Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
DR.V schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:32:
[...]

Bedankt voor je reactie . Maar is het erg merkbaar voor als je het niet gewend bent? Zou je er dus onder lijden is een snelle FPS zoals MW2?
Ik heb zelf nog geen snelle FPS zoals MW2 gespeeld. Wat ik wel merk is dat wanneer ik bijvoorbeeld de camera draai in Red Dead Redemption, er enige vertraging zit tussen het moment dat ik de joystick aanraak en het moment dat het beeld ook daadwerelijk draai. Ik neem dus aan dat dit ook voor het richten in een snelle FPS zoals MW2 geldt, en dat het dan dus storend is. Dit is echter alleen zonder de game mode te activeren, wanneer deze wel geactiveerd is merk ik er zelf niks meer van.
Mijn mening is dus dat de input-lag normaal gesproken merkbaar is, maar niet wanneer je de game mode gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 19:25
Wekko306 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:05:
[...]

Ik heb zelf nog geen snelle FPS zoals MW2 gespeeld. Wat ik wel merk is dat wanneer ik bijvoorbeeld de camera draai in Red Dead Redemption, er enige vertraging zit tussen het moment dat ik de joystick aanraak en het moment dat het beeld ook daadwerelijk draai. Ik neem dus aan dat dit ook voor het richten in een snelle FPS zoals MW2 geldt, en dat het dan dus storend is. Dit is echter alleen zonder de game mode te activeren, wanneer deze wel geactiveerd is merk ik er zelf niks meer van.
Mijn mening is dus dat de input-lag normaal gesproken merkbaar is, maar niet wanneer je de game mode gebruikt.
Oke , het word de Samsung LE32C650 heel erg bedankt _/-\o_ . Kan niet wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste/goedkoopste oplossing om mijn C6700 op het internet te krijgen?
Er ligt een netwerk kabel in de buurt vanwaar ik eventueel met een hubje of iets dergelijks kan werken.
Of zijn er betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 20:08

job

Met een netwerkkabel heb je de goedkoopste, snelste en betrouwbaarste verbinding die je kan krijgen.
hub zou ik niet gebruiken, wel een switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha goede keus denk ik DR. V .. Heb dezelfde 32C650 nu weekje in me slaapkamer staan :).

Werkt goed so far, makkelijk aan te sluiten op me laptop met HDMI .. en DLNA/Allshare werkt ook goed met samsung pc share manager.
(Wel even de Firmware updaten voor je CI+ /ziggo gaat installeren)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:27:
Met een netwerkkabel heb je de goedkoopste, snelste en betrouwbaarste verbinding die je kan krijgen.
hub zou ik niet gebruiken, wel een switch.
Dat dacht ik ook wel. Kan je dan ook gewoon gebruik maken van de allshare functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 22:09
Zijn er hier nog meer mensen met een LE32C630? Ik ben benieuwd naar de firmware waar anderen op draaien, ik draai nog op 1008, 1011 is beschikbaar. Ik zou graag weten wat de veranderingen in 1009 en 1010 zijn, dat kan ik echter niet vinden. De wijzigingen in 1011 betreffen de certificering van Ziggo en 5.1 HE-AAC audio via hoofdtelefoon uitgang.

Ik kijk nu echter ook naar Ziggo met de ingebouwde CI+ decoder en het werkt feilloos, dus heb nog niet geupdate tenzij 1009 en 1010 interessante updates bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:14:
Dat dacht ik ook wel. Kan je dan ook gewoon gebruik maken van de allshare functie?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lexi schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:32:
Zijn er hier nog meer mensen met een LE32C630? Ik ben benieuwd naar de firmware waar anderen op draaien, ik draai nog op 1008, 1011 is beschikbaar. Ik zou graag weten wat de veranderingen in 1009 en 1010 zijn, dat kan ik echter niet vinden. De wijzigingen in 1011 betreffen de certificering van Ziggo en 5.1 HE-AAC audio via hoofdtelefoon uitgang.

Ik kijk nu echter ook naar Ziggo met de ingebouwde CI+ decoder en het werkt feilloos, dus heb nog niet geupdate tenzij 1009 en 1010 interessante updates bevatten.
Dit zit ook in 1011:

Samsung recently offered a new firmware update they claim shuts off its the ME/MC circuit when its Auto Motion Plus feature is set to the “Off” position. An alternative (according to a Samsung spokesperson) is to set a Samsung 120 or 240 Hz LCD or LED TV to “Clear” mode or to move the “Judder” control to “0″ using the “Custom” mode (post firmware update). You can update your Samsung LCD or LED TV by connecting it to your Internet router.
Bron: http://hdguru.com/a-solut...d-soap-opera-effect/2119/

en http://www.hdtvtest.co.uk...-le46c750-20100709761.htm (kijk onder het kopje 'high definition' en dan de 2e alinea).

Dit lijkt me een zeer positieve verandering tenzij je nooit HD films kijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:07:
Haha goede keus denk ik DR. V .. Heb dezelfde 32C650 nu weekje in me slaapkamer staan :).

Werkt goed so far, makkelijk aan te sluiten op me laptop met HDMI .. en DLNA/Allshare werkt ook goed met samsung pc share manager.
(Wel even de Firmware updaten voor je CI+ /ziggo gaat installeren)
Haha ,bedankt :P . Ik zat er eerst nog over te twijfelen om de UE32B6000 te nemen ,maar na wat ik allemaal lees over die auto-dimming enzo ga ik toch liever voor me m'n gemaakte keus. Weet iemand trouwens waar je van die HD filmpjes kan vinden die ze altijd in de Mediamarkt en BCC enz. op hebben staan die constant worden herhaald? Leuk om mee te pronken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DR.V schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:02:
[...]

Haha ,bedankt :P . Ik zat er eerst nog over te twijfelen om de UE32B6000 te nemen ,maar na wat ik allemaal lees over die auto-dimming enzo ga ik toch liever voor me m'n gemaakte keus. Weet iemand trouwens waar je van die HD filmpjes kan vinden die ze altijd in de Mediamarkt en BCC enz. op hebben staan die constant worden herhaald? Leuk om mee te pronken 8)
Toch niet de filmpjes die voor 50% uit reclame voor de MM bestaan ? ;)

Panasonic heeft mooiere filmpjes. Nog mooier is bluray van Planet Earth of de film 'HOME'. Zoek maar op Youtube dan vind je HOME. Alleen via Youtube is resolutie niet hoog genoeg denk ik, alhoewel voor 32 inch misschien net wel. Of kijk hier http://www.home-2009.com/us/index.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:45:
[...]

Panasonic heeft mooiere filmpjes. Nog mooier is bluray van Planet Earth of de film 'HOME'. Zoek maar op Youtube dan vind je HOME. Alleen via Youtube is resolutie niet hoog genoeg denk ik, alhoewel voor 32 inch misschien net wel. Of kijk hier http://www.home-2009.com/us/index.html
Ja die filmpjes ja :*)

Planet Earth lijkt me wel wat . Dat word dan toch maar een Blu-ray speler kopen ,of kijken via minder legale manieren :+ .Iniedergeval zoals ik al eerder heb gezegd erg bedankt voor je hulp , ik zal je laten weten van de samsung vind als ik hem heb .

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:37

Silence

Godlike

Ik ben dus ook van plan om een led tv te gaan kopen ik heb een c6000 40inch op het oog voor 999 euro vind het wel een mooie prijs. Alleen ben ik veel aan het lezen nu en kom ik bleeding tegen enzo kan ik beter een hogere serie nemen 6700 ofzo of 37 inch.
Ik weet het alleemaal niet meer aangezien iedereen allemaal andere dingen vind en zegt en er zoveel verschillende merken en series zijn.
Kan iemand me misschien een beetje helpen?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heist
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11-2011
Silencex schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:36:
Ik ben dus ook van plan om een led tv te gaan kopen ik heb een c6000 40inch op het oog voor 999 euro vind het wel een mooie prijs. Alleen ben ik veel aan het lezen nu en kom ik bleeding tegen enzo kan ik beter een hogere serie nemen 6700 ofzo of 37 inch.
Ik weet het alleemaal niet meer aangezien iedereen allemaal andere dingen vind en zegt en er zoveel verschillende merken en series zijn.
Kan iemand me misschien een beetje helpen?
Hallo

Ik zou voor een le40c750 gaan. (1000 euro) of de grotere 46 inch (1300euro)

Ik heb hem zeer goed kunnen vergelijken met de led 6700 (buurman)
de lcd heeft een mooiere, strakkere weergave dan de led. ( met allebei ci+)
daarbij heeft de lcd een mooier geluid en veel meer opties 3D,200hz,PVR enz

Je betaald gewoon meer voor het dunne led scherm.
voor hetzelfde geld heb je een tv met meer opties en het belangerijkste een mooiere weergave.
Vind je qua design een dun scherm mooi dan zou ik de led nemen (6000/6700)
ga je voor het beeld /geluid / opties neem dan de c750 ( qua ontwerp ook erg mooi om te zien)

ik geniet iedere dag van deze tv (46inch).

suc6 met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
@Heist..

