Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heuj... ik ben de Pheno van SCL ja. De beste unique die ik ooit gevonden heb is een stormshield geloof ik :')

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 19:43
Gelukkig is stormshield maar 1 van de beste 5 items in de game :x

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DNS666 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:05:
Gelukkig is stormshield maar 1 van de beste 5 items in de game :x
Nouja, ik heb bijvoorbeeld nog nooit een hogere rune dan gul gevonden (kwam uit hellforge), nooit een soj, nooit een Herald of Zakarum, nooit een Windforce etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

sormshield vind je best vaak hoor, na een maandje spelen had ik er 3 gevonden van mephi... en je kan altijd nog the pits gaan runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mjah op zich heb ik wel betere items ooit gevonden dan je nu aangeeft.
Maar niet echt vaak ofzo.

De echte klappers maakte ik toen ik een weekje had gebot.
Op de runes na vond je elke super elite die je kan verzinnen.
Direct daarna gestopt, geeft toch minder voldoening :x

Stormshield is voor zijn waarde relatief erg makkelijk te vinden inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 08-10-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

Nouja, ik heb bijvoorbeeld nog nooit een hogere rune dan gul gevonden (kwam uit hellforge), nooit een soj, nooit een Herald of Zakarum, nooit een Windforce etc.
Windforce, coa, df etc heb ik ook nog nooit gevonden :)
Zaka daarentegen een stuk of 3x waarbij eentje 199ed was vlak na de reset, veel mephi runnen (of veel runnen in het algemeen) dan kom je er wel.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:30:
Pheno, installeer LoD snel weer eens. Ik wordt helemaal akelig van die vrolijke, niet-klagende, goede-drops-krijgende GoT-ers. Oftewel.......... IK MIS JE O+ O+
Nah, ik vermaak me prima zonder LOD :P
Er moet wel wat bijzonders gebeuren in 1.13 om me weer aan het spelen te krijgen. En tot nu toe lees ik niet het ding dat dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Anoniem: 303530 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:31:
sormshield vind je best vaak hoor, na een maandje spelen had ik er 3 gevonden van mephi... en je kan altijd nog the pits gaan runnen
hehe drops :)

gewoon baalies NM hosten voor je f-list, en dan eff doorlopen naar baal ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/Screenshot024.jpg

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Mijn droprates zijn altijd 0.
if username.equals("Pheno") {
droprate= 0;
}
:P

if loged-on.user="pheno; editinsert "lag"; max fps=1; ACTIVATE.nodrops

:7

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom. Nu hebben jullie geen last van laaaaaaaaaggggggg :P

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:55:
[...]

Nah, ik vermaak me prima zonder LOD :P
Er moet wel wat bijzonders gebeuren in 1.13 om me weer aan het spelen te krijgen. En tot nu toe lees ik niet het ding dat dat gaat doen.
Bijzondere aan 1.13 is de terugkeer van Pheno :+ Dat wil je denk ik niet missen dus zou toch maar vast beginnen te installen hoor!

Zou de 1.13 nog gepublic betatest worden of niet? Lijkt me dat als dat beta test gedoe hoe dan ook willen proberen ze er al mee bezig zijn? Kan me niet voorstellen dat ze gaan wachten met alles tot het helemaal af is om te gaan testen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie zullen ook vast op hell act 5 komen zonder mijn hulp :P
Na een weekje zitten jullie weer te UT'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:08:
Jullie zullen ook vast op hell act 5 komen zonder mijn hulp :P
Na een weekje zitten jullie weer te UT'en :+
En daar hebben we jouw 1.13 Immortal Hammer voor nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 05:53:
Daarom. Nu hebben jullie geen last van laaaaaaaaaggggggg :P

:')
Pff zonde dat ik nu niet meer speel... :P
daves2hd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:56:
[...]

Bijzondere aan 1.13 is de terugkeer van Pheno :+ Dat wil je denk ik niet missen dus zou toch maar vast beginnen te installen hoor!

Zou de 1.13 nog gepublic betatest worden of niet? Lijkt me dat als dat beta test gedoe hoe dan ook willen proberen ze er al mee bezig zijn? Kan me niet voorstellen dat ze gaan wachten met alles tot het helemaal af is om te gaan testen.
Ja PTR gaat nog komen wat dus betekend dat ze er nog niet mee bezig zijn.. Begin maar met een voorstelling te maken want dat doen ze dus wel. Op dit moment zijn ze inhouse het netwerk en de invloed van de gigantisch stash erop aan het testen als dat goed wordt doorlopen dan kan die de PTR op en anders moeten ze volgens eigen zeggen de patch weer helemaal veranderen.
Verwacht dus sowieso geen Oktober release en op November zou ik mijn geld ook niet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

En men untwinker is ondertussen lvl 30. Wat is Armageddon een VRESELIJK brute aanval. Jammer dat hij zo zinloos is op laag level. Je raakt er echt geen kut mee, maargoed. Nog wat baalrunnen en dan kan ik maandag wellicht daves plaats innemen. Zal eens wat terror zaaien daar in NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:05:
En men untwinker is ondertussen lvl 30. Wat is Armageddon een VRESELIJK brute aanval. Jammer dat hij zo zinloos is op laag level. Je raakt er echt geen kut mee, maargoed. Nog wat baalrunnen en dan kan ik maandag wellicht daves plaats innemen. Zal eens wat terror zaaien daar in NM.
Op hoog level is het ook zinloos omdat je niemand raakt :') En als je raakt zijn ze fire immune :')
Ik vond de molten boulder grappiger :P En dan die aapjes weer in de armageddon/ volcano duwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

armageddon raakt alleen als je de monsters achter jou aan laat rennen. Daves plaats hoef je niet in te nemen vraat, die is inmiddels ook alweer in act4 normal. Hem ff langs diablo helpen en een paar baalrunnetjes moet ook te doen zijn. Als we nou ff een avondje jou, dave en ik organiseren kunnen we met 3 man alvast wat bijlevelen misschien, ik loop zelf ook nog een tikkie achter qua levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat goed, maar ik heb echt zin in reset. Untwinked is echt zinloos aangezien je je char meteen weer kan delete omdat hij toch veel te snel non-ladder word :(.

Wel level 35~36 ondertussen en met vic aan A1 van NM begonnen. Gaat erg soepel, en mag nu lekker synergies maxxen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 11-10-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:23:
gaat goed, maar ik heb echt zin in reset. Untwinked is echt zinloos aangezien je je char meteen weer kan delete omdat hij toch veel te snel non-ladder word :(.

Wel level 35~36 ondertussen en met vic aan A1 van NM begonnen. Gaat erg soepel, en mag nu lekker synergies maxxen.
Anders ik wel, doe ook vooral een beetje mfen dus dan is de reset helemaal lekker omdat dan spul tenminste wat waard is ;)

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober
peke - 1/13 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:34:
[...]

Anders ik wel, doe ook vooral een beetje mfen dus dan is de reset helemaal lekker omdat dan spul tenminste wat waard is ;)
Ik ben ook vooral mf´er dus heb het zwaar nu :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 184982 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:48:
[...]

Ik ben ook vooral mf´erbotter dus heb het zwaar nu :(.
Untwinked ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehh, bot ik :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

MFen mag ook niet zomaar he vraat :+ Solo spelen is eigenlijk alleen om bij te komen zo dra je met party kan mee levelen houd dat ook op ^^
Dusch moet je vic maar ff laten rippen dan moet hij weer lvlen en kun je hem helpen en ondertussen wat mfen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 01:43:
MFen mag ook niet zomaar he vraat :+ Solo spelen is eigenlijk alleen om bij te komen zo dra je met party kan mee levelen houd dat ook op ^^
Dusch moet je vic maar ff laten rippen dan moet hij weer lvlen en kun je hem helpen en ondertussen wat mfen ;)
neen, je begrijpt mij verkeerd :p. Ik bedoel dat ik weer echt wil mf'en maar dat dat nu weinig nut heeft omdat alles geen waarde meer heeft. Ik wil dus zo snel mogelijk weer ladder reset zodat ik weer kan mf'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ben ik in de war met een andere fanatieke botter dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:50:
[...]

Ben ik in de war met een andere fanatieke botter dan? :P
Dat denk ik dan :p. heb in men diablo2 carriere ongeveer 2 dagen gebot voordat ik door had hoe waardeloos het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 184982 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

neen, je begrijpt mij verkeerd :p. Ik bedoel dat ik weer echt wil mf'en maar dat dat nu weinig nut heeft omdat alles geen waarde meer heeft. Ik wil dus zo snel mogelijk weer ladder reset zodat ik weer kan mf'en.
Mja true. Maar heb zelf niet echt zin meer in dagen te MFen. Wat dat betreft heb ik mijn deugd weer in untwinked gevonden met lekkere crapgear met een party er aan vast :P

