVA?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-07 22:37
Anoniem: 214473 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:49:
Heb gister de LE37C530 gekocht maar ben niet helemaal tevreden. De kijkhoek is ronduit slecht. Heb inmiddels gelezen dat meerdere gebruikers hier last van hebben/hadden en ben benieuwd wat zij hieraan gedaan hebben.

In het service menu stond dat ik een 37L6AF0C paneel heb, ofwel AUO. Als ik deze site die hier rond gaat moet geloven (http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html) zit in deze TV altijd een MVA paneel. Is dat zo? En is het ook zo dat deze inderdaad minder goed is dan bijvoorbeeld een PVA?

Alvast bedankt!
Voot mij is dit de reden geweest om voor de 40inch variant te gaan van de C550. Ik heb nu een PVA paneel (SQ03) en moet zeggen ziet er echt heel goed uit! Misschien kan je nog ruilen want er valt niks aan te doen, aangezien het aan de hardware ligt en niet aan de firmware oid.

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Op de c654 zitten 2 USB poorten. Weet iemand of hier ook verschillen in zitten? Ik kan nml alléén met de onderste poort, waar ook HD bij staat, met een USB stick films kijken. Ook PVR werkt alléén op die poort.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

solid67 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:25:

Kan iemand meer inzicht geven??

Gemelde typen:
UE40C6000 led-tv 40"
UE40C6000RH
UE40C6000RHXXC
UE40C6000RW
UE40C6000RWXXC
UE40C6000RWXXH
UE40C6000RWXXN
Zijn allemaal hetzelfde scherm met andere interne hardware en/of geschikt voor bepaalde landen. XXN Nederland en XXH GB (denk ik).

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 31-01-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:05

Alvast bedankt!
Dit is een mindere paneel. Of je gaat voor 32 inch of de 40inch. maar dat geeft ok geen zekerheid dat je een PVA paneel krijgt. Het is gewoon een loterij. Maar bij 37inch niet, daar is t standaard een mva.

Btw, de 37inch versie heeft ook last van een hoge zoemgeluid die van de tv afkomt. Dit is wat ik veel heb gelezen van eigenaren van de 37inch. Dit kan erg vervelend zijn bij stille momenten van een film of s avonds. Ik heb een trauma aan overgehouden bij een b550 :P Ik weet niet of je het al gemerkt hebt?

[ Voor 18% gewijzigd door M0otje op 31-01-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn

Alvast bedankt!
Ja het klopt wat op die site staat. Verbind daar zelf verder je conclusies aan. Is al heel veel besproken hier en wordt een beetje moe van het gezeur over de panelen. Doe van te voren beter onderzoek, of breng hem terug en ruil hem om voor een groter exemplaar met goed paneel. klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
M0otje schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:56:
[...]

Dit is een mindere paneel. Of je gaat voor 32 inch of de 40inch. maar dat geeft ok geen zekerheid dat je een PVA paneel krijgt. Het is gewoon een loterij. Maar bij 37inch niet, daar is t standaard een mva.

Btw, de 37inch versie heeft ook last van een hoge zoemgeluid die van de tv afkomt. Dit is wat ik veel heb gelezen van eigenaren van de 37inch. Dit kan erg vervelend zijn bij stille momenten van een film of s avonds. Ik heb een trauma aan overgehouden bij een b550 :P Ik weet niet of je het al gemerkt hebt?
Zo minder is die niet, alleen de kijkhoek is wat minder dan de sq modellen, voor de rest is het een goed paneel van AUO(q4 2010 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Laatst online: 21-07 14:36
timwijn schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:53:
[...]

Ja maar, het gaat hier echt specifiek om het "blokjesprobleem", niet dat het beeld soms even schokt, maar echt blokjes vertoond voor 1-2 seconden.
http://www.twitvid.com/HYF5V <-- dat probleem.

