Dank voor meedenken, maar uiteraard voldoet de hd aan al jouw genoemde eisen. Er is in de tussentijd niets veranderd. Zoals gezegd...vlak voordat het misging op de samsung, werden nog alle films herkend...Ik heb tot nog toe geen problemen gehad met de externe hd icm de samsung tv....alle films werden meteen herkend en ook afgespeeld.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:15:
[...]
Geen idee wat er aan de hand is? Je USB harde schijf gebruikt toch een formaat (fat16, fat32 of NTFS) die door de 32B650 ondersteund wordt?
schijf eens terug aan de computer hangen en zien of de films er nog op staan en eventueel of er iets veranderd is aan de map of bestands attributen? zoals onzichtbaar, enkel lezen, ...
met de rooie toets nog eens je device kiezen?
indien de USB schijf groter dan 250GB is zou het kunnen dat die zijn externe voeding nodig heeft?
indien de sortering op algemene weegave staat kan elke map maar 1000 bestanden weergeven.
pagina 32 tot 36 eens nalezen van de serie 6 lcd tv?
Maar vanaf ik de optie "preference" heb gekozen ging het mis en worden films niet meer herkend.
Ps ik heb in de tussentijd nog 2 dingen geprobeerd. Zie mijn originele post. Moet nog wel even wachten tot de dl van de film klaar is...
EDIT : probleem is inmiddels opgelost!