Acties:
  • 0 Henk 'm!
marshallq schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:35:
Bedankt voor de tips. Ik zal vanavond wel zien hoe ver ik kom. Tevens heb ik dus nog wat puntjes achter de hand gehouden. Zit nu ook maar op 30 str, gooi dat wel naar 50 dan ik er voorlopig vanaf.

Verder ga ik nu eerst overal 1 puntje in gooien (CE en dim vision om te testen bv.) en vervolgens weer aan SM/Skellies werken. Beide op 8 is toch wel redelijk voor normal mode hoop ik. Tevens lijkt 1 puntje in die golem improve skill wel handig.
Wat ik zelf handiger zou vinden is nu eerst Skellies maxen en daarna verder gaan met SM.
Op normal en nm kunnen ze makkelijk zat wat hebben en meer skellies is meer dmg meer SM is meer life (als je begrijpt wat ik bedoel).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 13:41
psychoclown schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

Mja ik had mages voor de lol op mijn solo untwinked en ze zijn erg slap en low dmg (maar daar deed ik het voor ;)).

Alleen Vic.. wat the hell bedoel je hiermee dan?

[...]

[...]

Ja dat is normaal want dan maak je te snel een game na een andere :)
Wat een bull, kan geeneens baal games runnen zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 13:41
Echt super hinderlijk, want die game naam raakt vervolgens wel bezet. En heb baal al gesloopt dus kan geen andere games joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:44:
[...]

Wat ik zelf handiger zou vinden is nu eerst Skellies maxen en daarna verder gaan met SM.
Op normal en nm kunnen ze makkelijk zat wat hebben en meer skellies is meer dmg meer SM is meer life (als je begrijpt wat ik bedoel).
Ik snap heel goed wat je bedoeld maar dan zit ik nog 12 lvls vast aan 1 skill, beetje boring dacht ik zo :P Maar ik zie wel. Nog een klein uurtje en dan kunnen we weer naar huis om te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsiaan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:08:
[...]

Wat een bull, kan geeneens baal games runnen zo...
Batsiaan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:09:
Echt super hinderlijk, want die game naam raakt vervolgens wel bezet. En heb baal al gesloopt dus kan geen andere games joinen.
psst.. er is niet voor niets een edit button ;)

Ja dat snap ik alleen als je een baalrun volgt zou je dat helemaal niet moeten krijgen..
Host je de games zelf of join je een baalrunner? Hoe lang duren de runs ongeveer?
Hoeveel tijd zit er tussen het leaven en maken van de nieuwe run? :)
marshallq schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:11:
[...]

Ik snap heel goed wat je bedoeld maar dan zit ik nog 12 lvls vast aan 1 skill, beetje boring dacht ik zo :P Maar ik zie wel. Nog een klein uurtje en dan kunnen we weer naar huis om te lvlen.
Ja ok maar ik had het in dit geval over Skellies en SM, CE enzo is ook handig om puntje in te droppen maar als je dat gedaan hebt en voor SM of Skellies wilt gaan is Skellies de betere keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Batsiaan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:09:
Als je een game uitkomt eerst ff op 'Join' klikken, wachten tot je de namen van de games te zien krijgt en dan weer een nieuwe maken. Zo heb ik er geen last meer van.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Of je telt even langzaam tot 10 voordat je een nieuwe game maakt/joint.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:26:
Of je telt even langzaam tot 10 voordat je een nieuwe game maakt/joint.
Als je 3 seconden telt is het meer dan genoeg eenentwintig, tweeentwintig, drieentwintigBAM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Iemand die even mijn nieuwe char kan rushen?
SC Non Ladder... Omdat ik mijn palla kwijt ben (expired) wil ik een nieuw rush-character maken...
En als er mensen zijn die een nieuwe char willen maken op Ladder (weet niet of dat nu zo handig is aan't eind van ladder :? ) maar ik wil wel weer een keer een char from scratch door de acts heen lozen :)

acc = RedHat.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op Nonladder kan ik je niet verder helpen, ik speel alleen ladder. Daar starten we een untwinked party binnenkort. Zie ook het gotdiablo forum, daar lees je er alles over. Ideale manier om je character overal doorheen te rossen lijkt me (Als je wat geduld hebt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Psycho, jij hebt vast Blizzcon goed gevolgd ;) . Was er helemaal geen nieuws over de aankomende 1.13 patch voor LoD?
Nu D3 zeer waarschijnlijk pas in 2011 komt moeten we het nog even met LoD zien uit te houden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 07:36:
Psycho, jij hebt vast Blizzcon goed gevolgd ;) . Was er helemaal geen nieuws over de aankomende 1.13 patch voor LoD?
Nu D3 zeer waarschijnlijk pas in 2011 komt moeten we het nog even met LoD zien uit te houden......
Wel redelijk gevolgd inderdaad ondanks dat ik het druk heb maar daar is niks over 1.13 uitgekomen.
Had ik overigens ook niet verwacht als ik eerlijk ben.

Het is echt afwachten en in de gaten houden hoe patch 1.24b van WC3 het ervan af brengt, zie ook mijn post over 1.13 iets hierboven.

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 25-08-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:19:
[...]

quote: scorpie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:00:

Echt grappig als je als best wel noob in een topic als dit het allemaal een beetje probeert te volgen, je wordt doodgegooid met allemaal abbreviations die me werkelijk waar niks zeggen ;P

-----

Vandaar dat ik mijn post uitgeschreven heb :P

Zal ik oude rot Derr Hans erbij roepen, bedenken we weer een build en geen hond die ons meer volgt :D

Om je op weg te helpen: http://forums.diii.net/showthread.php?t=127257
Wat ?

abbreviations zeg me niets ;)

Heb me iig aangemeld voor de untwinked 2.0 party dus ik ben alleen terug op de dagen dat dit gaat gebeuren.
Shockwave summoner wordt herboren :o

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als iemand nog items overheeft op Non Ladder SoftCore dan houd ik mij aanbevolen. Ben bezig met een cookiebuild hammerdin. Heb al een Hoto, Enigma, Spirit en Shako, Heb nog belt+rings+maras+boots+gloves nodig.

Had in mijn enige levende char op m'n oude account nog een cubus vol met wat runes dus kon nog wat shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Waarom zou men non ladder spelen? Ik las dat je char bij reset van ladder toch naar non-ladder gaan. En is het mogelijk om een necro ff te boosten naar 30+? :P

[ Voor 22% gewijzigd door marshallq op 25-08-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 07:36:
Niets. Er is wel een vraag gesteld bij het Q&A panel, maar daar werd gezegd dat dat een ander team was die er mee bezig was. Overigens worden oude games ook later opgevoerd voor BattleNet 2, dus ook Diablo 2 zal nog een update krijgen. Ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot mijn verbazing zijn mijn 2 projectjes nog actief op mijn account.

lvl 20 GoT-BoWaTank Amazon en een lvl 18 GoT-DoomBringer Frenzy Barb.

Bowazon gefocused op passive dodge skills om voorin de group te staan, verder vergeten wat ik er verder mee wou.
(had al een daggerzon vorige ladder en die was al uiterst safe ;) )

Frenzy barb gefocused op 2x Doombringer (heb er nog 1 op een mule) en soul drainer gloves vanwege de Curse Weaken = -33% physical damage + de gebruikelijk PDR gear en 2x 40% max life bonus icm Battle orders een hoge health pool + minimaal 14% lifeleech op deze 3 items.

Good old times, eigenlijk wel jammer dat ik niet ermee ben door gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, geen zin om samen met DerrHans een GoT-Untwinked vage combo te gaan spelen? Maandagavond schijnt de speelavond te worden.

Ik weet wel dat er met jouw Cursemancer een hele brok safety ontstaat :). Maar je kunt vast nog wel een ander team-vriendelijk projectje verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, dan zal mijn puppetmassassin er ook nog wel staan. Weer een pacifist: zelf geen reet uitvoeren, maar door de formule in het spel een uberl33t warrior hebben, met enorme hoge synergy bonussen :D

Wel even inbranden die synergies. Het was toch wel leuk, maar ik weerhoud me om het spel alsnog te installeren :7
tollo71 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 07:09:
Pheno, geen zin om samen met DerrHans een GoT-Untwinked vage combo te gaan spelen? Maandagavond schijnt de speelavond te worden.

Ik weet wel dat er met jouw Cursemancer een hele brok safety ontstaat :). Maar je kunt vast nog wel een ander team-vriendelijk projectje verzinnen.
You bastard! Nah, ik ben druk met andere dingen (lees solliciteren). Ik wil sowieso waar ik nu werk weg, na de tigste fusie zijn er wat mannetjes binnengekomen die gevaarlijk bezig zijn. Sfeerverpestend zeg maar.

[ Voor 51% gewijzigd door Pheno79 op 26-08-2009 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Hebben meer mensen last van 'ghosting' of hoe je het wil noemen. Dat je dood gaat volgens het spel, maar dat je niet terug gaat naar town maar dat je blijft op de plek waar je dood ging met 1 health over. Echter kan je helemaal neits meer, ook niet via een town portal ofzo. Super irritant. Het enige dat helpt is quitten, nieuwe game maken en bij town je lijk oppakken...

Ik heb het nu 2 keer achter elkaar gehad bij Diablo's Sanctuary. Door een Doom Knight die mij een iron maiden curse deed (kom ik nu net achter).

Iemand idee hoe dit komt en hoe te verhelpen? Spelen v1.12a over LAN met z'n 2en. Hell moeilijkheid. Geen mods of iets dergelijks...

[ Voor 19% gewijzigd door RemCOW op 26-08-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RemCOW schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:45:
Hebben meer mensen last van 'ghosting' of hoe je het wil noemen. Dat je dood gaat volgens het spel, maar dat je niet terug gaat naar town maar dat je blijft op de plek waar je dood ging met 1 health over. Echter kan je helemaal neits meer, ook niet via een town portal ofzo. Super irritant. Het enige dat helpt is quitten, nieuwe game maken en bij town je lijk oppakken...

Ik heb het nu 2 keer achter elkaar gehad bij Diablo's Sanctuary. Door een Doom Knight die mij een iron maiden curse deed (kom ik nu net achter).

Iemand idee hoe dit komt en hoe te verhelpen? Spelen v1.12a over LAN met z'n 2en. Hell moeilijkheid. Geen mods of iets dergelijks...
Wel eens random gehad maar als ik het al 2x heb gehad is dan verspreid over dik anderhalf jaar.
Aangezien het naar mijn weten random is zou ik ook niet weten of het te verhelpen is.

Patch 1.24b Live!
by Karune | 21 hours, 18 minutes ago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:03:
Als iemand nog items overheeft op Non Ladder SoftCore dan houd ik mij aanbevolen. Ben bezig met een cookiebuild hammerdin. Heb al een Hoto, Enigma, Spirit en Shako, Heb nog belt+rings+maras+boots+gloves nodig.

Had in mijn enige levende char op m'n oude account nog een cubus vol met wat runes dus kon nog wat shoppen :)
mara's kan je beter verwisselen voor een leuke pally fcr amu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 07:15:

You bastard! Nah, ik ben druk met andere dingen (lees solliciteren). Ik wil sowieso waar ik nu werk weg, na de tigste fusie zijn er wat mannetjes binnengekomen die gevaarlijk bezig zijn. Sfeerverpestend zeg maar.
Hoe herkenbaar :X

edit: wat voor soort werk doe je trouwens? Misschien kunnen wij nog iemand gebruiken >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 26-08-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:35:
[...]

edit: wat voor soort werk doe je trouwens? Misschien kunnen wij nog iemand gebruiken >:)
Pheno is een schrijver, zijn pseudoniem is Richard A. Knaak.
Verder doet die wel eens een schnabbel onder de naam Jay Wilson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
psychoclown schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:05:
[...]

Pheno is een schrijver, zijn pseudoniem is Richard A. Knaak.
Verder doet die wel eens een schnabbel onder de naam Jay Wilson.
Mooie poging ;0

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:35:
[...]

Betatesting D3 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Haha you wish :9 And I wish, dan hadden we iemand om het kleinste detail uit te vragen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ward Vr op 26-08-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ward Vr schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:46:
Haha you wish :9 And I wish, dan hadden we iemand om het kleinste detail uit te vragen.
Dan mocht hij niets vertellen vanwege een non-disclosure agreement anders zou hij zijn baan kwijtraken en eventueel ook een schadevergoeding moeten betalen }:O

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ja uiteraard, what was i thinking |:(
Er staan wel vacatures open voor betatesting D3 :p Moet je wel vloeiend Frans kunnen in het geval ja naar Parijs wil gaan werken.
RemCOW schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:45:

Eigenlijk nooit last van gehad.

Waar ik wel last van heb is dat als ik dood gaat dat er geen corpse is in town :S

HC u got to love it O+

Verwijderd

Kan iemand me toevallig uitleggen hoe IM werkt, is dat puur een soort van reflection op melee attacks?

Dat zou betekenen dat als ik een merc heb met bijvoorbeeld een CS Lawbringer (decrip en andere handige stats), welke dus vrijwel geen damage doet, gewoon zou moeten kunnen overleven? Op CS runs is het namelijk wel handig als je de merc niet constant hoeft te reviven.

Maakt de hoogte van je defense ook nog iets uit wat betreft IM? Als in hoge defense, minder damage?

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
psychoclown schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:59:
[...]

Wel eens random gehad maar als ik het al 2x heb gehad is dan verspreid over dik anderhalf jaar.
Aangezien het naar mijn weten random is zou ik ook niet weten of het te verhelpen is.

Patch 1.24b Live!
[...]
Volgens mij heeft het ook te maken met lifesteal (wat bij mij zo'n 3x 5% is zo uit mijn hoofd). Nouja, oplossing is nu in ieder geval niet bij deze gasten dood gaan :P.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:59:
Kan iemand me toevallig uitleggen hoe IM werkt, is dat puur een soort van reflection op melee attacks?

Dat zou betekenen dat als ik een merc heb met bijvoorbeeld een CS Lawbringer (decrip en andere handige stats), welke dus vrijwel geen damage doet, gewoon zou moeten kunnen overleven? Op CS runs is het namelijk wel handig als je de merc niet constant hoeft te reviven.

Maakt de hoogte van je defense ook nog iets uit wat betreft IM? Als in hoge defense, minder damage?
Iron Maiden geeft een bepaald percentage van de damage die je (of je merc) doet terug aan de veroorzaker. Als je dus een high damage wapen hebt, krijg je meer damage terug van Iron Maiden. Dit geldt niet voor ranged attacks (spells zoals fireball etc., arrows, throwing weapons als speren).

Defense maakt voor IM niet uit. Je defense bepaalt namelijk niet hoeveel schade je krijgt, maar de kans dat je geraakt wordt. Iron Maiden treedt pas in werking als je daadwerkelijk damage uitdeelt, dus als jij of je merc raak slaat met Iron Maiden op je, dan krijg je damage.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Vicarious schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:35:
[...]

Iron Maiden geeft een bepaald percentage van de damage die je (of je merc) doet terug aan de veroorzaker. Als je dus een high damage wapen hebt, krijg je meer damage terug van Iron Maiden. Dit geldt niet voor ranged attacks (spells zoals fireball etc., arrows, throwing weapons als speren).

Defense maakt voor IM niet uit. Je defense bepaalt namelijk niet hoeveel schade je krijgt, maar de kans dat je geraakt wordt. Iron Maiden treedt pas in werking als je daadwerkelijk damage uitdeelt, dus als jij of je merc raak slaat met Iron Maiden op je, dan krijg je damage.
Met 1.10 is Iron Maiden door de Lifeleech nerf eigenlijk ontzettend geboost.
Pre 1.10 outhealde ik mijn barb zeg maar met lifeleech in Chaos sanc.. dus dat was echt Whirlwind till ur done :D ( en dit was HC :P )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah, pre 1.10 was physical damage zelf ook generfed, wat weer minder damage oplevert. Nu is een Whirlwind gewoon instant death als je IM hebt.

Verwijderd

Dus om het te ontwijken op CS runs. Merc zonder wapen laten rondlopen of een ranged merc nemen.

Want ik neem aan dat het alleen om physical dmg gaat.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:57:
Dus om het te ontwijken op CS runs. Merc zonder wapen laten rondlopen of een ranged merc nemen.

Want ik neem aan dat het alleen om physical dmg gaat.
Yup, alleen physical.

Rogue Mercs en die Act3 mercs hebben er nooit last van. Een erg goede merc in de CS is die A3 cold merc met een Lawbringer voor knockback van undead. Verder kun je je merc eventueel ook een low dmg weapon geven zoals Woestave (met slow) of Kelpie Snare (idem), of een low dmg insight/infinity (bijv. in een polearm).

Verwijderd

Wat ik van plan was, is om een DR hammerdin te maken, met uiteraard een berg resists.

Een act 5 merc, met lawbringer idd voor knockback en andere bonusses. Dan een Tal face met ral en een ethbugged SA coh.

*Kan een a5 merc met 2 lawbringers lopen of is dat zelfmoord?

Wat is de beste polearm die je kan nemen. Het liefst zo snel dat mobs geen kans tot attacken hebben, maar niet te snel om alsnog dood te gaan aan IM. Kan genoeg LL dat tegengaan?

• tollo71
  • Niet online
Of een A1 Merc met een leuke boog (Faith/WF/Harmony).

*offtopic aan*

Vic, die nieuwe avater van je......... :X :X :X :X

*offtopic uit*

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Vicarious schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:50:
Mjah, pre 1.10 was physical damage zelf ook generfed, wat weer minder damage oplevert. Nu is een Whirlwind gewoon instant death als je IM hebt.
Iron Maiden is zooooo bagger, dat elke physical class gewoon zichzelf dood. Het lelijke wat ik vind is zodra je een attack doet (bijvoorbeeld mijn pally met een zeal attack) en ze casten IM terwijl je dus aanvalt kan je er niets aan doen en ga je gewoon hard dood :X

void

• Dakreal
Shuvit schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:31:
[...]

