....heb toch haast wel met je te doen. Wat een gedoe joh (....herken welliswaar de 3 keer kijken en tobben , en wederom zonder iets naar huisPhusebox schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:14:
Pff ik ga na drie keer kijken weer zonder tv naar huis.
Heb ik me over het iets wazigere beeld heen gezet, begint het mega te schokken bij pannende beelden...
Nee heb helaas gezworen nooit meer iets van Sony te kopen, alleen maar slechte ervaringen mee. Heb geen enkel product van Sony gehad dat het langer dan 1 jaar volgehouden heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:13:
[...]
....heb toch haast wel met je te doen. Wat een gedoe joh (....herken welliswaar de 3 keer kijken en tobben , en wederom zonder iets naar huis...). Die sony 40EX500... is dat dan niet iets voor je ? Je moet toch ook een overtuigd zijn van je eigen aanschaf, en niet alleen omdat de tweakers op GoT je zeggen dat het een prima toestel is. Het blijft ook een kwestie van smaak. Maar ook een zaak van een goed gevoel hebben bij je aanschaf. Dus...die Sony als alternatief ?
Pff ik snap het niet; hoe kunnen al die reviews het nu hebben over een super tv, terwijl ik stotterende beelden zie, en slechte SD upscaling.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 15-10-2010 16:28 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
En die andere tv's in de MM die kennelijk op dezelfde decoder zitten hebben wel goed SD beeld?Phusebox schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:17:
[...]
Nee heb helaas gezworen nooit meer iets van Sony te kopen, alleen maar slechte ervaringen mee. Heb geen enkel product van Sony gehad dat het langer dan 1 jaar overleefd heeft.
Pff ik snap het niet; hoe kunnen al die reviews het nu hebben over een super tv, terwijl ik stotterende beelden zie, en slechte SD upscaling.
Dan nog kan het net aan die kabel liggen die voor de C630 wordt gebruikt of staat er gewoon een kapotte C630.
Het zegt te weinig dit. Zou bij een andere zaak gaan kijken. Vrijwel alle MM en Saturns hebben de C630 wel staan in een of meerdere maten.
Andere tv's vergelijken is zo lastig, er staat pas 3 meter verderop een andere tv....Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:30:
[...]
En die andere tv's in de MM die kennelijk op dezelfde decoder zitten hebben wel goed SD beeld?
Dan nog kan het net aan die kabel liggen die voor de C630 wordt gebruikt of staat er gewoon een kapotte C630.
Het zegt te weinig dit. Zou bij een andere zaak gaan kijken. Vrijwel alle MM en Saturns hebben de C630 wel staan in een of meerdere maten.
Helaas zit ik in godforsaken Limburg, waar een Mediamarkt meer dan een half uur rijden is, geen Saturns bestaan en binnen een straal van 15km geen andere winkel ligt die een C630 heeft staan.
En kapot, dat lijkt me ook sterk, als HD beeld wel acceptabel is. Wat kabel betreft kan dat eigenlijk ook niet, aangezien HDMI digitaal is, dus er kan geen ruis ofzo op zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 15-10-2010 16:39 ]
Verwijderd
In dat geval kun je beter maar een Samsung C630 meenemen. Iedere keer er naar toe rijden kost ook geld.Phusebox schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:35:
[...]
Andere tv's vergelijken is zo lastig, er staat pas 3 meter verderop een andere tv....
Helaas zit ik in godforsaken Limburg, waar een Mediamarkt meer dan een half uur rijden is, geen Saturns bestaan en binnen een straal van 15km geen andere winkel ligt die een C630 heeft staan.
En kapot, dat lijkt me ook sterk, als HD beeld wel acceptabel is. Wat kabel betreft kan dat eigenlijk ook niet, aangezien HDMI digitaal is, dus er kan geen ruis ofzo op zitten.
Een andere optie is verhuizen naar een stad met meerdere MM en Saturns
Van HDTVtest.co.uk:
Dit is dus wat ik zag, maar dan bij gewoon natuurdocumentaire opnames, en het was elke minuut zeker wel een paar seconde aanwezig.One other small issue we noticed with the Motion Plus system is that it would sometimes introduce some small frame-skipping into the image, causing motion stutter where none existed in the source. The most obvious manifestation of this was on news channels featuring high-motion headline tickers at the bottom of the screen: during rapid scene cuts, the entire screen would occasionally drop to a lower frame rate for a few seconds.
Verwijderd
....moet zeggen dat dit helaas inmiddels herkenbaar is.... Niet vaak/veel, maar toch.....Phusebox schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:41:
Van HDTVtest.co.uk:
[...]
Dit is dus wat ik zag, maar dan bij gewoon natuurdocumentaire opnames, en het was elke minuut zeker wel een paar seconde aanwezig.
Ok, helaas ligt het dus niet aan dat specifieke toestel. Maakt het wel makkelijker, want dan ga ik hem dus niet kopen. Eindelijk een beslissing.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:05:
[...]
....moet zeggen dat dit helaas inmiddels herkenbaar is.... Niet vaak/veel, maar toch.....
Verwijderd
....misschien ligt het wel aan deze beide toestellenPhusebox schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:44:
[...]
Ok, helaas ligt het dus niet aan dat specifieke toestel. Maakt het wel makkelijker, want dan ga ik hem dus niet kopen. Eindelijk een beslissing.
Plus de slechte ondersteuning van bijv. mkv bestanden op de Sony, dat was voor mij een van de hoofdredenen waarom ik naar de Samsung aan het kijken was.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:15:
[...]
....misschien ligt het wel aan deze beide toestellen![]()
... Maar zoals gezegd, ik heb hier minimaal last van, en stoort mij daarom niet. Maar had ik dat wellicht geweten, dan had de Sony mogelijk als aankoop de gelukkige geweest (hoewel de service brak is herinner ik mij van vele bronnen, en dat was dus een tegenargument... dus de Samsung. Ja... zo was het, schiet mij dit typende te binnen
).
