Eerst Tweakers, dan shoppen! Bekijk onze selectie van de beste Black Friday deals en voorkom een miskoop door valse kortingen.

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:34
PcDealer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:22:
[...]

Ben ook benieuwd. De Harense Smid "stunt" namelijk elke week met de LE32C530 voor EUR 399,00 en afgelopen weekend zelfs in dezelfde folder voor EUR 379,00 EN EUR 399,00.
40"c530 deze week bij saturn groningen maar 429 euro :)
offtopic: waarom is de iPad nou weer uitgesloten van de btw weg ermee actie |:(

[ Voor 12% gewijzigd door timwijn op 24-01-2011 11:56 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55
timwijn schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:55:
[...]

40"c530 deze week bij saturn groningen maar 429 euro :)
offtopic: waarom is de iPad nou weer uitgesloten van de btw weg ermee actie |:(
Bij Mediamarkt heb je dus voor nog minder de C550.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 23:20

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Loop ik gisteravond de slaapkamer in, zie ik mijn C530 ineens aan het zoeken naar een software update? Had ie blijkbaar helemaal zelf bedacht terwijl ie op standby stond... 8)7

Waar zoekt ie dan? Op de USB poort? En kan dat nog ergens uitgeschakeld worden?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
hars73 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:57:
Loop ik gisteravond de slaapkamer in, zie ik mijn C530 ineens aan het zoeken naar een software update? Had ie blijkbaar helemaal zelf bedacht terwijl ie op standby stond... 8)7

Waar zoekt ie dan? Op de USB poort? En kan dat nog ergens uitgeschakeld worden?
Hij zoekt via de kabel. Waarschijnlijk stuurt de provider updates via de kabel.

Ik heb het zelf ook een keer 's nachts gemerkt. Ik werd wakker en keek half slaperig naast me, staat de TV aan. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• guz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 17:33

guz

timwijn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 09:53:
@guz hier is al zo immens veel over gepraat in dit forum. Zoek bijv. Op sq01, dan komen er hier genoeg posts ook met links. 1 of 2 pagina's terug is de panelendiscussie nog weer aangezwengeld met de nodige bronnen.
De samsung panelen geven gewoon de beste zwartwaardes etc. Maar zo lang je niet verschillende panelen naast elkaar hebt staan, zal het je ook niet opvallen. Beiden geven gewoon uitstekend beeld.
bedankt maar ik had idd al het e.e.a. gevonden.

teeveetje is net binnen, ik ben een happy camper, het is een SQ02

watskeburt

• LuPo
  • Nu online
guz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:06:
[...]

bedankt maar ik had idd al het e.e.a. gevonden.

teeveetje is net binnen, ik ben een happy camper, het is een SQ02
Ik heb het al een keer eerder gevraagd, maar waar kun je zien welk paneel je hebt? De doos heb ik al weggegooid en achterop zit een witte sticker maar daar vind ik geen SQ..

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-11 21:50
Ik volg al een tijdje dit topic en daarin zag ik dat donderdag de btw weg ermee actie bij de MM begint. Waardoor ik dan definitief een TV ga kopen.

Dit gaat de C550 worden aangezien deze DLNA en Full-HD is, ik heb nog een tijdje aan de C630 gedacht aangezien deze 100Hz heeft. De prijzen in de actie weken zijn echter:

37C550: €368

40C630: €494 (40inch goedkoper dan de 37 inch :S)

(uitgaande van de internet prijzen, weet iemand de prijzen ín de MM)

Waarbij de prijs de doorslag heeft gegeven om de C550 te kopen en deze heel wat minder input lag heeft.
Nu las ik ook dat ik een SQ01 of een SQ02 paneel moet hebben, waar is dit precies te vinden? en heb ik zo een goede keus gemaakt?

[ Voor 14% gewijzigd door crepsly op 24-01-2011 14:11 ]

• Phusebox
crepsly schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:03:
Ik volg al een tijdje dit topic en daarin zag ik dat donderdag de btw weg ermee actie bij de MM begint. Waardoor ik dan definitief een TV ga kopen.

Dit gaat de C550 worden aangezien deze DLNA en Full-HD is, ik heb nog een tijdje aan de C630 gedacht aangezien deze 100Hz heeft. De prijzen in de actie weken zijn echter:

37C550: €368

40C630: €494 (40inch goedkoper dan de 37 inch :S)

(uitgaande van de internet prijzen, weet iemand de prijzen ín de MM)

Waarbij de prijs de doorslag heeft gegeven om de C550 te kopen en deze heel wat minder input lag heeft.
Nu las ik ook dat ik een SQ01 of een SQ02 paneel moet hebben, waar is dit precies te vinden? en heb ik zo een goede keus gemaakt?
Hier hebben ze de volgende prijzen in 3 Mediamarkten (Limburg):

37C550: € 469 (btw actie: € 394)
40C550: € 495 (btw actie: € 416)
40C630: € 599 (btw actie: € 503)

Ik heb zelf gekozen voor C550 vanwege de lage inputlag en de beeldkwaliteit was nagenoeg gelijk aan de C630.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 24-01-2011 14:37 ]

• crepsly
Bedankt Phusebox, €394 voor de 37inch mooi onder de 400 grens :) Die ga ik halen, als ik ze zover kan krijgen dat ze kijken of het een SQ01 of SQ02 is. Iemand daar nog tips voor, waar ik het kan vinden en hoe ik de verkoper zo ver kan krijgen dat hij gaat kijken?

• Phusebox
crepsly schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:33:
Bedankt Phusebox, €394 voor de 37inch mooi onder de 400 grens :) Die ga ik halen, als ik ze zover kan krijgen dat ze kijken of het een SQ01 of SQ02 is. Iemand daar nog tips voor, waar ik het kan vinden en hoe ik de verkoper zo ver kan krijgen dat hij gaat kijken?
De sticker zit (als je voor de tv staat) aan de rechterzijkant boven het paneel met aansluitingen. Kijk even in de winkel, dan zie je wel waar de sticker zit.

Geef gewoon aan dat er nogal wat verschil in de panelen schijnt te zitten en je wil voorkomen dat je achteraf weer terug moet komen om te ruilen, ze kunnen de doos dan meestal wel even opensnijden, piepschuim optillen en dan kun je ff het foam aan de kant doen en de sticker zien.

Alleen volgens deze site is de 37" er niet in PVA (SQ panel) : http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 24-01-2011 15:48 ]

• crepsly
Owh dat is jammer dan misschien toch voor de 40inch gaan, is wel erg groot. Bedankt voor de site ik zie dat er geen enkele 37inch is met PVA paneel. Onder het motto van MORE SCREEN = MORE BETTER >:)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 15:07

yGiDoRp

Sawasdee

Af en toe kom ik wel een mkv file tegen die mijn C6000 niet slikt.

