had paar maand geleden de ZAGG full body protector aangeschaft. had deze met een paar dagen in huis.
na lang wachten op de N900, ZAGG shield erop gedaan en 2 weken gebruikt.
de body protecotor op zich, stevig spul en werkt ook prima. Maar was niet echt echt super tevreden over de display cover. als scherm aan staat, best OK. touchscreen voelt echter minder glad aan. shield is een beetje stroef maar dit went ook wel. Als scherm uitstaat lijkt het scherm beetje vlekkerig, ondanks dat er geen bubbles onder zitten of stofjes.
doet een beetje af aan de slick looks. beetje cheap look. Ook niet echt "invisible" ofzo zoals ze wel adverteren.
Affijn, toen mijn toestel van de bank viel, amper 60cm hoog, kon de ZAGG me niet echt van dienst zijn. (nee had ik ook niet verwacht van een "kras protector" dat ie ook tegen vallen beschermd, alhoewel: touchscreen was nog 100% heel en werkend, maar de onderliggende display had een barst wat 20% van het scherm onleesbaar maakte)
gelukkig had ik het toestel verzekerd (ons kent ons) maar de 1e premie was nog niet eens afgeschreven.
toen deze 2 dagen later was afgeschreven, meteen maar even gebeld.
Duidelijk briefje erbij gedaan, TOUCHSCREEN IS OK, LCD DEFECT.
krijg ik hem 3 weken later terug, zit er een nieuw LCD scherm in, zelfde touchscreen, maar is de ZAGG erafgehaald. grrr.. (weet zeker dat zelfde touchscreen is want er was eerder iets pur opgevallen en daarvan zat nog minimaal restje langs de rand, en kon nog contouren zien van waar de ZAGG had gezeten.)
Nu geeft ZAGG garantie voor dit soort dingen, maar dan moet je wel de oude protector opsturen, en die had ik dus niet meer.
Maar blij dat mijn toestel weer alive was natuurlijk.
Ook viel me toen op hoe lekker het touchscreen werkte zonder de ZAGG. Toch net iets gladder en soepeler.
Paar weken zo gebruikt, beetje oppassen enzo, gaat op zich wel goed en nog geen krassen verder. Maar toch niet helemaal ok als je telkens moet oppassen voor je schermpje.
Daar ik dus toch niet zo tevreden was over de dure ZAGG shield, even op ebay wezen shoppen.
super koopje gedaan:
LINK
6 stuks screen protectors voor 2,29 euro. could not resist..
netjes 4 dagen later in huis.
openmaken, 1 protector uitnemen, scherm schoonmaken, plakkerdeplak in 10 seconden zonder water en zooi.
resultaat:
netjes.. geen bubbels, voelt net als het originele scherm. glad , soepel en slick.
ook als het scherm uitstaat. heel netjes en kan het niet zien. echt onzichtbaar.
zit er net paar dagen op dus kan nog niets zeggen over de duurzaamheid, maarja daarvoor het je er ook 6 voor 2,29 euro.
wou het voordragen voor aankoop van de week
nadeel van ebay is als je er toch aan het rondkijken bent je nog veel meer leuke dingen kunt vinden.
deze leek me ook wel handig voor onderweg deze zomer:
Solar Accu.
Ook maar besteld. Laat nu de zomer maar beginnen!