Dalyxia schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:20:
[...]

ik snap werkelijk niks van wat je met BH bedoeld :)
Blessed Hammer.
Of dat van een meisje ;)

Def weg van een hammerdin tijdens casten boeit echt niet, dat doet het bij een beserker al niet, gezien de insane damage die je doet op vol beserk. En anders heb je de warcry nog om je tegenstanders te stunnen :P

Die hammers hebben maar twee hits nodig in het ergste geval, dus def 0 is echt overbodige nerf. Meer immunes tegen magic, en meer items met magic immunity, zodat pvp ook weer leuk wordt. Ipv een teleport orgie om de hammerdins te ontwijken.Uberhaupt is enigma het slechtste wat ze hebben kunnen doen, zeker icm het algehele gemak van dupen (anders doen niet zoveel mensen het, als het moeilijk zou zijn).

Pvp kapot, partyplay kapot, enigma heeft heel wat op zijn kerfstok :P

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Barbs hebben warcry's pala's niet ;) en zonder enigma valt er niet te teleporten om gelijk goed te hammeren op alles. Verder heeft een pala minder hp dan een barb en geen bo? :D
Sure iedereen met 2 acca's weer wel maar laten we ff alles als solo char bekijken anders blijf je eeuwig bezig. Sowieso moet je van untwinked uit denken voor aanpassingen in de game. Met twinked en fully geared als eind gedachte. Untwinked zonder def een hammerdin opbouwen. Wil je dan wel eens tegen baal zien aan staan ofzo hoor :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg toch ook niet dat palas warcry met stun hebben?

Palas geen bo? Dat is nieuw, elke pala heeft bo door cta runeword. Als ze enigma hebben, hebben ze cta ook wel ;)

Bij magie wordt niet gekeken naar def, maar zolang je kunt blocken is er niets aan de hand . Holy shield geeft al +block zonder def aan te raken, dat het daarnaast def opkrikt (over het gehele def van je char en niet alleen het schild).

En mensen die mf'en gaan niet untwinked, dat is een andere manier van spelen die ik wel beheers hoor ;)
Ik wil best tegen Baal staan zonder def met welk character dan ook, het zal niet de eerste keer zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 27 september 2009 @ 09:33:
Ik zeg toch ook niet dat palas warcry met stun hebben?

Palas geen bo? Dat is nieuw, elke pala heeft bo door cta runeword. Als ze enigma hebben, hebben ze cta ook wel ;)

Bij magie wordt niet gekeken naar def, maar zolang je kunt blocken is er niets aan de hand . Holy shield geeft al +block zonder def aan te raken, dat het daarnaast def opkrikt (over het gehele def van je char en niet alleen het schild).

En mensen die mf'en gaan niet untwinked, dat is een andere manier van spelen die ik wel beheers hoor ;)
Ik wil best tegen Baal staan zonder def met welk character dan ook, het zal niet de eerste keer zijn :D
Ja maar hij zegt toch ook als je het vanuit untwinked perspectief bekijkt ;)

Maar zelfs dan zijn hdins de meest OP want ga maar eens classic spelen, hell diaruns met sorcs+barbs is erg lastig en doet bijna niemand maar is er een hdin dan gaat het 10x zo snel ook al hebben ze middelmatige gear en uiteraard geen Eni :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doet niets af met waar ik over begon: het heeft de game verneukt zeker qua partyplay. En in LoD icm met eni helemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:29:
Doet niets af met waar ik over begon: het heeft de game verneukt zeker qua partyplay. En in LoD icm met eni helemaal :D
Daarom zeg ik, TP van eni af slopen en meer magic immunities en misschien de dmg wat omlaag ook al is het maar 2-4k dan zit je nog op 8k-10k en met skillers 12k-14k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zit met skillers en vrij goede gear op 13k, dus zonder skillers zou ik max op 10k komen denk ik.

Anyway, met een hammerdin spelen is zwaar slaapverwekkend. Die moet wat mij betreft dus hoe dan ook generfed worden, en wat mij betreft doe je dat door meer magic immunes te maken. De frenzybarb kan daar wel omheen met concentrate. Ik heb die hammerdin alleen voor de Ubersessies die we altijd deden.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 27 september 2009 @ 16:02:
Ik zit met skillers en vrij goede gear op 13k, dus zonder skillers zou ik max op 10k komen denk ik.

Anyway, met een hammerdin spelen is zwaar slaapverwekkend. Die moet wat mij betreft dus hoe dan ook generfed worden, en wat mij betreft doe je dat door meer magic immunes te maken. De frenzybarb kan daar wel omheen met concentrate. Ik heb die hammerdin alleen voor de Ubersessies die we altijd deden.
Ik doelde dan op ook een pvp hdin met 9 skillers 16k :)
Een doorsnee hdin heeft vaak alleen een torch en anni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Als tp van de eni afgaat krijg je echt extreem veel sorcerers vermoed ik. Nu was het trouwens toch altijd al sorcerer of hammerdin om te mfen.

Ik vind het nog steeds jammer dat de aankondig van 1.13 zo vroeg was. Toen gewoon geen zin meer om te spelen en nu achteraf had je nog makkelijk een half jaar door kunnen gaan :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment D2 nog niet op mijn fresh install staan dus kan het zo 123 niet zelf proberen maar misschien wat d2 vriendjes wel :)

Many Players Report Diablo II Characters Lost

The official Diablo II General forum and Battle.net Technical Support forum have signs that something is going wrong. These threads provide complaints of lost characters. The team hasn’t yet provided a response to what’s causing this, but Blizzard is providing assistance to recover those lost characters. If you are one of the affected players, first go to your Diablo II folder and locate this path: Diablo II\Save\Europe

Change Europe to the realm your characters belonged to, and write down the names of each of your lost characters. Then submit your Battle.net account name, realm and name of the characters. With this info, the technical support team will be able to restore your characters.

Datth: Please fill out the form located here:
http://us.blizzard.com/su...cale=en_US&tag=diabloform

Or send an email to support@blizzard.com and please include your account name and realm and a list of the affected characters.
Voorbereidingen voor PTR?
Als ze nergens aan zitten kunnen chars ook niet zomaar verdwijnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:27:
Op dit moment D2 nog niet op mijn fresh install staan dus kan het zo 123 niet zelf proberen maar misschien wat d2 vriendjes wel :)

Many Players Report Diablo II Characters Lost

[...]

Voorbereidingen voor PTR?
Als ze nergens aan zitten kunnen chars ook niet zomaar verdwijnen ;)
idd, lijkt me dat morgen waarschijnlijk PTR begint ofzo

komt mooi uit, ik heb vandaag sleutel van mijn nieuwe huis gekregen, precies vandaag komt crash course voor Left 4 dead uit, en dan zal morgen PTR beginnen en week erna 1.13 uitkomen precies wanneer ik tyfus druk ben met verfen verhuizen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gratz met de sleutel van je nieuwe huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:37:
[...]

Daarom zeg ik, TP van eni af slopen en meer magic immunities en misschien de dmg wat omlaag ook al is het maar 2-4k dan zit je nog op 8k-10k en met skillers 12k-14k :)
NIET meer magic immumes, daarmee sloop je bone necro's

die zijn juist goed omdat er zo weinig immumes zijn, damage komt ook amper boven de 5k uit (vergeleken met 25k fball sorc.. kuch)
Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:18:
[...]

idd, lijkt me dat morgen waarschijnlijk PTR begint ofzo

komt mooi uit, ik heb vandaag sleutel van mijn nieuwe huis gekregen, precies vandaag komt crash course voor Left 4 dead uit, en dan zal morgen PTR beginnen en week erna 1.13 uitkomen precies wanneer ik tyfus druk ben met verfen verhuizen enz
Gratz! :D
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:06:
[...]

NIET meer magic immumes, daarmee sloop je bone necro's

die zijn juist goed omdat er zo weinig immumes zijn, damage komt ook amper boven de 5k uit (vergeleken met 25k fball sorc.. kuch)
Ho!!!
Daar had ik als bonenec lover niet eens aan gedacht, dus gewoon keihard hdin nerfen klaar af hoppakoffie! ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maak je bonespirit/spear toch 50% physical? :P

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:56:
uistekende oplossing, als BS dan tenminste 15k damage doet met skillers, oh, en doe max block er ook maar bij..

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:56:
Anders gewoon alleen nog maar hammerdins? Probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Holystafe, holyorb, holypois cloud, holytrap, holycry, holyhurricane have been added to the game.
Enigma is also given to any new character on creation.

Zo kunnen we toch nog genieten van elke class zonder die vervelende hamertjes!

Heb ergens nog wel twijfels of er echt nog zoveel aan char balans gedaan gaat worden. Aan items, dupen, drop rates en runewords geloof ik allemaal wel dat er veranderingen komen. Zal vast 2 kanten op kunnen slaan. Of ze hebben alles herzien en alle classes weer proberen dichter bij elkaar te krijgen en heel veel herzien en verandert. Of ze hebben heel weinig tot niets aan skills en chars verandert en zal het balans deel dus ook meer rond items hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Tja ze moeten wel een aardig wensenlijstje hebben gehad.
Anders ga je niet nog zo lang over een nieuwe patch doen voor een game van 9jaar terug.
Lijkt mij dat we proefkonijnen worden voor probeersels van diablo3

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:40:
Tja ze moeten wel een aardig wensenlijstje hebben gehad.
Anders ga je niet nog zo lang over een nieuwe patch doen voor een game van 9jaar terug.
Lijkt mij dat we proefkonijnen worden voor probeersels van diablo3
Dat komt omdat ze nu intern de patch op bnet aan het proberen zijn omdat ze niet weten of de servers de grotere stash aan kunnen.

Update 9/30 Patch 1.13
Bashiok: The Diablo II 1.13 patch is on temporary hold while we investigate potential impact on the Battle.net service. As we moved closer to launching the patch concerns grew that an increase in the player stash size (a feature in the patch) could compromise the Diablo II Battle.net service. The hardware and configuration could potentially not handle the increased stash size gracefully under heavy load. Currently we’re investigating potential impact as it is one of the larger content features in the patch and we’re hoping it can remain a part of the release. If it does have to be removed it will require additional time to remove it, generate new patches, and test, which will add time before we can go live on the PTR.

We’re hoping to have our diagnostics and a final decision on how we’ll be moving forward decided by early next week and we’ll have an update for you at that time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja, er zit nu in ieder geval vordering in en ze zijn ermee bezig. Ben benieuwd of ik in de buurt kwam met mijn datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:07:
Nouja, er zit nu in ieder geval vordering in en ze zijn ermee bezig. Ben benieuwd of ik in de buurt kwam met mijn datum.
Dat ze ermee bezig waren wisten we al wel maar dit bericht laat wel zien dat ze op het punt stonden om de PTR live te gooien maar dat zal nu nog wel weer een aantal weken duren. Al helemaal als blijkt dat bnet het niet aan kan..

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober

We kunnen bijna beginnen met strepen want ik verwacht niet meer dat het nog Oktober gelaunched gaat worden. Diagnosticeren gaat alleen al tot volgende week duren en de PTR is 2+ weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
prrt alsof er net zo veel spelers als vroeger zijn......
Of hebben ze het server park gaande weg wat verkleind?

Wat was je eigen voorspelling eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Staat erin. Zijn eigen voorspelling was mid/eind oktober. Het lijkt erop dat ik in de buurt ga komen met mijn voorspelling van mid december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Currently we’re investigating potential impact as it is one of the larger content features in the patch.