Ben niet echt blij met wat je net schrijft :F . Zit me al dagen op te geilen aan de Led 46 inch C6000. Maar nu heb ik weer twijfels om toch ook inderdaad die LCD C750 te nemen.

Alleen 3D heeft weinig nut voor mij, heb nog niet echt lang geleden een Onkyo 507 aangeschaft. HDMI 1.3 :(

PVR is dacht ik alleen voor timeshiften ..en werkt alleen voor digitale kanalen? Dus niet je analoge signaal of wat er via scart vanaf mijn UPC box wordt gestuurd neem ik aan?

Nog steeds aan het twijfelen..

ps.. dit maakt me ook niet echt blij. http://www.avforums.com/f...750-vs-led-ue40c6000.html

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 20-08-2010 10:53 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:42:
@Heist..

Ben niet echt blij met wat je net schrijft :F . Zit me al dagen op te geilen aan de Led 46 inch C6000. Maar nu heb ik weer twijfels om toch ook inderdaad die LCD C750 te nemen.

Alleen 3D heeft weinig nut voor mij, heb nog niet echt lang geleden een Onkyo 507 aangeschaft. HDMI 1.3 :(

PVR is dacht ik alleen voor timeshiften ..en werkt alleen voor digitale kanalen? Dus niet je analoge signaal of wat er via scart vanaf mijn UPC box wordt gestuurd neem ik aan?

ps.. dit maakt me ook niet echt blij. http://www.avforums.com/f...750-vs-led-ue40c6000.html
Er zijn maar een paar goede LCD-LED tv's en dat zijn de duurdere met FULL LED en local dimming. Van de Edge LED tv's behoren de Samsung ook niet tot de beste nog afgezien van het auto-dimming verhaal dat in ieder geval vanaf de Samsung C-7000 serie en hoger aanwezig is (C6000 serie weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben aan het kijken voor een lcd tv, alleen ik twijfel welke achtergrond verlichting ik zou nemen. De LED of CCFL verlichting.

Er staan hier toch wel wat nadelen over de LED zoals "clouding", slijtage van de fosfor laag op de led wat uiteindelijk blauwerlicht zal worden? Het te zwart is waardoor geen details in de donkere kleuren zitten?

Nou ben ik een student en moet ik toch beetje op mijn centen letten, maar als ik het zo lees is het "nog" niet de moeite waard om een LED te kopen als je voor veel minder geld een CCFL LCD hebt?

Mijn tv zal voornamelijk voor films en ps3 gebruikt worden.

Wat raden de kenners mij aan?

Ik twijfel tussen LE40C650 en UE40C6000 en ook stiekem de sony KDL 40EX500. zij komen allen heel goed uit de test bij de consumentenbond...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:31:
Beste mensen,

Ik ben aan het kijken voor een lcd tv, alleen ik twijfel welke achtergrond verlichting ik zou nemen. De LED of CCFL verlichting.

Er staan hier toch wel wat nadelen over de LED zoals "clouding", slijtage van de fosfor laag op de led wat uiteindelijk blauwerlicht zal worden? Het te zwart is waardoor geen details in de donkere kleuren zitten?

Nou ben ik een student en moet ik toch beetje op mijn centen letten, maar als ik het zo lees is het "nog" niet de moeite waard om een LED te kopen als je voor veel minder geld een CCFL LCD hebt?

Mijn tv zal voornamelijk voor films en ps3 gebruikt worden.

Wat raden de kenners mij aan?

Ik twijfel tussen LE40C650 en UE40C6000 en ook stiekem de sony KDL 40EX500. zij komen allen heel goed uit de test bij de consumentenbond...
Dan zou ik zeker niet voor de C6000 gaan. De Sony en de Samsung voldoen prima (zelfs beter), zijn goedkoper en zijn beide niet alleen bij de Consumentenbond maar ook elders zeer goed getest zoals op www.hdtvtest.co.uk

Overigens komt de Consumentenbond weliswaar tot dezelfde eindconclusie vwb deze 2 toestellen maar qua detailbeoordeling wijken ze af van de professionele reviews en zijn de prof. reviews op o.a. hdtvtest (uitgebreid) beschrijvend van aard met toevoeging van calibratie-screenshots en werkt de Consumentenbond vooral met cijfers per onderdeel. Verder komt de Consumentenbond tot verschillende beoordelingen bij verschillende formaten in dezelfde serie. De meeste prof. reviews geven aan dat de conclusies dan tegelijk gelden voor alle formaten. Uitzondering hier op is www.televisioninfo.com die verschillende formaten van dezelfde serie afzonderlijk test en dan soms ook tot verschillende oordelen komt. Meestal zie je dan dat de echt grote formaten LCD (50 inch en meer) wat minder scoren als sprake is van Edge Led. Soms worden in bijvoorbeeld de 37 inch ook een ander soort paneel gebruikt dan de 40 inch en kan dat leiden tot een kleine afwijking in beoordeling.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stel ik nu een vraag die hier niet thuishoort.

Ik was vanmorgen bezig mijn pc aan te sluiten via de hdmi aansluiting van mijn pc naar mijn hdmi aansluiting op mijn tv (de hdmi/dvi aansluiting).

Ik krijg alleen geen beeld.

Weet iemand wellicht waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:03:
Misschien stel ik nu een vraag die hier niet thuishoort.

Ik was vanmorgen bezig mijn pc aan te sluiten via de hdmi aansluiting van mijn pc naar mijn hdmi aansluiting op mijn tv (de hdmi/dvi aansluiting).

Ik krijg alleen geen beeld.

Weet iemand wellicht waar dit aan zou kunnen liggen?
Heel veel dingen:
- is de kabel goed? Testen met ander apparaat.
- doet HDMI 1 het wel met een ander apparaat?
Is dit in orde dan kijken naar:
- instellingen videokaart op je pc. Doorgaans krijg je op het externe scherm wel automatisch beeld en loop je eerder risico dat het beeld op je laptop/pc weg valt maar het zou kunnen dat je toch iets moet wijzigen. Gebruik je Windows dan op bureaublad met rechter muisknop klikken en gaan naar ' eigenschappen' of 'grafische instellingen' of iets dergelijks (heb zelf geen Windows paraat hier dus heb de exacte term niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

En je hebt wel gekozen voor de juiste hdmi source? Het is namelijk niet zo dat de tv automatisch overschakelt naar de juiste hdmi ingang.
Je hebt de verschillende hdmi poorten geprobeerd? (er is een waar dvi bijstaat probeer die eens)
Je hebt de tweede videouitgang wel geactiveerd?
Je pc al eens opnieuw gestart?

Oftewel, wat heb je uberhaupt geprobeerd?

[ Voor 29% gewijzigd door job op 20-08-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, bij mijn samsung lcd gaat hij ook niet gelijk over op het pc beeld.

Moet eerst gewoon Source indrukken en dan HDMI2 (In mijn geval) kiezen en dan werkt het perfect :).

Alleen als ik het geluid via de tv wil laten lopen nog even handmatig instellen via me laptop geluidsinstellingen en dan werkt t prima.

Voor films vindt ik het wel handig dat die DLNA heb, want kan gewoon rechtermuisknop doen > Afspelen op > 32C650 en dan krijg ik direct melding op tv of ik wil afspelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kabel is gewoon goed die heb ik getest met mijn ps3 naar mijn tv ( toen zat de ps3 op hdmi2)

Ik heb de hdmi aansluiting op mijn pc daarna aangesloten op zowel de hdmi/dvi aansluiting als de hdmi 2 aansluiting op de tv maar beide keren geen beeld.

Het kan natuurlijk zijn dat ik op mijn pc iets moet aanpassen op mijn grafische kaart qua doorgifte van het hdmi signaal.

