[Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 313.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een zwarte 5.11 Rush delivery messenger bag.

Het is een beetje te veel 'tacticool' voor mij, maar het is ontzettend stevig en ziet er niet al te gek uit. Ik rij veel op onverharde wegen en ook offroad in de woestijn voor werk en deze tas heeft alles overleefd - regen, stof, zand, hagedissen etc.

MBP en iPad zitten ook in een goedkope afsluitbare hoes voor een extra laag bescherming tegen stof.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
dummy1988 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:41:
Ik kwam enkele weken terug deze tegen op Etsy, en meteen maar besteld voor mijn MacBook Pro 13"
Zeer tevreden van, en ook iets anders dan al die gewonere laptophoezen

[afbeelding]

http://www.etsy.com/listi...-macbook-sleeve-case-wool
Zo lekker oude quote hier, maar heb deze vorige week ook besteld. Kun je je nog herinneren hoe lang de levertijd was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Iemand deze tas gekocht?

http://store.apple.com/nl...essenger-bag?fnode=50&p=1

Vind hem supermooi maar enorm duur! Helaas kan ik hem nergens anders vinden... Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:47

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

BTBoy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:02:
Iemand deze tas gekocht?

http://store.apple.com/nl...essenger-bag?fnode=50&p=1

Vind hem supermooi maar enorm duur! Helaas kan ik hem nergens anders vinden... Jullie wel?
Ik heb gezocht voor je, en kan het ook nergens vinden. Misschien als je op ebay zoekt naar "jill-e" en bij die japanse aanbieder vraagt of ze die tas ook kunnen leveren (al dan niet echt;p)...

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Woo, laatst een nieuwe laptop. Nu een nieuwe tas (en sleeve). Tijd om dit topic omhoog te schoppen!

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/QzLx/converse_small.png

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/QzjT/colcasac_small.jpg

Een Converse Schoudertas & Colcasac!

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Colcasac: 'Like'

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:14
Ik heb de Thule tas voor mijn 13" Macbook. Supertas! Heb hem nu een jaar iedere dag van Goes naar Tilburg en weer terug gesleept, en altijd mijn macbook erin. Ben er niet echt voorzichtig mee omgesprongen, ook niet met neerzetten met Macbook erin. Heeft altijd Macbook super beschermd en tas zelf ziet er ook nog tiptop uit. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Ik heb een supermooie (althans, dat vindt ik) tas gekocht van Pantofolo D'oro (de Alberto) met daarin een "laptopvak". Tas is online gekocht, dus ik kon niet inschatten hoe en wat....

Na binnenkomst blijkt mijn Macbook pro 13" prima te passen, echter.......dan moet ik hem eerst langs de ritssluiting van de tas "schaven". Ergo: dat gaat krassen, en dat willen we niet!

Nu heb ik getest met een sleeve (be'ez) of ik die combinatie nog in het laptopvak krijg, maar dat past niet.
Enige wat ik me nu nog kan bedenken is een hardshell....maar welke is dan het beste?

- Incase
- Incipio
- Speck
- Gecko

Of weet iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

smoken schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:07:
Nieuwe tas kopen? Macbook Air kopen? :P

PS. je hebt natuurlijk retour recht bij online aankopen, terugsturen kan dus ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Philflow op 09-10-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

smoken schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:07:
Ik heb een supermooie (althans, dat vindt ik) tas gekocht van Pantofolo D'oro (de Alberto) met daarin een "laptopvak". Tas is online gekocht, dus ik kon niet inschatten hoe en wat....

Na binnenkomst blijkt mijn Macbook pro 13" prima te passen, echter.......dan moet ik hem eerst langs de ritssluiting van de tas "schaven". Ergo: dat gaat krassen, en dat willen we niet!

Nu heb ik getest met een sleeve (be'ez) of ik die combinatie nog in het laptopvak krijg, maar dat past niet.
Enige wat ik me nu nog kan bedenken is een hardshell....maar welke is dan het beste?

- Incase
- Incipio
- Speck
- Gecko

Mooi of niet, hij is dus niet goed geschikt.
Online gekocht >> terug sturen
^_Opgelost_^

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Nee, niet opgelost.....want de tas is voor de rest prima en wil ik dus niet weg doen.
Een ander zou zeggen: dan gaat je laptop langs de rist af, so what ....!?

Wie heeft ervaringen met welke hardshell?
Is er (veel) verschil tussen bijvoorbeeld een geckocase en een incipio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

smoken schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:25:
Nee, niet opgelost.....want de tas is voor de rest prima en wil ik dus niet weg doen.
Een ander zou zeggen: dan gaat je laptop langs de rist af, so what ....!?

Wie heeft ervaringen met welke hardshell?
Is er (veel) verschil tussen bijvoorbeeld een geckocase en een incipio?
http://www.lifestyledeal....ok-air-pro-of-retina.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dank voor bovenstaande link, ga ik eens over denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 03:08
Afbeeldingslocatie: http://www.be-ez.com/tl_files/products/LArobe/LArobe-Graphite/images/MBP/LArobe-GraphiteBlack-opentop.jpg

Be.ez LA Robe.
Heb hem in het donkergrijs voor mijn MBP 13".
Hij past perfect en er zit traagschuim omheen, waardoor hij heel goed beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:38
Heb sinds vandaag een macbook pro 13" retina 2013 in mijn bezit en nu zit ik dus met het kleine probleem dat mijn normale mbo 13" sleeve wat groot uitvalt omdat de retina wat dunner is maar vooral ook een stukje kleiner, de laptop kan nu dus te makkelijk op en neer gaan inde hoes en zit niet meer stevig vast.