Overigens niet mijn filmpje, maar van een bovenstaande gebruiker in dit forum :)
Nou, maar weer eens met Samsung gebeld: "Ja meneer, het probleem is bekend. We zijn er met Ziggo mee bezig. Nee, we kunnen niet aangeven wanneer er een firmware update aankomt".

Volgens die helpdesk figuur komt het trouwens bij alle Samsung modellen voor i.c.m. met een CI+ module :?

Ga maar eens met Ziggo bellen of die meer weten.

Greetz,

Raz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees529
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-12-2014
Beste Tweakers, heb onlangs de UE40C6700 gekocht. De eerste week perfect beeld, na een week begonnen de blokjes te verschijnen, het lijkt steeeds erger te worden, zelfs het geluid valt soms weg. Ik heb op aanraden mijn coax kabel en connectoren vervangen. Ik heb de laatste software geinstalleerd. Ik weet eigenlijk niet meer wat te doen. Ik heb de tv gekocht bij Maxwell, deze verwijzen me naar onsbrabantnet in valkenswaard, deze kunnen er niets aan doen zeggen ze. Ik weet het niet meer, kan iemand mij helpen.
Vast bedankt, Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
Kees529 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:14:
Beste Tweakers, heb onlangs de UE40C6700 gekocht. De eerste week perfect beeld, na een week begonnen de blokjes te verschijnen, het lijkt steeeds erger te worden, zelfs het geluid valt soms weg. Ik heb op aanraden mijn coax kabel en connectoren vervangen. Ik heb de laatste software geinstalleerd. Ik weet eigenlijk niet meer wat te doen. Ik heb de tv gekocht bij Maxwell, deze verwijzen me naar onsbrabantnet in valkenswaard, deze kunnen er niets aan doen zeggen ze. Ik weet het niet meer, kan iemand mij helpen.
Vast bedankt, Kees
Lees de post hierboven eens, en er is nog meer in dit topic te vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-07 16:05
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik heel erg weinig kan vinden over de Samsung ue46c6800 LED TV. Op de site van samsung staat ie beschreven maar ik kan 'm maar in heel weinig winkels vinden (behalve dan via postbank rentepunten voor 1000 euro wat mij "goedkoop lijkt" ). Iemand enig idee waarom, is er iets mis met deze tv/serie?

[ Voor 6% gewijzigd door degranulatie op 01-02-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317322

Anoniem: 315629 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:15:
...
Wanneer je internet op je TV gebruikt, verminder het gebruik van andere toepassingen: torrent, p2p, usenet. Zet automatisch updaten af en kontroleer je thuis netwerk instellingen en aangesloten hardware voor conflicten of storingen.
Thnks voor je reactie, ik had bij netwerk alles automatisch staan. Nu heb ik zelf een ip toegewezen en nu heb ik 20mbps in plaats van 3mbps. Internet reageert nu sneller maar het werkt nog steeds niet 0.0

Er zit een journaal ap en deze loopt hier telkens vast na ongev. 50 sec. Ik heb laatste nos jounaal en nos journaal in de apgeprobeerd maar hij doet het bij beide. Ik heb geprobeerd om wat aps te verwijderen zodat wat meer geheugen van 60MB beschikbaar komt maar dit werkt niet. Tevens vind ik het vreemd dat ik bepaalde aps niet kan verwijderen, zoals facebook e.d.

Youtube werkt wel dus ik vraag me af of die ap niet gewoon buggy is.

Een software update heb ik ook gedaan.

