Afgelopen maandag heb ik een 40C650 gekocht maar heb helaas een "stuck" pixel een beetje in het midden die alleen bij een donkere achtergrond zichtbaar is. Als je van diverse kanten op het beeld kijkt zie je de pixel verkleuren van rood naar blauw / groen. Nu heb ik deze TV via een webshop besteld maar heel dat gedoe met terugsturen vermijd ik liever als ik toch de stuck pixel zelf kan repareren. Op dit moment heb ik alleen de fysieke mogelijkheden geprobeerd (stylus + doekje) om de pixel te "masseren" maar tot op heden geen geluk.
Mijn vraag aan jullie is of het de moeite waard is om een hele dag/nacht een programma (bv. UDPixel) te laten draaien die deze stuck pixel wellicht weer werkend kan maken ? Op dit moment ben ik bezig met JScreenFix maar deze geeft na 30 min nog geen positieve resultaten wat volgens de website betekend dat JScreenFix dit probleem hoogstwaarschijnlijk niet kan oplossen.
Mijn vraag aan jullie is of het de moeite waard is om een hele dag/nacht een programma (bv. UDPixel) te laten draaien die deze stuck pixel wellicht weer werkend kan maken ? Op dit moment ben ik bezig met JScreenFix maar deze geeft na 30 min nog geen positieve resultaten wat volgens de website betekend dat JScreenFix dit probleem hoogstwaarschijnlijk niet kan oplossen.