Neem de macbook dagelijks mee naar school en ben eigenlijk opzoek naar een stevige sleeve waar ik de macbook zo ik kan steken en bij voorkeur zonder ritsen, maar gewoon omvouwen bijv.

Beste zou eigenlijk een sleeve zijn die ik in mijn herschep tas kan laten zitten en de macbook er direct insteken als ik klaar ben met gebruik, probleem is dat ik via bijv appelhoes.nl niet echt een indicatie krijg van hoe dik zulke sleeves zijn.. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Laatst online: 17:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Gebruik zelf voor de MBA 13 en rMBP (2013) een ONA the Brixton leren tas. Tas gebruik ik ook voor de fotografie.
Zit verder te denken aan een SmartShell Satin-hoes voor de rMBP voor de MBA heb ik een Knomo Sleeve zwart (staan te koop)

Afbeeldingslocatie: http://www.blessthisstuff.com/imagens/stuff/the-brixton-ona-bags.jpg

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:39
Heeft er iemand al een hard-case (click-on permanent) voor de nieuwe 13 inch modellen gevonden?

Ik heb wel al merkloze gevonden, maar wegens goede ervaringen met incipio en incase etc. zoek ik wederom een 'merkje'

En keyboard covers? Zie link: http://store.apple.com/us...m-macbook-and-macbook-pro

Reviews van anderen genoeg, maar zoek ook wat persoonlijke ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nope nergens te vinden, sowieso erg oppassen dat je geen 2012 model pakt aangezien deze nog ietsje dikker was als de nieuwe 2013 13" retina.

Verder moet je wel oppassen dat er geen vuil tussen komt want dan kan het alsnog bekrast raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
Scrtz schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:13:
Nope nergens te vinden, sowieso erg oppassen dat je geen 2012 model pakt aangezien deze nog ietsje dikker was als de nieuwe 2013 13" retina.

Verder moet je wel oppassen dat er geen vuil tussen komt want dan kan het alsnog bekrast raken.
Oke, nog even geduld hebben dan.

Nu zag ik deze op de Apple site: http://store.apple.com/nl...t-retina-display?fnode=50

Ook daar staat niet aangegeven of deze nu voor 2012 of 2013 modellen is, of zie ik wat over het hoofd?

Dat met dat vuil heb ik idd met mijn vorige gehad, aan de voorzijde een paar krasjes, ondanks regelmatig schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/10448_ke_hi_1382711629.jpg

http://www.ibood.com/nl/nl/

(Op de extra istie er ook in het aqua blauw)

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 27-10-2013 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
nice. denk maar bestellen.

Ik heb nu een Crumpler messenger maar een rugzak voor erbij is wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Crazyanz schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 02:10:
nice. denk maar bestellen.

Ik heb nu een Crumpler messenger maar een rugzak voor erbij is wel handig
Ja zeker voor deze prijs, is wel een overjarige kleur. Maar aan het model is niets veranderd, daarbij geven ze 25 jaar garantie vanuit Thule. De verwachte verzenddatum is 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Prima kleur, net een besteld. Heb dan wel een MBA, huidige tas gaat het ook prima in het 15" compartiment. Stuk goedkoper dan de crumpler rugzak die ik op het oog had :+

[ Voor 32% gewijzigd door haakjesluiten op 27-10-2013 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verder gebruik ik de Incase Neoprene Slim Sleeve en een Moshi iGlaze voor m'n 15" MBPr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
bbblije schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:10:
Verder gebruik ik de Incase Neoprene Slim Sleeve en een Moshi iGlaze voor m'n 15" MBPr.
Hoe is de iGlaze? Veel over gelezen maar ervaring uit de eerste hand mis ik nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

De Moshi iGlaze beschermd je MBPr tegen krassen. Dat is ook precies waar ik heb voor heb gekocht. Geen beschadigingen door ritsen, voorwerpen die je erop legt of per ongeluk langs haalt. Toch erg blij dat er een case omheen zit, icm m'n sleeve en tas met metalen ritsen. Ik heb de iGlaze gehaald omdat deze als beste wordt getest. Heb zelf niet kunnen vergelijken. Kom zelf van een laptop dus de overstap naar een MBPr scheelde al kilo's, merk eigenlijk niet dat er nog een case omheen zit. De case voelt "lekker" aan, ruwwig plastic. De case wordt wel warm, maar ik heb niet het idee dat m'n MBPr z'n warmte door de case niet meer kwijt kan. De sleuven in de case sluiten aan op de sleuven in je MBPr.

Wel klemt die van mij niet overal even lekker, kan er helaas niet mee terug omdat ik hem van MP heb geplukt. Maar er zitten genoeg clipjes aan, dus het is geen ramp als er 1 of 2 niet helemaal lekker pakken.

[ Voor 22% gewijzigd door bbblije op 29-10-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
bbblije schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:50:
De Moshi iGlaze beschermd je MBPr tegen krassen. Dat is ook precies waar ik heb voor heb gekocht. Geen beschadigingen door ritsen, voorwerpen die je erop legt of per ongeluk langs haalt. Toch erg blij dat er een case omheen zit, icm m'n sleeve en tas met metalen ritsen. Ik heb de iGlaze gehaald omdat deze als beste wordt getest. Heb zelf niet kunnen vergelijken. Kom zelf van een laptop dus de overstap naar een MBPr scheelde al kilo's, merk eigenlijk niet dat er nog een case omheen zit. De case voelt "lekker" aan, ruwwig plastic. De case wordt wel warm, maar ik heb niet het idee dat m'n MBPr z'n warmte door de case niet meer kwijt kan. De sleuven in de case sluiten aan op de sleuven in je MBPr.

