Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lexi1986 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:04:
[...]

Ok fijn :) je zou er eigenlijk vanuit gaan dat applicaties zelf de map zouden aanmaken als die niet bestaat maar goed het werkt weer :) waarschijnlijk heb je dan per ongeluk de map opt verwijderd ofzo.

Edit: Conky is inderdaad gaaf maar vind het jammer dat ik hem niet op mijn bureaublad kan zetten zoals je ook met je linux pc kunt doen :*)
Nou, per ongeluk verwijderd niet hoor. Het komt denk ik doordat ik ooit de partities van 2Gb en 27Gb heb omgewisseld. Waarbij ik dus feitelijk het bestandsysteem had omgebouwd. Dat liep alles prima, tot de updates :p en ik heb te weinig verstand van Linux om de structuur helemaal te begrijpen.

De 27Gb partitie hangt aan MyDocs als ik het goed heb he??

Conky op Linux ken ik verder niet. Ik vind deze al geniaal -) Nu nog zo maken dat je op de schijven kunt klikken voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10-2015
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:45:
[...]

Blijkbaar heb ik die map niet eens.

cd /home/opt geeft:
/bin/sh: cd: can't cd to /home/opt

ga ik naar /home en doe ik ls is de output
lost+found user
Log eens in als root ? Hoeft niet via de moeizame 'sudo gainroot', maar kan gewoon met 'root' ;) En probeer het dan nog eens (overigens werkt het bij mij ook gewoon als user).

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
touchie75 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:01:
Even een vraag; Klopt het als ik wifi aan doe, dat hij t-mobile in mijn geval uitschakeld zodat ik geen sms kan ontvangen ?
en ik had docs to go geinstalleerd, maar als ik het wil gebruiken zegt ie dat de trial versie al voorbij is (30dgn)
:?
hoe kom je daarbij? is niet het geval bij mij iig.

waarom is dat conky zo ubergaaf? ik kon er weinig mee, maar ik ben ook een linuxnoob uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
touchie75 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:01:
Even een vraag; Klopt het als ik wifi aan doe, dat hij t-mobile in mijn geval uitschakeld zodat ik geen sms kan ontvangen ?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
TargetX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:03:
[...]

Gebruik je ze wel met de kleinste dopjes? Sinds ik die er op heb gedaan vind ik het echt de beste headset die ik ooit bij een product geleverd heb gekregen, normaal kun je er niet eens fatsoenlijk een MP3tje op luisteren. Moet zeggen dat ik ze echt uitstekend vind!
correctie!

door je vraag over 'de kleinste dopjes' ging ik aan het twijfelen...
wat bleek nou.. ik gebruikte nog m'n n82 oordopjes.. 8)7
de n900 dopjes zaten nog in de doos.. en zitten prima... totaal geen problemen mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
teddebraak schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:58:
[...]

hoe kom je daarbij? is niet het geval bij mij iig.

waarom is dat conky zo ubergaaf? ik kon er weinig mee, maar ik ben ook een linuxnoob uiteraard.
Mjin idee ook

in de omschrijving :
een uiterst configureerbare tool op je systeem

Wat valt er te configureren, wel word het regelmatig ge-update, maar een instelling heb ik nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens betere dopjes dan de standaard Nokia dingetjes. Ik heb er eens mijn Sennheiser IE8 aangehangen en het geluid is behoorlijk goed. Geen Cowon S9, maar toch..
Voor een, uhm ..."minicomputer" niet slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
oke dat blijft gewoon de hele tijd doen, die tmobile service. hmm lijkt net als je voor wifi kiest dat je dan tmobile uitschakelde. man stuurde sms, ik had wifi aan, geen bericht. klik wifi uit, en sms komt binnen vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
FreshMaker schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Mjin idee ook

in de omschrijving :
een uiterst configureerbare tool op je systeem

Wat valt er te configureren, wel word het regelmatig ge-update, maar een instelling heb ik nog niet gevonden
Met conky kun je eigen scripts schrijven en dus zien wat je zelf wilt, zo heb je op een linux pc de mogelijkheid om te zien hoeveel schijfruimte je hebt wat de temperatuur van je harddisk,processor etc. is hoelang je pc al aanstaat en dit allemaal op je desktop. Op de N900 is conky nog vrij beperkt omdat het niet op je desktop draait vind ik conky nu ook nog niks.

Hier een screenshot van hoe conky eruit ziet op een linux pc, maar heel conky is aan te passen naar je eigen idee.
Afbeeldingslocatie: http://www.notwen.org/img/uf_aug03-lap.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
heeft er iemand ervaring met de app webtexter, liefs icm met skype of voip12? naar het schijnt kun je daarmee over internet sms sturen tegen lage kosten (5ct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
touchie75 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:48:
[...]

oke dat blijft gewoon de hele tijd doen, die tmobile service. hmm lijkt net als je voor wifi kiest dat je dan tmobile uitschakelde. man stuurde sms, ik had wifi aan, geen bericht. klik wifi uit, en sms komt binnen vandaar mijn vraag.
Je zet alleen je T-mobile internet verbinding uit als je voor wifi kiest. Gsm verbinding blijft als het goed is in stand. Dat kan je ook zien aan de ontvangstbalkjes waar 3,5/3G/2G onder staat. Verdwijnen die ook dan heb je inderdaad geen gsm ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:26
[offtopic] Ik moet bekennen dat ik je Pidgin en Firefox ico's wel erg kicken vind, lexi ;) Zijn er nog meer ico's in diezelfde stijl?

