Ik zit met een probleem waar ik nu inmiddels geen raad meer mee weet. Heb hier in het topic gezocht en zag anderen met dezelfde verschijnselen maar nog niet echt een oplossing. Google kan mij inmiddels ook niet verder helpen.
Ik heb nu reeds een maand of twee een DS411j draaiend met 4x 1,5TB in RAID 5. Daarbij heb ik Sabnzbd+, Couchpotato en Sick Beard draaiend. Sick Beard en Couchpotato draaien perfect, koppelen prima met alles wat ik opgeef, geen klachten.
Sabnzbd+ echter heb ik constant problemen mee. Wanneer er kleine films/series in de queue staan gaat het lang goed. Wanneer ik grote films (de ervaring tot nu toe zegt 15GB en groter) in de queue gooi gaat het even goed, op een gegeven moment is Sabnzbd gewoon niet meer bereikbaar maar staat die NAS wel voluit te stampen.
Ik zie dit aan knipperende disk-ledjes en aan het Python process wat bijna constant bovenin hangt. De enige manier om Sabnzbd af te sluiten is om een kill -9 mee te geven of door een reboot van de NAS. De shares en Audio Station enzo zijn allemaal bereikbaar, dus hij gaat niet over z'n nek qua resources.
Heb al van alles geprobeerd:
- Sabnzbd op Python 2.5 laten draaien, ook 2.6
- Https uitschakelen (tip via google)
- Cache van Sabnzbd op meerdere waardes gehad
- Opnieuw geinstallerd en tig keer opnieuw geconfigureerd
- Aantal serverconnecties verlaagd/verhoogd
- Downloadsnelheid geknepen
Toen ik dit ding kocht hoopte ik zonder zorgen en omkijken te downloaden maar nu zit ik iedere dag weer te checken om te kijken of dat ding nog leeft en z'n queue wel netjes afwerkt. Dat het systeem traag is geen punt, ook traagheid haalt de finish een keer. Maar dat vastlopen begint me te frustreren eigenlijk...
Mocht er iemand een tip hebben, of een lotgenoot zijn

Ik hoor graag van je!