Nou, als een grotere stash al een van de grotere aanpassingen is. Joy :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:21:
prrt alsof er net zo veel spelers als vroeger zijn......
Of hebben ze het server park gaande weg wat verkleind?

Wat was je eigen voorspelling eigenlijk?
Mja maar de technologie is al 10 jaar oud, het draait nog op bnet 1.0 dus ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n grote stash problemen zou kunnen opleveren. Stash zou namelijk 4x zo groot worden...
Vicarious schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:26:
Staat erin. Zijn eigen voorspelling was mid/eind oktober. Het lijkt erop dat ik in de buurt ga komen met mijn voorspelling van mid december.
Denk dat je daar misschien nog wel gelijk in kan krijgen alleen moet de grotere stash dus geen probleem vormen want zoals Bashiok al zegt moet het dan eruit gesloopt worden en moeten ze de patch weer aanpakken en weer grondig testen voor die op de PTR kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Als ze nou alles wat werkt gewoon eens in de 1.13 gooien en lekker door blijven werken aan alles wat nog niet helemaal lekker werkt en dat er later in gooien :( Kunnen ze iniedergeval al eens gaan resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:09:
Als ze nou alles wat werkt gewoon eens in de 1.13 gooien en lekker door blijven werken aan alles wat nog niet helemaal lekker werkt en dat er later in gooien :( Kunnen ze iniedergeval al eens gaan resetten.
Tja heb ik ook al vaker gezegd, gewoon resetten en de patch komt wel een keer.
Als ze toch reset hadden gedaan zonder patch back in April had iedereen het beter geaccepteerd...
Gewoon meteen eerlijk zijn en toegeven dat er wat anders tussen is gekomen maar al wel een reset, hadden we al dik half jaar kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit gedacht dat dit viable zou zijn, maar het blijkt toch wel een leuke character te zijn. Het is niet zo cookie cutter als Hammerdin of Smiter, maar ook weer niet DOA (dead on arrival), wat ik toch wel had verwacht:

Frost Nova sorc voor pvp

Max frost nova, max blizzard and orb, max Cold mastery
1 point TK, 1 point Teleport
1 point warmth
rest in shiver armor

NW + 5/5 rbf
DF + 5/5 rbf
Frost Nova ormus +BER
crafted 2 skills 20%FCR amulet with resists
Arach belt
magefist
Mana boots
Soj
FCR ring met resists
Stormshield BER

Spirit en CTA op switch

Torch + anni + 9 skillers
rest 20/5@ small charms totdat je max resist hebt in hell, de rest 20/17 sc.

STR: genoeg voor SS/spirit (156)
DEX: genoeg voor MB (ongeveer 226)
VIT: rest
mana: none

Resultaat: 2K Frost nova, Max block, Max DR.
Cold pierce: ongeveer 240-265, wat dus meestal een verdubbeling van de cold damage word. (Werkt ook op shiver armor!)

Shiver armor doet dus 1K cold damage aan iedereen die je Physical raakt (melee), en daar hoef je niks voor te doen :P

Je gaat wel redelijk snel door je mana heen, maar daar zijn Mana pots voor uitgevonden. :P

geweldig gezicht in Duels, niemand ziet ooit een Frost nova sorc. en ze houd het met Max Block en 50%DR nog goed uit ook.

alleen life is beetje aan de lage kant, 2.2 K, na BO... :(
Open wounds doen erg veel pijn..

wat zou er nog varanderd kunnen worden om haar te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
prrt build heb ik eerder ook weleens geprobeerd.
Grootste probleem voor frost nova is dat je heel erg dicht tegen de beestjes aan moet staan.
TE dicht naar mijn smaak.
Een sorc kan meestal ook al niet teveel hebben, als frost nova een minimale stun erin zou hebben, zou het viable kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek amu en ring met +str, pleur dat al in vit. Kan al deel schelen. ook fcr ring +str +life + res moet kunnen.

Lifers met veel life. Verder kan je niet veel anders doen als hopen op weinig hits van tegenstander volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Vroegah toen ik nog Liga duels deed, had ik een mooie frozen orb sjors.

Shako "JAH"
Crafted neck 2 sjos 17 fcr en 18 res all.
2x soj
Whitstans met Sheal
DF 35/-5
Waterwalks
Upped viperskin
Arach
en als gloves had ik magefist geloof ik.
inv gevult met coldskillers/life en 20 lkife met 10-17 mana sc's

Resultaat was zonder BO ( want je mocht geen runewords gebruiken )

1700 hp en 1100 mana ofzo wat niet op wou. 1200 orbs met uberblock.

was echt prachtig :D mooie barbs die je ww'de.. alles geblocked en barb viel dood neer van orbs...

Ja dat waren mooie tijden :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:54:
prrt build heb ik eerder ook weleens geprobeerd.
Grootste probleem voor frost nova is dat je heel erg dicht tegen de beestjes aan moet staan.
TE dicht naar mijn smaak.
Een sorc kan meestal ook al niet teveel hebben, als frost nova een minimale stun erin zou hebben, zou het viable kunnen zijn.
Stun? heb je ooit wel eens frost nova in actie gezien? hele scherm blauw en slowed..

daarnaast heb ik Max Block en 50%DR! ik kan wel wat klappen hebben in PVM..

PvP daartegen...
Vooral Open wounds en Poison vreten door mijn 2.2K leven heen alsof het niets is..
Dan toch maar Max block opgeven voor meer life?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Slowed != stunned.
De afstand naar de vijand is minder dan je zou moeten willen met een sorc.
Dat is het enige wat ik daarmee wil zeggen.

Zelfs war cry van de Barb is dan beter als pvp skill, aangezien de Barb over heel wat meer hp en def kan beschikken.
En een PvP'er zonder Ravenfrost.....
Belangrijkste PvP item imho.