Iem. nog tips of opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je iemand kent die een switch (geschikt voor 100 Mbp/s & 1Gbit/s) in zijn netwerk hangen heeft, eens vragen of hij daarmee langskomt en zien of daar winst te halen is? Modem -> switch > flatscreen, computers, nas. Zit je met een lange netwerkabel naar je flatscreen ook eens uitkijken of je kunt testen met een cat6 (eventueel extra afgeschermde) kabel. Pas op er zijn switchen die enkel 1 Gbit/s ondersteunen en geen 100 Mbit/s. Nakijken of de (modem/router) rule settings heeft voor inkomend en uitgaand verkeer? Log nakijken of er verkeer geblokeerd wordt van en naar je flatscreen? Test doen met je flatscreen aan de WAN kant te plaatsen: plaats het static IP van je flatscreen in de DMZ van je modem/router, hierbij lijkt het of je flatscreen rechtstreeks aan het internet hangt. Doe dit alleen voor test en maak dit geen bestaande situatie! Indien je nog betere verbindingen krijgt, moet je eens kijken of je rules moet opzetten voor bepaald in en uitgaand verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Wortelboer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-07 15:38
Ik heb, gelet op de negatieve reacties hier, nog geen update van de firmware gedaan voor mijn UE46C6740. Maar vandaag kwam ik er achter dat ik wel een nieuwe versie van internet@TV heb.
Deze is nu TV internet 2.359-5.100274 (gisteren was deze nog 2.350)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
B.Wortelboer schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:23:
Ik heb, gelet op de negatieve reacties hier, nog geen update van de firmware gedaan voor mijn UE46C6740. Maar vandaag kwam ik er achter dat ik wel een nieuwe versie van internet@TV heb.
Deze is nu TV internet 2.359-5.100274 (gisteren was deze nog 2.350)
Lol, wat voor negatieve reacties over firmware updates heb je gelezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147374

degranulatie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:45:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik heel erg weinig kan vinden over de Samsung ue46c6800 LED TV. Op de site van samsung staat ie beschreven maar ik kan 'm maar in heel weinig winkels vinden (behalve dan via postbank rentepunten voor 1000 euro wat mij "goedkoop lijkt" ). Iemand enig idee waarom, is er iets mis met deze tv/serie?
De C6800 is vrijwel identiek aan de C6700. Enig verschil is dat de C6800 over opnamefunctie via USB beschikt. Voor informatie over het beeld van die tv, kan je dus best zoeken naar recensies over de C6700 of zelfs C6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Shaodar schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:13:
Op de c654 zitten 2 USB poorten. Weet iemand of hier ook verschillen in zitten? Ik kan nml alléén met de onderste poort, waar ook HD bij staat, met een USB stick films kijken. Ook PVR werkt alléén op die poort.
Iemand enig idee?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
timwijn schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:53:
[...]

Ja wil ik ook wel weten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
Anoniem: 147374 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:55:
[...]

De C6800 is vrijwel identiek aan de C6700. Enig verschil is dat de C6800 over opnamefunctie via USB beschikt. Voor informatie over het beeld van die tv, kan je dus best zoeken naar recensies over de C6700 of zelfs C6000.
Bedankt voor je reply, aangezien ik bij UPC zit heb ik niets aan die PVR dus kan ik beter de 6700 aanschaffen lijtk me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 315629 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:01:
[...]
Pas op er zijn switchen die enkel 1 Gbit/s ondersteunen en geen 100 Mbit/s.
[...]
Op glas ja, welke switches met alleen utp ondersteunen geen 10/100/1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42
Ik heb een samsung LE40F86.
Ik had altijd digitale tv van upc, de box was dan verbonden via een scart kabel.

Wanneer ik dan mijn tv aanzette en de upc box aandrukte ging mijn tv gelijk naar het kanaal waar het signaal binnen komt en kon ik tv kijken.

Ik heb nu digitale tv van upc met hd (de zwarte cisco box). Deze is verbonden via hdmi.
Wanneer ik nu mijn tv aanzet, gaat de tv niet gelijk naar het kanaal waar het signaal binnen komt.

Moet dus eerst 3 x op source drukken voordat ik op hdmi 2 zit.

Is het mogelijk dat wanneer ik de upc box aanzet, dat ik dan direct beeld heb zonder dat ik het kanaal op moet zoeken middels de source knop?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Laatst online: 21-07 14:36
Er is nog hoop voor mensen met het blokjes probleem. Ontving deze reactie van Samsung:
Samsung klantnummer: #########

Geachte heer,

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.

