Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
psychoclown schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:23:
[...]

Hmm dat zou ik niet weten maar heb je hem wel gear gegeven? Dat scheelt ook wel veel namelijk.
yup gear ook gegeven. ik had het opgezocht in een tabel ergens en inderdaad tot lvl40 zit ie onder zijn normale hp, gister avond nog even gekeken en een lvl32 merc zat ergens in de 200hp

wat me ook opviel, ik heb een mooie rare spear (normal, niet amazon) met een str req van 110, lreq 25. ik had niet genoeg dus even 2pgems in helm gestopt en aan mijn merc gegeven.. blijkbaar werkt dat niet want hij kan nog steeds de spear niet dragen terwijl mijn lvl75merc dit wel kan. telt +str niet bij gear req op mercs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:11:
[...]

yup gear ook gegeven. ik had het opgezocht in een tabel ergens en inderdaad tot lvl40 zit ie onder zijn normale hp, gister avond nog even gekeken en een lvl32 merc zat ergens in de 200hp

wat me ook opviel, ik heb een mooie rare spear (normal, niet amazon) met een str req van 110, lreq 25. ik had niet genoeg dus even 2pgems in helm gestopt en aan mijn merc gegeven.. blijkbaar werkt dat niet want hij kan nog steeds de spear niet dragen terwijl mijn lvl75merc dit wel kan. telt +str niet bij gear req op mercs?
Ow grappig dat heb ik nooit geweten :)

Ja dat doet het wel maar misschien heeft dit ook iets met de merc te maken dat zijn echte stats nu niet werken omdat jij nog niet hoog genoeg lvl bent.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
euh neen, die vlieger gaat niet op. ik heb nu een lvl33 merc actII normal welke hem niet kan dragen en het is een lvl25 wapen met 110str req. aangezien hij 1.5 str per level erbij krijgt moet ik nog zo'n 10 levels wachten .. beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pgms die str geven werken wel op een merc. Ik heb mijn merc al vaak genoeg een armor gegeven met str pgms(welke zijn dat ook al weer :)) om een infy ofzo te laten dragen. Denk toch dat je iets fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:40:
Pgms die str geven werken wel op een merc. Ik heb mijn merc al vaak genoeg een armor gegeven met str pgms(welke zijn dat ook al weer :)) om een infy ofzo te laten dragen. Denk toch dat je iets fout doet.
Pamy's als ik mij niet vergis ;)
Prubys geven life, Pskulls geven dr (?), Psaph geven mana, Ptopaz geven mf en Peme geven dex.
Allemaal de stats als ze in een helm worden gestoken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pskulls geven mana regen en life regen. en in wapens beide leech ;)
Sol runes geven dr, daar is mijn pala die rustig een uur uit zijn neus kan vreten bij de ancients hell erg bij gebaat geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Maldred schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:40:
/dumb mode on
ik bedenk me nu ineens... dr zit natuurlijk ook een dex req op, zal vanavond eens kijken
/dumbmode off

even op de summit gekeken en de req is 110str en 88dex (lance) vanavond even een nieuw helmpje met 2 slots zoeken me dunkt

[ Voor 12% gewijzigd door Yokidrink op 02-09-2009 09:48 ]

Patch 1.13 Update 02-09
Work commences on patch 1.13. We won’t be providing any information on when the patch will be available, except that we expect the PTR to be available “soon”. We will provide some amount of warning very, very shortly before the PTRs become available. Please keep in mind that any number of factors could delay the start of the PTR and ultimate release of the patch. Thanks for being patient, we’re getting close now.
Eindelijk, nou maar hopen dat het voor de kerstvakantie klaar is....... 8)7

psychoclown schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:34:
Patch 1.13 Update 02-09
[...]

Eindelijk, nou maar hopen dat het voor de kerstvakantie klaar is....... 8)7
dat "were getting close now" heb ik al vaker gehoord :)
Dalyxia schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:59:
[...]

dat "were getting close now" heb ik al vaker gehoord :)
Ja inderdaad mijn gok staat vooralsnog op eind Oktober en volgens mij is mijn berekening helemaal niet zo gek.
Feiten:
- 1.13 nog steeds frozen Defrosted
- weten niet hoever ze met 1.13 zijn
- opvolger 1.24a patch van WC3 is in PTR Klaar
- 1.13 moet nog PTR
- PTR duurt met WC3 zo rond de 2 weken Klaar

Stel dat beide patches een PTR van 2 weken hebben dan is de WC3 1.24b PTR volgende week afgelopen en gereleased. Als de WC3 problemen dan helemaal opgelost zijn en men weer met 1.13 verder gaat dan is de vraag hoe ver ze zijn. Stel dit is met een weekje gefinished dan gaat die in PTR voor 2 weken en kan die eind september/begin oktober gereleased worden.

Dat is het ideale scenario, ze kunnen ook pas op de helft van de patch zijn en dan nog 2 weken of zelfs 3 weken nodig hebben om het te finishen. :)

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Enige wat ik merk er van is dat de lag weer is weder gekeerd in in d2 sinds de wc3 patch af is :P

Ach ja nu kunnen de jsp prijzen iig weer opnieuw zakken. Het heeft gewoon zo lang geduurt dat de prijzen weer gestegen waren..

