Dat heb ik inderdaad wel geleerd, + loot gewoon netjes aanzetten.Vicarious schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:12:
whehe zo heb je wel in 1x geleerd dat je je char pas moet gearen NADAT je geUTd bent.
Dat is niet de echte les die er te leren viel... De echte les is gewoon,.. niet RIPen 
Btw vraaat heb je nog chant nodig? Afgelopen 2 dagen nogal druk gehad en was ook niet thuis dus kon niet chanten
Als je nodig hebt,... vanaf nu heb ik (denk ik) weer lekker 'rustige' avondjes thuis 
edit: Ik poog morgen aan rose te beginnen. lvl maar gewoon door hoor... voor ik ook maar keuze heb gemaakt voor class
Btw vraaat heb je nog chant nodig? Afgelopen 2 dagen nogal druk gehad en was ook niet thuis dus kon niet chanten
edit: Ik poog morgen aan rose te beginnen. lvl maar gewoon door hoor... voor ik ook maar keuze heb gemaakt voor class
[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 21-10-2009 22:12 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 184982
Ik ben ondertussen lvl 20 met beide chars, maar de rest zetten we in het rose topic natuurlijkdaves2hd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:09:
Dat is niet de echte les die er te leren viel... De echte les is gewoon,.. niet RIPen
Btw vraaat heb je nog chant nodig? Afgelopen 2 dagen nogal druk gehad en was ook niet thuis dus kon niet chantenAls je nodig hebt,... vanaf nu heb ik (denk ik) weer lekker 'rustige' avondjes thuis
Heb geen chant meer nodig, lvl 40 (JAA 40 AL WTF?). Weet alleen nog niet hoe men char speelt want heb tot nu toe bijna alleen maar met chant gespeeld. Morgen/vannacht aan NM beginnen en dan gaan we het zien
Ik snap meteen waarom je zo vaak riptAnoniem: 184982 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:44:
[...]
Ik ben ondertussen lvl 20 met beide chars, maar de rest zetten we in het rose topic natuurlijk.
Heb geen chant meer nodig, lvl 40 (JAA 40 AL WTF?). Weet alleen nog niet hoe men char speelt want heb tot nu toe bijna alleen maar met chant gespeeld. Morgen/vannacht aan NM beginnen en dan gaan we het zien.
Heb pas met 3 van de 10 chars gebruik gemaakt van chant hoorPheno79 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 07:38:
[...]
Ik snap meteen waarom je zo vaak riptEesrt eens oefenen in HC voordat je als losgeslagen kip rond gaat rennen
Mijn grootste blooper:Pheno79 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:50:
RIPS komen of door lag, of door mensen die seals openenn in CS terwijl je net langs een spawnplek loopt.
Wat ook door lag kwam geloof ik, de minimap van desbetreffende persoon was niet echt up to date
Exit Reviva met een deathsquad van Lord de Seis
1x stom dood door een shadow warrior/master op te roepen->redportal in en even thee gaan halen nadat het safe was verklaard. Alleen de shadow ging op zoek naar slachtvee
Volgens mij heb ik mijn echte bloopers dan wel gehad
boostje van man of 6 op classic NORMAL met mijn lvl 81 barb.
Ik had een maul gevonden met 6 sockets en had daar 6 PS in gestopt om te kunnen whirlwinden in CS.
Uiteindelijk heb ik mijn dood geWW op De Seis, daar lag ik, de patser, lvl 81 dood tussen ventjes van 20-30.
Ik had niet eens loot aan want ik kon toch niet dood?
Op normal kun je toch geen 6sockets vinden?
Anyway... wel een lekkere blunder idd
Vicariously I live while the whole world dies
Zo, ik had even een dood moment, en heb D2+LoD maar opnieuw installed, heb gelijk die resohack toegepast.
Man man man, wat een verschil
.
Iedereen die beweerd dat een hogere resolutie niets aan het spelplezier toevoegd, die heeft duidelijk dit niet geprobeerd. Beetje jammer dat Battle.net niet werkt, maarja, voor mij is het toch voor 'on-the-go'.
Wat screenies van mijn zojuist gecreerde Paladin
: (alle zijn klikbaar)
Ik moet zeggen dat het eruit ziet, alsof het al jaren zo hoort te zijn. Z.g.a. geen storende bugs of glitches in ieder geval.
Overigens, ligt het aan mij, of is de 'droprate' van de wat zeldzamere items gigantisch toegenomen, ik bedoel, ik ben net lvl 12 (mischien een uurtje gespeeld, kan ook iets meer zijn though, ik moet in ieder geval nog naar Tristram gaan) en ik heb nl.:
13 Gems
3 Runes
1 Unique Cap
Meer gele items tegengekomen dan blauwe.
Nu snap ik dat dit geen kont waard is, maar ik kan mij niet herrineren dat het bij v1.10 (?) ook al zo was (de laatste keer dat ik LoD gespeeld heb, 3-4 jaar geleden ofzo).
Man man man, wat een verschil
Iedereen die beweerd dat een hogere resolutie niets aan het spelplezier toevoegd, die heeft duidelijk dit niet geprobeerd. Beetje jammer dat Battle.net niet werkt, maarja, voor mij is het toch voor 'on-the-go'.
Wat screenies van mijn zojuist gecreerde Paladin
Ik moet zeggen dat het eruit ziet, alsof het al jaren zo hoort te zijn. Z.g.a. geen storende bugs of glitches in ieder geval.
