• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
weet niet zeker wat je bedoelt met kb maar ik keek net bij de crafted items:

Hit Power Gloves Magic Chain Gloves/Heavy Bracers/Vambraces
Ort Rune
Perfect Sapphire
Any Jewel
Knockback
5% Chance To Cast Level 4 Frost Nova When Struck
Attacker Takes Damage of (3-7)

is dit het wat je bedoelt?

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Yokidrink schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:31:
very annoying. ik zit nu op hell act 2 en probeer die amulet te krijgen in vally of the snakes. mijn ama doet het lekker maar ik kom gewoon niet bij het altaar door die verrekte cold immune slangen. Ik ben nu al 6x dood gegaan daar grrr
ben bang dat ik mijn boog moet aanpassen van 2xshael naar 1Xshael + nef voor knockback.
Je moet ook Strafe gebruiken met een WWS. Een WWS is helemaal niet optimaal voor Frozen Arrow. Gebruik voor Knockback desnoods Claglaws gloves of Giant Skull.
Yokidrink schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:15:
weet niet zeker wat je bedoelt met kb maar ik keek net bij de crafted items:

Hit Power Gloves Magic Chain Gloves/Heavy Bracers/Vambraces

is dit het wat je bedoelt?
Ja kb is de afkorting voor knockback, beetje leuke kunnen erg nice zijn.
Alleen zoals tollo al zegt kun je ook cheap doen en voor cegclaws gaan :)
Misschien heb ik nog wel een Giant skull 1s ~30str die je wel zou mogen hebben.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
tollo71 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:28:
[...]

Je moet ook Strafe gebruiken met een WWS. Een WWS is helemaal niet optimaal voor Frozen Arrow. Gebruik voor Knockback desnoods Claglaws gloves of Giant Skull.
ik ben ook strave met wws +2xshael maar in situations met heel veel mob is het beter om ff FA te gebruiken en dan af te maken met strafe. in dit geval is het probleem gewoon dan je niet weg kan, je komt binnen en dan heb je een berg slangen en skellies op je neus die vrolijk cold immune zijn, dan is strafe + KB zo'n beetje het enige wat me rest ;)

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Yokidrink schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:31:
very annoying. ik zit nu op hell act 2 en probeer die amulet te krijgen in vally of the snakes. mijn ama doet het lekker maar ik kom gewoon niet bij het altaar door die verrekte cold immune slangen. Ik ben nu al 6x dood gegaan daar grrr
ben bang dat ik mijn boog moet aanpassen van 2xshael naar 1Xshael + nef voor knockback.
Ja kan ook iemand om hulp vragen :P

void

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Een andere heerlijke mod als Strafe-bowazon: ctc Flee. Knockback icm ctc Flee geeft ruimte genoeg.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Knockback alleen eigenlijk ook wel

toevoeging: meestal heb je ook 1 pt. in multishot zitten. Als je geswarmed wordt kun je ook ff 2 multishots doen om jezelf vrij te spelen.

[ Voor 67% gewijzigd door Vicarious op 16-09-2009 16:07 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
psychoclown schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:32:
[...]

Ja precies maar wel even leuk om wat mobs vies hard om te leggen, hoezo overpowered is niet leuk? :P :D
Owja goede lighttrapper is altijd leuk ja!
Of een nec met lvl 20 amp en 37 ce, van zodra je minions er 1 down hebben blaas je een compleet scherm weg.
Zillion01 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:27:
[...]

Ik kreeg vorige week dit mailtje :

Step 2:
Close all applications:
Make sure ALL other applications other than the Dock and the Finder are closed.

There may also be processes running on the system which interfere with normal game installation.

- Norton security software : please uninstall-
Time Machine : please turn off when doing any type of install

[...]
hahaha, dat je dat nog is van een blizzard employee mag horen :), beste anti reclame die ik tot nu toe gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En.... nog steeds geen nieuws omtrent 1.13 maar!
Wel is er door een random bnet user bevestigd dat er een nieuwe PWE is ingebakken:
I can confirm that there is a new world-event boss called Koihsab. It spawns similarly to uber-D, taking the place of any super-unique and showing an emote: "Koihsab walks the Earth!" But it's not known yet what triggers the spawn.

It looks like a kind of tall skinny pinkish thing, with a scraggly orange-colored thing on its chin (which might possibly be intended to represent some sort of beard).
De eerste die het ziet krijgt een cookie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
psychoclown schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 01:10:
En.... nog steeds geen nieuws omtrent 1.13 maar!
Wel is er door een random bnet user bevestigd dat er een nieuwe PWE is ingebakken:

[...]

De eerste die het ziet krijgt een cookie :9
http://forums.battle.net/...zzardPoster=true&sid=3000

"Koihsab walks the forum!" :P

[ Voor 64% gewijzigd door Shuvit op 18-09-2009 01:19 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het al voor me: Bashiok met zijn hoofd gephotoshopped op een fallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*Geeft Cookie
Pheno79 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:10:
Ik zie het al voor me: Bashiok met zijn hoofd gephotoshopped op een fallen.
Echt he, zal er belachelijk uitzien vrees ik :P
Ben opzich wel voor dat ze wat info over 1.13 doorspelen, als ze nog geen release hebben dan op zijn minst (een deel) changelog voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus 1.13 is nog steeds niet in werking gegaan? Godver. Ik heb namelijk verdomd veel zin om weer te gaan spelen, (waarschijnlijk door de Diablo 3 filmpjes die ik de afgelopen tijd heb lopen kijken =P) maar als de patch er binnenkort aankomt heeft het geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Want je verwacht D3 binnen nu en een maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:33:
Dus 1.13 is nog steeds niet in werking gegaan? Godver. Ik heb namelijk verdomd veel zin om weer te gaan spelen, (waarschijnlijk door de Diablo 3 filmpjes die ik de afgelopen tijd heb lopen kijken =P) maar als de patch er binnenkort aankomt heeft het geen zin.
Nope anders had je al wel van mij een update gezien met extreem veel smileys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:36:
Want je verwacht D3 binnen nu en een maand ?
Nee, ik verwacht Diablo 3 pas eind volgend jaar. Maar toch heeft de footage van Diablo 3 mijn MF-gevoelens aangewakkerd. Spelen er nog veel mensen van tweakers LoD op dit moment? Of wil men niet te serieus gaan spelen omdat men angstig afwacht op de patch? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Blizzard heeft not tot 27 oktober de tijd, en als 1.13 er dan NOG niet is, dan ge ik gewoon Torchlight spelen totdat D3 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:44:
[...]