Als ik die file dan door mkv2vob haal pakt de tv hem wel altijd. En het converteren is eenvoudig en snel.

mkv2vob is hier gratis verkrijgbaar: http://www.mkv2vob.com/showthread.php?tid=1

note:
A program which will remux MKV with x264 video and AC3 audio to a VOB file which is playable on the sony PS3. No transcoding/recompression is done, the streams are simply split and mux into the VOB.

[ Voor 28% gewijzigd door yGiDoRp op 24-01-2011 16:12 ]

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 16:34
Phusebox schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:47:
[...]

De sticker zit (als je voor de tv staat) aan de rechterzijkant boven het paneel met aansluitingen. Kijk even in de winkel, dan zie je wel waar de sticker zit.

Geef gewoon aan dat er nogal wat verschil in de panelen schijnt te zitten en je wil voorkomen dat je achteraf weer terug moet komen om te ruilen, ze kunnen de doos dan meestal wel even opensnijden, piepschuim optillen en dan kun je ff het foam aan de kant doen en de sticker zien.

Alleen volgens deze site is de 37" er niet in PVA (SQ panel) : http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html
Klopt in alle c530 37" modellen gebruiken ze 1 en de zelfde auo a-mva3 paneel, en ik moet zeggen ziet er goed en strak uit, en zelfs in sommige gevallen beter dan de sq panelen op kijkhoek na, zwart is ook perfect en 1 maal goed ingesteld is het gewoon genieten, ook in de input lag bij auo lager dan de sq panelen.

• timwijn
LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:52:
[...]

Ik heb het al een keer eerder gevraagd, maar waar kun je zien welk paneel je hebt? De doos heb ik al weggegooid en achterop zit een witte sticker maar daar vind ik geen SQ..
Door de ventilatiegrill aan de achterkant kijken. Dan kan je op die sticker zien wat voor paneel je hebt.

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
ik wou dit weekend de UE40C6710 kopen maar was niet op voorraad bij de MM.
nu ik de 19% btw actie zie ben ik erg blij dat ze hem niet hadden! toen baalde ik wel natuurlijk.
aanstaande donderdag mijn slag maar eens dan :D

In Zoetermeer kost die 999 euro terwijl die in Rotterdam 1149 kost. erg apart dat ze verschillende prijzen hanteren.

• hars73
  • Laatst online: 05-11 23:20

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Hij zoekt via de kabel. Waarschijnlijk stuurt de provider updates via de kabel.

Ik heb het zelf ook een keer 's nachts gemerkt. Ik werd wakker en keek half slaperig naast me, staat de TV aan. :+
Ja ik weet dat Ziggo dat bijvoorbeeld doet voor losse decoders. Maar dat ze dat ook zouden doen voor tv's? Ik vond het wel apart in ieder geval. Kan me voorstellen dat je je 's nachts rotschrikt :X

• LuPo
  • Nu online
timwijn schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:26:
[...]

Door de ventilatiegrill aan de achterkant kijken. Dan kan je op die sticker zien wat voor paneel je hebt.
Ah thanks. Het is een A06 en er staat ook LTF. Dus Samsung paneel? :P

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:30
LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:53:
[...]

Het is dan een AU Optronics volgens mij. Je moet een S hebben. Kun je eenpic maken, zodat ik kan bekijken hoe de sticker eruit ziet? Nu met 19% actie wil as donderdag langs een MM.

Wat ik mij afvraag is welk versie HDtvtest had. Ik weet dat het een spva paneel is maar welke SQ, aangezien sq1 en 2 10bit panelen zijn en de rest 8bit?

[ Voor 17% gewijzigd door M0otje op 24-01-2011 17:28 ]

• timwijn
LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:53:
[...]

Volgens mij wel ja! Zelfde paneel als ik heb in mijn C630! :)
@mootje ltf is Samsung paneel niet AU.
Voor Samsung paneel hoef je niet per se een S te hebben hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door timwijn op 24-01-2011 18:36 ]

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:30
timwijn schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:35:
[...]

Volgens mij wel ja! Zelfde paneel als ik heb in mijn C630! :)
@mootje ltf is Samsung paneel niet AU.
Voor Samsung paneel hoef je niet per se een S te hebben hoor.
Net dat ik denk dat ik het paneelloterij begrijp... :P Stel ik wil een Samsung paneel en het moet een sq1 of sq2 zijn, wat hoor ik dan te zien op de sticker? Ik wil er na deze week nooit meer over panlen en dergelijke horen. ben er klaar mee :P

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
PcDealer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:22:
[...]

Ben ook benieuwd. De Harense Smid "stunt" namelijk elke week met de LE32C530 voor EUR 399,00 en afgelopen weekend zelfs in dezelfde folder voor EUR 379,00 EN EUR 399,00.
Deze heb ik nu bij Saturn in Zaandam voor €299 zien staan denk er sterk over om hem dan maar te halen?

- ga hem gebruiken voor mijn XBOX 360; Ik denk dat 32 inch wel genoeg is voor op zolder. 8)7

Iphone 5 -- eerste Iphone

• timwijn
M0otje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:11:
[...]

Net dat ik denk dat ik het paneelloterij begrijp... :P Stel ik wil een Samsung paneel en het moet een sq1 of sq2 zijn, wat hoor ik dan te zien op de sticker? Ik wil er na deze week nooit meer over panlen en dergelijke horen. ben er klaar mee :P
Haha om het makkelijk te houden de sq01 en sq02 zijn het makkelijkst.
Soms staat het op de sticker aan de buitenkant. Soms moet je door de ventilatiegrill kijken.
Punt is alleen, dat als je bij de sticker door de ventilatiegrill kijkt (ik heb geen sticker aan de buitenkant met paneel er op) Dan staat er aan de rechterkant op de sticker A06 en doordat de combinatie van letters en getallen onder de bovenste streepjescode met ltf begint, duidt dat ook nog op een Samsung paneel.
Verschillende mogelijkheden.
Ik zou persoonlijk niet te moeilijk doen over die panelen, als je hem thuis hebt staan, heb je toch niet een zelfde tv er naast staan om te vergelijken en wat voor paneel je ook hebt, je zal ontzettend tevreden zijn met je aankoop.
Ondanks dat ik geen sq01 of sq02 heb, maar een A06(weliswaar wel Samsung) ben ik ook ontzettend tevreden! Tuurlijk hadden de zwartwaardes nog zwarter kunnen zijn van mijn 32" C630 maar voor 460 euro heb ik ontzettend goede tv :)

• Phusebox
Weet iemand trouwens waarom de beeldinstellingen niet bewaard blijven als je de stroom eraf haalt! Behoorlijk amateuristisch van Samsung, of ik doe iets fout?
Mouse_NL schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:46:
[...]

Deze heb ik nu bij Saturn in Zaandam voor €299 zien staan denk er sterk over om hem dan maar te halen?

