De N800 kan inderdaad wel in USB Host mode, maar al die apparaten werken niet zonder een powered USB hub ertussen. Dat vind ik niet echt "gewoon via USB aansluiten".ajblancke schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:47:
gelezen ??
Het sterkste plus van de Nokia N900 is dat het een UMPC is, net als mijn Nokia N800: het OS en de Mozilla browser kunnen hetzelfde als de browser op je PC. Met alle flash en java etc. en open source programma support. Ik ben al 3 jaar enthousiast over mijn N800 (WiFi en 3G via mijn mobieltje), vooral rond mijn huis (24 uur aan), op vakanties en vanwege de goede streaming eigenschappen (radio en TV journaal etc.) Ik heb in het vliegtuig altijd mijn eigen films bij me. Daar zijn geen Apps of stores voor nodig. Ook kan je gewoon Harddisks, printers via USB aansluiten net als op je PC. Of luidsprekers. De N900 is natuurlijk veel sneller en heeft een TV uitgang
wil dat zeggen dat je aan de N900 een externe hd kan zetten ?
Of de N900 ook in USB host mode kan worden gezet is nog maar zeer de vraag. Aangezien de N900 via de USB poort wordt opgeladen schijnt dat een probleem te zijn om dan ook USB host mode te ondersteunen.
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=31921
Dus of je een externe HD op de N900 kan gaan aansluiten is nog erg onzeker.