Nee, ik verwacht Diablo 3 pas eind volgend jaar. Maar toch heeft de footage van Diablo 3 mijn MF-gevoelens aangewakkerd. Spelen er nog veel mensen van tweakers LoD op dit moment? Of wil men niet te serieus gaan spelen omdat men angstig afwacht op de patch? :P
Maak daar maar 2011 van in 2010 komt die helaas niet :)

Er spelen wel wat mensen untwinked hc party (zie igot > TS) maar daarbuiten niet echt.
Zo wacht ik zelf eigenlijk al vanaf April, toen ben ik gaan idlen zoals velen... :P
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:04:
Yep. Blizzard heeft not tot 27 oktober de tijd, en als 1.13 er dan NOG niet is, dan ge ik gewoon Torchlight spelen totdat D3 uitkomt :)
Het kan nog maar dan moet de PTR niet te lang op zich laten wachten.
Torchlight ga ik ook sowieso wel even proberen maar dat had je vast al wel gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:32:
[...]

Maak daar maar 2011 van in 2010 komt die helaas niet :)

Er spelen wel wat mensen untwinked hc party (zie igot > TS) maar daarbuiten niet echt.
Zo wacht ik zelf eigenlijk al vanaf April, toen ben ik gaan idlen zoals velen... :P
2011? Denk je dat het echt zo lang zal duren? Wie weet. Ze kunnen geen fouten permitteren omdat ze weten hoe graag Diablo 3 gewilt is. Dus ookal is de game dan allang min of meer klaar willen ze alle 'bugs' eruit halen. Maar meer dan een jaar? Dat zou ik echt erg vinden. Al heb ik dan wel inmiddels SC2 die me bezig kan houden. O+

Ondanks de patch die er aan mag komen ga ik toch beginnen. Welke class raden jullie aan om Hell te solo'en als je kan kiezen uit Skellymancer, Furyzon of Druid. Met Druid heb ik de minste ervaring, maar leek me daarom juist look om eens mee te gaan spelen. En onderbouw dan gelijk ook waarom je vind dat die class het meest geschikt is. Houd ook rekening met items. Want ik heb zo het gevoel dat die moeilijk zijn te vinden omdat het merendeel van de communnity gestopt is door die aankomende (rot)patch.

Edit: Stel geen Hammerdin voor. Ik heb een erge haat voor hun.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skellymancer, het makkelijkst zonder items. Ik speelde die altijd zo goed als naakt bij een ladderstart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nieuws: World of Warcraft vergt 13.250 bladeservers en 1,3 petabyte aan opslag

Vandaar dat die WoW patch zo lang duurde. Als je hem in 10 talen op 13.250 blade servers moet uitrollen (ok, niet alle blades zullen gameservers zijn maar toch) ben je wel ff bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:00:
Skellymancer, het makkelijkst zonder items. Ik speelde die altijd zo goed als naakt bij een ladderstart :D
Dat dus. Maar een fury druid is op zich ook nog wel te doen als je flink wat resists verzamelt en een aardig wapen kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:51:
[...]

2011? Denk je dat het echt zo lang zal duren? Wie weet. Ze kunnen geen fouten permitteren omdat ze weten hoe graag Diablo 3 gewilt is. Dus ookal is de game dan allang min of meer klaar willen ze alle 'bugs' eruit halen. Maar meer dan een jaar? Dat zou ik echt erg vinden. Al heb ik dan wel inmiddels SC2 die me bezig kan houden. O+
Dat denk ik niet dat weet ik zeker want dat is door Blizzard op BlizzCon09 bevestigd.
Helaas maar waar, zelf had ik gehoopt op Q4 2010 maar Q1 2011 is ook goed hoor ;)
Ondanks de patch die er aan mag komen ga ik toch beginnen. Welke class raden jullie aan om Hell te solo'en als je kan kiezen uit Skellymancer, Furyzon of Druid. Met Druid heb ik de minste ervaring, maar leek me daarom juist look om eens mee te gaan spelen. En onderbouw dan gelijk ook waarom je vind dat die class het meest geschikt is. Houd ook rekening met items. Want ik heb zo het gevoel dat die moeilijk zijn te vinden omdat het merendeel van de communnity gestopt is door die aankomende (rot)patch.

Edit: Stel geen Hammerdin voor. Ik heb een erge haat voor hun.
Skelliemancer is the way to go.
Furyzon is ook erg goed maar moet je wel goede gear hebben en druid is niet echt super om te solo'en.
Nadodruid is keihard net als een Shaper maar die blinken met name uit in PvP met dikke gear :)
Vicarious schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:11:
nieuws: World of Warcraft vergt 13.250 bladeservers en 1,3 petabyte aan opslag

Vandaar dat die WoW patch zo lang duurde. Als je hem in 10 talen op 13.250 blade servers moet uitrollen (ok, niet alle blades zullen gameservers zijn maar toch) ben je wel ff bezig :D
Je weet dat 1.13 uitgesteld is door WC3 1.24 a/b he? :P
Maar nonetheless erg impressive ja, had het artikel daarstraks al gelezen.

Verwijderd

[b][message=32599259,noline]Je weet dat 1.13 uitgesteld is door WC3 1.24 a/b he? :P
Maar nonetheless erg impressive ja, had het artikel daarstraks al gelezen.
Dus je wil zeggen dat 1.13 zeker binnen een maand klaar is? Ik heb zojuist m'n Skellymancer zo ver gekregen dat kan baalrunnen op normal. Eén van de meest vervelende taakjes in LoD als je het mij vraagt. En nu gaat het voor niets zijn geweest? Ahahaha. Nja, het risico was al de hele tijd aanwezig. Ik ga gewoon verder. De patch was bovendien in april al aangekondigd dus misschien duurd het nog een tijdje. (Hopelijk).
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:06:
[...]

