Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Anoniem: 93248
Ik heb voor mijn macbook een sleeve die je open kunt ritsen en vervolgens tijdens gebruik kan blijven zitten. Merk weet ik zo niet maar hij is van behoorlijk dik neopreen gemaakt.mr.DJ95 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:08:
Pfff, mijn early 2013 macbook pro is van een krukje gevallen. Wel in een goede geschikte tas maar toch een hoekje en het scherm wat niet helemaal meer strak sluit met de body.
Dus nu zoek ik een tas die hem daar wel tegen beschermt voortaan. liever geen sleeve vanwege het moeilijk in en uit halen in de trein.
Tof zal even kijken wat ze hebben voor neoprene sleves met die kenmerken.Anoniem: 93248 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:10:
[...]
Ik heb voor mijn macbook een sleeve die je open kunt ritsen en vervolgens tijdens gebruik kan blijven zitten. Merk weet ik zo niet maar hij is van behoorlijk dik neopreen gemaakt.
Luiheid en gemak, hij zat nog wel in mijn tas maar toch.kevinl schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:27:
Waarom op een krukje plaatsen?
Anoniem: 93248
Post hier even wat je hebt gevonden, als je geen succes hebt zal ik vanavond even checken wat voor een merk het is. (heb hem al een jaar of 8 dus weet niet of hij nog in die specifieke vorm te krijgen ismr.DJ95 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:58:
Tof zal even kijken wat ze hebben voor neoprene sleves met die kenmerken.
Anoniem: 627048
http://store.apple.com/nl...kair%26fh%3D4096%252B2c0e
- hij past in mijn tas (Cowboysbag Hudson: http://www.thelittlegreen..._hudson_tobacco_front.jpg)
- hij heeft geen rits
- sluiting aan de zijkant (lange zijde) zodat ik hem evt. in mijn tas kan laten zitten
Bij het zoeken kwam ik op een aantal opties, een daarvan is een best wel goedkope oplossing:
http://www.miniinthebox.c...sorti-kleur_p1753179.html
Maar ik vind hem stiekum best mooi
Het liefst zou ik een colcasack willen met een opening aan de lange kant, maar die is er niet helaas
Iemand andere suggesties?
Ik heb deze zelf ook besteld na goede ervaringen met een soortgelijke woolfelt hoes voor mijn oude Macbook Pro 15'. Via Banggood kost precies deze hoes 5.43 inc. verzenden, dus dat is echt een schijntje om te proberen of het bevalt. Mij in ieder geval wel. Goed zacht voor de laptop, mooi beschermd en een net uiterlijk. Ik ben echt geen fan van duidelijke laptophoezen van dat harde spul. Dan liever vorm boven functie, en niet laten vallenScr33x0r schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:56:
Ik zoek eigenlijk dus ook een hoes voor mijn macbook pro retina 13 met een aantal voorwaarden:
- hij past in mijn tas (Cowboysbag Hudson: http://www.thelittlegreen..._hudson_tobacco_front.jpg)
- hij heeft geen rits
- sluiting aan de zijkant (lange zijde) zodat ik hem evt. in mijn tas kan laten zitten
Bij het zoeken kwam ik op een aantal opties, een daarvan is een best wel goedkope oplossing:
http://www.miniinthebox.c...sorti-kleur_p1753179.html
Maar ik vind hem stiekum best mooiEnige nadeel is dat ik hem dan altijd opengeklapt in mijn tas zou willen doen en ik geen idee heb of het überhaupt wat beschermt. Maar voor dat geld kan het bijna geen kwaad om er een te bestellen.
Het liefst zou ik een colcasack willen met een opening aan de lange kant, maar die is er niet helaas
Iemand andere suggesties?
Mijn oude hoes heb ik destijds via eBay besteld voor omgerekend 26 euro...toen kreeg ik van de seller onverwacht nog een tweede binnen die ik goed heb kunnen verkopen aan een studiegenoot. Nogmaals via Banggood is 5.43 euro een schijntje
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60228788/
Kunnen als het moet twee laptops in mee en heeft redelijk aantal vakken om je spullen in op te bergen. De binenzijde is oranje, en daardoor zijn al je spullen goed zichtbaar. En 35 Euro (30 met family card) is een koopje. Een collega had er al zes jaar eentje die er als nieuw uitzag. Mijn 15" laptop past er prima in.
Tas blijft netjes rechtopstaan, ook zonder laptop erin, en is vormvast, dus geen slappe tas zonder iets er in. En als je een keer geen behoefte hebt om met een grote tas rond te zeulen, dan rits je het voorste deel er af, en heb je een kleine rugzak, waar nog steeds een 13" mbp in past.
[ Voor 46% gewijzigd door satya op 12-01-2015 22:16 ]
http://www.laptoptasshop....tage-sleeve-15-blauw.html
Zal binnenkort even wat real life plaatjes schieten.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
In mijn huidige tas past de macbook incl sleeve maar net... dus ben ik nu op zoek naar een nieuwe tas
Vandaag even in de MM gekeken en bijna een Thule 25L gekocht, totdat ik de prijs zag