- ga hem gebruiken voor mijn XBOX 360; Ik denk dat 32 inch wel genoeg is voor op zolder. 8)7
Nou, ik heb net een 40 inch op zolder gezet. In de huiskamer staat 37 inch HD-ready 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 24-01-2011 22:58 ]

• Mouse_NL
Phusebox schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:57:
Weet iemand trouwens waarom de beeldinstellingen niet bewaard blijven als je de stroom eraf haalt! Behoorlijk amateuristisch van Samsung, of ik doe iets fout?

[...]

Nou, ik heb net een 40 inch op zolder gezet. In de huiskamer staat 37 inch HD-ready 8)7
beneden heb ik een jvc brredbeeld staan ... lol .... die

[...]

Ik heb in de woonkamer een gewone JVC breedbeeld 70 cm 100htz staan die zal ook als laatste weg ggaan omdat ik daar minimaal 104 cm - 127 wil hebben . Ik moet eerlijk zijn dat ik meer boven tv kijk en game dan beneden. OOk handig is die buildt in tuner ... beneden is dat niet nodig omdat ik daar een decoder van KPN met opname heb,

Ik zit alleen te twijfelen of dit de prijs altijd is van Saturn of echt een aanbieding, want ja wachten kan lonen! Ik denk dat dit op het moment de beste 32 inch is (Full HD) voor die prisj? of vergis ik mij?

• timwijn
Mouse_NL schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:18:
[...]

beneden heb ik een jvc brredbeeld staan ... lol .... die
[...]

Ik heb in de woonkamer een gewone JVC breedbeeld 70 cm 100htz staan die zal ook als laatste wegggaan omdat ik daar minimaal 104 cm - 127 wil hebben . Ik moet eerlijk zijn dat ik meer boven tv kijk en game dan beneden. OOk handig is die buildt in tuner ... beneden is dat niet nodig omdat ik daar een decoder van KPN met opname heb,

Ik zit alleen te twijfelen of dit de prijs altijd is van saturn of echt een aanbieding, want ja wachten kan lonen! Ik den dat dit op het moment de beste 32 inch is (Full HD) voor die pris? of vergis ik mij?
299 voor de c530 heb je het over toch?
Is een goede prijs hoor check PW ook: pricewatch: Samsung LE32C530

Zeker een prima aanbieding!

• Mouse_NL
timwijn schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:22:
[...]

299 voor de c530 heb je het over toch?
Is een goede prijs hoor check PW ook: pricewatch: Samsung LE32C530

Zeker een prima aanbieding!
ja nog even weer double gechecked het is zeker de LE 32 C 530 ...... ga kijken morgen en dan een beslissing nemen .... spannend....!!!!!!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Weet iemand trouwens waarom de beeldinstellingen niet bewaard blijven als je de stroom eraf haalt!
Staat de TV soms in winkelmode, dan reset de TV automatisch de instellingen na 30 minuten zonder input van de AB (of na dat je TV uit zet). Je kunt deze mode aan en uit zetten door de MENU-knop (op de TV, niet de AB) zo'n 7 seconde ingedrukt te houden direct nadat je het volume hebt veranderd.

• Phusebox
hcQd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 01:28:
[...]

Staat de TV soms in winkelmode, dan reset de TV automatisch de instellingen na 30 minuten zonder input van de AB (of na dat je TV uit zet). Je kunt deze mode aan en uit zetten door de MENU-knop (op de TV, niet de AB) zo'n 7 seconde ingedrukt te houden direct nadat je het volume hebt veranderd.
Nee ik heb bij de eerste keer aanzetten zeker niet winkel modus gekozen. Dat onthoudt hij vreemd genoeg wel want krijg die eerste setup niet nog een keer. Maar mijn beeldinstellingen springen steeds weer terug op standaard.

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie. In de internet@tv instellingen zie ik iets staan van 'ticker' (heb het zo niet voor me staan)

Ik vraag me af of dat op de UE40C6700 ondersteund wordt en hoe ik dat activeer. Het menu-item is niet actief, dus ik kan er niets mee.

• timwijn
Mouse_NL schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:31:
[...]

ja nog even weer double gechecked het is zeker de LE 32 C 530 ...... ga kijken morgen en dan een beslissing nemen .... spannend....!!!!!!
Haha ben benieuwd, laat het ons vandaag hier maar weten :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-11 00:09

PcDealer

HP ftw \o/

Mouse_NL schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:46:
[...]

Doen!, Check ook mijn productreview: Samsung LE32C530 review door PcDealer

LinkedIn WoT Cash Converter

• Mouse_NL
TV was uitverkocht vrijdag is ie er weer.

• crepsly
Zo ik heb de Samsung LE40C550 gekocht bij de MM in Enschede voor 499. Ben alvast vandaag gegaan zodat ze voldoende tijd hadden, ze wouden daarom ook wel kijken welke schermen erin zaten, was helaas alleen maar SQ03 dus die maar mee genomen. Morgen het verschil ophalen met de BTW actie. Morgen helaas pas uitpakken en in elkaar zetten! |:(

• Phusebox
crepsly schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:05:
Zo ik heb de Samsung LE40C550 gekocht bij de MM in Enschede voor 499. Ben alvast vandaag gegaan zodat ze voldoende tijd hadden, ze wouden daarom ook wel kijken welke schermen erin zaten, was helaas alleen maar SQ03 dus die maar mee genomen. Morgen het verschil ophalen met de BTW actie. Morgen helaas pas uitpakken en in elkaar zetten! |:(
Heb dezelfde tv met hetzelfde paneel; perfect beeld. Geen backlight leakage (getest in volledig donkere kamer uiteraard).
Voor dat geld zeeer tevreden. Ik gebruik hem dan ook voo 80% om te gamen.

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt voor me nieuwe televisie (de Samsung LE32C5100) echt een pracht ding, ik kan echt niet meer wachten voordat ik hem uit de doos kan gaan halen om hem te testen :D duurt me nu eigenlijk al te lang!!

• guz

guz

even resumeren.... de epg en pvr mogelijkheden werken alleen op de digitale tuner?
da's nou jammer en niet goed te herleiden op de samsung site

ook lees ik hier iets over dat je NL1 ook analoog in HD kunt bekijken?
bij welke provider is dat? ik heb de trukendozen gevolgd maar krijg geen extra kanaal en ik zit bij UPC.

nu maar hopen dat UPC snel ook met zo'n insteekkaart komt.

watskeburt

• Raymond
  • Laatst online: 09-11 19:59
guz schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:39:
Dat lijkt me heel sterk.

• sikking
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-02-2024
Heb heel wat pagina's gelezen. Ben tot de conclusie dat ik morgen tijdens de aktie van de MM (geen BTW) de SAMSUNG LE-40C630 ga aanschaffen. Echter, ik vraag mij wel af hoe deze tv het beeld laat zien met gamen (wii / ps3)? Zijn er mensen die opmerkingen hebben mbt dit punt?