De bedoeling is dat deze firmware binnen enkele weken beschikbaar wordt gesteld.

Indien u vragen heeft, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met ons Contact Center op het nummer 0900 - SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tariq Idoe

Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
Greetz,

Raz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik zie dat er as zaterdag bij de Aldi deze ophnagset te koop is:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_05/OFF14.SHTML

Misschien niet helemaal op de juiste plaats hier, maar aangezien ik mijn UE40C6700 toch netjes wil ophanegn (en niet hoef te draaien) zat ik te twijfelen om dit te kopen. Iemand voors'en of tegens voor dit systeem?

En hoe hoog is een mooie hoogte om de TV op te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
VAnTurenhout schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:09:
Ik zie dat er as zaterdag bij de Aldi deze ophnagset te koop is:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_05/OFF14.SHTML

Misschien niet helemaal op de juiste plaats hier, maar aangezien ik mijn UE40C6700 toch netjes wil ophanegn (en niet hoef te draaien) zat ik te twijfelen om dit te kopen. Iemand voors'en of tegens voor dit systeem?

En hoe hoog is een mooie hoogte om de TV op te hangen?
Hoe moet ik dat zien? Lijken wel zuignappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Nee, volgens mij worden er twee schijven met bouten in de muur gedraaid, waartussen een staalkabel zit. Op de TV monteer je twee rollen,w aarmee je de tv aan de kabel kunt hangen. Ik weet dat Samsung zelf ook zo'n soort systeem heeft, maar een paar veelvouden duurder is.

http://www.google.nl/imgr...dsp=45&ved=1t:429,r:0,s:0

[ Voor 1% gewijzigd door VAnTurenhout op 02-02-2011 14:17 . Reden: Zou de TV naar zijn grootje gaan... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb een vraag met betrekking tot het paneel dat ik heb...

De sticker op het paneel zelf geeft aan dat dit een AU paneel is (HW04) en dit werd ook bevestigd door meerdere mensen. (zie ook paar posts terug)

Nu heb ik het 'secret menu' van Samsung er op na gekeken en daar staat weer iets heel anders.
32A1AF0C, wat volgens deze site http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html toch echt een paneel van Samsung zelf is....

32 — inches, the screen size
A — panel manufacturer (A = Samsung; D = CMO; L = AUO; I = CPT)
1 — frequency (6 = 50/60 Hz; 1 = 100/120 Hz; 2 = 200/240 Hz)
A — panel (A = AntiGlare; T = TN; U = Ultra Clear)
F — resolution (F = Full HD; H = HD; U = UD)
0 — 1st, 2nd panel and so on (1st = 0; 2nd = 1 ...)
C — backlight unit (C = CCFL; L = LED; E = Edge LED)

Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet geloven? Hoe kunnen deze twee (sticker en menu) van elkaar afwijken?

En ik maar denken dat de C650 modellen een ultra clear panel hadden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb vandaag op het werk een LE40C530 opgezet. Ik krijg echter geen free2air kanalen gevonden. Moet de coax wel aangesloten zijn op AIR te ontvangen? Of wellicht geen signaal omdat het gebouw te veel afschermt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo na een paar dagen eindelijk de rust weer gevonden; Mijn LE32C530 bevalt prima. Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen om mijn PC op de TV aan te sluiten middels HDMI (bleek dat ik 2 HDMI poorten had! één op de interne kaar en 1 op de externe kaart (Acer Aspire M3641).

Wat mij niet gelukt is is mijn geluid op de TV, laat me het zo zeggen het lukt wel door steeds te switchen, maar niet om zowel op de TV als de PC tegelijk geluid af te spelen, heeft iemand een idee laat het me weten. Ik heb wel hier en daar gelezen dat het een software iets is maar heb nog geen switch kunnen vinden.