Wat is minimaal? Gisteren van een uur kijken was er een half uur waarin deze problemen zaten. Weet niet of dat met de "Film" stand te maken kan hebben nog?
Verwijderd
Valt me niet op maar heb Motionplus dan ook doorgaans op UIT staan.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:05:
[...]
....moet zeggen dat dit helaas inmiddels herkenbaar is.... Niet vaak/veel, maar toch.....
Bovendien, als je alle problemen hier goed gaat lezen en je gaat er op letten dan heb je altijd wel wat. Als je geen problemen hebt moet je er niet naar gaan zoeken.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 11:22 ]
Kan het ook zijn dat de nieuwste firmware hier minder last van heeft? Weet niet of LOST de nieuwste firmware heeft geinstalleerd?
Verwijderd
..nieuwste frimware (september 2010) staat er sinds een dag of wat op.Phusebox schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:23:
Kan het ook zijn dat de nieuwste firmware hier minder last van heeft? Weet niet of LOST de nieuwste firmware heeft geinstalleerd?
Stoei nog wat met de instellingen en , zoals hierboven genoemd, Motionplus UIT zetten is aan te raden.
Heb absoluut niet de ervaring die jij had. Tis hier soms een minimaal stottertje per...tja, wat zal het zijn,..15 minuten ofzo ?
ik heb sinds gisteren de 46c6700 en eigenlijk viel mij al heel snel iets op.
als er hoofden van mensen zich groot in beeld bevinden en zij hebben zwart haar, lijkt het net of sommige delen van het haar achter het hoofd aan bewegen. bij lichtere haar kleuren heeft de tv daar geen last van.
om de één of andere vage rede alleen bij zwart haar en niet bij andere snelle acties.
ik heb LED motion plus al wel aanstaan wat het een stuk minder maakte, maar nu dat ik het weet, valt het me gewoon meer op....
heeft dit een naam en komt dit vaker voor?
Voor de rest een ranzig goeie tv (zelfs nu dat we nog een week analoge tv hebben....)
als er hoofden van mensen zich groot in beeld bevinden en zij hebben zwart haar, lijkt het net of sommige delen van het haar achter het hoofd aan bewegen. bij lichtere haar kleuren heeft de tv daar geen last van.
om de één of andere vage rede alleen bij zwart haar en niet bij andere snelle acties.
ik heb LED motion plus al wel aanstaan wat het een stuk minder maakte, maar nu dat ik het weet, valt het me gewoon meer op....
heeft dit een naam en komt dit vaker voor?
Voor de rest een ranzig goeie tv (zelfs nu dat we nog een week analoge tv hebben....)
Verwijderd
Ik zie ook wel eens wat van die blokjes over een beperkt deel van het beeld. Eigenlijk alleen met HD tv. Kan gebeuren. Als je op alles gaat letten wordt het tv kijken een drama. Wel blijf ik LCD soms iets minder natuurlijk vinden ogen dan sommige Plasma's die ik wel eens gezien heb. Maar je moet dan eigenlijk een Plasma en LCD naast elkaar zien in een natuurlijke omgeving (thuis dus) om te beoordelen of dat echt zo is. Of er veel verschil is tussen Sony LCD en Samsung LCD kan ik niet uit ervaring zeggen. Zou idd kunnen dat de filmgrain het beeld wat natuurlijker maakt bij de Sony maar ik vraag me echt af hoeveel verschil je nog ziet als je ook deze beide tv's (bv. Sony EX500 en Samsung C630) in de huiskamer naast elkaar hebt staan.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:30:
[...]
..nieuwste frimware (september 2010) staat er sinds een dag of wat op.
Stoei nog wat met de instellingen en , zoals hierboven genoemd, Motionplus UIT zetten is aan te raden.
Heb absoluut niet de ervaring die jij had. Tis hier soms een minimaal stottertje per...tja, wat zal het zijn,..15 minuten ofzo ?
Als je geen tv meer hebt moet je er soms gewoon 1 kopen en dan niet teveel meer gaan letten op de eventuele manco's. Het niet gekozen alternatief blijkt naderhand vaak aantrekkelijker, lees eens http://www.intermediair.n...e-moeilijker-de-keus.html
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 13:18 ]
Verwijderd
...een waar woord. Kan mij helemaal vinden in je betoog.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:15:
[...][...boeiend stukje tekst...]
Geniet gelukkig in 99% van de gevallen prima van de Samsung C630 hoor

Welke van deze 2 updates moet ik nou nemen voor mijn tv (46B650)? Je zou zeggen de laatste datum, maar die versie lijkt weer een minder... Waarom zijn er eigenlijk 2 firmware updates mogelijk?
Verwijderd
Me tooVerwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:47:
[...]
...een waar woord. Kan mij helemaal vinden in je betoog.
Geniet gelukkig in 99% van de gevallen prima van de Samsung C630 hoor
Was net bij bcc besloten om te kopen, met omruil garantie van de verkoper, hebben ze alleen aa05 panelen. Aargh
Verwijderd
tja, die zou ik niet nemen idd.Phusebox schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:29:
Was net bij bcc besloten om te kopen, met omruil garantie van de verkoper, hebben ze alleen aa05 panelen. Aargh
Ik vraag me af hoe het zit met de beeldkwaliteit van de 37C550... Ik las dat verschillende tweakers er eentje bezitten (Mei, HMeijer?), kunnen jullie er meer over zeggen? Want alle 37" TV's lijken volgens die site te zijn uitgerust met MVA (meestal AA01) panelen...
Aargh 2 winkels en 8 dozen verder en nog geen sq02 paneel.
Verwijderd
Dit betekent wel dat je een tv sowieso niet via internet kunt bestellen.Phusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:23:
Verwijderd
SQ1 mag ook hoorPhusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:23:
Alleen maar aa05 overal. Geef het op, typisch iets voor mij dat ie nu nergens meer te krijgen is.