Overigens, ligt het aan mij, of is de 'droprate' van de wat zeldzamere items gigantisch toegenomen, ik bedoel, ik ben net lvl 12 (mischien een uurtje gespeeld, kan ook iets meer zijn though, ik moet in ieder geval nog naar Tristram gaan) en ik heb nl.:
13 Gems
3 Runes
1 Unique Cap
Meer gele items tegengekomen dan blauwe.

Nu snap ik dat dit geen kont waard is, maar ik kan mij niet herrineren dat het bij v1.10 (?) ook al zo was (de laatste keer dat ik LoD gespeeld heb, 3-4 jaar geleden ofzo).
Pentaxiaan
Anoniem: 303530
1680*1050 maar?
ik vraag me af of een HD5890 six D2 aankan op 6*1200*1920
en natuurlijk kan je er nog een HD5890 bijsteken...
Ik blijf het beweren, je ziet namelijk alle ventjes al ruim van te voren. Die worden nog niet getriggerd om je te gaan hunten. Want jouw aanwezigheidsradius neemt niet toe met de resolutie.SirNobax schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:54:
Zo, ik had even een dood moment, en heb D2+LoD maar opnieuw installed, heb gelijk die resohack toegepast.
Man man man, wat een verschil![]()
.
Dus het is met flink wat voorkennis door de vlaktes lopen
Dus ja, als je houdt van weinig "wat komt er straks op me af" momentne zal het wat toevoegen, maar voor de mensen die nog verrast willen worden door extra fast bosspacks, nope, geen toegevoegde waarde
je draait dat al met een 9500gt.. diablo is echt niet zwaar ofzoAnoniem: 303530 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:59:
1680*1050 maar?![]()
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Eens. Buiten dat vind ik het er ook niet echt mooier op worden.Pheno79 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:41:
[...]
Ik blijf het beweren, je ziet namelijk alle ventjes al ruim van te voren. Die worden nog niet getriggerd om je te gaan hunten. Want jouw aanwezigheidsradius neemt niet toe met de resolutie.
Dus het is met flink wat voorkennis door de vlaktes lopenDe game is er gewoonweg niet op gemaakt.
Dus ja, als je houdt van weinig "wat komt er straks op me af" momentne zal het wat toevoegen, maar voor de mensen die nog verrast willen worden door extra fast bosspacks, nope, geen toegevoegde waarde
Over die droprates: gems vallen wel erg vaak, maar dat je zoveel geel spul vindt is puur geluk denk ik. Ik heb regelmatig dat ik tot andy moet wachten voor mn eerste gele item.
Tot andy met al die Super uniques die her en der verspreid zijn?
dan word je vast en zekers geboost??
dan word je vast en zekers geboost??
Nouja.... eerste GOEDE gele item dan
Er vallen ook wel eens gele caps met +1 mana +4 Poison resist ofzo
Ziet er best leuk uit maar ik speel alleen op bnet dus dan is er ook geen reden voor mij om het wel te proberenSirNobax schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:54:
.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 199546
zucht.... hoe lang nog????
Zelfs dit topic bloed dood, terwijl ik het altijd zeer plezierig vind om te lezen, hoewel mijn eigen inbreng miniem is.
Ik denk dat de patch er niet voor februari 2010 is.
Zelfs dit topic bloed dood, terwijl ik het altijd zeer plezierig vind om te lezen, hoewel mijn eigen inbreng miniem is.
Dat weet niemand, Blizzard zelf niet eens volgens mij!Anoniem: 199546 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:41:
zucht.... hoe lang nog????
De laatste update is nog steeds van 14-10 dus ze zijn nog steeds inhouse testen met de stash.
Snap ook niet waarom ze dan niet een stash maken die een slagje kleiner is, ipv 12x10 (was het geloof ik) 10x10 ofzo maarja zal ook wel niet gaan...
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3

Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010
PolderPloer - na februari 2010
Vind ik een Windforce tijdens een solo baalrun, helemaal blij natuurlijk
Eerst nog proberen te traden, maar niemand die interesse had, dus dan maar zelf een bowazon maken!
Bowazon naar nightmare, wordt tijd om de windforce maar eens over te zetten van mule naar ama.
Afijn, game gemaakt, maat erbij die ff helpt. Gooi de items op de grond, kom terug met mijn ama pak de items op, game begint te laggen... Ik denk neeeee, snel exit game om te saven.
Daarna probeer ik een game in te komen, continu failed to join game...
Even reloggen naar andere character, terug naar amazon. Eindelijk weer een game in, open mijn inventory en je raad het natuurlijk al....
Geen windforce... bah...
Maar eens kijken wat we nu met de amazon doen....
Eerst nog proberen te traden, maar niemand die interesse had, dus dan maar zelf een bowazon maken!
Bowazon naar nightmare, wordt tijd om de windforce maar eens over te zetten van mule naar ama.
Afijn, game gemaakt, maat erbij die ff helpt. Gooi de items op de grond, kom terug met mijn ama pak de items op, game begint te laggen... Ik denk neeeee, snel exit game om te saven.
Daarna probeer ik een game in te komen, continu failed to join game...
Even reloggen naar andere character, terug naar amazon. Eindelijk weer een game in, open mijn inventory en je raad het natuurlijk al....
Geen windforce... bah...
Maar eens kijken wat we nu met de amazon doen....

Ai dat is zuur inderdaad.. nog steeds genoeg lag zo te horen, ik mis dus niks
Nou nou, met de resohack heb je dan toch nog wat aan die lvl 40 dim vision en lower resist.SirNobax schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:54:
.