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help needed, you guys,

ik heb per ongeluk bij een website aangegeven dat ik voor deze website het wachtwoord nooit onthouden wil hebben

dit betekent dat ik deze nu iedere keer handmatig moet invullen

hoe kan ik deze setting weer wijzigen zodat voor deze site het wachtwoord wordt onthouden

voor andere sites worden mijn wachtwoorden wel onthouden omdat ik dit daar wel correct heb aangegeven

het moet dus uitsluitend voor deze ene site worden gewijzigd

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:32:
[...]

Heb je het ingesteld als IMAP, POP of Exchange?
Ik heb het automatisch laten instellen. Het staat op IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
geen echte oplossing voor je probleem behalve alles wissen denk ik: http://talk.maemo.org/sho...ghlight=remember+password

[ Voor 8% gewijzigd door teddebraak op 20-01-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt teddebraak :)

ik zal het later even uitproberen

jammer dat ik dan alle wachtwoorden kwijt ben maar het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
@Foutje.

Na de firmware reinstall gaat het een stuk beter bet de batterijduur van mijn phone.
Na de reinstall heb ik 'm helemaal vol geladen rond 2 uur vannacht (nachtdienst)
Om 4 uur toen ik thuiskwam backup terug geplaatst en via wifi alle apps weer gedowned en geinstalled.
Nu na ruim 12 uur is de phone nog steeds zo goed als vol :-)

Al met al dus een goede tip van je dat als je na de .51 update OTA batterij problemen hebt nogmaals via NSU een reinstall van de .51 firmware te doen.

PS: Wat nu precies het probleem was is me nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 23:12
Eindelijk heb ik mijn N900 binnen. Ik heb eerst mijn mail aan de gang gezet. Daarover heb ik een aantal vragen:
Voor mijn privemail (pop3) lukt het me niet de instellingen voor verschillende verbindingen te laten werken. Ik heb voor 1 WLAN en 1 packetdienst (Telfort) ingesteld dat hij, afhankelijk van de verbinding, een andere SMTPserver moet gebruiken. Als ik dat niet instel werkt het prima via mobiel internet, stel ik specifiek in, werkt het niet. Terwijl ik gebruik maak van de juiste verbinding, en daar de goede SMTPserver staat ingesteld. Heeft iemand dezelfde ervaring?

Andere vraag: Voor werk gebruik ik Mail for Exchange, en zojuist geinstalleerd. Op mijn E71 (Symbian dus) installeerde de telefoon een beveiligingsprotocol, op last van de policies zoals ze zijn ingesteld op de server (dus een blokkeringscode, en blokkeren na 5 minuten). Tot mijn verbazing doet hij dat nu niet, en na een herstart geen vraag om een blokkeringscode.
Heeft iemand hier ervaring mee, en is bv het beveiligingsprotocol softwareafhankelijk? Zit het niet in de MfE versie van Maemo, of ligt het aan het OS zelf? Niet dat ik dolgraag een uit zichzelf lockende telefoon wil hebben, ik ben meer benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:07
Nog maar een keer de vraag in dit topic, kon er op maemo.org niks over vinden net als in dit topic (wat ik vanaf post 1 volg) niets..

Is er een manier of extra programma waarin je kan zien hoeveel smsjes er verzonden zijn?

En dan nog een vraag, sinds de laatste update probeert mn telefoon steeds verbinding te maken met internet. Dir komt waarschijnlijk door een extra geinstalleerd tooltje of programma. Voor de update had ik er geen last van. Maar is er een manier om te kunnen zien wat er verbinding probeert te maken met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
wokkelz schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:53:
Nog maar een keer de vraag in dit topic, kon er op maemo.org niks over vinden net als in dit topic (wat ik vanaf post 1 volg) niets..

Is er een manier of extra programma waarin je kan zien hoeveel smsjes er verzonden zijn?

En dan nog een vraag, sinds de laatste update probeert mn telefoon steeds verbinding te maken met internet. Dir komt waarschijnlijk door een extra geinstalleerd tooltje of programma. Voor de update had ik er geen last van. Maar is er een manier om te kunnen zien wat er verbinding probeert te maken met internet?
programma is er nog niet, maar wordt aan gewerkt naar het schijnt: http://talk.maemo.org/sho...364&highlight=sms+counter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3sm0dr0mic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 10:59
TargetX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:03:
[...]

Gebruik je ze wel met de kleinste dopjes? Sinds ik die er op heb gedaan vind ik het echt de beste headset die ik ooit bij een product geleverd heb gekregen, normaal kun je er niet eens fatsoenlijk een MP3tje op luisteren. Moet zeggen dat ik ze echt uitstekend vind!
Ik ben er ook heel erg tevreden over. Heb er muziek met 192kbps op staan en geeft echt een goed geluid. Heb het vermoeden dat er een erg goede audio chip inzit, mooie verhouding van Bass en trebble. Hoef tijdens het fietsen tegen de wind in ook het volume niet op max te zetten, dat is bij sommige mp3 spelers wel anders. Kan me voorstellen dat de inn-ear niet wat voor iedereen is, maar als ze lekker zitten (als je de 'juiste' oren heb) beter dan mijn N95 8GB. Enige nadeel er zit geen afstandbediening op en dat is tijdens sporten wel lastig. De AB van mijn N95 werkt niet op de N900. Is de AB functie misschien in te stellen of te realiseren met een ander oortje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
teddebraak schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:58:
[...]

programma is er nog niet, maar wordt aan gewerkt naar het schijnt: http://talk.maemo.org/sho...364&highlight=sms+counter
Staat al in extra's devel, zoek op glogarchive of apt-get install glogarchive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braaaii
  • Laatst online: 24-12-2024
Weet iemand hierzo waarom HI.nl de telefoon al van de website gehaald heeft?