Max block lijkt mij een must, of je moet perfect kunnen TP'en.
Althans zolang je geen one-hit voer bent, dan liever meer HP.
Voor 50% block moet je 2x zoveel life hebben dan nu.
Lijkt mij niet te realiseren, met het karige extra life wat je krijgt per punt als sorc.

[ Voor 40% gewijzigd door Sinned123 op 01-10-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik gok op 1/13 2010 ... ;)

Hogere resoluties zou ook wel leuk zijn.
Als er al 3rd party patches bestaan moet het peanuts zijn om het in het spel te steken.
Ze kunnen het ook combineren met "fog of war" view zodat je niet effectief verder ziet dan bvb 1280*1024 (want ff serieus, wie heeft er nu nog kleinere schermen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:42:

Als er al 3rd party patches bestaan moet het peanuts zijn om het in het spel te steken.
Ze kunnen het ook combineren met "fog of war" view zodat je niet effectief verder ziet dan bvb 1280*1024 (want ff serieus, wie heeft er nu nog kleinere schermen?)
Haha is cool, zeker vrijdag de 13e of niet? :P

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober[
peke - 1/13 2010

Hmm daar ben ik ook wel voor, dan is het legaal omdat ook iedereen de mogelijkheid heeft.
Denk niet dat ze het zouden doen maar tof zou het wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peke schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:42:

Laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Die zitten ook al heel ver, collega op het werk heeft een nieuwe laptop voor nog geen 900 euro met een 1920*1200 scherm, 17 inch.
800*600 is echt niet meer van deze tijd, zelfs niet voor de mensen met stokoude pc's.
Mijn pc uit 1998 kon al 1024*768 weergeven zonder problemen ... Unreal ed. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:49:
[...]

Die zitten ook al heel ver, collega op het werk heeft een nieuwe laptop voor nog geen 900 euro met een 1920*1200 scherm, 17 inch.
800*600 is echt niet meer van deze tijd, zelfs niet voor de mensen met stokoude pc's.
Vraat doelt denk ik op de 15,4" laptops die hebben vaak gewoon nog 1280x800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:52:
[...]

Vraat doelt denk ik op de 15,4" laptops die hebben vaak gewoon nog 1280x800 :)
ik niet, maar die zijn er vast nog zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

ik niet, maar die zijn er vast nog zat.
Wat bedoelde jij dan? Netbooks? Of het feit dat je op een laptop geen native 1280x1024 tegen komt?

Er zijn overigens aardig wat geïrriteerde mensen die weer reageren op de update.
Veel denken ook dat Blizzard het doet voor het imago maar dat de devvers zich er eigenlijk niet aan willen wagen.. Dat gevoel weet ik nog net te onderdrukken maar het duurt me wel veels te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

peke schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:49:
[...]

Ik heb hier een 15,4" met 1920x1200 ;) al ruim 2 jaar oud :D
Ach hogere reso zou leuk zijn maar denk dat het ook wel weer problemen kan geven voor een hoop drivers en ingame issues. Hebben mods ook last van.
Verder heb ik het gameplay onderdeel weer niet zien terug komen hier. Bedenk je ook wat een hogere reso voor effecten heeft voor zichtbaarheid van items op de grond, snelle imps en crawlers die rond rennen worden een stuk lastiger om te klikken. Leesbaarheid gaat ook achteruit gezien niets voor die reso gemaakt is. Ga maar na ;)

Nieuwe dingen en verbeteringen zijn leuk. Maar een nieuw probleem creeëren met een verbetering zal waarsch nooit voorkomen als het aan Blizzard ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:43:
[...]

Ik heb hier een 15,4" met 1920x1200 ;) al ruim 2 jaar oud :D
Ach hogere reso zou leuk zijn maar denk dat het ook wel weer problemen kan geven voor een hoop drivers en ingame issues. Hebben mods ook last van.
Verder heb ik het gameplay onderdeel weer niet zien terug komen hier. Bedenk je ook wat een hogere reso voor effecten heeft voor zichtbaarheid van items op de grond, snelle imps en crawlers die rond rennen worden een stuk lastiger om te klikken. Leesbaarheid gaat ook achteruit gezien niets voor die reso gemaakt is. Ga maar na ;)

Nieuwe dingen en verbeteringen zijn leuk. Maar een nieuw probleem creeëren met een verbetering zal waarsch nooit voorkomen als het aan Blizzard ligt.
Dat is ook wel een joekel van een resolutie zelfs voor laptopschermen.

Daar heb je wel gelijk in maar opzich een slag groter zou moeten kunnen lijkt me, 1024x768 (/1280x1024).
Kan ook nog iedereen aan en heb je nog vrijwel geen problemen met de punten die je op noemt.

Dat denk ik ook niet maar daarom is de grote vraag, waarom kan een grotere stash een probleem worden met bnet load.. Daaruit haal ik: er wordt niks revolutionairs gedaan op bot (/dupe) gebied terwijl het mij lijkt dat dat een stuk meer load veroorzaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bashiok on Stash Size
Never lost any items through the probably thousands of times that i self muled via the 5 minute method.
Unlimited accounts + unlimited characters = infinite storage space. I dont get what the big deal was.
Maybe with the new battle.net you cant have multiple accounts? I still dont see how someone would need more than 1 account full of stashes.

Bashiok: Not every change is going to appeal to everyone.

We asked for community feedback and a larger stash size was in the top three most requested changes.

Just out of curiosity, what were the other two?
Bashiok: Higher resolution, which we unfortunately just can't do because it would fundamentally change the game and require a huge development investment to have the game/servers spawn enemies farther out, have them aggro from farther out, and even then it increases travel time to the player... it's just a mess. Apparently increasing the resolution in LoD was this gigantic issue so I think the idea of increasing it again makes some of the old time programmers want to curl up in a fetal position.

