Kenny1001 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:04:
Toch blijf ik nog met mijn vragen/problemen zitten.
kan je sms'en in portrait? Is dit een hele gedoe om voor elkaar te krijgen?
Ik vind het jamemr dat hij niet zoals andere foons reageert op de positie waarin je hem houdt(of doetie dat wel?)
Draaien er hier jongens ook android op? Hoe bevalt dit? Hoe gedraagd de market zich?
Vaak lees ik ook(hier onder andere) dingen die (plots) niet werken. Dat geeft mji wat de indruk van een telefoon waar je voortdurend moet fouten oplossen.
Hoe vinden jullie de kwaliteit van audio-recording?
Idem over video. Ik heb al mooie foto's gezien van de N900 afkomstig, idem over video, maar daar heb ik al meer rommel van gezien(ruis ed..)
- SMS in portrait: daar is geloof ik een applicatie voor, maar die heb ik niet getest
- Als een applicatie (bv. de browser, photoviewer) het ondersteunt, reageert ie op de positie. Maar het homescreen doet dat niet
- Audio: kwaliteit van de audio bij video recording is goed, verder weet ik het niet
- Video: Beeldkwaliteit is erg goed, als je correct scherp stelt. Maar het beeld hapert wel af en toe, dat is vervelend.
- Stabiliteit: de N900 zeer stabiel, zolang je geen alfa- of beta-applicaties installeert. Maar dat is wel erg verleidelijk

Ik vind het zelfs dan nog wel meevallen, maar daarover verschillen de meningen. Ik vertrouw er in ieder geval genoeg op om m'n backup-telefoon thuis te laten.
- Android: dat is (voor de N900) nog steeds erg in ontwikkeling, de 3D-accelleratie werkt nu, maar de gsm nog niet, zo zijn er nog meer dingen. De markt draaide geloof ik ook nog niet vlekkeloos. Ik heb het nog niet geprobeerd
[
Voor 7% gewijzigd door
maartenmk op 30-07-2010 09:31
. Reden: Android punt ]