Ik gebruik windows 7 en heb een ATI Radeon 4870 een Gigabyte M A785GT-UD3H moederbord.

Heb dus qua instellingen op mijn pc nog niks aangepast en zou ook niet weten waar ik dat moet zoeken.

Ik hoop dat jullie zo wat gegevens hebben om mij verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:42:
Ik hoop dat jullie zo wat gegevens hebben om mij verder te helpen.
Probeer eens enkele van de tips die al genoemd zijn. Genoeg dingen die je nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je nu wel de source knop? Want nogmaals hij maakt niet vanzelf verbinding.

Ik heb hetzelfde als jou, HDMI aansluiting op mn laptop.. op de HDMI 2 op me TV. Source drukken en klaar :p

En als je dat al gedaan hebt, dan kan je nog kijken op je pc/laptop bij Beeld(scherm) instellingen met de weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:28:
[...]

Dit zit ook in 1011:

Samsung recently offered a new firmware update they claim shuts off its the ME/MC circuit when its Auto Motion Plus feature is set to the “Off” position. An alternative (according to a Samsung spokesperson) is to set a Samsung 120 or 240 Hz LCD or LED TV to “Clear” mode or to move the “Judder” control to “0″ using the “Custom” mode (post firmware update). You can update your Samsung LCD or LED TV by connecting it to your Internet router.
Bron: http://hdguru.com/a-solut...d-soap-opera-effect/2119/

en http://www.hdtvtest.co.uk...-le46c750-20100709761.htm (kijk onder het kopje 'high definition' en dan de 2e alinea).

Dit lijkt me een zeer positieve verandering tenzij je nooit HD films kijkt.
Ik ga het dan toch maar proberen, het rare is dat de TV via internet geen update vind. Dus ik ga de usb manier proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:02:
[...]

Dan zou ik zeker niet voor de C6000 gaan. De Sony en de Samsung voldoen prima (zelfs beter), zijn goedkoper en zijn beide niet alleen bij de Consumentenbond maar ook elders zeer goed getest zoals op www.hdtvtest.co.uk

Overigens komt de Consumentenbond weliswaar tot dezelfde eindconclusie vwb deze 2 toestellen maar qua detailbeoordeling wijken ze af van de professionele reviews en zijn de prof. reviews op o.a. hdtvtest (uitgebreid) beschrijvend van aard met toevoeging van calibratie-screenshots en werkt de Consumentenbond vooral met cijfers per onderdeel. Verder komt de Consumentenbond tot verschillende beoordelingen bij verschillende formaten in dezelfde serie. De meeste prof. reviews geven aan dat de conclusies dan tegelijk gelden voor alle formaten. Uitzondering hier op is www.televisioninfo.com die verschillende formaten van dezelfde serie afzonderlijk test en dan soms ook tot verschillende oordelen komt. Meestal zie je dan dat de echt grote formaten LCD (50 inch en meer) wat minder scoren als sprake is van Edge Led. Soms worden in bijvoorbeeld de 37 inch ook een ander soort paneel gebruikt dan de 40 inch en kan dat leiden tot een kleine afwijking in beoordeling.
Aaah kijk die hdvtest site is erg handig! De LED heeft enorme inputlag van 70ms, terwijl men 40ms van niet LED variante al storend vonden.. Trouwens zwart waarden van de Samsung CCFL zijn bijzonder goed en doen niet onder de LED varianten...

Mooie site! Ik ga geen LED aanschaffen en pak me mooi de goedkopere CCFL varianten, kosten al genoeg eigenlijk...

Bedankt

PS welke serie raad men aan?

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/p2images/consumer/TV_LCD_series_all.jpg

Zit er daadwerkelijk een groot verschil in met de 650 en mindere series? Thanks..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de C650 nu een week en dat bevalt me goed :). Maar het is net waarvoor je het wilt gebruiken denk ik... Zelf gebruik ik het voor films en vooral sport & verbinden met me laptop.

En tsja extra's, Internet@TV vind ik leuk idee, maar ik heb het nog niet echt veel gebruikt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:07:
[...]

PS welke serie raad men aan?

Zit er daadwerkelijk een groot verschil in met de 650 en mindere series? Thanks..
De C630 heeft tov de C650 geen internet tv en een geen Crystal Clear paneel maar een mat(ter) scherm (dit betekent minder reflecties maar mogelijk een iets minder goede kijkhoek). Verder heeft de C630 een andere look (volledig rechthoekig en zwart, dus niet zo'n enigszins rode druppel aan de onderkant, persoonlijk vind ik dat mooier). De 5 serie heeft geen 100Hz: totaal geen probleem als je alleen HD films (bluray) wilt kijken en gamen want dan moet 100Hz bij voorkeur uit! Sterker nog, in de Game Mode staan 100Hz en alle ruisfilters etc...sowieso standaard uit! Op die hdtvtest site is de C530 trouwens als een van de beste game tv's getest. Het zou kunnen dat de C530 gelijk is aan de in NL meer voorkomende C550. De site van Samsung NL is daar niet helemaal duidelijk over nu zowel de C550 daar op wordt genoemd maar de C530 ook genoemd maar ik meen alleen in een 46 inch versie.

De C570 zal wel overeen komen met de op hdtvtest geteste C580. Niet aan te raden ivm ontbreken goede 24p support.

Tot slot kun je ook een Plasma overwegen. Die goedkope Samsungs vind je voor onder de 500 euro. Wel erg reflectief scherm maar voor zover ik weet goed voor gamen. Stroomverbruik van die goedkope Samsungs valt zeer mee.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:26:
[...]

De C630 ..........Samsungs valt zeer mee.
Ah dat scheelt wel al gauw 120 euro tussen C650 en C550, maar de beeldkwaliteit met HD en blueray is niet slechter? Die mis van de rode bubbel onderaan is inderdaad niet erg, ziet er juist wel strak uit zo..

En dat crystal clear is dat niet beter voor de beeldkwaliteit? Ik wil best 120 euro meer uitgeven, maar moet het het wel waard zijn.. En plasma heb ik liever niet, daar heb ik me totaal niet in verdiept dus.

Nou ben ik in 2 dagen al van 800 euro LED tv naar een 500 euro LCD tv gegaan haha, recearch bespaart me wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Voordat je een tv koopt, ga hem gerust eens bekijken in een winkel.
Ik vond de 6 serie stukken beter beeld geven dan de 5 serie en vond het het prijs verschil dan ook wel waard.

[ Voor 17% gewijzigd door job op 20-08-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:28:
Voordat je een tv koopt, ga hem gerust eens bekijken in een winkel.
Ik vond de 6 serie stukken beter beeld geven dan de 5 serie en vond het het prijs verschil dan ook wel waard.
Probleem is dat in veel winkels er zoveel TL verlichting hangt dat je (helaas) niet goed kunt zien wat de verschillen zijn.

@Franky88: Je kunt ook nog kijken naar de Sony EX500 (met internet en 100Hz) of EX400 (zonder 100 Hz en internet).

De Samsung LCD C6xx serie is goed getest en zal al met al wat beter zijn dan de 5 serie. Het matte scherm van de C630 kan een voordeel zijn in ruimtes met veel licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ga zowiezo eens een dagje flink wat winkels langs, maar het is altijd moeilijk een goed verschil te zien. Ik weet nu welke modellen ik eruit pak dus dan wordt het allemaal een stuk makkelijker...

Sony zou ik ook graag willen, maar het is gewoon een tikkeltje duurder en Samsung komt overal goed uit de test. Ook de home cinema's sets zijn redelijk betaalbaar van samsung.

Ik ga voor de 5xx en 6xx series kijken hopelijk zie ik het verschil. Zoals ik al eerder zeg die 100 euro meer maakt me opzich niet veel uit, ik wens toch zon 6-10 jaar met de set te kunnen doen.

Bedankt voor de tips in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:21:
....

Voor films vindt ik het wel handig dat die DLNA heb, want kan gewoon rechtermuisknop doen > Afspelen op > 32C650 en dan krijg ik direct melding op tv of ik wil afspelen :).
Thnx:) Ik wist niet dat dit kon, maar ben zeer blij met deze toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:24:
[...]

Thnx:) Ik wist niet dat dit kon, maar ben zeer blij met deze toevoeging :)
Kan bij mij alleen maar met WMV-files hoor.
HD-films zoals .MKV werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino112 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:33:
[...]