Dat had ik me zelf ook al bedacht... Voor de prijs hoef je het ook niet te doen. Schandalig dat Samsung de klanten zo belazerd, alle winkels hebben namelijk een sq02 demomodel staan, dus ze doen het ook nog bewust.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:34:
[...]
Dit betekent wel dat je een tv sowieso niet via internet kunt bestellen.
[ Voor 67% gewijzigd door Phusebox op 17-10-2010 13:11 ]
Verwijderd
Bewust, dat vraag ik me af. Die demomodellen zijn veelal vanaf de introductie daar neer gezet. Dus toen was kennelijk alles SQ02. Bovendien heb ik in augustus wel een C630 met SQ02 gekocht. Het toestel wat net de week daarvoor in de aanbieding geweest bij de MM, hadden ze een hele palet vol.Phusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:55:
Alleen maar aa05 overal. Geef het op, typisch iets voor mij dat ie nu nergens meer te krijgen is.
[...]
Dat had ik me zelf ook al bedacht... Voor de prijs hoef je het ook niet te doen. Schandalig dat Samsung de klanten zo belazerd, alle winkels hebben namelijk een sq02 demomodel staan, dus ze doen het ook nog bewust.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 13:15 ]
Verwijderd
....ik kon mij ook al niet voorstellen dat de MM (of welke andere winkel dan ook) verkoper(s) hier niet van op de hoogte zijn. Maar ook daar dus de SQ2 als demo... die dus gevraagd mee te mogen nemen. Was goed, dus wellicht is dat nog een mogelijkheid voor je ?Phusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:55:
[...] alle winkels hebben namelijk een sq02 demomodel staan, dus ze doen het ook nog bewust.
Nee dank je, een tweedehands tv die al 1200+ uur heeft gedraaid, dan zou er al 200 van de prijs af moeten.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
....ik kon mij ook al niet voorstellen dat de MM (of welke andere winkel dan ook) verkoper(s) hier niet van op de hoogte zijn. Maar ook daar dus de SQ2 als demo... die dus gevraagd mee te mogen nemen. Was goed, dus wellicht is dat nog een mogelijkheid voor je ?
In dit topic veel goeds gelezen over de C630, waarom voor dat kleine prijsverschil niet voor de C650 gaan?
Over de panelen, is het verschil tussen de SQ01 en 02 en de AA panelen echt merkbaar groot?
Over de panelen, is het verschil tussen de SQ01 en 02 en de AA panelen echt merkbaar groot?
Die ene, met die snor
De c650 is lelijk, al was ie goedkoper dan wilde ik die nog niet
Verwijderd
...C650 heeft iets meer last van reflectie. De mate waarin dat argument van belang is, is zeker van invloed op de beslissing imho.Tjado schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:01:
In dit topic veel goeds gelezen over de C630, waarom voor dat kleine prijsverschil niet voor de C650 gaan?
SQ1/2 t.o.v AA... tja, in de review wordt er toch zeker een stevige opmerking over gemaakt. Mn over zwartwaardes en kijkhoek. Dus, als je dat van belang vindt en het gevoel wilt hebben echt waar voor je geld te krijgen, dan ga je (gek als ik was
Echter, in hoeverre je dat thuis, met als enige referentie je net aangeschafte model, zichtbaar is... das weer een ander vraagstuk.
Verwijderd
Mee eens. Als de C630 er niet was geweest dan had ik geen Samsung gekocht. Misschien dan toch de Sony EX500 tenzij ik de slecht verkrijgbare C652/C654 ergens had kunnen kopen/bestellen (gelijk aan de C650 maar zonder rode uitstulping).Phusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:12:
De c650 is lelijk, al was ie goedkoper dan wilde ik die nog niet
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 16:50 ]
Ook klote dat je het paneeltype niet op de buitenkant kan zien, zou de zoektocht een stuk makkelijker maken.
Overigens ook nog even een 3D tv bekeken, maar games in 3D zijn echt gaaf. Was een Sony hx800, waarbij ik moet zeggen dat Sony wel de meest irritante brillen heeft.
Overigens ook nog even een 3D tv bekeken, maar games in 3D zijn echt gaaf. Was een Sony hx800, waarbij ik moet zeggen dat Sony wel de meest irritante brillen heeft.
Verwijderd
...op de doos bedoel je dan ? (...want op de buitenkant vd tv zit dus die sticker...)Phusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:29:
Ook klote dat je het paneeltype niet op de buitenkant kan zien, zou de zoektocht een stuk makkelijker maken.
Ja op de doos bedoel ik. Denk dat ze nu de prijs zakt gewoon alleen nog maar aa05 erin stoppen om de consumenten te naaien. Waren allemaal gemaakt in Slowakije, dacht eerst dat daar de sq's vandaan kwamen. Maar dat alle winkels enkel nog aa05 hebben zegt mij al genoeg, dat ik niet meer verder hoef te zoeken. Best irritant als je dan eindelijk de knoop hebt doorgehakt en nu dus weer een jaar langer moet wachten.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:57:
[...]
...op de doos bedoel je dan ? (...want op de buitenkant vd tv zit dus die sticker...)
ik ben van plan om een samsung LE32c60 te kopen, maar ik maak me nu ik erover lees, steeds meer zorgen over de Samsung panels.. maakt het echt veel uit?
zover ik weet heb je bij de 32c650, kans op een A en een S panel. de S is dus van Samsung?
ook wil ik heb online bestellen (Redcoon). raden jullie dit aan of kan ik toch beter bij een MM in de buurt mijn tv halen?
zover ik weet heb je bij de 32c650, kans op een A en een S panel. de S is dus van Samsung?
ook wil ik heb online bestellen (Redcoon). raden jullie dit aan of kan ik toch beter bij een MM in de buurt mijn tv halen?