Wel klemt die van mij niet overal even lekker, kan er helaas niet mee terug omdat ik hem van MP heb geplukt. Maar er zitten genoeg clipjes aan, dus het is geen ramp als er 1 of 2 niet helemaal lekker pakken.
Bedankt! heb met Moshi gemaild, zij geven aan dat de iGlaze ook op de nieuwe modellen past. Maar even eentje bestellen om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikeelroy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:50:
[...]

Bedankt! heb met Moshi gemaild, zij geven aan dat de iGlaze ook op de nieuwe modellen past. Maar even eentje bestellen om het te proberen.
Waar bestel je hem? Kan hem zelf zo snel nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:00:
[...]

Waar bestel je hem? Kan hem zelf zo snel nergens vinden.
Daar kwam ik dus ook achter. Bijna nergens te krijgen. Anders maar de Apple Store Leidseplein even bezoeken. Die hebben van Speck shells. Kan ik meteen even checken of het naar mijn wens past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Afbeeldingslocatie: http://static.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Large/54368751.jpg
Deze nu sinds gisteren binnen voor mijn rmbp 13", eigenlijk bedoeld voor een Air maar past eigenlijk goed verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
The Rosendal van Conti of Tuscany voor transport van rMBP 15". Wordt ook onder de naam Rome verkocht. Kost een klap geld maar de materialen en afwerking zijn super en hij is vederlicht.

Afbeeldingslocatie: http://www.sochic.eu/images/thumbs/leather-backpacks-the-rosendal-brown-0007385.jpeg

De 15" Past in het padded vak maar voor bescherming toch besloten om er een CushCase Corduroy sleeve om te doen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51eDA0-kGlL._SL1000_.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door srekaewt op 31-10-2013 03:12 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Scrtz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:21:
[afbeelding]
Deze nu sinds gisteren binnen voor mijn rmbp 13", eigenlijk bedoeld voor een Air maar past eigenlijk goed verder.
Die vind ik wel nice, maar welke is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Iemand ervaring met de lederen sleeves van Decoded?

http://store.apple.com/nl/product/HB780ZM/A/decoded-leather-slim-sleeve-13

[ Voor 26% gewijzigd door Snoop op 31-10-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
Net bij de Apple store op Leidseplein geweest. De Incase hardshell past ook gewoon op de nieuwe Pro Retina's!

Geprobeerd met een medewerker, paste prima, dus gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door firecaps30 op 31-10-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikeelroy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:56:
Net bij de Apple store op Leidseplein geweest. De Incase hardshell past ook gewoon op de nieuwe Pro Retina's!

Goed om te weten. Heb je hem ook nog vergeleken met de Speck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
frankwopereis schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:13:
[...]

Die vind ik wel nice, maar welke is het?
Deze: http://www.appelhoes.nl/C...ic-Pouch-Air-13-inch-Grey
Je hebt hem ook nog in andere kleuren eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Goed om te weten. Heb je hem ook nog vergeleken met de Speck?
Ja, vind de speck shells die ze hadden liggen een beetje goedkoop aanzien. Glossy plastic achtig. En heel veel slechte beoordelingen over die dingen online gelezen, zelfs op de speck website.

Incase had mijn voorkeur vanwege eerdere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
mikeelroy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:56:

Zojuist ook een Incase Hardshell gekocht bij Leidseplein. Echter, bij mij passen de hoekjes van de topcase niet helemaal, alsof de case te klein is voor de topcase. Is dat bij jou ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
Voor het beeldscherm deel bedoel je? Is me niet opgevallen, zal zo even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jadang schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:40:
[...]

Zojuist ook een Incase Hardshell gekocht bij Leidseplein. Echter, bij mij passen de hoekjes van de topcase niet helemaal, alsof de case te klein is voor de topcase. Is dat bij jou ook zo?
Het lijkt erop dat de Incase voor rMBP alleen in 15" beschikbaar is - ik krijg de 13". Heb uiteindelijk dus maar de Moshi iGlaze besteld bij Amazon.de. Hopelijk duurt het verzenden niet te lang.

EDIT: oeps. Het was mijn bedoeling mikeelroy te quoten, niet Jadang.

EDIT: de iGlaze inmiddels een aantal dagen in bezit. Prima case.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:04

Chiron

Moderator Discord
Nabje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:25:
[afbeelding]

Be.ez LA Robe.
Heb hem in het donkergrijs voor mijn MBP 13".
Hij past perfect en er zit traagschuim omheen, waardoor hij heel goed beschermt.
Net de retina variant besteld voor mn rmbp 13", was nogal een gesteggel aangezien heel veel 13 inch macbook pro sleeves stiekem voor de 'gewone' macbook pro zijn, en dus te ruim. Ben benieuwd :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Chiron op 11-11-2013 12:58 . Reden: dubbel ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:47

M-ThijZ

Riding on Rails

Welke schoudertas raden jullie aan voor een rMBP 15"?

Al jaren lang ben ik erg tevreden over mijn Crumpler Sophisticator, maar na 7 jaar is deze ook wel aan
vervanging toe.

Afbeeldingslocatie: http://farm1.staticflickr.com/107/315041434_fbc6ee73cc_z.jpg

Eigenlijk zoek ik het liefste eenzelfde soort schoudertas, met uitneembare laptophoes zou wel handig zijn. Als ik nu naar het Crumpler assortiment kijk vind ik de kleuren eigenlijk wat saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 16:35
Fijne tas is dat he! Ik heb ook al een jaartje of 7 dezelfde tas, erg veel plezier van gehad! Uiteindelijk heb ik een aantal weken geleden toch een backpack gekocht toen ik op zoek was naar een nieuwe tas. Uiteindelijk voor een rugzak gegaan van Dakine vanwege het sporten (fietsen en snowboarden) met een uitneembare Colcasac hoes, werkt ook als een speer!