Wat screenies van mijn zojuist gecreerde Paladin: (alle zijn klikbaar)
13 Gems
3 Runes
1 Unique Cap
Meer gele items tegengekomen dan blauwe.![]()
Dat weet niemand, Blizzard zelf niet eens volgens mij!psychoclown schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:38:
[...]
Dat weet niemand, Blizzard zelf niet eens volgens mij!
De laatste update is nog steeds van 14-10 dus ze zijn nog steeds inhouse testen met de stash.
Snap ook niet waarom ze dan niet een stash maken die een slagje kleiner is, ipv 12x10 (was het geloof ik) 10x10 ofzo maarja zal ook wel niet gaan...
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever
peke - 1/13 2010
Papegaai?Dalyxia schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:28:
[...]
Dat weet niemand, Blizzard zelf niet eens volgens mij!
..... Wat screenies van mijn zojuist gecreerde Paladin: (alle zijn klikbaar)....
is las gecremeerde palapeke schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:37:
[...]
Nou nou, met de resohack heb je dan toch nog wat aan die lvl 40 dim vision en lower resist.
zit nog steeds in de wacht voor de nieuwe patch
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Titans Quest vond ik op de een of andere manier niet lekker spelen. Ik weet niet waaraan het precies lag eigenlijk...
Ik heb even een vraagje, ik heb laatst per ongeluk mijn cd-rom can Diablo2 verbrand, als ik een no-CD patch download, kan ik dannog steeds online spelen, of kan ik beter een nieuwe cd zoeken?
http://eu.battle.net/Wouter64 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:50:
Ik heb even een vraagje, ik heb laatst per ongeluk mijn cd-rom can Diablo2 verbrand, als ik een no-CD patch download, kan ik dannog steeds online spelen, of kan ik beter een nieuwe cd zoeken?
cd key invullen en legaal downloaden, no-cd patch krijg je er gratis bij
Wat ik een veel belangrijkere vraag vind: hoe verbrand je per ongeluk je Diablo2 CDROM?
Haha uhm ja, had een kaars aangestoken want er was een stroomstoring, alleen die had ik iets te dicht bij mn dc-houder gezet, zo krijg je dus een cd verbrandVicarious schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:58:
Wat ik een veel belangrijkere vraag vind: hoe verbrand je per ongeluk je Diablo2 CDROM?

Ohja, itons, thanks voor de tip
[ Voor 5% gewijzigd door Wouter64 op 04-11-2009 14:15 ]
Anoniem: 244403
Niet echt een hardcore tweaker poster, maar hier dan toch maar wat neer zetten:)
Ook maar weer eens aan het spelen, vroeger nooit voorbij normal gespeeld.
Nu iets van lvl 64 necro op nightmare een zogenaamde fishymancer.
Vroeger ook nooit echt naar builds gekeken dus was echt een crappy char, nu gaat het wel wat beter en is het ook een stuk leuker spelen:)
Nu tijd om wat te farmen voor betere equip want de ancients op NM vinden me squishy wel leuk
TheStonedOne Necro - ladder NM
Vroeger ook nooit echt naar builds gekeken dus was echt een crappy char, nu gaat het wel wat beter en is het ook een stuk leuker spelen:)
Nu tijd om wat te farmen voor betere equip want de ancients op NM vinden me squishy wel leuk
Vers bloed! Je zult helaas waarschijnlijk weinig mensen online zien tot de ladder-reset komt. Als je wat equip nodig hebt zeg het maar even, heb nog genoeg stuff die je wel mag hebben.Anoniem: 244403 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:36:
Niet echt een hardcore tweaker poster, maar hier dan toch maar wat neer zetten:)
Bleh, kan ik weer opnieuw beginnen. (mha sort off
)
Zien het maar als een generale oefening dan.
En dank je, wat extra hulp is altijd welkom:)
Chill ben in hell nu, gaat het doodgaan iig wat makkelijker als ik weer eens te hard ren lol.
Eens kijken hoe dat gaat:P
Zien het maar als een generale oefening dan.
En dank je, wat extra hulp is altijd welkom:)
Chill ben in hell nu, gaat het doodgaan iig wat makkelijker als ik weer eens te hard ren lol.
Eens kijken hoe dat gaat:P
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 244403 op 08-11-2009 04:06 ]
zie nu dat er daar idd wat fout gegaan is, maar weet nu ook niet meer wat ik er eigenlijk wou zeggen
nooja, iig heb ik net 10 minuten geleden weer internet, dus misschien wordt ik weer actiever hier (of niet, ik ben net als blizzard, je weet het nooit wat ze gaan doen)
Even spammen: http://gotdiablo.forum2go...aiting-for-1-13-t638.html
Untwinked party #3 op hardcore is van start gegaan. Meld je aan!
Sinds wanneer is 2 afgelopen dan? Gezien de lage opkomst?Vicarious schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:40:
Even spammen: http://gotdiablo.forum2go...aiting-for-1-13-t638.html
Dalyxia schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 02:12:
[...]
zie nu dat er daar idd wat fout gegaan is, maar weet nu ook niet meer wat ik er eigenlijk wou zeggen
nooja, iig heb ik net 10 minuten geleden weer internet, dus misschien wordt ik weer actiever hier (of niet, ik ben net als blizzard, je weet het nooit wat ze gaan doen)
Sinds de hoge RIP countpsychoclown schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:38:
[...]
Sinds wanneer is 2 afgelopen dan? Gezien de lage opkomst?
Ja ik volg het topic altijd wel ook al speel ik niet mee alleen dat had ik nog niet voorbij zien komendaves2hd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:36:
[...]
Sinds de hoge RIP count. Er ging gistere wat fout waardoor we de toekomst van deel 2 niet echt meer in zagen hoe jammer het ook is. we hadden nog best een ut kans gehad in de toekomst zonder rips afgelopen 2 weken. Maar goed op een bepaald punt zit je nog maar met zo weinig man. Wel jammer dat de party hell niet afgemaakt heeft
. Beetje fail.
Pff alweer een maand geleden sinds de laatste update!
De hoogste tijd voor een nieuwe voorspellings-update!
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December | Laagste kans!
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware | Hoogste kans!
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever | Hoogste kans!
peke - 1/13 2010
De hoogste tijd voor een nieuwe voorspellings-update!
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Yokidrink - 12/01/2010
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober

peke - 1/13 2010
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2009 18:11 ]
Ik zeg het je, om de releasedate niet te vergeten hebben ze gewoon 13/01/2010 genomen.
Volgens de notatie MM/DD krijg je dan 1/13.
Na 10 jaar diablo 2 spelen kennen we die jongens bij Blizzard toch?
Haha vlak voor de release van Diablo 3...peke schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:25:
Ik zeg het je, om de releasedate niet te vergeten hebben ze gewoon 13/01/2010 genomen.
Omdat het al halverwege November is en ze gezegd hebben een week van tevoren aan te kondigen dat de PTE start of dat de patch klaar is. Uitgaande van een PTE van 2 weken om goed de server load met veel verschillende mensen te testen (WC3 PTE duurde 2-3 weken) dan zit je al op/over mid-DecemberAnoniem: 184982 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:35:
Waarom is Vic's mid-december eigenlijk niet goed? Voorspellende powers Psy?
Dat jij Blizzard nog gelooft, stom stom...psychoclown schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:40:
[...]
Omdat het al halverwege November is en ze gezegd hebben een week van tevoren aan te kondigen dat de PTE start of dat de patch klaar is. Uitgaande van een PTE van 2 weken om goed de server load met veel verschillende mensen te testen (WC3 PTE duurde 2-3 weken) dan zit je al op/over mid-December
Tja, ze zijn wel goed in uitstellenAnoniem: 184982 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:49:
[...]
Dat jij Blizzard nog gelooft, stom stom...
En leuk dat ik een hoge kanshebber ben
Dat zeg ik niet, uitgaande van.. en ook al doen ze het niet dan nog kunnen ze niet uit het niets een PTE starten.Anoniem: 184982 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:49:
[...]
Dat jij Blizzard nog gelooft, stom stom...
Er zijn altijd wel mensen het Diablo 2 test forum aan het spammen maar dat zijn er misschien 100, lijkt me niet genoeg om even uit het niets een PTE te kunnen droppen en verwachten dat iedereen het op dag 1 ziet
Alhoewel nieuws van Diablo gaat altijd als een lopend vuurtje.. maar goed ik verwacht de patch sowieso niet meer in 2009
Ik snap die lui echt niet.
Ze zouden al bijna klaar zijn in april (hij werd toen immers al aangekondigd)
Toen kwam die bug in wc3.
Die is nu al een tijdje opgelost en nog steeds geen enkele notie van de update.
Er zijn toch echt nog wel veel mensen die D2 willen spelen.
Hell, van mij part brengen ze nog een add-on uit
Met aangepaste resolutie natuurlijk
Helaas snapt niemand die lui, mij hebben ze in ieder geval meteen weer terug met patch..DNS666 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:31:
Ik snap die lui echt niet.
Volgens mij snappen ze zichzelf ook niet, helaas.
Ik denk dat er wel wat meer aan de hand is want later zijn er nog wat dingen aan de patch toegevoegd en anders was die sowieso niet klaar geweest in April.
Het zou mij in ieder geval niet verbazen als er iemand van het Diablo 3 team in zijn eentje aan de patch werkt.
Het zou mij in ieder geval niet verbazen als er iemand van het Diablo 3 team in zijn eentje aan de patch werkt.
wel eentje die nooit iets gecode heeft voor D2 en die dat allemaal nu aan het leren is met het maken van de patch, waardoor er dus enorm veel bugs inkomen die weer gefixed moeten wordenpsychoclown schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:48:
Ik denk dat er wel wat meer aan de hand is want later zijn er nog wat dingen aan de patch toegevoegd en anders was die sowieso niet klaar geweest in April.
of een aantal lui van het D3 team willen als hobby in hun vrije tijd een update voor D2 uitgeven en hebben daar toestemming voor gekregen van de grote baas, maar hebben de laatste tijd het erg druk met D3 waardoor D2 niet verder komt
Of misschien willen ze het meteen goed doen en het dupen onmogelijk maken met geavanceerde server side code.
Ik wil niemand valse hoop geven. Het is waarschijnlijker dat ze de patch enkel hebben aangekondigd om de load wat te verminderen op battle.net.
In werkelijkheid komt er misschien geen patch meer.
Ik wil niemand valse hoop geven. Het is waarschijnlijker dat ze de patch enkel hebben aangekondigd om de load wat te verminderen op battle.net.
Hmm het zou wel in lijn staan met de streken die IW met MW2 opeens uithaaltpeke schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:36:
Of misschien willen ze het meteen goed doen en het dupen onmogelijk maken met geavanceerde server side code.
Anoniem: 199546
Nou dat lijkt me wel een beetje extreem. Blizzard heeft altijd veel respect voor de gebruikers gehad, en andersom ook. Ik denk niet dat Blizzard middels valse beweringen dat op het spel wil zetten. Uiteindelijk komt er een patch met meer of minder aanpassingen, iig een "patch" als ladder reset.
