Yokidrink schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:22:
[...]
welk level is daarvoor nodig? ik ben nu lvl 44 maar kan niet zeggen wanneer ik lvl X bereik ivm RL (getrouwd enzo). btw thanks nogmaals voor de skullders, moet nog 27str hebben voor ik hem aankan maar dat duurt niet zolang.
ff iets anders, daar ik geen items heb is het moeilijk iets te traden maar ik zie dat er perfect gems voor items in game gevraagd worden, is dat hét item om te verzamelen hiervoor? heb er nu een stuk of 5 namelijk
edit;
ik zit voorals nog aan de volgende gear te denken (mits ik het kan vinden/traden natuurlijk)
Homunculus
shako
arachnid (high level dus iets anders vinden eerst)
marrowwalk
trang gloves
soj ring
spirit runeword shield
armor de skullders, enigma is toch een far dream
is dit een beetje de juiste gear voor een summoner?
Ik vind zelf marrowalk niet zo super. Die werd gehyped door de synergy bug die in 1.10 bestond. Beter zoek je goede res boots. Natalyas setboots zijn al aardig bv. Als je max block gaat zijn dex boots wel aardig, maar dan zou ik het zoeken in waterwalks.
Marrow heeeft ook een str req van 118, mij te veel voor een true summoner. Een summoner heeft of max block, of gaat all vita. Maar hoge str is zonde. Max block is een keuze. Op hcl zou ik het doen, omdat een verdwaalde pijl op hell echt pijnlijk kan zijn. Op scl zou ik iets meer risico nemen, de kans dat er een verdwaalde pijl is, is erg klein met een geheel leger voor je. Op hcl is elke kans op doodgaan poep, dus vandaar dat ik dan de keuze richting max block zou doen.
Schild: waarom nog een spirit shield op switch? Pak aub homunculus, je hebt geen switch nodig , daar kan niets tegenop: +2 to all, +4 curses (in totaal). En een heel hoge kans op block door de stats, alleen een high str shield geeft die kans. Daarnaast flinke res, mana regen, mana per kill (corpse explosion anyone) en nog te socketen om bv een eld er in te doen (nog minder dex nodig voor max block). Of in het geval van scl vita only: res via um/perfect diamond, io rune/perfect ruby, of wat je denkt te missen.
Ik mis je wand: arm of king leorics is fun. Geen spirit sword (leuk voor het begin, maar je slaat zelf niets).
2 sojs? Kan, ik heb er nooit de beschikking over gehad (way overpriced op hc). Raven (cannot be frozen) en een wisp projector (oak sage voor nog meer leven en wat light absorb) zijn mijn keuzes geweest (hardcore). Maar soj is prima, +2 skills.
Als amu niet moeilijk doen: een mojo amu (dat is +3 to summoning) is te gamblen of cheap te krijgen. Maras is overpriced. Ik had op een eerdere ladder een +2 necro met all res en nog meer stats gevonden, dat was een ubergeil rare amu, maar dat is niet makkelijk te krijgen.