Qua schoudertassen zou ik zelf weer bij Crumpler kijken, maar als ze opt moment niks leuks hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Twee keer gebruikt en nu toch weer terug naar mijn vertrouwde crumpler :+ rugzak blijkt toch niet mijn ding te zijn dus als iemand nog naast deze tas had gegrepen ik heb hem in V&A gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Sinds kort de nieuwe rMPB 15" met 16gb, 512gb en dGPU.

Ik heb deze hoes gekocht:
http://store.apple.com/nl...voor-macbook-pro?fnode=50

En een goede tas, de Thule Enroute Strut:
http://www.bever.nl/thule...2111d20026?id_colour=4324

De tas heeft een fijn laptopvak en de laptop zit er precies goed in met de sleeve er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Ik heb zelf jarenlang een UDG platentas gebruikt om mijn Macbook mee te vervoeren, werkte prima voor formaat (13" laptop in 12" vinyltas past perfect). Niet de meest stevige tas maar wel lekker licht en ruim, waterdicht + handig bandje zodat de MB er niet uit kon vliegen als de tas wat minder subtiel ergens neer gegooid werd.

Afbeeldingslocatie: http://www.udggear.com/tim.php?src=/productfotos/U9450-2.jpg&q=100&w=617&h=500&a=r&zc=2
http://www.udggear.com/by...ultimate-courierbag-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik weet niet of er hier mensen zijn met interesse in de Feuer wear tassen? Ik heb er vorig jaar 1 gekocht, maar gebruik eigenlijk altijd mijn case logic rugzak. Beetje zonde van zo'n mooie tas. Ik zet hem in V&A.

Gaat om model Scott 13" wit http://www.feuerwear.nl/b...scott-n13-laptop-bag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
mikeelroy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:41:
Voor het beeldscherm deel bedoel je? Is me niet opgevallen, zal zo even kijken!
Inderdaad voor het beeldscherm deel.

Mijn topcase begon na 2 weken scheuren/ barsten in diezelfde hoekjes te vertonen, dus ben terug gegaan naar de Apple store. Hierop hebben ze m'n case vervangen voor een nieuwe en deze zit duidelijk beter over de topcase heen. Blijkbaar een gevalletje bad luck, maar het is weer opgelost. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/030/0/8058484/il_570xN.503416282_f3gl.jpg

Heel erg tevreden mee, vooral het extra zakje met een rits vind ik erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 22:17
Ik heb bij B&H in New York de "My 2nd Brain, 15" Black" van ThinkTank gekocht.
Ideale tas voor m'n 15" MBPr, iPad, iPhone en al mn accessories!

http://www.thinktankphoto...y-2nd-brain-15-black.aspx

Afbeeldingslocatie: http://www.naturescapes.net/store/images/D/thinktank-my2ndbrain-15-18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds kort in besit van een MacBook Pro Retina 13-inch. Ik heb een Case Logic hoes besteld op LaptopShop, maar deze zit veel te ruim! Nu wil ik een Be.ez sleeve kopen (http://www.appelhoes.nl/W...13-inch-Retina-Black.html). Hoe zijn de ervaringen met deze sleeve? Sluit deze wel goed aan op de MacBook en veroorzaakt de rits geen krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
monnick schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:59:
Sinds kort in besit van een MacBook Pro Retina 13-inch. Ik heb een Case Logic hoes besteld op LaptopShop, maar deze zit veel te ruim! Nu wil ik een Be.ez sleeve kopen (http://www.appelhoes.nl/W...13-inch-Retina-Black.html). Hoe zijn de ervaringen met deze sleeve? Sluit deze wel goed aan op de MacBook en veroorzaakt de rits geen krassen?
Ik hou persoonlijk niet zo van die ritsen in de buurt van het gat waar je macbook doorheen moet. De macbook zal verder wel goed afsluiten want de hoes is er speciaal voor gemaakt of het is gewoon een macbook Air model, die passen ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Zijn er dames die een mooie tote of schoudertas kunnen aanraden?
Ik zit te kijken naar Michael Kors tassen, maar vind die voor de 15" beetje te groot.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
monnick schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:59:
Past als een tweede huid, als je de ritsen maar ver genoeg open doet als je hem erin stopt is er niks aan de hand.

Grappig spul ook dat memory foam, je kan het indrukken met je vinger en dan blijft het 'staan', terwijl het toch best stevig en schokbestendig is. Het is niet echt een 'slappe' hoes, maar ook geen hardshell.

Verder is ie heel licht, ook niet onbelangrijk. Zat eerst te loeren naar een mooie leren sleeve, tot ik het gewicht (+0.5kg) zag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Chiron schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:21:
[...]

Past als een tweede huid, als je de ritsen maar ver genoeg open doet als je hem erin stopt is er niks aan de hand.

Grappig spul ook dat memory foam, je kan het indrukken met je vinger en dan blijft het 'staan', terwijl het toch best stevig en schokbestendig is. Het is niet echt een 'slappe' hoes, maar ook geen hardshell.