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

daves2hd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:28:
Enige wat ik merk er van is dat de lag weer is weder gekeerd in in d2 sinds de wc3 patch af is :P

Ach ja nu kunnen de jsp prijzen iig weer opnieuw zakken. Het heeft gewoon zo lang geduurt dat de prijzen weer gestegen waren..
Zou het niet weten speel eigenlijk helemaal niet meer, classic met vic was nog leuk maar solo als (bijna) geen medetweakers spelen wacht ik nog wel :)

Wat?! Jps prijzen die stijgen? Zeker alleen HC want op SC kan je alles voor een duit en en knaak krijgen.. als het al niet gratis weggegeven wordt :)

• Maldred
Psycho, kan je mij ook weer semi-actief zetten? :)

Doe af en toe mee met de untwinked party :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
ben vandaag gebanned omdat ik een maphack gebruikte via D2Loader. Gister de hele dag gespeeld vandaag is m'n cdkey ongeldig verklaart. Zal een smeekmailtje helpen? Naar welk contact adress moet ik btw mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Moet je ook niet doen he... helemaal die maphack al niet, haalt heel het nut van spelen toch weg :S
Naja sry aan dit commentaar heb je ook niets ;) Ben gewoon een beetje (erg) fel op cheating.

Als dit je eerste offence is helpt een smeekmailtje misschien nog wel, maar ze zijn erg fel geworden met het bannen erop op dus geen garanties meer :P Ik geloof dat een 1e offence ook geen perm ban was nog verder?
Waar het mailtje heen moet geen idee :D Staat er niets in het bericht wat je krijgt als je nu poogt in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Eerste keer was het een 30-dagen ban. 2de keer is perm ban. Tenminste, dat was het een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:10:
Psycho, kan je mij ook weer semi-actief zetten? :)

Doe af en toe mee met de untwinked party :).
Tuurlijk Paul, had het stiekem ook al gezien;)
Omnyakom1 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:42:
ben vandaag gebanned omdat ik een maphack gebruikte via D2Loader. Gister de hele dag gespeeld vandaag is m'n cdkey ongeldig verklaart. Zal een smeekmailtje helpen? Naar welk contact adress moet ik btw mailen?
Hmm betwijfel of het gaat werken maar je kan het proberen en anders zit je met een 30d temp ban zoals Maldred al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je account blijft wel gelocked, btw. Als het je eerste "overtreding" is wordt je CD-key weer vrijgegeven na 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zowiezo dom van je om maphack te gebruiken in deze tijden, omdat warden constant actief is de laatste tijd, kon je in dit topic een tijd terug ook regelmatig lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
Ik heb een irritant probleem @ Diablo 2 zonder LOD. Soms dan zit ik te spelen en dan freezed het spel, ik kan wel nog rondlopen met mijn character maar de omgeving staat stil of blijft hangen. Enkele momenten later krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is etc. Hierna kan ik zeker 10 min niet meer in een server komen, ook niet als ik er zelf een maak. Hij blijft dan hangen op het schermpje van de deur waar licht uitkomt. De deur gaat gewoon niet open. Na ongeveer 10 minuten proberen doet hij het dan opeens weer.
Heeft iemand hier ervaringen mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VulcanRaven schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:00:
Ik heb een irritant probleem @ Diablo 2 zonder LOD. Soms dan zit ik te spelen en dan freezed het spel, ik kan wel nog rondlopen met mijn character maar de omgeving staat stil of blijft hangen. Enkele momenten later krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is etc. Hierna kan ik zeker 10 min niet meer in een server komen, ook niet als ik er zelf een maak. Hij blijft dan hangen op het schermpje van de deur waar licht uitkomt. De deur gaat gewoon niet open. Na ongeveer 10 minuten proberen doet hij het dan opeens weer.
Heeft iemand hier ervaringen mee? :)
dat met het deurtje gebeurt vaker en wordt bij ons een Failed to join genoemd, dat hangen ingame ken ik niet, al klinkt het als lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik ken dit, is nieuw voor me :)

het lijkt een enorme lagspike te zijn, waarna je out of sync gaat met de server en je daarna gewoon niet meer in een game mag komen. Het is voorgekomen dat ik, nadat ik wel kon joinen, een level terug werd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Hmm heb geen Inet thuis pas verhuisd. (UPC 30 MB)
Maar is er een nieuwe update leuk.
Ben benieuwd kan ikw eer gaan spelen of nou beetje rond lopen en zo mensen helpen ...

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:24:
Je account blijft wel gelocked, btw. Als het je eerste "overtreding" is wordt je CD-key weer vrijgegeven na 30 dagen.
Owja dat is waar ook, was eerst toch ook zo dat ze na 90d wel weer open gaan zonder chars? Bij mij nooit gebeurt trouwens.
Dalyxia schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:52:
[...]

dat met het deurtje gebeurt vaker en wordt bij ons een Failed to join genoemd, dat hangen ingame ken ik niet, al klinkt het als lag
Dat denk ik ook wel ja, als er vies veel lag is kan de game er nog wel eens uit knallen.
Raoul.TLS schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:10:
Hmm heb geen Inet thuis pas verhuisd. (UPC 30 MB)
Maar is er een nieuwe update leuk.
Ben benieuwd kan ikw eer gaan spelen of nou beetje rond lopen en zo mensen helpen ...
Snap niet goed wat je bedoelt, de nieuwe patch?
Die is zoals je kan lezen juist nog niet uit daar wachten we sinds april al op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Nu ik gebanned ben ga ik die 30 dagen maar afwachten. Ondertussen heb ik Median XL geinstalleerd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik pak D2 nog regelmatig in singleplayer op. Heb al weer een aantal projectjes lopen. Helaas is vandaag mijn fishyzon projectje geeindigd toen in op NM iets te moedig een klein groepje champion wraiths aanviel in de forgotten tower en de domme fout maakte weg proberen te rennen omdat de klappen wel erg hard aan kwamen. 3x hit en ze was dood :'( .