Eerst stond hij erop. dag erna waren de prijzen verdubbeld. en nu weg. :s

EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
is er ergens een howto om openoffice te installeren? Lijkt me leuk om meet te experimenteren.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
teddebraak schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:29:
heeft er iemand ervaring met de app webtexter, liefs icm met skype of voip12? naar het schijnt kun je daarmee over internet sms sturen tegen lage kosten (5ct)
net webtexter icm met 12voip getest en het werkt prima. Verzonden smsen komen in de conversaties te staan en ontvanger lijkt gewoon een sms van je telefoon te ontvangen. Bij skype (via pc) krijg je de sms van de usernaam en reply daarop kan niet. webtexter is wat dat betreft een stuk beter geïntegreerd.
Alleen nog even uitzoeken hoe het met de kosten zit. (er is een vrij warrig verhaal over 90gratis dagen indien je geld gestort hebt bij 12voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 09:36
wokkelz schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:53:

Eeh..Google en "sms counter maemo", 1e hit...
klik.
D3sm0dr0mic schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:15:
[...]
Enige nadeel er zit geen afstandbediening op en dat is tijdens sporten wel lastig. De AB van mijn N95 werkt niet op de N900. Is de AB functie misschien in te stellen of te realiseren met een ander oortje?
De afstandbediening die bij de N95 geleverd is werkt helaas niet standaard op de N900. Misschien dat iemand er iets voor kan schrijven...
In die afstandbediening zit trouwens ook een microfoon. Met de N95 heb ik daar uitzonderlijk goede resultaten mee behaald (het goed verstaanbaar zijn en goed verstaan tijdens een gesprek in een machinekamer).

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braaaii schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:29:
Weet iemand hierzo waarom HI.nl de telefoon al van de website gehaald heeft?

Eerst stond hij erop. dag erna waren de prijzen verdubbeld. en nu weg. :s
misschien omdat hij moeilijk leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:25:
[...]

Ik heb het automatisch laten instellen. Het staat op IMAP.
probeer het eens met de mail for exchange instellingen, of anders email.nokia.com

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zou morgen Sygic dan echt uitkomen? Wil nu wel eens navigatie hebben voor m'n toestel.

[ Voor 42% gewijzigd door Imperium op 20-01-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjee zeg...was zo blij... maar net weer een reboot 32WD_to !!!!!!

wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:35:
Tjee zeg...was zo blij... maar net weer een reboot 32WD_to !!!!!!

wat is jullie advies?
Als eerste zou ik zelf eens afsluiten, batterij eruit, 2 min wachten, batterij er weer in en opstarten.
Helpt dat niet ?
Dan maar eens flashen met de laatste versie van Maemo5.

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
BorgMan schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:08:
[offtopic] Ik moet bekennen dat ik je Pidgin en Firefox ico's wel erg kicken vind, lexi ;) Zijn er nog meer ico's in diezelfde stijl?
Haha sorry :p maar dat was geen screenshot van mij had ik even snel van google af gehaald om te laten zien hoe conky nu op een linux pc er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,..bedoel je flashen met de NSU of via de "flasher"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Imperium schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:15:
Zou morgen Sygic dan echt uitkomen? Wil nu wel eens navigatie hebben voor m'n toestel.
Sygic komt uit hij staat ter goedkeuring bij Nokia dus verwacht dat hij binnen een paar dagen in de shop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
ik ben aan het rommelen met 12voip op mijn n900.
ik heb succesvol naar een telefoon kunnen bellen, kwaliteit was perfect. (over wifi)
nu wil ik naar een andere computer bellen. dit blijkt problematisch. ik hoor namelijk geen geluid en de andere kant kan mij ook niet horen. komt iemand dit bekend voor?

instellingen
sip.12voip.com
poort: 5060
V publiek adres ontdekken
- vrije routering
keep alive machanisme AUTO
keep alive periode AUTO
V automatisch detecteren van stun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had al eerder een vraag gesteld over het gevolg van terugschroeven van vermogen, maar krijg daar geen antwoord op.
Positief gevolg ervan is wel dat het eenmalig batterijleven is verlengt met bijna 24 uur,
Het record bij mijn n900 staat nu op 50 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:10:
Maakt niet uit, gewoon weer starten met een verse Maemo5. Maar lukt het niet met een echt verse boot ?

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:10:
Breng dat ding gewoon terug en vraag een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:29:
[...]

probeer het eens met de mail for exchange instellingen, of anders email.nokia.com
Ik krijg t niet voor elkaar... bij exchange blijft t systeem na de 2e stap hangen (zoeken). Ik vermoed dat t door onjuiste instellingen komt, maar ik heb de verschillende mathodes gebruit die hier in t forum besproken zijn? Bij nokia messaging (?) accepteert hij de instellingen, maar komt de gmail met niet eens een prullenbak. Nu kan ik deze nat. wel aanmaken, maar de kans dat daar dan automatisch verwijderde mail in komt, lijkt mij klein... help! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:37
kan iemand mij uitleggen of vertellen waar ik kan vinden hoe ik dit op mijn n900 krijg?
http://www.youtube.com/watch?v=xjizBs6ebKg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:40:
[...]