Verder is ie heel licht, ook niet onbelangrijk. Zat eerst te loeren naar een mooie leren sleeve, tot ik het gewicht (+0.5kg) zag :X
Oke, klinkt goed! Ik heb hem zojuist besteld :)

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Heeft iemand toevallig ervaring met deze sleeve van Thule?
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.static-tgdp.com/ui/productimages/classification_1_root/image_hierarchy/imagefolder_5111/imagefolder_188851/_tmas111_black_01_sized_450x300.jpg

Thule Gauntlet 13" Air

Deze is gemaakt voor de MBA echter vroeg ik mij af de laatste generatie rMBP 13" hier ook niet gewoon in past? (deze is even dik als het dikste stuk van de Air volgens mij).

Ik ben vandaag wel even bij de MM langs geweest om te passen maar die rMBP's zitten daar aan de tafel vastgelijmd :+ en die van mijzelf staat nog in bestelling.

BramBoterham

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Nee is te groot. Hij gaat schuiven en rammelen :)

• Scrtz
Zon harde case is idd oppassen, bij sleeves van stof etc is een air model nog wel te doen met een rmbp maar zoiets specifieks gaat niet werken.

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:03
Iemand ervaring met deze:

http://www.appelhoes.nl/W...etina-15-inch-sleeve.html

Hoe strak zit ie rond de rMBP 15", zou graag hebben dat ie niet rondschuift in z'n hoes.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zijn er al veel specifieke rMBP tassen en sleeves? Ik heb sinds vandaag een rMBP 13" en mijn caselogic rugzak en Fuer wear 13" tas zijn de vakken nu wel erg ruim van.

Niemand? Ik wil ivm black friday graag vandaag een nieuwe tas scoren. Zijn er mensen die gewoon een 15" tas gebruiken en daar een 13" laptop in vervoeren? Zit dat niet te los? Ik wil graag ook wat extra spullen mee kunnen nemen.

[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 29-11-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Wat ik vaak zie bij al die mooie laptoptassen in de Apple store is dat deze niet op slot gezet kunnen worden. Loop je daar met je laptoprugtas of schoudertas in een drukke straat en op een onbewaakt moment is je tas leeg. Omdat de rits gewoon open kan. Ik zie geen mooie tassen met van die rondjes bij de rits waar je een slot aan kan bevestigen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Laatst online: 17:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

-TheNose- schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:40:
Zijn er al veel specifieke rMBP tassen en sleeves? Ik heb sinds vandaag een rMBP 13" en mijn caselogic rugzak en Fuer wear 13" tas zijn de vakken nu wel erg ruim van.

Niemand? Ik wil ivm black friday graag vandaag een nieuwe tas scoren. Zijn er mensen die gewoon een 15" tas gebruiken en daar een 13" laptop in vervoeren? Zit dat niet te los? Ik wil graag ook wat extra spullen mee kunnen nemen.
Zelf gebruik ik een ONA The Brixton - Antique Cognac Leren schoudertas voor mijn rMBP en fotografie spulletjes. Rugzak gebruik ik een National Geographic - Private Collection small backpack P5080. Beide niet erg goedkoop.

Als de laptop mee gaat in een tas die geschikt is voor een 15inch laptop dan gebruik ik een sleeve. Knome voor de MBA 13. Hier past de rMBP 13 ook netjes in.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Sakke1994 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:29:
Iemand ervaring met deze:

http://www.appelhoes.nl/W...etina-15-inch-sleeve.html

Hoe strak zit ie rond de rMBP 15", zou graag hebben dat ie niet rondschuift in z'n hoes.
Die heb ik, zit super netjes om je rMBP heen :) Ik gebruik hem de laatste tijd niet meer vanwege dit soort covers (ideaal, je duvelt je MBP zo in je tas), maar af en toe wil ik mijn retina weer even zonder lelijk plastic zien en komt dat ding weer tevoorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Afgelopen week heb ik een MBA 13" aangeschaft, heerlijk apparaatje! Nu moet ik daar alleen nog even een mooie hoes bij hebben. Ik heb de afgelopen dagen een beetje rond gekeken maar de tassen die hier in de winkels aangeboden worden vond ik niet veel soeps. Dat wordt online aanschaffen dus. Online is er echter zoveel te krijgen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Misschien heeft iemand hier een goede suggestie?

Ik ben op zoek naar een leren of stoffen hoes, dus geen neopreen of hardcase. Het moet echt gaan om een hoes en dus niet om een volledige tas, al zou een extra vakje hier en daar prima mogen. Bij voorkeur heb ik ook een hoes zonder rits, maar wel een gesloten hoes. Het liefste dus een sluiting met knopen, magneten etc. etc. Mocht iemand echter een erg mooie hoes weten met een goed beschermde rits dan kan ik mij wel weer over die eis heen zetten denk ik. Ik ben bereid tot zo'n € 100,- uit te geven aan een hoes, minder is uiteraard altijd beter, maar ik hecht wel waarde aan de uitstraling en afwerking.

Twee hoezen die ik wel leuk vind zijn de volgende:

Afbeeldingslocatie: http://picasolab.com/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/r/brownredfull3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pack-smooch.com/media/image/thumbnail/laptop-huelle-filz-laptop-tasche-leder-filztasche-macbook-air-13-pack-smooch-com-gdb_514x350.jpg

Die eerste hoes is aan de bovenkant dus gewoon open wat mij een flink nadeel lijkt. Andere losse spullen (bijv. pennen) die je in dezelfde tas hebben kunnen naar binnen steken en de MB alsnog beschadigen. Daarnaast kan de MB er gewoon uitvallen als je de hoes net verkeerd of te gehaast wil pakken. De tweede hoes vind ik er wel leuk uit zien en is afsluitbaar, ik vraag mij echter wel af in hoeverre dat materiaal bescherming biedt bij vallen of stoten.

