Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:37:
[...]

Gelukkig ben ik er dan ook nog :+
Dus, als je wilt rebuilden moet je ff bij psychoclown en mij aankloppen. Vanavond kan ik niet (beachvolleybal), maar morgenavond ben ik vast wel weer op Diablo te vinden.
Gelukkig wel want wat zouden we zonder je moeten ;)
Yep dat kan, classicrushes worden nog gedaan met mijn orb/ts sorc aangezien mijn fworb sorc niet bepaald hard gaat met levelen. Vanavond kan ik ook niet en morgenavond ben ik ook weg dus donderdag ben ik weer beschikbaar :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik zit nu toch een beetje te hopen op een soort tekst patch. Die bots met hun wall of text worden een beetje irritant! Nou ja, is ook weer zo dat je beter een private game met vrienden kan regelen, maar ja, heb je vrienden voor nodig! :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

En daar is de Got playertable nou juist voor :)

Tip voor de spambots: druk op N als er eentje gespamd heeft, dan wordt je tekstscherm leeggeveegd (nog wel in je log met M), dus dan heb je er geen last meer van.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedrun, easy, no mercy op 14 minuten :)

hmm, dacht toch echt dat ik dit in l4d topic gepost had :)

[ Voor 43% gewijzigd door Dalyxia op 11-08-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:21:
En daar is de Got playertable nou juist voor :)

Tip voor de spambots: druk op N als er eentje gespamd heeft, dan wordt je tekstscherm leeggeveegd (nog wel in je log met M), dus dan heb je er geen last meer van.
Precies, niet dat iedereen nu even active is maar zodra de reset er is gaan er sowieso een ruime hand vol weer knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Including me ;-) maarja.. ligt er net aan wat er eerst komt :P Diablo 3 of reset ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:49:
Including me ;-) maarja.. ligt er net aan wat er eerst komt :P Diablo 3 of reset ;-)
D3 verwacht ik niet voor eind 2010 of begin 2011, dus ik hoop dan toch echt de reset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:14:
[...]

D3 verwacht ik niet voor eind 2010 of begin 2011, dus ik hoop dan toch echt de reset :D
Mag toch hopen van wel zeg... duurt me nu al veels te lang, als ze nou eens potverdrie 1.13 eruit knallen en WC3 issues temporary laten idlen hebben ze daarna alle tijd voor de WC3 issues..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
psychoclown schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:22:
[...]

Mag toch hopen van wel zeg... duurt me nu al veels te lang, als ze nou eens potverdrie 1.13 eruit knallen en WC3 issues temporary laten idlen hebben ze daarna alle tijd voor de WC3 issues..
Dat zouden ze ook doen, als de aantal WC3 spelers minder zou zijn dan de Diablo2 spelers. Ach ja, Blizzard he? :P Als ze ons zo lang laten wachten moet de patch wel goed worden, tenmisnte dat hoop ik dan.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Vicarious schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:21:
Nice, bedankt ;)

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quote]psychoclown schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:31:
[...]

Klein gokje hoor maar ik denk dat de minder eenvoudige manier een cuberecipe is.
'Total respec = Enigma + Infinity + 6 Pskulls' mede mogelijk gemaakt door het dichten van alle mogelijke dupemethodes :)
[/quote]

geknipt vanuit D3 topic :)

ik denk het niet, enigma + infinity past niet in je cube :)

maar kan best wel is JahBerMalChamLoZodGulOhmSurVex in cube met een townportal scroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:40:
[...]
geknipt vanuit D3 topic :)

ik denk het niet, enigma + infinity past niet in je cube :)

maar kan best wel is JahBerMalChamLoZodGulOhmSurVex in cube met een townportal scroll
Oplettend :P

Zou me niks verbazen dat je cube ook uitbreid van 12sq naar 24sq en de 'Total respec = Enigma + Infinity Last Wish + 6 8 Pskulls' :P

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ooit he, ooit... dan spreek ik over jaartje of 5,6 terug..
toen kon ik nog gewoon spelen en naar hell n back zeg maar. nu snap ik de helft al niet meer en lijkt iedereen te UT'en (unreal tournament??), keys te zoeken enz... voel me oud ;)

Zoals ook gister, shuvi "je moet wel insight op je merc gooien he" uh? wablief? ik had "insight" in dit spel maar euhm.. ben t ff kwijt ;)

Ik heb zerieus solo normal gedaan met mn skellies en zit nu in nm op lvl38 in dezelfde tijd raggen jullie erdoor heen met 3 chars van 1-80.. scary hehe

'T blijft een fantastisch spel hoor 8)
Haha als je hier even meedraait pik je dat weer heel snel op hoor.

UT'en = Uber Tristam (World Eent) waar je erg snel leveled met een goede crew.
Keys hunten = keys vinden zodat je organ sets kan hunten.
Organ sets = heb je nodig om UT te openen
Insight = runeword (ral tir tal sol) met meditation aura voor mana recharge

Valt best mee toch? ;)

• Yokidrink
psychoclown schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:40:
Haha als je hier even meedraait pik je dat weer heel snel op hoor.