Ja was ook een grap vandaar de smileyAnoniem: 199546 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:51:
Nou dat lijkt me wel een beetje extreem. Blizzard heeft altijd veel respect voor de gebruikers gehad, en andersom ook. Ik denk niet dat Blizzard middels valse beweringen dat op het spel wil zetten. Uiteindelijk komt er een patch met meer of minder aanpassingen, iig een "patch" als ladder reset.
Maar je moet toegeven (zelfs ik begin het steeds meer in te zien) dat het nergens meer over gaat.
Zoveel trouwe D2 spelers hebben al eens gezegd 'Blizzard please.. it doesn't matter that it takes waaaay longer then expected but then just reset the ladder and release the patch let's say in 6 months..'.
Op die manier heb je wel een snelle reset (opzich niet erg kunnen de prijzen ook niet zo laag zakken) maar kun je tenminste met een normale economie spelen want als je zoals bijv. ik mfen en traden leuk vind is deze ladder al sinds April dit jaar helemaal dood.. niks meer te beleven voor ons
Update 1.13 - 16-11-'09
It has been a while since the last update, and I'm sorry about that, but we haven't had any new developments until recently. As much as some people want daily affirmations, they aren't helpful. We'll give updates when they matter, and we have a meaningful one going up this week.
In andere woorden het heeft een tijdje stilgestaan maar nu laten we weten dat we weer bezig zijn?
It has been a while since the last update, and I'm sorry about that, but we haven't had any new developments until recently. As much as some people want daily affirmations, they aren't helpful. We'll give updates when they matter, and we have a meaningful one going up this week.
In andere woorden het heeft een tijdje stilgestaan maar nu laten we weten dat we weer bezig zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2009 13:07 ]
Hij zegt dat er deze week een mededeling komt die WEL nuttig is, dus ik ben benieuwd...
Het is op zich best wel triest dat we nu al 7 maanden verder zijn NA de aankondiging
ik denk ook niet meer dat ik er nog aan ga beginnen.. de zin is nu wel "verlopen"
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja klopt maar daar doelde ik niet op. Waar ik het over had (was misschien toch beter geweest als ik het wel dikgedrukt had) was: 'It has been a while since the last update, and I'm sorry about that, but we haven't had any new developments until recently.'Vicarious schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:50:
Hij zegt dat er deze week een mededeling komt die WEL nuttig is, dus ik ben benieuwd...
Dat kan een aantal dingen betekenen waarvan ik in diezelfde post al eentje gaf. Verder kan zijn dat ze nog niet genoeg getest hebben, er niet zeker van zijn of dat ze de serverload niet onder controle hebben gekregen. Dat laatste zou dan betekenen of een snelle release omdat ook de shared stash eruit gesloopt is of dat het nog langer gaat duren en de PTE open gaat
Zoals ik het lees bedoelt hij met die zinsnede niet dat ze niet bezig zijn geweest, maar puur dat er geen nieuws is. Ofwel, de problemen die ze hebben zijn nog niet opgelost dus er valt weinig te melden.
Geen nieuws betekent niet altijd dat er ook niets gebeurt.
Ja dat is zeker waar maar het is wel een mogelijkheidVicarious schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:10:
Zoals ik het lees bedoelt hij met die zinsnede niet dat ze niet bezig zijn geweest, maar puur dat er geen nieuws is. Ofwel, de problemen die ze hebben zijn nog niet opgelost dus er valt weinig te melden.
Overigens stelde ik het als vraag om de rest te motiveren een reactie te plaatsen.
Het is dat ik het reset plan wil meemaken maar anders had ik het waarschijnlijk ook gelaten voor wat het isSpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:58:
Het is op zich best wel triest dat we nu al 7 maanden verder zijn NA de aankondigingik denk ook niet meer dat ik er nog aan ga beginnen.. de zin is nu wel "verlopen"
Update 1.13 - 19-11-'09
Bashiok: We've recently completed a revised version of the Diablo II 1.13 patch that removes the increased stash size. A larger stash will unfortunately no longer be a feature included in patch 1.13 due to the previously mentioned concerns. As higher priority work continues on Warcraft III we're hoping to complete our quality assurance tests for the 1.13 patch in the next few weeks. But as always, the types of issues that may appear and take higher priority are rarely foreseeable. We continue to plan a release based on our best intentions.
Bashiok: We've recently completed a revised version of the Diablo II 1.13 patch that removes the increased stash size. A larger stash will unfortunately no longer be a feature included in patch 1.13 due to the previously mentioned concerns. As higher priority work continues on Warcraft III we're hoping to complete our quality assurance tests for the 1.13 patch in the next few weeks. But as always, the types of issues that may appear and take higher priority are rarely foreseeable. We continue to plan a release based on our best intentions.
psychoclown schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:53:
Update 1.13 - 19-11-'09

Tja er staat ook in dat WC3 nog steeds een hogere prioriteit heeft.. dacht dat dat nou wel eens aardig gefixed wasAnoniem: 184982 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:23:
[...]
, en daar komen ze nu pas achter? goedemorgen!

Veel mensen vragen zich nu ook sterk af of het nu wel het wachten waard is want wat zit er nou wel in?
Geen hogere resolutie, geen grotere stash, geen endgame content.. top 3 van de meest gevraagde features
Lol.
Patch 1.13 releaese notes.
-----------------------------------------------------------------
1. Changed version number to 1.13
End of file.
End of file.
Ik vraag me inderdaad af wat ze allemaal moeten testen voor 1.13, aangezien er NIETS lijkt te veranderen. Waarschijnlijk zit die nightmare FE-bug er ook nog in

Precies daarom ben ik ook zo kritisch naar de patch en wat ze allemaal doen want dit had ik al wel weer voorzien.. Mijn nieuwe voorspelling nu zou halverwege Januari zijn zonder PTE..
Ik zei toch dat de patch in wc3 zou komenpsychoclown schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:53:
Update 1.13 - 19-11-'09
Geen stash... Dus houden we alleen een skill reset/change mogelijkheid over en dat nieuwe baas geval. Denk dat het nog een rel gaat worden als de 1.13 niet meer gaat leveren met bashioks "ja kan al in april komen hoor"

Wist ik al
Ja precies sowieso moeten we het eerst afwachten maar toch vraag je je sterk af wat ze er nu wel in hebben zitten...daves2hd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:52:
[...]
Ik zei toch dat de patch in wc3 zou komen
Geen stash... Dus houden we alleen een skill reset/change mogelijkheid over en dat nieuwe baas geval. Denk dat het nog een rel gaat worden als de 1.13 niet meer gaat leveren met bashioks "ja kan al in april komen hoor"
Dat weten we de eerste dag al wel, dan heb ik die al wel getestVicarious schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:13:
Ik vraag me inderdaad af wat ze allemaal moeten testen voor 1.13, aangezien er NIETS lijkt te veranderen. Waarschijnlijk zit die nightmare FE-bug er ook nog in

Balen idd dat er dus HE-LE-MAAL nix verandert
heb wel zin in een reset; al mn chars heb ik al vakkundig om het leven gebracht dan wel gestripped ^^
LET's GO!!!
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Helemaal mee eens, laat maar komen die reset en hopelijk doen er nog 7 andere SCLers met mij mee om ons plan te bewerkstelligen
Overigens zit er dus wel een respec feature in verwerkt die je op meerdere manieren kan 'toepassen'
Doe nou maar gewoon mee met die untwinked party die we starten... veel leukerkwakke01 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:43:
[...]
Dat weten we de eerste dag al wel, dan heb ik die al wel getest![]()
Balen idd dat er dus HE-LE-MAAL nix verandertnaja, reset is altijd lache en eigenlijk het enige echte moment dat je met wildvreemden goed kan partyen (afgezien van clasic)
heb wel zin in een reset; al mn chars heb ik al vakkundig om het leven gebracht dan wel gestripped ^^
LET's GO!!!
Achterlijke tijd/dagVicarious schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:09:
[...]
Doe nou maar gewoon mee met die untwinked party die we starten... veel leuker

Welkompsychoclown schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:58:
Helemaal mee eens, laat maar komen die reset en hopelijk doen er nog 7 andere HCLers met mij mee om ons plan te bewerkstelligen
hahadaves2hd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:44:
[...]
WelkomHip jij ook je aanmelden voor untwinked. Grote topics beheren en veel praatjes en kennis. Maar wel scl he
Dat past niet
*proestpeke schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:48:
Lol.
End of file.
Nou ja, ik ben net terug van een maandje Orlando (achtbanen galore!!!! ). En nog niets nieuws over wat en wanneer? Lollerz
Hard!Pheno79 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:47:
[...]
*proest
Nou ja, ik ben net terug van een maandje Orlando (achtbanen galore!!!! ). En nog niets nieuws over wat en wanneer? Lollerz
Nope en dat had je kunnen verwachten want je kent Blizzard inmiddels he.. 't's done when it's finished 94 times' (Blizzard = 94).
Tijd voor het beruchte lijstje denk ik zo, standen zijn onveranderd met koplopers nog steeds Gotfurrr en Maldred:
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Yokidrink - 12/01/2010
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober

peke - 1/13 2010
Toch jammer dat ik al ben weggestreept terwijl het nog lang geen 15 dec. is
dat heet lag, eigenlijk is het al 15 december geweest, maar jij hebt een ping van 1900800000ms en daardoor lijkt het alsof het nu nog 23 november is voor jouwVicarious schreef op maandag 23 november 2009 @ 01:17:
Toch jammer dat ik al ben weggestreept terwijl het nog lang geen 15 dec. is
Zullen ze dan toch al stiekem met bnet aan het rommelen zijn?Dalyxia schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:56:
[...]
dat heet lag, eigenlijk is het al 15 december geweest, maar jij hebt een ping van 1900800000ms en daardoor lijkt het alsof het nu nog 23 november is voor jouw
Dalyxia schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:56:
[...]
dat heet lag, eigenlijk is het al 15 december geweest, maar jij hebt een ping van 1900800000ms en daardoor lijkt het alsof het nu nog 23 november is voor jouw
Tja nu blizzard zo lang blijft wachten met 1.13 word het wel vervelend. Ik had ondertussen wel verwacht dat de patch/reset er zou zijn. De economie is in ieder geval aardig verneukt.
Heeft geen signature.
Tja ach die economie lag na 2 weken al bijna compleet plat want binnen 3-5 dagen na zo'n aankondiging zijn alle prijzen al minstens gehalveerd. Desalniettemin erg zonde maar zoals ik al vaker gezegd heb.. een reset en de patch later had van mij ook prima gemogendommerick schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:17:
Tja nu blizzard zo lang blijft wachten met 1.13 word het wel vervelend. Ik had ondertussen wel verwacht dat de patch/reset er zou zijn. De economie is in ieder geval aardig verneukt.