Ik denk dat de kans op een Samsung paneel kleiner dan 1% is. Voor een aa paneel zou ik 200 euro minder betalen als er een keus was.jweetogh schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:
ik ben van plan om een samsung LE32c60 te kopen, maar ik maak me nu ik erover lees, steeds meer zorgen over de Samsung panels.. maakt het echt veel uit?
Iemand?Frank_79 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:52:
Zit te denken over de 40 inch c750 (na van Sony afgestapt te zijn).. Moet je bij dat model ook op een bepaalde productiedatum / soort paneel letten?
Iemand ervaringen daar mee?
Ik heb mijn c530 bij de mediamarkt gekocht zonder te weten wat voor een paneel erin zat. Er zat ook geen sticker op de tv. Maar het servicemenu liet mij zien dat het een samsung paneel was. Weet verder niet of dit een sq01,02 of welk nummer is want dit staat dan weer niet in het servicemenu. De tv is gemaakt in Hungary.
Verwijderd
Sinds kort verschijnt er bij mijn 46c6800 plots ook bij bv NED1 ondertiteling. Hiervoor was dat enkel bij engelstalige zenders zoals discovery. Als ik de ondertiteling bij NED1 uitzet heb ook geen ondertiteling meer bij discovery.
Weet iemand de oplossing om enkel bij engelstalige zenders ondertiteling te krijgen?
Ik heb ziggo, landinstelling = niet gedefinierd, taal = nedelands
Weet iemand de oplossing om enkel bij engelstalige zenders ondertiteling te krijgen?
Ik heb ziggo, landinstelling = niet gedefinierd, taal = nedelands
waarom denk je dat de kans op een Samsung paneel minder dan 1% is? heb je hier misschien bronnen van ofzo?Phusebox schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:19:
[...]
Ik denk dat de kans op een Samsung paneel kleiner dan 1% is. Voor een aa paneel zou ik 200 euro minder betalen als er een keus was.
ik dacht meer aan S panel 30% kans en A panel 70% kans.
en verder: ik zie dat de Sony KDL-32EX500 even duur is als de 32c650 en ook precies dezelfde specs heeft. wat is het verschil eigenlijk tussen deze twee?
Bij de Samsung kun je meer finetunen qua instellingen en is de ondersteuning voor codecs beter. De sony vind ik persoonlijk wat mooier en schijnt iets minder input lag te hebben.
Kans baseerde ik op het feit dat drie verschillende ketens in drie verschillende plaatsen allemaal alleen het aa05 paneel hadden.
Kans baseerde ik op het feit dat drie verschillende ketens in drie verschillende plaatsen allemaal alleen het aa05 paneel hadden.
Mijn 32" c630 komt van Bobshop met een samsung paneel (32A1AF0C).
Phuse, volgens mij moet jij toch maar weer eens een Sony proberen
/edit: waarbij overigens misschien dezelfde panelen dans wordt gedaan?
[ Voor 21% gewijzigd door ShittyOldMan op 17-10-2010 22:16 ]
Voor de mensen welke zelfstandig de dvb-c zendervolgorde (of zendernummering) hebben aangepast door bij land te kiezen voor ander/other even een opmerking.
Als je dit doet is het zo dat je samsung niet meer automatisch overspringt naar ned1,2,3 HD als je naar ned 1,2,3 schakelt. Je zal dus zelf even zenders 91 t/m 93 op 1 t/m 3 moeten zetten. Ook voor de overige zenders welke dubbel uitgezonden worden geldt dit.
Als je dit doet is het zo dat je samsung niet meer automatisch overspringt naar ned1,2,3 HD als je naar ned 1,2,3 schakelt. Je zal dus zelf even zenders 91 t/m 93 op 1 t/m 3 moeten zetten. Ook voor de overige zenders welke dubbel uitgezonden worden geldt dit.
Nah, liever geen tv dan een Sony. Dan koop ik nog liever de c750.ShittyOldMan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:14:
Mijn 32" c630 komt van Bobshop met een samsung paneel (32A1AF0C).
Begreep niet goed wat men bedoelde met een mat scherm, maar dit weekend is me dat duidelijk geworden, denk ik.
Heb in de Saturn gekeken naar de 40C750, maar het viel me op dat de omlijsting ontzettend spiegelt. Nu staan er natuurlijk wel lichtbakken op gericht, maar ik vond het erg opvallend.
Heb in de Saturn gekeken naar de 40C750, maar het viel me op dat de omlijsting ontzettend spiegelt. Nu staan er natuurlijk wel lichtbakken op gericht, maar ik vond het erg opvallend.
Nou dat bedoelde men niet; de omlijsting van de meeste tv's is spiegelend, het gaat om het scherm. Bij matte schermen is de reflectie wazig en minder duidelijk aanwezig dan bij de echt glanzende schermen. Zet de tv in de winkel maar eens uit, dan zie je het verschil.Frank_79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:35:
Begreep niet goed wat men bedoelde met een mat scherm, maar dit weekend is me dat duidelijk geworden, denk ik.
Verwijderd
Heeft niks met omlijsting (bezel) te maken maar met het scherm zelf.Frank_79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:35:
Een tv zonder spiegelende bezel te vinden is zeer lastig tegenwoordig. Alleen Philips en enkele Panasonics.
Hahaha @ Samsung; net even gebeld met de vraag over de AA05 panelen en de SQ02 panelen. Zij beweren gewoon dat er geen verschil in zit, en dat alle schermen PRECIES hetzelfde zijn, wat gewoon dus niet mogelijk is als het ene paneel MVA is en het andere PVA techniek.
mmh nou dan zal ik vanmiddah maar eens bellen , want ja weet niet of er meerdere een nieuwe hebben gekregen of het probleem daarmee opgelost is.. of dat ik na andere model moet gaan...Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:48:
[...]
Ja en ruilen voor 40 inch. Of Samsung bellen maar vermoedelijk komen ze alleen langs voor 40 inch of meer. Proberen kan altijd natuurlijk.
