Mja kijk community is nu wel kapot gemaakt met economy kapot maken etc.. Maar ehm als ze hammerdins tot "een van de andere" maken dan gaat daar ook weer een helft van de community he

Vanuit game standpunt gekeken is het een nodige om ze aan te passen. Vanuit community en fanbase kant helaas minder. Niet iedereen wil een game vol eerlijkheid zat die van hun hammerdins genieten dag in en uit helaas.
Je kan hammerdin natuurlijk ook op andere manieren gaan nerfen. Kijk iemand noemde al meer magic immunes en dat besrk barbs dan ook generfd zouden word. Bekijk het dan eens van deze kant, Besrk barbs hebben geen def op het moment dat ze aanvallen. Gezien hammerdin net zo goed als melee skill telt in smallere gangen en ruimtes geef je de hammerdin de zelfde nerf. Geen def tijdens casten je kan zelfs z'n res slopen tijdens casten als je het echt gemeen wil maken.
Sure die hamers vliegen in open ruimtes nog zat rond hoor, maar goed het is kortweg niet de beste keuze om te zeggen ok allemaal naar 1 dmg of meer magic immunes, geen aura boosts meer er van etc. Vind ik iniedergeval als ik kijk hoe dat er in gesleten is in de community en gameplay. Probleem is dat een paladin alles kan flikken en er zonder gevaar mee weg komen, andere classes kunnen ook wel dingen flikken maar op hc word je er zwaar voor gestraft als je 1tel niet oplet.
Zelf zou ik voor hammerdins iniedergeval meer denken richting hoe kan ik ze meer gevaar laten lopen, goes to speak dat ik enigma's teleort sowieso weg denk uit de 1.13. Want als we allemaal dat ding weg hopen. . . . Kunnen we samen telleurgesteld zijn ofc.
Pers zou ik het leukste vinden als blessed hammer gewoon een base magic dmg kreeg en passive bonussen van elemental aura's. Jaja ik hoor het al 'zOMG wtfbbq conviction hammerdins' maar goed als ze dat zouden bouwen hebben gelijk de kans het goed te testen en balancen ofc

Blizz moet ondertussen wel weten hoe spelers het spel weten te abusen. Active aura als hammer element bonus kan ook leuk zijn ofc. Moet je gaande acts door aura's bladeren afhankelijk van de enemies je nerf is dan dat je geen melee dmg doet en pois immunes wel kan doden want je hebt die base magic dmg nog maar niet snel
Btw die beasts zijn in act3 magic immune en die kun je als hammerdin niet doden! Schok me te pleuris toen ik inneens ingesloten zat daar opzoek naar dat boek zOMG... oh wacht ik teleporte al weg voor ik dood had dat ze niet dood gingen