Ik ben mijn eerste fendazon aan het maken omdat ik ongeveer al het andere (iemand nog een bijzondere build die de moeite waard is) al gemaakt/geprobeerd heb.
Nou is fend natuurlijk bugged, dus geen punten in dodge/avoid/evade. Het is twijfelachtig (maar het lijkt er wel op) of fend ook bugged is door hit recovery. Gelukkig werkt het tot nu toe redelijk goed. Een hele specifieke vraag. Ik lees wat over dat fend op één nmy niet goed werkt, omdat de fend cycle dan niet geactiveerd wordt. Alleen is het mij nou niet helemaal duidelijk of het dan alleen om de animatie gaat of ook daadwerkelijk over de hit. Of te wel, doe je met één hit/nmy met fend wel de aangegeven damage of voer je toch gewoon een normale attack (met het verlies van extra dmg/attack rating) uit?
Ik vraag me dit af, omdat dit de overweging bepaalt of ik jab ook max of niet. Als de 1e hit van fend op 1 nmy een normale attack is, dan max ik jab en gebruik ik dat op losse nmy's/bosses.
Nou is fend natuurlijk bugged, dus geen punten in dodge/avoid/evade. Het is twijfelachtig (maar het lijkt er wel op) of fend ook bugged is door hit recovery. Gelukkig werkt het tot nu toe redelijk goed. Een hele specifieke vraag. Ik lees wat over dat fend op één nmy niet goed werkt, omdat de fend cycle dan niet geactiveerd wordt. Alleen is het mij nou niet helemaal duidelijk of het dan alleen om de animatie gaat of ook daadwerkelijk over de hit. Of te wel, doe je met één hit/nmy met fend wel de aangegeven damage of voer je toch gewoon een normale attack (met het verlies van extra dmg/attack rating) uit?
Ik vraag me dit af, omdat dit de overweging bepaalt of ik jab ook max of niet. Als de 1e hit van fend op 1 nmy een normale attack is, dan max ik jab en gebruik ik dat op losse nmy's/bosses.
[ Voor 11% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 30-11-2009 13:49 ]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
In dit topic lees ik dat je beter Jab kan gebruiken tegen single enemies:
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=518764
Zie de post van Flayed One op 13-12-2006, 12:07
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=518764
Zie de post van Flayed One op 13-12-2006, 12:07
Ohja en hier nog een guide van diezelfde Flayed One:
http://diablo.incgamers.c...460019&highlight=mellezon
http://diablo.incgamers.c...460019&highlight=mellezon
Ah gaaf. Die eerste topic had ik al doorgelezen, maar dat was een beetje tegenstrijdig. Die tweede (guide) is erg prettig. Je hebt toch zat skill punten over, dus jab maxen is geen probleem
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Patch 1.24c
--------------------------------------------------------------------------
FIXES
- Fixed a problem with the "Chapter Six: The Culling" human campaign map
that was preventing it from loading.
- Fixed an issue that allowed JASS functions to return incorrect values
under certain conditions.
- Fixed an issue that caused the TriggerEvaluate native to return
incorrect values under certain conditions.
- Fixed a minor memory leak when using GroupEnum natives.
- Fixed a crash when using the CreateImage native on PPC Mac.
- Updated Mac World Editor to work with recent JASS changes.
update van warcraft3, dus ze zijn nog steeds met die kut security leak bezig, gok dat we daarom nog steeds niks horen van 1.13
--------------------------------------------------------------------------
FIXES
- Fixed a problem with the "Chapter Six: The Culling" human campaign map
that was preventing it from loading.
- Fixed an issue that allowed JASS functions to return incorrect values
under certain conditions.
- Fixed an issue that caused the TriggerEvaluate native to return
incorrect values under certain conditions.
- Fixed a minor memory leak when using GroupEnum natives.
- Fixed a crash when using the CreateImage native on PPC Mac.
- Updated Mac World Editor to work with recent JASS changes.
update van warcraft3, dus ze zijn nog steeds met die kut security leak bezig, gok dat we daarom nog steeds niks horen van 1.13
deaud moet dat kutspel.
Zei het al tijden.. ze werken maar minimaal aan de patch en zoals ik ook al zo vaak heb gezegd konden ze beter gewoon alle tijd uitrekken voor én de WC3 patches én de 1.13 patch maar wel alvast de ladder resetten!
Stond overigens ook duidelijk in de laatste update:
psychoclown schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:53:
Update 1.13 - 19-11-'09
welke COncerns hebben ze dan tbt de increased stash size??? dat heb ik ff gemist dan ofzopsychoclown schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:28:
Zei het al tijden.. ze werken maar minimaal aan de patch en zoals ik ook al zo vaak heb gezegd konden ze beter gewoon alle tijd uitrekken voor én de WC3 patches én de 1.13 patch maar wel alvast de ladder resetten!
[...]
Grotere stash is grotere serverload. Blijkbaar is die serverload te groot en halen ze het alsnog weer eruit.Dalyxia schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:58:
[...]
welke COncerns hebben ze dan tbt de increased stash size??? dat heb ik ff gemist dan ofzo
Dat hebben ze in vorige updates al eens gemeld
Kortom, voorzover we weten zit er alleen een respec systeem in die op meerdere manieren 'aangesproken'(?) kan worden...
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 02-12-2009 17:00 ]
dus ipv 94 mules met hun stash vol heb je dan 1 char met 94 stash tabbladen (zoals in plugy) wat is daar meer serverload aan??psychoclown schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:59:
[...]
Grotere stash is grotere serverload. Blijkbaar is die serverload te groot en halen ze het alsnog weer eruit.