Your deeds wil be remembered.

Nu eerst maar een begonnen met het maken van een fatsoenlijke MF build om een beetje gear bij elkaar te zoeken voor mijn andere projectjes + een nieuwe fishyzon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Spelen er hier mensen diablo 2 op een mac? Zo ja, heb je al geupgrade naar snow leopard en heb je last van compabiliteitsproblemen? Of werkt het allemaal prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebruik van d2loader betekent een automatische ban.

Ik ben helemaal niet van de hacks, maar als je toch meerdere games wilt draaien, ga dan voor sandboxie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:58:
Spelen er hier mensen diablo 2 op een mac? Zo ja, heb je al geupgrade naar snow leopard en heb je last van compabiliteitsproblemen? Of werkt het allemaal prima?
Ik heb D2 niet meer geinstalleerd, wel SL maar waarom zou het niet werken?
Het is geen windows die met elke upgrade weer compatibility issues heeft ;)
Al moet ik zeggen dat t/m Xp dat ook prima ging met D2. Vista heb ik nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
mensjes, ik kan met mijn 1024x600 netbookje niet (goed) spelen, GMA950 ondersteunt geen vide settings dus fullscreen wilt hij niet, en kan alleen maar op 640x480 window mode spelen...

weet iemand een workaround ofzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazy-Al schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:00:
mensjes, ik kan met mijn 1024x600 netbookje niet (goed) spelen, GMA950 ondersteunt geen vide settings dus fullscreen wilt hij niet, en kan alleen maar op 640x480 window mode spelen...

Hmm dat zal lastig worden ben ik bang..
Het eerste wat in me op komt is fullscreen zonder oprekken (1:1 scaling) maar dat kunnen die drivers sowieso niet. Trouwens speel je zo te lezen D2 zonder exp? Als dat niet het geval is zou ik hem sowieso op 800x600 zetten dan heb je aan windowed in principe genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Crazy-Al schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:00:

Ik heb een Asusu EEE Netbook en heb geen probleem met LoD in fullscreen. Iets trager wellicht, maar prima geschikt om een 2e account op te draaien.
Ik heb ook niets hoeven in te stellen. "Gewoon" 800x600 geselecteerd en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Altijd lekker als je onverwacht ineens "Diablo walks the earth" op je scherm krijgt :P

Stats:
12 all attributes
20 all resist
10% exp

Niet slecht voor mijn eerste Anni in 1.12 :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op woensdag 09 september 2009 @ 07:20:
Altijd lekker als je onverwacht ineens "Diablo walks the earth" op je scherm krijgt :P

Stats:
12 all attributes
20 all resist
10% exp

Niet slecht voor mijn eerste Anni in 1.12 :P
Niet slecht, grats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik heb ondertussen een bowazon naar lvl69 gewerkt (frost/strafe) maar mijn boog doet 5X niks schade en dat is lastig tegen al die verrekte cold immunes op hell.
heeft iemand nog een boog liggen? ben vanavond wel ergens online (acc yokidrink)
ik heb de runes voor een melody maar nog geen 3slot boog gevonden, is dat runeword nog wel interessant op lvl70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:23:
ik heb ondertussen een bowazon naar lvl69 gewerkt (frost/strafe) maar mijn boog doet 5X niks schade en dat is lastig tegen al die verrekte cold immunes op hell.
heeft iemand nog een boog liggen? ben vanavond wel ergens online (acc yokidrink)
ik heb de runes voor een melody maar nog geen 3slot boog gevonden, is dat runeword nog wel interessant op lvl70?
Volgens mij heb ik nog een erg leuke rare bow liggen maar ik weet alleen niet zeker meer of die lvl49 was of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
momenteel loop ik rond met die witchwild string met een shael en een pskull voor leech
FA doet 1301 damage en strafe 426 maar zelfs normal mob in act1 hell kijken neerbuigend naar mij tenzij ze natuurlijk niet frost imunne zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:38:
momenteel loop ik rond met die witchwild string met een shael en een pskull voor leech
FA doet 1301 damage en strafe 426 maar zelfs normal mob in act1 hell kijken neerbuigend naar mij tenzij ze natuurlijk niet frost imunne zijn ;)
Moet je eigenlijk uppen die WWS en er 2x shael in stoppen. Leech stats kan je heel makkelijk van ringen halen, daar heb ik ook nog wel het een en ander van ;)
Moet je me maar vanavond DMen, als het voor 8u kan dan heb ik sowieso de mogelijkheid om te kijken tussen 8u en 9u weet ik het niet zeker en daarna ben ik sowieso weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
psychoclown schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:43:
[...]

