Vicariously I live while the whole world dies
Precies en we weten dus alleen dat ze een respec systeem hebben geïntroduceerd die op meerdere manieren aangesproken kan worden. Ik neem aan dat ze dit tijdens het testen van de server load met de stash size ook wel goed inhouse getest hebben en dus zou een PTR niet nodig zijn.Vicarious schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:18:
Als ze toch niks wijzigen is een PTR ook onzin. Concreet is er dus nog niets bekend:
- Niet bekend wat ze gaan wijzigen
- Niet bekend wanneer en of PTR gaat komen.
- Niet bekend wanneer patch gaat komen
- Niet bekend of er uberhaupt nog wel aan gewerkt wordt of dat iedereen aan de Warcraft 3 zit
Communicatie (Y)
In het ideale geval zal dit dus zo'n 2-3 weken schelen maar het is dus nog wel de vraag wat ze nou eigenlijk allemaal aan het doen zijn en of de WC3 patches nu weer prioriteit zijn (in de laatste update was er sprake van hervattingen met het 1.13 werk).
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 244403
Dan gaat toch bijna niemand spelen meer en dat is maybe wel hun bedoeling ook.
“We traveled for an eternity...” - Marius
Travel no longer my friends - the Diablo II 1.13 Public Test Realm is LIVE!
Q: How do I begin testing on the PTR?
A: When you start Diablo II change your Battle.net gateway to “ClassicBeta”. When you log in the 1.13 patch will be applied to your game and you can begin testing the changes made in the patch. Since it's a new realm you'll need to create a new account.
Q: I don't see the ClassicBeta realm in my gateway list!
A: Log into one of the other gateways first, then back out and the classicbeta realm will appear.
Q: What if I want to play the normal game again?
A: Simply choose any of the other (non-PTR) gateways. Your game will be reverted to version 1.12 and you’ll be able to play on the live realms as normal.
Q: Where are my characters?
A: The PTR realm is separate from the live realms so your current characters aren’t carried over. You’ll need to create a new character to begin testing. But, cheats are enabled and you may use the following cheats by typing them into chat while in a game:
Gold # - Will provide the amount of gold specified
Level # - Will increase your level to the number specified
Waypoints 1 - Will activate all waypoints. You must still reach an act before that act’s waypoints will be unlocked with this cheat.
Q: What happens to my characters once the PTR testing period ends?
A: They remain on the PTR realm to be removed once the test ends. Characters on the PTR realm won’t transfer to the normal realms.
Q: How long with the PTR run for?
A: As long as we deem necessary to ensure the patch and changes are solid.
Q: Where can I give feedback and what kind of feedback do you want?
A: All 1.13 PTR feedback and bug reports should ONLY be posted in the Diablo II Test Realm Forum here: http://forums.battle.net/...forumId=20601702&sid=3000
• All post should have a subject line that clearly describes the bug or feedback being given
• Use the search feature to ensure a thread doesn’t already exist before posting
• When reporting a bug include as much information as you can, including steps to reproduce it if possible
• Any non-constructive posts may be deleted and the poster’s privilege to post revoked
• This is a chance for you to ensure the 1.13 patch includes changes and balance tweaks that you think would lead to a better overall experience. Getting the information to us in a clear and logical way helps us understand your view and makes it easier for us to collect feedback for any potential updates to the 1.13 patch before release.
--------------------------------------------------------------------------
- Patch 1.13
A new Mystery has been revealed!
- Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again,
that a series of new and challenging tests await you! The answer lies
within Diablo's Bosses, which span across the world from the Den of Evil
to the Throne of Destruction...
Major Bugs
- Fixed an item dupe bug.
- Video improvements for Intel Mac machines with OS 10.5 or greater.
Minor Bugs
- Uber Mephisto now checks for both Uber Baal and Uber Diablo to be killed before spawning summoned minions (Before he would only check for Uber Baal).
- The game will no longer stop and then restart the game music after the window loses and then regains focus.
- Fixed an issue where the game window would minimize when running in windowed mode when it lost focus.
- Fixed an issue where the game window wouldn't center properly when it was created.
Specific changes/improvements
- Respecialization is now possible! Completing the 'Den of Evil' quest will now additionally reward 1 free respec which can be saved. Players who have already completed this quest should receive 1 free respec in Hell difficulty.
- Increased the drop rate of high runes.
- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users).
- Some rare drop items now have an orange color. i.e. Runes and items required for Uber Tristam.
- Modified the gold bank limit to be a flat cap not bound by level.
- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
- Removed the requirements to create a hardcore character.
- Greatly reduced the explosion damage dealt by Fire Enchanted monsters.
- Uber Mephisto and Uber Baal's summoned minions no longer give experience.
- Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse.
- Hellfire Torch Firestorm proc rate has been reduced to 5%.
- Users can now toggle the display of text over the Health and Mana globes by clicking on the bottom area of each orb.
- Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.
- When creating a single player game, pressing the 'Enter' key now automatically creates a Hell difficulty game if possible.
- When creating a game, each difficulty button is now bound to a unique key: Normal 'R', Nightmare 'N', and Hell 'H'.
- The 'Enter Chat' Button in the battle.net waiting room is now bound to the 'Enter' key.
- Added the windows system buttons to the game window (MIN, MAX, CLOSE).
- Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
- Added support for '-sndbkg' command line switch. This enables sound in background.
- Added support for '-nosound', '-window', and '-windowed' command line options.
Revised Skill balance for Player Character classes
Amazon
-Immolation Arrow - Increased radius of Explosion effect by 33% and Immolation effect by 50%.
-Immolation Arrow - Explosion effect damage increased by 20%.
-Immolation Arrow - Increased base duration by 33%.
Assassin
-Shadow Master - Increased resistance range per point from 5-80 to 5-90.
Barbarian
-Whirlwind - Reduced initial mana cost by 50%.
-Masteries - Changed critical strike chance from 0-25 to 0-35.
Paladin
-Blessed Hammer - No longer ignores resistances of undead and demons.
Druid
-Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks.
-Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point.
-Shockwave - Synergy from Maul adds 5% damage per point.
Necromancer
-Blood Golem - Removed negative shared life effect (player no longer loses life when golem takes damage).
-Corpse Explosion - Increased base damage dealt from 60% - 100% to 70% - 120% of corpses health.
-Poison Nova - Increased base damage by 15%.
Sorceress
-Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth.
-Blaze - Synergy receives 2% damage per point of Firewall and 4% per point of Warmth.
-Hydra - Increased base damage by 15% per rank.
-Hydra - Increased base speed of Hydra projectile.
-Hydra - Reduced cooldown by 25%.
-Lightning Mastery - Reduced overall effect by 15%.
Alleen: niet gedacht dat ik het ooit zou gaan zeggen, maar ik denk dat ik Iron Maiden ga missen
edit: verder goede changes. Ben vooral enthousiast over Fire Enchanted dmg reduced (FE bug in nightmare weg zo?), Blessed Hammer die geen magic immunity meer negeert bij undead (precies wat ik wilde) en het versterken van Hydra en Immolation Arrow. Jammer vind ik het nog verder versterken van Corpse Explosion
edit2: hellfire torch is ook gefixed zie ik, awesome. Wel jammer dat we niet meer kunnen UT-levelen, daar gaat ons plan om rijk te worden.
[ Voor 58% gewijzigd door Vicarious op 10-12-2009 23:24 ]

Dan word choas nu ook een makkie.
Ze hadden blessed hammer wel wat meer mogen nerfen

Worden de imba items nog aangepast? Anders is het nog steeds kut eigenlijk
High Runes drop rate omhoog? Zeker geen goede beveiliging voor dupen kunnen maken...
- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users).
Wat bedoelen ze hier precies mee?
op een 1920x1200 kan je maximaal 1600x1200 draaien?
[ Voor 74% gewijzigd door Sinned123 op 10-12-2009 23:30 ]
Vergis je niet, er zijn best veel magic immunes. Die kunnen hammerdins nu dus niet meer doodkrijgen, ook niet als ze undead zijn.DNS666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:26:
Ze hadden blessed hammer wel wat meer mogen nerfen
Ja. Dan kun je dus Windowed spelen zodat je scherm niet onwijs breed getrokken wordt.DNS666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:26:
Wat bedoelen ze hier precies mee?
op een 1920x1200 kan je maximaal 1600x1200 draaien?
[ Voor 23% gewijzigd door Vicarious op 10-12-2009 23:33 ]
Vooral die allerlaatste slaat nergens op, dat werkt nu ook al...- Respecialization is now possible! Completing the ‘Den of Evil’ quest will now additionally reward 1 free respec which can be saved. Players who have already completed this quest should receive 1 free respec in Hell difficulty.
- Increased the drop rate of high runes.![]()
- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.![]()
- Removed Oblivion Knight’s Iron Maiden curse.![]()
![]()
- Users can now toggle the display of text over the Health and Mana globes by clicking on the bottom area of each orb.
- Added support for '-nosound', '-window', and '-windowed' command line options.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja snap ik, maar met een pala is dat wel makkelijk op te lossen eigenlijk.Vicarious schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:30:
[...]
Vergis je niet, er zijn best veel magic immunes. Die kunnen hammerdins nu dus niet meer doodkrijgen, ook niet als ze undead zijn.
Solo UT zit er niet meer in denk ik, dus dat is wel een voordeeltje.
Was hydra trouwens een aantal patches eerder niet generfed?
Op zich wel ok dat weinig gebruikte skills nu wat extra damage krijgen, misschien dat ze nu wel viable zijn.
Ik mis toch echt wel het begin van diablo waar je echt met een team alles moest doen.
Ja ik ben ook erg verrast en het komt op een goede timing want ik begon mijn zin al te verliezen..Vicarious schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:21:
WOW! Ik ben serieus impressed en denk dat ik wat woorden moet gaan terugnemen.
edit2: hellfire torch is ook gefixed zie ik, awesome. Wel jammer dat we niet meer kunnen UT-levelen, daar gaat ons plan om rijk te worden.
Krijg weer helemaal zin om ons plannetje te uitvoeren en ondanks dat we niet meer kunnen UTrunnen zijn er nog genoeg manier hoe we het wel kunnen (zeker in het begin) met oa. runecuben
Dat zal nog steeds kunnen want een hdin solo-ed normaal gesproken niet een UT daarvoor zijn de smiters uitgevondenDNS666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:36:
[...]
Ja snap ik, maar met een pala is dat wel makkelijk op te lossen eigenlijk.
Solo UT zit er niet meer in denk ik, dus dat is wel een voordeeltje.
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 10-12-2009 23:40 ]
Nu maar hopen dat het nog werkt met bestaande characters..
Grapje zeker?
Volgens de patchnotes zal dit dus werkenAngeloonie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:42:
Die respec optie is briljant, daar zat ik echt op te wachtenKan ik mijn characters weer goed maken.
Nu maar hopen dat het nog werkt met bestaande characters..
[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 10-12-2009 23:44 ]
Anoniem: 303530
kan je die ook mulen?
psychoclown schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:43:
[...]
Grapje zeker?Cuben van runes tot hogere runes en gezien wij vanaf Classic zullen beginnen kun je massive chars rushen voor hellforge quests. We willen proberen de eersten te zijn met legale runewords en die flink verpatsen. Kan je wel flink mee verdienen
[...]
Volgens de patchnotes zal dit dus werken

Maar de high runes hebben hogere droprate, rune's worden minder waard dus.
Bovendien zijn ze early early game minder waard toch?
Als er eenmaal wat elite's gevonden zijn, worden ze meer waard?
als dupen wat tegengegaan is, is een hogere droprate van high runes wel zo leuk. Anders heb je in de hele ladder 1 iemand die BotD kan maken, dat lijkt me ook weer niet de bedoeling.DNS666 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 00:00:
[...]
oh gewoon rune's uppen.
Ik heb ervaring in het spelen met Mu Online (user, game master, admin) maar hoe je het draait of keert, Diablo is echt wel de root van de meeste (mmo)rpg games.
Ik heb momenteel een Barbarian lvl 10 (single player) en ik moet zeggen dat ik het een echt tof spel vind. Gelukkig zijn er veel dingen ongeveer het zelfde als de meeste rpg maar toch is Diablo toch net iets anders. Ik hoop dat de leercurve van de game niet te steil is
Ondertussen heb ik al een paar vraagjes waar ik toch net niet het antwoord op vond als wat ik wou.