Dan nog de CAM module op zich niet te klagen ware het niet dat het mij niet duidelijk iw of je voor die antennen wel of niet die stroom adapter gebruiken moet. Op de TV heb ik hem aangesloten direct en ik heb gewoon signaal. Bel ik echter met de KPN dan zeggen ze dat de adapter er tussen moet want anders gaat volgens mij de antenne anders stuk? Ik mag aannemen dat ik op de TV rechtstreeks de antenne kan aansluiten of werkt dat echt niet zo?.

Ik zit nog soms te klooien met de kleur en geluidsinstelling zelf van de TV, maar dat is smaak. Heb ik nog een laatste vraag ... hoe krijg ik met 1 knop PIP en welke is dat of moet ik elke keer via het setup menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
PcDealer schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:49:
Ik heb vandaag op het werk een LE40C530 opgezet. Ik krijg echter geen free2air kanalen gevonden. Moet de coax wel aangesloten zijn op AIR te ontvangen? Of wellicht geen signaal omdat het gebouw te veel afschermt?
ik denk dat je wel een antenne oid nodig hebt want anders krijg je geen signaal; met signaal geeft hij dan wel door wat free is .... denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Wortelboer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-07 15:38
timwijn schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:53:
[...]

zie hiervoor de reacties in" [LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 Series" (betreft dezelfde firmware) m.b.t. problemen met de apps (internet@tv) na upgrade van de firmware met versie 3006.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
je geeft zelf het antwoord,de bovenste is alleen voor fw update

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-07 12:05
Heb vandaag een Samsung UE32C6000 gekocht. Maar via USB kan ik .mkv bestanden niet afspelen, divx wél. Ik dacht dat deze tv nochtans mkv ondersteunde. Firmware is 10.16. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eigenlijk zou ik de LE46C630 gaan kopen, maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen. De kijkafstand is ongeveer 4 meter en ik denk dat 46" dan misschien toch wat klein is. Nu zit ik te kijken naar de LE55C650 alleen kan ik daar niet echt goede reviews van vinden.

Iemand hier wat info of een goede review van de LE55C650 ?

Ik ben bang dat ik over een paar maanden 46" toch wat aan de kleine kant vind en er van baal dat ik toch geen grotere genomen heb. Het prijsverschil vind ik opzich niet enorm groot voor 9" extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-07 23:48
PVR functie staan aan op mijn c650 maar mijn usb stick bleek wel erg klein. Nu in de aanbieding bij kruidvat een samsung portable S2 schijf. Werkt perfect aan de tv. aanrader voor iedereen met PVR, schijf is 320gb

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PilatuS schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:00:
Eigenlijk zou ik de LE46C630 gaan kopen, maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen. De kijkafstand is ongeveer 4 meter en ik denk dat 46" dan misschien toch wat klein is. Nu zit ik te kijken naar de LE55C650 alleen kan ik daar niet echt goede reviews van vinden.

Iemand hier wat info of een goede review van de LE55C650 ?

Ik ben bang dat ik over een paar maanden 46" toch wat aan de kleine kant vind en er van baal dat ik toch geen grotere genomen heb. Het prijsverschil vind ik opzich niet enorm groot voor 9" extra.
Op 4 meter lijkt mij 46 inch voldoende, maar ja sommige mensen hebben gewoon graag de grootste tv. 55 is echt huge, en denk er ook aan hoe dat uitziet als je de tv niet aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Freakster86 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:28:
Ik heb een vraag met betrekking tot het paneel dat ik heb...

De sticker op het paneel zelf geeft aan dat dit een AU paneel is (HW04) en dit werd ook bevestigd door meerdere mensen. (zie ook paar posts terug)

Nu heb ik het 'secret menu' van Samsung er op na gekeken en daar staat weer iets heel anders.
32A1AF0C, wat volgens deze site http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html toch echt een paneel van Samsung zelf is....

