Nou ik heb eindelijk de mijne binnen

! Eind november besteld, maar goed, uiteindelijk binnen op precies de dag dat m'n nummer werd overgezet.
Geen dode pixels, werkende mic, helaas wel de 32wd_to bug... gelukkig wel opgelost met de workaround van enable_off_mode op 0! Nu nog de definitieve firmware fix.
Tot nu toe zijn m'n indrukken positief, weinig verrassingen na 2 maanden reviews, previews, ervaringen doorlezen. Wel goed om te zien dat je contactpersonen kan mergen! Was ik niet tegengekomen in de reviews (t is ook een kleine feature natuurlijk). Nooit geprobeerd op m'n N82, maar volgens mij zat het er niet in.
Toetsenbord vind ik nog wel wat wennen, kan me wel wat voorstellen bij de kritiek van sommige reviewers, maar ik merk nu al dat na wat gewenning je al sneller gaat typen. Er had best een rij met nummers en wat symbolen bij gemogen, dat wel. Vooral de getallen en de symbolen zoals / > & (voor xterm) zijn wat irritant. Twee keer op de Fn toets klikken voor lock is wel handig, maar toch...
De Hermes applicatie is trouwens ook zeker een aanrader voor de mensen die facebook gebruiken! Was wel ietwat buggy met het ophalen van gegevens (aantal pogingen nodig gehad), maar dat zou ook zomaar aan de facebook site kunnen liggen.
Heb er net een screen protector op gedaan (clearprotector), maar dat die idioten niet een extra gat hebben gemaakt voor de proximity sensor is wel brak

. Heb nu een lelijke knip moeten maken na het aanbrengen omdat anders m'n beeld op zwart staat tijdens het bellen. Voelt verder wel redelijk aan, en is nauwelijks te zien, dus met wat net snijwerk vooraf zou het nog wel ok kunnen zijn.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 05-01-2010 16:14
. Reden: screenprotector vergeten ]