Wat voegt de LoD Expantion nu effectief to aan de game? Is het de moeite waard om het (direct) te kopen of kan dit evengoed nog wachten tot wanneer je een bepaald level/quest hebt bereikt?
lightning sorcs zijn ook generfed
klinkt als een goeie update
iemand al enige idee wat die nieuw event is en wat je ervan krijgt???
Misschien krijg je nu random zomaar Dclone? zonder eerst 120 sojs te hoeven verkopen?
[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 11-12-2009 01:41 ]
Je krijgt een vijfde act en 2 nieuwe speelbare classes: de assassin en de druid. Het voegt dus zowel direct als op de wat langere termijn iets aan je game toe.misterdoom schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 01:22:
Wat voegt de LoD Expantion nu effectief to aan de game? Is het de moeite waard om het (direct) te kopen of kan dit evengoed nog wachten tot wanneer je een bepaald level/quest hebt bereikt?
Als je online gaat spelen zou ik zeker zorgen dat je ook LoD hebt, want classic wordt nog door weinig mensen gespeeld.
edit: ohja, en er is een shitload aan nieuwe, goede items. Charms, runes, jewels zijn toegevoegd bijvoorbeeld...
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 11-12-2009 02:23 ]
DalPTR voor de softcore pussies zoals ik
heb al een shael en ral rune
ben direct weer verslaafd als te zien aan de tijd
Precies en de bestaande chars krijgen er dus eentje van hell.Angeloonie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:46:
3x per char lijkt me dus, normal, nightmare, hell. En nee, die kan je niet mulen omdat het een menuoptie is bij Akara.
Nee dan zijn ze juist meer waard.. Is ook vrij logisch want early game zijn er nog vrijwel geen high runes of goede runewords en de rijke gasten dokken er dan vies veel voor.DNS666 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 00:00:
[...]
oh gewoon rune's uppen.
Weet nog goed dat er vorig jaar op de reset een van de eerste high roll enigma's en hoto's voor bijna 1k fg van de hand gingen. Voor zulke bedragen wil ik wel elke avond xx chars door classic rushen en hf farmen
Precies en ze worden niet minder waard dan met het dupen het geval was.Vicarious schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 00:13:
[...]
als dupen wat tegengegaan is, is een hogere droprate van high runes wel zo leuk. Anders heb je in de hele ladder 1 iemand die BotD kan maken, dat lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Als dat nu uitgesloten is of flink bemoeilijkt dan zijn er niet zo massaal veel hr's meer in korte tijd op de ladder en dus hebben ze langer een hogere waarde.
Doen, voegt echt veel aan de game toe als je het mij vraagt, items, 2 chars, act 5, runes, runewords etcmisterdoom schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 01:22:
Zoals ik de omschrijving lees denk ik niet dat er een Dclone random zal spawnen.Dalyxia schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 01:40:
iemand al enige idee wat die nieuw event is en wat je ervan krijgt???
Misschien krijg je nu random zomaar Dclone? zonder eerst 120 sojs te hoeven verkopen?
Er staat ook expliciet bij vermeld dat het over alle Diablo bosses gaat dus mijn vermoeden is dat bosses nu ook als superunique kunnen spawnen en daarmee uitdaging bieden en een verhoogde dropchance.

IM weg is nog minder party play. FE was tot zo ver ik weet geen damage bug maar gewoon een 1 hitkill bug omdat de damage fout berekend wordt, maar wie weet.
Geen change in PK wat jullie SC spelers niet op valt ofc maar het eerste is waar ik naar zoek, of heb ik daar nu 3x overheen gelezen? Beetje skill balance en fix zat er aan te komen nothing special. Paladin blijft kansloos de lead class zonder enige nerf, ja no longer ignores resistance,... lets be honest hoeveel nieuwe grote problemen gaat dat nou geven
Zijn jullie nou serieus onder de indruk van de patch? Ik denk dat ik niet veel verder dan untwinked ga. Misschien nu de huidige untwinked GoT party niet op gang komt een PTR party doen HC? En wanneer de patch stopt beginnen we gewoon opnieuw met echte 1.13 en reset
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 303530
ach, het is tenminste iets...
Had sowieso vrijwel geen vertrouwen meer in de patch dus het valt me helemaal mee zeker omdat ik er dus zoveel goede changes tussen zie zitten.
Zitten wel wat vreemde changes in zoals de magere nerf van de hdin en de boost van CE.. maar ik denk dat het al een flink stuk zal helpen.
Hopelijk duurt de PTR niet zolang dan kunnen we in de kerstvakantie misschien nog wel beginnen met de reset
Had iemand gevonden op een andere site en op Diii gepost:
There are four new items to be found: Twisted Essence of Suffering(Andy/Duriel) Charged Essense of Hatred(Meph) Burning Essence of Terror(Diablo) Festering Essence of Destruction(Baal) Found at random at the Hell Bosses in the brackets. Once you have one of each, cube them to get a Token of Absolution Which allows you to respec both stats and skills on right click.
[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 11-12-2009 09:52 ]
Nou nou, dat heeft geduurd--------------------------------------------------------------------------
- Patch 1.13
Verrassend. Not.A new Mystery has been revealed!
- Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again,
that a series of new and challenging tests await you! The answer lies
within Diablo's Bosses, which span across the world from the Den of Evil
to the Throne of Destruction...
Major Bugs
Zo, nu al? En alle tig andere?- Fixed an item dupe bug.
Als ze nu eens zeggen wat de improvements zijn, ik had namelijk geen problemen....- Video improvements for Intel Mac machines with OS 10.5 or greater.
Minor Bugs
Maakt het gemakkelijker dus. jammer.- Uber Mephisto now checks for both Uber Baal and Uber Diablo to be killed before spawning summoned minions (Before he would only check for Uber Baal).
Support, eindelijk!- The game will no longer stop and then restart the game music after the window loses and then regains focus.
- Fixed an issue where the game window would minimize when running in windowed mode when it lost focus.