Kan bij mij alleen maar met wmv files hoor.
HD-films zoals .MKV werken niet.
.MKV files heb ik nog niet geprobeerd, maar .avi werkt in ieder geval goed en tot op heden is dit voor mijn goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:21:

Ook heb ik mijn speakerset aan de tv gehangen via de optical out, maar ik krijg het ding niet zover dat hij Dolby digital uitpoept, alleen maar pcm.
In de manual staat dat je ze beide zou moeten kunnen instellen. Ik heb dezelfde TV als jij maar mij is het ook niet gelukt de Dolby Digital te selecteren, deze blijft grijs.

Heb wel een vraagje aan jou.

Onze zoon heeft aan onze splinter nieuwe Samsung UE46C6700USXXN gezeten en heeft met een of andere optie (info-menu-mute-power) er proberen een ander model er van te maken. Nu is dat niet gelukt maar hij heeft wel het type nummer verandert zonder op te schrijven wat het was. #$%&@

Mijn vraag of iemand die dezelfde TV heeft even kan kijken wat dit typenummer hoort te zijn hij staat nu op 46L1UF0C maar mijn zoon weet niet meer of dat eerst ook zo was.

Alvast vriendelijk bedankt als iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:49:
[...]

In de manual staat dat je ze beide zou moeten kunnen instellen. Ik heb dezelfde TV als jij maar mij is het ook niet gelukt de Dolby Digital te selecteren, deze blijft grijs.

Heb wel een vraagje aan jou.

Onze zoon heeft aan onze splinter nieuwe Samsung UE46C6700USXXN gezeten en heeft met een of andere optie (info-menu-mute-power) er proberen een ander model er van te maken. Nu is dat niet gelukt maar hij heeft wel het type nummer verandert zonder op te schrijven wat het was. #$%&@

Mijn vraag of iemand die dezelfde TV heeft even kan kijken wat dit typenummer hoort te zijn hij staat nu op 46L1UF0C maar mijn zoon weet niet meer of dat eerst ook zo was.

Alvast vriendelijk bedankt als iemand mij kan helpen.
Misschien moet je deze thread eens bestuderen: http://www.avforums.com/f...ervice-menu-research.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 13:40
Heren,

Een vraag aan jullie.
Ik heb mezelf eergisteren op een Samsung UE40C6000 getrakteerd.
Hiervoor had ik een LE32R71B.

Nou had ik met de installatie van de voet al ernstige problemen de schroeven fatsoenlijk in de voet en tv te krijgen. Na het installeren op de kast stond de TV zo scheef als wat. Ook kon ik de TV niet draaien.

Vandaag heb ik de TV en stand compleet uit elkaar gehaald.
Ik zag op internet namelijk staan dat deze TV een draaivoet had. Bij aflevering kon die van mij dat dus niet.
Bij het bekijken van de onderkant van de stand/voet kom ik erachter dat de schroeven veel te hard zijn aangedraaid (in de fabriek?) Als ik de schroeven namelijk vastdraai kan ik de voet niet meer draaien.
Als ik ze echter iets losser draai kan dit wel.

na het nu fatsoenlijk vastzetten van de schroeven (betere/andere schroevendraaiers) vind ik nog steeds de voet erg wankel en instabiel. De TV staat wel vast maar hij staat horizontaal nog steeds scheef. Als ik een kant van de TV handmatig optil heb ik ongeveer 4a5 cm spelling om de TV te kantelen.

Volgens mij kan dit niet goed zijn. Heb ik nou een defectieve voet of is dit "normaal" bij de 6 serie LED tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
PostalDude schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:58:
Heren,

Een vraag aan jullie.
Ik heb mezelf eergisteren op een Samsung UE40C6000 getrakteerd.
Hiervoor had ik een LE32R71B.

Nou had ik met de installatie van de voet al ernstige problemen de schroeven fatsoenlijk in de voet en tv te krijgen. Na het installeren op de kast stond de TV zo scheef als wat. Ook kon ik de TV niet draaien.

Vandaag heb ik de TV en stand compleet uit elkaar gehaald.
Ik zag op internet namelijk staan dat deze TV een draaivoet had. Bij aflevering kon die van mij dat dus niet.
Bij het bekijken van de onderkant van de stand/voet kom ik erachter dat de schroeven veel te hard zijn aangedraaid (in de fabriek?) Als ik de schroeven namelijk vastdraai kan ik de voet niet meer draaien.
Als ik ze echter iets losser draai kan dit wel.

na het nu fatsoenlijk vastzetten van de schroeven (betere/andere schroevendraaiers) vind ik nog steeds de voet erg wankel en instabiel. De TV staat wel vast maar hij staat horizontaal nog steeds scheef. Als ik een kant van de TV handmatig optil heb ik ongeveer 4a5 cm spelling om de TV te kantelen.

Volgens mij kan dit niet goed zijn. Heb ik nou een defectieve voet of is dit "normaal" bij de 6 serie LED tv's?
Heb dit probleem ook al eens ergens gelezen en kan me herinneren dat ze het toestel verkeerd om in de voet hadden gezet wat als resultaat gaf van wat jij hier boven beschrijft,scheef staan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Je bedoelt het plastic buisje in de voet of de TV op de voet?

De TV op de voet heb ik dubbel gecontroleerd. Deze kan er inderdaad op 2 manieren op.
Deze heb (en had) ik wel goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

PostalDude schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:58:

Het is niet normaal. Ik zou zeggen, terug ermee.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Je hebt de stand volledig uit elkaar gehad, dat was helemaal niet nodig om de stand draaibaar te maken.

Wellicht dat er bij het in elkaar zetten van de stand iets mis is gegaan. Gewoon los halen de boel en kijken of de stand nu zelf wel recht in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Hoe had ik de stand dan draaibaar moeten maken?
De schroeven aan de onderkant zaten er zo vast in dat hij niet draaibaar was.

Als ik de 6 schroeven aan de onderkant van de voet weer vastdraai dan is de voet niet meer draaibaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heist
@franky

Mijn referentiekader..
Zelf de samsung 46c750(woonkamer) en de 40ex500(slaapkamer)
Schoonouders de 46ex500(woon) en een 40c630 (slaap)
Buurman ue46c6700

Ik vind de samsungs een helder strakker beeld geven dan de sony.
sony heeft daarintegen weer een beter menu.
qua opties ontlopen de ex500 en de c650 mekaar niet

Als je veel met hd content ....netwerk enz gaat doen zou ik lekker voor de samsung lcd kiezen
steek je nog wat centjes in je zak.
led is bij deze modelrange echt niet beter. De c750 bijvoorbeeld, vind ik ver boven alle 6000 modellen uitsteken. prijs kwaliteit

succes met ;) je keuze
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:02:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

PostalDude schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 10:44:
Hoe had ik de stand dan draaibaar moeten maken?
De schroeven aan de onderkant zaten er zo vast in dat hij niet draaibaar was.

Als ik de 6 schroeven aan de onderkant van de voet weer vastdraai dan is de voet niet meer draaibaar.
Even uit mijn hoofd, omdat ik geen zin heb mijn tv weer uit elkaar te halen.
In de stand zitten onderop (althans bij mijn stand, wellicht dat jij grote tv hebt en 6 schroeven moet losdraaien. Heb je een foto?) 3 schroeven waarmee je de boel draaibaar maakt. Deze zitten vanaf de fabriek af te vast. Alle 3 een klein stukje losdraaien maakt de stand draaibaar.
Hoe strakker de schroeven hoe stroever het draaien, hoe losser de schroeven hoe losser het draaien. Kan je zelf nog beslissen hoe strak de boel moet zitten. Maar dat had je zelf ook al uitgevonden.

Ik kan me verder inbeelden dat als jij deze schroeven er helemaal uit haalt en verkeerd erin zet dat hij dan niet helemaal goed in elkaar zit. Maar dat kan bijna niet verkeerd gaan.

Dan pak je de stand guide uit de doos. De stand zet je neer, stand guide erop. Schroeven erin. Dit moet vrij makkelijk gaan. Gaat het zwaar dan gaat het verkeerd. Met 2 personen de tv tillen en op de stand guide zetten. Schroeven erin (gaat ook weer erg makkelijk en licht.) en klaar. Moet je ergens veel kracht zetten bij het er indraaien van de schroeven dan zit er iets scheef en eindig je dus met een scheve tv.