UT'en = Uber Tristam (World Eent) waar je erg snel leveled met een goede crew.
Keys hunten = keys vinden zodat je organ sets kan hunten.
Organ sets = heb je nodig om UT te openen
Insight = runeword (ral tir tal sol) met meditation aura voor mana recharge

Valt best mee toch? ;)
tbh, ik wist wel dat insight een runewoord was hoor maar het voorbeeld was grappig, te meer daar ik net weer begonnen ben en mijn hoogste rune een tul was O-)
wbt de organs en keys... dat is idd totaal nieuw voor mij
Yokidrink schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:46:
[...]

tbh, ik wist wel dat insight een runewoord was hoor maar het voorbeeld was grappig, te meer daar ik net weer begonnen ben en mijn hoogste rune een tul was O-)
Dat valt wel mee hoor want die runes zijn erg low en droppen best veel, binnen de korste keren heb jij ook er ook eentje ;)

Ik heb nog wat meer rond gekeken over de WC3 problemen en het blijkt dat met die fix er veel customs maps 'kapot' zijn gegaan en niet meer werkten.. Nou waren ze dus bezig met dat te fixen en is 1.24b alweer op de PTR: We've released Patch 1.24b on PTR (Westfall)....

Als je ook die comments leest.. iedereen die niet Dota speelt wordt gek van de patches en alle diablo spelers zeuren om 1.13 :P

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 13-08-2009 18:13 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:12:
Ik heb nog wat meer rond gekeken over de WC3 problemen en het blijkt dat met die fix er veel customs maps 'kapot' zijn gegaan en niet meer werkten.. Nou waren ze dus bezig met dat te fixen en is 1.24b alweer op de PTR: We've released Patch 1.24b on PTR (Westfall)....

Als je ook die comments leest.. iedereen die niet Dota speelt wordt gek van de patches en alle diablo spelers zeuren om 1.13 :P
What the mother !@#% hell are they mother @#!%ing thinking jesus god @#% me sideways!!!!!!!!!!

Stop with the inane bull%!@@ patches for stuff we don't give a damn about, *!*% the dota community in their stupid dota asses.
hihi :D

Anyways, vooral balen voor de D2 community inderdaad.

psychoclown schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:12:

nouja, vooral de dota maps doen het niet meer :) en sinds de playerbase van Dota nogal groot is :) ikzelf speel veel Tower Defense of Enfo's MT/CE/RO/ nog wat versies, maar die doen het allemaal nog gewoon, waarschijnlijk zijn die mappen die ik speel te simpel gemaakt en gebruiken die functie die die exploit had niet
Vicarious schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:42:
[...]

[...]

hihi :D

Anyways, vooral balen voor de D2 community inderdaad.
Haha ja die was wel heel extreem maar dat is niet de enige.. Alhoewel ik Blizzard wel snap want de Dota community is niet klein te noemen. Tis dan alleen wel erg jammer dat het zoveel meer prioriteit heeft dan 1.13

Zoals ik eerder al zei, waarom maken ze 1.13 niet even goed af en dan kunnen ze zo lang over de WC3 problemen doen als ze willen :)

psychoclown schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:47:
[...]

Haha ja die was wel heel extreem maar dat is niet de enige.. Alhoewel ik Blizzard wel snap want de Dota community is niet klein te noemen. Tis dan alleen wel erg jammer dat het zoveel meer prioriteit heeft dan 1.13

Zoals ik eerder al zei, waarom maken ze 1.13 niet even goed af en dan kunnen ze zo lang over de WC3 problemen doen als ze willen :)
waarschijnlijk omdat ze een exploit in hun produkt die gebruikt kan worden om virussen te installeren meer prioriteit geven als een ladder reset en patch :)

• Shuvit
Yokidrink schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:46:
[...]

Als je opschiet met levelen kan ik je wel een game mee slepen, Vic, jij wilde toch ook nog een keer mee? Ik hoop nog op een sorc torch :)

void

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik wil je wel ff helpen ja, maakt het een stuk makkelijker voor jou volgens mij als ik met mn hammer alle spawns afvang.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ben uit nostalgie gisteren begonnen met D1 + hellfire ben inmiddels lvl17 en zit op lvl9.
Maar damn, veel enger dan D2 :0
De geluiden zijn veel mooier en enger zeker als de butcher begint te krijsen.

Qua graphics is het eigenlijk net zo verschrikkelijk als D2.
Mis alleen wat handigheidjes uit D2.