- Fixed an issue where the game window wouldn't center properly when it was created.
Specific changes/improvements
Gooi m'n haar los...- Respecialization is now possible! Completing the 'Den of Evil' quest will now additionally reward 1 free respec which can be saved. Players who have already completed this quest should receive 1 free respec in Hell difficulty.
Nou ja, die was dan ook belachelijk laag.- Increased the drop rate of high runes.
Nou ja, mooi, meer niet.- Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users).
- Some rare drop items now have an orange color. i.e. Runes and items required for Uber Tristam.
- Modified the gold bank limit to be a flat cap not bound by level.
WTF? Eindelijk dingen die gaming skill boven domme kippen staan, gaan ze de vijand nerfen- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
- Uber Mephisto and Uber Baal's summoned minions no longer give experience.
- Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse.
Ubertrist is wel een goed iets, an sich.
Had het er af gehaald, dat ding triggered alleen disconnects.- Hellfire Torch Firestorm proc rate has been reduced to 5%.
Oh, nu ga ik het spel weer installeren. Dit overtuigt me- Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.
Ok.- When creating a single player game, pressing the 'Enter' key now automatically creates a Hell difficulty game if possible.
- When creating a game, each difficulty button is now bound to a unique key: Normal 'R', Nightmare 'N', and Hell 'H'.
- The 'Enter Chat' Button in the battle.net waiting room is now bound to the 'Enter' key.
- Added the windows system buttons to the game window (MIN, MAX, CLOSE).
- Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
- Added support for '-sndbkg' command line switch. This enables sound in background.
Give me the goodies!Revised Skill balance for Player Character classes
Oh. Ja. Uhm, impale? Fence? Of zijn dat geen bugs?Amazon
-Immolation Arrow - Increased radius of Explosion effect by 33% and Immolation effect by 50%.
-Immolation Arrow - Explosion effect damage increased by 20%.
-Immolation Arrow - Increased base duration by 33%.
Mja, dood ging ze toch al niet.Assassin
-Shadow Master - Increased resistance range per point from 5-80 to 5-90.
Tja.Barbarian
-Whirlwind - Reduced initial mana cost by 50%.
-Masteries - Changed critical strike chance from 0-25 to 0-35.
End of the hammerdin reign._O_Paladin
-Blessed Hammer - No longer ignores resistances of undead and demons.
Oh nee, nu moeten ze alleen wat langer staan
Waarom geen fixes voor de bugged sanctuary, charge? En een leuker effect op conversion?
Ik heb nooit problemen met een shocker gehad, maar meer damage is leuk. Onnodig.Druid
-Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks.
-Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point.
-Shockwave - Synergy from Maul adds 5% damage per point.
Ja, maak het nog meer pussy....Necromancer
-Blood Golem - Removed negative shared life effect (player no longer loses life when golem takes damage).
-Corpse Explosion - Increased base damage dealt from 60% - 100% to 70% - 120% of corpses health.
-Poison Nova - Increased base damage by 15%.
Zolang alles zo ongeveer fire immune is op hell schiet dit niet op. Leuk dat Blaze een bonus krijgt, maar had er een slowdown voor vijanden die er in gaan lopen gedaan...een soort chill effect.Sorceress
-Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth.
-Blaze - Synergy receives 2% damage per point of Firewall and 4% per point of Warmth.
-Hydra - Increased base damage by 15% per rank.
-Hydra - Increased base speed of Hydra projectile.
-Hydra - Reduced cooldown by 25%.
-Lightning Mastery - Reduced overall effect by 15%.
Lightening mastery: care, nou doe je 40k damage ip 46k
Overall: ze maken de game voor pussies. En geen uberexping meer.
[ Voor 114% gewijzigd door Pheno79 op 11-12-2009 10:23 ]
Zijn dus nog 3 plekken over voor actieve diablo-ers die actief willen zijn op jsp met de aankomende reset
Tevens een event aangemaakt voor de SCL reset voor Guild members.
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 11-12-2009 10:15 ]
Ben het volledig met Daves en Pheno eens dat de veranderingen vies tegenvallen, zeker vanuit HC optiek.
* Geen skill-fixes (zoals Pheno aangeeft), dus geen uitdaging om nieuwe builds te proberen.
* Hammerdins waren en blijven voor pussies.
* Nog minder uitdaging om HC te spelen (skills not needed)
* nog steeds Firestorm (ja, 5% kans triggered erg vaak met Strafe)
Geen flauw idee waarom iemand hier enthousiast van zal worden (buiten het feit dat de ladder eindelijk wordt gereset).
Nee, ze zijn duidelijk bezig het toegankelijker te maken voor het grote publiek, om zo meer potentiele D3 spelers erbij te krijgen. Een freak als ik zal de schouders ophalen en verder gaan met andere games
Demon's Souls is bv echt voor diehards
Mits de world event toffer is geworden (al vermoed ik dat ze uberdia gewoon eenvoudiger maken om op te rakelen) zal ik geen moeite doen om te kijken of ze echt zo pussy zijn geweest om IM er uit te halen
Zelfs mijn sacrifice build kan niet doodgaan in 1.13 als ik het zo zie
- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.Vicarious schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:33:
Waarom is het spel precies makkelijker geworden dan? Behalve dan het weghalen van Iron Maiden zie ik niet echt in waardoor het spel nou zoveel simpeler is.
Verder CE damage verhogen, Shadowmaster sterker maken etc.
Waarom straks CoS/Taunt/Confuse etc. ooit gebruiken om Uber-Gloams stil te krijgen? Waarom jezelf tactisch positioneren om buiten FE-bereik te blijven?
En moet zeggen dat ik de veranderingen ook niet echt spannend kan noemen. Dat nieuwe event is wel grappig, maar voor de rest echt niks boeiend, behalve dat ze het nog makkelijker hebben gemaakt. Komop, het is gewoon hetzelfde gebleven, zoals tollo ook al zegt, vele builds blijven onspeelbaar, wrs nog altijd tig lag en dc, wrs nog altijd megaveel duppers, ... Het enige wat is veranderd is dat je nu nog minder dood zal gaan en dat je niet meer kan ubertristen(wat wel goed is). Jammer maar helaas.