And new end game content, which we do want to continue adding, but just wasn't possible for this patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus eigenlijk komt er een grotere stash. En dat is het qua big issues? Hogere res ha dik ook niet verwacht, teveel werk. En dan niet eens nieuwe endcontent. Damn, en daar laten ze de economie volledig voor platleggen :D

[ Voor 24% gewijzigd door Pheno79 op 01-10-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:48:
Dus eigenlijk komt er een grotere stash. En dat is het qua big issues? Hogere res ha dik ook niet verwacht, teveel werk. En dan niet eens nieuwe endcontent. Damn, en daar laten ze de economie volledig voor platleggen :D
Mits het dus geen bnet overload veroorzaakt hé!
Pff vraag ik me echt af wat ze in die patch gestopt hebben..

Patchnotes.txt 0KB
This patch doesn't add or change anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
wat een ^%#%# patch.
Alleen grotere stash, wat op te lossen is met muling :/
Had toch al 2 cd-keys speciaal daar voor.

Het is trouwens change ipv chance :x

[ Voor 3% gewijzigd door Sinned123 op 01-10-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Muling is geen oplossing maar een vervangend probleem. Het zorgt net zo goed voor meer server verbruik en veder heb je 2 serials nodig om goed te mulen. Al kost dat op het moment geen kont is het als nog niet een oplossing voor iedereen. Ik vind het nou geen levens veranderende add zeker voor hardcore speler niet. Alles zal als nog naar een externe char moeten of het nou 1 of 100 chars zijn maakt weinig verschil dan. Voor softcore lijkt het me wel handig ivb met reskill. Hoef je niet van je hammer naar smiter gear te gaan door 2 chars te trainen of weer een mule bij halen die op hell kan of zelfs dat je eerst naar een normal game moet om bij je smiter spullen te kunnen.
Ik noem maar iets he. Maar kan dat niet echt in mijn top3 plaatsen. Ik kan het best gebruiken hoor, maar... meh 80% van de items die ik opsla zijn nutteloos eigenlijk en gebruik ik nooit. de overige 10% verkoop ik op jsp want is nog een beetje waard en de andere 10% gebruik ik zelf als ik weer eens RIP. Dus eigenlijk heb ik 80% free space nog :D
Ben meer benieuwd naar info over dat "economy changing" gebeuren....

Wat ik een nuttige add zou vinden is een ingame lijst bij de cube met mogelijke items zoals craften van items tot combineren van runes. Sure ook buiten d2 te vinden ondertussen maar goed hoort in de game imo. Ook dat hij dingen verklapt. Gooi bijv een 4s sword in de cube en dan laat hij mogelijke combo's zien. Aan de hand van een rune lijst die je kan aanvinken net als de runfinder apps hebben. Hoop op nieuwe runes words, zal wel niet. Maar zo zijn deze sneller bekend en scheelt weer een hoop updaten van hun apps voor een hoop mensen :D
Misschien allemaal een beetje overbodig na 9 jaar en wat er allemaal buiten d2 is te vinden. Maar duidelijk dat deze patch gericht is op d2 intern om het als game weer "completer" en "minder abuse gevoellig" te maken. Economy, stash, reskill,.. en de onbekende nog dan. Vast nog pk verbeteringen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:14:
wat een ^%#%# patch.
Alleen grotere stash, wat op te lossen is met muling :/
Had toch al 2 cd-keys speciaal daar voor.

Het is trouwens change ipv chance :x
Nja we weten niet wat er nog meer in zit maar als van de top 3 requests maar 1 haalbaar is, nummer 3 is nog het makkelijkst imo?, dan vraag ik me serieus af waar ze dan zo lang mee bezig zijn..

Ho zoveelste typo! vandaag constant typo's en de eerste paar potjes battlefield heroes waren in vergelijking met hoe ik normaal speel uitermate dramatisch te noemen :X
Voel me vandaag topfit maar heeft het stappen gister wel een nare nasleep van alcohol achter gelaten ofzo..
daves2hd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:57:
Wat ik een nuttige add zou vinden is een ingame lijst bij de cube met mogelijke items zoals craften van items tot combineren van runes. Sure ook buiten d2 te vinden ondertussen maar goed hoort in de game imo. Ook dat hij dingen verklapt. Gooi bijv een 4s sword in de cube en dan laat hij mogelijke combo's zien. Aan de hand van een rune lijst die je kan aanvinken net als de runfinder apps hebben. Hoop op nieuwe runes words, zal wel niet. Maar zo zijn deze sneller bekend en scheelt weer een hoop updaten van hun apps voor een hoop mensen :D
Misschien allemaal een beetje overbodig na 9 jaar en wat er allemaal buiten d2 is te vinden. Maar duidelijk dat deze patch gericht is op d2 intern om het als game weer "completer" en "minder abuse gevoellig" te maken. Economy, stash, reskill,.. en de onbekende nog dan. Vast nog pk verbeteringen enzo.
Hmm klinkt handig maar niet echt haalbaar bij een game met zo'n lage max resolutie.
Je zou dan zeker moeten scrollen tot je een ons weegt ;)
Ben zelf vooral benieuwd of ze wat tegen dupers/botters ingebouwd hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 02-10-2009 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen rollback meer tegen dupers. Waardoor er bij laggy shit hardcore spelers niets meer doen :')
Bij botters is het nog makkelijk, de bossdrops sterk verminderen of de manier om er te komen zwaarder maken. Daar toch iedereen bot met een hammerdin zou je kunnen denken aan magic immunity of meer random wegen ipv de uitgekauwde manieren. Maak de oblivion knights maar magic immune :7 Weg CS runs met hammerdin :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:02:
Geen rollback meer tegen dupers. Waardoor er bij laggy shit hardcore spelers niets meer doen :')
Bij botters is het nog makkelijk, de bossdrops sterk verminderen of de manier om er te komen zwaarder maken. Daar toch iedereen bot met een hammerdin zou je kunnen denken aan magic immunity of meer random wegen ipv de uitgekauwde manieren. Maak de oblivion knights maar magic immune :7 Weg CS runs met hammerdin :')
Ja klopt maar wat ik me dus afvraag is of ze er wel iets tegen doen.. denk het zelf namelijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat ze er iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:57:
Ik denk niet dat ze er iets aan kunnen doen.
Je kan het misschien niet helemaal uitroeien maar het ze wel moeilijk maken.
De rollback eruit slopen zou ik nou niet bepaald missen, de paar keer dat het bij mij voorkwam was doordat ik op een dupeserver zat. Was alleen maar nadelig want ik was een groot deel exp weer kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet alleen aan jezelf :P
Op hardcore geen rollback hebben tijdens een freeze 9en dat hoeft niet door dupers te komen) is iets lulliger dan wat xp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:30:
Denk niet alleen aan jezelf :P
Op hardcore geen rollback hebben tijdens een freeze 9en dat hoeft niet door dupers te komen) is iets lulliger dan wat xp :P
Gaf alleen mijn mening vanuit mijn standpunt maar zeg eens eerlijk hoe vaak heb jij een rollback gehad op een dodelijk moment? Zelf heb ik daar dus geen ervaring mee want die handvol rollbacks had ik als ik gewoon in town liep/loot aan het pakken was/mulen was.. Allemaal het effect van dupers dan begrijp je wel dat dat meer ergernis oplevert dan iets anders maar op HC is het inderdaad vervelender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vaak genoeg een rollback gehad nadat het scherm 20 sec bevroor op een nogal lullig moment.
Te herkennen aan een hogere hartslag als je probeert in te loggen na 5 minuten :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Lag is altijd dat het io verkeer verzadigd is op de server, in feite kunnen ze de game laten mee laggen met het output verkeer, dus als er niets binnenkomt (en je dus niets ziet gebeuren) de game niet laten verderlopen.