Hallo allen,
Heeft iemand enig idee of de Samsung ledTV met typenummer UE32C6710USXZG ook werkt in Nederland met de CI+-module van Ziggo? Hij staat niet in de lijst op Ziggo.nl, maar volgens bijv. Koopgoedwinkel moet hij wel werken.
Thanks.
Heeft iemand enig idee of de Samsung ledTV met typenummer UE32C6710USXZG ook werkt in Nederland met de CI+-module van Ziggo? Hij staat niet in de lijst op Ziggo.nl, maar volgens bijv. Koopgoedwinkel moet hij wel werken.
Thanks.
Verwijderd
Ziggo even bellen is wellicht ook zinvol ?lucassio schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:25:
Heeft iemand enig idee of de Samsung ledTV met typenummer UE32C6710USXZG ook werkt in Nederland met de CI+-module van Ziggo?
Hallo,
Ik heb last van een licht schokkende weergave van mijn 1080p AVATAR.MKV bestand via USB. Heb reeds vannalles geprobeerd om dit op te lossen. Mijn toestel is een UE40C6000 Led tv.
Hebben nog gebruikers hier last van gehad? Hoe hebben jullie dit opgelost?
Hartelijk dank!
Ik heb last van een licht schokkende weergave van mijn 1080p AVATAR.MKV bestand via USB. Heb reeds vannalles geprobeerd om dit op te lossen. Mijn toestel is een UE40C6000 Led tv.
Hartelijk dank!
Nadat ze in alle winkels waar ik ben geweest geen SQ02 panelen hadden ben ik weer gaan twijfelen... denk dat ik het maar voor gezien moet houden, en wachten tot de technologie echt weer een stuk verder is, over 2-3 jaar.
Verwijderd
Waarom dan niet de Sony EX500 als je die eigenlijk ook mooier vindt. Vanwege enkele slechte ervaringen met andere Sony spullen?Phusebox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:
Nadat ze in alle winkels waar ik ben geweest geen SQ02 panelen hadden ben ik weer gaan twijfelen... denk dat ik het maar voor gezien moet houden, en wachten tot de technologie echt weer een stuk verder is, over 2-3 jaar.
Onder andere vanwege die reden, plus het ontbreken van een goede modus om de input lag omlaag te krijgen, geen ondersteuning voor mkv bestanden, traag menu (gebruiksvriendelijkheid is ver te zoeken) hdmi ingangen aan de verkeerde kant, voor onze woonkamer dus in het zicht, terwijl ze bij de samsung uit het zicht zouden zitten etc.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:14:
[...]
Waarom dan niet de Sony EX500 als je die eigenlijk ook mooier vindt. Vanwege enkele slechte ervaringen met andere Sony spullen?
De Samsung leek de tv met de minste gebreken, totdat bleek dat er verschillende panelen in zaten en het goede paneel nergens te koop was.
Hehe, moest even lachen. Een retorische vraag, maar wat is het antwoord? (neeVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:30:
[...]
Ziggo even bellen is wellicht ook zinvol ?
Ga morgen eens kijken of ik een fijne c630 kan vinden. Ik mis alleen 3D en voorlopig PVR t.o.v. de C750 want ik ga er toch een htpc bij kopen. Wel ~250 euro besparing op de tv-prijs en een mat scherm. Als iemand een matte 3D tv ziet, geef me ajb dan een seintje.
In welke regio ga je zoeken? In de volgende plaatsen zijn er in ieder geval geen te vinden;Initial G schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:44:
[...]
Hehe, moest even lachen. Een retorische vraag, maar wat is het antwoord? (nee)
Ga morgen eens kijken of ik een fijne c630 kan vinden. Ik mis alleen 3D en voorlopig PVR t.o.v. de C750 want ik ga er toch een htpc bij kopen. Wel ~250 euro besparing op de tv-prijs en een mat scherm. Als iemand een matte 3D tv ziet, geef me ajb dan een seintje.
Roermond, Sittard, Maastricht, Heerlen en Beek.
mensen met een LE37C630 naast het probleem met dat brom geluid bij de voedings kabel , hebben ook mensen die moeite hebben om die tv recht op die voet aangesloten te krijgen?
ik heb namelijk meedere keren opnieuw erop gezet maar lijkt als of hij 1 cm scheef staat...
heb namelijk winkel gebeld die zeggen weer dat ik voor deze problemen na samsung moet bellen ,. lekkere 0900 nr...
ik heb namelijk meedere keren opnieuw erop gezet maar lijkt als of hij 1 cm scheef staat...
heb namelijk winkel gebeld die zeggen weer dat ik voor deze problemen na samsung moet bellen ,. lekkere 0900 nr...
* Harrie heeft vandaag de 37C550 gekocht. Geen problemen met de voet, alleen gaan de schroeven er wel vrij zwaar in. Brom geluid? Als ik het geluid uit zet en mijn oor er tegen aan leg hoor ik iets, maar dat is niet iets wat stoort. Ik denk niet dat ik de brom heb waar mensen het hier over hebben.
Verwijderd
0900 Alternatief voor SamsungDonDee schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:19:
mensen met een LE37C630 naast het probleem met dat brom geluid bij de voedings kabel , hebben ook mensen die moeite hebben om die tv recht op die voet aangesloten te krijgen?
Alternatief voor: Samsung
0900-nummer: 0900 2020088 (onbekend)
Alternatief nummer: 015 2197000
http://www.vraagalex.nl/0...ternatief=Samsung&uid=142
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 23:56 ]
Ook leuk, wekenlang lees ik dat SQ02 het betere paneel is, nu blijkt SQ01 veel beter te zijn dan SQ02. SQ01 is al helemaal niet meer te vinden lijkt me.
Daarnaast geven op het amerikaanse avsforum nu steeds meer mensen de voorkeur aan de AA panelen. Zucht. Will this soap ever end?
Daarnaast geven op het amerikaanse avsforum nu steeds meer mensen de voorkeur aan de AA panelen. Zucht. Will this soap ever end?