Alternatief wat ze daar hadden was de CASE LOGIC RBP-315 (60 euro), maar ik heb geen idee of Case Logic een goed merk is? (het komt altijd op mij een beetje als het default merk van de MM over, maar misschien klopt dit niet?).
Ik zoek een rugtas waar mijn macbook+sleeve goed in past, om regelmatig mee te treinen. Ik heb de laatste pagina's al doorgekeken en zag zo 1,2,3 niet meteen iets, maar tips zijn welkom natuurlijk
Signature van nature
Ha! Die had ik kunnen verwachtenSircuri schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:40:
Misschien beetje lomp maar is niet mijn bedoeling. Je koopt een MacBook van 2000€ waar je veel mee gaat reizen en een rugtas van 100€ is te duur?? Dat is een onderdeel van je investering lijkt mij. Ik zou dan niet gaan beknibbelen op een rugtas. Daarbij is Thule een heel goed merk.
De MacBook is van mijn werk, heb hem niet zelf gekocht moet ik eerlijk bekennen...
Signature van nature
Kijk eerst wat je nog meer mee wilt nemen. Ik heb mijzelf ook eerst gek zitten maken met dure tassen waarin ik heel wat mee kon nemen. Ik wilde meer dan twee opbergruimten bijvoorbeeld en veel vakjes, wat papierwerk er in, twee laptops als het moet.
Ik kwam uit bij de Everki Atlas, en de Booq Boa Shift (wat minder ruimte) zijde 150 euro. Uiteindelijk ben ik geheel verrast weggelopen met de Rugtas hierboven die me 29€ heeft gekost.
Het aanbod is eindeloos, maar er is veel verschil, zoals in de kwaliteit van het opbergvak voor je MB. Let daar goed op, want je wilt hem wel heel houden. Kijk ook hoe je hem draagt etc.
sc6..
Maar mochten ze dat niet doen. De Tucano Dritta is een mooie tas voor weinig.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Sircuri had wel een beetje gelijk
http://www.amazon.de/Kuzy...TF8&qid=1422276040&sr=8-1
En normaal moet deze toch ook passen op de laatste macbook 15 inch retina (MGXC2N/A) hoewel dit typenummer er niet bij staat genoemd?
Edit:
reviews die ik tot nu toe zie zijn erg negatief, waarschijnlijk toch maar gaan voor de Speck, Incase of Moshi
Edit2:
De INCASE TEXTURED MATTE HARDSHELL CASE 15'' CLEAR besteld
[ Voor 17% gewijzigd door Newday op 26-01-2015 17:50 ]
Sinds kort heb ik een MacBook Pro 13 Retina. Nu heb ben ik al weer enige tijd op zoek naar een geschikte sleeve, maar ben er nog niet in geslaagd een te vinden die aan mijn wensen voldoet.
Mijn wensen zijn:
- slank/compact
- beschermend
- goed passend/sluitend
- een gro(o)t(er) extra vak voor de lader en/of
- enkele kleine vakjes voor de lader, geheugenkaartjes en een USB stick.
Ik heb gezocht op eBay, DX.com, etc., maar zoals gezegd nog geen 100% geschikte kandidaat gevonden.
The search continues.........
Dat is een mooie tas, maar is zoiets ook voor een normale prijs te krijgen?Phusebox schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:19:
Vooruitlopend op mijn aanschaf van waarschijnlijk een mbp heb ik een Qwstion Office Bag gekocht. Is te gebruiken op veel verschillende manieren.
[afbeelding]
[afbeelding]
€ 200,- ?!?!
Das best veel geld voor zo'n tas IMHO..
A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8
Volgens mij heb ik 180 euro betaald, maar blijf het 't zeker waard vinden. Met mijn sleeve past ie er perfect in, zonder sleeve is wat ruimte over. Verder veel handige vakjes, om te bouwen tot rugzak voor wanneer je moet reizen met koffers bijvoorbeeld.CasGas schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:48:
[...]
Dat is een mooie tas, maar is zoiets ook voor een normale prijs te krijgen?
€ 200,- ?!?!
Das best veel geld voor zo'n tas IMHO..
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mijn MBPr 13" met de oplader is opgeborgen in deze: Thule Subterra 13 macbook hoes
Ben er direct al gelukkig mee. Stevig, zacht en een voldoende groot extra opbergvak.
Bij mij past ie prima hoor, met hardcase eromheen 😊_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:56:
Zou een 13" rMBP met hardcase nog in een Thule Gauntlet passen? en met welk type hardcase hebben jullie goede ervaringen? Ik zie ze van een paar euro op ebay tot 40 euro in een willekeurige webshop
http://www.booqeurope.com/eu/backpacks/boa-shift/BSHL-GFT
Heb na de diefstal van mijn oude Booq (hetzelfde model maar een paar jaartjes ouder) heel veel backpacks bekeken maar voor mij tipt niets aan deze rugzak. Dus maar weer gekocht, kost wel wat maar gaat echt jaren mee en kan alle gadgets en mijn MacBook er goed beschermd in kwijt. Mijn oude zag er na 4 jaar nog als nieuw uit.
Ik ben benieuwd wat voor case, sleeve of back jullie gebruiken voor de 12-inch MacBook Retina. Er is redelijk weinig voor te vinden. Volgens zeggen heeft de MacBook een vergelijkbare afmeting als de MacBook Air 11-inch. Hoe is jullie ervaring?
Momenteel ben ik erg geinteresseerd in de lijn van ColcaSac. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik heb sowieso een email gestuurd naar ColcaSac in verband met de 12" MacBook.