Dus je wil zeggen dat 1.13 zeker binnen een maand klaar is? Ik heb zojuist m'n Skellymancer zo ver gekregen dat kan baalrunnen op normal. Eén van de meest vervelende taakjes in LoD als je het mij vraagt. En nu gaat het voor niets zijn geweest? Ahahaha. Nja, het risico was al de hele tijd aanwezig. Ik ga gewoon verder. De patch was bovendien in april al aangekondigd dus misschien duurd het nog een tijdje. (Hopelijk).
Ik weet niet hoe jij mijn post leest maar mijn post was puur informatief en er zat geen onderliggende betekenis in ;)

Wel verwacht ik dat het Mid-End Oktober af zal zijn maar dan moet de PTR wel binnen nu en 3 weken starten.
Alleen zoals je zelf al zegt is de kans al heel de tijd aanwezig, je kon beter eerder beginnen omdat toen er toen nog aan 1.24b gewerkt werd. De aankondiging van April moet je eigenlijk ook buiten beschouwing laten want die was gewoon fout. Niet alleen fout omdat ze kort daarna aan WC3 moesten sleutelen en niks lieten weten voor meer dan een maand maar ook omdat Bashiok nog later aangegeven heeft dat ze 2 weken van tevoren een aankondiging doen. Dat geldt dus klaarblijkelijk niet voor 1.13 want de aankondiging in April zou dus ook 2 weken van tevoren zijn waarbij de PTR nog moest beginnen maar inmiddels zijn ze alweer 10d stil rondom de patch EN de PTR moet nog beginnen..
Maar om weer even terug te gaan naar jou 'probleem' je kan gerust doorspelen want eerst komt er nog een officiële aankondiging en een PTR van 2+ weken, genoeg tijd :)

Verwijderd

fokt op
heb net solo hell baal verslagen
ben necro lvl 84
wil nu pandemonium event doen,, maar is alleen op battle net

ik heb al 20 keer geprobeerd om op bnet te kome dmv diablo opnieuw te installere met een 'nieuwe' key, maar al die keys zijn al gebanned/geblokt.

weet iemand hoe ik op battle net kan komen, iaw waar wel nog goeie keys ervoor staan.

ben nu solo wel zat ;)

alvst bedankt

ps voor meer info over character let me know,, heb een goeie build (mainly summon) zonder punten verpest te hebben. alleen doordat ik niet op bnet heb gespeeld heb ik niet veel special items.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:46:
fokt op
ben necro lvl 84

ik heb al 20 keer geprobeerd om op bnet te kome dmv diablo opnieuw te installere met een 'nieuwe' key, maar al die keys zijn al gebanned/geblokt.

weet iemand hoe ik op battle net kan komen, iaw waar wel nog goeie keys ervoor staan.

ben nu solo wel zat ;)

alvst bedankt

ps voor meer info over character let me know,, heb een goeie build (mainly summon) zonder punten verpest te hebben. alleen doordat ik niet op bnet heb gespeeld heb ik niet veel special items.
Dat zal lastig gaan of je moet een key online kopen voor 5eu (D2+lod)..

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:46:
fokt op
ben necro lvl 84

ben nu solo wel zat ;)

alvst bedankt

Tja, warez zijn hier niet te bespreken. Ook wel slap, D2 + LoD is een tientje of zo, dan kun je het net zo goed kopen :P

Verwijderd

haha serieus man
niet eens over nagedacht
ja is goed te doen
thx vo de info
En mijn goede daad voor vandaag weer gedaan, iemand op het rechte pad gekregen. Gaat heen en vermenigvuldigt u! :+

Volgens mij gaat Blizzard nooit meer van te voren melden dat er een reset zit aan te komen, 5 maanden lang ligt de economie van het spel op zijn gat :D Wel een cold turkey afkick mogelijk zo, dat is dan weer het pluspunt :')

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Als ze die bashiok nou eens het raam uit gooien komt dat wel weer goed volgende keer.
Tijdje terug leek bahsiok nog erg trots te zijn op de chaos die hij heeft veroorzaakt.

Kan nog lastig worden voor de untwinked HC party als we straks geen ladder only rw's meer kunnen maken :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na zoveel jaar mijn allereerste high rune (vex) gevonden. En nog wel door te horken (barb skill). Dit laat zien dat je geen dupers nodig hebt. Gewoon 14 jaar blijven spelen en je hebt twee high runes voor een mooi runeword. Weliswaar loopt de gemiddelde diablo2 speler rond die tijd al 13 jaar met deze gear rond, maar dat kan de pret niet drukken.

Hopelijk wordt dit toch wat anders geregeld in deel 3. Dan bedoel ik zowel de dupers als de droprate voor bepaalde items.

Nu nog even checken wat we met een vex allemaal kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:00:
Na zoveel jaar mijn allereerste high rune (vex) gevonden. En nog wel door te horken (barb skill). Dit laat zien dat je geen dupers nodig hebt. Gewoon 14 jaar blijven spelen en je hebt twee high runes voor een mooi runeword. Weliswaar loopt de gemiddelde diablo2 speler rond die tijd al 13 jaar met deze gear rond, maar dat kan de pret niet drukken.

Hopelijk wordt dit toch wat anders geregeld in deel 3. Dan bedoel ik zowel de dupers als de droprate voor bepaalde items.

Gratz! :)

Droprates maakt mij niet zoveel uit maar dupers mogen lekker weg blijven. Heb er wel vertrouwen in dat dit niet meer voor zal komen in Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, Vincent. Ik heb zelf ook nog nooit een HR gevonden. Hoogste rune die ik uberhaupt heb gekregen bij HF was een Gul..

Als er nog wat mensen zijn die op dit moment ladder spelen. Zou één van julle me misschien willen helpen met HF op Nightmare en Hell? Dan kan ik hopelijk eens aan de slag met wat goeie gear, mits ik geluk heb. M'n account op Battlenet is VanilleBeer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:23:
Nice, Vincent. Ik heb zelf ook nog nooit een HR gevonden. Hoogste rune die ik uberhaupt heb gekregen bij HF was een Gul..

Als er nog wat mensen zijn die op dit moment ladder spelen. Zou één van julle me misschien willen helpen met HF op Nightmare en Hell? Dan kan ik hopelijk eens aan de slag met wat goeie gear, mits ik geluk heb. M'n account op Battlenet is VanilleBeer.
Ik zou zeggen kijk eens in de playertable onder de TS :)
Helaas kan ik denk ik niet helpen (heel misschien mijn MLD zealer het aan) of ik zou even een char van Vic moeten lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:00:

Gratz, hoto is het goedkoopst met een vex btw. Ko vex pul thul.
De rest van de runewords vragen weer bijna om te dupen, zo gezegd. Daarom gebeurt het ook, Blizzard heeft het er ook naar gemaakt. Kijk eens naar bv het runeword "last wish" (1.10 runeword), dat slaat echt nergens op als je die legit wilt hebben.
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:23:

Gul is het hoogst uit HF, dus zo'n pech heb je niet :P

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 20-09-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is zo Pheno. Maar probeer het maar kwijt te raken. Niemand wil hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49
Jah-Gul-Ith was voor 1.10 toch best leuk :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Yawn heeft zijn HF's binnen, helaas allebij crap runes. (io/fal).

Ik heb trouwens een leuke kerel gevonden op jsp die mij al zen spul laat verkopen voor 50/50 profit. Makkelijke inkomsten dus. Hij speelt USWEST daar is alles stuk meer waard en is nog een stuk meer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:59:
Nee, dat is zo Pheno. Maar probeer het maar kwijt te raken. Niemand wil hem hebben.
Tja dat komt omdat de economie sinds de aankondiging van de patch in April een duikvlucht heeft gemaakt en helemaal plat ligt. Erg irritant maar niks aan te doen helaas,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:59:
Dat klopt, maar gul wordt dan ook niet gebruikt in een fatsoenlijk runeword. Het enige wat je kunt doen is HF runnen en uiteindelijk cuben naar een vex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:07:
[...]
Kijk eens naar bv het runeword "last wish" (1.10 runeword), dat slaat echt nergens op als je die legit wilt hebben.
[...]
So true :D

NEemt niet weg dat dupers nog steeds GEBAND moeten worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar was het niet zo dat Blizzard de droprates omlaag heeft gegooid toen het botten en dupen de pan uit rees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:58:
Maar was het niet zo dat Blizzard de droprates omlaag heeft gegooid toen het botten en dupen de pan uit rees?
Lijkt me geen slimme actie. Dan promoot je het dupen juist omdat runes veel waard blijven (ze droppen immers nooit). Dupers krijgen dan dus meer terug voor gedupete runes waardoor het lekker rendabel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was toch al te laat. Of je nu met 100% zekerheid kan dupen of in tig runs een hr krijgt, dan kiest men nog steeds voor het eerste. De meeste topverdieners op d2jsp zijn ook dupers, makkelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij hebben ze dat niet daarom gedaan, wel dat ze vonden dat pindleskin te snel te goed dropte en hebben daarom de droprates van pindle verlaagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is ook wel zo maar Blizzard heeft soms wel van die acties.. waarom ze niet gewoon de lekker dichtten..
Dalyxia schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:06:
[...]

volgens mij hebben ze dat niet daarom gedaan, wel dat ze vonden dat pindleskin te snel te goed dropte en hebben daarom de droprates van pindle verlaagt
Ja klopt dat heb ik ook gelezen overigens kan ik niet terug vinden dat ze de droprates in het algemeen omlaag gegooid hebben dus ik zat waarschijnlijk fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekken dichten blijft lastig, zeker als je een soort rollback hebt ingebouwd die zorgt dat je bij een daadwerkelijke time-out niet meteen dood ergens ligt ;)
Dat is het grootste probleem en de grootste exploit voor het dupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Pheno79 schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:07:
[...]
Kijk eens naar bv het runeword "last wish" (1.10 runeword), dat slaat echt nergens op als je die legit wilt hebben.
[...]
Daarom heet het ook Last Wish. :P
Ik ben alweer gestopt met mijn lvl 78 nec, heb alles weggegeven en heb hem gewist.
Misschien als er een horde tweakers terug opstart na de patch dat ik nog eens 1 char maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:38:
Lekken dichten blijft lastig, zeker als je een soort rollback hebt ingebouwd die zorgt dat je bij een daadwerkelijke time-out niet meteen dood ergens ligt ;)
Dat is het grootste probleem en de grootste exploit voor het dupen.
Dat geloof ik ook wel maar opzich kunnen ze toch wel een systeem bedenken dat het tegengaat of een betere rollback of misschien wel een betere itemid systeem dat constant draait, zoals warden, en spul meteen laat poofen als die ziet dat het overeenkomt met een itemid in het systeem.
Lijkt me voor Blizzard lui toch best wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zal vast een reden zijn om het niet te doen. Kijk eens hoeveel items er vallen. Die moeten allemaal een id krijgen. Hoeveel items zullen bv bewaard worden? Over alle accounts? Past dat aantal in een 32 bits getal? Of misschien zelfs 64 bits (vergeet niet dat we het hebben over een spel van 9 jaar terug + ontwikkeltijd nog). Dan moet je nog bijhouden welke verkocht worden, want die cijfers raken vrij. En alle shopitems moeten ook id's krijgen. Het gaat rap met die getallen, laat staan het bijhouden er van.

Dan hebben we het nog over te vallen items: het spel zal aan de server moeten mededelen dat rune Dol is gevallen. Het zal om een vrij uniek nummer vragen aan de server, want die kan het weten. Lock zetten, zodat een ander spel niet tegelijkertijd een nummer kan vragen, vrij idnummer zoeken, terugantwoorden, lock er af. En dat voor elk item in een spel. Ook dus bij de merchants die ik steeds weer aanklik.
En ook nog per spel, dus laat er a.u.b. geen 1000 spellen tegelijkertijd zijn, met die locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:47:
Er zal vast een reden zijn om het niet te doen. Kijk eens hoeveel items er vallen. Die moeten allemaal een id krijgen. Hoeveel items zullen bv bewaard worden? Over alle accounts? Past dat aantal in een 32 bits getal? Of misschien zelfs 64 bits (vergeet niet dat we het hebben over een spel van 9 jaar terug + ontwikkeltijd nog). Dan moet je nog bijhouden welke verkocht worden, want die cijfers raken vrij. En alle shopitems moeten ook id's krijgen. Het gaat rap met die getallen, laat staan het bijhouden er van.

Dan hebben we het nog over te vallen items: het spel zal aan de server moeten mededelen dat rune Dol is gevallen. Het zal om een vrij uniek nummer vragen aan de server, want die kan het weten. Lock zetten, zodat een ander spel niet tegelijkertijd een nummer kan vragen, vrij idnummer zoeken, terugantwoorden, lock er af. En dat voor elk item in een spel. Ook dus bij de merchants die ik steeds weer aanklik.
En ook nog per spel, dus laat er a.u.b. geen 1000 spellen tegelijkertijd zijn, met die locks.
Dat klopt maar ik heb het dan nog over regular items maar runes/runewords en dat soort dingen.
Want voor spul zoals Shako's/CoA's etc werkt het huidige systeem wel maar runes klaarblijkelijk niet want je slaat de verse duped hrs op op een mule en komt er geen game meer in tot je gaat cuben/traden.
Als een 'runeid', noem ik even zo voor het gemak, ook op accounts die offline scanned kun je heel veel hrs onderscheppen en desnoods mogen ze van mij het cuben van hrs eruit slopen.
Dan zullen ze toch wel Ists en Guls pakken om te cuben maar als je daar nou met het cuben geen nieuw runeid aan laat maken maar simpel weg de 2 runeid's samenvoegt kan dat ook al niet meer want je kan niet 2x dezelfde runeid bij een cubed rune hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Vanaf de reset zal ik zeker nog een keer HC ladder gaan spelen, zit zo te zeggen in de startblokken.
eigenlijk wacht ik op D3, heb veel GW gespeeld, maar daar wacht ook iedereen op GW2.
En ook Hellgate London gespeeld, maar daar is de stekker er al uit, voel me toch bedrogen, ik speel alleen maar online.
En WoW nooit aangeraakt, sprekt me niet aan.
Kom maar op met die reset, al in geen maanden meer fatsoendelijk gegamed (meer dan 3 uur achter elkaar).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja mag wel eens tijd worden!
Ondertussen hebben we nog steeds niks gehoord en ik krijg steeds meer het gevoel dat ik er met mijn voorspelling naast ga zitten dus.. huup huup Blizzardtruuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht niet, ik vind het werkelijk vermakelijk dat een medewerker van Blizzard gewoonweg in zijn eentje een hele economie verkloot heeft. Het is ook niet des Blizzards om ruim van te voren iets aan te geven over patches. Ladderresets gingen eerder altijd binnen een week. Dan kwamen de Non ladder spelers om de ladder only items zeuren en was het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