Verwijderd
....heb je (naast avsforum) bronnen voor deze info ? Want das wel weer interresant om te lezen...Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:34:
Ook leuk, wekenlang lees ik dat SQ02 het betere paneel is, nu blijkt SQ01 al veel beter te zijn dan SQ02. SQ01 is al helemaal niet meer te vinden lijkt me.
Geef anders even de link van de pagina op avs... wel zo makkelijk
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 10:02 ]
Alleen avsforum, en iemand op avforums die zegt dat de A-MVA techniek een betere beeldkwaliteit bied en de S-PVA een betere kijkhoek.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:01:
[...]
....heb je (naast avsforum) bronnen voor deze info ? Want das wel weer interresant om te lezen...
Eigenlijk moet je gewoon de laatste 10-20 pagina's lezen van : http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1234637
En dit is ook interessant: http://www.avforums.com/f...s-what-models-placed.html
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 19-10-2010 10:04 ]
Verwijderd
goedemiddag,
zelf heb ik de de LE40C630, overigens naar volle tevredenheid, toch heb ik een paar vragen waarop ik in de handleiding of op internet niet voldoende antwoord kan krijgen. Wellicht kunnen jullie me helpen......
Info
bij het zappen zie je alleen het zender nr, maar bv niet het programma dat bezig is, hoe lang het nog bezig is (met andere woorden; het venster dat je ziet als je op INFO drukt). Is dit in te stellen?
waas teletekst
als ik NOS teletekst oproep, heb ik vaak 'last' van een groene of blauwe waas als achtergrondkleur. Pas bij het verversen van de pagina wordt dit weer diepzwart. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
verder had ik ook wat vragen over de firmware update, maar heb zojuist wat dingen gelezen die ik beter eerst kan proberen!
alvast bedankt voor de reacties
zelf heb ik de de LE40C630, overigens naar volle tevredenheid, toch heb ik een paar vragen waarop ik in de handleiding of op internet niet voldoende antwoord kan krijgen. Wellicht kunnen jullie me helpen......
Info
bij het zappen zie je alleen het zender nr, maar bv niet het programma dat bezig is, hoe lang het nog bezig is (met andere woorden; het venster dat je ziet als je op INFO drukt). Is dit in te stellen?
waas teletekst
als ik NOS teletekst oproep, heb ik vaak 'last' van een groene of blauwe waas als achtergrondkleur. Pas bij het verversen van de pagina wordt dit weer diepzwart. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
verder had ik ook wat vragen over de firmware update, maar heb zojuist wat dingen gelezen die ik beter eerst kan proberen!
alvast bedankt voor de reacties
Verwijderd
Hallo iedereen! Ik heb een aantal pagina's terug gelezen, maar ik kan nergens iets vinden over de LE37C670, die ik van plan ben te gaan kopen. Is er iets mis met dit toestel, waardoor het niet besproken wordt? Ik kan ook geen reviews vinden...
Mag ik vragen waarom de 670 dan?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:12:
Hallo iedereen! Ik heb een aantal pagina's terug gelezen, maar ik kan nergens iets vinden over de LE37C670, die ik van plan ben te gaan kopen. Is er iets mis met dit toestel, waardoor het niet besproken wordt? Ik kan ook geen reviews vinden...
Hij is veel duurder dan de 630 of de 650, en volgens mij ook nauwelijks verkrijgbaar.
De 670 heeft wel internet tv van de 650, maar het matte scherm van de 630 (die weer geen internet tv heeft, verder zijn ze gelijk). (Afgezien van de afstandbediening van de 630 die niet verlicht is).
Phusebox, zo te zien heb je best veel verstand van de samsung modellen..Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:24:
[...]
Mag ik vragen waarom de 670 dan?
Hij is veel duurder dan de 630 of de 650, en volgens mij ook nauwelijks verkrijgbaar.
De 670 heeft wel internet tv van de 650, maar het matte scherm van de 630 (die weer geen internet tv heeft, verder zijn ze gelijk). (Afgezien van de afstandbediening van de 630 die niet verlicht is).
ook van de 630 ? want weet jij of daarmee ook problemen zijn met die voet steun ? dat het niet goed aansluit ?
Ik ben niet veel problemen tegengekomen op allerlei fora over dit onderwerp eerlijk gezegd, alleen hier een enkeling die er problemen mee had.DonDee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:29:
[...]
Phusebox, zo te zien heb je best veel verstand van de samsung modellen..
ook van de 630 ? want weet jij of daarmee ook problemen zijn met die voet steun ? dat het niet goed aansluit ?
Verwijderd
Ik wil misschien de Samsung LE32C530 kopen, maar deze is 50Hz, is dat erg storend bij het kijken? En ik heb gewoon kabel tv, maakt het veel uit als ik geen digitale tv heb?
Het verschil tussen analoog en digitaal (met een fatsoenlijke decoder) is vrij groot. Maar als je een goed analoog signaal hebt qua sterkte en kwaliteit dan moet het te doen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:36:
Ik wil misschien de Samsung LE32C530 kopen, maar deze is 50Hz, is dat erg storend bij het kijken? En ik heb gewoon kabel tv, maakt het veel uit als ik geen digitale tv heb?
Maar waarom geen digitaal? Je kunt toch een CI+ kaartje kopen en een smartcard, kost je verder niks extra's per maand?
klopt , ik merk het ook sinds kort , had eerst een bravia van sony 50hz, en nu een samung 100hz met digitale tv van upc.. en verschil merk ik wel, veel vloeiender en zo..Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:37:
[...]
Het verschil tussen analoog en digitaal (met een fatsoenlijke decoder) is vrij groot. Maar als je een goed analoog signaal hebt qua sterkte en kwaliteit dan moet het te doen zijn.
Maar waarom geen digitaal? Je kunt toch een CI+ kaartje kopen en een smartcard, kost je verder niks extra's per maand?
@ Phusebox , van dat vorige berricht , ja ik zal wel even verder zoeken over die voetsteun, want ga zo wie zo even bellen met samung over dat brom geluid .