Wellicht dat je de stand en stand guide ook aan de tv kan schroeven terwijl de tv plat ligt, maar ik het maar netjes de handleiding gevolgd.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 22-08-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

Ah dat scheelt wel al gauw 120 euro tussen C650 en C550, maar de beeldkwaliteit met HD en blueray is niet slechter? Die mis van de rode bubbel onderaan is inderdaad niet erg, ziet er juist wel strak uit zo..

En dat crystal clear is dat niet beter voor de beeldkwaliteit? Ik wil best 120 euro meer uitgeven, maar moet het het wel waard zijn.. En plasma heb ik liever niet, daar heb ik me totaal niet in verdiept dus.

Nou ben ik in 2 dagen al van 800 euro LED tv naar een 500 euro LCD tv gegaan haha, recearch bespaart me wel wat ;)
LED is ook gewoon een LCD tv hoor ;).

En een goede CCFL LCD tv geeft beter beeld weer dan een LCD Edge LED tv. Staar je niet blind op het LED gebeuren, sommige doen alsof het de beste uitvinding is sinds gesneden brood. Maar als de dikte van je paneel en het energieverbruik je niet heel veel boeien, ben je beter af met een goede CCFL LCD.

Nog beter ben je af met een plasma tv, maar die techniek heeft een imago opgebouwd met de eerste generatie panelen (inbranden, stroomverbruik, buzz) dat niemand die tv's meer durft te kopen. Terwijl deze techniek ondertussen met de 13e/14e generatie schermen bezig zijn en deze problemen allang geen issue meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heist
Geloof mij....die c750 doen.

Als je een beetje handig met nieuwsgroepen bent
kun je gewoon 3dhd content afspelen via netwerk tv of usb tv
natuurlijk heb je wel die brillen nodig.

Mijn keuze is ten eerste tot stand gekomen door de beeldkwaliteit.
Opties speelden tuurlijk ook mee.

Ben nu tuurlijk ook weer gevallen voor de 3d :*)

Jouw onkyo 507
Als je highspeed 1.3c hdmi kabels hebt moet je ook al ver komen met 3d.
Ik heb er twee oehlbach highspeed 1.3c kabels tussen liggen. bd6900----onkyo608----c750 en dat werkt goed. Heb alleen geen internet over de hdmi. audio return channel werkt wel.

je zou met de nieuwe samsung bd (die heeft 2x hdmi) heel ver komen.
bdplayer direct met hdmi op je tv en met hdmi op je onkyo aansluiten.... daarna vanaf de onkyo met hdmi naar de tv .... daarna een optische kabel van je tv (audioreturn)naar je onkyo.

Dit is een hersenspinsel.. je zou ook de 507 kunnen verkopen en een 608 terugkopen. ;)

grtz
Tranzy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:42:
@Heist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En dan opgescheept zitten met de Cross-talk die elke LCD-LED weergeeft bij 3d-beelden. De huidige LCD LED tv's zijn gewoon nog niet snel genoeg om 3d goed weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heist
StealthyPeanut schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:49:
En dan opgescheept zitten met de Cross-talk die elke LCD-LED weergeeft bij 3d-beelden. De huidige LCD LED tv's zijn gewoon nog niet snel genoeg om 3d goed weer te geven.
Tot nu toe geen last gehad van restanten bestemd voor mijn andere oog.

kan nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat je ze niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is. In elke review over een LCD-LED 3D komt het cross-talk fenomeen weer terug. Dat komt door de reactiesnelheid van 2ms. De beelden ijlen nog te lang na, omdat je nu 2x zoveel beelden moet weergeven met je tv en dat kan hij nog niet snel genoeg.

De volgende generatie misschien weer wel, maar de huidige LCD-LED 3D tv's simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heist
StealthyPeanut schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:27:
Dat je ze niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is. In elke review over een LCD-LED 3D komt het cross-talk fenomeen weer terug. Dat komt door de reactiesnelheid van 2ms. De beelden ijlen nog te lang na, omdat je nu 2x zoveel beelden moet weergeven met je tv en dat kan hij nog niet snel genoeg.

De volgende generatie misschien weer wel, maar de huidige LCD-LED 3D tv's simpelweg niet.
Als ik het niet zie is het ook niet storend ;) .....Wat wel lichtstorend is ..Het effect van bij fel licht dat doorschijnt aan de zijkanten vd bril . trillend beeld.. overdag 3d kijken ..gordijnen dicht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Inderdaad, en zeker als je niet zo'n grote tv hebt. Dan zie ik die muren flikkeren. Daar krijg je net hoofdpijn van, maar voor de rest, in de nacht is het mooi om 3D te kijken!
En niet echt last gehad van crosstalk

[ Voor 9% gewijzigd door Dima_2005 op 22-08-2010 14:45 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
heist schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:50:
[...]

Als ik het niet zie is het ook niet storend ;) .....Wat wel lichtstorend is ..Het effect van bij fel licht dat doorschijnt aan de zijkanten vd bril . trillend beeld.. overdag 3d kijken ..gordijnen dicht :*)
Zeker weten! Lekker genieten van je aankoop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Wie kan mij helpen met het volgende:

Zelf heb ik een Samsung LE40B650T2P. Om Mp3's af te spelen maak ik gebruik van Media play.
Mijn vraag is of media play ook een shuffle functie heeft, weet iemand dat?

Moet ik wellicht updaten naar de nieuwste firmware?

[ Voor 97% gewijzigd door kousje op 22-08-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:41

FlyEragon

Alien Monkeys

Gistyeren een 40C550 gehaald, maar ik snap even niet hoe dat dvb-t in zijn werk gaat, er zit nergens een antenne o.i.d, gaat het via de cam slot ? Wil graag als het kan de free to air zenders ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb zelf een 37C650 waar ik behoorlijk over te spreken ben.

Ik heb alleen nog met snelle bewegingen het gevoel dat het beeld onscherp is, of slecht te volgens is.
Ik heb vrijwel alle beeld verbeter opties uitgezet. Maar toch heb ik nog steeds het gevoel dat snelle bewegingen slecht weer gegeven worden, of mijn ogen zijn te traag.
Met mijn oude CRT scherm had ik hier geen last van.

Is hier een oplossing voor? (ik heb nog geen firmware updates gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
FlyEragon schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:04:
Gistyeren een 40C550 gehaald, maar ik snap even niet hoe dat dvb-t in zijn werk gaat, er zit nergens een antenne o.i.d, gaat het via de cam slot ? Wil graag als het kan de free to air zenders ontvangen.
Je moet zelf een antenne aanschaffen.
Deze sluit je aan op de kabel aansluiting van de tv.

Wanneer je de commerciele zendes ook wilt ontvangen heb je zo'n PCMCIA kaartje nodig met smartcard van digitenne. Deze heb je niet nodig voor Ned 1,2,3.

PS: Nog beter: maak zelf een antenne van 2 stukjes installatie draad. Op internet kan je vinden hoe lang deze moeten zijn. Beetje experimenteren en je hebt een betere antenne dan de antennes die in de winkels liggen.

[ Voor 32% gewijzigd door jhead22 op 23-08-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:41

FlyEragon

Alien Monkeys

jhead22 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:52:
[...]

Je moet zelf een antenne aanschaffen.
Deze sluit je aan op de kabel aansluiting van de tv.
Dit is dus het antwoord wat ik zocht :P Wist even niet hoe ik het signaal naar binnen moest krijgen. Maar een antenne duidelijk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden anderen trouwens ook dat de beeldformaat opties ERG matig zijn? Je hebt dan Auto-Breed maar daar zien 4:3 uitzendingen er echt heeeel beroerd uit vind ik. Terwijl op oude breedbeeld CRTs of de Philips LCD van me ouders het er veel beter uit ziet qua verhoudingen, daar laten ze dan in midden zeg maar het iets meer met rust en steeds meer uitrekken naar de zijkant maar aangezien grootste deel van tijd je op midden focust het dus allemaal niet zo opvalt. Echter pakt de samsung het hele geintje en rekt het gewoon maar uit... :( Of heeft iemand nog tips of heb ik gewoon echt dingen over het hoofd gezien???

Heb een 32c650 trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Mijn 32c650 heb ik op auto-breed staan. 16:9 breedbeeld laat hij dan mooi als breedbeeld zien (beeldvullen), 4:3 beeld wordt netjes 4:3 met zwarte balken links&rechts.

Wat jij met je crt had kan je niet instellen, wellicht dat dat erg lelijk wordt door de pixel mapping.
Ik kan me voorstellen dat je dat niet op een nette manier kan doen. Crt tv's hebben die beperking natuurlijk niet.