Eigenlijk gewoon het pause commando (zoals in sp) uitvoeren op de server en de pause/unpause doorsturen naar de clients. Ondertussen kan niemand iets doen (behalve safe + exit) en zorgt de inputstop ervoor dat de server terug kan bijbenen zonder dat er na 3 seconden stop een inhaalbeweging oid volgt dat jij dan ervaart als 300% gamespeed.

Ook een timer toevoegen zodat een pause altijd minimaal 3seconden duurt en jij dat ziet aftellen op het scherm zodat je meteen terug klaarzit als de server verdergaat.

Ze zullen dan wel een topprogrammeur nodig hebben want dit is niet op 123 te schrijven.

Een andere mogelijkheid is om het outputverkeer te koppelen aan de frames (25 fps), in hoeverre dit al niet het geval is. Als er dan nog packets moeten verstuurd worden terwijl de server al 2 frames verder zit -> de game loop de tijd van 1 frame laten pauzeren, dus de volgende frame is dan gelijk aan de huidige frame.

Dit is waarschijnlijk wel iets netter, als de server lagged lagged je game mee en kan je kiezen, naar town gaan, exitten of gewoon verder doen (als je een summoner bent) :*)

Dit is waarschijnlijk ook eenvoudiger te programmeren.
Als ik bij Blizzard werkte zou ik eens de code doorgraven om te mogelijkheden te bekijken, helaas maak ik ganse dagen saaie Oracle toepassingen. ;) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Botters kun je op de zelfde manier proberen tegen te houden als op het net.
spamfilter bij het maken van games. En die om de zoveel tijd van stijl laten veranderen. Maar komt gebruiksvriendelijkheid niet echt tegemoet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:25:
Botters kun je op de zelfde manier proberen tegen te houden als op het net.
spamfilter bij het maken van games. En die om de zoveel tijd van stijl laten veranderen. Maar komt gebruiksvriendelijkheid niet echt tegemoet helaas.
Hmm? Een bot gaat tegenwoordig toch alles af (op Duri na), dus hoe moet Blizzard weten dat ik geen bot ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:37:
[...]

Hmm? Een bot gaat tegenwoordig toch alles af (op Duri na), dus hoe moet Blizzard weten dat ik geen bot ben?
Je stopt ze van een game aanmaken, of iniedergeval je maakt het ze moeilijker. Om een game te joinen of hosten moeten ze een spamcode invullen. Het haalt bots niet helemaal weg gezien mensen nog steeds code handmatig kunnen invullen de bot z'n ding doet. Maar goed auto bots die games maken en joinen kun je dan bijna allemaal uitsluiten.
Bij het maken van d2 is nooit rekening gehouden met de problemen van nu dus echt op te lossen zijn ze niet meer.
Enige nadeel van spamfilters is dat je gebruikers kan uitsluiten, kleurenblind bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, op die manier, captchas.
Mja, niet echt gebruikersvriendelijk. Ik denk niet dat ze er veel aan gaan doen.
Het spel krijgt misschien wat fixes die al jaren geleden moesten en dat was het dan. En dan hoop ik de Fend bug, DAE lockbugs, Impale eens echt doable maken (lees, kom op met die iasbonus per skillevel, hidden somewhere),sanctuary aura bug etc. maar zelfs daar heb ik ik geen echte hoop op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als die firestorm maar van die torches af is ben ik al heel tevreden eigenlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Al gevonden :)

En niet pirate bay :P wil het wel legaal op i-net kunnen spelen uiteraard.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the pirate bay O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Vicarious schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:03:
Als die firestorm maar van die torches af is ben ik al heel tevreden eigenlijk :')
Wie zegt dat je ooit nog een torch in handen krijgt als de hammerdin verkracht wordt. :D

Als teleport op enigma charges worden ben ik al heel tevreden eigenlijk (niet dat ik nog speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:59:
[...]

Wie zegt dat je ooit nog een torch in handen krijgt als de hammerdin verkracht wordt. :D

Als teleport op enigma charges worden ben ik al heel tevreden eigenlijk (niet dat ik nog speel).
Een torch haal je normaal gesproken helemaal niet met een hdin dus ik zie het probleem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Je hebt post 666 geript psy.

