Ik heb vandaag contact gehad met de winkel waar ik zaterdag mijn tv gehaald heb, Steenweg te Utrecht. Naast de clouding van de tv waren er diverse kenmerken dat het geen nieuwe tv was (ontbrekende batterijen, ontbrekende instructie montage voet, vinger afdrukken op handleiding etc). Dit ondanks dat de doos gewoon voorzien was van originele tape en geen uiterlijke verschijnselen hiervan had.Killed-1 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:23:
Ik heb toch maar even gebeld met samsung ivm het clouding-gebeuren bij mijn ue55c6000. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt nog wel erger geworden te zijn ook... (en ik heb er niets mee gedaan).
Er belt binnen 3 werkdagen iemand van selectro (oid?) om een afspraak te maken, en dan komt er een monteur langs. Ik ben benieuwd! Want als ik met licht buiten en de gordijnen dicht (niet verduisterend) een spel speel zie ik de vlekken er gewoon doorheen in wat donkerdere gebieden
Voor Steenweg was het gelukkig geen enkele discussie! Ik mocht kiezen voor een monteur of een nieuwe TV! Om gewoon zeker te zijn dat ik geen maandagmorgen product heb gekregen maar gekozen voor een nieuwe TV. Deze is ondertussen voor mij besteld! De TV had ik besteld via internet (e-mail) en zelf afgehaald in Utrecht (vanuit omg Rotterdam). Steenweg komt de TV persoonlijk (dus niet via een bezorgdienst) bij mij thuis omruilen!
Hopelijk is de volgende tv beter van kwaliteit en heeft deze minder last van clouding! Ben iig blij met de reactie van Steenweg, tot nu toe een zaak waar ik graag zaken mee doe ...
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu