Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
daves2hd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:46:
Een goed gegearde sorc is ook wel een veilige hc keuze. Lekkere damage, veel range en gevaarlijke gebieden kun je door teleporten zonder verveeld te worden door het gevaar :P
Sowieso is HC alleen leren best hard. Met party pick je de speelstijl veel sneller op, probleem is alleen nog steeds van die vervelende PKers.
Hmm, nja niet helemaal juist. Zo veilig is het teleporten ook weer niet, want ik ben al ongeveer 4x in een groep Fanatism, mana burn extra fast mobs geland. Dat erm, overleef je niet en dan kan je nog zo snel porten :P

Probleem wat ik heb is dat ik niet genoeg geduld heb met HC, en wat ik een tijdje terug had was ook niet te voorkomen. Ik ging de tower van countess in stond er gelijk een groep minions bij de ingang die mij dood hadden voordat ik door had wat er aan de hand was :X

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:12:
[...]

Heb me geprobeert te registreren maar kreeg telkens de melding dat die beveiligingscode onjuist was.. :S Wat een irritante letters zijn dat zeg :p

Nu is het aantal registratiepogingen overschreden :')
Ik zal even kijken wat er aan de hand is. Aan de letters kan ik niet veel doen, maar ik zal even loeren.
Edit: ik heb de letters uitgezet. Ik denk dat de ban ook al op is, want ik zie niet dat er een ip geblocked wordt. Try again zou ik zeggen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 21-08-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:20:
[...]

Hmm, nja niet helemaal juist. Zo veilig is het teleporten ook weer niet, want ik ben al ongeveer 4x in een groep Fanatism, mana burn extra fast mobs geland. Dat erm, overleef je niet en dan kan je nog zo snel porten :P

Probleem wat ik heb is dat ik niet genoeg geduld heb met HC, en wat ik een tijdje terug had was ook niet te voorkomen. Ik ging de tower van countess in stond er gelijk een groep minions bij de ingang die mij dood hadden voordat ik door had wat er aan de hand was :X
Geduld en snelle reflex is key in HC.Als je een verdieping lager gaat, eigenlijk meteen weg kunnen rennen, jumpen, tele'en of gewoon lomp wegvagen wat er ook moge staan :) Dat laatste niet doen bij stygian dolls overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik wil wel mee doen met die HC party :D heb ook al op het igot forum gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:12:
[...]

Heb me geprobeert te registreren maar kreeg telkens de melding dat die beveiligingscode onjuist was.. :S Wat een irritante letters zijn dat zeg :p

Nu is het aantal registratiepogingen overschreden :')
Haha stuur anders ff een PM naar Pheno, die beheert het forum.

edit: spuit 11 8)7

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:37:
[...]

Geduld en snelle reflex is key in HC.Als je een verdieping lager gaat, eigenlijk meteen weg kunnen rennen, jumpen, tele'en of gewoon lomp wegvagen wat er ook moge staan :) Dat laatste niet doen bij stygian dolls overigens.
Mjah maar in die tower staan ze vaak IN de ingang waardoor je echt nog niet eens een seconde de tijd hebt. Eigenlijk zou je bij HCL de alt+f4 bij de hand moeten houden als je in de tower een verdieping omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wtf? mijn berichten verdwijnen...

Pheno: in de tower is het bijna niet te voorkomen aangezien ze zowat IN de ingang staan soms. Eigenlijk zou je speciaal bij de tower je handen bij alt+f4 moeten houden als je een verdieping omlaag gaat, dan heb je nog kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:24:
[...]

Ik zal even kijken wat er aan de hand is. Aan de letters kan ik niet veel doen, maar ik zal even loeren.
Edit: ik heb de letters uitgezet. Ik denk dat de ban ook al op is, want ik zie niet dat er een ip geblocked wordt. Try again zou ik zeggen :)
Ja nu doet die het :)

thx!

Die HCparty lijkt me ook wel een leuke uitdaging. En je hebt iig geen last van TPPKers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
dat probleem in tower heb je eigenlijk alleen met een sorceres.
Met een hammerdin, maak je vrij weinig van die schrik momenten mee.
act3 met de dolls vind ik overgins nog vervelender.
Zeker als er meer dan 2 vlak naast je staan.

Of natuurlijk IM curse op act4 met je melee char :x

Maar dit zijn geloof ik wel de charmes van HC.

De 1e 5 chars ben ik geloof ik allen voor lvl35 dood gegaan.
Vergt een totale andere speelstijl dan SC, alleen die pk'ers....
Get a life, leuk hoor met je volledige gegearde poppetje iemand killen met 30levels lager :/

[ Voor 43% gewijzigd door Sinned123 op 21-08-2009 09:11 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die op ladder plannen hebben om zo snel mogelijk te levelen en te gearen?

Nu ik zeer binnenkort mijn studie af rond zal ik een maandje vakantie nemen. Dus als er mensen met initiatieven zijn dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik ben sowieso van plan SC te gaan spelen en dan idd te gaan gearen.
Lvl'en niet percee.
Rond lvl80 vind ik meestal genoeg en echt veel moeite kost dat nooit.

Alleen kan je nu niet geboost worden natuurlijk

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:06:
wtf? mijn berichten verdwijnen...

Pheno: in de tower is het bijna niet te voorkomen aangezien ze zowat IN de ingang staan soms. Eigenlijk zou je speciaal bij de tower je handen bij alt+f4 moeten houden als je een verdieping omlaag gaat, dan heb je nog kans.
Nieuw record? Triple post... :z
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:11:
Zijn er mensen die op ladder plannen hebben om zo snel mogelijk te levelen en te gearen?