Anyhow keys en organs haal je wel met hdin vaak dusch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:12:

Blijkt maar weer hoe een dedicated diablo speler ik wel niet ben >:)

Ja daar heb je gelijk in maar met bijv. een lightsorc kan je die keys net zo makkelijk hunten dat kan elke class wel. Organs kun je makkelijk halen met bijv, een sorc + smiter, waarbij de sorc tp'ed terwijl de smiter duriel vast neerklapt om vervolgens de tp van de sorc te pakken. Heb het zelfs een tijdlang gedaan met mijn bonenec als tper :P al zou dat met een eni nerf niet meer kunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ff voor de duidelijkheid he... is er officieel uitgebracht dat de patch alleen increased stash size heeft? offe? ja ik ben der niet helemaal bij de laatste weken, ben druk aan het verven enz in nieuwe huis en probeer ook nog is red alert 1 red alert 2 en tiberian sun aan de praat te krijgen op network en internet functionaliteit

ik wou dat die spellen door blizzard gemaakt waren zeg, jezus wat een kut kwaliteit qua network/internet code zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

daves2hd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:12:

op softcore is dat helemaal niet nodig... ik keyrunde met assassins, sorcs, amazons.... maakt allemaal niet uit... Alleen Nihlatak is wat lastig met die corpse explosion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:17:
ff voor de duidelijkheid he... is er officieel uitgebracht dat de patch alleen increased stash size heeft? offe? ja ik ben der niet helemaal bij de laatste weken, ben druk aan het verven enz in nieuwe huis en probeer ook nog is red alert 1 red alert 2 en tiberian sun aan de praat te krijgen op network en internet functionaliteit

ik wou dat die spellen door blizzard gemaakt waren zeg, jezus wat een kut kwaliteit qua network/internet code zeg
Nee ook een respec system en voor de rest is er nog niks bekend dus wat er allemaal in verstopt zit weten we pas over een paar weken als de PTR live gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*trap*

Lvl 20 fire druid ondertussen op HC. Ik ben nog solo omdat ik jullie voorlopig nog niet heb bijgehaald ^^. Gaat allemaal redelijk soepel vooral nu men fisure wat power krijgt. Wil volgende keer wel mee party'en maar heb er laatste keer niet echt veel van meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:38:
*trap*

Lvl 20 fire druid ondertussen op HC. Ik ben nog solo omdat ik jullie voorlopig nog niet heb bijgehaald ^^. Gaat allemaal redelijk soepel vooral nu men fisure wat power krijgt. Wil volgende keer wel mee party'en maar heb er laatste keer niet echt veel van meegekregen
Staat ook allemaal op igot en niet hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:26:
[...]

Staat ook allemaal op igot en niet hier ;)
Weet ik, maar daar kijk ik dan ook zelfde i.v.m. hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:38:
*trap*

Weet je zeker dat het een HC-Druid is, Vraat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Vicarious schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:32:
[...]

op softcore is dat helemaal niet nodig... ik keyrunde met assassins, sorcs, amazons.... maakt allemaal niet uit... Alleen Nihlatak is wat lastig met die corpse explosion.
keys runnen met een psnmancer })

is er al nieuws over een eventuele release-datum?

begint wel lang te duren nu... maandag ook mn half-twinked soso geripped, dus eigenlijk geen zin meer om iets nieuws te beginnen -O-

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

We weten dat het nog wel even kan gaan duren :P

Vic je weet ook wel dat sc niet echt mee telt :D Verder kun je keys in a1 en 2 makkelijk met elke random sorc halen met crappy gear zelfs nog. Elke class kan het eigenlijk wel de enige key met waarde is dan ook die van nila ;)
Maar goed een nature's peace is ook zo gekocht/vonden anders wel een lawbringer. Enige gevaar die dan rest zijn die mooie vipers daar..... Zelfs de beste uber paladin is daar niet tegen op gewassen als je vast "bugt" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:52:
We weten dat het nog wel even kan gaan duren :P

Vic je weet ook wel dat sc niet echt mee telt :D Verder kun je keys in a1 en 2 makkelijk met elke random sorc halen met crappy gear zelfs nog. Elke class kan het eigenlijk wel de enige key met waarde is dan ook die van nila ;)
Maar goed een nature's peace is ook zo gekocht/vonden anders wel een lawbringer. Enige gevaar die dan rest zijn die mooie vipers daar..... Zelfs de beste uber paladin is daar niet tegen op gewassen als je vast "bugt" :(
Bij een reset is dat wel anders hoor ;)
De eerste maand+ zijn nihla keys tot wel 150fg waard en hate en terror 100fg/each op SCL dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:10:
[...]

Weet je zeker dat het een HC-Druid is, Vraat O-)
Ondertussen wel :x. Wat een faal was dat :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:14:
[...]

Ondertussen wel :x. Wat een faal was dat :(.
Bijna net zo mooi als je net-niet-last wish :D

Ennuh daves, ik heb met natures peace ook wel eens nihla gerund, maar toch werd ik wel eens geraakt door een CE. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Nee, Klopt dat je wel CE geluidje hoort en lijk ontploft da's een bug maar het doet verder geen damage meer. Dit heb ik kunnen concluderen uit heel heel heel veel nila runs. Of het ook echt zo is... Ik voelde het niet meer in ieder geval.
En loop vraat niet zo te pesten :P hij's mijn oldschool homeboy dus pas maar op voor ik jullie volgende week "perongelijk" met duriel prison. accidents DO happen you know!