Heb 'm een paar maanden en gebruik 'm erg intensief en de tas is super duurzaam en fijn in gebruik.
Ik gebruik 'm voor de 13 inch pro. Het is best een dure tas, maar een stuk meer kwaliteit dan tassen die ik ervoor had. Daarvan gingen ritsen kapot of sleet de stof vrij snel door, terwijl dit leer zo dik en stevig is dat ik verwacht dat ik hier lang mee zal doen. Daarnaast draagt het heel fijn. Beter dan een gewone schoudertas terwijl het er erg mooi uitziet.iwan_app schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:08:
Het is inderdaad een mooie tas, maar ik vind hem net iets te DUURzaam..Hard Graft heeft wel mooie spullen, maar ik vind de prijs ook wel belangrijk. Gebruik jij hem ook voor de 12-inch?
400 euro vind ik toch net wel een stapje boven 'best duur'orf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:28:
[...]
Ik gebruik 'm voor de 13 inch pro. Het is best een dure tas, maar een stuk meer kwaliteit dan tassen die ik ervoor had. Daarvan gingen ritsen kapot of sleet de stof vrij snel door, terwijl dit leer zo dik en stevig is dat ik verwacht dat ik hier lang mee zal doen. Daarnaast draagt het heel fijn. Beter dan een gewone schoudertas terwijl het er erg mooi uitziet.
Ik snap dat het kwaliteit is, dat wel. Wat me wel een beetje zorgen baart bij dit model is dat er bij de rits geen 'lip' achter zit zoals bij de meeste neopreen tassen, wat me krassen lijkt te veroorzaken (het is nog een metalen rits ook zo te zien). Maargoed hij zal voor mij niet eens te overwegen te zijn voor die prijs. Maar misschien komen hier nog andere mooie suggesties langs (voorlopig is mijn oude Crumpler nog wel goed maar ik kijk langzaam uit naar een opvolger met een wat zakelijker design)
[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 15-05-2015 00:22 ]
Ik heb geen enkele goede ervaring met een hardcase. Mijn laatste case was een Speck cover. Het nadeel van dit soort cases is, het stof of vuil wat er tussen gaat zitten. Na een tijdje gebeurt dit gewoon. Het is niet zo dat je regelmatig je case kan verwijderen, want daar worden de clips niets beter van en breken op een gegeven moment af. Bij teveel aan vuil, laat dat plekjes achter op je behuizing en na verloop van tijd is er kans op permanente schade aan je Macbook. Er zijn, op verschillende andere fora, voldoende berichten over negatieve ervaringen. Je kunt beter nadenken over een goede sleeve en bag. Er zijn eventueel ook stickers te verkrijgen die je Macbook beschermen tegen krasjes._-= Erikje =-_ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:56:
Zou een 13" rMBP met hardcase nog in een Thule Gauntlet passen? en met welk type hardcase hebben jullie goede ervaringen? Ik zie ze van een paar euro op ebay tot 40 euro in een willekeurige webshop
https://www.sfbags.com/co...es/products/zip-briefcase
Heb een el cheapo hard case cover van marktplaats voor mijn 13" MBA. Kostte 13,50 en gebruik ik nu 7 maanden zonder problemen. Haal 'm eens in de zoveel tijd eraf om wat stof weg te halen. de bovenkant zit er zeer strak omheen. De onderkant wat losser, maar prima zat voor goed gebruik.iwan_app schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 07:05:
[...]
Ik heb geen enkele goede ervaring met een hardcase. Mijn laatste case was een Speck cover. Het nadeel van dit soort cases is, het stof of vuil wat er tussen gaat zitten. Na een tijdje gebeurt dit gewoon. Het is niet zo dat je regelmatig je case kan verwijderen, want daar worden de clips niets beter van en breken op een gegeven moment af. Bij teveel aan vuil, laat dat plekjes achter op je behuizing en na verloop van tijd is er kans op permanente schade aan je Macbook. Er zijn, op verschillende andere fora, voldoende berichten over negatieve ervaringen. Je kunt beter nadenken over een goede sleeve en bag. Er zijn eventueel ook stickers te verkrijgen die je Macbook beschermen tegen krasjes.
Sowieso schrijf je zo!
Inderdaad, ik heb precies die ervaring met de Speck..iwan_app schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 07:05:
[...Het is niet zo dat je regelmatig je case kan verwijderen, want daar worden de clips niets beter van en breken op een gegeven moment af. Bij teveel aan vuil, laat dat plekjes achter op je behuizing en na verloop van tijd is er kans op permanente schade aan je Macbook. Er zijn, op verschillende andere fora, voldoende berichten over negatieve ervaringen.
Helaas moet ik hem er wel op laten zitten vanwege de scherpe randjes van de MacBook (Pro, non retina 15" dus vrij dik) zelf die in mijn polsen drukken (Wie bedenkt zoiets