Nu ik zeer binnenkort mijn studie af rond zal ik een maandje vakantie nemen. Dus als er mensen met initiatieven zijn dan hoor ik het graag.
Ja zie het igot forum maar ik verwacht de patch pas in oktober ofzo :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:04:
[...]

Mjah maar in die tower staan ze vaak IN de ingang waardoor je echt nog niet eens een seconde de tijd hebt. Eigenlijk zou je bij HCL de alt+f4 bij de hand moeten houden als je in de tower een verdieping omlaag gaat.
Ik heb in mijn leven geen alt-f4 gebruikt. HC = kans op doodgaan, al is het door botte pech. Erg kut, maar uithuilen en opnieuw beginnen. Zoiets als telefoon krijgen tijdens een cowlevel, je nog te gearen assa lekker laten idlen in het veld en een merc of shadow lokt een koe of dertig. Bedankt :') Bij terugkomst denk je: oh ja, tristruns, daar gaan we weer :')

Maar door die ingangsperikelen ben ik nog nooit doodgegaan, stygians doen niet zo veel als je ze niet doodmaakt ;) De pech om die rennende rogues (zaten ze daar?) bij een ingang in de tower te krijgen heb ik dan niet gehad, want bij booogschutters heb je nog aardig wat tijd om weg te wezen. Of the rejuvven :D

#1 killer op HC is lag. Met IM op een melee als tweede, maar dan heb je al niet nagedacht over je build. Een melee op HC moet altijd een ranged attack/magic attack hebben om CS te kunnen clearen. Of je moet van risico houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:19:
[...]

Nieuw record? Triple post... :z

[...]

Dan ga ik mij maar eens aanmelden op iGoT. Eens kijken of ik die code wel goed krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:31:
[...]

Dan ga ik mij maar eens aanmelden op iGoT. Eens kijken of ik die code wel goed krijg.
Vast wel, die is er niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:32:
[...]

Vast wel, die is er niet meer :P
Dus jullie laten elke boerenlul toe? :-)

Het lijkt alsof het forum niet zo gek actief is, of ik heb het actieve gedeelte nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:30:
[...]

Het lijkt alsof het forum niet zo gek actief is, of ik heb het actieve gedeelte nog niet ontdekt.
Op dit moment zal het niet actief zijn. Ik kom er zelf eigenlijk niet, maar beheer het nog. Don Holio heb ik ook de rechten gegeven, ik weet niet of hij er wel eens is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mja als iedereen idlen is en niemand speelt meer valt er weinig te bespreken etc :)
Valt me nog mee dat het hier weer wat levendig is dat was ook een tijdje anders..

Sowieso wordt er door de meesten wel gekeken dus wie weet, nu met 2 of 3 nieuwe leden kan het ook daar weer wat actiever worden... de vroege aankondiging maakt meer dood dan alleen de economie van D2 :)
Pheno79 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:35:
[...]

Op dit moment zal het niet actief zijn. Ik kom er zelf eigenlijk niet, maar beheer het nog. Don Holio heb ik ook de rechten gegeven, ik weet niet of hij er wel eens is :)
Toevallig had Don gister nog weer gepost sinds lange tijd, helemaal verbaasd dat Diablo 3 al 'zo ver' is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Ben je wel ingelogd? Voglens mij zijn veel fora onzichtbaar als je niet ingelogd bent namelijk. En verder: ja, het is omdat iedereen aan het wachten is op de reset niet heel actief. Op dat forum vind je overigens wel een Plan de Campagne van Kyo voor de nieuwe reset. Ik verwacht dat daar best veel GoTters aan mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
wat een drukte ineens hier zeg ;)

om op het insight/merc verhaaltje terug te komen, idd een nice eht colossus zal goed werken maar die heb ik nog niet gevonden. ga vanavond ff runnen om een 4socket polearm of whatever te vinden. al doet hij dan lagere damage, die mana regen ism met CE compenseert dat goed. ik heb hem trouwens die tals mask gevegen met 10% lifeleech, erg fijn :)

ow ik heb trouwens wel een mooie eth lance gevonden maar geen sockets natuurlijk, eens kijken of ik een ride naar hell act5 kan vinden zodat ik sockets kan plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat er zelfs nog onzichtbare fora zijn voor leden die nog geen toestemming hebben gekregen om er te zijn is (als het goed is) al weg. Dus als je ingelogd bent moet je alles zien. We hadden wat fora er nog uitgedonderd, voor d emensen die registreren, maar niets met GoT te maken hadden. maar het useraccount lijstje is nu zo groot geworden dat Don en ik daar geen heil meer in zagen. En ook nu weten dat er niets bijzonders in staat :) In het begin was het vooral even uitzoeken hoe wat en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:39:
Nee, dat er zelfs nog onzichtbare fora zijn voor leden die nog geen toestemming hebben gekregen om er te zijn is (als het goed is) al weg. Dus als je ingelogd bent moet je alles zien. We hadden wat fora er nog uitgedonderd, voor d emensen die registreren, maar niets met GoT te maken hadden. maar het useraccount lijstje is nu zo groot geworden dat Don en ik daar geen heil meer in zagen. En ook nu weten dat er niets bijzonders in staat :) In het begin was het vooral even uitzoeken hoe wat en waar.
Klopt, ik had het alleen over het ingelogd zijn. Als je nog niet bent ingelogd zie je namelijk nog niet alles, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:29:
[...]

Ben je wel ingelogd? Voglens mij zijn veel fora onzichtbaar als je niet ingelogd bent namelijk. En verder: ja, het is omdat iedereen aan het wachten is op de reset niet heel actief. Op dat forum vind je overigens wel een Plan de Campagne van Kyo voor de nieuwe reset. Ik verwacht dat daar best veel GoTters aan mee gaan doen.
Precies, ook al is het enthousiasme er nu wat af ik verwacht wel minstens een volle 8p game voor New Ladder: Pro GoT SCL. Alleen jij grut en ik hebben een herhalingscheck gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:47:
[...]