[ Voor 40% gewijzigd door job op 23-08-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4:3 word met balken links en rechts? je doelt dan zeker op de HD kanalen want die zenden 4:3 zelf al uit met balken hoor... echt 576i 4:3 uitzendingen worden niet getoond met zwarte balken zover ik weet? tenzij je het op normaal laat staan uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:32:
[...]

Tja..... is hier al vaak voorbij gekomen en bovendien (grotendeels) toch echt duidelijk na te gaan op de Samsung site.
Anyways....de 6000 heeft geen nettv, de 6700 en hoger wel. En inderdaad (zoals hier vlak boven aangegeven) heeft de bezel een andere look en/of voet en/of kleur. Tot slot heeft de 6800 een PVR die via een instellingswijziging in het menu ook op de 6700 kan worden geactiveerd (alhoewel dit laatste niet bij iedereen schijnt te lukken).
Ik heb vorige week mijn UE40C6700 binnen gekregen, en heb direct gekeken of de PVR functie te activeren was. Wat blijkt: het werk bij mij ook niet :'(

Hier de instelingen:
  • Type: 58FArV1
  • Local setting: EU (niet te wijzigen, kleurt grijs)
  • Model: UC6700 (niet te wijzigen, kleurt grijs)
  • Country: ... (niet te wijzigen, kleurt grijs)
Om precies te zijn heb ik model: UE40C6700USXXN
Zijn er toevallig mensen op die forum met dit specifieke modelnummer waarbij het wel gelukt is? :/

Bij het updaten van de firmware geeft hij telkens aan dat er geen nieuwe firmware beschikbaar is, dus ik neem aan dat ik de meest recente heb (van juli).

Mocht er iemand nog tips hebben, dan hoor ik dat graag!

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 22:55
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:
[...]

Ik heb vorige week mijn UE40C6700 binnen gekregen, en heb direct gekeken of de PVR functie te activeren was. Wat blijkt: het werk bij mij ook niet :'(

Hier de instelingen:
  • Type: 58FArV1
  • Local setting: EU (niet te wijzigen, kleurt grijs)
  • Model: UC6700 (niet te wijzigen, kleurt grijs)
  • Country: ... (niet te wijzigen, kleurt grijs)
Om precies te zijn heb ik model: UE40C6700USXXN
Zijn er toevallig mensen op die forum met dit specifieke modelnummer waarbij het wel gelukt is? :/

Bij het updaten van de firmware geeft hij telkens aan dat er geen nieuwe firmware beschikbaar is, dus ik neem aan dat ik de meest recente heb (van juli).

Mocht er iemand nog tips hebben, dan hoor ik dat graag!

Bedankt _/-\o_
Heb dezelfde, en bij mij lukt het ook niet. 8)7
Alleen mijn type is 40A1UF0E!? Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
Vandaag hier de 32C6000 binnen :D Mijn ouders wilden geen te grote TV en 32 inch was groot genoeg.
Beeldkwaliteit is super, ook nog niets gezien van clouding dus dat valt goed mee. En het design staat echt super met die (fake?) aluminium-voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:02
Ja, de voet van de C6000 is van plastic. Jammer maar geldt voor bijna alle tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:45:
[...]

Die van Panasonic staat nu op usenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

ik vroeg me af of iemand van jullie een Samsung LE40B550 heeft met Model Code: LE40B550A5PXZG

Wil namelijk gebruik gaan maken van Ziggo CI+ maar volgens Ziggo kan dat alleen met Model Code: LE40B550A5PXXN

Ben er daarom maar vanuit gegaan dat het niet zou werken

Heb er echter wel de aansluiting voor en heb toen ook extra gevraagd voor een model met CI+ (was ook ietsjes duurder BTW)

De reden waarom ik dit nu opeens vraag is omdat ik zojuist op een Duitse site gelezen heb dat alle Model Codes met daarin een "P" CI+ ondersteunen

Dat zou namelijk betekenen dat het wel degelijk kan!

Hopelijk heeft iemand van jullie exact hetzelfde model en kan mij verder kan helpen

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
kousje schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:59:
Wie kan mij helpen met het volgende:

Zelf heb ik een Samsung LE40B650T2P. Om Mp3's af te spelen maak ik gebruik van Media play.
Mijn vraag is of media play ook een shuffle functie heeft, weet iemand dat?

Moet ik wellicht updaten naar de nieuwste firmware?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 16:27
Wanneer je aan het afspelen bent kun je via Tools de "Herhalings modus" aanpassen. Deze kun je op willekeurige volgorde zetten.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
Laten jullie je tv altijd op standby staan of trekken jullie de stekker uit? Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Want ik heb gelezen dat altijd op standby zetten de levensduur van je toestel kan verkorten en dat er brandgevaar is. Maar waarom zou samsung er dan geen harde aan-uitknop op zetten en het energieverbruik is volgens samsung ook minder als 0.1 watt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:01
Thmz159 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:49:
Laten jullie je tv altijd op standby staan of trekken jullie de stekker uit? Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Want ik heb gelezen dat altijd op standby zetten de levensduur van je toestel kan verkorten en dat er brandgevaar is. Maar waarom zou samsung er dan geen harde aan-uitknop op zetten en het energieverbruik is volgens samsung ook minder als 0.1 watt?
Alles wat in het stopcontact op standby staat kost energie, maar dan heb je het bij dergelijke apparaten wel over een paar euro per jaar.. Misschien als je naast je tv op standby ook twee telefoonladers altijd in het stopcontact hebt zitten, evenals nog wat andere apparatuur op standby dat je wel in tientjes per jaar moet denken, maar goed, gemak wil ook iets waard zijn.

Brandgevaarlijkheid? Dat was bij de oude beeldbuizen zeker het geval, menig studentenhuis is afgefikt omdat er van die jaren 80 philips bakken stonden haha. Maar tegenwoordig? Kan me niet voorstellen dat er een groot risico bestaat, anders zouden die fabrikanten toch niet op deze manier mogen werken?

Zelf werk ik bij al mijn apparaten altijd met stekkerdozen met zo'n rode knop erop. Dan kun je indien gewenst in een keer alle apparaten écht uit zetten. Ook ideaal bij vakanties en weekends weg, om al je apparatuur makkelijk en snel van het stroom te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer er nieuwe apps beschikbaar worden, zoals uitzendinggemist?
Ik heb een mail gestuurd naar Samsung, maar dat is ook alweer 4 wkn geleden:S

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de C630 staan. Bediening en uitstraling mooi. Ondersteuning voor MKV erg handig. Wat me alleen wat tegenvalt is het afspelen van HD files (bluray). Het lijkt af en toe alsof het beeld van de blurayspeler (en blurayrips) toch op een of andere manier wordt bewerkt en daardoor een iets kunstmatig effect optreedt. Lijkt iets op soap opera look maar dan in beperkte vorm. Het ziet er niet 100% film uit zoals zou moeten. Uiteraard Motionplus uit en alle filters e.d. ook. Verder Filmmode. Vermoedelijk weinig aan te doen of eventueel toestel omruilen.

Mijn Dell Ultrasharp monitor vind ik een mooiere weergave van films geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtyDutch schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:37:
Heb nu dus inmiddels de UE55C6740 een klein weekje in gebruik en moet zeggen dat ik dat ik tevreden ben al moet ik zeggen dat ik wel wat clouding ervaar in de avond maar dat heb ik opgelost door de calibration settings van *robnieuw* over te nemen en natuurlijk zelf daarna wat aangepast naar mijn wens,nu heb ik dus echt minimale clouding...acceptabel dus!!Ik weet nog niet of ik het paneel ga laten vervangen omdat het nu al minimaal is en je weet niet wat je terugkrijgt en ben voor de rest erg tevreden over het toestel,heb nog 2 jaar garantie dus kijk het nog even aan..Voor de rest (nog) niks op aan te merken,ik kijk via het digitale kastje van UPC en moet zeggen dat het beeld echt super is maar wil je echt stijl achterover slaan dan moet je zeker weten een bluray gaan kijken...WAUW!!!Wat een ervaring zeg,kleur,scherpte,helder!!Super!!De spiegeling op het beeld valt voor mij ook echt reuze mee,eigenlijk helemaal niet noemenswaardig...wel poetsdoekje sowieso om de 2 dagen eroverheen halen want de lijst pakt wel wat stof..Ik heb de LED aan de muur hangen doormiddel van een SlimMount van HQ(imitatie van de originele samsung) en echt een plaatje als je het ziet,hangt nu echt zo`n 3cm van de muur.De bekabeling is makkelijk te plaatsen doormiddel van de onderkant van de LED van de muur te trekken en de beugel uitklappen wat je bij de SlimMount krijgt...erg goed systeem.Omdat UPC nog met scart werkt moest ik wel met het verloopstekkertje werken wat je bij het toestel krijgt,erg handig dus!!!Het hele internet gebeuren heb ik nog niet kunnen uittesten omdat ik de dongel van Samsung nog niet heb maar als het goed is krijg ik het deze week,het ziet er allemaal wel veelbelovend uit dus ben erg benieuwd!!!Voor de rest is het menu van de tv erg gebruiksvriendelijk en ziet erg goed/leuk uit met geanimeerde icoontjes...tegenwoordig word het steeds mooier/gekker!!! ;)