• crepsly
sikking schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:07:
Heb heel wat pagina's gelezen. Ben tot de conclusie dat ik morgen tijdens de aktie van de MM (geen BTW) de SAMSUNG LE-40C630 ga aanschaffen. Echter, ik vraag mij wel af hoe deze tv het beeld laat zien met gamen (wii / ps3)? Zijn er mensen die opmerkingen hebben mbt dit punt?
De C630 heeft een behoorlijke input lag, tijdens het gamen kan dit lichtelijk ergeren in het begin maar er wordt in de reviews verteld dat je er aan kan wennen naar verloop van tijd. Dit is samen met de hogere prijs de reden voor mij geweest om toch maar voor de C550 te gaan.

• sikking
hmm en de c550 is ook nog 100,- goedkoper. dan ga ik er nog een nachtje over slapen.
wat zijn dan de grote nadelen van de c550?

kan ik met de c550 ook gewoon films met een goede kwaliteit afspelen?
zijn voor mij de 2 belangrijkste zaken: gamen en films op kunnen bekijken. dat is de c550 geschikt?

[ Voor 64% gewijzigd door sikking op 26-01-2011 15:35 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat klopt volgens mij wel hoor. Als je de CAM+ er uit haalt werkt Nederland 1 HD nog steeds volgens mij. Dat was op mijn tv tijdens het installeren wel het geval.

• Raymond
Da's iets anders dan HD via analoge tv.

• crepsly
Phusebox schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:19:
[...]

Heb dezelfde tv met hetzelfde paneel; perfect beeld. Geen backlight leakage (getest in volledig donkere kamer uiteraard).
Voor dat geld zeeer tevreden. Ik gebruik hem dan ook voo 80% om te gamen.
Owh dat klinkt positief, ik heb een beetje rond gegoogled en kwam erachter dat de SQ03 opzich wel het beste scherm is op de 01/02 na :*). Morgen verhuizen en m'n tv uitpakken en in elkaar zetten _/-\o_

• sikking
hey phusebox, heb heel wat pagina in het midden van dit topic van jou gelezen. jou keuze is toch uiteindelijk gevallen op de c550 ipv de c630. wat waren jou beweegredenen?

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 16:01

gizmo9003

Go For It!

sikking schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:49:
jou keuze is toch uiteindelijk gevallen op de c550 ipv de c630. wat waren jou beweegredenen?
Ja ik zit hier ook tussen te twijfelen, 40". Ik weet dat de c630 een 100Hz is, terwijl de c550 maar 50Hz is. Gaat dit echt een groot verschil geven bij films kijken? Met andere woorden, is het de ongeveer 90 euro extra waard?

tjah..

• Phusebox
sikking schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:49:
hey phusebox, heb heel wat pagina in het midden van dit topic van jou gelezen. jou keuze is toch uiteindelijk gevallen op de c550 ipv de c630. wat waren jou beweegredenen?
Mijn redenen:

+ Lagere inputlag, vooral bij gamen belangrijk
+ Nagenoeg dezelfde beeldkwaliteit (iets minder instel mogelijkheden)
+ Heb met 24p blurays getest, geen haperingen of wat dan ook
+ Kijk zelf nooit voetbal of sporten waar 100Hz misschien beter beeld zou geven
+ De prijs

• sikking
gizmo9003 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:05:
[...]

Ja ik zit hier ook tussen te twijfelen, 40". Ik weet dat de c630 een 100Hz is, terwijl de c550 maar 50Hz is. Gaat dit echt een groot verschil geven bij films kijken? Met andere woorden, is het de ongeveer 90 euro extra waard?
dat is idd het belangrijkste punt wat ik ook kan vinden, zal je dit verschil echt merken in games en films. zo ja, dan betaal ik die 100,- extra wel.

edit: ik kijk graag een voetbal wedstrijd, ik denk dat ik toch maar voor de c630 dan ga

[ Voor 8% gewijzigd door sikking op 26-01-2011 16:16 ]

• guz

guz

mij ook.
misschien een aanname van mij door het verschil in providers en omdat het zoeken naar zenders hier alleen voor analoog geschied.

watskeburt

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

guz schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:39:
even resumeren.... de epg en pvr mogelijkheden werken alleen op de digitale tuner?
da's nou jammer en niet goed te herleiden op de samsung site

bij welke provider is dat? ik heb de trukendozen gevolgd maar krijg geen extra kanaal en ik zit bij UPC.

nu maar hopen dat UPC snel ook met zo'n insteekkaart komt.
"Guide" geeft bij mij steeds een overzicht van.... alleen de huidige zender zonder meer programma's te laten zien.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ga deze of volgende week de LE46C630 aanschaffen. Nou heb ik daar alleen nog een wall-mount voor nodig. Weet iemand goede online winkels waar deze te krijgen zijn ? Ik heb wel een type nodig waarmee het mogelijk is de TV naar beneden te laten kantelen.. De TV komt tegenover het bed redelijk hoog te hangen dus moet ie wel naar beneden kunnen kantelen.

Zo'n ding mag best wat kosten alleen zijn ze bij de fysieke TV winkel vaak erg overpriced.

• Freakster86
  • Niet online
Ik zit met een dilemma en hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Ik wil morgen een nieuwe tv gaan kopen, maar ik twijfel nog tussen enkele modellen:

LE32C654 ~ 460,- (deze tv had naar mijn mening het mooiste beeld in de winkel)
LE32C550 ~ 333,- (deze heb ik niet gezien, maar de C530 wel die runner up was na de C650 PQ wise)

Nu vroeg ik mij af... waar betaal ik bijna 130 euro meer voor als ik voor de C654 ga??? Alleen die 100hz?

• timwijn
guz schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:49:
[...]

mij ook.
misschien een aanname van mij door het verschil in providers en omdat het zoeken naar zenders hier alleen voor analoog geschied.
Sowieso met analoog geen ned. 1 in HD.

• timwijn
Freakster86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:56:
Ik zit met een dilemma en hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Ik wil morgen een nieuwe tv gaan kopen, maar ik twijfel nog tussen enkele modellen:

LE32C654 ~ 460,- (deze tv had naar mijn mening het mooiste beeld in de winkel)
LE32C550 ~ 333,- (deze heb ik niet gezien, maar de C530 wel die runner up was na de C650 PQ wise)

Nu vroeg ik mij af... waar betaal ik bijna 130 euro meer voor als ik voor de C654 ga??? Alleen die 100hz?
Bij welke winkel is dat de C654?
Internet@tv heb je dan + 100hz. Dat zijn de grootste verschillen.
Wat de voordelen daar van zijn is al heel vaak verteld. Wat de minpunten zijn van de C650, kijk hierboven, hij is namelijk praktisch gelijk aan de 630. Enige verschil daarmee is internet@tv.
Voor de rest, probeer zelf ook nog even wat te zoeken. Wordt toch verwacht op GOT.