Klopt, ik had het alleen over het ingelogd zijn. Als je nog niet bent ingelogd zie je namelijk nog niet alles, toch?
Volgens mij niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:19:

zou ruk zijn, want hele maand oktober heb ik juist vrij weinig tijd ivm verhuizing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

zou ruk zijn, want hele maand oktober heb ik juist vrij weinig tijd ivm verhuizing...
Het is gewoon koffiedik kijken totdat het officiële bericht komt. Dus voorlopig heb ik gewoon geen verwachtingen, kan het ook nooit tegenvallen...

/me hoopt begin september

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:15:
[...]

Het is gewoon koffiedik kijken totdat het officiële bericht komt. Dus voorlopig heb ik gewoon geen verwachtingen, kan het ook nooit tegenvallen...

/me hoopt begin september
Daar heb je zeker gelijk in maar als je de feiten naast elkaar legt kan je wel een redelijke schatting maken :)

Feiten:
- 1.13 nog steeds frozen
- weten niet hoever ze met 1.13 zijn
- opvolger 1.24a patch van WC3 is in PTR
- 1.13 moet nog PTR
- PTR duurt met WC3 zo rond de 2 weken

Stel dat beide patches een PTR van 2 weken hebben dan is de WC3 1.24b PTR volgende week afgelopen en gereleased. Als de WC3 problemen dan helemaal opgelost zijn en men weer met 1.13 verder gaat dan is de vraag hoe ver ze zijn. Stel dit is met een weekje gefinished dan gaat die in PTR voor 2 weken en kan die eind september/begin oktober gereleased worden.

Dat is het ideale scenario, ze kunnen ook pas op de helft van de patch zijn en dan nog 2 weken of zelfs 3 weken nodig hebben om het te finishen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Yokidrink schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:37:
wat een drukte ineens hier zeg ;)

om op het insight/merc verhaaltje terug te komen, idd een nice eht colossus zal goed werken maar die heb ik nog niet gevonden. ga vanavond ff runnen om een 4socket polearm of whatever te vinden. al doet hij dan lagere damage, die mana regen ism met CE compenseert dat goed. ik heb hem trouwens die tals mask gevegen met 10% lifeleech, erg fijn :)

ow ik heb trouwens wel een mooie eth lance gevonden maar geen sockets natuurlijk, eens kijken of ik een ride naar hell act5 kan vinden zodat ik sockets kan plaatsen
heb leoric's voor je als je die nog zoekt...heb je al 2x /w'd maar je reageert niet :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
psychoclown schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

Daar heb je zeker gelijk in maar als je de feiten naast elkaar legt kan je wel een redelijke schatting maken :)

Feiten:
- 1.13 nog steeds frozen
- weten niet hoever ze met 1.13 zijn
- opvolger 1.24a patch van WC3 is in PTR
- 1.13 moet nog PTR
- PTR duurt met WC3 zo rond de 2 weken

Stel dat beide patches een PTR van 2 weken hebben dan is de WC3 1.24b PTR volgende week afgelopen en gereleased. Als de WC3 problemen dan helemaal opgelost zijn en men weer met 1.13 verder gaat dan is de vraag hoe ver ze zijn. Stel dit is met een weekje gefinished dan gaat die in PTR voor 2 weken en kan die eind september/begin oktober gereleased worden.

Dat is het ideale scenario, ze kunnen ook pas op de helft van de patch zijn en dan nog 2 weken of zelfs 3 weken nodig hebben om het te finishen. :)
Ik denk nog wel langer. Denk zelf rond november/december pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:06

Zillion01

Obey your screen!

Spelen jullie op een resolutie van 800 x 600 of middels een resolutie hack, zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zillion01 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:35:
Spelen jullie op een resolutie van 800 x 600 of middels een resolutie hack, zoja welke?
Als je op bnet wilt spelen (wat eigenlijk iedereen hier doet) kan je niet met reshack spelen.
Wel kan je voor SP een reshack gebruiken al zou ik dat niet weten want ik speel bnet only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 21:46
Zillion01 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:35:
ja dat zal ik ook wel eens willen weten of je de resolutie kan aanpassen

want op een 27 inc monitor speelt het niet lekker ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat kan niet online. Warden zal je hack herkennen en je zonder pardon bannen.
Wat logisch is, want volgens mij zorgt die hack er voor dat je meer ziet dan een ander.
Je kunt wel windowed spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:14:
Nee, dat kan niet online. Warden zal je hack herkennen en je zonder pardon bannen.
Wat logisch is, want volgens mij zorgt die hack er voor dat je meer ziet dan een ander.
Je kunt wel windowed spelen :)
Klopt het is in die zin dan ook te vergelijken met de fov command in sommige fps..
Zo kon je dat eerst in CoD4 hoger zetten waardoor je meer kon zien de breedte en dus een voordeel opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Is het gebruik van MapHack nog 'veilig'? Ik wil ook weer gaan beginnen dus :+
Alleen bij het runnen voor keys vond ik MapHack altijd wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elk gebruik van elk hack is onveilig. + dat maphack echt lame is :) De keys zijn zo snel te halen dat het geen enkel nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:43:
Elk gebruik van elk hack is onveilig. + dat maphack echt lame is :) De keys zijn zo snel te halen dat het geen enkel nut heeft.
Mja dat is misschien wel waar :)
Ik ben Diablo II weer aan't installeren iig :)
Mijn account (Al vanaf release van D2) is RedHat.nl :)
Alle chars waren expired (Player not found) behalve mijn Javazon lvl 90 :)

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 22-08-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ok, ik ben nu een lvl 27 necro, maar ik heb me nooit echt verdiept in goede builds, dus ik ben nu wat aan het prutsen. Ik heb 3 skellies, 2 skel mages, wat skel mastery, en nog wat meuk, maar ik heb echt het idee alsof ik zwaaaaar underpowered ben. Ik heb op inet naar build guides gezocht, en gevonden uiteraard, maar dat zijn guides voor lvl 70+ chars, dus ik heb er niet echt veel aan op zo'n laag level (kan de equipment nog niet maken / dragen, etc.). Maar het probleem is nu dus dat ik Diablo moet killen, maar dat wil eeeeecht niet. Skellies zijn zo dood, m'n merc ook, m'n golem ook, en dan sta ik daar een beetje te prutsen met m'n bone arrow.