Ik krijg t niet voor elkaar... bij exchange blijft t systeem na de 2e stap hangen (zoeken). Ik vermoed dat t door onjuiste instellingen komt, maar ik heb de verschillende mathodes gebruit die hier in t forum besproken zijn? Bij nokia messaging (?) accepteert hij de instellingen, maar komt de gmail met niet eens een prullenbak. Nu kan ik deze nat. wel aanmaken, maar de kans dat daar dan automatisch verwijderde mail in komt, lijkt mij klein... help! 8)7
Weet je zeker dat de map bij je gmail-settings wel als 'published' is geselecteerd? Je kunt hier aangeven of je de map via IMAP wil zien, wellicht heb je hem gewoon uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
misschien een vrouwenvraagje, maar hebben jullie ook een case of iets dergelijks om de nokia? ik heb nu nog niks maar lijkt me toch niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
teddebraak schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:
ik ben aan het rommelen met 12voip op mijn n900.
ik heb succesvol naar een telefoon kunnen bellen, kwaliteit was perfect. (over wifi)
nu wil ik naar een andere computer bellen. dit blijkt problematisch. ik hoor namelijk geen geluid en de andere kant kan mij ook niet horen. komt iemand dit bekend voor?

instellingen
sip.12voip.com
poort: 5060
V publiek adres ontdekken
- vrije routering
keep alive machanisme AUTO
keep alive periode AUTO
V automatisch detecteren van stun
Ik weet niet of het werkt, maar ik zou het volgende doen:
-dit account verwijderen
-nieuwe aanmaken met de volgende instellingen:
Address: [gebruikersnaam]@12voip.com
Password: [wachtwoord]

onder advanced settings:
Use for telephone numbers: aanvinken
User name : leeg laten (standaard)
Transport: auto (standaard)
Outbound proxy: leeg laten (standaard)
Port: 5060 (standaard)
Discover public address: aanvinken (standaard)
Loose routing: niet aanvinken (standaard)
Keep-alive mechanism: OPTIONS
Keep-alive period: Auto (standaard)
Auto-detect STUN: aanvinken (standaard)

Dat werkt bij mij als je 12voip in voipbuster verandert. Deze twee diensten komen van hetzelfde bedrijf, gebruiken dezelfde voorzieningen en dit zou dus ook moeten werken.
Heel erg betrouwbaar waren al die betamax diensten vroeger bij mij nooit, maar dit lijkt nu bijzonder goed te werken.

Dat webtexter is echt een heel simpel programma, en stuurt gewoon een http request naar de juiste betamax voip dienst, zoals ook op hun eigen websites staat beschreven. Maar wel een leuke uitbreiding van de functies, wellicht kan ook SMScity of websms diensten van kpn, Telfort en vodafone worden mee genomen. SMS naar het buitenland via een dienst als 12voip is echt heel erg goedkoop, dat scheelt stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

touchie75 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:39:
misschien een vrouwenvraagje, maar hebben jullie ook een case of iets dergelijks om de nokia? ik heb nu nog niks maar lijkt me toch niet handig.
Ik gebruik zelf deze cases. Ze zijn niet altijd even perfect, maar aangezien je er 8 krijgt voor dat geld, boeit dat weinig.

Ik doe op dit moment ongeveer 1 maand met elke case voor ik hem weg gooi. Ik vind ze er mooi uit zien, en als ze goed gemaakt zijn, zitten ze als gegoten!

Makkelijke er van is, dat samen met je screenprotector, alles beschermd is. En dat je om de zoveel tijd een nieuw kleurtje kunt nemen!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murat03
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-01 09:09
warhamstr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:47:
is er ergens een howto om openoffice te installeren? Lijkt me leuk om meet te experimenteren.
Zie: http://maemo.org/downloads/product/Maemo5/easy-deb-chroot

Hiermee installeer je een volledige Debian distro (onder chroot) waar binnen je apps zoals firefox, oo enz. kunt gebruiken. Eenmaal opgestart werkt het goed (OO wat minder..). Omdat het volledige pc apps zijn draait het stukken minder soepel vergeleken met een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb eentje laten maken via Ebay. Is wel wat prijzig maar je kunt zelf kiezen uit diverse modellen/ kleuren enzovoorts. Je kunt zelfs voor een bepaalde "pasvorm" kiezen. Ook krijgen deze Cases goede reviews op het net.

Nokia N900 case

Kan wel een weekje ofzo duren want dit bedrijf heeft het erg druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Gratis navigatie op de N900 ?

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/11473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

TargetX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:20:
[...]

Weet je zeker dat de map bij je gmail-settings wel als 'published' is geselecteerd? Je kunt hier aangeven of je de map via IMAP wil zien, wellicht heb je hem gewoon uit staan?
Ik heb ook Gmail via email.nokia.com en heb er geen problemen mee. Push werkt prima en als ik iets verwijder blijft de mail gewoon op mijn Gmail account staan. Ook kun je bij de instellingen de nachtelijke uren 'uitschakelen' zodat je niet gewekt wordt door een inkomende e-mail.
Heb zelf mail for exchange ook niet werkend gekregen. Blijft hangen met een server verbindings fout bij de eerste synch.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:52:
[...]