yeah ben ook weer begonnen :)

PatJuh is de account en ga zodra ik Normal heb gecleared weer naar HC :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Skim schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:43:

Zal je even in de playertable zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Pat-Skim schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:43:

Je kan meteen met hc beginnen, hoe dat moet staat in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Pheno79 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:47:

Het is de server die een item dropped, niet het spel, de wereld speelt zich af op de server, als user zie je enkel een kopie van wat daar gebeurt.

Een uniek nummer maken is zowat het eenvoudigste dat er is, je moet gewoon een autonummer veld maken maken in de database of sequencename.nextval; aanroepen oid. Gaten in de nummers worden nooit opgevuld. Een 64 bits getal is ook geen probleem om te stockeren in C++, als je een pointer hebt naar een stukje geheugen kan je daar zoveel bits indraaien als je op voorhand gereserveerd hebt.

2^64 = 18.446.744.073.709.551.616 ...................................

Dat getal is zo ziek groot dat je tot het einde der mensheid nummers kunt blijven genereren voor het spel. :D

Een reden waarom ze diablo 2 niet perfect maken is omdat je nog een reden zou hebben om deeltje 3 te kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:32:
[...]

Het is de server die een item dropped, niet het spel, de wereld speelt zich af op de server, als user zie je enkel een kopie van wat daar gebeurt.

Een uniek nummer maken is zowat het eenvoudigste dat er is, je moet gewoon een autonummer veld maken maken in de database of sequencename.nextval; aanroepen oid. Gaten in de nummers worden nooit opgevuld. Een 64 bits getal is ook geen probleem om te stockeren in C++, als je een pointer hebt naar een stukje geheugen kan je daar zoveel bits indraaien als je op voorhand gereserveerd hebt.

2^64 = 18.446.744.073.709.551.616 ...................................

Dat getal is zo ziek groot dat je tot het einde der mensheid nummers kunt blijven genereren voor het spel. :D

Een reden waarom ze diablo 2 niet perfect maken is omdat je nog een reden zou hebben om deeltje 3 te kopen. :D
Als ze alles uit een database zouden halen als autonummer snap ik waarom er zo veel lag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

peke schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:15:
[...]

Je kan meteen met hc beginnen, hoe dat moet staat in de startpost.
krijg ik niet voor elkaar op de Mac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Skim schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:24:
[...]

krijg ik niet voor elkaar op de Mac :P
tja voor mac zou hetzelfde moeten werken, of je kunt dit proberen http://forums.diii.net/showthread.php?t=665897

heb wel reg manier voor Whine gevonden, zoiets moet er toch ook wel voor os.x zijn?
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-443821.html dan zoek naar "Allowhardcore"

misschien dat je hier wat aan hebt http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-83562.html
Hier zeggen ze dat .plist ongeveer hetzelfde is als het windows register, dus dan zou er ergens een .plist file moeten zijn waarin iets als "AllowHardcore"Dword=00000001 staat

hier hebben ze het over zoeken naar Diablo + plist en dat je dan de preference file voor diablo vind
http://www.mac-forums.com...-causing-games-crash.html

nogmaals een link http://www.fileinfo.com/extension/plist hoe je Plists moet editten, gewoon met text editor dus :)

[ Voor 64% gewijzigd door Dalyxia op 22-09-2009 23:39 ]

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Kan iemand , bij de bijhorende screenshot bevestigen of ik hier met een probleem zit , of is het normaal dat ik in 'The Pandemonium fortress' , enkel trapjes kan afdalen naar 1 level en daar geen toegang tot een ander level vind ?

Ik heb het gevoel dat ik vastzit , ik zou niet weten waarheen. Ik heb die Mephisto's soulstone in mijn inventory , die heb ik net verslaan , en ik zou die steen nu ergens moeten vernietigen , maar ik zit blijkbaar vast in dat 'Fortress' en dat ene level die eraan vast hangt via trapjes. Moet ik nog iets vervolledigen in de vorige act ? ( alle quests zijn daar visueel toch voltooid ) Ik snap het niet :X

Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/4282/diilodproblem.jpg

Ik heb jaren geleden D2 nooit uitgespeeld , maar nu de komst van D3 dichterbij komt , heb ik die oude game maar es terug geïnstalleerd , ik ben destijds nog nooit zo ver geraakt in het spel en ik zou het zonde vinden mocht dit hier eindigen.

Mijn Specs

Verwijderd

MPAnnihilator schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:25:
Kan iemand , bij de bijhorende screenshot bevestigen of ik hier met een probleem zit , of is het normaal dat ik in 'The Pandemonium fortress' , enkel trapjes kan afdalen naar 1 level en daar geen toegang tot een ander level vind ?

Ik heb het gevoel dat ik vastzit , ik zou niet weten waarheen. Ik heb die Mephisto's soulstone in mijn inventory , die heb ik net verslaan , en ik zou die steen nu ergens moeten vernietigen , maar ik zit blijkbaar vast in dat 'Fortress' en dat ene level die eraan vast hangt via trapjes. Moet ik nog iets vervolledigen in de vorige act ? ( alle quests zijn daar visueel toch voltooid ) Ik snap het niet :X

[afbeelding]

Ik heb jaren geleden D2 nooit uitgespeeld , maar nu de komst van D3 dichterbij komt , heb ik die oude game maar es terug geïnstalleerd , ik ben destijds nog nooit zo ver geraakt in het spel en ik zou het zonde vinden mocht dit hier eindigen.
Je kan gewoon naar rechtsonder van het dorp lopen en daar is een lange trap naar beneden waardoor je weer naar mobs gaat. Je zit dus niet in de problemen.

Daarna ga je via weer aan andere trap naar nieuw level waar je Izual tegen kan komen, en daarna zit aan de rand/ midden in dat level ergens een trap naar city of damned, en dan kan je vervolgend naar river of flame.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 15:33 ]

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:30:
[...]

Je kan gewoon naar rechtsonder van het dorp lopen en daar is een lange trap naar beneden waardoor je weer naar mobs gaat. Je zit dus niet in de problemen.

Daarna ga je via weer aan andere trap naar nieuw level waar je Izual tegen kan komen, en daarna zit aan de rand/ midden in dat level ergens een trap naar city of damned, en dan kan je vervolgend naar river of flame.
Daar is die al geweest ;)

Mijn tip: goed zoeken, er zit sowieso een 2e en 3e plain aan vast. dus alle randen aflopen. Als ik je dan nog een tip mag geven als mapmaster (lekkere eigendunk :P) loop eerst naar de linker rand want daar spawned de trap heel hoog (dus dichterbij Pandemonium). Vervolgens kun je het beste de rechter rand proberen rond het midden tot onder. Als je op deze manier gaat zoeken is de kans groot dat je hem binnen een minuut (paar seconden voor sorc) gevonden hebt.

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Klopt , daar ben ik dus reeds geweest :)
Ik moet blijkbaar niet goed genoeg gekeken hebben. Misschien door de vrij sterke beestjes die mij daar 2 death's hebben bezorgd , wel heftig daar :X

Alvast bedankt voor de tip , dacht al dat ik op een bug gestoten was 8)7

Mijn Specs

MPAnnihilator schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:27:
[...]

Klopt , daar ben ik dus reeds geweest :)
Ik moet blijkbaar niet goed genoeg gekeken hebben. Misschien door de vrij sterke beestjes die mij daar 2 death's hebben bezorgd , wel heftig daar :X

Alvast bedankt voor de tip , dacht al dat ik op een bug gestoten was 8)7
zoals psycho al zegt, goed zoeken, ik heb ook vaak genoeg gehad dat je daar langs loopt, het visuele element dat de trap markeert misloopt en op de minimap lijkt het dan net of het een doorgetrokken rand is, zo loop je heel wat tijd te verdoen met het zoeken naar een trap waar je net bij voorbij bent gelopen

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Dalyxia schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:21:
[...]

tja voor mac zou hetzelfde moeten werken, of je kunt dit proberen http://forums.diii.net/showthread.php?t=665897

heb wel reg manier voor Whine gevonden, zoiets moet er toch ook wel voor os.x zijn?
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-443821.html dan zoek naar "Allowhardcore"

misschien dat je hier wat aan hebt http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-83562.html
Hier zeggen ze dat .plist ongeveer hetzelfde is als het windows register, dus dan zou er ergens een .plist file moeten zijn waarin iets als "AllowHardcore"Dword=00000001 staat

hier hebben ze het over zoeken naar Diablo + plist en dat je dan de preference file voor diablo vind
http://www.mac-forums.com...-causing-games-crash.html

nogmaals een link http://www.fileinfo.com/extension/plist hoe je Plists moet editten, gewoon met text editor dus :)
Save game char werkte :). had een lvl75 baba ge ript van het het en het werkte... beetje cheaten maar goed... ik haat SC spelen... no thrills ;)!:)
Pat-Skim schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:47:
[...]

Save game char werkte :). had een lvl75 baba ge ript van het het en het werkte... beetje cheaten maar goed... ik haat SC spelen... no thrills ;)!:)
zal me niks verbazen als blizzard met 1.13 dit eruit gaat slopen, dat je gewoon direct een HC char kan maken, sins blizzard het vaak heeft over "onzin die de gameplay negatief beinvloeden" en daar hoort dit toch wel een beetje bij lijkt me
Dalyxia schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:51:
[...]

zal me niks verbazen als blizzard met 1.13 dit eruit gaat slopen, dat je gewoon direct een HC char kan maken, sins blizzard het vaak heeft over "onzin die de gameplay negatief beinvloeden" en daar hoort dit toch wel een beetje bij lijkt me
Ja inderdaad maar ook veel ideeën van Diablo 3 worden als test in Diablo 2 geïmplementeerd best cheape manier om al wat features te laten (beta)testen zoals shared en uber grote stash, respecsysteem etc :)

de ubergrote stash boeit me niet, net zo min als het respeccen van skill/attribpoints.
Na zoveel jaar weet je in dit spel hoe het zit. Leuk voor D3, maar niet voor D2.

Shared stash is de enige interessante. Maar niet genoeg om mij over te halen de mac install weer eens te doorlopen ;)

• peke
Pheno79 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:53:
[...]

Als ze alles uit een database zouden halen als autonummer snap ik waarom er zo veel lag is :P
Ja kan natuurlijk ook het systeem beperken tot runes, rares, uniques en gems, dan maakt het al helemaal geen drol uit want die vallen niet zo vaak.
Economisch gezien is het dupen van spullen buiten die categorie helemaal niet interessant.
peke schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:23:
[...]

Ja kan natuurlijk ook het systeem beperken tot runes, rares, uniques en gems, dan maakt het al helemaal geen drol uit want die vallen niet zo vaak.
Economisch gezien is het dupen van spullen buiten die categorie helemaal niet interessant.
Ja of nog beter alleen mid-highrunes van de runes, denk niet dat iemand zo gek is om ernorm veel Lem te gaan dupen om dan te cuben tot hrs.. ;) Gems zijn denk ik ook niet zo interessant want die droppen al best vaak.
Dan is het lijstje ineens niet meer zo heel lang.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:01:
de ubergrote stash boeit me niet, net zo min als het respeccen van skill/attribpoints.
Na zoveel jaar weet je in dit spel hoe het zit. Leuk voor D3, maar niet voor D2.

Shared stash is de enige interessante. Maar niet genoeg om mij over te halen de mac install weer eens te doorlopen ;)
Shared stash zou wel gaaf zijn maar denk dat we dat kunnen schudden. Hoop eigenlijk eens op een compleet nieuwe use van skills. Weer een complete vernieuwing van het systeem wat low lvl skills toch voordeel tov high lv skills zou kunnen geven of meer nut dan alleen synergie. Maar zo is d2 ook nooit opgebouwd dus zullen we ook niet krijgen :D

Voor mij blijft het nu echt op alleen maandag met party en eventueel tussendoor nog als iemand achterloopt van die untwinked party. Denkt ondertussen dat de veranderingen van de 1.13 daar ook niet veel in zullen veranderen. Tenzij de gameplay zo drastisch anders zou worden en er echt een compleet nieuw element in het spel zit om te ervaren. Een nieuwe boss is daar dus niet echt een voorbeeld van :P

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ach door de synergies zijn de low level skills al iets beter bruikbaar geworden dan voorheen.
Ik verwacht vooral een flinke nerf van de hammerdin.