Ik wou dat ik de MacBook zelf een beetje bij kon schuren maar dat gaat er ongetwijfeld niet uit zien.
[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 16-05-2015 17:54 ]
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit last heb gehad van 'scherpe randjes'. Misschien dat je positie of hoogte van je bureau er mee te maken heeft, ik heb dat wel eens bij mensen gezien ;-) De MBP's die ik gehad heb waren allemaal verschillend maar geen van allen scherpGekkePrutser schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:53:
[...]
Inderdaad, ik heb precies die ervaring met de Speck..Er komt vuil onder en dat krast. En hij is er met geen mogelijkheid vanaf te halen zonder hem te beschadigen (vooral de scherm kant). En hij barst ook heel snel.
Helaas moet ik hem er wel op laten zitten vanwege de scherpe randjes van de MacBook (Pro, non retina 15" dus vrij dik) zelf die in mijn polsen drukken (Wie bedenkt zoiets![]()
). De speck was ook vrij scherp maar die heb ik gewoon netjes rond geschuurd zodat ik er geen last meer van heb.
Ik wou dat ik de MacBook zelf een beetje bij kon schuren maar dat gaat er ongetwijfeld niet uit zien.
Een sleeve is niet echt is voor mij, sinds ik veel onderweg ben en het liefst mijn oplader en andere zaken kan meenemen. Toch best nog wel lastig om zoiets te vinden die openslaat naar beide kanten.
Nu heb ik deze op het oog: http://www.booqeurope.com...aipan-superslim/TSS13-BLK
Dit is voor een 13" macbook en de site geeft ook aan dat deze geschikt is voor de nieuwe 12".
Heeft iemand hier al ervaringen mee of iemand oog op of de 12" macbook niet te veel heen en weer gaat in die tas?
Tas zit erg goed op m'n rug (ben lang, 1.95cm), alleen met lopen kruipt m'n trui/jas (net wat ik er onder heb) een beetje omhoog door het heen- en weren van de tas. Enfin, tas is van zeer goede kwaliteit en ziet er daarnaast ook nog zeer mooi uit (vind ik
Foto's:

Linkje
https://www.sfbags.com/co...ducts/muzetto-leather-bag
met een sleeve past de air perfect.
de air is verkocht en ik wacht nu op de 12" macbook.
de sleeve voor de 12" is al binnen (tucano second skin) en past prima in de muzetto...

je kunt hem in verschillende kleuren krijgen. ik heb de bruin leren genomen met zwarte stof...

[ Voor 32% gewijzigd door HJR op 25-05-2015 18:29 ]
Gister toch over stag gegaan en een MBPR 13 inch aangeschaft,
nu zijn de berichten wat tegenstrijdig maar ik zou toch willen kijken voor een case erom heen daar ik hem veel mee ga nemen
tevens een andere vraag hoe beschermen jullie hier je mac tegen krassen van je horloge?
Voor 15 euro heb ik deze alles in een kit voor haar besteld.
Ik heb mijn eigen macbook ooit in Korea gekocht en kreeg daar toen een 'transparant skin' bij, een set stevige transparante (ik denk vinyl) stickers om het aluminium mee te beplakken. Werkt echt perfect, zowel mijn topcase als touchpad zijn geheel vrij van krassen. Nadeel is wel dat dat een vuilmagneet is en na verloop van tijd 'viesachtig geel' werd. Toevallig zag ik van de week deze film cover voorbij komen op banggood.Wognummer schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:11:
tevens een andere vraag hoe beschermen jullie hier je mac tegen krassen van je horloge?
Zodra ik beide producten in huis en geprobeerd heb zal ik hier wel een ervaring posten.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Er zitten uitsparingen in voor pennen, maar deze kan je o.a. ook voor de Thunderbolt -> Gigabit adapter gebruiken. Een vakje voor je smartphone ontbreekt niet, evenals een handig haakje waar je opgerolde kabels of een in-ear hoofdtelefoon aan kan klikken.
Ook bevat hij nog drie dunne vakken die je ideaal voor belangrijke documenten of als verzamelvak van pasjes en ander plat spul kan gebruiken.

Anoniem: 627048
Brenthaven en een Leren.
Nu bevatten veel rugzakken van Brenthaven eigenlijk exact de bescherming die ik nodig heb, echter moet ik deze dan laten verschepen wat weer 125 dollar extra gaat kosten. Maar het speciale HDF protection system ziet er zeer goed uit. Ik heb vandaag een rugzak van Thule retour gestuurd, omdat ze beweerde een goede protectie te bieden mbv foam op de bodem van de tas en aan de zijkanten, maar dat bleek slechts een deel van de bodem te zijn. Niet zo veilig dus.
Zijn er mensen hier met een Macbook Pro (15 inch retina) die een advies kunnen geven qua rugzak en waar op te letten? Of is het wellicht beter een beschermende case aan te schaffen en een 'normale' rugzak? Voor een laptop van 2300 euro heb ik liever wel een tas die fatsoenlijke bescherming bied.
Zeer fraai gemaakte tassen, maar ik geef geen garantie dat hier de bodem wel aan jouw eisen voldoet...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
http://www.thule.com/nl-n...mper-_-tl_tvbe-3151-black.
Ik heb deze gewoon in een normale rugtas met zon laptop flapje, ik heb nu al een paar keer gehad dat ik mijn tas per ongeluk iets te hard liet vallen, of harder dan normaal op de grond zet maar mijn laptop heeft nog geen schade. Echt een aanrader. Nadeel hij word er echt wel lelijk van dit is echter voor de een belangrijker dan voor de ander.
while (! ( succeed = try ()));
PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070
https://www.google.nl/sea...AhXBPxoKHVSJAX8Q_AUIBygC#
Ik denk dat het toch zoiets wordt. Ben nu een rugzak van Brenthaven tegen gekomen die ze in nl verkopen, maar nu las ik een review van iemand dat die bodem ook geen volledige bescherming bied... Dus een sleeve lijkt me een goede optie. En dan kan ik tenminste een goedkopere tas nemen die ook nog eens voldoende ruimte bied voor andere spullen.TomVanOoijen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:02:
Ikzelf heb deze om mijn MacBook Pro 13" zitten: http://www.laptoptasshop....338.1807401697.1449957622. Zeer stevige sleeve wat ik echt wilde hebben om zo'n duur apparaat, deze heb ik dan gewoon met sleeve en al in mijn rugzak!
EDIT: Gelukkig had bol.com er nog een voor 15 inch op voorraad, dus zojuist besteld
Ah bedankt voor de tip! met "site:" was ik bekend, maar dat je slechts met ".nl" kon zoeken wist ik niet. Handig. Ik was overigens via een andere weg al op apple.com belandt waar ze Brenthaven tassen verkopen, enkele: http://www.apple.com/nl/s...essories/cases-protection
Het is een heerlijke tas met vele vakken en makkelijk te benaderen laptop vak op je rug. Al is het 22liter ik kan er zeer veel in kwijt.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Deze doe ik gewoon in een eastpak want de sleeve biedt al voldoende bescherming.
Reactie vanaf Storm90 in "[Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2" tot hier zijn gemerged vanuit Beschermende tassen. Twee topics over hetzelfde onderwerp is wat teveel van het goede
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Brenthaven
Tevens ook opzoek naar een case om ook het Apple loge te verbergen
Hé JustSys, heb je al een mooi adresje gevonden voor deze tas? En hoe bevalt hij je?JustSys schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:09:
Iemand een leuk adresje voor een 13,3 inch laptop tas zoals de brenthaven? Enig nadeel is dat deze ook voor 15inch laptop beschikbaar I dus maw te groot
Brenthaven
Tevens ook opzoek naar een case om ook het Apple loge te verbergen
Het is een mooie, stevige laptoptas. De klep sluit bij de nieuwste versie trouwens niet met klittenband, maar met twee magnetische drukkers. Een verbetering vind ik zelf en een fijne verrassing toen ik het pakje opende.
Ik had wat extra opbergvakjes wel fijn gevonden, dat is het enige minpuntje, maar het oog wil ook wat.
Een bijpassende etui gaat mogelijk in de toekomst uitkomst bieden, mocht ik me teveel gaan storen aan de los slingerende rommel in mijn tas.