Moet je eigenlijk uppen die WWS en er 2x shael in stoppen. Leech stats kan je heel makkelijk van ringen halen, daar heb ik ook nog wel het een en ander van ;)
Moet je me maar vanavond DMen, als het voor 8u kan dan heb ik sowieso de mogelijkheid om te kijken tussen 8u en 9u weet ik het niet zeker en daarna ben ik sowieso weg ;)
mja ik heb al leech (manald ring en draag nog steeds die 6% life leech ring) dus tja..
heeft die melody nog zin? ik heb net een spider bow gevonden 23-50 fast attack dus ik kan het daarin maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
WWS is zeer cheap, je moet eens de games afgaan met "O items 2 pg each" oid en vragen naar WWS.
Op die manier kan je blijven zoeken tot je een near perfect WWS hebt, scheelt al een beetje in damage en nog een beetje meer als je de upgrade doet.
Verder ook +%ed en +max damage jewel armor of helm dragen.

• Yokidrink
peke schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:57:
WWS is zeer cheap, je moet eens de games afgaan met "O items 2 pg each" oid en vragen naar WWS.
Op die manier kan je blijven zoeken tot je een near perfect WWS hebt, scheelt al een beetje in damage en nog een beetje meer als je de upgrade doet.
Verder ook +%ed en +max damage jewel armor of helm dragen.
wat bedoel je met upgraden? ik heb nu mijn slots leeg gemaakt en er 2x shael in gestopt wat al een beetje helpt. maar om nog eens op mijn vraag terug te komen, is een melody beter ?
Je kunt exceptional unique wapens upgraden dmv de cube.

• Yokidrink
ah gevonden, wel duur zeg, een pul en lum rune, hoogste wat ik heb is een Ko lol

• tollo71
  • Niet online
Voor strafe: een upped (2xShael) WWS is "end-game" materiaal en vele malen beter dan een Melody. Staar je niet blind op wat het LCS ("Lying Char. Screen") zegt maar verbaas je over het damage-potetieel van deze boog.
Koppel deze boog met items die +damage geven, zoals Wartravellers boots en investeer zoveel mogelijk in Dex.
Voor Frozen Arrow zijn met name +skills belangrijk. Hier voegt een WWS, al dan niet upped, nauwelijks iets toe.

• Yokidrink
ok, dan moet ik die twee runes scoren en +damage. ik heb al wartravellers aan dus op de goede weg :)

Verwijderd

Nou, slecht gedrag wordt beloond zeg maar!

Vanochtend wilde ik inloggen en kreeg de gebruikelijke Your account has been closed ( 8 ) melding voor mijn kiezen. Dus een waarschuwing voor mensen die het minder nauw nemen met de regeltjes, geen d2nt gebruiken! :-)

<--- repenting

• Yokidrink
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:02:

Vanochtend wilde ik inloggen en kreeg de gebruikelijke Your account has been closed ( 8 ) melding voor mijn kiezen. Dus een waarschuwing voor mensen die het minder nauw nemen met de regeltjes, geen d2nt gebruiken! :-)

<--- repenting
uh ja, boontje komt om zn loontje zeg maar he. sorry maar kan er geen medelijden mee hebben, waarom heb je in godsnaam hacks/bots nodig voor dit spel? je kunt op zo iets wachten als je het gebruikt, dat is al jaren bekend.
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:02:

<--- repenting
tja, in deze tijden moet je nou gewoon geen bot draaien

Verwijderd

Ach, ik heb ook geen medelijden met mezelf, per slot van rekening heb ik het bewust gedaan...

Zodra 1.13 komt is het weer een maand interessant en ga ik lekker legit spelen. If you can't beat it, join it, zeg maar.

• Yokidrink
ik zat even naar de runewords te kijken en zie een armor Fortitude

Body Armor
20% Chance To Cast Level 15 Chilling Armor when Struck
+25% Faster Cast Rate
+300% Enhanced Damage
+200% Enhanced Defense
+15 Defense
+X To Life (Based on Character Level)*
Replenish Life +7
+5% To Maximum Lightning Resist
All Resistances +25-30 (varies)
Damage Reduced By 7
12% Damage Taken Goes To Mana
+1 To Light Radius

Alleen de Lo rune is wat duurder maar moet te doen zijn denk ik, is dit een goed armor in combo met upped wws + 2xshael?
zou graag voor de ICE boog gaan maar die kan ik toch niet vinden voor de nieuwe patch uitkomt.
ps, rune hunten kan goed bij de countess op nm maar loont het om de countess in hell te runnen?

• tollo71
  • Niet online
Als je voor een Strafe-biased bowazon gaat zijn dit goedkope, nuttige items:

Helm: Stealskull, Andariel’s Visage
Gloves: Laying of Hands
Armor: Lionheart (en ja, Fortitude is lekker)
Belt: Razortail (Pierce zorgt voor extr ctc Amp. Damage), Nosferatu’s Coil
Amu: The Cat’s Eye (FRW, IAS en mega dex)

Verdere tips:

* Knockback is godly. Voorkomt dat je makkelijk onder de voet wordt gelopen
* Neem een A2 Might merc --> veel extra damage
* verzamel AR/damage charms --> tellen flink door in je damage (ook al zie je dat niet in de LCS)

• Yokidrink
tollo71 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:33:
Als je voor een Strafe-biased bowazon gaat zijn dit goedkope, nuttige items:

Helm: Stealskull, Andariel’s Visage
Gloves: Laying of Hands
Armor: Lionheart (en ja, Fortitude is lekker)
Belt: Razortail (Pierce zorgt voor extr ctc Amp. Damage), Nosferatu’s Coil
Amu: The Cat’s Eye (FRW, IAS en mega dex)

Verdere tips:

* Knockback is godly. Voorkomt dat je makkelijk onder de voet wordt gelopen
* Neem een A2 Might merc --> veel extra damage
* verzamel AR/damage charms --> tellen flink door in je damage (ook al zie je dat niet in de LCS)
Goeie tips, ik loop nu met shako aangezien ik nog niets anders gevonden heb, ditto voor gloves.
Lionheart had ik niet aangedacht en is denk ik makkelijker runes voor te vinden dan een Lo.
belt heb ik al gevonden, al is het een eth versie.
wbt charms, ik heb een aantal poison/frost en verder mn halve inventory vol met res. Over de knockback..tend to agree, ik moest maar eens wat scoren hierin.
mn merc is idd een act2 offensive met een insight wapen, klojo gaat nog te veel dood op hell act1 (hij is lvl70 nu) en mijn valk staat gewoon lekker te tanken, ik zit dus te twijfelen om te switchen naar een act1 rogue al mis ik dan mijn insight
Yokidrink schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:50:
[...]

Goeie tips, ik loop nu met shako aangezien ik nog niets anders gevonden heb, ditto voor gloves.
Lionheart had ik niet aangedacht en is denk ik makkelijker runes voor te vinden dan een Lo.
belt heb ik al gevonden, al is het een eth versie.
wbt charms, ik heb een aantal poison/frost en verder mn halve inventory vol met res. Over de knockback..tend to agree, ik moest maar eens wat scoren hierin.
mn merc is idd een act2 offensive met een insight wapen, klojo gaat nog te veel dood op hell act1 (hij is lvl70 nu) en mijn valk staat gewoon lekker te tanken, ik zit dus te twijfelen om te switchen naar een act1 rogue al mis ik dan mijn insight
Zoals gezegd heb ik misschien ook nog wel wat spul ook al is het niet veel dus spreek me vanavond maar aan dan kan ik wel :)
Trouwens zou ik lekker die A2 merc houden maar je moet zorgen dat die was LL spul aan heeft als die dat nog niet heeft.

• tollo71
  • Niet online
Als je hoofdzakelijk Strafe gebruikt heb je geen Insight nodig, 1 volley en je manabol zit vol (met een beeetje manaleech).
Wat Psycho zegt: geef je merc wat lifeleech (Tals mask is cheap en volstaat) en een goede Pole met flinke damage en bij voorkeur Crushing Blow. Een mooie, betaalbare optie is Obiedience. Je merc doet veel damage, leeched daarom flink en de CB is super bij End-bosses.

• Yokidrink
psychoclown schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:22:
[...]

Zoals gezegd heb ik misschien ook nog wel wat spul ook al is het niet veel dus spreek me vanavond maar aan dan kan ik wel :)
Trouwens zou ik lekker die A2 merc houden maar je moet zorgen dat die was LL spul aan heeft als die dat nog niet heeft.
tals mask heeft ie, en dan nog een eth skin of the flayed. indien ik insight drop dan heb ik nog een rare lance met leech erop. in act 1 hell gaat ie toch om de haverklap dood :d

anyho, ik probeer je vanavond wel weer te contacten op bnet, psychoclown is je account toch?
Yokidrink schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:16:
[...]

tals mask heeft ie, en dan nog een eth skin of the flayed. indien ik insight drop dan heb ik nog een rare lance met leech erop. in act 1 hell gaat ie toch om de haverklap dood :d

anyho, ik probeer je vanavond wel weer te contacten op bnet, psychoclown is je account toch?
Nee zie playertable, kyomain is mijn account :)
Alleen misschien is het handiger als je me hier een DM stuurt wanneer je tijd hebt ben namelijk alleen nog maar harder gaan idlen de laatste tijd, hoop dus ook dat 1.13 beetje opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
psychoclown, bedankt voor de charms en zo, jammer dat lag/ban problemen gaf (not to mention mijn vrouw hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:12:
psychoclown, bedankt voor de charms en zo, jammer dat lag/ban problemen gaf (not to mention mijn vrouw hehe)
Geen probleem :)
Zal vanavond eens kijken of ik nog wat meer spul heb waar je wat aan kan hebben was nog niet alle mules langs gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:58

Zillion01

Obey your screen!