Wat mij betreft mag de 1.13 ondertussen ook echt geschrapt worden en dat ze die servers dan eens lekker met rust laten. Al die maanden lag, dan weer normaal als ze aan wc3 beginnen en nu weer maanden lag... Liever lagloos zonder reskill, grote stash en mogelijk beetje mider over powerde pala dan al die lag hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

Daarom snap ik ook niet waarom ze in de vakantie al niet een reset erin geknald hebben.. ze hielden toen toch info achter over de patch (die dus frozen was) en hadden we inmiddels alweer een half jaar kunnen spelen!
Ben ook lang niet de enige die er zo over denkt.. als je al die posts op battle.net forum leest ga je als gameontwikkelaar toch even nadenken wat je fout doet :|
daves2hd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:43:
[...]

Mja true. Maar heb zelf niet echt zin meer in dagen te MFen. Wat dat betreft heb ik mijn deugd weer in untwinked gevonden met lekkere crapgear met een party er aan vast :P

Wat mij betreft mag de 1.13 ondertussen ook echt geschrapt worden en dat ze die servers dan eens lekker met rust laten. Al die maanden lag, dan weer normaal als ze aan wc3 beginnen en nu weer maanden lag... Liever lagloos zonder reskill, grote stash en mogelijk beetje mider over powerde pala dan al die lag hoor :+
Uhm als ik het goed begrijp heb je dus:
"Liever een lagloos bnet zonder respec functie en grote stash maar wel een ietwat generfde pala"
of bedoel je echt zoals ik het in eerste instantie lees:
"Liever een lagloos bnet zonder respec functie maar wel een grote stash en ietwat generfde pala"

In het geval van het laatste gaat dat niet helemaal op he ;)
De grote stash is voor zover wij nu kunnen weten (begin een beetje aan hun woorden te twijfelen over 1.13) juist de oorzaak dat de patch alweer langer duurt (en mogelijk nog véél langer gaat duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 21:32
Realm restrictions :/ .
Was net aan het mulen, frostburn en unique pike maar toch wordt er onderhand gek van.
Dat ze dat maar ff fixxen in de patch.
Zitten jullie altijd in bepaald channel ofzo?
Kan wel wat company gebruiken ;).
*momfer (hc overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neilpad schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:18:
Realm restrictions :/ .
Was net aan het mulen, frostburn en unique pike maar toch wordt er onderhand gek van.
Dat ze dat maar ff fixxen in de patch.
Zitten jullie altijd in bepaald channel ofzo?
Kan wel wat company gebruiken ;).
*momfer (hc overigens)
Dat gaan ze niet fixxe, dat is anti-botters en mag wat mij betreft zeker blijven.

edit: mits ze niet iets anders vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 12-10-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:06:
[...]

Dat gaan ze niet fixxe, dat is anti-botters en mag wat mij betreft zeker blijven.

edit: mits ze niet iets anders vinden.
En de kans dat ze zich daarover zullen buigen is denk ik minimaal.. het gaat nu al met veel moeite alsof ze er helemaal geen zin in hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yeuy, ripped op HC :D beatles met LE <3. Nu een keer holy freeze zealer, dat word dus gekkenhuis en volgens daves ga ik het never nooit redden. Time to prove he is wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:18:
[...]

En de kans dat ze zich daarover zullen buigen is denk ik minimaal.. het gaat nu al met veel moeite alsof ze er helemaal geen zin in hebben :)
Je vergeet dat het hele D2 team zo ongeveer weg is bij Blizzard. Na de leegloop zijn e rniet veel oldschool D2 coders meer aanwezig. En zoals bij elke leegloop, loopt er dus ook veel kennis weg. Die is wel weer te vervangen, maar een nieuwe coder moet zich toch weer verdiepen. En dat kost tijd. Zie patch 1.10 dat echt belachelijk lang duurde. Volgens mij zat daar ook maar 1 rookie op of zo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:12:
yeuy, ripped op HC :D beatles met LE <3. Nu een keer holy freeze zealer, dat word dus gekkenhuis en volgens daves ga ik het never nooit redden. Time to prove he is wrong!
RIP! ;)
Pheno79 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:35:
[...]