32 — inches, the screen size
A — panel manufacturer (A = Samsung; D = CMO; L = AUO; I = CPT)
1 — frequency (6 = 50/60 Hz; 1 = 100/120 Hz; 2 = 200/240 Hz)
A — panel (A = AntiGlare; T = TN; U = Ultra Clear)
F — resolution (F = Full HD; H = HD; U = UD)
0 — 1st, 2nd panel and so on (1st = 0; 2nd = 1 ...)
C — backlight unit (C = CCFL; L = LED; E = Edge LED)

Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet geloven? Hoe kunnen deze twee (sticker en menu) van elkaar afwijken?

En ik maar denken dat de C650 modellen een ultra clear panel hadden :?
De sticker op het paneel zelf moet je geloven omdat dat door fabriekant van paneel eropgeplakt word.
Ik heb volgens SM ook een Samsung paneel, maar is toch echt een AUO T370HW03 paneel, kan je zien door vergrootglas de pixels tebekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Phusebox schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:12:
[...]

Op 4 meter lijkt mij 46 inch voldoende, maar ja sommige mensen hebben gewoon graag de grootste tv. 55 is echt huge, en denk er ook aan hoe dat uitziet als je de tv niet aan hebt staan.
Daarnaast ziet het er thuis groter uit dan in de winkel. En denk ook aan je stroomverbruik. Ik denk dat je beter een hoger model kan pakken dan een grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
lapino schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:45:
Heb vandaag een Samsung UE32C6000 gekocht. Maar via USB kan ik .mkv bestanden niet afspelen, divx wél. Ik dacht dat deze tv nochtans mkv ondersteunde. Firmware is 10.16. Iemand?
MKV is een container van bestanden, het kan soms zijn dat er een MKV bestand daardoor tussen zit die hij niet pakt. Heb ik ook wel eens, maar over het algemeen gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
VAnTurenhout schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:16:
Nee, volgens mij worden er twee schijven met bouten in de muur gedraaid, waartussen een staalkabel zit. Op de TV monteer je twee rollen,w aarmee je de tv aan de kabel kunt hangen. Ik weet dat Samsung zelf ook zo'n soort systeem heeft, maar een paar veelvouden duurder is.

http://www.google.nl/imgr...dsp=45&ved=1t:429,r:0,s:0
Ik vind het systeem erg goedkoop, voor die 15 euro kun je er geen bult aan vallen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266434

heb onlangs een le46c630 gekocht bij de mm almere. Ben een beetje ontevreden over de beeldkwaliteit van de aa03 panel die erin zit. Heb wat instellingen geprobeerd van avsforum (zoek naar best buy instellingen) die er redelijk uitzien, alleen de zwartwaardes lijken niet echt optimaal. Maar misschien is er niet veel meer uit dit panel type te halen, heeft iemand ervaring, instellingen (links) met dit speifieke panel? Kan er niet veel info over vinden moek eerlijk zeggen. Wat me wel opviel was dat na het gebruiken van deze instellingen de kijkhoek beter leek te zijn geworden, waar deze eerst abominabel leek ???

Sowieso schijnt een SQ panel beter te zijn, maar het is me niet helemaal duidelijk of alle le46c630 een AU (mva) panel hebben. Zoniet zou het de moeite waard zijn hiermee naar de mm terug te gaan en zouden ze dit uberhaupt accepteren als omruil reden (vooral omdat de tv natuurlijk niet meer in de doos zit en niet ongebruikt is nu naar hun normen neem ik aan?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:04
Ik heb een dringende vraag en kan zo snel geen antwoord vinden op Google. Voor mijn is voor een beurs de Samsung LE46C630 aangeschaft. Nu wil men op de beurs films afspelen via USB in avi. Nu weet ik dat de hardware die in tv's zit niet altijd krachtig genoeg is om films af te spelen. Ik heb al op de site van samsung gekeken en men geeft aan dat hij AVI, WMV, MPEG, MP4, VOB ondersteund. Vraag is alleen of dit ook vloeiend verloopt, of wordt het één grote stotterbende.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 53 ... 75 Laatste