Krijgt iemand die Multires hack voor elkaar onder Windows 7 (64) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zillion01 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 21:51:
Ik probeer het niet eens, sorry. Geen zin om een ban te riskeren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zillion01 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 21:51:
Waarom vraagt iedereen de laatste tijd toch zoveel over hacks.. gewoon niet doen en niet proberen, zeker niet met warden die staat te loeien. Als het dan al voor SP is lijkt het me hier nog niet de plaats om dit te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Psychoclown, dat ben ik niet met je eens. Ik zie sommige hacks zoals resulutietweaks e.d. meer als mods, vind niet dat je alle mods/hacks over een kam kunt scheren
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 23:38:
Sorry Psychoclown, dat ben ik niet met je eens. Ik zie sommige hacks zoals resulutietweaks e.d. meer als mods, vind niet dat je alle mods/hacks over een kam kunt scheren
Je hebt gelijk en ik had ook niet goed gelezen want ik had een andere 'hack' voor ogen :)
Anyways om dan op zijn vraag in te gaan, zou het niet weten want ik draai geen Windows 7 en speel geen SP ;)
Al gegoogled neem ik aan?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nouja, je kunt verder zien dan de rest, dus in die zin is het wel een beetje een hack, maar ik ben het met je eens dat je dit niet helemaal gelijk moet schalen met maphack e.d. nee :D Blijft nog staan dat je er wel voor geband kunt worden op battle.net, dus als je hier daadwerkelijk mee aan de slag wilt zou ik dat toch vooral single player doen.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Er is een virtual windows XP "plugin" te downloaden voor windows7 (geloof voor business en ultimate only maar weet niet zeker atm). Dit runt gewoon een winXP in je windows7 en kun je dus gewoon multires installen lijkt me. Het is wat zwaarder om te runnen maar goed een systeem wat windows7 goed aan kan moet daar geen problemen mee hebben, diablo2 vraagt sowieso niet zoveel meer van systemen. Misschien moet je het zo maar even proberen?

@vic: gezien je niet online kan/mag met die multi res is dat ook niet helemaal waar :+ Kan me ook niet voorstellen dat mensen een ban gaan risken over een beetje reso.

Ik kan prima begrijpen dat mensen meer reso willen. Maar hoe dan ook is het een cheat/hack. Jij zelf mod je game namelijk op een manier waar het niet voor bedoeld is en wat niet in het programma zelf zit. Of die aanpassing nou voor of nadelig is maakt niet uit verder. Marr goed niemand mod z'n game nadelig voor zichzelf ofc :P

Maar dat doet Blizzard wel, dus feit blijft dat je het online niet moet proberen. Aanpassingen aan het spel worden gewoon geband.En zo hoort het ook, want die multires zorgt ervoor dat je meer ziet, ook in bv een pvp potje. Klinkt allemaal onschuldig, maar Blizzard pakt mensen aan die voordelen gaan halen uit hacks/mods/give_them_a_name.

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Ik heb het voor elkaar, Diablo II op hogere resolutie in single player, Windows 7 64 bits, instructies hier http://www.eurogamer.net/...thread_id=150494&start=90

:9

Op 1920 x 1200 kreeg ik wat glitches als strepen maar op 1440x900 lijkt het er goed uit te zien tot nu.

[ Voor 94% gewijzigd door Zillion01 op 12-09-2009 11:48 ]

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ben ook weer paar weekjes bezig op hardcore.
Gisteren werd mijn lvl55 pala helaas getppked, door een Nederlander nota bene :/ .
Merk nu wel dat ik echt geen geduld meer heb, heb er al vier sorceresses doorgejaagd.
Gisteren zelfs een sorc op lvl 5, kwam ik erachter dat die niet eens hardcore was 8)7 .
Dat ze maar ff opschieten met 1.13.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
neilpad schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:36:
Ben ook weer paar weekjes bezig op hardcore.
Gisteren werd mijn lvl55 pala helaas getppked, door een Nederlander nota bene :/ .
Dat is de reden dat ik nooit meer public games inga tenzij op normal.
Ik speel sinds een maand oid af en toe met een summoner lvl 76 nu, voeg mij mss toe als je nog zou spelen op deze ladder. Ik speel wel niet zo vaak.
/e/
acc: *pekebe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al bekend wanneer 1.13 uitkomt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste update al gelezen? Nee dat is dus nog niet bekend :)

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Laatst online: 08-09 07:22
mijn voorspelling: 1.13 diablo2 = vaporware

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
XchokeholdX - 20 November 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mijn voorspelling is half december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha geweldig dat ik nog de meest optimistische ben tot nu toe terwijl ik al meteen zei kerst 09 :P
Nouja we gaan het zien, ben wel benieuwd wie er het dichtst bij in de buurt zit straks!
Yoki is wel helemaal erg :9

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Vic - Mid December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
prrt zag zojuist dat 1.13 in april al was aangekondigd.
Moet haast wel een flinke patch zijn.

Ik hoop stiekem dat hij volgende week word aangekondig, wat begin oktober zou betekenen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Vic - Mid December
DNS666 - volgende week ;)
Maldred - Patch? Komt echt niet - Diablo 1.13 forever

En ja, Thijs, kan je mij weer ff offline plakken? Heb er atm geen tijd voor, dus ja. Was erg kort weer, mja wat doe je eraan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maldred op 14-09-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
komt 2weken bij dan he maldred :D
Dat is immers beloofd, na de aankondiging is de release 2weken later.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Vic - Mid December
DNS666 - volgende week
Vraatjuh - Morgen (Altijd positief blijven)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Vic - Mid December
DNS666 - volgende week
Daves2hd - 1.13 word in warcraft 3 geplaatst dus ik stap over naar wc3 :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:33:
En ja, Thijs, kan je mij weer ff offline plakken? Heb er atm geen tijd voor, dus ja. Was erg kort weer, mja wat doe je eraan :)
Tuurlijk kan ik dat doen maar met grote tegenzin hoor! :(
DNS666 schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:58:
Scherp ;)
Het is waar dat het voor April al is aangekondigd maar dat was een fout van hun kant omdat WC3 er tussen kwam en ze dik anderhalve maand niks hebben laten weten.. Ergens vind ik nog steeds dat ze fout bezig zijn want ze geven updates maar de laatste was alweer 2 weken terug. Mochten ze eind deze week de patch klaar hebben en hem volgende week in de PTR kunnen gooien is die begin Oktober uit maar die kans acht ik vrij klein gezien het alweer zo vies stil is zoals het de vorige keer was. Eerst de community peilen hoe en wat dan aankondigen en daarna een vieze stilte waar je u tegen zegt om vervolgens erachter te komen dat het frozen is voor onbepaalde tijd.. De exploit was in WC3 erg te noemen maar zelfs veel WC3 lui begonnen te zeiken omdat hun favo maps het niet meer deden waardoor het dus alleen maar langer duurde..
Maar goed we gaan het zien en deze voorspellingen zijn wel leuk :P