Je vergeet dat het hele D2 team zo ongeveer weg is bij Blizzard. Na de leegloop zijn e rniet veel oldschool D2 coders meer aanwezig. En zoals bij elke leegloop, loopt er dus ook veel kennis weg. Die is wel weer te vervangen, maar een nieuwe coder moet zich toch weer verdiepen. En dat kost tijd. Zie patch 1.10 dat echt belachelijk lang duurde. Volgens mij zat daar ook maar 1 rookie op of zo :')
Ja dat is ook zo en de handvol die er nog werken zitten op Diablo 3 maar mijn punt is juist groter met wat je nu aan haalt. De code van Diablo 2 is al 9 of 10 jaar oud, daar zal het vast moeilijk doorheen te ploegen zijn maar juist omdat het zo'n oude code is lijkt het me juist dat je als coder er helemaal geen zin in heb om daar aan te gaan prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:04:Uhm als ik het goed begrijp heb je dus:
"Liever een lagloos bnet zonder respec functie en grote stash maar wel een ietwat generfde pala"
of bedoel je echt zoals ik het in eerste instantie lees:
"Liever een lagloos bnet zonder respec functie maar wel een grote stash en ietwat generfde pala"

In het geval van het laatste gaat dat niet helemaal op he ;)
De grote stash is voor zover wij nu kunnen weten (begin een beetje aan hun woorden te twijfelen over 1.13) juist de oorzaak dat de patch alweer langer duurt (en mogelijk nog véél langer gaat duren).
1e ;) Gewoon geen 1.13 :+. 1.13 veroorzaakt nu al lag met al dat getest en kloot op de server. Ik wil gewoon kunnen spelen :p Die stash kan me echt niets boeien tov de lag. Sure het is handig hoor maar of dit het wachten en al die problemen echt waard is... als het een all char shared stash is denk ik er mogelijk nog een beetje anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:50:
[...]

1e ;) Gewoon geen 1.13 :+. 1.13 veroorzaakt nu al lag met al dat getest en kloot op de server. Ik wil gewoon kunnen spelen :p Die stash kan me echt niets boeien tov de lag. Sure het is handig hoor maar of dit het wachten en al die problemen echt waard is... als het een all char shared stash is denk ik er mogelijk nog een beetje anders over.
Ach daar houden ze niet echt rekening mee ze denken toch wel dat de meerderheid gestopt is.. wat als je het mij vraagt ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Frost Zealot heb ik al eens geprobeerd en dat werkt tot en met nightmare best leuk (als je oppast voor beatles. 5x slaan met zeal = 5x zoveel lightning bolts!), maar daarna wordt het wel erg lastig hoor. Je killing power is wel aardig, maar als je alleen speelt, en dan ook nog met jouw speelstijl, ga je gegarandeerd een keer geswarmed worden. Nadeel van een melee pally is dat je geen crowd control skills hebt zoals de barb dat wel heeft met howl, taunt en warcry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:44:
[...]

Frost Zealot heb ik al eens geprobeerd en dat werkt tot en met nightmare best leuk (als je oppast voor beatles. 5x slaan met zeal = 5x zoveel lightning bolts!), maar daarna wordt het wel erg lastig hoor. Je killing power is wel aardig, maar als je alleen speelt, en dan ook nog met jouw speelstijl, ga je gegarandeerd een keer geswarmed worden. Nadeel van een melee pally is dat je geen crowd control skills hebt zoals de barb dat wel heeft met howl, taunt en warcry.
trek je nou mijn speelstijl in twijfel :p? Maar dat zou wel eens een probleem kunnen vormen ja. Ga dan ook vollebak op zoek naar veel resistance want dat zal ik wel nodig hebben. En om te swarmen te voorkomen ga ik gewoon proberen op tijd weg te charge, maar we zien wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb ook weer eens D2 op de fresh install gezet, lekker makkelijk dat je die map overal neer kan zetten waar je maar wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:38:
Zo heb ook weer eens D2 op de fresh install gezet, lekker makkelijk dat je die map overal neer kan zetten waar je maar wil ;)
:o dat wist ik helemaal niet? Ik ging steeds al die cd;s weer opnieuw installeren met 300x wisselen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

:o dat wist ik helemaal niet? Ik ging steeds al die cd;s weer opnieuw installeren met 300x wisselen van dien.
Ja ik vroeger ook hoor maar met 1.12 is het zoveel makkelijker geworden omdat ik eerder ook nog wel eens gepruts had met iso'tjes die ik liet draaien maar dan had ik waarschijnlijk niet alles goed gekopieerd van de CD's. Alleen een manier om makkelijk je cd-key te changen is er niet zo of je moet "Serba's key switcher' of iets dergelijks gebruiken maar bij bijv. een fresh install, zoals ik had, kopieer je gewoon de mappen mee naar waar je je backup doet ;) Moet je als je hem daarna weer terug zet wel even in de vidtest een van de 2 aanvinken anders krijg je op Vista (x64) die tekens te zien waar Dal een héle tijd terug last van had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:29:
[...]

Ja ik vroeger ook hoor maar met 1.12 is het zoveel makkelijker geworden omdat ik eerder ook nog wel eens gepruts had met iso'tjes die ik liet draaien maar dan had ik waarschijnlijk niet alles goed gekopieerd van de CD's. Alleen een manier om makkelijk je cd-key te changen is er niet zo of je moet "Serba's key switcher' of iets dergelijks gebruiken maar bij bijv. een fresh install, zoals ik had, kopieer je gewoon de mappen mee naar waar je je backup doet ;) Moet je als je hem daarna weer terug zet wel even in de vidtest een van de 2 aanvinken anders krijg je op Vista (x64) die tekens te zien waar Dal een héle tijd terug last van had ;)
dat kwam door de "visuele thema's uitschakelen" dat vinkje moest ik aanvinken en dan doet tie het normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:17:
[...]

trek je nou mijn speelstijl in twijfel :p? Maar dat zou wel eens een probleem kunnen vormen ja. Ga dan ook vollebak op zoek naar veel resistance want dat zal ik wel nodig hebben. En om te swarmen te voorkomen ga ik gewoon proberen op tijd weg te charge, maar we zien wel waar het schip strand.
Heb je geen wapens met ctc decrep of dim vision oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:03:
[...]

dat kwam door de "visuele thema's uitschakelen" dat vinkje moest ik aanvinken en dan doet tie het normaal
Ah ok dan had jij het net wat anders inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister mijn holy-freezer geripped :'(. Lvl 25, richting diablo. Sorry van je 2 spullen Tollo :(.
De Holy-Freazer gaat i.i.g. zeker herbouwd worden want hij was zeker bruut. Eerste char waarmee ik duriel op normal met slechts 2 pots neerkreeg. Nu maar weer ff wat nieuws proberen wat niet 100% mellee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:') +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:14:
Gister mijn holy-freezer geripped :'(. Lvl 25, richting diablo. Sorry van je 2 spullen Tollo :(.
De Holy-Freazer gaat i.i.g. zeker herbouwd worden want hij was zeker bruut. Eerste char waarmee ik duriel op normal met slechts 2 pots neerkreeg. Nu maar weer ff wat nieuws proberen wat niet 100% mellee is.
Hoi! je gaat er zo wel snel doorheen vraat, net als met die hdins destijds op HC :P
Nonetheless erg zuur, RIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:14:
wellicht ietsje duurder, maar wel ontzettend geil: dreamer met crescent moon in een CS. Geen ele dam, maar wel GOSU :) kan je je eigen cs-runs organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Het is untwinked kwakke. Denk eens niet gelijk aan dure spulletjes :P
Twinked kunnen we elke build wel door normal, nm en hell krijgen ofc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

wellicht ietsje duurder, maar wel ontzettend geil: dreamer met crescent moon in een CS. Geen ele dam, maar wel GOSU :) kan je je eigen cs-runs organiseren :)
Kwakke wil power zien en dan bedoel ik POWER! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:05:
[...]

Kwakke wil power zien en dan bedoel ik POWER! :D
Kwakke wilde destijds ook al niet zijn/geloven dat VoR en Rift op een Dreamer veeeeel beter waren/zijn dan Cresent Moon >:)

Bruut en tegelijk safe (zelfs voor Vraat) : Zeal-pala met Dual Dream + Rift Scepter/VoR Phase Blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Do not underestimate Vraats ripcapaciteiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

Do not underestimate Vraats ripcapaciteiten :P
Ik geloof dat jij hetzelfde bedoeld als Pheno, Vic :+

Hc is only for the happy few O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben inderdaad niet slecht in r.i.p-pen. Ik noem mezelf daar dan ook wel vortaan redelijk bevorderd in. Maar we gaan gewoon vrolijk verder, nu maar weer eens een caster ofzo, alleen nog geen idee wat, alles al gehad zo ongeveer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:27:
Ik ben inderdaad niet slecht in r.i.p-pen. Ik noem mezelf daar dan ook wel vortaan redelijk bevorderd in. Maar we gaan gewoon vrolijk verder, nu maar weer eens een caster ofzo, alleen nog geen idee wat, alles al gehad zo ongeveer :(.
Hydrasorc met glacial spike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is geen optie, maar ik ga ervoor. Welke skills had je in gedachten ;o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:02:
[...]