Hoe / waar / wanneer krijg ik een beetje vette equipment? Moet ik daarvoor online battlen, moet ik in nightmare / hardcore mode spelen? Wat is het idee precies?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De necro is briljant sterk, maar je moet wel specialiseren. Dat je een bonespear hebt en skellies zegt me dat je of een wand met bonespear hebt (dat hoop ik :P ) of dat je punten verkwist hebt. Geen echte nood, maar wel wat zonde :) Bonespear is erg sterk, maar dan moet je juist weer ales in de boneskilltree stoppen, zodat de zogenaamde synergies hun bonussen op Bonespear doen.

Dia is op normal poep met een necro. Wat ik altijd deed: decreptify curse (level 24 curse) op hem. Dat vertraagt hem enorm, zodat hij niet zo snel alles neerkrijgt. in combinatie met een clay golem (dat slowed hem ook als de golem hem raakt), is hij zo traag als een slak. Dan kunnen de skellies hem wel klein krijgen. Een a3 cold merc zal zorgen dat hij nog trager wordt, als het je nog niet langzaam genoeg gaat. maar de act 2 mercs geven je golem en skellies aura bonussen, je zou prayer of defense kunnen nemen.

Over builds:
Als je een puur summoner wilt maken gooi je je punten in skellies en skelliemastery. 1 punt clay golem, 1 punt golem mastery en 1 punt in summon resist. De rest is eigen keus. Ik geef elke curse een punt, op iron maiden, life tap en lower resistance na. DIe doen niets extras voor skellies (imho). corpse explosion is een leuke max skill. bv. Daarna ga ik zorgen dat mijn iron golem niet dood kan. Dwz: golem mastery maxxen en dan de iron golem zelf.

De gear is het leukst: ik doe altijd untwinked dwz ik heb geen goede gear, ik doe het met wat ik vind, gamble en shop. Dan nog kun je hell uitspelen. Solo. Elke ladder deed ik dan in het begin weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik moet zeggen dat ik nog een stuk of 5 skillpoints overheb, omdat ik wist dat je ze in het begin moest sparen, en omdat ik een goede build wilde maken, maarja omdat ik nu dus weer summoning en bone dingen door elkaar heb lopen gebruiken, is dat ook weer crap natuurlijk.

Ik zit weer heel erg te twijfelen om dmv een char editor gewoon een goede build te maken met alles wat ik nu ook heb qua items enzo, maar dan gewoon wel goede skills te kiezen. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer echt extreem lame en laat ik het spel liever links liggen dan dat ik "cheat", want zo zie ik het eigenlijk.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je online speelt ben je in (ik lieg niet) een uur of wat weer 20+. Zoek naar tristruns, vanaf level 1 en doe die tot level 15. Dat is in een half uurtje wel gedaan als je goede runs (lees, full games) hebt. Daarna een andy run. In act 2 moet je naar de sewerruns toe. Om daarna een lift te krijgen naar de 7 tombruns. Ik zie dat niet als cheaten als je al tot diablo bent gekomen in je eentje. En online kun je de hulp van gotters vragen, die "rushen" je zo door naar diablo, zodat je je wraak op die rode badmongool in je eentje kan doen.

Of je hardcore of softcore doet maakt trouwens niet uit voor gear. Hardcore is alleen extra leuk, al zijn daar de meningen over verdeeld, door die softcore mietjes (kom maaaaaarrrrr, kom maar luitjes :P ). Diablo 2 is online sowieso tof, ik heb het 9 jaar uitgehouden met onder andere dit zooitje prettig gestoorde mensen :P

Single player is leuk om eens een build met een hero editor uit te proberen, tenminste, als ik echt twijfelde of een bepaalde skill wel bv nut had bij een aura oid. Staat zo stom als je online veel moeite doet en het is niet zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:18:
ik heb het 9 jaar uitgehouden met onder andere dit zooitje prettig gestoorde mensen :P
Uitgehouden .. verleden tijd ? :p Nu niet meer dan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb denk ik wel elke build nu gedaan, tot ernstig exotische varianten met skills die geen hond normaal gebruikt (max confuse cursemancer op hell ftw :D ). Ik heb het wel gezien. De uitdaging is wel weg :)
En ja, ik heb dat allemaal op hardcore gedaan, was er alleen een softcore variant geweest had ik het wel sneller gezien :P

Ik hang hier nog rond omdat die stomme breakpoints nog in mijn hoofd zitten, dus mensen met vragen of ervaringen kan ik prima helpen met advies. Ik wacht op D3, dan kan ik weer jaren los met buildvarianten :D

En ik speelde erg weinig, vraag maar aan de rest hier :P

[ Voor 49% gewijzigd door Pheno79 op 22-08-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ja kan ik wel geloven eigenlijk ... 9 jaar, tenzy je het maar heel weinig speelde natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:01:
[...]