Verwijderd
Maar dan heb ik toch ook een decoder nodig? En het werkt toch maar op 1 tv per decoder? Mijn kennis hierover is inderdaad wel beperktPhusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:37:
[...]
Het verschil tussen analoog en digitaal (met een fatsoenlijke decoder) is vrij groot. Maar als je een goed analoog signaal hebt qua sterkte en kwaliteit dan moet het te doen zijn.
Je hebt geen decoder nodig, deze zit min of meer al ingebouwd in de tv. Je moet een CI+ kaart kopen van je kabelprovider met smartcard, deze steek je in je tv en dan heb je digitale tv.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:53:
[...]
Maar dan heb ik toch ook een decoder nodig? En het werkt toch maar op 1 tv per decoder? Mijn kennis hierover is inderdaad wel beperkt
Het werkt dan uiteraard maar alleen op die tv, maar is wel een enorme vooruitgang.
Je kunt ook een losse decoder kopen, maar dan ben je meestal wel duurder uit.
Verwijderd
Bij de C630 kan je via wat scherm info onder andere zien hoeveel herz er speelt.
Aangezien dit een 100Hz tv is, snap ik niet dat bij de verschillende bronnen, waaronder bluray via HDMI maar ook digitale tv, 50Hz in beeld blijft ipv de (naar mijn idee verwachte) 100Hz.
Kan iemand mij dit uitleggen ?
Aangezien dit een 100Hz tv is, snap ik niet dat bij de verschillende bronnen, waaronder bluray via HDMI maar ook digitale tv, 50Hz in beeld blijft ipv de (naar mijn idee verwachte) 100Hz.
Verwijderd
Ahhh, ik heb verkeerd gelezen. Ik bedoelde de 650! Het ging inderdaad om de internet tv, maar misschien is dat toch wel overbodig.Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:24:
[...]
Mag ik vragen waarom de 670 dan?
Ik ben vandaag trouwens even gaan kijken in de winkel, en het verschil tussen LED en niet LED viel me toch wel op, terwijl ik juist heb gelezen dat het verschil niet zo groot zo zijn met de laatste Samsung modellen. Is het het prijsverschil dan toch waard?
Hij geeft het aantal Hz van je input weer. Alle LCD schermen zijn 50Hz, of ze nu 100, 200 of 600Hz adverteren.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:03:
Bij de C630 kan je via wat scherm info onder andere zien hoeveel herz er speelt.
100Hz is wat hij er zelf van maakt, niet wat de input is. Je moet het niet als 100Hz zien van een CRT.
Full Led is zeker beter, maar ook veel duurder. Edge-lit is zelfs slechter vind ik, veel meer problemen met banding, clouding, uniformiteit...Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:07:
[...]
Ahhh, ik heb verkeerd gelezen. Ik bedoelde de 650! Het ging inderdaad om de internet tv, maar misschien is dat toch wel overbodig.
Ik ben vandaag trouwens even gaan kijken in de winkel, en het verschil tussen LED en niet LED viel me toch wel op, terwijl ik juist heb gelezen dat het verschil niet zo groot zo zijn met de laatste Samsung modellen. Is het het prijsverschil dan toch waard?
[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 19-10-2010 15:10 ]
Er zit geen decoder in de tv. Het decoderen vindt plaats in de ci+ cam.Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:55:
[...]
Je hebt geen decoder nodig, deze zit min of meer al ingebouwd in de tv. Je moet een CI+ kaart kopen van je kabelprovider met smartcard, deze steek je in je tv en dan heb je digitale tv.
Daarna kan je niet zomaar iedereen een ci+ cam aanpraten. Wellicht woont hij in een UPC gebied, daar is het nu nog niet mogelijk om met een ci+ cam te kijken en is er nog een externe decoder nodig.
Vandaar dat ik zei dat hij een CI+ bij zijn kabelprovider moest halen, als deze dat dan niet ondersteunt komt je er vanzelf achter.job schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:25:
[...]
Er zit geen decoder in de tv. Het decoderen vindt plaats in de ci+ cam.
Daarna kan je niet zomaar iedereen een ci+ cam aanpraten. Wellicht woont hij in een UPC gebied, daar is het nu nog niet mogelijk om met een ci+ cam te kijken en is er nog een externe decoder nodig.
Maar je hebt gelijk, had ik even beter uit moeten schrijven.
Verwijderd
Thanks, dat is dus ook wat ik begreep.Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:10:
Full Led is zeker beter, maar ook veel duurder. Edge-lit is zelfs slechter vind ik, veel meer problemen met banding, clouding, uniformiteit...
Algemeen vraagje dan nog: ik zit helaas vast aan Digitenne, werkt dat wel met grote LCD (HD) tvs?
Het werkt wel, maar de kwaliteit van digitenne is vaak wel stukken minder qua compressie. Maar op een 32 inch LCD is dat nog best te doen m.i.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:44:
[...]
Thanks, dat is dus ook wat ik begreep.
Algemeen vraagje dan nog: ik zit helaas vast aan Digitenne, werkt dat wel met grote LCD (HD) tvs?
Als er een dvb-t tuner inzit (veel tv's wel) kan je prima digitenne kijken. Nadeel van digitenne is de lage bitrate, het ziet er dus minder mooi uit dan digitaal via de kabel (dvb-c).
Verwijderd
...aha, juist. En dat 'zelf 100hz maken', is dat motionplus zeker, waardoor er SO-Effect ontstaat ?Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:10:
[...]
Hij geeft het aantal Hz van je input weer. Alle LCD schermen zijn 50Hz, of ze nu 100, 200 of 600Hz adverteren.100Hz is wat hij er zelf van maakt, niet wat de input is. Je moet het niet als 100Hz zien van een CRT.[...]
En wat iedereen/tweakers/velen dus weer braaf uitzetten, (inlcusief alle andere beeldverbeteraars wellicht)....