Iron Maiden is zooooo bagger, dat elke physical class gewoon zichzelf dood. Het lelijke wat ik vind is zodra je een attack doet (bijvoorbeeld mijn pally met een zeal attack) en ze casten IM terwijl je dus aanvalt kan je er niets aan doen en ga je gewoon hard dood :X
Klinkt bekend met mijn smiter.. dat was gewoon een 1-shot :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

tollo71 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:20:
Of een A1 Merc met een leuke boog (Faith/WF/Harmony).

*offtopic aan*

Vic, die nieuwe avater van je......... :X :X :X :X

*offtopic uit*
idd :r

zowiezo elke voetbalclub :r hoor, dus het ligt niet persee aan ajax alleen bij mij :)

anyway, rogier, act5 mercs worden niet echt veel gebruikt, de act3 cold merc echter wel, al ben je wel teleport nodig om hem een beetje te laten leven, wil je toch voor de act5 merc gaan, dan adviseer ik je om ipv tal mask andy's te gebruiken, en ipv een Coh een Fortitude

maar eigenlijk is het of act2 merc of act3 cold het beste, oa vanwege de slow via holy freeze en ice blast

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:40:
[...]
anyway, rogier, act5 mercs worden niet echt veel gebruikt, de act3 cold merc echter wel, al ben je wel teleport nodig om hem een beetje te laten leven, wil je toch voor de act5 merc gaan, dan adviseer ik je om ipv tal mask andy's te gebruiken, en ipv een Coh een Fortitude

maar eigenlijk is het of act2 merc of act3 cold het beste, oa vanwege de slow via holy freeze en ice blast
Waarom wil ik een CoH ipv een fortitude? De resists op een CoH zijn veel hoger dan die van Fort en CoH zit een 8% DR die ik graag wil. Daarnaast nog een lifeleech van x%.

Daarnaast ben ik niet zo happig op andy, aangezien die mijn fire res naar beneden haalt, en dat lijkt me nu net niet zo best voor CS en Baal. Dan ga ik liever voor 15 all res, met een pruby voor wat extra life.

Zie ik het verkeerd of maak ik sense? :P
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:20:
Wat ik van plan was, is om een DR hammerdin te maken, met uiteraard een berg resists.

Een act 5 merc, met lawbringer idd voor knockback en andere bonusses. Dan een Tal face met ral en een ethbugged SA coh.

Wat is de beste polearm die je kan nemen. Het liefst zo snel dat mobs geen kans tot attacken hebben, maar niet te snel om alsnog dood te gaan aan IM. Kan genoeg LL dat tegengaan?
Ik neem aan dat je %DR bedoelt? Waarom eigenlijk? Ga je PvPen? Zonee dan is dat echt niet nodig en sowieso haal je al 16DR zonder iets te doen.

Anyways ik zou als je voor een lawbringer merc wil gaan een A3 cold merc is veel handiger :)
Zou ik hem een Eth GA geven icm Kira's en een Eth Phoenix Monarch of SS 'Pdia'.

Of zoals Tollo al zei een A1 freezing arrow merc met Eth Bug Forti Dusk + Faith + Andy/Gaze.
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:09:
[...]

Waarom wil ik een CoH ipv een fortitude? De resists op een CoH zijn veel hoger dan die van Fort en CoH zit een 8% DR die ik graag wil. Daarnaast nog een lifeleech van x%.

Daarnaast ben ik niet zo happig op andy, aangezien die mijn fire res naar beneden haalt, en dat lijkt me nu net niet zo best voor CS en Baal. Dan ga ik liever voor 15 all res, met een pruby voor wat extra life.

Zie ik het verkeerd of maak ik sense? :P
Eth Bug Forti voor je A5 merc door de dmg (en res / life) maar is niet de beste keuze zie bovenstaande.
Andy's is beter door de ias en str en ook max pres is erg lekker voor mercs (2e hardste killer naast IM imo).
Fres is geen probleem, kan je toch gewoon een ral of 30fres adds jewel erin, larzuk is er niet voor niks ;)

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 27-08-2009 12:26 ]

• RedHat
Ik ben weer eens temporarily restricted from realm. Vroeger had ik daar een programmatje voor (sockscap) maar die werkt niet op vista64 bit. Hoe doen jullie dat? Ik heb een vast ip dus router resetten is geen optie :(

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat dacht je gewoon van zorgen dat je niet te snel van game wisselt? :D Gewoon ff een paar tellen wachten dus tussen 2 games in.

• RedHat
Vicarious schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:17:
Wat dacht je gewoon van zorgen dat je niet te snel van game wisselt? :D Gewoon ff een paar tellen wachten dus tussen 2 games in.
Ik wacht tussen games minimaal 2 minuten.
Ik maak maximaal 10 games per uur aan.

Toch ben ik voor (lange) tijd gebanned. Denk 12 uur.

Ik ben namelijk gebanned toen ik +/- 4 games had gemaakt in een uur...

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Te snel van chars gewisseld? Dat is een iets langere ban dan te veel games aanmaken of te snel. 20~min soms een uur. Als je langer hebt zul je volgens Blizz wel iets misdaan hebben?
Geen proggies draaien ala maphack, redvex, dsloader of iets? Of misschien duped items opgepakt/getrade?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

daves2hd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:00:

Geen proggies draaien ala maphack, redvex, dsloader of iets? Of misschien duped items opgepakt/getrade?
Dat vermoed ik dan haast wel, anders is het gewoon een foutje/bugje. Ben nog nooit zo lang banned geweest.

Check eens via netstat (in cmd-schermpje) of er nog connecties openstaan naar poort 6112 of 4000 terwijl diablo is afgesloten? Anders draait hij wellicht nog ergens op de achtergrond. Computer restart of dat proces killen dat eraan hangt helpt dan.

• marshallq
  • Niet online
Vraagje, kan je nog merc terug halen van een lager niveau? Ik moet straks kiezen tussen die bleesed aim of might aura, iemand tips? Ik denk dat ik toch voor might ga.