• Freakster86
  • Niet online
Is bij de BCC. Net als MM de aankomende dagen zonder btw* en aangezien de BCC veel dichter bij is....

Ik heb al veel gelezen. 100hz = vloeiender beeld, maar hogere input lag. Mijn vraag is eerder: Is het zoveel extra geld waard?? Bedoel 130 euro is geen schijntje op zo'n bedrag...

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 09:35
over het mm bcc gedeelte, je kent de reclames van bcc is hij ergens anders goedkoper passen wij de prijs aan ga daarmee naar bcc je kan altijd nog naar mm ;)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• JaZo7
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 13:47
erikdeperik schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:20:
[...]

de samsung is nogal kieskeurig wat betreft usb stick/hdd
als je voor 2 tb gaat ,zorg dat die iig een externe voeding heeft(en dat je hem gemakkelijk kan ruilen als het niet werkt)
Ik heb de Samsung G2 Portable (640 GB) gekocht via Internet. (Deze gebruikt alleen de voeding via de USB-verbinding). De schijf wordt in FAT32 geformatteerd geleverd. Eerst de software van Samsung op deze schijf gebacked-up op de PC (je weet nooit waarvoor je dat kan gebruiken), want daarna heb ik de schijf geformatteerd in NTFS (dat duurt wel even! ca 8 uur :/ ) i.v.m. grote opnames, want 10 minuten full-HD is al gauw een 1 GB. Een speelfilm is dan al snel boven de 10GB en FAT32 kan maar max. 4GB aan, dus dit leek me zinnig om geen storing onder FAT32 te krijgen.
Daarna de schijf aangesloten op de TV. De TV formatteert de schijf dan ook nog even kort.
Vervolgens werkt het als een zonnetje. De schijf is stil, wordt niet warm en heeft werkelijk 600GB ruimte (flauwekul altijd, die bits- en bytes omrekening ;) ). Ik kan daar voorlopig mee wel voort.

Ik weet trouwens niet wat de gebruikstermijn is van het opgenomen materiaal onder Ziggo CI+. Het schijnt dat de informatie ge-encrypt op de schijf wordt opgeslagen. Mogelijk dat na het wisselen van de encryptie-code door Ziggo dat het opgenomen materiaal niet meer af te spelen is. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt en ik neem nu al een paar weken op. :)

• devil-strike
Phusebox schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:14:
[...]

Mijn redenen:

+ Lagere inputlag, vooral bij gamen belangrijk
+ Nagenoeg dezelfde beeldkwaliteit (iets minder instel mogelijkheden)
+ Heb met 24p blurays getest, geen haperingen of wat dan ook
+ Kijk zelf nooit voetbal of sporten waar 100Hz misschien beter beeld zou geven
+ De prijs
Iets wat 50Hz is 100Hz van maken word er vaak niet beter op(dtv en hdtv altijd laten zoals het bedoeld is 50Hz gewoon 50Hz laten zelfde geld voor 60Hz), iets wat zo binnekomt altijd zo laten, bij games is 100Hz weer wel beter.

• Phusebox
devil-strike schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:53:
[...]

Iets wat 50Hz is 100Hz van maken word er vaak niet beter op(dtv en hdtv altijd laten zoals het bedoeld is 50Hz gewoon 50Hz laten zelfde geld voor 60Hz), iets wat zo binnekomt altijd zo laten, bij games is 100Hz weer wel beter.
Bij games is 100Hz niet beter, misschien wel via een pc, maar een gameconsole stuurt 50 of 60 Hz uit. Dat is dus hetzelfde als bij tv beelden wanneer je daar 100Hz van gaat maken.
Het is eerder nadelig bij games omdat er frames worden gemaakt die er niet zijn en je dus sowieso altijd meer vertraging hebt.

• sikking
ik ga vanavond mijn tv halen bij de MM, maar ben nog altijd het twijfelen tussen de samsung 40c630 en de 40c550.
ik wil erop gamen en soms een voetbal wedstrijd op kijken en wat films mee afspelen. welke kenner kan mij adviseren? :)

• timwijn
Phusebox schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:12:
[...]

Bij games is 100Hz niet beter, misschien wel via een pc, maar een gameconsole stuurt 50 of 60 Hz uit. Dat is dus hetzelfde als bij tv beelden wanneer je daar 100Hz van gaat maken.
Het is eerder nadelig bij games omdat er frames worden gemaakt die er niet zijn en je dus sowieso altijd meer vertraging hebt.
Klopt helemaal phusebox!
100hz bij gamen is totaal onnodig. Beeld schakelt toch automatisch terug naar bijv. 60hz in combi met een xbox 360. Heb je hem op 100hz staan, gaat hij alsnog zelf frames bij verzinnen.

• timwijn
sikking schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:28:
ik ga vanavond mijn tv halen bij de MM, maar ben nog altijd het twijfelen tussen de samsung 40c630 en de 40c550.
ik wil erop gamen en soms een voetbal wedstrijd op kijken en wat films mee afspelen. welke kenner kan mij adviseren? :)
Als je echt veel gaat gamen, veel online shooters gaat doen, haal dan de C550.
Kijk je meer naar sport en is gamen erg casual ga dan voor de C630.
Beide televisies zijn echt uitstekend dus wees gerust, je kan praktisch geen verkeerde keus maken.
(Denk dat ik persoonlijk ondanks dat ik de 630 heb, je de 550 zou aanraden ivm gamen)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn C530 geeft wel blur bij panning/bewegende beelden. Dus de 100Hz van de C6xx zal bij focus op films kijken de voorkeur hebben.

• Freakster86
  • Niet online
Het prijsverschil tussen de C550 en C654 is 130 euro...

Ik kijk zelf veel gewone tv (digitaal upc) en films/series. Maar ik zou in de nabije toekomst ook wel eens wat willen gamen op een ps3 ofzo.... geen shooters o.i.d., gewoon wat racegames/voetbal etc. Zou dit mogelijk zijn op de C654?

Grootste vraag natuurlijk.... is dat beetje extra van de C654 wel 130 euro waard?

• sikking
timwijn schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:31:
[...]

Als je echt veel gaat gamen, veel online shooters gaat doen, haal dan de C550.
Kijk je meer naar sport en is gamen erg casual ga dan voor de C630.
Beide televisies zijn echt uitstekend dus wees gerust, je kan praktisch geen verkeerde keus maken.
(Denk dat ik persoonlijk ondanks dat ik de 630 heb, je de 550 zou aanraden ivm gamen)
ok thx! maar zie je dan echt het verschil met een voetbal wedstrijd op de c550?
edit: is dat rode randje niet storend op de c550?
edit2: ik lees bij een andere review dat bij dusdanig snelle bewegingen (in voetbalwedstrijd) streep effecten of wazige beelden veroorzaakt kan worden. kan iemand dit bevestigen of valt dit allemaal ook wel mee?