Oh zijn WilloWisps gloams, dat wist ik niet... ik dacht dat dat van die bloedzuigende dragonfly dingen waren, my bad. Da's inderdaad een wijziging die ze beter niet hadden kunnen doen.tollo71 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:52:
[...]
- Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
Verder CE damage verhogen, Shadowmaster sterker maken etc.
Waarom straks CoS/Taunt/Confuse etc. ooit gebruiken om Uber-Gloams stil te krijgen? Waarom jezelf tactisch positioneren om buiten FE-bereik te blijven?
Met die FE-actie hoopte ik eigenlijk dat die nightmare FE-bug weg zou zijn, die slaat namelijk nergens op. Op die manier een gekunstelde uitdaging creeren is voor mij namelijk niet de manier. Buiten die bug heb ik namelijk nog nooit last gehad van Fire Enchanted. Cold Enchanted doet me altijd meer pijn met die frost nova ring.
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 11-12-2009 14:36 ]
Minder meph minions in ubertrist (eerst dia en baal doden ipv alleen baal).Vicarious schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:33:
Waarom is het spel precies makkelijker geworden dan? Behalve dan het weghalen van Iron Maiden zie ik niet echt in waardoor het spel nou zoveel simpeler is.
Gloams en stygs zijn poep geworden.
De skillnerfs zijn niets anders dan secondes die je kwijt bent om iets neer te leggen (gezien de insane 10K+ damage van een lightsorc of hammerdin).
Om maar niet te spreken over CS, zonder IM is daar echt geen spanning te beleven
Idem voor Worldstone en de andere plekken waar die knights voorkomen.
Met deze patch zijn juist alle spanningen weggehaald. Of vind je uberizu zoeken en killen met deze patch echt eng met een smiter? Alle melee chars hebben nu vrij spel, zo zonder IM. Saaaaaaaaiiiii.
Ik focuste me meer op wat irritante dingetjes die eruit zijn gehaald zoals minimaliseren van je window bij focusverlies, torchprobleem (zal nu al een stuk minder DC's opleveren, gemiddeld 1x per vijf fury-aanvallen nu) en mogelijk opgeloste FE-bug. Maar jullie hebben inderdaad gelijk als jullie zeggen dat het zo makkelijker is. Al vind ik die ubertrist minions niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dat pak je toch altijd op dezelfde manier aan waardoor het relatief eenvoudig is om die torch te vangen.
Ik heb het hem nooit zien doen. Alleen de knights die zo af en toe stiekem in een hoekje stonden. Ook dat probleem is dus weg.Vicarious schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:20:
Btw, er staat alleen dat Iron Maiden van Oblivion Knights af is gehaald. Kan Baal zelf in de Throne Room niet ook nog Iron Maiden casten?
Nee, deze patch laat ik aan me voorbij gaan. Jammer, ik hoopte toch stiekem dat ze me terug konden lokken door wat toffe feautures zoals:
- hell++ voor hardcore
- fixes voor de minst gebruikte (en meest gebuggede) skills
In plaats daarvan maken ze het juist te makkelijk, no fun in that....
Pin je er niet op vast maar volgens mij slaat dat op de respec mogelijkheid.tollo71 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:17:
Die nieuwe 'Special Events' moeten wel erg spectaculair worden wil ik terugkomen in D2.
Inkoppen dan maar:psychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:33:
Ben er wel blij mee, genoeg leuke changes en tja dat sommige dingen makkelijker zijn geworden.. boeiend IM was niks spannend aan (op SCL tenminste) en hooguit irritant. Denk dat we allang blij moeten zijn dat er een patch is want welke game krijgt 10 jaar na de release nog een patch met 'minor' changes?
Tuurlijk is het prachtig dat ze 10 jaar na dato nog patches uitbrengen, maar dit is een slap excuus om nieuwe spelers te trekken (he, makkelijker, dus toegankelijker) zodat D3 nog meer gehyped wordt.
Zou kunnen maar dat lijkt me wat vergezocht, zijn genoeg mensen (ook op het Diii forum) die naar aanleiding van het horen/zien van Diablo 3 nog eens Diablo 2 herinstalleren of voor het eerst spelen. Lijkt me niet dat de nieuwe generatie gamers over het algemeen minder skilled zijn dan toen wij met Diablo voor het eerst begonnen.Pheno79 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:44:
[...]
Inkoppen dan maar:Ja, maar SCL is sowieso niet spannend.
Tuurlijk is het prachtig dat ze 10 jaar na dato nog patches uitbrengen, maar dit is een slap excuus om nieuwe spelers te trekken (he, makkelijker, dus toegankelijker) zodat D3 nog meer gehyped wordt.
Anoniem: 184982
Ik ga het nu uitproberen!
Yay zo te horen kunnen we ook rekenen op Vraat bij de resetAnoniem: 184982 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:15:
Ik ben zeker enthousiast, snap dat er voor puur HC HC's minder spanning is. Het ziet er naar uit dat vooral alles voor SC beter is geworden en vooral voor HC makkelijker is geworden.
Ik ga het nu uitproberen!
Natuurlijk, al is de server wel down hier atm.psychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:24:
[...]
Yay zo te horen kunnen we ook rekenen op Vraat bij de reset
Klopt dat is heel de dag volgens mij al zo, doe de PTR zelf niet maar zag op het PTR forum ook al een topic vanochtend die daar over gingAnoniem: 184982 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:26:
[...]
Natuurlijk, al is de server wel down hier atm..
Van wat ik gehoord heb kwam het omdat iedereen natuurlijk pure ging gamble. Server kan die shitload natuurlijk niet aan. Ik hoop dat hij vandaag nog komt wat ik wil et graag uitproberen voor ik ga stappen.psychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:31:
[...]
Klopt dat is heel de dag volgens mij al zo, doe de PTR zelf niet maar zag op het PTR forum ook al een topic vanochtend die daar over ging
Name: Vraatjuh
Waarom doet iedereen trouwens zon kut naam, en niet gewoon je standaard naam :x?
had iets leukers verwacht van een nieuw world event... iig iets heel lastigs ipv heel tijdrovend
Dat is maar een gok van kyo he, niet zker volges mij. Al zou dat wel heel erg tegenvallen idd.Dalyxia schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:11:
dus je moet allemaal shizzle vinden en dan cuben en dan kan je je stats respeccen??? en als je dat gedaan hebt, kan je het nog weer doen en nog weer en nog weer?
had iets leukers verwacht van een nieuw world event... iig iets heel lastigs ipv heel tijdrovend
Drive om 1000 verschillende builds te maken is dan wel weg helaas.