Een aantal hoezen van Cool Bananas vind ik er ook wel oké uit zien maar gezien de prijzen heb ik sterke twijfels over de kwaliteit en uitstraling. Ze hebben echter wel meerdere hoezen die aan mijn eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

Ik heb zelf rondgekeken op Amazon.co.uk en Amazon.de met de zoekterm Macbook sleeve o.i.d. Mijn budget was alleen een heel stuk lager dan jou. Ik heb uiteindelijk deze sleeve gekocht: http://www.amazon.de/EasyAcc®-Ultrabook-Ledertasche-Sleeve-Macbook/dp/B00DNTVVAI/ref=sr_1_11?ie=UTF8&qid=1386576903&sr=8-11&keywords=macbook+air+sleeve

Voor 13,50€ met verzendkosten :) Was ook te koop bij de .co.uk site maar daar kwam ik uit op zo'n 20€ met verzendkosten. Past niet perfect maar is prima voor mijn doeleinden. Ik doe m'n rMBP in de sleeve en dan in m'n Eastpak tas. Dus de sleeve hoefde niet heel mooi te zijn als het maar functioneel was.

Met jou budget kan je gewoon sorteren op hoogste prijs -> laagste prijs dan vind je toch wel de beste sleeves IMO. Ik zou dan gaan voor zoiets http://www.amazon.co.uk/M...ywords=macbook+air+sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die laatste ziet er inderdaad erg mooi uit! Helaas is die toch net als die hoes van Picaso Lab weer aan één kant open. Amazon had ik nog niet aan gedacht om te kijken voor hoezen, bedankt voor de tip!

Ik heb voor nu voor tot de tijd dat ik een goede hoes heb maar even een simpele Case Logic van twee tientjes gekocht bij de Saturn. Het ding is nog niet eens zo raar maar de MBA heeft er naar mijn mening toch echt veel te veel ruimte in maar nu kan ik op mijn gemakje op zoek naar een mooier/beter exemplaar en heeft de MBA tot die tijd in ieder geval iets van bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Heb nu een tijdje een macbook air 11 inch, maar ben niet echt tevreden over m'n sleeve. Ik zoek eigenlijk zoiets: klik

Iemand ervaring met deze sleeve/tas? of weet iemand een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Ik ben erg huiverig voor krassen en heb een extra kunsstof bescherming. Zoiets als dit http://www.groupdeal.nl/6...oor-diverse-macbooks.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ik heb de Be.Ez la Robe Graphite voor mijn MBPr 13"
De MacBook lijkt een klein beetje ruimte te hebben, maar dat is marginaal.
Voor mij sowieso niet erg, ik stop hem nog in een messenger bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Sinds vandaag een 13" rMBP in bezit en nu blijkt mijn oude Tucano Elements Second Skin sleeve een beetje te ruim (zoals verwacht). Heel veel overschot is er niet, maar ik zou toch graag een iets 'passender' model hebben. Als ik op de Tucano website ga kijken voor een 13" rMBP krijg ik bij de resultaten zelfs sleeves voor de 11" MBA, maar dat zal wel een foutje van hen zijn denk ik. :)

Ik heb zelf al wel wat opzoekwerk gedaan en momenteel twijfel ik tussen volgende 2 opties:
Incase 13-inch Neoprene Pro Sleeve voor MacBook Pro
Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3400/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/HC686?wid=800&hei=800&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1377290749624
http://store.apple.com/be...play%26fh%3D36c2%252B2c11
Deze sleeve past blijkbaar ook op de Classic MBP, waardoor deze waarschijnlijk dus ook te ruim gaat zijn..

Tucano Second Skin voor MacBook Pro 13"
Afbeeldingslocatie: http://www.switch.be/images/photolib/6948_pm.png
http://www.switch.be/nl/p...acbook-pro-13-zilver.html

Ook deze is eigenlijk bedoeld voor de Classic MBP en komt eigenlijk overeen met de sleeve die ik nu heb, al zou dit wel een nieuwere versie moeten zijn.. Wat ik persoonlijk wel tof vind aan deze sleeve is dat er binnenin nog een flap zit die over je Mac komt, waardoor de ritssluiting al zeker geen krassen kan maken op je toestel. De Incase heeft dit niet maar heeft wel een 'zachtere' binnenvoering die ook voldoende bescherming zou moeten geven.

Heeft er iemand ervaringen met 1 van deze sleeves? Raden jullie aan om toch een sleeve te kopen voor de cMBP of eerder voor de 13" MBA?

[ Voor 3% gewijzigd door bibi2205 op 10-12-2013 21:17 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

De rMBP 13" is even dik als de MBA 13" op het dikste punt. In principe zou de rMBP dus prima in een MBA hoes moeten passen tegenwoordig. Meestal is er sowieso wel ietsjes ruimte over in zo'n hoes dus dat gaat gewoon goed bij de meeste hoesjes.

Ik heb een (goedkope) generieke 13" ultrabook hoes. Voldoet prima, beschermt de Macbook tijdens het transporteren :) Zit vervolgens weer in mijn Eastpak tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPaul
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06-2020
Ik heb deze gehad voor mijn MBP en kan vertellen dat het een erg fijne sleeve is die zeker ook wat klappen op kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ93 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:40:
De rMBP 13" is even dik als de MBA 13" op het dikste punt. In principe zou de rMBP dus prima in een MBA hoes moeten passen tegenwoordig. Meestal is er sowieso wel ietsjes ruimte over in zo'n hoes dus dat gaat gewoon goed bij de meeste hoesjes.