De vraag die dan opkomt is... waarom zo'n tv gekcht met alles der-op-en-der-an als je het eigenlijk niet/weinig gebruikt
Aargh weer 60km gereden en hier weigeren ze gewoon de doos even open te maken om te kijken
Ten aanzien van "the panel lottery" heb ik het volgende mailtje naar Samsung gestuurd. Misschien ook interessant voor jou Phusebox...
Het gaat hier om een B550 met een AC07 paneel btw.Beste medewerker,
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van de genoemde tv. Ik ben er echter kort geleden achter gekomen dat er een lcd-paneel in de tv zit dat niet bij jullie (Samsung) afkomstig is (Version AC07, dus een paneel afkomstig van AU Optotronics). Dat zou mij op zich niet storen, ware het niet dat, volgens diverse bronnen, panelen die niet afkomstig zijn van Samsung van beduidend mindere kwaliteit zijn dan tv's met "echte" Samsung panelen. Concreet gezegd zijn de zwartwaarden minder goed, de kleurreproductie minder en de inkijkhoek slechter.
U kunt misschien begrijpen dat ik hier absoluut niet over te spreken ben. Dit vooral omdat het showmodel in de winkel wel een Samsung paneel had en ik mij daarom flink bekocht voel. Ik heb niet het beloofde product gekregen, dus ik zou graag een verklaring en eventueel een oplossing willen.
Met vriendelijke groet,
R420R
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ben bang dat je hier nooit een zinnige reactie op zult krijgen. Voor mij lijkt het erop dat ik nu naast Sony ook Samsung van mijn merkenlijstje kan strepen, want ik kan niet eens een tv kopen hier zonder bang te zijn dat ik een crap model koop.R420R schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:22:
Ten aanzien van "the panel lottery" heb ik het volgende mailtje naar Samsung gestuurd. Misschien ook interessant voor jou Phusebox...
[...]
Het gaat hier om een B550 met een AC07 paneel btw.
Zwaar gefrustreerd nu.. ik ging ervan uit vanavond mijn tv aan te kunnen sluiten.
Had me zelfs voorgenomen als het een AA05 was om hem dan maar mee te nemen en eerst thuis eens te bekijken.
Ben ook benieuwd wat voor antwoord je hier op krijgt.R420R schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:22:
[...]
Het gaat hier om een B550 met een AC07 paneel btw.
Blijkbaar heb ik geluk gehad met mijn samsung paneel
Kan je op een van de samsung TV's een externe HD aansluiten via usb en zo blurays afspelen, of heb je hier een media player voor nodig zoals wdtv hd?
*zucht* Weet echt niet wat ik nu nog moet doen om een nieuwe tv te kopen... wordt er onderhand depressief van.
Verwijderd
LG nog een optie ?Phusebox schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:08:
*zucht* Weet echt niet wat ik nu nog moet doen om een nieuwe tv te kopen... wordt er onderhand depressief van.
Nee dan kan ik net zo goed iets bij de Aldi kopen. Het lullige is gewoon dat ik nu het geld ervoor heb, wat zometeen weer op gaat aan allerlei andere onzin en ik dan nog geen tv heb. Plus ik ben bang dat we volgend jaar geen matte schermen meer zien, de input lag erger word en de prijzen omhoog gaan vanwege iets aantrekkende economie.
Verwijderd
Ik ben aan het kijken naar de 650/630. Als ik het goed begijp heeft de 650 meer features (internet tv), maar toch is hij vaak duurder dan de 630. Komt dat enkel door het matte scherm van de 630 dat mensen prettiger vinden?
Verwijderd
Je zegt het zelf al...de 650 heeft meer features, dus duurder. Logisch toch ?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:37:
Ik ben aan het kijken naar de 650/630. Als ik het goed begijp heeft de 650 meer features (internet tv), maar toch is hij vaak duurder dan de 630. Komt dat enkel door het matte scherm van de 630 dat mensen prettiger vinden?
En dan is de afweging inderdaad of je voor die extra's gaat, of voor een matter scherm. Zo heb ik extra's via mijn bluray set (internet, USB aansluiting die alles slikt, etc etc), maar stevig de behoefte aan een zeer mat scherm. De keuze is dan makkelijk, en nog goedkoper ook...de C630
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 21:42 ]
Verwijderd
Owja.. ik bedoelde het eigenlijk andersomVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:39:
[...]
Je zegt het zelf al...de 650 heeft meer features, dus duurder. Logisch toch ?
En dan is de afweging inderdaad of je voor die extra's gaat, of voor een matter scherm. Zo heb ik extra's via mijn bluray set (internet, USB aansluiting die alles slikt, etc etc), maar stevig de behoefte aan een zeer mat scherm. De keuze is dan makkelijk, en nog goedkoper ook...de C630
Hulp?deconne schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:48:
Hallo,
Hartelijk dank!
Ben ik de eerste met dit probleem? Heb al vannalles gelezen over Motion Plus en Judder settings, maar wat ik ook probeer het blijft helaas bij camera bewegingen schokkend overkomen.
Dit kan toch niet, anno 2010 ?!?
Misschien is de bitrate gewoon te hoog? Doet hij dit ook bij andere mkv's?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Vergelijk je misschien een 630 NL model met een 650 Europees model ?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:48:
[...]
Owja.. ik bedoelde het eigenlijk andersomDus de 630 duurder dan de 650...
Ik kan geen webshop vinden waar een 630 NL duurder is dan een 650 NL.
Het verschil in prijs is wel erg klein.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 23:04 ]
misschien de bluray kopen?deconne schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:30:
[...]
Hulp?
Ben ik de eerste met dit probleem? Heb al vannalles gelezen over Motion Plus en Judder settings, maar wat ik ook probeer het blijft helaas bij camera bewegingen schokkend overkomen.
Dit kan toch niet, anno 2010 ?!?
nee serieus, ik zou een andere gepirateerde versie proberen, misschien is deze totaal slecht gecodeerd.