Over builds:
Als je een puur summoner wilt maken gooi je je punten in skellies en skelliemastery. 1 punt clay golem, 1 punt golem mastery en 1 punt in summon resist. De rest is eigen keus. Ik geef elke curse een punt, op iron maiden, life tap en lower resistance na. DIe doen niets extras voor skellies (imho). corpse explosion is een leuke max skill. bv. Daarna ga ik zorgen dat mijn iron golem niet dood kan. Dwz: golem mastery maxxen en dan de iron golem zelf.

De gear is het leukst: ik doe altijd untwinked dwz ik heb geen goede gear, ik doe het met wat ik vind, gamble en shop. Dan nog kun je hell uitspelen. Solo. Elke ladder deed ik dan in het begin weer :')
Ziet er goed uit, ben ook net begonnen met een necro. Heb je soms een idee voor je stats?

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Werewolf_789 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:51:
[...]

Ziet er goed uit, ben ook net begonnen met een necro. Heb je soms een idee voor je stats?
Hangt ervan af of je voor max block gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Vicarious schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:57:
[...]

Hangt ervan af of je voor max block gaat of niet.
Neen, gewoon full summoning. Met zo sterk mogelijke Skellies en Golems.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werewolf_789 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:51:
[...]

Als je max block wilt hebben je specifieke gear nodig: homunculus (een unique hoofdschildje van de necro) heeft een goede blockkans en is 1 van de weinige schildjes die kan zorgen dat je max block kan halen (dat is 75%).
De rest van de schilden zijn high strength, erg zonde.
Als je die homunculus niet kan krijgen zou ik alles in life stoppen. En natuurlijk zoveel je nodig hebt om je gear te dragen in str. Dex is volgens mij niet nodig voor normale necro gear voor zover ik weet :) Dus niets in dex en never nooit niet iets in energy. Nooit. Echt niet. Geen uitzondering voor welke build dan ook. Meest loze attribuut in welk spel dan ook :)

Waarom zou je uberhaupt max block willen: op hardcore is een verdwaalde pijl erg lullig. Dan wil je dat. En dan nog neem je een puntje in bone armor en zorgt ervoor dat die met +skillgear hoger wordt. Op softcore boeit het niet en kun je dit vergeten, doodgaan betekent experience verliezen en je body ophalen. Ook lullig, maar niet permanent :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 22-08-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:10:
[...]

Als je max block wilt hebben je specifieke gear nodig: homunculus (een unique hoofdschildje van de necro) heeft een goede blockkans en is 1 van de weinige schildjes die kan zorgen dat je max block kan halen (dat is 75%).
De rest van de schilden zijn high strength, erg zonde.
Als je die homunculus niet kan krijgen zou ik alles in life stoppen. En natuurlijk zoveel je nodig hebt om je gear te dragen in str. Dex is volgens mij niet nodig voor normale necro gear voor zover ik weet :) Dus niets in dex en never nooit niet iets in energy. Nooit. Echt niet. Geen uitzondering voor welke build dan ook. Meest loze attribuut in welk spel dan ook :)

[...]
Niets in energy? Heb je dan tips voor bepaalde stones of gear waarbij je veel energy krijgt? Dit heb je volgens mij (ik kan mij natuurlijk ook vergissen) toch hard nodig als Necro? Als je golem / skellies doodgaan moet je ze toch zo snel mogelijk terug kunnen summonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:16:
[...]

Niets in energy? Heb je dan tips voor bepaalde stones of gear waarbij je veel energy krijgt? Dit heb je volgens mij (ik kan mij natuurlijk ook vergissen) toch hard nodig als Necro? Als je golem / skellies doodgaan moet je ze toch zo snel mogelijk terug kunnen summonen?
voor necro:
str=genoeg voor gear
dex=als je voor max block gaat genoeg voor 75% (anders niets)
vita=alle overige punten
energy=base (niets dus)

als je even een aantal builds door leest op de verschillende fora uit de start post dan wordt de rationale hierachter je wel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
[...]

Niks, nada, noppes in energy :). Krijg je genoeg bij naarmate je stijgt in levels. En als je ff tekort komt, bestaan er nog altijd manapots :).

Er is echter 1 uitzondering in mijn ogen. Dat is een full energy bases build soso die ES gebruikt als leven(best tricky op hc, believe me :) ), maar voor de rest echt nooit iets in energy stoppen.

Edit: soms typ ik dus echt heel traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Bij een hoger lvl krijg je er al vanzelf mana bij. Bovendien kun je je mana veel beter uit gear halen. In het begin door bijvoorbeeld sapphire gems, later door gewoon een insight runeword te maken voor je merc en gear te nemen die + energy of +mana geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Echt grappig als je als best wel noob in een topic als dit het allemaal een beetje probeert te volgen, je wordt doodgegooid met allemaal abbreviations die me werkelijk waar niks zeggen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
itons schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:29:
[...]

voor necro:
str=genoeg voor gear
dex=als je voor max block gaat genoeg voor 75% (anders niets)
vita=alle overige punten
energy=base (niets dus)

als je even een aantal builds door leest op de verschillende fora uit de start post dan wordt de rationale hierachter je wel duidelijk
Oké bedankt, zal nog een beetje bijlezen dan. Het lijkt gewoon zo vreemd om niets bij energy te doen. :)
Edit: zou wat vaker moeten refreshen voordat ik post. Het is me nu volledig duidelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Thorchy op 22-08-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:00:
Echt grappig als je als best wel noob in een topic als dit het allemaal een beetje probeert te volgen, je wordt doodgegooid met allemaal abbreviations die me werkelijk waar niks zeggen ;p
Vandaar dat ik mijn post uitgeschreven heb :P

Zal ik oude rot Derr Hans erbij roepen, bedenken we weer een build en geen hond die ons meer volgt :D

Om je op weg te helpen: http://forums.diii.net/showthread.php?t=127257

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:00:
Haha dit erg? Dan heb je het echte werk nog niet gezien :D
Maldred schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:31:
[...]