Ik ben inmiddels lvl 40+ met mijn necro en het gaat al aardig richting nightmare (komt hierna dacht ik). Erg veel runs over die hills gedaan in de eerste act van de uitbreiding. Lekkere xp :P

Inmiddels ook 20 in skellies :D

Golem gaat nu wel snel dood, maar met decryptify (oid) erg fijn voor bosses.

[ Voor 9% gewijzigd door marshallq op 27-08-2009 15:51 ]

• RedHat
Er zijn meerdere mensen uit mijn contactenlijst ook 12 uur gebanned. Zal dus wel foutje zijn ofzo. 2 Mensen gisteravond al een 12 uursban te pakken, ik en nog 2 anderen vanochtend.

Jammer maar helaas :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

marshallq schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:30:
Vraagje, kan je nog merc terug halen van een lager niveau? Ik moet straks kiezen tussen die bleesed aim of might aura, iemand tips? Ik denk dat ik toch voor might ga.

Ik ben inmiddels lvl 40+ met mijn necro en het gaat al aardig richting nightmare (komt hierna dacht ik). Erg veel runs over die hills gedaan in de eerste act van de uitbreiding. Lekkere xp :P

Inmiddels ook 20 in skellies :D

Golem gaat nu wel snel dood, maar met decryptify (oid) erg fijn voor bosses.
Ja, dat kan. En met skellies inderdaad voor een might merc gaan. Je killt daarmee een stuk sneller.

Verwijderd

Zijn er toevallig mensen hier die proxy's beschikbaar hebben waar mensen die te veel mulen gebruik van kunnen maken?

Of weet iemand hier waar ik dergelijke onbetaalde proxy adressen kan vinden? :-)

• RedHat
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:14:
Zijn er toevallig mensen hier die proxy's beschikbaar hebben waar mensen die te veel mulen gebruik van kunnen maken?

Of weet iemand hier waar ik dergelijke onbetaalde proxy adressen kan vinden? :-)
Ik heb het gedaan met putty & ssh server. Echter werkte dat niet in Diablo 2 met de benodigde tools. Het was geen open proxy, het was de linux bak van een vriend van mij. Erg vaag. In alle andere apps (incl browser) werkte de SOCKS proxy wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 27-08-2009 18:54 ]

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:20:

Nee, die kan niet met twee wapens lopen. het is geen barb zoals je die zelf kan spelen. Hij kan wel 1 two handed sword dragen.
Pheno79 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:09:
[...]
Nee, die kan niet met twee wapens lopen. het is geen barb zoals je die zelf kan spelen. Hij kan wel 1 two handed sword dragen.
en hij kan barbarian specific helmets dragen, alleen krijgt tie geen bonus van +barb skills
Dalyxia schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:54:
[...]

en hij kan barbarian specific helmets dragen, alleen krijgt tie geen bonus van +barb skills
Klopt, alleen + all skills. Dus andys face is wel handig, of shako, maar barbhelm troep geef je hem eigenlijk nooit, zo goed zijn ze zonder de + barbskills niet :)
Pheno79 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:01:
[...]

Klopt, alleen + all skills. Dus andys face is wel handig, of shako, maar barbhelm troep geef je hem eigenlijk nooit, zo goed zijn ze zonder de + barbskills niet :)
Mja of je moet hem arreats geven die heeft goede stats :)
Vooralsnog ben ik voor mijn gegeven opties omdat die zich sowieso bewezen hebben (en de A3 merc is met SS 'Pdia' ook nog eens goedkoper).

DerrHans jij staat weer op Active ;)
RedHat jij staat er ook weer in bij de Refresh van de Playertable heel lang geleden ben ik je waarschijnlijk per ongeluk vergeten.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 27-08-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Hmm, zou zo'n barbarian eigenlijk nooit als merc pakken. K, hij is wat steviger maar los daarvan, vind ik een aura op een merc een stuk leuker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:45:
[...]

Mja of je moet hem arreats geven die heeft goede stats :)
Vooralsnog ben ik voor mijn gegeven opties omdat die zich sowieso bewezen hebben (en de A3 merc is met SS 'Pdia' ook nog eens goedkoper).

RedHat jij staat er ook weer in bij de Refresh van de Playertable heel lang geleden ben ik je waarschijnlijk per ongeluk vergeten.
Aangezien ik een eigenwijs stuk vreten ben, heb ik al een eth bugged coh gemaakt, dit was voordat jullie me aanraden een A3 merc te nemen.

Maar daar ik eigenlijk een newbie ben, zou het slimmer zijn om naar jullie te luisteren!

Kan ik hier iemand wat gear specifieke vragen stellen in een PM? Gaat over een hammerdin/merc die ik naast mijn mf soso maak om CS/Baal mee te runnen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 09:57 . Reden: typo's! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:56:
[...]

Aangezien ik een eigenwijs stuk vreten ben, heb ik al een eth bugged coh gemaakt, dit was voordat jullie me aanraden een A3 merc te nemen.

Maar daar ik eigenlijk een newbie ben, zou het slimmer zijn om naar jullie te luisteren!

Kan ik hier iemand wat gear specifieke vragen stellen in een PM? Gaat over een hammerdin/merc die ik naast mijn mf soso maak om CS/Baal mee te runnen.
Haha :P
Nouja je kan altijd die Eth Bugged Coh op je A3 merc zetten als die niet te hoog strreq heeft alleen zal die dan de 15max res moeten missen :)

Sure stuur me maar een PM, kan alleen niet beloven dat ik hem nog kan beantwoorden voor vanavond (maar als die zo binnen is kan dat wel even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:19:
Hmm, zou zo'n barbarian eigenlijk nooit als merc pakken. K, hij is wat steviger maar los daarvan, vind ik een aura op een merc een stuk leuker :).
Ik heb bij een build een barb als merc, de knockback en stun zijn handig. Maar zelf moet je wel erg zorgen dat hij niet overswarmed wordt, want dan ben je in no time zelf de lul omdat meneer ingezakt op de grond ligt.