Ik heb een (goedkope) generieke 13" ultrabook hoes. Voldoet prima, beschermt de Macbook tijdens het transporteren :) Zit vervolgens weer in mijn Eastpak tas.
Ik heb deze air sleeve gekocht voor mijn rMBP 13, en hij past er perfect overheen. De air is wel een stukje breder en langer dan de pro maar merk je niks van in de sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
TictaCNL schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:39:
[...]

Ik heb uiteindelijk de Be.ez La Robe Graphite MacBook Pro 13 inch Retina Black besteld. Echt een aanrader, de MacBook Retina pas er echt precies in en de sleeve is gemaakt van een soort traag schuim waardoor de MacBook erg goed beschermd is. Ook zijn de ritsen gewoon goed. Aanrader voor de Retina MacBook gebruikers.
[afbeelding]
Ook deze besteld, aangezien op alle vergelijkingssites dezelfde afmetingen staan voor de huidige macbook pro retina en het vorige model.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fedde schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:34:
Ik heb de Thule tas voor mijn 13" Macbook. Supertas! Heb hem nu een jaar iedere dag van Goes naar Tilburg en weer terug gesleept, en altijd mijn macbook erin. Ben er niet echt voorzichtig mee omgesprongen, ook niet met neerzetten met Macbook erin. Heeft altijd Macbook super beschermd en tas zelf ziet er ook nog tiptop uit. Aanrader!
Welke tas is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr84
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik heb voor mijn late 2013 macbook pro retina 13" een colcasac gekocht welke eigenlijk voor de macbook air 13" is.

http://www.appelhoes.nl/W...k-Air-13-inch-sleeve.html

Deze past perfect qua breedte, qua hoogte heb je ongeveer 1 cm over (dus bij de opening). maar dit is voor mij niet vervelend. Ik had deze besteld omdat ik had gelezen dat er mensen waren die een 13" colcasac voor de macbook pro retina hadden besteld maar dat deze niet goed pastte omdat de late 2013 versie iets dunner is. daarnaast past de oplader netjes in het voorvakje, wat voor mij ook een must was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:53
Hoe bedoel je precies dat je 1cm over hebt? Kan de MBPr nog naar links of rechts bewegen als je de zak recht op houd, of houd je, zoals ik het begrijp, ruimte over aan de boven kant?

Afbeeldingslocatie: http://images.gizmag.com/inline/macbook-pro-retina-vs-macbook-air-3.jpg
Want zoals ik het volgens het plaatje begrijp is de MBPr op beide fronten ongeveer 1cm kleiner.

Zit te twijfelen om of zo'n ColcaSac aan te schaffen of een "oude dertien-in-een-dozijn" Be.ez La Robe Graphite.
Hoe goed sluit zo'n ColcaSac aan de bovenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr84
  • Laatst online: 03-01-2024
ik houd ruimte aan de bovenkant over, ben ook wel benieuwd hoe een macbook air hier in zou passen, misschien doordat die wat dunner is aan de voorkant dat die daardoor nog strakker zit.

Ik heb de sleeve nu bijna een week en het is een redelijk simpele klittenbandsluiting. hij zit wel vast, maar niet heel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Ik heb voor mijn macbook pro retina gekocht:

STM Alley Air 13

http://www.laptopverpakki...-air-13-carbon-black.html

icm

be.ez La Robe Graphite MacBook Pro 13 inch Retina Black

http://www.appelhoes.nl/W...13-inch-Retina-Black.html

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 10:13
Ik heb sinds kort een 13" MacBook Pro en ben nu druk opzoek naar een leuke sleeve die hem krasvrij moet houden. Hij gaat bij reizen gewoon mee in de laptop tas dus die zorgt dan wel voor de vedere bescherming.

Ben juist opzoek naar een niet zakelijke hoes. Maar juist iets leuks en unieks :)
Iemand leuke suggesties? Kwa budget ga ik niet hoger dan de 50 euro en dan moet die al wel heel cool zijn :P

Nu een 15" sleeve omheen zitten maar macbook gaat alle kanten op, als je de hoes oppakt schiet de macbook naar ondere dus die wil ik eigelijk wel gauw loodsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeedy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-03 16:00
Ook hier al een jaar of 7 de Crumpler Sophisticator, maar hij begint wat uit elkaar te vallen. Assortiment bij Crumpler op iets gelijks valt me wat tegen. Op zoek naar wat stijlvols met genoeg ruimte voor kabels/presenters/readers/gadgets/dingen, maar ook waar ik een flink boek in kan meenemen. Any pointers?

[ Voor 41% gewijzigd door smeedy op 07-01-2014 21:16 . Reden: context ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 23:12
De Macbook cases van SeeTru zijn in de aanbieding bij Groupon (van 50 voor 20 euro incl. verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 16:35
smeedy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:13:
Ook hier al een jaar of 7 de Crumpler Sophisticator, maar hij begint wat uit elkaar te vallen. Assortiment bij Crumpler op iets gelijks valt me wat tegen. Op zoek naar wat stijlvols met genoeg ruimte voor kabels/presenters/readers/gadgets/dingen, maar ook waar ik een flink boek in kan meenemen. Any pointers?
Ik heb inmiddels ook diezelfde sophisticator een aantal jaar in gebruik gehad en ben net overgestapt op een Dakine Heli Pro icm een Colcasac sleeve. Er past meer dan genoeg in de tas naast de macbook (vaak zat een collegeblok, 2 boeken van gem grootte en een tablet in samen met nog wat klein prut. Er zit nog een dun vak/afscheiding tegen de rug van de tas voor een laptop of hydration bag. En bovendien valt de rugzaak erg fijn op mijn rug, was nooit zo'n rugzak fan maar moest nu ook een nieuwe tas hebben voor het snowboarden en fietsen, zeer prima ding! Sleeve bevalt ook goed trouwens, compacter dan je zou zeggen aan de hand van de foto's en qua passing een perfecte combi met de Heli Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Ik ben ook op zoek naar een goed sleeve voor mijn rMBP 15". Ik ben heb al wat gevonden, alleen twijfel ik of ik neoprene of dat harde neoprene (als je erop drukt zakt het in en trekt over een tijdje weer goed) moet kopen. Ik reis regelmatig met mijn MacBook en soms trek ik ook een sprintje om toch de trein te halen.