Dat is geen optie, maar ik ga ervoor. Welke skills had je in gedachten ;o?
Geen optie maar gaat er wel voor :+
Glacial hydra is wat lastig in verband met het benodigde aantal skillpoints, hydra kan je sowieso wel nemen met een andere skill, Blizzard bijv. omdat FO wat te kaas mode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
psychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:16:
[...]

Geen optie maar gaat er wel voor :+
Glacial hydra is wat lastig in verband met het benodigde aantal skillpoints, hydra kan je sowieso wel nemen met een andere skill, Blizzard bijv. omdat FO wat te kaas mode is.
je kunt eventueel GS ook gebruiken voor de freeze en dan je hydras de rest te laten doen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kga voor Hydra-FO om het toch nog een beetje leuk te houden. Anders hebk 0 chance vs cold-immunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:20:
[...]

je kunt eventueel GS ook gebruiken voor de freeze en dan je hydras de rest te laten doen :)
Ja dat is waar dat was ook eerst mijn insteek maar GS kost best wat punten ook :)
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:22:
Kga voor Hydra-FO om het toch nog een beetje leuk te houden. Anders hebk 0 chance vs cold-immunes.
FO is kaas mode.. dan kan je nooit meer dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus jij vind dat ik blizzard hydra moet doen dan :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ja leuk, 2 supertrage timered spells. Erg handig ook.

En trust me, op hardcore is FO/Hydra genoeg uitdaging...

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 15-10-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:02:
Ja leuk, 2 supertrage timered spells. Erg handig ook.

En trust me, op hardcore is FO/Hydra genoeg uitdaging...
Zelfs voor een party? Sure je moet op veel meer dingen letten op HC en elke bijna RIP ervaring is er een teveel maar kan me niet voorstellen dat het voor partyplay veel uit maakt. Hydra's en Blizzards van achter de groep casten en natuurlijk uitkijken dat je je melee vrienden niet in (onnodig) gevaar brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

saahhhaaaai... Ga lekker voor een sorc met mac lightningstorm + Inferno ofzo. Lekker upclose fire dmg per sec en wat lightning dmg omdat je toch skills over hebt... :+ Of de druid variant er van,, die heeft wat meer hp te bieden. Of een flexe novasorcje :P Be creative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een screaming boulder druid doen :P
Molten boulder en de artic inferno Dikke range en je kunt nog wat oefenen op strikes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:12:
[...]

Zelfs voor een party? Sure je moet op veel meer dingen letten op HC en elke bijna RIP ervaring is er een teveel maar kan me niet voorstellen dat het voor partyplay veel uit maakt. Hydra's en Blizzards van achter de groep casten en natuurlijk uitkijken dat je je melee vrienden niet in (onnodig) gevaar brengt.
Ik ben solo he x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de puppetmaster is het leukst. Op solo staat ie in nm/hell ergens, maar untwinked in een party heb je ook echt superdikke gameplay voor twee. Shadow warrior maken en gebruiken maken van het inbranden van skills. En zelf natuurlijk ook gaan kicken en je warrior managen tegelijk. Icm met een party zou je echt niet doo dmoeten gaan. Ik overleef het solo, dus dan kan iedereen het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:57:
saahhhaaaai... Ga lekker voor een sorc met mac lightningstorm + Inferno ofzo. Lekker upclose fire dmg per sec en wat lightning dmg omdat je toch skills over hebt... :+ Of de druid variant er van,, die heeft wat meer hp te bieden. Of een flexe novasorcje :P Be creative!
Ts doet geen reet damage en is ook nog eens super traag. Als je het dan wat minder saai wilt hebben maar niet met 2 crapskills doe dan een FW sorc :)
Ah ok dacht dat je bij de rest ging aansluiten.. alhoewel ik me tijdens het typen van dit bericht bedenk dat ik op igot gelezen had dat je maandags niet kon ivm trainen... dus had het kunnen weten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou ik niet eens een HydraEnchanter kunnen proberen :p? Of krijg ik Fire Immunes dan nooit dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:13:
Zou ik niet eens een HydraEnchanter kunnen proberen :p? Of krijg ik Fire Immunes dan nooit dood?
ligt eraan hoe sterk je merc is naast de enchant denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Doe een melee sorc met max energy shield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:53:
Doe een melee sorc met max energy shield!
Daarmee haalt Vraat A2 niet eens: manaburn is instant ES weg --> Vraat beukt rustig door --> monsters ook --> Vraat RiP O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon wat damage to mana gear nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik dus net zo goed naakt met een sorceress meteen naar Baal teleporte en kijken of ik het haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan me nog herinneren dat we vroegah met versie 1.09 de wacky races deden met 8 man op hc.