Maar hij kan wel wat hebben, mits goed (high def) armor en een leuk tow handed sword voor de extra pow.
Leven heeft hij iig veel en heeft ook een regeneration waar je u tegen zegt :) Slecht? Nee, maar voor de cookiebuilders onder ons die graag een gratis aura willen een niet veel gemaakte keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno79 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:18:
[...]

Ik heb bij een build een barb als merc, de knockback en stun zijn handig. Maar zelf moet je wel erg zorgen dat hij niet overswarmed wordt, want dan ben je in no time zelf de lul omdat meneer ingezakt op de grond ligt.

Maar hij kan wel wat hebben, mits goed (high def) armor en een leuk tow handed sword voor de extra pow.
Leven heeft hij iig veel en heeft ook een regeneration waar je u tegen zegt :) Slecht? Nee, maar voor de cookiebuilders onder ons die graag een gratis aura willen een niet veel gemaakte keus :P
Je suggereert toch zeker niet dat ik een cookiebuilder ben? :+

Ik kan me toch anders goed herinneren dat sommige onder ons in de laatste ladder (nog altijd deze dus ... ) de cookiebuilder der cookiebuilders (aka hammerdin) hadden gemaakt en andere niet ;).

Maar idd, je hebt wel gelijk. Ikzelf heb die barb alleen nog maar gepakt toen ik voor het eerst diablo 2 lod speelde. Mss zal ik die nog wel eens pakken als merc als ik nog eens ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:03:
[...]

Nouja je kan altijd die Eth Bugged Coh op je A3 merc zetten als die niet te hoog strreq heeft alleen zal die dan de 15max res moeten missen :)

Sure stuur me maar een PM, kan alleen niet beloven dat ik hem nog kan beantwoorden voor vanavond (maar als die zo binnen is kan dat wel even).
Sent, maar maak je niet druk. Ik ben zelf vanavond ook pas weer thuis. Het is dat tweakers niet geblocked wordt anders zou ik het ook vanavond pas lezen. Nu kan ik mezelf laten informeren in de baas zijn tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:03:
[...]

Beetje held dropt de Bugged items in een game met pw en leaved de game ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:43:
[...]

Beetje held dropt de Bugged items in een game met pw en leaved de game ;-)
Klinkt als oud zeer ;)

Die coh is zon 2100 def denk ik... Hoeveel fg kan die nog opleveren? (Het is SA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:53:
[...]

Klinkt als oud zeer ;)

Die coh is zon 2100 def denk ik... Hoeveel fg kan die nog opleveren? (Het is SA)
Goeie ouwe tijd, bugged aapjes poppen, vervolgens alles rapen en droppen in een pw game, leave.. bubbaai :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:53:
[...]

Klinkt als oud zeer ;)

Hmm wel erg lage def voor een Bugged SA, die moet altijd 3+k hebben en de max is 4035def.
Weet je zeker dat die wel bugged is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

Goeie ouwe tijd, bugged aapjes poppen, vervolgens alles rapen en droppen in een pw game, leave.. bubbaai :p
ok, hier snap ik geen drol van wat je nu zegt :) bugged aapjes poppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:22:
[...]

Lastige aapjes + cherry poppen = bugged aapjes poppen?

Kan me er moeilijk een voorstelling bij maken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:45:
[...]
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dalyxia schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:22:
[...]

Vroegah was iedereen overladen met bugged items :) er zit een bug in d2 waardoor je iemand zeg maar al z'n items op de grond kan laten droppen tijdens pvp.

1. Zorg dat zijn of haar inventory HELEMAAL vol zit.
2. Zorg dat ze dood gaan ( waardoor hun lijk + items ) op de grond liggen.
3. Zorg dat er bv een harnas op de grond ligt in de buurt van zijn lijk, het liefste erop.
4. Zodra hij zijn lijk wil oppakken klikt hij perongeluk die armor aan, die vervolgens meteen geequipped word.
5. schiet hem dood en AL zijn items vallen op de grond omdat je niet " 2 lijken " kunt hebben.

Lewt alle bugs en dump die in priv game en leave :)

Congrats.. you just cleared some of the bugged items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:25:
[...]

Je suggereert toch zeker niet dat ik een cookiebuilder ben? :+

Ik kan me toch anders goed herinneren dat sommige onder ons in de laatste ladder (nog altijd deze dus ... ) de cookiebuilder der cookiebuilders (aka hammerdin) hadden gemaakt en andere niet ;).

Maar idd, je hebt wel gelijk. Ikzelf heb die barb alleen nog maar gepakt toen ik voor het eerst diablo 2 lod speelde. Mss zal ik die nog wel eens pakken als merc als ik nog eens ga spelen.
Het was de enige build die ik nog nooit heb gehad. Ik heb niemand horen klagen over de normal A1->hell a5 rushes met vaak mijn geleverde gaters (he, ik had tijd teveel, dan maak je gaters), en natuurlijk UT's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ben ook weer begonnen sinds een paar weken. Nog niet heel erg veel gespeeld, maar wel veel getrade.
Dus psychoclown kun je me weer op active zetten in de TS met het account krogy.

Maar vanavond als ik thuis ben weer verder levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:17:
[...]

Het was de enige build die ik nog nooit heb gehad. Ik heb niemand horen klagen over de normal A1->hell a5 rushes met vaak mijn geleverde gaters (he, ik had tijd teveel, dan maak je gaters), en natuurlijk UT's ;)
Same here, deze ladder ook pas voor het eerst van mn leven een hammerdin. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

Hmm wel erg lage def voor een Bugged SA, die moet altijd 3+k hebben en de max is 4035def.
Weet je zeker dat die wel bugged is? ;)
CoH kent maar 170% ED ipv 300% van forti.