Neoprene of harde neoprene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:18
Zit een beetje met hetzelfde. Wil daarnaast eigenlijk een hard case, maar lees veel verschillende ervaringen. Cases van Moshi, Speck etc hebben allemaal wel iets wat mij ervan weerhoud ze te kopen. Variërend van hoeken die snel barstjes vertonen (Moshi iGlaze) tot afbrekende clipjes (Speck) en daarbij stof en kleine zandkorreltjes die onder de case voor behoorlijke krassen zorgen.

Wil eigenlijk zo'n sleeve van JoliOriginal maar dan ook met een afsluitende flap.
En als iemand een tip heeft voor zo'n zacht doekje voor tussen het toetsenbord en scherm... ik houd mij aanbevolen! :)

Als laatste : heeft iemand dit al eens geprobeerd? :

[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 26-01-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 5 jaar oude Caselogic tas gaat met pensioen. Deze had slechts ruimte voor een 13" MacBook, de kabels en wat losse vellen papier. Hij gaat vervangen worden door de Knomo Padstow:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2M1D3J0H1S0J020c3d0f/_0000s_0014_padstow_ss13_black_strap_highres.jpg.jpg

Mooie tas, met genoeg ruimte en vakjes voor alles wat ik mee sleep: MacBook Air, iPad, A4 schrijfmap, zooi kabels en met enige regelmaat een boek. Heeft wel een zakelijke uitstraling, wat in mijn geval niet verkeerd is
aangezien hij ook voornamelijk zakelijk gebruikt zal worden.

10% korting bij Lataza.nl (nog 3 dagen volgens kortingscode.nl). :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:54:
M'n 5 jaar oude Caselogic tas gaat met pensioen. Deze had slechts ruimte voor een 13" MacBook, de kabels en wat losse vellen papier. Hij gaat vervangen worden door de Knomo Padstow:

[afbeelding]

Mooie tas, met genoeg ruimte en vakjes voor alles wat ik mee sleep: MacBook Air, iPad, A4 schrijfmap, zooi kabels en met enige regelmaat een boek. Heeft wel een zakelijke uitstraling, wat in mijn geval niet verkeerd is
aangezien hij ook voornamelijk zakelijk gebruikt zal worden.

10% korting bij Lataza.nl (nog 3 dagen volgens kortingscode.nl). :Y
Mooi tasje, mag ook wel voor dat geld;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankwopereis schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:21:
[...]

Mooi tasje, mag ook wel voor dat geld;)
Ach ja, hij kost uiteindelijk 125 excl. BTW. Als die ook weer een jaar of 4/5 jaar mee gaat, kost hij 25-30 euro per jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sib
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07 10:28

Sib

GroeneThee schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:30:
En als iemand een tip heeft voor zo'n zacht doekje voor tussen het toetsenbord en scherm... ik houd mij aanbevolen! :)
Is dit iets voor je?

http://www.crumpler.eu/index.cfm?seite=laptop-back-packs&productID=5975&sprache=EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Wat is eigenlijk de functie van zoiets? Ik zie meer mensen met zo'n velletje tussen het scherm en het toetsenbord, maar heb nooit de functie begrepen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:03
Bij m'n oude MacBook zag ik na enkele jaren gebruik de vorm van de toetsen op m'n scherm terug.
Vind de mogelijkheid tot gebruik als muismat ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Thanks! Nu effe checken of de winkel in Utrecht nog bestaat, want verzending kost meer dan het item zelf.
7.50

http://www.crumpler.eu/in...-deal-non-bags&sprache=EN (een na laatste rij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

De kleinste maten wel ja, voor mijn 13 inch ben ik al 15 euro kwijt (geen 50% off dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
aha... niet verder gekeken dan mijn neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sib
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07 10:28

Sib

Iemand ervaring met de producten van http://www.concretecases.com/nl/index.php ? Ik vind zelf de Canvas Leather line sleeve erg aantrekkelijk en betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Sib schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:20:
Iemand ervaring met de producten van http://www.concretecases.com/nl/index.php ? Ik vind zelf de Canvas Leather line sleeve erg aantrekkelijk en betaalbaar.
Nice inderdaad, helaas staat bij alle 13" opties alles uitverkocht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Heeft iemand deze voor zijn macbook retina 13?

http://www.padandquill.co...acbook-pro-retina-13.html

Afbeeldingslocatie: http://www.padandquill.com/media/catalog/product/cache/1/image/685x480/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/a/cartella_reg_pro_keyphoto.jpg

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze case van Thule voor mijn 13 inch Air, hij is ook geschikt voor de pro. Hij bevalt super en heb hem al 3 jaar in gebruik. Ideaal als je hem in een tas hebt waar je ook drinken in hebt, zelfs de rits sluit zo goed af dat er geen water doorheen komt. :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0126/0142/files/Thule-Gauntlet-Sleeve-MacBook-Pro-05.jpg
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.