Of bosses die magic resistance er bij krijgen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DNS666 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:47:
Ach door de synergies zijn de low level skills al iets beter bruikbaar geworden dan voorheen.
Ik verwacht vooral een flinke nerf van de hammerdin.

Of bosses die magic resistance er bij krijgen
Dat liever, en meer magic immunes. Alle single element characters worden zwaar gestraft, maar de hammerdin heeft nergens last van. Enige probleem dat je krijgt is dat berserkers ook in de problemen gaan komen, maar die kunnen als ze even overschakelen naar concentrate ruim voldoende physical damage doen.

Verwijderd

Ìk heb liever dat ze Hammerdin gewoon zo laten, de schade is toch al veroorzaakt. Ben bang dat als je nu hammerdin hard nerfed dat er veel mensen weg gaan.
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:46:
Ìk heb liever dat ze Hammerdin gewoon zo laten, de schade is toch al veroorzaakt. Ben bang dat als je nu hammerdin hard nerfed dat er veel mensen weg gaan.
niet hard nerfen, maar gewoon een klein beetje hard ::P, maak een gedeelte van de chaos sanctuary monsters magic immune + beast :), of zorg dat alle "demons" magic immune zijn + blessed hammer werkt niet op demons

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dalyxia schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:19:
[...]

niet hard nerfen, maar gewoon een klein beetje hard ::P, maak een gedeelte van de chaos sanctuary monsters magic immune + beast :), of zorg dat alle "demons" magic immune zijn + blessed hammer werkt niet op demons
het enige wat je daarmee doet is de class nutteloos maken :P Ik ben het ermee eens dat een hammerding veeeel te OP is.. maar je kunt ook een talentpoint maken die enemy resistance dan reduced.. zonder conviction? aan te zetten ( de -res aura ). Op die manier balance je het dan weer doormiddel van extra skillpoints die je erin moet rammen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

hamers zijn 50% physical, en 50% magic, maar ignoret de resists van undead en demons (wie heeft dat bedacht? /fail)

imo, maak hem 100% physical, en verwijder de "ignore resists", dan gaan het een beetje gelijk op met bijvoorbeeld een bone necro (~5k armor ignoring damage)
lijkt me niet de bedoeling dat er een attack bestaat die armor ignoring is, en ook nog eens alles in 2 klappen kilt...

ik bedoel, je doet bijna net zoveel damage als een FB sorc, en die worden helemaal afgemaakt door carvers 8)7

mocht je denken dat paladins hierdoor nutteloos worden: noem mij eens een class die 15k physical AOE damage kan doen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 16:50 ]

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:46:
Je zorgt wel dat er mensen weer in party gaan spelen en niet iedereen als hammerdin een solo game gaan doen. De hammerdin is eengrote fail geweest van blizzard, laat de blessed hammer alleen werken op undead en niet op normals en demons en je hebt het al een stuk beter gebalanceerd.
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:48:
hamers zijn 50% physical, en 50% magic, maar ignoret de resists van undead en demons (wie heeft dat bedacht? /fail)

imo, maak hem 100% physical, en verwijder de "ignore resists", dan gaan het een beetje gelijk op met bijvoorbeeld een bone necro (~5k armor ignoring damage)
lijkt me niet de bedoeling dat er een attack bestaat die armor ignoring is, en ook nog eens alles in 2 klappen kilt...

ik bedoel, je doet bijna net zoveel damage als een FB sorc, en die worden helemaal afgemaakt door carvers 8)7

mocht je denken dat paladins hierdoor nutteloos worden: noem mij eens een class die 15k physical AOE damage kan doen...
CL sorc met beetje knappe gear ;)
Alleen zit je wel met de 1x-15k range maar gewoon vaak genoeg schieten :P

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:00:
[...]

CL sorc met beetje knappe gear ;)
Alleen zit je wel met de 1x-15k range maar gewoon vaak genoeg schieten :P
MAar dan heb je weer infinity nodig tegen de light immunes. Met de Hammerdin heb je helemaal niets nodig.

Vicarious schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:31:
[...]

MAar dan heb je weer infinity nodig tegen de light immunes. Met de Hammerdin heb je helemaal niets nodig.
Dat klopt maar ik zeg toch ook met knappe gear ;)
Precies maar hdin heeft wel constante stroom mana nodig en daar heeft een beetje lightsorc geen last van.

psychoclown schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:39:
[...]

Dat klopt maar ik zeg toch ook met knappe gear ;)
Precies maar hdin heeft wel constante stroom mana nodig en daar heeft een beetje lightsorc geen last van.
Alsof de mana het probleem is :') Cheapste runeword ever erbij en je bent klaar. En anders 1 puntje redemption en knappe hooligan die je zonder mana kan laten krijgen ;) <yoda>Overpowered, he is </yoda>
Pheno79 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:08:
[...]

Alsof de mana het probleem is :') Cheapste runeword ever erbij en je bent klaar. En anders 1 puntje redemption en knappe hooligan die je zonder mana kan laten krijgen ;) <yoda>Overpowered, he is </yoda>
Dat zeg ik ook niet.. en je geeft zelf al aan waar ik op doelde.
Vic zei terecht dat een lightsorc gebonden is aan een infy merc maar een hdin is toch het lekkerst met een insight merc en die combo zie je dan ook het meest.

• peke
Sowieso is het belachelijk dat HET SPEL zou aangepast worden voor die nerdy hammerdins. Mij lijkt het voldoende dat ze de hammers 100% magic damage maken. Geen belachelijke bonus meer van aura's + last van een aantal immunes.
peke schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:53:
Sowieso is het belachelijk dat HET SPEL zou aangepast worden voor die nerdy hammerdins. Mij lijkt het voldoende dat ze de hammers 100% magic damage maken. Geen belachelijke bonus meer van aura's + last van een aantal immunes.
Precies daar ben ik ook wel voor :)
Trouwens sowieso te gek dat het 3x in patches is veranderd en telkens heeft het niet geholpen.. alsof het spel de hdin niet wilde nerfen! :o

psychoclown schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:58:
[...]

Precies daar ben ik ook wel voor :)
Trouwens sowieso te gek dat het 3x in patches is veranderd en telkens heeft het niet geholpen.. alsof het spel de hdin niet wilde nerfen! :o
Omdat ze het nooit goed generfd hebben. Alleen conc een lagere BH (Cup B ipv D) bonus geven schiet niet echt op als de damage output nog steeds belachelijk is.
Pheno79 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:12:
[...]