Not trying to pretend the enemy that I am.
Probeer eens bij DBrand die hebben die zooi wel. En anders gewoo. Op eBay. Lekker goedkoopErapaz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:04:
Ik ben op zoek naar een transparante vinyl sticker voor op de bovenkant van mijn Macbook, maar kan eigenlijk niks vinden. Op mijn Surface Pro heb ik een carbon look vinyl sticker ter bescherming en dit werkt goed.
CISSP! Drop your encryption keys!
Ben weer op zoek naar een nieuwe sleeve voor de 15" MBP 2017.
Dacht dit topic er even bij te halen want het zat hier toch altijd vol pics en tips maar het is aardig dood hier
Anders maar weer oldschool een be.ez LA robe bestellen.
Ik heb er eentje van TomTec voor dit model MacBook.Executor16 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:29:
Niemand meer hier die nog MacBooks in een sleeve/tas doet of hebben jullie nog steeds de oude?![]()
Ben weer op zoek naar een nieuwe sleeve voor de 15" MBP 2017.
Dacht dit topic er even bij te halen want het zat hier toch altijd vol pics en tips maar het is aardig dood hier
Anders maar weer oldschool een be.ez LA robe bestellen.
Yup. Heb hem gezien maar zag er in een review een beetje slap uit. Voor de rest wel handig lijkt mij maar ja wanneer en of dat ding binnenkomt is ook maar de vraagsonderpa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:11:
@Executor16
Is de Dockcase interessant voor je?
Ziet er erg goed uit en had m bijna ook gekocht maar helaas past de ipad pro 12.9" er niet in 😞 Ben op zoek naar een goede rugtas die zowel ipad pro als macbook pro 15" kan meenemen.neonite schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:18:
Ik ben zelf momenteel aan het wachten op de volgende tas: Bobby Bizz
Ik heb hier de incase icon pack voor aangeschaft. Wel een pittig prijskaartje.Sluw schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:20:
[...]
Ziet er erg goed uit en had m bijna ook gekocht maar helaas past de ipad pro 12.9" er niet in 😞 Ben op zoek naar een goede rugtas die zowel ipad pro als macbook pro 15" kan meenemen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ja daar ben ik ook naar aan het kijken, mooi ding. Maar die prijs inderdaad, daarom was ik zo enthousiast over de Bobby Bizz, een beetje hetzelfde idee en look maar dan <100.BillSpaarbank schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:12:
[...]
Ik heb hier de incase icon pack voor aangeschaft. Wel een pittig prijskaartje.
https://www.thule.com/nl-...pack-32l-_-tl_85854231374
Ik doe mijn 15" MBP (tb 2017) nog extra in een Thule Gauntlet.
Meer dan genoeg ruimte. Past ook iPad air 2 of pro in. Nu op vakantie ook de 12" MacBook van de vrouw erin. Past prima.
De Dbramante1928 Go Skagen 13". Erg mooi ding (in het echt veel donkerder bruin dan op de foto) met een heel zacht gevoerde binnenkant en goed afgeschermde rits waardoor er niks kan beschadigen. Bevalt me inmiddels een maand of 5 prima.
Vandaag heb ik heel goedkoop een net koffertje gescoord om voor een hele dag on-site de notebook met ander los spul mee te nemen:

Ik heb er nog geen 36 euro ex btw voor betaald

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heb 'm toch gekochtSluw schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:20:
[...]
Ziet er erg goed uit en had m bijna ook gekocht maar helaas past de ipad pro 12.9" er niet in 😞 Ben op zoek naar een goede rugtas die zowel ipad pro als macbook pro 15" kan meenemen.