Edit: soms typ ik dus echt heel traag...
Back from reality? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

low energy is in het begin vooral wennen als je veel mana gewend bent en mee pompt vanaf het begin. Maar uiteindelijk leer je er wel mee om gaan :P
Meeste mensen gebruiken ook gewoon een (he bah) insight waardoor je mana regen gewoon constant en super snel word.
Zelf pas 1 insight gehad en dat was op m'n hammerdin, wat ook m'n 1e char was met echt bijna alle items en gear van trades en stuff ipv zelf gevonden :D Maar zonder sindight redden de meeste classes het ook wel, alleen gewoon beter mana potions slurpen.

Had btw gehoopt op de blizzcon toch wat nieuws te krijgen over de 1.13 en mogelijke veranderingen die plaats zouden vinden -.-;. Vind toch dat we wel een beetje meer verdienen dan "ja ja zodra we klaar zijn met de wc3 patch gaan we verder werken er aan... tot het tournament propjes schieten begint dan gaat het even niet samen."

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werewolf_789 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:09:
[...]

Oké bedankt, zal nog een beetje bijlezen dan. Het lijkt gewoon zo vreemd om niets bij energy te doen. :)
Edit: zou wat vaker moeten refreshen voordat ik post. Het is me nu volledig duidelijk :)
Energy is nooit nodig. Geen enkele build hangt of staat met energy. En zeker een summon necro niet. met fatsoenlijke gear (wat +skills items, die zijn te shoppen) zijn je skellies bijna niet dood te krijgen. Alleen de iron maiden curse (IM) in Chaos Sanctuary (CS) kan even wat in je leger decimeren :)

Een Energy Shield (ES dus :P ) sorceress kan wat aan mana hebben, maar ook die kan op base energy blijven. De manaburn die sommige vijanden doen risky. Ook daar zou je kunnen kiezen op veel +mana items en natuurlijk de prachtige +%mana items te pakken. Dan kun je de rest in wat je nodig hebt voor str(ength) en dex(terity) voor je items en wat je overhoudt in vita(lity). Voor die momenten waar je mana op is als je geraakt bent door een manaburn boss of iets dergelijks.

Ik heb even de meest voorkomende afkortingen erbij gezet. Het kan nog vele malen korter allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno79 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:27:
[...]Een Energy Shield (ES dus :P ) sorceress kan wat aan mana hebben, maar ook die kan op base energy blijven. De manaburn die sommige vijanden doen risky. Ook daar zou je kunnen kiezen op veel +mana items en natuurlijk de prachtige +%mana items te pakken. Dan kun je de rest in wat je nodig hebt voor str(ength) en dex(terity) voor je items en wat je overhoudt in vita(lity). Voor die momenten waar je mana op is als je geraakt bent door een manaburn boss of iets dergelijks.
Dat kan ja, maar base vita is zoveel spannender at hc ;). Soms ook wel minder leuk als je veel sterft... :+
Beetje, gaat niet altijd even vlot :)

Oh, en van die afkortingen, daar snapte ik ook in het begin niks van, maarre dat went wel. Geef het een beetje tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:41:
[...]

Dat kan ja, maar base vita is zoveel spannender at hc ;). Soms ook wel minder leuk als je veel sterft... :+

[...]

Beetje, gaat niet altijd even vlot :)

Oh, en van die afkortingen, daar snapte ik ook in het begin niks van, maarre dat went wel. Geef het een beetje tijd :)
Glasscannon ama :) Alles in dex :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Glasscannon is awesome :D Met een energy shield sorc zou ik toch ook zeker 100 punten ofzo in VIT stoppen hoor.. just to be safe als ik een keer goed gemanaburned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:20:
Glasscannon is awesome :D Met een energy shield sorc zou ik toch ook zeker 100 punten ofzo in VIT stoppen hoor.. just to be safe als ik een keer goed gemanaburned wordt.
Zou ik het eerder putten uit bijv. charms, tuurlijk 17m scs onder je skillers is leuk maar je krijgt meer mana per ene dus dan is het logischer om dan wat life van items te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

jawel, maar je wil wel als je gemanaburned wordt wat klappen kunnen vangen en dan is alles meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een PC voor me?

Krijg een message van een oude topic of d2jsp en iemand wil een jewel van me hebben.

Het is EUSCL:
11 max dmg 24% fire resistance / level 18

Psycho, jij een idee voor hoeveel ik heb het riet in kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:29:
Heeft een PC voor me?

Krijg een message van een oude topic of d2jsp en iemand wil een jewel van me hebben.

Het is EUSCL:
11 max dmg 24% fire resistance / level 18

Psycho, jij een idee voor hoeveel ik heb het riet in kan sturen?
Wow moest eerst 2x lezen :P
Uhm ik zou zeggen ~5fg maar het is niet echt een denderende jewel want ondanks max+fres op lvl 18 is het vrij lage max (15 is het hoogst haalbare voor lvl 18 jewels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

aaaargh ik suck echt zo hard... met m'n build krijg ik diablo niet dood... heb m'n character nu aangepast (alleen skilltree gereset), ben nu voor all summon gegaan, en nog word ik afgemaakt. Ben lvl 28 en volgens mij heb ik best een redelijke gear, maar zodra ik in de buurt kom en ik krijg 1 aanval op m'n dak, ben ik meteen het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet als necro niet in in zijn hose staan. Je skellies moeten aanvallen. Heb je de curse decreptify op hem gedaan? En heeft je merc een wapen in zijn hand? Dat helpt namelijk heel veel, equip je merc met gear. Al is het een simpel wapen, zijn damage gaat tov geen gear met sprongen vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

en een punt in clay golem, golem op Diablo casten en decripify erop, en steeds refreshen (golen + decripify), wordt big D echt heeel sloom van.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
zo, dacht niet dat ik weer D2 zou spelen, maar het is toch zo :)

ben alleen al mn account info vergeten (90% was ook gebanned na de laatste banwave :P ) en mn d2jsp account ben ik ook kwijt helaas.