Nokia N900 case

Kan wel een weekje ofzo duren want dit bedrijf heeft het erg druk
die is wel mooi inderdaad, heb je hem al? en schuif je hem er gewoon in ? klap je hem open naar achter als je bij je foon wilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Laatst online: 14:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Zojuist een persbericht van Nokia binnen gekregen, maar ben benieuwd of dit nu ook geld voor de N900.

http://nokrec001.tdlinx.be/nl/2010/01/21/nokia-maakt-wereldwijde-wandel-en-autonavigatie-gratis-op-smartphones-met-de-nieuwe-versie-van-ovi-maps/

Volgens mij zit er op de N900 toch een verouderde versie van Ovi Maps ? En bij de device die compatible zijn staat de N900 niet tussen. Erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 13:18
kan natuurlijk later nog komen voor de N900 aangezien de Nokia/OVI maps app die nu op de N900 staat nog niet lekker werkt. Ik verwacht niet dat ze de N900 overslaan. Lijkt me eerder een kwestie van wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
dcell schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:46:
kan natuurlijk later nog komen voor de N900 aangezien de Nokia/OVI maps app die nu op de N900 staat nog niet lekker werkt. Ik verwacht niet dat ze de N900 overslaan. Lijkt me eerder een kwestie van wanneer.
http://www.engadget.com/2...ion-on-smartphones-globa/
N900 owners shouldn't hold their breath, though, as Nokia is focusing on bringing its free navigation service to the next generation of Maemo devices. That's not to say that the N900 won't get it eventually, only that it's not currently on the roadmap.
Als het er komt dan duurt het nog wel een beste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 12:25

Goku33

Ownage!

Da's een flinke naai actie :( navigatie is al zo ondergeschoven op de N900, en dan worden we ook hiermee weer overgeslagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Laatst online: 17:52
From Nokia press conference: Maemo will get the free Ovi Maps navigation service in due course...
http://twitter.com/allaboutmaemo/status/8021824445

Dus het komt idd wel, gaat nog ff duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 13:18
ja helaas dan .... in principe niet netjes van Nokia om je 'toptoestel' over te slaan maar ergens moeten ze prioriteiten leggen waarschijnlijk. De bron is wel Engadget en die zijn niet pro-Nokia dus alles wat ook maar een beetje negatief is halen ze al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

teddebraak schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:48:
[...]
net webtexter icm met 12voip getest en het werkt prima. Verzonden smsen komen in de conversaties te staan en ontvanger lijkt gewoon een sms van je telefoon te ontvangen. Bij skype (via pc) krijg je de sms van de usernaam en reply daarop kan niet. webtexter is wat dat betreft een stuk beter geïntegreerd.
Alleen nog even uitzoeken hoe het met de kosten zit. (er is een vrij warrig verhaal over 90gratis dagen indien je geld gestort hebt bij 12voip.
Ik gebruik 12voip (en voipcheap) al jaren. Webtexter icm Voipcheap werkt geweldig. Ik moet wel toegeven dat het niet zo betrouwbaar is als een SMS die verzonden is via je provider. Het komt heel soms voor dat als ik een SMS stuur via voipcheap, dat het dan niet aankomt. (En dan vooral SMSjes die verstuurd worden naar Noord Amerika). Maar aan de andere kant is het wel weer gratis of spotgoedkoop.
Ik raad dit ook iedereen aan die weleens in het buitenland zit. ;)
Dat warrig verhaal van 12voip is niet zo warrig als het in 1ste instantie lijkt. Je hebt namelijk beltegoed gekocht. Je SMSjes/telefoongesprekken worden gewoon van die beltegoed afgehaald. Het enige verschil is dat je 90 dagen korting krijgt opt SMS/gesprekken. De korting is 100%. Dus tijdens die eerste 90 dagen kan je dus bijna onbeperkt SMSen naar bepaalde landen. Maak je je beltegoed op voordat die 90 dagen eindigt, dan is de korting ook weg en moet je weer betalen.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik begrijp trouwens niet dat Google niet hierop inspeelt en meteen Google Maps released voor de N900. Ze hebben dan in notime alle N900 gebruikers te pakken. En daarnaast is de N900 HET mobiel bij uitstek voor Google Latitude. De N900 voegt Facebook, MSN, mobiele contacten, voip services, etc.. allemaal samen.
Combineer dit met GPS voor elke persoon en dan vervaagt de lijn tussen de online en offline wereld nog verder.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 18:10
ReFleXWolf schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:22:
Ik begrijp trouwens niet dat Google niet hierop inspeelt en meteen Google Maps released voor de N900. Ze hebben dan in notime alle N900 gebruikers te pakken. En daarnaast is de N900 HET mobiel bij uitstek voor Google Latitude. De N900 voegt Facebook, MSN, mobiele contacten, voip services, etc.. allemaal samen.
Combineer dit met GPS voor elke persoon en dan vervaagt de lijn tussen de online en offline wereld nog verder.
Inderdaad jammer dat Google Maps er niet is voor de N900, maar niet erg onlogisch. De Nexus One is een directe concurrent van de N900, dus dat daar Google Maps op draait maar niet op de N900 is misschien juist vrij positief voor Google zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Wekko306 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:41:
[...]