Edit: 'm is dus de Bobby Bizz.
Hip zakenmannen plaatje:

[ Voor 19% gewijzigd door Sluw op 16-08-2017 11:04 ]
Het is een fototas, maar voor mijn netwerk/systeembeheer (on-the-go) taken ideaal, (15") macbook erin met adapter en wat kabels, bammetjes, de hele mikmak.
Nu heb ik ondertussen wel het idee dat het iets compacter kan, maar een Retrospective 30 zet niet echt zoden aan de dijk qua verschil en de 20 heeft volgens mij weer geen laptopvak. Ik zoek wel iets in dezelfde richting, maar stijlvol zoals een Qwstion Office Bag lijkt mij ook wel wat, maar weet niet of het groot genoeg is om je "standaard" zut mee te nemen.. Iemand een idee?
<edit>
Ik denk dat ik al iets gevonden heb, iemand ervaring met de Tenba Messenger DNA 15?
[ Voor 7% gewijzigd door CasGas op 16-08-2017 13:18 ]
A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8
https://www.lataza.nl/bur...0sdwZREAkYASABEgJ6yPD_BwE
Die heb ik ook gehad, maar binnen 2 jaar begon de rits het te begeven (uitscheuren rond naden) terwijl ie eigenlijk niet bijzonder intensief werd gebruikt ofzo, maar wel onderhouden.Novadecasa schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:13:
Deze week ga ik deze tas bestellen. Kan de 13,3 inch MBP mooi in hoop ik
https://www.lataza.nl/bur...0sdwZREAkYASABEgJ6yPD_BwE
Was k niet zo blij mee. Kan natuurlijk gevalletje pech zijn, maar toch
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Bevalt prima, zeker omdat in het losse compartiment een hoop extra spul kan en hij toch niet enorm groot is.
Enige wat ik wel vervelend vond/vind is die rare chemische lucht die er aanhing toen ie uit de verpakking kwam. Is nog steeds niet helemaal weg en inmiddels ongeveer 3 weken in gebruik...
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
Naar werk gaat de MacBook Pro in een tien jaar oude sleeve van Crumpler en vervolgens in het laptopvak van een messengerbag.
[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 22-08-2017 23:24 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
http://www.mcgregor.nl/nl...s-zwart/28860161-220.html
Ik hoop dat het goede kwaliteit is, maar dat verwacht ik wel.
Nu nog even een goede sleeve zoeken waar de laptop (13") in kan zodat hij niet alsnog 'los' in de tas zit.
Thule Gauntlet 3.0 Envelop
https://www.laptopshop.nl...39jw7zEAQYBSABEgIk_fD_BwE

Ik ga het nog even controleren want een te grote sleeve zal ook niet fijn zijn. Bedankt voor de tip!

Ik heb er 8 euro voor betaald geloof ik.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Anoniem: 323791
Grappig. Heb hem al een tijd en zeer tevreden over,los van het gegeven dat het er naar buiten toe ook erg strak uitziet als je ermee loopt. (iedereen kijkt je aan als je hem even op een tafel neerzet)bokkow schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:16:toon volledige bericht
Ik ben laatst (toen ik overigens ook dit topic tevergeefs probeerde op te sporen) voor de makkelijke robuuste optie gegaan; een Thule Gauntlet Attache voor een 15" MBPr:
Cases;
- Mosi : https://www.moshi.com/igl...pro-13-2016#stealth-black
- Vaja Leather : https://thegadgetflow.com...k-pro-touch-leather-case/
- Incase : https://store.apple.com/xc/product/HLGA2ZM/A (niet beschikbaar nog)
Sleeves;
- Waterfield : https://www.sfbags.com/co...case#parentHorizontalTab6
- Pack en Smooch : https://www.appelhoes.nl/...nch-Touch-Bar-sleeve-Grey
- Dbramante : https://www.appelhoes.nl/...agen-13-inch-sleeve-Brown
Verder dan dit ben ik niet gekomen qua mooie (kwaliteit) cases en sleeves, maar mogelijk hebben jullie nog aanbevelingen...? Overig meeste van bovenstaande in dit topic wel voorbij zien komen..
Hoe zit het met cases van een beetje kwaliteit en krassen. Hoor wel is dat cases ook krassen tussen de laptop en cases (door stof/zand). Of is dit alleen bij die 'goedkope meuk'?
https://www.moshi.com/igl...pro-13-2016#stealth-black
https://www.incase.com/ha...e-for-macbook-pro-13-dots
Tech21 heeft geen case in hun assortiment..
Of zijn dr nog andere betere en niet al te dikke, wil een zeer dunne case voor mijn MacBook 2017
Vroeger volgde ik dit topic nog wel en ik moet nu voor mijn 15" macbook weer een nieuwe tas hebben. Mijn CoteEtCiel Messenger Bag gaat het na een jaartje of 5 begeven.
ik zoek een messenger bag of rugzak waar een 15" macbook in kan en wat vakjes voor losse kabels, stekkers en wat klein handig spul wat je altijd bij je wilt hebben. Ik heb nu twee leuke tassen gezien, maar misschien hebben jullie nog mooie tips.

https://www.thule.com/nl-...pack-32l-_-tl_85854231381
of deze

http://www.crumpler.eu/la...ht-backpack-15-white-grey
And Bob's your uncle ...
Aan de binnenkant is hij bekleed met een zachte stof en de sleeve voelt zeer stevig aan. Het leer voelt zeer premium aan, maar dat mag ook wel voor een bedrag van ruim €70,- (adviesprijs is zelfs €80,-).