Al met al voor mij sowieso een toptoestel op de clouding na natuurlijk maar dat wist ik voordat ik het toestel kocht,wist dat de kans bestond maar heb het echt teruggebracht naar een minimale..Speel wat met de settings en oordeel zelf!!
DD zou je voor ons wat foto's van je scherm kunnen plaatsen? Ik ben toch echt benieuwd hoe zo'n monster van 55" aan je muur moet uitzien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:56:
Heb nu de C630 staan. Bediening en uitstraling mooi. Ondersteuning voor MKV erg handig. Wat me alleen wat tegenvalt is het afspelen van HD files (bluray). Het lijkt af en toe alsof het beeld van de blurayspeler (en blurayrips) toch op een of andere manier wordt bewerkt en daardoor een iets kunstmatig effect optreedt. Lijkt iets op soap opera look maar dan in beperkte vorm. Het ziet er niet 100% film uit zoals zou moeten. Uiteraard Motionplus uit en alle filters e.d. ook. Verder Filmmode. Vermoedelijk weinig aan te doen of eventueel toestel omruilen.

Mijn Dell Ultrasharp monitor vind ik een mooiere weergave van films geven.
Lijkt er op dat instellen op GameMode het probleem verhelpt. Zal nog wat verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Met motionplus zou je nog het volgende kunnen doen: zet hem op aangepast wazigheidsvermindering 10; trilvermindering 0

[ Voor 17% gewijzigd door job op 25-08-2010 23:22 ]

• Jasikevicius3
  • Laatst online: 07:54
Voor de LCD-LED bezitters onder ons heb ik een vraagje;

Als je niet kijkt naar de grootte, het energieverbruik en de prijs, waarom hebben jullie dan gekozen voor een LCD-LED en niet voor een plasma televisie?

Wanneer ik namelijk in de winkels een LED en Plasma naast elkaar zie vind ik opzich dat de LED wel mooie heldere kleuren heeft, maar dat de kleuren van een plasma veel realistischer zijn.
Bovendien lees ik in dit topic regelmatig dat men clouding ervaart.

Wat is dan toch de reden dat men niet voor plasma gegaan is?

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:01
Misschien wat voorbarig, want ik moet de aanschaf nog doen, maar toch. Ik ga voor LED ivm de geringe dikte (3cm) waardoor 'ie goed weg te werken is achter een bestaande meubel icm een tv lift.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

Jasikevicius3 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:50:

Als je niet kijkt naar de grootte, het energieverbruik en de prijs, waarom hebben jullie dan gekozen voor een LCD-LED en niet voor een plasma televisie?

Wanneer ik namelijk in de winkels een LED en Plasma naast elkaar zie vind ik opzich dat de LED wel mooie heldere kleuren heeft, maar dat de kleuren van een plasma veel realistischer zijn.

Ik ben een tijdje bezig geweest met oriënteren voor een TV voordat ik hem kocht. Veer verschillende zaken bezocht en tv's bekeken.

Voor mij persoonlijk vind ik de Samsung LEDS het mooiste en scherpste beeld hebben van wat ik gezien heb. Met name de kleuren, helderheid, contrast en de de upscaling van SD content. Daarbij vind ik het design van de TV ook mooi strak en plat.

Van clouding problemen etc. heb ik totaal geen last. Mijn TV (40C6000) heeft dat probleem niet, of ik zie het niet.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• StealthyPeanut

Bij 90% van de mensen gaan ze uit op het beeld wat ze in de winkel zien. Opzich logisch, maar niet realistisch met het beeld wat je thuis gaat krijgen met een plasma.

TL balken geven net als de zon UV licht. UV licht toont de phosphor laag aangezien het filter hier niet op berekend is. LED, Halogeen en Gloeilampen stralen geen UV uit en hebben dit probleem niet. Wanneer je de TV dus thuis zet in een kamer verlicht door LED's, Halogene of Gloeilampen zal je dus dit probleem niet hebben. En met normaal omgevingslicht heb je dit probleem ook niet, OF je moet heel veel ramen in je woonkamer hebben, dan kan je beter een LCD nemen met een mat scherm. Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat de ruimte verduisterd kan worden maar dat is persoonlijk.

LCD TV's staan standaard op torch mode (maximale backlight), dit is onder normale omstandigheden te fel. De backlight zal je sowieso terug moeten schroeven om ernaar te kijken zonder dat je er hoofdpijn van krijgt. Een goed afgestelde LCD geeft zeker geen slecht beeld. Echter een goed afgestelde Plasma heeft net wat meer potentie.

Ik moet hier wel bij zeggen dat ik alleen maar praat over high-end Plasma's (beginnend vanaf S20 tm VT20, Kuro 8G/9G, C7000 of PK950).

Daar komt bij dat LCD LED's heel dun kunnen zijn (De edge led, waarbij de beeldkwaliteit weer beduidend minder is) en vaak een mooier design hebben, mensen die dat heel belangrijk vinden kiezen dan voor die tv's.

En LED klinkt heel erg gaaf en nieuw, terwijl het nog steeds gewoon LCD tv's zijn met een andere belichting achter het scherm.
Plasma heeft vanaf de 1e generatie schermen gewoon een erg slechte naam opgebouwd (stroom, inbranden, buzz), terwijl dit bij de huidige 13e/14e generatie allang geen issue meer is.

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-08-2010 13:33 ]

• Jasikevicius3
  • Laatst online: 07:54
StealthyPeanut schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:15:
[...]
Bij 90% van de mensen gaan ze uit op het beeld wat ze in de winkel zien. Opzich logisch, maar niet realistisch met het beeld wat je thuis gaat krijgen met een plasma.

TL balken geven net als de zon UV licht. UV licht toont de phosphor laag aangezien het filter hier niet op berekend is. LED, Halogeen en Gloeilampen stralen geen UV uit en hebben dit probleem niet. Wanneer je de TV dus thuis zet in een kamer verlicht door LED's, Halogene of Gloeilampen zal je dus dit probleem niet hebben.
Loonens, hartelijk dank voor de nuttige informatie.

Echter, wat bedoel je in je bovenste alinea's precies met 'dit probleem'? Dat een LCD-LED scherm in de woonkamer niet zo'n overdreven 'felle' kleurweergave toont?

Verwijderd

Help! Kom nu net van de MM en dacht daar ga ik me laten informeren, maar niemand had van input-lag gehoord. Toen ik vroeg welke tv raad je me aan om te gamen, zeiden ze de LE40C650? Terwijl deze juist redelijk veel lag heeft dankzij de 100hz techniek. "Maar 100hz bevordert juist het gamen op de ps3" zegt die gozer...

Nou stond de C650 en C550 naast elkaar, en ik zag een duidelijk verschil tussen de twee, de C650 was veel vloeiender beeld.

Ik weet nu niet wat ik moet... Die 100hz lijkt mij best noodzakelijk als ik zo het verschil zie tussen de 2 tv's. Geld is niet het probleem ik wil gewoon het beste voor mijn doel, en dat is films en gamen, en savonds af en toe 1 of 2 uur tv kijken.

Snap gewoon niet dat ze tegenwoordig geen tv kunnen maken met een redelijke input-lag.. |:(

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gewoon een random vraag: de Samsung LE40C750 bevat PVR. Bedoelen ze hiermee hetzelfde als wat de HD PVR doet? Dat je bv gameplay kan opnemen als je aan het gamen bent of echt puur alleen televisie?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:52

Ik heb lang zitten twijfelen voor een 46C650, maar die was op het moment dat ik hem wou kopen nergens meer in een normale winkel te verkrijgen. Toen zitten twijfelen aan een 46C6700LED, maar die prijs stond me niet zo aan. Toen begon ik dus ook te denken aan een plasma en heb dan ook de PS50C6500 gekocht, want net zo dun als een LED!, nog iets groter, en de kleuren zijn realistischer.