Inderdaad jammer dat Google Maps er niet is voor de N900, maar niet erg onlogisch. De Nexus One is een directe concurrent van de N900, dus dat daar Google Maps op draait maar niet op de N900 is misschien juist vrij positief voor Google zelf.
Hmm dat denk ik niet, Google Maps is er toch ook voor Symbian? (en blackberry, winmo etc.) Googles doel is om van zoveel mogelijk gebruikers zo veel mogelijk informatie te verzamelen (met name voor hun core business: advertising).
Dus ik denk, en hoop, dat Google het Maemo platform goed in de gaten houdt en wellicht hier ook een applicatie voor maakt (misschien is het gebrek aan java ondersteuning wel een struikelblok/vertragende factor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Zie net een bericht op twitter staan dat Nokia de dienst ook voor maemo gaat maken dus dat zal wel goedkomen. Zou dit de reden zijn waarom Sygic nog niet in de Ovi store staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
Misschien dat ze een dealtje hebben met Sygic, zou er ook zuur van zijn als ik als bedrijf maanden navigatie-software ontwikkel en vervolgens op de release datum komt Nokia met een gratis alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

touchie75 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:36:
[...]

die is wel mooi inderdaad, heb je hem al? en schuif je hem er gewoon in ? klap je hem open naar achter als je bij je foon wilt ?
Ik heb hem net vandaag gekregen ;) Ikzelf heb hem laten maken met een magneetsluiting zeg maar. Je kunt hem er dan gewoon in en uitschuiven als je de sluiting eventjes optilt. Je kunt hem helemaal laten aanpassen naar je wensen. Met of zonder sluiting. Allemaal geen probleem. Er zijn volgens mij drie of vier verschillende versies van de Case.
Ziet er echt perfect uit moet ik zeggen, zeker voor dat geld. De case zat in een soort van stoffen zak en die zat weer in een mooie doos. Als je het allemaal ziet zou je zeggen dat het minimaal 100 euro zou moeten kosten lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:29:
[...]

Ik heb hem net vandaag gekregen ;) Ikzelf heb hem laten maken met een magneetsluiting zeg maar. Je kunt hem er dan gewoon in en uitschuiven als je de sluiting eventjes optilt. Je kunt hem helemaal laten aanpassen naar je wensen. Met of zonder sluiting. Allemaal geen probleem. Er zijn volgens mij drie of vier verschillende versies van de Case.
Ziet er echt perfect uit moet ik zeggen, zeker voor dat geld. De case zat in een soort van stoffen zak en die zat weer in een mooie doos. Als je het allemaal ziet zou je zeggen dat het minimaal 100 euro zou moeten kosten lol.
Nice heb hem nu ook besteld, wel gaaf dat je er een tekst in kon laten graveren. Heb mijn website erin laten zetten en hem eigenlijk zo gehouden als het orgineel ook op de website staat, alleen dan met een hidden magnet :) thanks voor je link anders had ik deze nooit gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:51:
[...]

Ik weet niet of het werkt, maar ik zou het volgende doen:
-dit account verwijderen
-nieuwe aanmaken met de volgende instellingen:
Address: [gebruikersnaam]@12voip.com
Password: [wachtwoord]

onder advanced settings:
Use for telephone numbers: aanvinken
User name : leeg laten (standaard)
Transport: auto (standaard)
Outbound proxy: leeg laten (standaard)
Port: 5060 (standaard)
Discover public address: aanvinken (standaard)
Loose routing: niet aanvinken (standaard)
Keep-alive mechanism: OPTIONS
Keep-alive period: Auto (standaard)
Auto-detect STUN: aanvinken (standaard)

Dat werkt bij mij als je 12voip in voipbuster verandert. Deze twee diensten komen van hetzelfde bedrijf, gebruiken dezelfde voorzieningen en dit zou dus ook moeten werken.
Heel erg betrouwbaar waren al die betamax diensten vroeger bij mij nooit, maar dit lijkt nu bijzonder goed te werken.

Dat webtexter is echt een heel simpel programma, en stuurt gewoon een http request naar de juiste betamax voip dienst, zoals ook op hun eigen websites staat beschreven. Maar wel een leuke uitbreiding van de functies, wellicht kan ook SMScity of websms diensten van kpn, Telfort en vodafone worden mee genomen. SMS naar het buitenland via een dienst als 12voip is echt heel erg goedkoop, dat scheelt stukken.
het lijkt erop dat ik wel een uitgaande proxy moet invullen (sip.12voip.com) anders wil hij niet een verbinden. smsen NAAR het buitenland is toch even duur als naar Nederland. smsen vanuit het buitenland is wel duur. of is dat allemaal abonnement afhankelijk?
ik zal later vandaag nog een proberen te bellen n900 naar pc over 12voip. kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem.

Gisternacht is mijn telefoon uitgevallen. Heb hem aan de lader gehangen, maar als ik hem nu opstart en ik voer mijn pincode in, geeft hij aan dat de bewerking is mislukt. Ook als ik de verkeerde pincode invoer geeft hij aan dat de bewerking is mislukt (in plaats van dat hij aangeeft dat ik nog maar 2 pogingen heb om de goede code in te voeren).

Hij start verder wel op als ik "overslaan" kies, alleen zit ik dan in offline modus, en kan ik nog niets. Ook via instellingen de pincode invoeren om naar de onlinemodus te gaan lukt niet. Krijg weer hetzelfde bericht.