Het is maar goed dat we naast Gotfurrr en Maldred ook nog Vraatjuh en DNS666 hebben :D
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:13:
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
DNS666 schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:58:
He, ja, je hebt gelijk, was er ff niet bij 8)7
psychoclown schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:55:
[...]Het is maar goed dat we naast Gotfurrr en Maldred ook nog Vraatjuh en DNS666 hebben :D[...]
Ik wil jullie gewoonweg niet teleurstellen :+ Harde waarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:44:
Ik wil jullie gewoonweg niet teleurstellen :+ Harde waarheid :)
Hahah we'll see about that! >:)

Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach uiteindelijk heb ik altijd gelijk, want er komt een dag dat de patch de volgende Morgen uitkomt :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:16:
Ach uiteindelijk heb ik altijd gelijk, want er komt een dag dat de patch de volgende Morgen uitkomt :o.
hm sorry maar ik moet je teleurstellen.
Indien er een patch komt.. correct dan heb je gelijk
Indien de patch NIET komt... hmm dan heb je niet gelijk.

ergo... je hebt niet altijd gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Patch 1.13 :?

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen Shuvit, wordt er ook eens eentje wakker :D
Wees gerust hij is nog (lang) niet want hij moet eerst afgemaakt worden en daarna krijgen we nog de PTR van ~2weken (verwacht ik).
Overigens zijn er geruchten dat ze naast een ziek grote stash ook respecs en allemaal experimentele Diablo 3 dingen willen gaan inbouwen. Denk dat deze nog wel eens waar gemaakt kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
psychoclown schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:59:
[...]

Goedemorgen Shuvit, wordt er ook eens eentje wakker :D
Wees gerust hij is nog (lang) niet want hij moet eerst afgemaakt worden en daarna krijgen we nog de PTR van ~2weken (verwacht ik).
Overigens zijn er geruchten dat ze naast een ziek grote stash ook respecs en allemaal experimentele Diablo 3 dingen willen gaan inbouwen. Denk dat deze nog wel eens waar gemaakt kunnen worden!
Hehe, ik wist wel dat ze bezig waren met de patch. Maar da's dan meer mijn antwoord wat in de voorspellings lijstje past :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
:'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253033895-450.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:07:
[...]

Hehe, ik wist wel dat ze bezig waren met de patch. Maar da's dan meer mijn antwoord wat in de voorspellings lijstje past :P
Haha ok denk al, heb je precies om al die 1.13 posts heen gelezen de afgelopen weken :D
Eh.. al eens gejoined met een char? Zo te zien namelijk niet en de kans is groot dat ze gewoon nog bestaan hoor, het zijn namelijk ook niet echt namen die veel mensen zullen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
psychoclown schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:07:
[...]

Eh.. al eens gejoined met een char? Zo te zien namelijk niet en de kans is groot dat ze gewoon nog bestaan hoor, het zijn namelijk ook niet echt namen die veel mensen zullen gebruiken :)
I love you O+ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ja dat sowieso :) Maakt me niet uit, speel tegenwoordig toch nooit meer, maar af en toe even gewoon solo wat doen is wel leuk, m'n characters kunnen eigenlijk alleen nog maar in de vorm van lvls verbeteren :P De gear die ik wil zit er al op :)

Vooral m'n assassin is lief, lvl 54 Lightning Sentry en een Infinity merc O+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:33:
Ja dat sowieso :) Maakt me niet uit, speel tegenwoordig toch nooit meer, maar af en toe even gewoon solo wat doen is wel leuk, m'n characters kunnen eigenlijk alleen nog maar in de vorm van lvls verbeteren :P De gear die ik wil zit er al op :)

Vooral m'n assassin is lief, lvl 54 Lightning Sentry en een Infinity merc O+ :Y)
Ja precies maar wel even leuk om wat mobs vies hard om te leggen, hoezo overpowered is niet leuk? :P :D
Owja goede lighttrapper is altijd leuk ja!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Mythrill schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:58:
Ja, ja en ja ik heb problemen. Het spel weigert gewoon te starten bij mij.
Er schijnt wel aan gewerkt te worden door Blizzard, fingers crossed...
Voorspellingen:
kyo - Mid-End Oktober
Grut - December
Yokidrink - 12/01/2010
Gotfurrr - Vaporware
Vic - Mid December
DNS666 - Begin Oktober
Dalyxia - ik had al einde zomervakantie gezegd, maar ik gok nu op eind oktober

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Mon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 04:39:
[...]

Ja, ja en ja ik heb problemen. Het spel weigert gewoon te starten bij mij.
Er schijnt wel aan gewerkt te worden door Blizzard, fingers crossed...
Ik kreeg vorige week dit mailtje :
There are a few things that can cause installation issues with Diablo II on a Mac.