Ik heb al ervaring met het merk en vooral de iPad-hoezen bevallen prima. Ik heb ze wel een paar keer op moeten sturen, omdat het kunststof in de hoeken begon te scheuren. Hetzelfde had ik met een iPhone-hoes, maar ze zijn wel netjes met de garantieafhandeling. Zelfs zonder aankoopbon was het geen probleem.
Ik gebruik zelf de the north face borealis rugzak.Scharnout schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:12:
Hallo,
Vroeger volgde ik dit topic nog wel en ik moet nu voor mijn 15" macbook weer een nieuwe tas hebben. Mijn CoteEtCiel Messenger Bag gaat het na een jaartje of 5 begeven.
ik zoek een messenger bag of rugzak waar een 15" macbook in kan en wat vakjes voor losse kabels, stekkers en wat klein handig spul wat je altijd bij je wilt hebben. Ik heb nu twee leuke tassen gezien, maar misschien hebben jullie nog mooie tips.
[afbeelding]
https://www.thule.com/nl-...pack-32l-_-tl_85854231381
of deze
[afbeelding]
http://www.crumpler.eu/la...ht-backpack-15-white-grey
Wellicht voor een 13 inch wat groot. Grote rugtas met diverse vakken voor papier, iPad etc
...

Ook heb ik de Decoded leren Business Bag erbij gekocht. Het leer doet een stuk robuuster aan dan dat van m'n leren rugtas. Het leer is wat dikker en je ziet de leerstructuur goed. Er zit een speciaal vak in voor een laptop van maximaal 15inch. Ik ga hem komende week gebruiken, maar een schoudertas is wat lastiger op de fiets dan de rugtas die ik al gebruikte.syltheboy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:42:
Sinds afgelopen woensdag heb ik een 13" MBP 2017 en vanmiddag is mijn leren sleeve binnengekomen. Het gaat om de Decoded Waxed Slim Sleeve. Hij past als gegoten, en er is rekening gehouden met de rits. De kans dat je MacBook de rits raakt is minimaal.
Aan de binnenkant is hij bekleed met een zachte stof en de sleeve voelt zeer stevig aan. Het leer voelt zeer premium aan, maar dat mag ook wel voor een bedrag van ruim €70,- (adviesprijs is zelfs €80,-).
[afbeelding]
Ik heb al ervaring met het merk en vooral de iPad-hoezen bevallen prima. Ik heb ze wel een paar keer op moeten sturen, omdat het kunststof in de hoeken begon te scheuren. Hetzelfde had ik met een iPhone-hoes, maar ze zijn wel netjes met de garantieafhandeling. Zelfs zonder aankoopbon was het geen probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 21-05-2018 12:30 ]
ik heb sinds maandag een Macbook air (2017) en ga hem na de zomer 1 dag in de week mee nemen naar school, ik wil graag een sleeve die niet te bulky is en er gewoon strak uitziet (en zacht van binnen is)
op Redbubble staan meer als 100.000 macbook sleeves, allemaal zelfde formaat en bouw kwaliteit alleen andere printjes of plaatjes erop.
zijn deze stevig gaan ze lang mee? (kwa rits etc)
Ik ben namelijk van plan om MacBook pro 2018 15 inch binnenkort aan te schaffen!
Dit is echt by far de beste sleeve die ik gezien heb. Hij is echt top.
Maar nu zie ik dat Crumpler op de 'business' toer is gegaan. Weg is het leuke logo, de opvallende kleurtjes en grappige namen van de tassen. Het is nu dertien in een dozijn tassen voor een te hoge prijs. Overigens gebruikte ik mijn knaloranje crumpler ook gewoon zakelijk, alleen maar goede reacties op gehad.
Weet iemand een ander merk dat een beetje in diezelfde hoek zit? Een beetje 'anders'...
Edit: Ik vraag dit hier omdat Crumpler altijd een merk was dat hier in het topic enorm veel aan bod kwam
[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 26-08-2019 11:22 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.