Heeft iemand hier ervaring mee? of kan ik het beste alle instellingen herstellen? Ik heb verder tot nu toe nog geen eerdere problemen met m'n telefoon gehad, dus vind het raar dat ie nou ineens moeilijk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
batterij eruit, simkaart eruit, allebei er weer in en opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@marckuypers

die cases zien er echt nice uit heel zakelijk ook nog ik ga er meteen een bestellen aangezien nokia zelf waarschijnlijk tog geen mooiere gaat uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Hmm vreemd dit, de site waarop de gratis Ovi Maps aangeboden is lijkt het laatste uur alweer veranderd te zijn... De N900 staat nu ineens wel in het lijstje, zie hier voor een directe link. Daaronder staat dat je de Map Loader kan downloaden, en daar rechts weer van staan wel specifieke instructies voor hoe je de N900 moet verbinden om die software te kunnen gebruiken... Misschien moet iemand dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
Geprobeerd, hij blijft hangen op Waiting for Phone....misschien iemand anders meer succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjwubs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:27
pixeled schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:30:
Hmm vreemd dit, de site waarop de gratis Ovi Maps aangeboden is lijkt het laatste uur alweer veranderd te zijn... De N900 staat nu ineens wel in het lijstje, zie hier voor een directe link. Daaronder staat dat je de Map Loader kan downloaden, en daar rechts weer van staan wel specifieke instructies voor hoe je de N900 moet verbinden om die software te kunnen gebruiken... Misschien moet iemand dat eens proberen?
Dat is de gewone Nokia Maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Oh ok, helaas! Hoop dat ik niemand blij heb gemaakt met een dode mus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 21:38

TheFirepit

Vuurbal

wjwubs schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:41:
[...]

Nokia Maps != Ovi Maps?

Want bij de "Instructions" en "Download Map Loader" (iets naar beneden) hebben ze het over Ovi Maps namelijk...

[ Voor 4% gewijzigd door TheFirepit op 21-01-2010 15:24 ]

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teddebraak schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:21:
batterij eruit, simkaart eruit, allebei er weer in en opnieuw proberen?
Heb ik geprobeerd. Dit had hetzelfde resultaat. Heb uiteindelijk een oude simkaart erin gestoken. Opstarten was toen geen probleem. Mijn originele simkaart deed het daarna nog steeds niet. Heb toen mij oude simkaart er opnieuw ingestoken en 3x de verkeerde pin ingetoetst zodat ik de pukcode moest invullen.

Bij het opnieuw plaatsen van mij originele simkaart stond er nu ook dat ik mijn pukcode moest invoeren (Vraag me niet waarom.....)

heb mijn pukcode ingevoerd en alles werkt weer prima :D

lekker omslachtig is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
WOUW, mensen dit werkt !!! (nix 'demo')
http://google.com/maps/m
Screenshotje als "proof"
Afbeeldingslocatie: http://tuxyking.googlepages.com/Google-maps.jpeg

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37
Cinq-Marquis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:46:
Screenshotje als "proof"
[afbeelding]
wat is hier zo spannend aan? of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Kan iemand even helpen?

Probeer mijn N900 te flashen, via flasher 3.5,
maar wanneer ik prompt krijg ik uitkomst:
E:\flasher-3.5>flasher-3.5.exe
E:\flasher-3.5>flasher-3.5.exe -F RX-51_2009SE_1.2009.51-11_PR_COMBINED_MR0_ARM.bin -f -R
flasher v2.5.2 (sept 24 2009)
RX-51_2009SE_1.2009.51-11_PR_COMBINED_MR0_ARM.bin: %m
E:\flasher-3.5

Thats it,..en er gebeurt helemaal nix

WieOwie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:08

Rmg

Screenshotje als "proof"
[afbeelding]
turn by turn navigatie is wat we willen niet dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Screenshotje als "proof"
[afbeelding]
Ja ehmm. Dat heb ik net nog gebruik. Maar ik mis toch heel erg bepaalde functionaliteit van de Google Maps app (zoals het automatisch volgen van je locatie op de map). Het is hopen dat Ovi-Maps snel voor de N900 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wjwubs schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:41:
[...]

Op de N900 staat de 1.01 versie van ovi maps for Maemo, kijk maar naar de about box. Deze heeft helemaal geen ondersteuning voor spraak gestuurde turn by turn navigatie. Niet betaald en niet gratis.
De gratis navigatie die Nokia vandaag heeft aangekondigd komt uiteindelijk vast ook naar de N900, maar op dit moment is de software gewoon nog niet gereed op Maemo. De N97 wordt ook nog niet ondersteund vanwege technische aspecten die nog niet zijn opgelost, schijnt volgende naar de N97 te komen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:59:
Hoi
Kan iemand even helpen?

Probeer mijn N900 te flashen, via flasher 3.5,
maar wanneer ik prompt krijg ik uitkomst:
E:\flasher-3.5>flasher-3.5.exe
E:\flasher-3.5>flasher-3.5.exe -F RX-51_2009SE_1.2009.51-11_PR_COMBINED_MR0_ARM.bin -f -R
flasher v2.5.2 (sept 24 2009)
RX-51_2009SE_1.2009.51-11_PR_COMBINED_MR0_ARM.bin: %m
E:\flasher-3.5

Thats it,..en er gebeurt helemaal nix

WieOwie??
Ik had het zelfde probleem, je moet de telefoon even loskoppelen en helemaal uitzetten, vervolgens moet je de u toets van het toetsenbord ingedrukt houden en de kabel er weer in doen. Je ziet nu op je n900 een soort wit scherm met een usb-icoon. Als je het commando nog een keer doet zou het moeten werken.