[ Voor 19% gewijzigd door sikking op 27-01-2011 10:14 ]

• Wildfire
  • Laatst online: 07:05

Wildfire

Joy to the world!

Crosspostje met het C7700/C8700/C9000-topic, omdat het probleem bezitters van andere Samsung-modellen misschien ook wel bekend voorkomt:
Onlangs vertelde ik hier over de problemen met onze UE46C8700: beeld dat soms een fractie van een seconde op zwart sprong (nog geen halve seconde dus) en ook dat de TV zichzelf soms uit- en weer aanzette. Nadat door Samsung het moederbord was vervangen bleven de problemen. Onze winkel heeft toen een nieuwe UE46C8700 ter vervanging geleverd.

Resultaat: gisteravond en zojuist weer meerdere malen het probleem met het fractie-van-een-seconde-zwart-beeld gezien. Uit- en weer aangaan nog niet gehad, maar dat kan nog komen.

Met het vorige exemplaar hadden we al eens met alle HDMI-apparatuur ontkoppeld getest, toen bleven de problemen. Ook toen we naar het ingebouwde testbeeld keken bleef het probleem dus.

Nu gaan we nog maar iets verder met testen: de satelliet CAM-module eruit en verder ook alle kabels behalve de analoge antenne....

Bah. Waarom al deze problemen? Onze vorige Samsung, ook een LED-TV, had nergens last van. Alhoewel toen de satelliet een losse decoder was via SCART en nu dus satelliet via de TV zelf, maar lijkt me sterk dat dat de oorzaak is. Maar goed... met nu alleen de analoge antennekabel aangesloten maar eens een tijd testen hoe dat gaat.

:(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• job
  • Laatst online: 08-11 15:21

job

JaZo7 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:33:
Ik heb de Samsung G2 Portable (640 GB) gekocht via Internet. (Deze gebruikt alleen de voeding via de USB-verbinding). De schijf wordt in FAT32 geformatteerd geleverd. Eerst de software van Samsung op deze schijf gebacked-up op de PC (je weet nooit waarvoor je dat kan gebruiken), want daarna heb ik de schijf geformatteerd in NTFS (dat duurt wel even! ca 8 uur :/ ) i.v.m. grote opnames, want 10 minuten full-HD is al gauw een 1 GB. Een speelfilm is dan al snel boven de 10GB en FAT32 kan maar max. 4GB aan, dus dit leek me zinnig om geen storing onder FAT32 te krijgen.
Daarna de schijf aangesloten op de TV. De TV formatteert de schijf dan ook nog even kort.
Uhh.. je weet dat je samsung de boel gewoon weer in fat32 formatteert zodra je het ding aansluit? Zelf de boel omzetten naar ntfs is dus nutteloos.
Wat de bestandsgrootte betreft van je opnamen. de bestanden worden gewoon opgedeeld in meerdere delen, dus tegen de bestandsgrootte limiet loop je niet aan met opnemen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door job op 27-01-2011 11:04 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

sikking schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:00:
[...]

edit: is dat rode randje niet storend op de c550?
Welk rode randje? Die aan de onderkant van het scherm? Die valt niet eens op als je niet zou weten dat het er is.
edit2: ik lees bij een andere review dat bij dusdanig snelle bewegingen (in voetbalwedstrijd) streep effecten of wazige beelden veroorzaakt kan worden. kan iemand dit bevestigen of valt dit allemaal ook wel mee?
Zie PcDealer in "[LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle se..."

• Raymond
Huh, zit er een rood randje onderaan mijn C550? Heb ik nog nooit gezien :D
Of is dat op de poot oid, want die gebruik ik niet.

• sikking
kan iemand er antwoord op geven?
ik wil kunnen gamen en voetbal kunnen kijken. wat is storender? voetbal kijken op de c550 of gamen op de c630?

• sikking
edit: dubbele post

[ Voor 94% gewijzigd door sikking op 27-01-2011 13:10 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

sikking schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:01:
kan iemand er antwoord op geven?
ik wil kunnen gamen en voetbal kunnen kijken. wat is storender? voetbal kijken op de c550 of gamen op de c630?
Ga dan voor gamen op de C5xx. C550 dus kopen.

• timwijn
Tis nu ook al zo vaak gezegd wat de voor en nadelen zijn van beide tv's en ook hierboven hebben ik en een paar anderen het ook al weer gezegd. Gewoon nu zelf de keus eens gaan maken.
Beide tv's zijn uitstekend en zul je geen spijt van krijgen.

Voor de zoveelste keer hier de reviews:
http://www.hdtvtest.co.uk...-le40c530-20100813815.htm
(530 komt overeen met 550 in grote mate.)
http://www.hdtvtest.co.uk...-le40c650-20100506527.htm
(650 komt overeen met de 630, staat ook in het artikel)

[ Voor 36% gewijzigd door timwijn op 27-01-2011 13:33 ]

• sikking
ja maar dan zit ik met de vraag, is het niet storend als ik met de c550 voetbal ga kijken? heb geen zin in haperend beeld.

• timwijn
sikking schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:38:
ja maar dan zit ik met de vraag, is het niet storend als ik met de c550 voetbal ga kijken? heb geen zin in haperend beeld.
Nee is niet storend, nee je hebt geen haperend beeld.
Vraag maar aan Lupo, vraag aan PC dealer. Die hebben allemaal een tv uit die serie en zijn er ontzettend tevreden over.
Nou ben je zo bang daarvoor dat het niet helemaal smooth loopt, dan ga je voor de 630, heb je alleen een wat grotere inputlag.
Zo lang je niet intensief shooters op internet speelt of andere dingen waar je timing echt heeeeeeel nauwkeurig moet, zal je er niets van merken.
Ik heb een xbox 360 op mijn 630 aangesloten gehad, niks van gemerkt.
Heb je de reviews al gelezen?
En welk formaat ga je nemen?

• sikking
dat is het probleem, ik heb te veel reviews gelezen :p
ik wil voor de 40" gaan.
met het oog naar de toekomst denk ik dat ik beter voor de c630 kan gaan. ben toch niet zon hardcore gamer.
speel af en toe CoD en fifa maar dat is het dan ook.

• Freakster86
  • Niet online
De C530 even op analoog gezet tijdens de match van federer... WTF? De bal werd geslagen en een hele streep over het beeld (wat dus de bal moest voorstellen). Bewegende tennisers leken wel rechtstreeks uit de matrix te zijn gestapt... zag in eens 10 dubbel :S Echt verschrikkelijk beeld. Andere zenders waren veel beter, maar zeer snelle bewegingen lieten wel een spoor van waas achter zich.