Er moet sowieso nog ruimte zijn we zijn atm met 8man maar meestal kan er wel 1 iemand niet. Komt allemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
of je merc knalt een monster dood, waanra nita dan wel CE kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:17:
of je merc knalt een monster dood, waanra nita dan wel CE kan :)
Ah, dan was dat het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

daves2hd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:42:
Nee, Klopt dat je wel CE geluidje hoort en lijk ontploft da's een bug maar het doet verder geen damage meer. Dit heb ik kunnen concluderen uit heel heel heel veel nila runs. Of het ook echt zo is... Ik voelde het niet meer in ieder geval.
En loop vraat niet zo te pesten :P hij's mijn oldschool homeboy dus pas maar op voor ik jullie volgende week "perongelijk" met duriel prison. accidents DO happen you know!

Er moet sowieso nog ruimte zijn we zijn atm met 8man maar meestal kan er wel 1 iemand niet. Komt allemaal goed :D
Doe maar, ik vind Duriel wel liev O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duriel is altijd lief O+ En ook altijd zo dood O+ Behalve op normal, als je nog niet echt een leuke skill hebt over het algemeen. Tenminste, met mijn builds is dat wel heel vaak het geval geweest. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:58:
Duriel is altijd lief O+ En ook altijd zo dood O+ Behalve op normal, als je nog niet echt een leuke skill hebt over het algemeen. Tenminste, met mijn builds is dat wel heel vaak het geval geweest. :')
vooral met de mojomancer of niet :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:44:
[...]

vooral met de mojomancer of niet :p?
Die viel nog wel mee. Een necro solo laat ik tombrunnen (duurt ietsie langer, maar he, 4 keys :7 ), dus dan haal je level 24 wel. Decrep is echt een fantastische curse. Voor elke necro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

4 keys is niet untwinked :+

Ik weet niet, denk dat bepaalde sorcs toch het meeste moeite hebben met duriel tenzij je static mee rekent. Die kan happen er uit halen maar toch moet je die damage maar tanken om te casten. Mijn ervaring is dat sorc meestal toch wel in 4/5 klappen ligt. Lightning sorc pompt lightning of chain lightning gelijk dus heeft wel damage. Een orb sorc to be heeft dat voordeel niet echt en heeft no dmg. Meeste damage komt uit een lv1 chain lightning denk ik :p. Verder geen enkele vorm van een minion om te summonen. Maar ja later heeft niemand zo snel duri neer als een sorc dusch uiteindelijk blijft necro (welke build dan ook) de traagste duri killer. Mja misschien als je een uber poison hebt of max skellies en nog eens 20+ revives hebt voor je binnen stapt :+ Maar verwacht ik niet op untwinked :+ (hoewel die 20 revives niet eens zo moeilijk zijn op hell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij prima untwinked, 3 in town, 1 die al het werk doet om te levelen. Schiet meer op dan in je eentje te gaan tomben, dan mag je er 5x door heen lopen ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Pheno79 op 08-10-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dat is het verschil nou juist. dat 5x er door heen lopen telt juist ;) Zo level je veel sneller en heb je veel eerder sterkere skills he. nee pheno foei! dat valt niet onder untwinked in mijn boekje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
daves2hd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:01:
Dat is het verschil nou juist. dat 5x er door heen lopen telt juist ;) Zo level je veel sneller en heb je veel eerder sterkere skills he. nee tollo foei! dat valt niet onder untwinked in mijn boekje :>
Uhhhh Tollo?? Hoor ik hier een dode Necro praten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Duriel is a bitch op normal ja. Ik heb dan meestal nog maar 1 punt in alle skills omdat ik skills aan het sparen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:55:
Duriel is a bitch op normal ja. Ik heb dan meestal nog maar 1 punt in alle skills omdat ik skills aan het sparen ben.
En dat is straks veel minder bij Diablo 3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

tollo71 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

Uhhhh Tollo?? Hoor ik hier een dode Necro praten? O-)
Whuuutt :+ Ben moe ja heb gistere nog tot laat zitten levelen :P Maar sorry :( Zie het zo je was inneens een paar jaar jonger, nog steeds oud. Maar jonger en een pinguin.
Ik RIP iniedergeval niet door massaal pitlods te gaan orgieën op hell :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:01:
Dat is het verschil nou juist. dat 5x er door heen lopen telt juist ;) Zo level je veel sneller en heb je veel eerder sterkere skills he. nee pheno foei! dat valt niet onder untwinked in mijn boekje :>
Dan staat er een verkeerde definitie van untwinked in je boekje :P
Ik levelde ook vaak zat in pubby games, altijd leuk om in een tombrun game naar Baal of Dia te lopen. Zolang je solo alles met de spullen die je vindt doet, niets aan het handje. Sterker nog, ik maakte me het zelfs moeilijker door zwaardere tegenstanders te genereren :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:29:
[...]

Dan staat er een verkeerde definitie van untwinked in je boekje :P
Ik levelde ook vaak zat in pubby games, altijd leuk om in een tombrun game naar Baal of Dia te lopen. Zolang je solo alles met de spullen die je vindt doet, niets aan het handje. Sterker nog, ik maakte me het zelfs moeilijker door zwaardere tegenstanders te genereren :7
je bedoeld je drop-rates increasen :P je wilt gewoon snel die uniques farmen, zodat je welliswaar untwinked, maar niet zonder gear speelt :o

oh, en idd, beetje goed gebouwde psn-nec heeft geen moeite met duri :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:40:
[...]

je bedoeld je drop-rates increasen :P je wilt gewoon snel die uniques farmen, zodat je welliswaar untwinked, maar niet zonder gear speelt :o

oh, en idd, beetje goed gebouwde psn-nec heeft geen moeite met duri :)
Mijn droprates zijn altijd 0.
if username.equals("Pheno") {
droprate= 0;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pheno79 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Mijn droprates zijn altijd 0.
if username.equals("Pheno") {
droprate= 0;
}
Helaas, dat stukje code blijft er toch echt lekker in hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, installeer LoD snel weer eens. Ik wordt helemaal akelig van die vrolijke, niet-klagende, goede-drops-krijgende GoT-ers. Oftewel.......... IK MIS JE O+ O+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.