We zorgten eerst dat we allemaal geboost waren tot act 2 arcane sanctuary. Daarna gingen we in Lut Golein het paleis in op lvl 1. De kunst was dan om als eerste in de sanctuary te komen. Uiteraard gingen er een hoop dood onderweg :D kapot gelachen af en toe :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch 1.13 - Updated 10/14
The decision on whether or not to include the enlarged stash size has been slightly delayed. As mentioned previously it would require some additional weeks of development and would remove one of the most requested features were we unable to include it. If it were to be included the concern is that it could render Diablo II unplayable, and repairing the issue after the fact would draw heavily on development resources. Which is also something we obviously want to avoid.

We hope to be able to reach a conclusion and decision soon on the future of the 1.13 patch, and we’ll keep you updated as it develops.
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
peke - 1/13 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zeg ik heb nog geen ongelijk hoor :D. Maar ehm eigenlijk niets nieuws gezien het vorige bericht eigenlijk het zelfde aangaf. Beetje bezigheidstherapie berichtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:25:
Zeg ik heb nog geen ongelijk hoor :D. Maar ehm eigenlijk niets nieuws gezien het vorige bericht eigenlijk het zelfde aangaf. Beetje bezigheidstherapie berichtje :P
Mja alleen ze zijn al een tijdje klaar met 1.24 dus opzich.. ;)
Staat inderdaad niks nieuws in maar het bevestigd wel dat het nog langer op zich zal laten wachten omdat ze nog geen beslissing kunnen nemen... fijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Beslissing lijkt mij simpel: gewoon niet doorvoeren. Hoeveel mensen zitten er echt te springen om die grotere stash? Ik doe al jaren zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:30:
Beslissing lijkt mij simpel: gewoon niet doorvoeren. Hoeveel mensen zitten er echt te springen om die grotere stash? Ik doe al jaren zonder...
Juist hetgeen wat me wel aanspreekt, respec daarentegen totaal niet want dat hebben we bij D2 nooit nodig gehad. Anyways zoals ik al vaker gezegd heb en veel andere ook zo over denken is gewoon de reset asap doen en voor de patch de tijd nemen.. Wat ze tot toe doen is gewoon erg dom.. en geen reset en geen patch omdat ze tijd nodig hebben voor de patch.. dan is de keuze toch simpel of niet dan.. :)
Ik heb trouwens ook het gevoel dat ze niks fixen en niks balancen maar alleen die functies erin stoppenn..kwam een tijdje terug nog naar voren dat van de top 3 meest gewilde functies alleen de stash kon maar zelfs dat wordt lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom ik ongelijk? Morgen kan nog steeds hoor >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:24:
Gewoon wat damage to mana gear nemen :P
Dat helpt niet. Dat gaat namelijk over life, niet over verdwenen mana door ES ;) Dood, dus, instant.
Untwinked lastig goed te maken. Als je zo goed als max absorb hebt moet je al level 43 ES hebben :)
En manaburn kun je alleen tekkelen door veel +max res en pdr.

Al was mijn ES bear wel erg auch, sorc cast max ES, heeft ook max TK en voor de rest boeit het toch niet, want in bearform kun je niets casten :) Al heb ik thunder niet eens geprobeerd, maar ja, dan moet je steeds weer heen en terug veranderen om te hercasten, erg onhandig :)

[ Voor 66% gewijzigd door Pheno79 op 17-10-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ES met insight gaat niet snel neer hoor. Ook net met manaburn. Schild blijft gewoon staan en met een beetje mana boosters zat tijd om te ontsnappen. Tenzij je echt ingesloten bent en vergeet dat je teleport hebt zal ES geen probleem zijn om in stand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EN Hydrafail is alweer gefailed...

Your deems will be remembered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:21:
EN Hydrafail is alweer gefailed...

Your deems will be remembered
RipMeister _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:13:
Patch 1.13 - Updated 10/14
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
peke - 1/13 2010
Kunnen we deze niet beter doen met "Hoe ver komt vraat deze keer?" :+
RIP vraat, allemaal mijn schuld eigenlijk :( Ik ging Don helpen ipv gelijk met jou baalrunnen. Als je nog chant of boosts wil moet je maar op irc of msn roepen. Chant kan praktisch elke avond gezien dat niet veel tijd/actie kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:
[...]