1200 -> 3600 op een forti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/28/1251477747-190.jpg

Is dit wat ? Softcore NonLadder Europe :)

Lijkt mij wel een goede ammulet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hij is wel aardig, maar wel een erg hoge lvl requirement. Bovendien zijn de enige ECHT goede stats erop de +2 skills en lifeleach. Die 5% FCR is misschien net handig om een breakpoint te halen als je enigma draagt, maar verder weinig boeiends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Vicarious schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:59:
Hij is wel aardig, maar wel een erg hoge lvl requirement. Bovendien zijn de enige ECHT goede stats erop de +2 skills en lifeleach. Die 5% FCR is misschien net handig om een breakpoint te halen als je enigma draagt, maar verder weinig boeiends.
Mja. Moet een CTA bij elkaar sprokkelen. Maar het traden op battle.net is niet wat het geweest is. Vroeger had je een overvol tradechannel. Als je wat kwijt wou lukte het altijd wel. Traden zuigt echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:38:
[...]

Vroegah was iedereen overladen met bugged items :) er zit een bug in d2 waardoor je iemand zeg maar al z'n items op de grond kan laten droppen tijdens pvp.
Ah ik dacht al waar heeft die vent het nou over ;)
Alleen je weet dat het hier over een ander soort bugged gaat? (Eth Bugged def)
Kroga schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:23:
Ben ook weer begonnen sinds een paar weken. Nog niet heel erg veel gespeeld, maar wel veel getrade.
Dus psychoclown kun je me weer op active zetten in de TS met het account krogy.

Maar vanavond als ik thuis ben weer verder levelen.
Yay Kroga is back :w
How's het nou dan? Tuurlijk kan ik dat zal het even doen zo.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

CoH kent maar 170% ED ipv 300% van forti.

1200 -> 3600 op een forti
Owja tuurlijk zat niet op te letten denk alleen maar aan Forti's ;)
Vicarious schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:59:
Klopt, het is hard gezegd een crap amu en dat komt mn door de 95req als dat 85was kon die er nog mee door :)
RedHat schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:02:
[...]

Mja. Moet een CTA bij elkaar sprokkelen. Maar het traden op battle.net is niet wat het geweest is. Vroeger had je een overvol tradechannel. Als je wat kwijt wou lukte het altijd wel. Traden zuigt echt :(
Ik heb bnet traden sowieso nooit iets gevonden of het duurt lang of het wilt gewoon niet.
Je kan altijd nog jsp proberen: d2jsp.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
prrt nog steeds geen nieuws over de nieuwe patch.

Ben maar weer eens aan TQ:IT begonnen.
Toch maar weer een poging gewaagd.
Lijkt er dit keer op dat ik het daadwerkelijk leuk vind.

Als je het als los spel bekijkt ipv te vergelijken met D2, dan zitten er best slim bedachte ideeen in het spel.

Hopelijk kijkt het team van D3 er ook met een half oog naar.

Grootste nadelen zijn toch wel dat het spel compleet lineair is, de brakke multi player support en balancing van de skills.

Voor de mensen die D2 absoluut te lelijk vinden, vind ik TQ nu toch stiekem een meer dan redelijke vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:59:
prrt nog steeds geen nieuws over de nieuwe patch.
Niet echt inderdaad behalve dan dat 1.24b released is.
Nu alleen nog afwachten of het D2 team weer terug naar 1.13 kan/gaat of niet...
Ben maar weer eens aan TQ:IT begonnen.
Toch maar weer een poging gewaagd.
Lijkt er dit keer op dat ik het daadwerkelijk leuk vind.

Als je het als los spel bekijkt ipv te vergelijken met D2, dan zitten er best slim bedachte ideeen in het spel.

Hopelijk kijkt het team van D3 er ook met een half oog naar.

Grootste nadelen zijn toch wel dat het spel compleet lineair is, de brakke multi player support en balancing van de skills.

Voor de mensen die D2 absoluut te lelijk vinden, vind ik TQ nu toch stiekem een meer dan redelijke vervanger.
Vind TQ nog altijd de beste D2 clone en dit heb ik al vanaf het begin gevonden maarja anders had ik het ook niet anderhalf jaar uitgehouden (online uiteraard).

Klopt dat het online niet heel strak geregeld is zoals D2 (ook al is dat ook niet echt heel best immers kan dupen op bnet net zo goed..) maar dat lag niet aan Iron Lore maar aan THQ. Typisch geval van druk van de uitgever om de deadline te halen en zoveel mogelijk te cashen. Daardoor zijn de uiteindelijk na IT ook onder gegaan helaas.. omdat THQ de kraan dicht draaide. Erg zonde want het is een super spel waar ik met wat online gevonden gasten veel plezier aan beleefd hebt.

Overigens kijkt het Diablo 3 team al stiekem naar TQ, oa. het idee met de checkpoints is over genomen en dat kan moeilijk van WoW afgekeken zijn ;)
Maarja voor TQ discussies hebben we het TQ topic wat ik ook beheer(de) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Beetje Hack and Slash verslaafd zeker :)

Het was meer een opmerking voor de mensen die net wat anders zoeken of D2 inmiddels een beetje zat zijn.
Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.
20euro voor de gold pack (TQ + IT) via steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zoek al een hele tijd Insight voor mijn merc (Europe SC NL). Het is echt een hell om te traden zeg. Al 3 dagen bezig insight te zoeken maar er is ook niemand die wilt traden. Alle chatkanalen langs (FRA,ESP,USA,POL,SWE,NOR,FIN) maar helemaal niets.

Uren zitten in een game: N Insight... Zelfs dat werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
RedHat schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:48:
Zoek al een hele tijd Insight voor mijn merc (Europe SC NL). Het is echt een hell om te traden zeg. Al 3 dagen bezig insight te zoeken maar er is ook niemand die wilt traden. Alle chatkanalen langs (FRA,ESP,USA,POL,SWE,NOR,FIN) maar helemaal niets.