Net nu hij nu ook eens in HC kan overleven na deze patchpsychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:24:
[...]
Yay zo te horen kunnen we ook rekenen op Vraat bij de reset
Ik zal de "Verdomme, de xde keer RIP" verhalen missen op HC
Het lijkt bevestigd want Diii heeft ook al van meerdere Diablo spelers opgevangen dat dat de 'andere vorm' van respec mogelijkheid is zoals Bashiok een tijdje terug liet merken.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:18:
[...]
Dat is maar een gok van kyo he, niet zker volges mij. Al zou dat wel heel erg tegenvallen idd.
Drive om 1000 verschillende builds te maken is dan wel weg helaas.
Dus bij deze nogmaals:
[list]
• Twisted Essence of Suffering (Andariel/Duriel)
• Charged Essense of Hatred (Mephisto)
• Burning Essence of Terror (Diablo)
• Festering Essence of Destruction (Baal)
These are dropped randomly by the Act Bosses listed by each item. When a character has one of each, convert them in the Horadric Cube to create a “Token of Absolution.” This item allows you to fully respec your stats and skills.
Verder is al wat meer bekend over de droprate van high runes:
[list]
• Zod : 4x more common
• Cham : 3x more common
• Jah : 3x more common
• Ber : 2.3x more common
• Sur : 2.3x more common
• Lo : 1.77x more common
• Ohm : 1.77x more common
Wat is de uitdaging waar ze het over hebben dan? Elke keer zoeken naar Duriel's tombe omdat die niet meer aangegeven wordt nadat je die 1x verslagen hebt?psychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:55:
[...]
Het lijkt bevestigd want Diii heeft ook al van meerdere Diablo spelers opgevangen dat dat de 'andere vorm' van respec mogelijkheid is zoals Bashiok een tijdje terug liet merken.
Dus bij deze nogmaals:
[list]
• Twisted Essence of Suffering (Andariel/Duriel)
• Charged Essense of Hatred (Mephisto)
• Burning Essence of Terror (Diablo)
• Festering Essence of Destruction (Baal)
These are dropped randomly by the Act Bosses listed by each item. When a character has one of each, convert them in the Horadric Cube to create a “Token of Absolution.” This item allows you to fully respec your stats and skills.
Verder is al wat meer bekend over de droprate van high runes:
[list]
• Zod : 4x more common
• Cham : 3x more common
• Jah : 3x more common
• Ber : 2.3x more common
• Sur : 2.3x more common
• Lo : 1.77x more common
• Ohm : 1.77x more common
De runes is wel aardig, al had ik liever gezien dat ze bv ist en gul droprate bij de hellforge hadden opgeschroefd. De bovenstaande droprateverbeteringen zijn nog erg weinig als ik d2data nog goed op mijn netvlies heb
Ja vooral lame dat het bij nieuwe content staat en later nog eens de respec optie in de lijst.Vicarious schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:01:
Wat lame die essences. Je kan al respeccen bij Akara na de eerste quest, wat is dan nog de toegevoegde waarde van die essences?
Hoorde ook al van menig speler dat dat stukje tekst precies hetzelfde was als bij het pandemonium event in 1.11.
Niet wat dat is gewoon een pure copy/paste van 1.11Pheno79 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:04:
[...]
Wat is de uitdaging waar ze het over hebben dan? Elke keer zoeken naar Duriel's tombe omdat die niet meer aangegeven wordt nadat je die 1x verslagen hebt?
De runes is wel aardig, al had ik liever gezien dat ze bv ist en gul droprate bij de hellforge hadden opgeschroefd. Dit is nog erg weinig als ik d2data nog goed op mijn netvlies heb
De runes vind ik ook wel goed maar de droprate van hf is wat mij betreft al wel goed zo.
Genoeg zat Ists en Guls ervan gehad en met de reset plan ik toch wel een paar accounts (in ieder geval zoveel ik nodig heb voor normaal (houd alles strak gescheiden en heb een apart craft account nodig) te rushen. Als we de eerste kunnen zijn die een high roll hoto op de markt kunnen zetten etc lopen we al snel binnen
hoezo? Duriel is gewoon ff naar arcane gaan om te kijken welk symbool er niet bij staat en dat is de goeie tomb. dat kost niet echt heel veel tijd extraPheno79 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:04:
[...]
Wat is de uitdaging waar ze het over hebben dan? Elke keer zoeken naar Duriel's tombe omdat die niet meer aangegeven wordt nadat je die 1x verslagen hebt?
De runes is wel aardig, al had ik liever gezien dat ze bv ist en gul droprate bij de hellforge hadden opgeschroefd. De bovenstaande droprateverbeteringen zijn nog erg weinig als ik d2data nog goed op mijn netvlies heb
maarre, wat droppen die rakanishu enzo nou dan? want andy meph dia baal droppen dus die essence dingen, maar der is toch iets met rakanishu?
Nou blijkbaar dus niet (zit zelf niet op de PTR) maar zoals ik het eerst las dacht ik dat alle bosses iets speciaals zouden hebben. Misschien dat er wat tweakers, die op de PTR zitten, wat rakanishu runs willen doen dan ben je er snel genoeg achterDalyxia schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:28:
[...]
hoezo? Duriel is gewoon ff naar arcane gaan om te kijken welk symbool er niet bij staat en dat is de goeie tomb. dat kost niet echt heel veel tijd extra
maarre, wat droppen die rakanishu enzo nou dan? want andy meph dia baal droppen dus die essence dingen, maar der is toch iets met rakanishu?
tja, moet ik eerst nog ff naar hell, dan zal ik dat wel een paar keer doen, maar sinds ik in het weekend bijna niet kan gamen (vriendin die dan aan je kop gaat zeuren) kan ik eigenlijk alleen korte stukjes forum lezenpsychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:32:
[...]