RIP vraat, allemaal mijn schuld eigenlijk :( Ik ging Don helpen ipv gelijk met jou baalrunnen. Als je nog chant of boosts wil moet je maar op irc of msn roepen. Chant kan praktisch elke avond gezien dat niet veel tijd/actie kost :P
Ben al geboost door Vic <3, chanten zou wel fijn zijn, heb alle ias gear voor tollo's nieuwe ravenclaw klaarliggen, dus heb er weer zin in :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie mogen weer!

Your deeds will be remembered!

Hydrafail2 ook gefailed. Ancients didn´t like me =(. Je zou bijna gaan denken dat ik steeds expres dood ga :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:
[...]

Haha dan heeft iedereen vrijwel dezelfde voorspellingen :P
Anoniem: 184982 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:54:
Jullie mogen weer!

Your deeds will be remembered!

Hydrafail2 ook gefailed. Ancients didn´t like me =(. Je zou bijna gaan denken dat ik steeds expres dood ga :'(.
hoi! Je verslind ze als een dolle hond.. misschien een toch wat simpelere build om mee te starten? :)
RIP once again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:') Man die counter slaat maar hoger en hoger. Hoe doe je het man dit is wel heel bijzonder. Toch lijkt de stap van sc naar hc altijd moeijlijk te zijn. Grutte en Vic doen ook al zo veel RIPen (Hoewel ze nu dan eindelijk leven _/-\o_ )

RIP Vraat, zal vnaaf als ik er aan denk ook desktop aan gooien om je te chanten terwijl ik bezig ben met untwinked. Als je nog zin hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

daves2hd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:08:
:') Man die counter slaat maar hoger en hoger. Hoe doe je het man dit is wel heel bijzonder. Toch lijkt de stap van sc naar hc altijd moeijlijk te zijn. Grutte en Vic doen ook al zo veel RIPen (Hoewel ze nu dan eindelijk leven _/-\o_ )

RIP Vraat, zal vnaaf als ik er aan denk ook desktop aan gooien om je te chanten terwijl ik bezig ben met untwinked. Als je nog zin hebt...
Dave, volgens mij ben jij deze party net zovaak geript als ik en ik ben een melee character :')

OVerigens van de vorige keer ben ik ook een paar keer geript door een tppk'er, dus die tel ik niet mee... En ik ben toen geript door een ancients die niet fire enchanted was maar toch ontplofte ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dus nu hebben we naast DropMeister ook RipMeister. _/-\o_
Nu misschien nog Sjorzo tot BotMeister uitroepen en we hebben het equivalent van de 3 wijzen (Kerstmis, 3 meesters). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vic vorige keer was 1e keer met barb die dood ging @ lair a2 normal gevolgd door grutte. 2e keer was in CS normal en 3e keer was ancients nm idd en toen nam ik pala over :P

Deze keer ben je maar 1x gevallen, ik ook idd. Allebei erg lame moment die meer van lag af hingen, denk dat dit sowieso het geval is voor bijna elke RIP deze ronde. Naja goed ik dan ook nog een keer voor grutte maar goed kwam ook door lag. Ik zweer het je hij stond naast me bij de seal en inneens rende die char terug :S

Ik ontken m'n RIPS niet verder hoor Vic ik draag ze met trots als nog steeds RIP-King#2 zijnde ;) Dat moet je wel een inzicht geven van mijn carriere voor je naar hc kwam deze ladder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RIPS komen of door lag, of door mensen die seals openenn in CS terwijl je net langs een spawnplek loopt.
Wat ook door lag kwam geloof ik, de minimap van desbetreffende persoon was niet echt up to date :')
Exit Reviva met een deathsquad van Lord de Seis :')

1x stom dood door een shadow warrior/master op te roepen->redportal in en even thee gaan halen nadat het safe was verklaard. Alleen de shadow ging op zoek naar slachtvee :')

Volgens mij heb ik mijn echte bloopers dan wel gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
prrt ik had een paar keer mijn fire res niet up in CS.
Ook erg dodelijk.
2x achter elkaar daar dood gegaan.
En natuurlijk tijdens baalruns waar iemand je ruim een uur boost om je vervolgens te killen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn ergste R.I.P. is een collectief falen van got waarna ik +-300fg kwijt was in 5 minuten. Had heel men hammerdin gear in men char/stash zitten, alles was klaar UT stond, Got was ready to go! Bleek de target verkeerd, was ik dus target volgens mij, pats dood. Gevolg: Vraatjuh geen loot aangezet, Vraatjuh alle stuff kwijt :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

whehe zo heb je wel in 1x geleerd dat je je char pas moet gearen NADAT je geUTd bent.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.