Uren zitten in een game: N Insight... Zelfs dat werkt niet :(
d2jsp.com? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Topic gemaakt maar idd na een x aantal uur nog geen reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik heb mijn javazon projectje maar even stopgezet, teveel high end gear nodig om solo door hell te kunnen.

heb mn gotskellies maar weer aangemaakt, die gaat straks met full mf gear pit runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=34732374&f=54 Ipv topic te maken misschien topics zoeken ? ;P heb zeker 5 topics gezien die nog een insight hadden liggen. Zullen er vast nog wel meer zijn.
Insight is nou niet echt een zeldzaam of duur iets dus eigen topics gaan minder snel daar op zeker op scl lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
daves2hd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:28:
http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=34732374&f=54 Ipv topic te maken misschien topics zoeken ? ;P heb zeker 5 topics gezien die nog een insight hadden liggen. Zullen er vast nog wel meer zijn.
Insight is nou niet echt een zeldzaam of duur iets dus eigen topics gaan minder snel daar op zeker op scl lijkt me.
Het nadeel is dat je ForumGold nodig hebt. Iets wat ik niet heb. Ik heb wel topic aangemaakt waar ik e.e.a. in verkoop maar nog geen reactie op gehad.

Ik heb in ieder geval wat privé berichten verstuurd :)

Ik ga wel proberen meer te traden op D2JSP omdat gold toch wel erg fijn is. Makkelijk traden en goede community :)

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 31-08-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb diablo 2 LOD aan de praat gekregen op met een mod

http://www.moddb.com/games/diablo-2/news/d2multires

kun je elk gewenste resolutie instellen :D, alleen zitten er nog wat bugs in maar mijn god wat is dat een verbetering. Wel dikke minpunt dat multiplayer niet kan hiermee. Of ben ik hier laat mee ;( ?

Ik hoop blizzard met patch 1.13 er verandering in brengt

[ Voor 4% gewijzigd door Omnyakom1 op 31-08-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vrij laat, heb al eens eerder screenshots van een reso mod zien voorbij komen iig ;P

Ik hoop ook nog wel op een nieuwe reso fix maar heb er m'n twijfels over. Gezien resolutie in feite niets aan de gamepla toevoegt. Alleen aan gebruikers gemak en dat is niet echt een issue waar Blizzard zich nog druk om maakt met d2 denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
daves2hd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:35:
Vrij laat, heb al eens eerder screenshots van een reso mod zien voorbij komen iig ;P

Ik hoop ook nog wel op een nieuwe reso fix maar heb er m'n twijfels over. Gezien resolutie in feite niets aan de gamepla toevoegt. Alleen aan gebruikers gemak en dat is niet echt een issue waar Blizzard zich nog druk om maakt met d2 denk ik :D
Doen ze niet omdat het voordeel brengt tov lage resolutie gasten (omdat je meer ziet) was hun verklaring volgens mij.

En omdat het een sprite-based spel is wordt het er vaak niet beter op :D

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 31-08-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
RedHat schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:59:
[...]

Doen ze niet omdat het voordeel brengt tov lage resolutie gasten (omdat je meer ziet) was hun verklaring volgens mij.

En omdat het een sprite-based spel is wordt het er vaak niet beter op :D
Wil ik wel eens weten wie er tegenwoordig nog op een 800x600 scherm speelt 8)7

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Resolutie gaan ze niet veranderen. Als ze dat zouden doen, moeten ze nogal veel tweaks aan de gameplay maken. En de gameplay werkt eigenlijk nu wel zo lekker :).

[ Voor 3% gewijzigd door Maldred op 31-08-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:31:
Resolutie gaan ze niet veranderen. Als ze dat zouden doen, moeten ze nogal veel tweaks aan de gameplay maken. En de gameplay werkt eigenlijk nu wel zo lekker :).
Ja precies al hoop ik wel dat ze build in 'on-top' parameter toevoegen zoals die in D2loader zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Maldred schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:31:
De resolutie zou natuurlijk kunnen verhoogd worden zonder dat de content wordt uitgezoomed, alleen zit je dan vast aan de 4:3 verhouding.
Dan krijgt je ventje 4 keer zoveel pixels als je naar bvb 1600*1200 zou gaan.
De vraag is nog maar of de engine dit aankan, ik denk van niet eigenlijk. ;)
Het zal allemaal hardcoded en voorzien zijn voor een fixed resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:29:
[...]

De resolutie zou natuurlijk kunnen verhoogd worden zonder dat de content wordt uitgezoomed, alleen zit je dan vast aan de 4:3 verhouding.
Dan krijgt je ventje 4 keer zoveel pixels als je naar bvb 1600*1200 zou gaan.
De vraag is nog maar of de engine dit aankan, ik denk van niet eigenlijk. ;)
Het zal allemaal hardcoded en voorzien zijn voor een fixed resolutie.
ik geloof dat ze toen ze LoD uitbrachten met de nieuwe 800x600 resolutie, dat ze daarvoor alle textures opnieuw hebben moeten maken in 800x600 vorm

de engine kan dat gewoon niet goed denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het scalen van sprites is ook simpelweg lastig, ook als je kwalitatief goede sprites hebt. Dat komt ook natuurlijk door de rotratio die je moet gebruiken om te scalen, stel 2x. 640x480 wordt 1280 bij 960. Verdomd,die resolutie bestond toen niet eens, dus kreeg je al een stretch. Nu op widescreens is die er geloof ik wel, maar het lijkt me niet dat ze dat nu gaan doen.

Het enige wat de engine zou kunnen is meer van het speelveld laten zien in een hogere resolutie. Dat hebben ze niet gedaan, hell knows why. Vast iets met spelervaring voor iedereen hetzelfde te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik weer zo'n mooie actie. amazon gemaakt (lvl33 nu) en op lvl22 rush gehad tot ancients NM dus dacht ik... laten we even de offensive merc halen in nm act2
ik vervolgens in normal verder en iedere keer 2 klappen en die etter was dood. wat blijkt.. had ie maar iets van 40hp... zucht
moet blijkbaar tot lvl40 wachten tot ie zijn normale hp krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:07:
ik weer zo'n mooie actie. amazon gemaakt (lvl33 nu) en op lvl22 rush gehad tot ancients NM dus dacht ik... laten we even de offensive merc halen in nm act2
ik vervolgens in normal verder en iedere keer 2 klappen en die etter was dood. wat blijkt.. had ie maar iets van 40hp... zucht
moet blijkbaar tot lvl40 wachten tot ie zijn normale hp krijgt?
Hmm dat zou ik niet weten maar heb je hem wel gear gegeven? Dat scheelt ook wel veel namelijk.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.