Gewoon weer inderdaad iemand laten komen of naar de winkel gaan hoor!BigDCBP schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:09:
Ja jammer genoeg heb ik deze als cadeau gekregenen had ik dus niet veel keus want hij stond ineens voor mijn deur
altijd plezant natuurlijk ma als het dan zo wat tegenvalt is het wat minder.
Het feit dat ze het paneel veranderd hebben en de clouding zich nog op dezelfde identieke plaats bevind vind ik nogal abnormaal maar als het idd door de behuizing zou komen kan dit inderdaad wel zo zijn.
Ik ga proberen ze nog eens te laten komen en dan thuis te zijn of anders moet de winkel waar ik hem gekocht heb maar een nieuwe bezorgen.
Ik begrijp dat vele mensen hiermee kunnen leven maar mij stoort het echt wel TE veel![]()
Zeker als je dan ook nog een blurayspeler hebt (voor de optimale cinemasensatie thuis?!) en dan zo een paar vlekken ziet langskomen als je van je film bent aan genieten.
En dan idd de laatste optie is hem te verkopen en zo een nieuwe te kunnen kopen...
Je hebt gewoon recht op een deugdelijk product en dat is dit niet, dus moeten ze er wat aan doen, zelfs als dat betekend dat het net zo vaak is totdat het je wel bevalt:)