First, if you are using the discs to install the game, please make sure you have downloaded and are using the latest installer from our website available at http://www.blizzard.com/patches

Next, if the disc is automatically ejected by your Mac. It is possible that the Diablo II installation disc is damaged or are too old to be read by your Mac. If that is the case and you have a connection to the internet, we do have a quick solution:

- go to http://www.blizzard.com/store web site
- register yourself and the game, and download the latest installer, for free. (You won't need to use a CD to install or play the game, from this point on.)
- after you input the CD-key to register the game, make sure to see if it has changed to a longer number, some old cd-keys are no longer useful and will be automatically converted in the registration section

If that doesn't help, please make sure that you try the following steps:

Step 1:
- log in with an Administrator account for Mac OS X
- delete the preferences file for Diablo II in your Macintosh HD => Users => ( your account ) => Library => Preferences folder

Some files may not appear, please delete those that match the ones above.

Step 2:
Close all applications:
Make sure ALL other applications other than the Dock and the Finder are closed.

There may also be processes running on the system which interfere with normal game installation.

- Norton security software : please uninstall
- Time Machine : please turn off when doing any type of install

Step 3:
Turn off screen savers:
Make sure Energy Saver and Screen Saver preferences in the System Preferences application are disabled.

Step 4:
Make a disk image:
With Mac OS X, it is possible to use the Disk Copy application to make a read only image of the Diablo II CD. This can help in cases where the installer does not run properly from the CD itself.

To make a disk image, use the following set of steps:

- Insert the Diablo II CD in your drive.
- Right click on the CD and select: Duplicate

Eject the CD and use the disc image on the desktop

Step 5:
Permissions can become corrupted when installing OS updates or by upgrading your OS X version or downloading files from the internet. Please use the steps below to repair these permissions:

- In the Finder go to the Macintosh HD => Applications => Utilities folder
- In Utilities, open Disk Utility
- Select Macintosh HD volume that Diablo II is installed to
- Ensure that First Aid is the option chosen
- Click Repair Disk Permissions (repair disk permissions until there are no errors listed)
- Click Repair Disk Permissions to verify that any

- Reboot the system before attempting to install the game

Step 6:
Corrupted hard drive directory:

It is possible that the hard drive's directory has become corrupted so please do the following in order to correct this, however please be advised that only major issues will be listed during this process and are designated by not having the two asterisks * * in front of the line. Minor errors will not be mentioned.

Step 7:
Repair Directory Procedure:

1. (re)start the computer
2. right after the computer starts press command (Apple) +"s" until you get a black screen with white type
3. let go of the keys when this screen comes up
4. at the cursor please type the following: "fsck -f -y" and press return (make sure to include the spaces)
5. please be aware that some of the procedures will look like they are frozen, but are actually taking a long time to work i.e checking hierarchy
6. if anything had to be repaired, repeat step 4
7. once things are repaired type "exit" and press return
8. computer will boot into Mac OS
9. please try to install the game after the Mac OS system is loaded

Step 8:
If the above procedures did not correct the issue, it may be memory related. Diablo II will utilize as much memory as is available. Many systems that are using memory that is not matched to the manufacturer installed modules may need to remove the additional RAM in order for Diablo II to install or update properly. To test the memory that is installed in the Mac, please boot the Mac using the Apple Hardware Test and running the "Extended" test.

You will need to have the original disc your computer was shipped with mounted in the drive. Hold down the "D" key while rebooting to get into the Apple Hardware Test from the choices. If you don't have an Intel-based Mac, you'll need to hold down "Option" while booting to get to the Startup Manager. Then you can choose the AHT from the options there.

We recommend an extended test of all hardware, looping if that's possible. That will let us know for sure if there are any hardware problems. If it reports any hardware issues, you'll want to contact a local Apple Service Provider to address those.

Step 9:
If the steps listed have not aided in the installation or updating of Diablo II, please use the information below to send an Apple System Profile of the system experiencing difficulty. Please email the file to our Mac Support Team directly at macsupport@blizzard.com. One of our Mac Specialists will contact you back for further troubleshooting assistance.

To create an Apple System Profile report:

Go to the Apple menu => About this Mac => More Info... (button) => File menu => Save As... ( use System Profiler (XML) version, only )

• Yokidrink
very annoying. ik zit nu op hell act 2 en probeer die amulet te krijgen in vally of the snakes. mijn ama doet het lekker maar ik kom gewoon niet bij het altaar door die verrekte cold immune slangen. Ik ben nu al 6x dood gegaan daar grrr
ben bang dat ik mijn boog moet aanpassen van 2xshael naar 1Xshael + nef voor knockback.
Yokidrink schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:31:
very annoying. ik zit nu op hell act 2 en probeer die amulet te krijgen in vally of the snakes. mijn ama doet het lekker maar ik kom gewoon niet bij het altaar door die verrekte cold immune slangen. Ik ben nu al 6x dood gegaan daar grrr
ben bang dat ik mijn boog moet aanpassen van 2xshael naar 1Xshael + nef voor knockback.
Beter zou zijn kb gloves of kb belt, helaas heb ik die dan net weer niet alleen wat ias gloves.
Met de nieuwe ladder wil ik wel weer gaan craften maar doe ik er ook kb gloves bij denk ik :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.