Ik heb zelf de C654 gekocht. Echt prachtig beeld had deze, zelfs analoog! Ga 'm nu uitpakken :D

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
zo juist de UE40C6710 gekocht bij MediaMarkt met de 19% btw korting :D
van 999 nu 840 euro. damn goede deal vind ik.

straks maar eens testen of die wat aan kan.

• Freakster86
  • Niet online
NEED HELP!!

Heb zojuist het paneel type kunnen checken, maar ik weet niet of deze goed is???

T315HW04 V.3 xxxxG (S01)

Auptronics....:S

• crepsly
Freakster86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:33:
NEED HELP!!

Heb zojuist het paneel type kunnen checken, maar ik weet niet of deze goed is???

T315HW04 V.3 xxxxG (S01)

Auptronics....:S
De schermen van Samsung de SQ serie met name zijn beter. Je kan die proberen te vinden maar het is iig geen CMO wat de minste schermen zijn. Jouw paneel is een MVA scherm die van samsung (SQ) zijn PVA die hebben een betere kijkhoek en betere zwart waardes. Ik had ergens een vergelijking gevonden zal die eventjes zoeken.

EDIT: de link naar dat artikel waarbij ze een MVA en een PVA onder de loep nemen: http://www.digitalversus....e40c630-p364_9365_36.html
In Cinema mode, the Sony-Samsung panel takes the lead. The 40C630's PVA display has blacks that are twice as deep as the MVA, giving it a contrast ratio of almost 4200:1on the 40C630, compared to just 2000:1 on the 46C630.

[ Voor 43% gewijzigd door crepsly op 27-01-2011 17:43 ]

• Freakster86
  • Niet online
Kijkhoek is inderdaad veel minder als het model dat in de winkel staat. Na 20 graden veranderen de kleuren direct..... kutzooi, zal 'm dan maar terug brengen...

- edit -

Aan welke code kun je nou zien dat ik het slechte type paneel heb?

En wat is de code die ik WEL wil hebben?

[ Voor 28% gewijzigd door Freakster86 op 27-01-2011 17:57 ]

• devil-strike
Phusebox schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:12:
[...]

Ja doelde idd met pc, console gewoon laten zals het is dus gewoon 50/60Hz.

• timwijn
Freakster86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:56:
Kijkhoek is inderdaad veel minder als het model dat in de winkel staat. Na 20 graden veranderen de kleuren direct..... kutzooi, zal 'm dan maar terug brengen...

- edit -

Vertel eens waar je het paneel type hebt gecheckt?
Volgens mij doe je nu een beetje overhaast namelijk.
Kijk eens door de ventilatiegrill aan de achterbovenkant van de tv. Kijk op die sticker en zeg wat daar voor code onder de BOVENSTE streepjescode staat. Begint dat met LTF heb je een Samsung paneel.
@renedis gefeliciteerd met je nieuwe tv! :)

[ Voor 3% gewijzigd door timwijn op 27-01-2011 20:22 ]

• crepsly

- edit -

Op http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html staat dat jouw type een MVA is.
MVA (AA01, panel T315XW03 - AUO, panel T315HW04)

• timwijn
Hij heeft wel code S01 en geen AA zegt ie hierboven toch?
Krijg echt helemaal het heen en weer van die panelen :P
Ben blij dat ik mijn C630 zonder van te voren naar paneel te hebben gekeken thuis heb staan en dat ik tevreden ben. (+ er achteraf achter gekomen dat het een Samsung paneel is :P, maar dat pas na 2 maanden ofzo.)

[ Voor 29% gewijzigd door timwijn op 27-01-2011 20:34 ]

• Phusebox

- edit -

Bij lcd is de kijkhoek altijd ruk.

• Freakster86
  • Niet online
Om het even alle dingen op een rijtje te zetten die ik kon vinden:

Dit staat op de sticker aan de binnenkant (die je door de ventilatiegrill ziet):
AU31H43ABCTW8CN2AAB01E6
BMAA008 Model No.: T315HW04 V.3 XXXXG (S01)

Op de achterkant van de tv :
Model: LE32C654M1W
Model Code: LE32C654M1WXXN
Type No.: LE32C654
S/N: B1ZP3HVZC00024E

En dan nog twee codes op de tv:
Bij de CI ingang: PS BN66-1269A
Bij de hdmi 3 ingang: PS BN64-01227A

Dit zijn alle codes/nummers die ik kan vinden. Er staat nog wel een code onder de barcode op de sticker in de tv, maar die leek me niet van belang.
:X Ik had dit al gelezen ja... word er niet vrolijker van. De kijkhoek die ik heb is echt drastisch minder dan het showmodel... Ik ga nu de 2e uitpakken (zus wou er ook één :9 ) kijken of deze dezelfde codes heeft.

Terug brengen lijkt mij de enige optie, toch?

PS: Ik zie net wel nieuwe firmware op de samsung site staan die vandaag gereleased is.... misschien dat dat iets oplost? :?

• alexbl69
  • Laatst online: 09:38
Is het mogelijk om opnames die met de UE40C8700 op een usb disk zijn gezet, met diezelfde USB disk af te spelen op een andere Samsung TV met usb aansluiting?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Freakster86
  • Niet online
Zojuist de 2e even snel opengemaakt... maar die kon direct weer dicht. Precies hetzelfde paneel. Dan heb ik zo het idee dat alle C654 (die enkel bij de bcc verkocht worden) allen dit paneel type hebben...

Je voelt je bijna genaaid. Het showmodel ziet er lekker gelikt uit en wanneer je 'm koopt krijg je een goedkoper paneel en zij maken meer winst..... welke malloot verzint zo'n strategie... dikke faal a.k.a. oplichting.

• timwijn
Freakster86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:52:
Zojuist de 2e even snel opengemaakt... maar die kon direct weer dicht. Precies hetzelfde paneel. Dan heb ik zo het idee dat alle C654 (die enkel bij de bcc verkocht worden) allen dit paneel type hebben...

Je voelt je bijna genaaid. Het showmodel ziet er lekker gelikt uit en wanneer je 'm koopt krijg je een goedkoper paneel en zij maken meer winst..... welke malloot verzint zo'n strategie... dikke faal a.k.a. oplichting.
Hm het is niet alsof die AU panelen ofzo slecht zijn hoor.
Ik vind de kijkhoek altijd echt zwaar overrated, want hoe vaak zit je nou zo schuin naar je tv te kijken dat de kleuren echt veranderen. Van de beeldkwaliteit als je er voor zit, merk je toch geen verschil aangezien je er niet een ander model met sq paneel naast hebt staan.
Maar goed ben je niet tevreden en voel je je genaaid, breng je hem gewoon terug. En zeg je tegen die mensen dat je per se een SQ01 paneel wil hebben.
Waarom kijk je trouwens niet even bij dat showmodel door de ventilatiegrill wat voor paneel dat is;)

• Freakster86
  • Niet online
timwijn schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:46:
[...]