Nou blijkbaar dus niet (zit zelf niet op de PTR) maar zoals ik het eerst las dacht ik dat alle bosses iets speciaals zouden hebben. Misschien dat er wat tweakers, die op de PTR zitten, wat rakanishu runs willen doen dan ben je er snel genoeg achter
dus dat wordt hem niet met die PTR denk ik
[ Voor 17% gewijzigd door Dalyxia op 11-12-2009 19:29 ]
Die koop je dan gewoonpeke schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:20:
Iets speciaals? Hmm ... misschien kunnen ze geen bolts en arrows meer droppen, wie weet begint Pheno dan nog eens aan 1.13?
Geïnstalleerd. Vanavond maar nog eens een game avond makenPheno79 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:51:
LoD maakt het spel tig keer toffer, dus daar ga je geen spijt van hebben
En voor €3.48 zijn er weinig dingen waar je wel spijt van kunt hebben
Alles up to date maar ik hoor geen geluid.
ja de muziek alleen maar verder niets van het vechten of praten .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ik draai nu toevallig ook Windows 7 64-bit en vandaag LoD erbij geïnstalleerd maar ik heb hier geen enkel probleem. Ben je zeker dat dit niet toevallig uitstaat ofzo?ravw schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:07:
heeft iemand een oplossing voor het geluid probleem met d2 + lod en Windows 7 (64)
Alles up to date maar ik hoor geen geluid.
ja de muziek alleen maar verder niets van het vechten of praten .
nee alles staat aan maar zal het wel even laten zien ..misterdoom schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:13:
[...]
Ik draai nu toevallig ook Windows 7 64-bit en vandaag LoD erbij geïnstalleerd maar ik heb hier geen enkel probleem. Ben je zeker dat dit niet toevallig uitstaat ofzo?

Zit gewoon met een soundblaster audigy
andere games werken wel gewoon super ..
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 12-12-2009 21:42 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
oke zelfde soundkaart ook want er schijnt inderdaad een probleem te wezen met die sb kaarten ..en lodpsychoclown schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:47:
Misschien kan ik het later wel even voor je testen, ben op dit moment mijn verse W7 x64 install aan het indelen en configureren dus zodra ik alles goed heb en heb getest zal ik het even laten weten
Kunnen jullie mij wat opstarttips geven? Ik heb het nog niet eens geinstalleerd (hoop dat het gaat werken op 7 x64)
even naar configuratie scherm gaan> hardware > dan nieuwe drivers laten zoeken van je soundkaart .. die van mij werden terug gezet naar basis van windows 7 en nu loopt het wel goed ..
JA op Windows 7 gaat het lopen..JapyDooge schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:57:
Ik ben totaal nieuw op Diablo-gebied () maar heb Diablo II + expansion gekocht in de Blizard store
Kunnen jullie mij wat opstarttips geven? Ik heb het nog niet eens geinstalleerd (hoop dat het gaat werken op 7 x64)
draai hier ook 64 bits
[ Voor 40% gewijzigd door ravw op 12-12-2009 22:12 ]
Cleanse the Den of Evil. Lukt dat niet, dan kun je hier om tips vragen. Je eerste char maakt niet zo heel veel uit. Builds e.d. komen later pas, maar als je het pas voor de eerste keer speelt: just enjoy. Het frustrerende cijferjesgeneuzel komt later welJapyDooge schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:57:
Ik ben totaal nieuw op Diablo-gebied () maar heb Diablo II + expansion gekocht in de Blizard store
Tip 1: pak life potions op en gebruik ze indien nodig. Doodgaan en je lichaam ophalen is irritant.
Tip 2: indien je om de magic toer gaat: idem als 1 maar dan voor de mana potions.
Tip 3: pak alle niet vernaggelde items op, verkoop ze. Cracked en low quality laat maar lekker liggen, dat levert niet veel op.
Tip 4: town portal scrolls, your best friend. Dus als je in act 1 zit, je wat geld bij elkaar gesprokkeld hebt: koop een book of town portal en pak voor de rest elke scroll op in het veld als ze mochten vallen.
Tip 5: mercenaries, naast town portals, your best friend. Alleen zijn ze soms nogal eigen willetje. De act 1 zijn aardig, maar act 2 mercenaries geven je al een bonus, door hun aura. Elke act 2 type geeft een ander aura.
Zo, je kunt aan de gang
wat wordt hier nou precies mee bedoeld? _schaam_* Twisted Essence of Suffering (Andariel/Duriel)
* Charged Essense of Hatred (Mephisto)
* Burning Essence of Terror (Diablo)
* Festering Essence of Destruction (Baal)
Zoals ik een pagina of twee terug al zei is dat dus 'het nieuwe event'.RemCOW schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:39:
[...]
wat wordt hier nou precies mee bedoeld? _schaam_
Met andere woorden de andere manier, waar Bashiok het een tijdje geleden al over had, om aan respecs te komen
Ze droppen net als keys maar ik weet niet precies of ze ook dezelfde droprate hebben.
Ik weet in ieder geval wel dat je, net als bij keys, ook meerdere tokens in één drop kunt hebben, zo is er op het bnet forum al een screen van iemand die er 3 tegelijk vond.
Je lichaam ophalen is inderdaad irritant daarom sluit ik het spel af en dan ligt je lichaam aan je voeten als je terug aanmeldPheno79 schreef op zondag 13 december 2009 @ 09:38:
Tip 1: pak life potions op en gebruik ze indien nodig. Doodgaan en je lichaam ophalen is irritant.
lvl 9 iod nu, en gear aan het zoeken. son to be tristing again
edit
oh, *kwhc weer, aangezien die weer is vrijgegeven
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 13-12-2009 15:17 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Kun je straks weer overnieuw beginnen kwakke
Mag hopen 1.12. Op 1.13 een rush kopen is wel heel erg achterlijkpsychoclown schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:29:
Begonnen op de 1.13 PTR of op 1.12?
Kun je straks weer overnieuw beginnen kwakke
Nu nog een rush kopen is sowieso weggegooid fg als je het mij vraagt dus welke van de twee het ook is maakt eigenlijk vrij weinig uitAnoniem: 184982 schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:34:
[...]