Ik had ook mijn twijfels wat nou beter was, in de winkel zou je snel zeggen dat de LED het mooiste van allemaal is, erg kleurrijk, erg scherp en erg helder. In de praktijk vind ik dat je het helemaal niet zo kleurrijk wil zoals ze in de winkel staan, de scherpte is ook wat overdreven en de helderheid van een plasma voldoet in een normale woonkamer situatie ook ruim, alhoewel ik me kan voorstellen dat je hem helderder zou willen als je veel overdag met fel zonlicht kijkt.

Nadelen van plasma blijven het wat hogere energie verbruik, maar door de lagere aanschafprijs moet je volgens mij een jaar of 10 of zelfs meer met je tv doen wil je break-even draaien. En inbranden ik zag van de week na het kijken van een film een rand van de zwarte balken zitten, maar na een half uurtje was dit helemaal weggetrokken.

Verwijderd

Peppio schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:00:
@Yilar:

Hier de afbeelding van hoe het bij mij ingesteld staat.
[afbeelding]

Ik hoop dat je hiermee je probleem kunt oplossen :)
@Peppio:

Zou je ook kunnen kijken welk versie-nr. er op de sticker achterop je TV staat?
Ik heb namelijk ook per ongeluk het type panel veranderd (zag niet dat ie wijzigde door de rood gekleurde letters op het scherm :F ) maar ik twijfel wel of de beeldkwaliteit hetzelfde is. Voordat ik nu alle beeldscherminstellingen aanpas zou ik willen weten of de versienr. hetzelfde is als bij mij.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik had eerst een Panasonic plasma, daarna een Sony Full HD LCD, nu wil ik weer een plasma. LCD en LED kunnen niet tippen aan het contrast, zwart en kleuren van plasma imo. Overigens wordt dit bevestigd door objectieve metingen. De reden dat ik toch een keer van plasma naar LCD ben gegaan was stroomverbruik. De laatste generatie Samsung plasma's zijn vrij zuinig, ik denk dat ik nu weer een 42" plasma in huis ga halen.

• StealthyPeanut
Jasikevicius3 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:04:
[...]

Loonens, hartelijk dank voor de nuttige informatie.

Echter, wat bedoel je in je bovenste alinea's precies met 'dit probleem'? Dat een LCD-LED scherm in de woonkamer niet zo'n overdreven 'felle' kleurweergave toont?
Nee. Plasma's zien er in een winkel erg flets uit, omdat de UV-verlichting van de TL-buizen de fosforlaag van de plasma verpest. Als je met een Halogeen, LED of Gloeilamp in de buurt van een plasma schijnt, heb je dit niet.

Een LCD-LED ziet er in de winkel erg strak uit, omdat die geen fosfor laag hebben. En omdat ze met een backlight werken, deze kan harder branden naarmate het omgevingslicht hoger of feller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:44:
[...]

@Peppio:

Zou je ook kunnen kijken welk versie-nr. er op de sticker achterop je TV staat?
Ik heb namelijk ook per ongeluk het type panel veranderd (zag niet dat ie wijzigde door de rood gekleurde letters op het scherm :F ) maar ik twijfel wel of de beeldkwaliteit hetzelfde is. Voordat ik nu alle beeldscherminstellingen aanpas zou ik willen weten of de versienr. hetzelfde is als bij mij.
Model Code
UE40C6700USXXN
Version
CN01

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat info dat ik op een andere site heb gevonden.

Type: 40A2UFOC

40 - Inch
A - Vendor (A - Samsung, D - CMO, L -AUO, I - CPT)
1 - Panel frequence (6 -50/60Hz ; 1 - 100/120Hz ; 2 - 200/240Hz)
U - Panel (A - AntiGlare ; T - TN ; U - Ultra Clear)
F - Resolution (F - FHD, H - HD, U - UD)
0 - Panel 1st/2nd (1st:0, 2nd:1…)
C - BLU (BackLight Unit) C - CCFL, L - LED, E - Edge LED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje die ik niet snel kan terugvinden op dit forum.

Is er een optie om films te sorteren met samsung media play? Want al voeg ik mappen toe in samsung share manager, tv gooit m allemaal in 1 map op tv weer.

Hoe los ik dat op? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:05:
[...]

Model Code
UE40C6700USXXN
Version
CN01
Bedankt Peppio,
Helaas staat er bij mij op de sticker: Version SS03.
Het model van de tv komt wel overeen: UE40C6700USXXN. Vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:51:
Hier wat info dat ik op een andere site heb gevonden.

Type: 40A2UFOC

40 - Inch
A - Vendor (A - Samsung, D - CMO, L -AUO, I - CPT)
1 - Panel frequence (6 -50/60Hz ; 1 - 100/120Hz ; 2 - 200/240Hz)
U - Panel (A - AntiGlare ; T - TN ; U - Ultra Clear)
F - Resolution (F - FHD, H - HD, U - UD)
0 - Panel 1st/2nd (1st:0, 2nd:1…)
C - BLU (BackLight Unit) C - CCFL, L - LED, E - Edge LED
Wat zouden ze bedoelen met "Panel 1st/2nd"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 09:17
ThE_OwNeR schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:44:
Gewoon een random vraag: de Samsung LE40C750 bevat PVR. Bedoelen ze hiermee hetzelfde als wat de HD PVR doet? Dat je bv gameplay kan opnemen als je aan het gamen bent of echt puur alleen televisie?
De PVR werkt bij mij alleen bij televisie op de LE40C750 in de TV stand.
Als de TV bv op mijn WMC (Windows Media Center 7) staat via HDMI dan kan ik niet iets opnemen via de ingebouwde PVR functie.

Game play zal de TV dus niet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:07:
Is er een optie om films te sorteren met samsung media play? Want al voeg ik mappen toe in samsung share manager, tv gooit m allemaal in 1 map op tv weer.
Geen last van. Ik zie netjes hoe alles precies in de mappen is weergegeven. Wellicht heb je iets veranderd aan de weergave van de mediabestanden. Dus een instelling op de tv zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 27-08-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen plasma ivm :

- flikkeren van grote kleurvlakken vooral wit,l ernstig bij de panasonics
- Last van "ruis' in het beeld omdat grijstinten gemaakt worden met aan en uit schakelen van de cellen
- Zoemen van het scherm, vooral bij samsungs
- Nabeelden
- Minder pep bij daglicht

Stroomverbruik is inderdaad worst, dat scheelt bij gemiddeld kijkgedrag maar zo'n 30 euro p/j t.o.v. een lcd.

Ik heb zelf een plasma gehad, nu een samsung le46a656 lcd en komende week komt er een samsung ue55c6700. Ik weet dat plasma natuurlijklijker overkomt, maar ik vind de knallende scherpte en kleuren van de UE reeks nu eenmaal ernstig leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:49:
[...]

Geen last van. Ik zie netjes hoe alles precies in de mappen is weergegeven. Wellicht heb je iets veranderd aan de weergave van de mediabestanden. Dus een instelling op de tv zelf.
Toevallig enig idee hoe? Ik ben er zowat de hele avond mee bezig geweest, en ik kan t niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:01:
[...]

Toevallig enig idee hoe? Ik ben er zowat de hele avond mee bezig geweest, en ik kan t niet vinden :'(
Ik heb op mijn C650 hetzelfde probleem als jij. Via de sharemanager worden alle videos in de hele map die ik deel weergegeven op alfabetische volgorde, in plaats van per subfolder. Wanneer ik echter via WMP een map deel gaat het wel weer per folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:01:
[...]

Heb je de library wel gerefreshed?
Dat moet je namelijk telkens doen als je een map/bestand toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

RedHead schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

De PVR werkt bij mij alleen bij televisie op de LE40C750 in de TV stand.
Als de TV bv op mijn WMC (Windows Media Center 7) staat via HDMI dan kan ik niet iets opnemen via de ingebouwde PVR functie.

Game play zal de TV dus niet opnemen.
Das wel jammer, zou relaxt zijn als dat was ingebouwd :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Pagina: 1 ... 29 ... 75 Laatste