Omdat ze het nooit goed generfd hebben. Alleen conc een lagere BH (Cup B ipv D) bonus geven schiet niet echt op als de damage output nog steeds belachelijk is.
ik snap werkelijk niks van wat je met BH bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:20:
[...]

ik snap werkelijk niks van wat je met BH bedoeld :)
Komt wel als je ooit nog eens een meisje krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja kijk community is nu wel kapot gemaakt met economy kapot maken etc.. Maar ehm als ze hammerdins tot "een van de andere" maken dan gaat daar ook weer een helft van de community he ;)
Vanuit game standpunt gekeken is het een nodige om ze aan te passen. Vanuit community en fanbase kant helaas minder. Niet iedereen wil een game vol eerlijkheid zat die van hun hammerdins genieten dag in en uit helaas.
Je kan hammerdin natuurlijk ook op andere manieren gaan nerfen. Kijk iemand noemde al meer magic immunes en dat besrk barbs dan ook generfd zouden word. Bekijk het dan eens van deze kant, Besrk barbs hebben geen def op het moment dat ze aanvallen. Gezien hammerdin net zo goed als melee skill telt in smallere gangen en ruimtes geef je de hammerdin de zelfde nerf. Geen def tijdens casten je kan zelfs z'n res slopen tijdens casten als je het echt gemeen wil maken.
Sure die hamers vliegen in open ruimtes nog zat rond hoor, maar goed het is kortweg niet de beste keuze om te zeggen ok allemaal naar 1 dmg of meer magic immunes, geen aura boosts meer er van etc. Vind ik iniedergeval als ik kijk hoe dat er in gesleten is in de community en gameplay. Probleem is dat een paladin alles kan flikken en er zonder gevaar mee weg komen, andere classes kunnen ook wel dingen flikken maar op hc word je er zwaar voor gestraft als je 1tel niet oplet.

Zelf zou ik voor hammerdins iniedergeval meer denken richting hoe kan ik ze meer gevaar laten lopen, goes to speak dat ik enigma's teleort sowieso weg denk uit de 1.13. Want als we allemaal dat ding weg hopen. . . . Kunnen we samen telleurgesteld zijn ofc.
Pers zou ik het leukste vinden als blessed hammer gewoon een base magic dmg kreeg en passive bonussen van elemental aura's. Jaja ik hoor het al 'zOMG wtfbbq conviction hammerdins' maar goed als ze dat zouden bouwen hebben gelijk de kans het goed te testen en balancen ofc :D Blizz moet ondertussen wel weten hoe spelers het spel weten te abusen. Active aura als hammer element bonus kan ook leuk zijn ofc. Moet je gaande acts door aura's bladeren afhankelijk van de enemies je nerf is dan dat je geen melee dmg doet en pois immunes wel kan doden want je hebt die base magic dmg nog maar niet snel :D

Btw die beasts zijn in act3 magic immune en die kun je als hammerdin niet doden! Schok me te pleuris toen ik inneens ingesloten zat daar opzoek naar dat boek zOMG... oh wacht ik teleporte al weg voor ik dood had dat ze niet dood gingen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:33:
[...]

Komt wel als je ooit nog eens een meisje krijgt :)
Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:12:
[...]

Sterker nog ze hebben de aura's bonussen eens weggehaald met 1.04 maar de community wilde het terug en kreeg het ook. Zie ook Blessed Hammer: The History, Across time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
psychoclown schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:40:
[...]

Sterker nog ze hebben de aura's bonussen eens weggehaald met 1.04 maar de community wilde het terug en kreeg het ook. Zie ook Blessed Hammer: The History, Across time and space.
LOL
- It is always just one type of damage; it is never half magical and half physical.
- It always deals x1.5 damage to undead monsters.
Nog eens +50% erbij tegen undead !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Blizzard gaf tijdens 1 van de presentaties van Diablo3 aan, dat ze het spel nog meer om teamplay wouden bouwen.
Als ze dan goed willen testen via D2, dan is dit dus een uitgelezen mogelijkheid.

Als ze maar genoeg veranderen in de nieuwe patch, dan accepteert de community wel een flink nerf van de pala denk ik.

Uber trist solo, lijkt me noooooit de bedoeling zijn geweest.

En als er beesten magic immune zijn, dan heeft een pala altijd nog een physical damage mogelijkheid.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:29:
[...]

LOL

Nog eens +50% erbij tegen undead !
Ja ziek he, de hdin heeft al zoveel moeten doorstaan dat het onbegrijpelijk is dat ze er eigenlijk alleen maar beter van zijn geworden in de loop van de patches (eni meegerekend).
DNS666 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:34:
Blizzard gaf tijdens 1 van de presentaties van Diablo3 aan, dat ze het spel nog meer om teamplay wouden bouwen.
Als ze dan goed willen testen via D2, dan is dit dus een uitgelezen mogelijkheid.

Als ze maar genoeg veranderen in de nieuwe patch, dan accepteert de community wel een flink nerf van de pala denk ik.

En als er beesten magic immune zijn, dan heeft een pala altijd nog een physical damage mogelijkheid.
Dat vraag ik me af want het is maar de vraag hoeveel mensen nog D2 spelen die op D3 wachten.
Het zou sowieso goed zijn tegen botten aangezien de hdin toch het meest gebruikt is.

Precies maar bij testen denk ik niet meteen aan teamplay omdat de classes in D3 anders zijn. Wel dingen als respec systeem, grotere stash en mogelijk shared stash en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:34:

Das op zich waar, maar zonder te willen klagen: Hoe vaak komt het niet voor dat de connectie eruit ligt omdat je de Ubers doet?? Ik ben absoluut voor meer teamplay, maar dan moeten de servers wel verbeteren en tevens ingame makkelijker een soort van clan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:23:
[...]

Das op zich waar, maar zonder te willen klagen: Hoe vaak komt het niet voor dat de connectie eruit ligt omdat je de Ubers doet?? Ik ben absoluut voor meer teamplay, maar dan moeten de servers wel verbeteren en tevens ingame makkelijker een soort van clan opzoeken.
Als je weet wat je doet dan kan je het makkelijk in de hand houden hoor ;)
Wel zou fijn zijn als ze ctc van torch afhalen dan kan je die weer normaal gebruiken zonder kans op disconnect te hebben (noncasters).

De gamebrowser slaat echt nergens op maar ik denk niet dat dat zal veranderen dat is teveel werk denk ik

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.