iemand nog wat gear over op SCL voor een java?

account name: tegeltje

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
psychoclown schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:32:
Account staat er weer in en je bent op active gezet :)
thx :) nice dat dit spel nog zo actief is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

gotfurrr schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:14:
zo, dacht niet dat ik weer D2 zou spelen, maar het is toch zo :)

ben alleen al mn account info vergeten (90% was ook gebanned na de laatste banwave :P ) en mn d2jsp account ben ik ook kwijt helaas.

iemand nog wat gear over op SCL voor een java?

account name: tegeltje

:)
jahoor, heb nog wel titans en stormshield bijvoorbeeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:42:
[...]

thx :) nice dat dit spel nog zo actief is :)
Valt mee, zoals je misschien gelezen hebt zijn er veel mensen/tweakers (nog steeds) idlen tot de reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 13:41
Hallo iedereen, ik ga na jaren weer diablo 2 online spelen.

Heb alleen wel wat vraagjes, aangezoien het behoorlijk veranderd is sinds ik speelde volgens mij(ik speelde nog net voordat de keys uitkwamen, en lillth e.d. wanneer was dit?).

Destijds was ik al eens opnieuw begonnen nadat al me chars expired waren. Toen was ik binnen 2 dagen level 75 met een firesorc en redelijke equip. Is dat tegenwoordig nog steeds te doen(met niks beginnen bedoel ik dan)?

Ook zoek ik die website waar ik vroeger alle items bekeek. Kan hem zo 1, 2, 3 niet vinden. Link anyone?

Cheers!

Owja maphack is tegenwoordig totaal uit den boze hoorde ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Oooww man wat een heerlijk spel is het toch. M'n eerste unique al gevonden(quilted armor lol :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Nee nog niet :D Zal ik voortaan doen. Bedankt.

Naja als iemand ladder nog een wizardspike of andere gare sorc gear kan missen hoor ik het wel :)
Speel ladder btw.

[ Voor 63% gewijzigd door Batsiaan op 23-08-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Batsiaan schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:55:
Owja maphack is tegenwoordig totaal uit den boze hoorde ik?
Maphack zou ik iig niet gebruiken als je online gaat spelen ;)

Verder is er zover ik weet niet veel veranderd sinds 1.09 behalve dan de keys. Je kan idd altijd de patch notes lezen op Arreat summit :)

[ Voor 23% gewijzigd door Shuvit op 23-08-2009 17:45 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Maar spelen er mensen hier nog actief?
Enige cheap ass noob gear zou wel van pas komen, loop nu 30+ nog steeds met act 1 shit rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Batsiaan schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:33:
Enige cheap ass noob gear zou wel van pas komen, loop nu 30+ nog steeds met act 1 shit rond.
sure, voeg me maar toe. Gegevens staan inde playertable op de eerste pagina. Geldt voor iedereen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weinig door de aankomende reset + patch 1.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik ben dit weekend ook weer eens met singleplayer begonnen. Als necro (nu een lvl 24 summoner). Mijn vraag is, hoeveel str is genoeg? Ik lees overal: genoeg dat je alle gear aan kan, maar niet hoeveel dat over het algemeen is :) Ik heb iig nog 30 punten te verdelen (rest bijna alles in vita gedaan).

Build is op het moment eerste golem, 8 SM, 8 skellies en 4 mages. Voor de rest hier en daar nog een enkel puntje voor de skills (bone armor, wall, curses etc). Zit nu in act 3 op normal.

Ik moet zeggen dat duriel toch wel zwaar irrie was, zeker omdat ik nog niet wist waar ik mijn oude gear terug kon vinden toen ik dood ging :+

[ Voor 12% gewijzigd door marshallq op 24-08-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
itons schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:02:
[...]

heb leoric's voor je als je die nog zoekt...heb je al 2x /w'd maar je reageert niet :( :( :(
heet weekend enzo... beetje idlen op bnet en ja dan mis ik zulke dingen ;)
anyho.. ik heb hem nu, was jij dat die hem gaf aan me? if zo... ben er zeer mee in mijn nopjes. 50% necro verklaart me voor gek aangezien ik mages maxed heb, de andere 50% juichen mij toe.
Altijd leuk dat debat. ik heb persoonlijk liever die mages dan de revives aangezien die bij het minste of geringste *poef zeggen maar met alle gear donaties heb ik nu dus 13 skellies, 12 mages, 11 revives, een merc en golem.... 't is een hele optocht lol

Iets wat ik ook ontdekt heb is dim vision. iets wat ik vroeger nooit gebruikte maar hell.. in world keep spam ik dat meer dan enig andere spel. duurt wat langer om ze dood te krijgen maar het enige dat ze nog een beetje doen is melee ;)

ben nu lvl75 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dim Vision ownt dan ook, zeker als je een beetje een knappe range hebt. Over de mages: tja, ik gebruik ze nooit. Mijn build met een necro is altijd als volgt:
20 Raise Skeleton
20 Skeleton Mastery
20 Corpse Explosion (de range wordt zo groot dat je met een CE in de Den of Evil Duriel kan neerkrijgen)
1 punt in alle Curses
1 punt revive (levert je met +skills aardig wat revives op)
Rest verdelen tussen Golem Mastery en Clay Golem.

In plaats van Mages gebruik ik dus een grotere Corpse Explosion, en naar mijn mening doet dat een stuk meer dmg dan die puny mages, die ook nog eens om de haverklap afsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Yokidrink schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:52:
[...]
heet weekend enzo... beetje idlen op bnet en ja dan mis ik zulke dingen ;)
anyho.. ik heb hem nu, was jij dat die hem gaf aan me?
dat was ik :) uiteindelijk maar je game naam en password geraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Bedankt vicarious.