Mag hopen 1.12. Op 1.13 een rush kopen is wel heel erg achterlijk.
Ja en het nieuws is zoals ik ook al had gezegd, de extra manier om aan respecs te komen.Dalyxia schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:36:
het nieuwe event is dus wat psycho zei? is er al meer nieuws over? heeft iemand alle 4 de keys al gecubed en dan screenshot gegeven van wat tie krijgt?
Overigens een klein detail, het zijn geen keys maar Essences die je samen cubed naar een Token of Absolution waardoor je, als je die gebruikt, al je skills en attribute points reset om te respeccen.
Kan trouwens geen screen vinden, wel van wat essences maar het zal wel een soort van elixir achtig iets zijn
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 13-12-2009 16:48 ]
Een hellrush inclusief uberexp is hetzelfdepsychoclown schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:41:
[...]
Ja en het nieuws is zoals ik ook al had gezegd, de extra manier om aan respecs te komen.
Overigens een klein detail, het zijn geen keys maar Essences die je samen cubed naar een Token of Absolution waardoor je, als je die gebruikt, al je skills en attribute points reset om te respeccen.
mja, maar wat ik ook hoorde is dat de stats quest reward van act3 temple niet mee gereset wordtpsychoclown schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:41:
[...]
Ja en het nieuws is zoals ik ook al had gezegd, de extra manier om aan respecs te komen.
Kan trouwens geen screen vinden, wel van wat essences maar het zal wel een soort van elixir achtig iets zijn
Ok maar dat heeft toch niks met je andere vraag te maken?Dalyxia schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:57:
[...]
mja, maar wat ik ook hoorde is dat de stats quest reward van act3 temple niet mee gereset wordt
Zal wel een bug zijn denk ik zo maarja daarvoor zijn die PTR's
Zo kom je in ieder geval wel over.
Ik ben zelf trouwens ook niet helemaal tevreden, maar een fatsoenlijk oplossing voor het dupen zou het helemaal omdraaien.
Maarja dat is wishful thinking
Behalve als hij deze char op non-ladder wil gaan spelen, al betwijfel ik dat Kwakke dat wil gaan doen x).psychoclown schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:36:
[...]
Nu nog een rush kopen is sowieso weggegooid fg als je het mij vraagt dus welke van de twee het ook is maakt eigenlijk vrij weinig uit
Je weet niet welke dupebug ze te pakken hebben omdat je sowieso niet weet hoeveel, laat staan welke dupebugs er zijn. Allemaal geheim gehouden door zowel Blizzard als de dupecommunity die er echt geld mee verdiend. Het wachten is dus op de reset en de echte release van 1.13 om te zien in welke mate het dichten van de/een van de dupebugs de economy stabiel blijft.DNS666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:28:
Ik ben zelf trouwens ook niet helemaal tevreden, maar een fatsoenlijk oplossing voor het dupen zou het helemaal omdraaien.
Daar heb je een punt maar dat kan veel goedkoper op NLAnoniem: 184982 schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:19:
[...]
Behalve als hij deze char op non-ladder wil gaan spelen, al betwijfel ik dat Kwakke dat wil gaan doen x).
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 13-12-2009 21:06 ]
Ik wist dus niet wat er met respec wordt bedoeldpsychoclown schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:45:
[...]
Zoals ik een pagina of twee terug al zei is dat dus 'het nieuwe event'.
Met andere woorden de andere manier, waar Bashiok het een tijdje geleden al over had, om aan respecs te komen
Ze droppen net als keys maar ik weet niet precies of ze ook dezelfde droprate hebben.
Ik weet in ieder geval wel dat je, net als bij keys, ook meerdere tokens in één drop kunt hebben, zo is er op het bnet forum al een screen van iemand die er 3 tegelijk vond.
Ah vandaarRemCOW schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:06:
[...]
Ik wist dus niet wat er met respec wordt bedoeld. Maar gaat dus om het resetten van je stats en skills. Dat is wel relaxed. Neem aan dat dat ook offline kan?? speel niet online nl...
Ja ik neem aan dat dat ook gewoon op SP mogelijk is.

Nogal, ik vind dit echt een pussypatch. Respeccen, moeilijkheidsgraad naar beneden, geen goede nerf voor de cookiebuild der cookiebuilds, geen fixes voor bestaande skillbugs... Misschien had ik wat hogere verwachtingen om eens wat nieuwe "pre 1.13 niet te doen" builds te proberenDNS666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:28:
Beetje teleurgesteld Pheno?
Zo kom je in ieder geval wel over.
Mja en dupen, 1 fix, maar er zullen er vast wel nog zijn die andere methoden hebben. Dus daar verwacht ik weinig van. Maar ik hoor wel of de disconnects na bv de helltorch trigger weg zijn, al denk ik het zelf niet. Vandaar de verlaging van kans op die trigger natuurlijk in 1.13.
[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 13-12-2009 21:29 ]
Bijna, wil even tot 1000 posts afwachten want mocht er weer een grote test komen krijg ik het weer van een modje die ik ken te horen
Anoniem: 327492
Oke oke, dan wachten we even nog 3 posts, nu -1 = 2.psychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:53:
[...]
Bijna, wil even tot 1000 posts afwachten want mocht er weer een grote test komen krijg ik het weer van een modje die ik ken te horen

Ik ga eens aan de slag aankomend weekend en daarna
Als je er 3 weken voor uit trekt neem dan ook de volgende tip in consideratie:JapyDooge schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:19:
Bedankt voor alle tips
Ik ga eens aan de slag aankomend weekend en daarnaheb 3 weken vrij dusja dat moet goedkomen!
Sla genoeg voedsel in! Je raakt geheid verslaafd
Zie hier: Diablo 2 Classic/LoD: Deel 54
[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 14-12-2009 13:39 ]
Anoniem: 327492
Die tip is zeker nodig, want ik had dat ook toen ik het speelde dat ik er niet af wou.psychoclown schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:33:
[...]
Als je er 3 weken voor uit trekt neem dan ook de volgende tip in consideratie:
Sla genoeg voedsel in! Je raakt geheid verslaafd
1000 posts, woej!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.