Het kan ook zijn dat het onder windows niet wil, wat bij mij het geval was. Toen ik het later onder ubuntu probeerde werkte het. (je kan ook de livecd van ubuntu proberen of in een virtuele machine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het is 21 jan en nog geen Sygic.. What's the hold up? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshotje als "proof"
[afbeelding]
Waarom zou je die gebruiken als de 'gewone' versie van google maps ook werkt; http://maps.google.com?

edit: het is wel een groter scherm op de mobiele versie, jammer dat er niet gesleept kan worden met de kaart

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
maxjuh schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:18:
[...]

Ja ehmm. Dat heb ik net nog gebruik. Maar ik mis toch heel erg bepaalde functionaliteit van de Google Maps app (zoals het automatisch volgen van je locatie op de map). Het is hopen dat Ovi-Maps snel voor de N900 komt.
Tsja, kwestie van Google latitude aan tikken....

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:36:
[...]

Waarom zou je die gebruiken als de 'gewone' versie van google maps ook werkt; http://maps.google.com?
Probeer het verschil eens in te zien...
http://maps.google.com/ of http://google.com/maps/m

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Imperium schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:36:
Het is 21 jan en nog geen Sygic.. What's the hold up? :(
Nokia :p de schuld ligt niet bij Sygic in ieder geval, Nokia moet hem goedkeuren en in de Ovi store plaatsen. Snap alleen niet waarom dat zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Cinq-Marquis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:36:
[...]
Tsja, kwestie van Google latitude aan tikken....
En daar moet je dus voor inloggen. Is toch niet bepaald het zelfde als bij de Google Maps app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
maxjuh schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:47:
[...]

En daar moet je dus voor inloggen. Is toch niet bepaald het zelfde als bij de Google Maps app.
So ?
Of
'So what" ?
Vertaald: "wat zou dat" ?
Ik ben 24/7 bij Google ingelogd...

[ Voor 15% gewijzigd door Cinq-Marquis op 21-01-2010 18:54 ]

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
teddebraak schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:48:
[...]

het lijkt erop dat ik wel een uitgaande proxy moet invullen (sip.12voip.com) anders wil hij niet een verbinden. smsen NAAR het buitenland is toch even duur als naar Nederland. smsen vanuit het buitenland is wel duur. of is dat allemaal abonnement afhankelijk?
ik zal later vandaag nog een proberen te bellen n900 naar pc over 12voip. kijken of dat werkt.
net weer opnieuw geprobeerd met lichtelijk andere instellingen (per saldo hetzelfde vermoed ik)
bellen naar een telefoon werkt perfect. bellen naar een computer geeft geen geluid aan beide kanten. ik zal straks op maemo talk hierover een topic starten. tenzij hier nog iemand iets weet. Verder kreeg ik net een mail dat de slechte kwaliteit over oa skype opgelost gaat worden. (iets met een bug in de timing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
lexi1986 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:39:
[...]

Nokia :p de schuld ligt niet bij Sygic in ieder geval, Nokia moet hem goedkeuren en in de Ovi store plaatsen. Snap alleen niet waarom dat zo lang duurt.
waarschijnlijk hebben ze de betaling nog niet goed op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Cinq-Marquis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:51:
[...]

So ?
Of
'So what" ?
Vertaald: "wat zou dat" ?
Ik ben 24/7 bij Google ingelogd...
Ik vind het geen fijn idee als Google via Latitude precies weet waar ik mij bevind... Buiten dat vind ik de Google Maps app stukken gebruiksvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
misschien 1984 nog maar eens lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
maxjuh schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:59:
[...]

Ik vind het geen fijn idee als Google via Latitude precies weet waar ik mij bevind... Buiten dat vind ik de Google Maps app stukken gebruiksvriendelijker.
Tsja als je paranoia je in de weg zit dan geef ik op ;)
Dacht je nou echt dat er bij Google iemand zit te kijken waar jij bent ? Megalomaan !
Ik zou me meer zorgen maken over je provider en de NL overheid !

Blijkt dus dat je http://google.com/maps/m niet hebt gebruikt/getest/geprobeerd !

[ Voor 8% gewijzigd door Cinq-Marquis op 21-01-2010 19:33 ]

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinq-Marquis
Zie mijn vorige reactie. Hoe naïef kunnen mensen zijn :(

"Never a dull moment"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:37
laat dat sygic maar komen ja. ik heb vandaag me tom tom bijna 2x het raam uit gegooid uiteindelijk me n96 met sygic er maar bij gepakt.
als ik sygic was zou ik het lekker releasen op hun eigen site en schijt hebben aan die ovi store.
betaling via hun site loopt namelijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Cinq-Marquis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:31:
[...]

Tsja als je paranoia je in de weg zit dan geef ik op ;)
Dacht je nou echt dat er bij Google iemand zit te kijken waar jij bent ? Megalomaan !
Ik zou me meer zorgen maken over je provider en de NL overheid !

Blijkt dus dat je http://google.com/maps/m niet hebt gebruikt/getest/geprobeerd !
Erg overtrokken reactie als je het mij vraagt...

Ik heb het zeker wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_E
  • Laatst online: 03-06 19:36
Ik heb een leren case van het merk valenta, met magneetsluiting. Deze bevalt prima.

Glasvezel heeft de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
Cinq-Marquis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:35:
[...]

Zie mijn vorige reactie. Hoe naïef kunnen mensen zijn :(
ik vind het helemaal niet naïef.
Pagina: 1 ... 44 ... 118 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden horen in [ABO] Nokia N900 Levertijden en Abonnementen topic.