@1. Er is een instelling die er voor zorgt dat zodra je hem draait in 'portrait mode' automatisch de tel-desktop verschijnt. Heel handig.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:22:
~
Ik lees dat de telefoon functie ondergeschikt is maar is het wel eenvoudig om een gesprek aan te nemen als je gebeld wordt en je bent met de foon bezig?
Hoe vinden jullie het toetsenbord in vergelijking met de N97 mini?
Is de accu echt zo snel leeg?
Vinden jullie het toestel erg dik en zwaar?
~
@2. In vergelijk weet ik niet, maar het werkt prima. Zelf heb ik ook het 'virtual keyboard' aan staan en gebruik beide dan ook door elkaar. Ik zag iemand van Nokia overigens heel rap met het toetsenbord omgaan, dacht even dat het versneld afgedraaid werd het flimpje
Kwestie van wennen dus of virtueel iets dat samen met de akoestische feedback lekker werkt.
@3. Bij veel gebruik (thuis) kan je hem aan de oplader hangen (is nog goed voor de batterij ook). Onderweg zit ik toch niet uren achter elkaar dingen te doen, dan gaat 'ie bij mij ~ 48 uur mee. Maarja dat is altijd erg individueel.
@4. Ik had hiervoor de N95, die is ook dik en zwaar. Zelf vind ik dat prettig bij een tel., geeft een solide gevoel.
"Never a dull moment"