Ik heb de stoute schoenen aangetrokken.... en de update "remote" uitgevoerd (vanaf m'n werk, dus via de externe ingang).
En het is goed gegaan

. Update verliep zonder problemen en na reboot verscheen de interface in nieuwe stijl!
Wat bevindingen:
* Alle bestanden, accounts en instellingen lijken er nog te zijn
* Optware IPKG dingen werken nog (mc, ipkg update, etc.). Had niet echt daemons en zo draaien dus daar heb ik geen ervaring over.
* De losgekoppelde "filestation" site (op ander poortnummer) lijkt zo te zien nog in 'oude' stijl. Dus zonder multitasking. Maar mss is dat een setting die je om migratieredenen nog moet wijzigen in de nieuwe admin module. Zal nog wat uitzoekwerk vergen dus

* SABNZBD, geinstalleerd via SPK van Merty, is na de upgrade en reboot niet up gekomen. Het gedeelte voor package management bestaat nog wel, maar hangt niet onder "control panel", maar onder het menu dat je krijgt door op de grote pijlknop bovenin te klikken. Het lukt me echter niet om de SABNZBD service te "runnen". Hier lijkt dus iets niet meer goed te gaan of wellicht moeten SPK's ook in een nieuwe versie komen.
Maar goed, al met al nog geen spijt van de upgrade

.
Nu toch maar weer aan het werk ondanks m'n nieuwsgierigheid
Edit (handig als je op servers moet wachten):
* Toch ook nog maar ff webDAV gecheckt. Works like a charm

. webDAV inschakelen, bij application privileges mijn user er rechten op gegeven, poort geforward (jaja, je kan webDAV op een aparte poortnummer zetten). Daarna kan ik gewoon, van achter een proxy, een nieuwe Windows-webfolder aanmaken met bv. als pad: "http://servernaam:poortnummer/sharenaam". Jongens, dit is geweldig!

Dit had ik in 2 minuten werkend.
[
Voor 14% gewijzigd door
eymey op 17-08-2010 14:54
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.