En damn, waarom faalt die client zo hard. Vet vaak als ik een game maakt failed ie to join game. is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:59:

In plaats van Mages gebruik ik dus een grotere Corpse Explosion, en naar mijn mening doet dat een stuk meer dmg dan die puny mages, die ook nog eens om de haverklap afsterven.
Mja ik had mages voor de lol op mijn solo untwinked en ze zijn erg slap en low dmg (maar daar deed ik het voor ;)).

Alleen Vic.. wat the hell bedoel je hiermee dan?
de range wordt zo groot dat je met een CE in de Den of Evil Duriel kan neerkrijgen
Batsiaan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:09:
Bedankt vicarious.

En damn, waarom faalt die client zo hard. Vet vaak als ik een game maakt failed ie to join game. is dit normaal?
Ja dat is normaal want dan maak je te snel een game na een andere :)

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 24-08-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
itons schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

dat was ik :) uiteindelijk maar je game naam en password geraden ;)
yeh dat paswoord is meer om de spammers weg te houden. Toen jij kwam was ik net actief weer.
btw, wat betreft CE, ik zit nu op 14 of 15 en ik zit te denken om het daar te houden en de rest in golem mastery te gooien. de range is al behoorlijk groot (8 yard of zo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

Mja ik had mages voor de lol op mijn solo untwinked en ze zijn erg slap en low dmg (maar daar deed ik het voor ;)).
Dus ik had beter 0 punten in mages kunnen doen? Of 1 ofzo, ik las dat poison erg handig kan zijn soms.CE lijkt me best boring, wilde er eigenlijk 1 puntje in doen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marshallq schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:10:
[...]

Dus ik had beter 0 punten in mages kunnen doen? Of 1 ofzo, ik las dat poison erg handig kan zijn soms.CE lijkt me best boring, wilde er eigenlijk 1 puntje in doen ofzo :P
Als je het mij vraagt wel maar als je uitdaging wilt zeg ik mages maxen en 0 in CE.. dat is leuk :)
(Zelfs dan is het nog een eitje als je weet wat je doet..)

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 24-08-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ik heb nog wel een Eschuta's Temper(helaas maar +1, toch beter dan act1 spul :P) voor je. Heb het alleen beetje druk laatste tijd, ben niet zoveel meer online.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
marshallq schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:10:
[...]

Mages doen echt geen zak van dmg in nightmare of hell. Maakt niet uit wat ze doen(poison, fire, ice of lightning), ze zijn allemaal even slecht en allemaal even nutteloos :). Zo dat is ff duidelijk gemaakt ;). CE is 1 van de uberskills in diablo, doet echt veel dmg en heeft een grote range. Die blijft ook goed omdat het afhangt van het monster zelf, dus in hell doet die veel meer dmg dan in normal.

Je kan natuurlijk altijd afwijken van onze builds, maar deze zijn wel de effectiefste :). Als je ook een punt in revives gaat stoppen(wat ik wel aanraad, 1 punt wonderskill), moet je ook soweiso een punt in mages stoppen. Met dan een aantal +skills op je items, heb je al snel een stuk of 5 mages rondlopen. Dan kan je vanzelf zien hoe slecht dat die zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
na de reset ga ik wel eens een necro zonder mages maken, voor nu is het erg leuk met die grapjassen. In gebieden zoals arcane sanctuary zijn ze toch wel handig, je moet 5 jaar wachten maar uiteindelijk kom je er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

Alleen Vic.. wat the hell bedoel je hiermee dan?

[...]
Nou, gewoon even overdreven aangeven wat een grote range corpse explosion kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:12:
[...]

Nou, gewoon even overdreven aangeven wat een grote range corpse explosion kan doen :P
Haha ow zo.. ja nu snap ik hem :P
Denk al wanneer heeft hij voor het laatst ubers gedaan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Iemand nog een tip over hoeveel str ik ongeveer moet pakken als necro summoner? Een richtlijn is voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marshallq schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:36:
Iemand nog een tip over hoeveel str ik ongeveer moet pakken als necro summoner? Een richtlijn is voldoende :)
Ligt er een beetje aan hoe je speelt, als je van ons lekker veel spul krijgt heb je nodig zoveel als de item met de hoogste strreq. Als je solo of untwinked (of beide) speelt zou ik met ~50 genoegen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

50 a 60 zou voor een necro altijd voldoende moeten zijn ja. Als je een torch hebt kun je zelfs met minder af, want die geeft ook nog wat Strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ga zelf altijd voor 60. Maar vaak heb je dan nog wel amu's, ringen of charms nodig hoge gear aan te trekken. Dus als je dat niet hebt zul je soms zelf naar 80~ moeten gaan. Maar goed iets met zoveel strength wat het waard is aan te trekken moet je eerst maar eens vinden.

Gewoon upgraden gaande weg doe ik meestal. Eventueel altijd een paar puntjes achter de hand houden.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Bedankt voor de tips. Ik zal vanavond wel zien hoe ver ik kom. Tevens heb ik dus nog wat puntjes achter de hand gehouden. Zit nu ook maar op 30 str, gooi dat wel naar 50 dan ik er voorlopig vanaf.

Verder ga ik nu eerst overal 1 puntje in gooien (CE en dim vision om te testen bv.) en vervolgens weer aan SM/Skellies werken. Beide op 8 is toch wel redelijk voor normal mode hoop ik. Tevens lijkt 1 puntje in die golem improve skill wel handig.

[ Voor 39% gewijzigd door marshallq op 24-08-2009 15:39 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.