Dat hebben ze in vorige updates al eens gemeld
Kortom, voorzover we weten zit er alleen een respec systeem in die op meerdere manieren 'aangesproken'(?) kan worden...
94 mules x 30 items waarvan er maar 1 geladen kan worden (dus 30 items) ipv 1 mule met 94x30 items die in 1x geladen moet worden. Ik snap ze welDalyxia schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:06:
[...]
dus ipv 94 mules met hun stash vol heb je dan 1 char met 94 stash tabbladen (zoals in plugy) wat is daar meer serverload aan??
Precies en gezien Diablo 2 en de bnet code nogal veroudert is kan ik me goed voorstellen dat het problemen oplevert met een te grote stash.Pheno79 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:27:
[...]
94 mules x 30 items waarvan er maar 1 geladen kan worden (dus 30 items) ipv 1 mule met 94x30 items die in 1x geladen moet worden. Ik snap ze wel
laat ze dan ipv 94 tabbladen, 3 tabbladen doenpsychoclown schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:51:
[...]
Precies en gezien Diablo 2 en de bnet code nogal veroudert is kan ik me goed voorstellen dat het problemen oplevert met een te grote stash.
nou, ik begrijp niet wat ze nou zeuren, ten eerste is de helft van de d2 spelers nu afgehaakt door het lange wachten op de ladder reset, dus ze kunnen nu iig de stash al een keer zo groot maken
Dat doen ze niet want dat is al teveel.Dalyxia schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:57:
[...]
laat ze dan ipv 94 tabbladen, 3 tabbladen doen
nou, ik begrijp niet wat ze nou zeuren, ten eerste is de helft van de d2 spelers nu afgehaakt door het lange wachten op de ladder reset, dus ze kunnen nu iig de stash al een keer zo groot maken
De grotere stash size zou 12x12 zijn 144 sqs dus in vergelijking met de oude die 6x8 was 48 sqs dus.
Om je nog een beter beeld te geven 12x12 is iets groter dan een vendor screen (2 in de hoogte en 2 in de breedte)
En dan doen ze een reset en worden droprates van sommige items ineens vet verlaagd/verhoogd.
(of toegevoegde items /sets die andere items niets waard maken)
Hebben ze als nog veel gezeur en boze mensen.
Maar ze hadden inderdaad wel beter hun mond kunnen houden over reset.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 244403 op 02-12-2009 22:27 ]
Ja of gewoon de reset moeten doen en zeggen van 'jongens we hebben problemen met WC3 die prioriteit hebben, we resetten de ladder en de patch komt met de tijd' was er veel minder gezeur geweest en kon je tenminste fatsoenlijk spelen/traden..Anoniem: 244403 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:26:
En dan doen ze een reset en worden droprates van sommige items ineens vet verlaagd/verhoogd.
Had het heel veel uit gemaakt denk je?
Dan heb je nog genoeg mensen die niet gaan spelen omdat ze toch weten dat op een gegeven moment er weer een reset is.
Sowieso moeten ze zo'n bericht pas 1 a 2 maanden van tevoren uitgeven vind ik, als zeker is dat de patch al bijna klaar is en snel uit komt.
Lijkt me dat zoiets wel vantevoren te voorzien is als je met de ontwikkeling bezig bent.
Aan de andere kant snap ik ze ook wel een beetje, denk dat weinig mensen nog "genoeg" betalen voor diablo aangezien je diablo + lod keys voor 6$ kan kopen.
Op dit moment is het denk ik vooral nog up als PR.
Dan heb je nog genoeg mensen die niet gaan spelen omdat ze toch weten dat op een gegeven moment er weer een reset is.
Sowieso moeten ze zo'n bericht pas 1 a 2 maanden van tevoren uitgeven vind ik, als zeker is dat de patch al bijna klaar is en snel uit komt.
Lijkt me dat zoiets wel vantevoren te voorzien is als je met de ontwikkeling bezig bent.
Aan de andere kant snap ik ze ook wel een beetje, denk dat weinig mensen nog "genoeg" betalen voor diablo aangezien je diablo + lod keys voor 6$ kan kopen.
Op dit moment is het denk ik vooral nog up als PR.
Er zullen wel veel mensen zijn afgehaakt, maar dat is ook begrijpelijk. Wat ze nu doen is D2 in de kou laten staan. Had of niets gezegd, of had zoals hier al eerder gezegd is, de ladder dan iig gereset.Dalyxia schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:57:
[...]
laat ze dan ipv 94 tabbladen, 3 tabbladen doen
Want dit lijkt wel op patch 1.10, zo lang het nu duurt
Precies en als je het PTR forum eens bekijkt zie je ook erg veel lui die ook vragen om gewoon een reset.Pheno79 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 05:39:
[...]
Er zullen wel veel mensen zijn afgehaakt, maar dat is ook begrijpelijk. Wat ze nu doen is D2 in de kou laten staan. Had of niets gezegd, of had zoals hier al eerder gezegd is, de ladder dan iig gereset.
Want dit lijkt wel op patch 1.10, zo lang het nu duurtEn toen kwam er toch heel wat meer bij dan nu (is er nog iets over wat ze WEL gaan doen en rigoreus spannend is?). Synergies hebben die 1.10 patch toen heel lang laten duren, plus de hoeveelheid mensen die op die patch werkte
Maakt niet uit of mensen weer kappen na een korte ladder periode het is nog altijd vele malen beter dan een meer dan dode economy. Verder hadden ze (zoals ik nu al wel 100x heb gezegd maar niemand schijnt te lezen
Dit topic is gesloten.