Hm het is niet alsof die AU panelen ofzo slecht zijn hoor.
Ik vind de kijkhoek altijd echt zwaar overrated, want hoe vaak zit je nou zo schuin naar je tv te kijken dat de kleuren echt veranderen. Van de beeldkwaliteit als je er voor zit, merk je toch geen verschil aangezien je er niet een ander model met sq paneel naast hebt staan.
Maar goed ben je niet tevreden en voel je je genaaid, breng je hem gewoon terug. En zeg je tegen die mensen dat je per se een SQ01 paneel wil hebben.
Waarom kijk je trouwens niet even bij dat showmodel door de ventilatiegrill wat voor paneel dat is;)
De kijkhoek was van het showmodel echt enorm groot. Ik liep echt een half rondje om die tv zonder dat de helderheid of kleur echt minder werd. Bij de tv die ik heb is dat al nadat je iets naar links of naar rechts leunt :X
Dat is in ieder geval voor mij niet acceptabel. Dan nog liever wat jaartjes met een CRT, hoe lelijk die dingen ook mogen zijn ;)

Dat schowmodel ga ik zeker even onder de loep nemen. >:) Dom van me dat ik dat niet eerder heb gedaan.

• timwijn
Freakster86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:54:
[...]

De kijkhoek was van het showmodel echt enorm groot. Ik liep echt een half rondje om die tv zonder dat de helderheid of kleur echt minder werd. Bij de tv die ik heb is dat al nadat je iets naar links of naar rechts leunt :X
Dat is in ieder geval voor mij niet acceptabel. Dan nog liever wat jaartjes met een CRT, hoe lelijk die dingen ook mogen zijn ;)

Dat schowmodel ga ik zeker even onder de loep nemen. >:) Dom van me dat ik dat niet eerder heb gedaan.
Nou terugbrengen dan en zorg dat je niet eerder daar weg gaat, voordat je zo'n paneel hebt, als die in het showmodel zit :P

• job
  • Laatst online: 08-11 15:21

job

Phusebox schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:35:
[...]

Bij lcd is de kijkhoek altijd ruk.
Hier geen last van :)

Toch apart die verschillende panelen bij de samsungs.
Ik heb hier ook een AU paneel (volgens sticker in de tv en service menu) maar geen kleurverschil te bekennen.
Pas als ik bijna dwars naar het scherm kijk wordt het iets donkerder (zowel horizontaal als verticaal). Dus een kijkhoek van bijna 180 graden.

• timwijn
job schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:19:
[...]

Ik heb hier ook een AU paneel (volgens sticker in de tv en service menu) maar geen kleurverschil te bekennen.
Pas als ik bijna dwars naar het scherm kijk wordt het iets donkerder (zowel horizontaal als verticaal). Dus een kijkhoek van bijna 180 graden.
Ik vind het ook vreemd dat het zó erg is. Helemaal als jij ook een AU paneel hebt en nergens last van hebt.

• Freakster86
  • Niet online
[...]

Dit is dus precies de ervaring die ik had met het showmodel! Ik heb net alles ingesteld zoals ze bij hdtv test hadden gedaan. Ik moet toegeven dat het beeld er op vooruit is gegaan, maar de kijkhoek is niet zoals het showmodel. Het beeld wordt gewoon heel snel donkerder/doffer, echt bij al de kleinste beweging naar boven/beneden of links/rechts.

Als het showmodel hetzelfde paneel heeft dan 8)7 doe ik mezelf wat :X

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-11 15:57
Vandaag de LE40C530 gekocht @MM voor €373.09. Ben erg tevreden tot nu toe :)
Krijg morgen de HDMI kabel binnen om 'm aan te sluiten op mijn pc.

Puntjes: ik krijg vóór het zien van het eerste beeld van een DVD van USB de melding: geen ondersteund bestandstype. Ook erger ik me een beetje aan de pauze die tussen de 'delen' van een film zitten. Morgen heb ik dat 'probleem' niet meer aangezien ik dan alles zal streamen.. maar heeft iedereen dit?

• Phusebox
[...]

Tja de een ziet het meer dan de ander, ik heb werkelijk waar nog nooit een LCD gezien die daar geen last van had. Zelfs niet de duurdere schermen.

Ik stoor me er ook niet aan, aangezien ik altijd binnen een hoek van 45 graden zit en er dan geen verschil waarneembaar is.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ik merk bij mijn 40c750 SQ01 dat je alleen vrijwel recht voor het beeld een super beeld hebt. Al vanaf 25 graden wordt het beeld merkbaar minder zwart, de kleuren en helderheid blijven wel goed. Met mijn oude S-IPS LG van 5 jaar geleden had je dat niet, dan had je altijd een matige zwartwaarde.

Verwijderd

Hallo mensen,

ik heb een probleem met mijn UE46C6740.

Ik heb een USB-Stick (Sandisk Cruzer 16GB) met een film erop in MKV formaat. Als ik de USB-Stick in de tv stop (heb beide USB poorten geprobeerd) geeft Media Player aan dat er geen bestand is aangetroffen in deze categorie.

Wat gaat er mis? Heb het al geprobeerd met andere films, in andere formaten. Handleiding er nog bij gepakt en er staat toch echt in dat o.a. MKV wordt ondersteund.. Heb de MKV file direct in de USB directory staan, niet nog apart in een mapje.

Ik dacht dat het misschien zou liggen aan de manier waarop de USB is geformateerd, maar ook dit heb ik met verschillende methodes geprobeerd. Nu is de USB-Stick ExFAT geformateerd. Ik formateer de USB-stick op mijn MacBook Pro. ExFAT kan gebruikt worden in zowel Mac OS X als Windows. Heb ook al Mac Uitgebreid (journaled) geprobeerd en ook FAT maar beiden zonder succes. In FAT kun je niet eens een bestand groter dan 4GB importeren dus deze viel al snel af;)

Hoop dat jullie me kunnen helpen!! Had toch echt graag de Mkv'tjes op mijn tv willen bekijken!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:05

Wildfire

Joy to the world!

Ik denk dat exFAT niet wordt ondersteund. Volgens mij gaat de TV ofwel van FAT/FAT32 uit, ofwel van NTFS. Mijn NTFS geformatteerde USB-sticks werken iig probleemloos op mijn UE46C8700, maar op andere modellen zal het hetzelfde zijn vermoed ik.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Mouse_NL
Wie weet hoeveel de c530 nu bij de MM in actie kost? of hebben ze die niet. SAturn geeft aan pas volgende week weer een zending binnen te krijgen en als ik hem wil voor de actie pijs kunnen ze gaan bestellen maar moet ik wel alles betalen ......... ben niet gek .... ik wil zaterdag nog een poging doen en ook bij MM. dus heb je hem zien staan in Amsterdam Noord / Arena en weet je wat ie kost dan hoor ik het graag.

Pagina: 1 ... 52 ... 75 Laatste