Toch viel het me al met al niet tegen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dalyxia schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:45:
[...]

waarschijnlijk omdat ze een exploit in hun produkt die gebruikt kan worden om virussen te installeren meer prioriteit geven als een ladder reset en patch :)
Dat probleem was ondertussen toch gefixt? Alleen hadden ze weer wat nieuwe probs gemaakt ermee.. Als we expoits gaan tellen komt d2 toch wel hoger uiteindelijk denk ik :+ zeker als dat virus gedoe is gefixt. En anders zetten ze toch eens 50-50 met het "team" of is het 1 turbo nerd die beide games moet patchen ? :o
Gaat nog wel even duren zo, niet alsof de 1.13 in de laatste stage voor testen is en dan release... van het beetje wat we te horen gekregen hebben krijg ik het gevoel alsof ze er ook nog lang niet klaar mee zijn...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:50:
Ben uit nostalgie gisteren begonnen met D1 + hellfire ben inmiddels lvl17 en zit op lvl9.
Maar damn, veel enger dan D2 :0
De geluiden zijn veel mooier en enger zeker als de butcher begint te krijsen.

Qua graphics is het eigenlijk net zo verschrikkelijk als D2.
Mis alleen wat handigheidjes uit D2.

Toch viel het me al met al niet tegen.
Ja echt wel, ook die 'shrieking' bats in de eerste paar levels zijn zooo vet :D
Vind alleen hellfire geen bal aan dus had een tijd terug vanilla diablo gedaan.
Ging toen erg soepeltjes met mijn fighter en had ook steeds bakken met gold waar ik dan weer 1 goed item kon kopen om vervolgens weer te sparen ;)
daves2hd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:52:
[...]

Dat probleem was ondertussen toch gefixt? Alleen hadden ze weer wat nieuwe probs gemaakt ermee.. Als we expoits gaan tellen komt d2 toch wel hoger uiteindelijk denk ik :+ zeker als dat virus gedoe is gefixt. En anders zetten ze toch eens 50-50 met het "team" of is het 1 turbo nerd die beide games moet patchen ? :o
Gaat nog wel even duren zo, niet alsof de 1.13 in de laatste stage voor testen is en dan release... van het beetje wat we te horen gekregen hebben krijg ik het gevoel alsof ze er ook nog lang niet klaar mee zijn...
Klopt ja dus ik snap niet helemaal waarom het D2 team dan nog het WC3 moet versterken..
Nja zijn ze er wel vanaf zodra ze ermee klaar zijn maar als ze dan ook eens het WC3 team bij 1.13 laten helpen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Gold is zeker veel meer een issue in D1 dan dat ooit in D2 is geweest.

De betere items moest ik tot nu toe steeds in de shop kopen.

Hopelijk maken ze het in D3 ook wat belangrijker dan nu.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Shuvit schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:19:
[...]

Als je opschiet met levelen kan ik je wel een game mee slepen, Vic, jij wilde toch ook nog een keer mee? Ik hoop nog op een sorc torch :)
welk level is daarvoor nodig? ik ben nu lvl 44 maar kan niet zeggen wanneer ik lvl X bereik ivm RL (getrouwd enzo). btw thanks nogmaals voor de skullders, moet nog 27str hebben voor ik hem aankan maar dat duurt niet zolang.

ff iets anders, daar ik geen items heb is het moeilijk iets te traden maar ik zie dat er perfect gems voor items in game gevraagd worden, is dat hét item om te verzamelen hiervoor? heb er nu een stuk of 5 namelijk

edit;

ik zit voorals nog aan de volgende gear te denken (mits ik het kan vinden/traden natuurlijk)

Homunculus
shako
arachnid (high level dus iets anders vinden eerst)
marrowwalk
trang gloves
soj ring
spirit runeword shield
armor de skullders, enigma is toch een far dream

is dit een beetje de juiste gear voor een summoner?

[ Voor 19% gewijzigd door Yokidrink op 14-08-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:39:
Gold is zeker veel meer een issue in D1 dan dat ooit in D2 is geweest.

De betere items moest ik tot nu toe steeds in de shop kopen.

Hopelijk maken ze het in D3 ook wat belangrijker dan nu.
Dat zit al in Diablo 3 gebakken. Waar ik vooral naar benieuwd ben is wat voor goldsinks ze daar hebben bedacht want goede items (heb een aantal erg goede met die Diablo 1 fighter) kopen in shops zie ik niet zo zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:22:
[...]

welk level is daarvoor nodig? ik ben nu lvl 44 maar kan niet zeggen wanneer ik lvl X bereik ivm RL (getrouwd enzo). btw thanks nogmaals voor de skullders, moet nog 27str hebben voor ik hem aankan maar dat duurt niet zolang.

ff iets anders, daar ik geen items heb is het moeilijk iets te traden maar ik zie dat er perfect gems voor items in game gevraagd worden, is dat hét item om te verzamelen hiervoor? heb er nu een stuk of 5 namelijk

edit;

ik zit voorals nog aan de volgende gear te denken (mits ik het kan vinden/traden natuurlijk)

Homunculus
shako
arachnid (high level dus iets anders vinden eerst)
marrowwalk
trang gloves
soj ring
spirit runeword shield
armor de skullders, enigma is toch een far dream

is dit een beetje de juiste gear voor een summoner?
Ik vind zelf marrowalk niet zo super. Die werd gehyped door de synergy bug die in 1.10 bestond. Beter zoek je goede res boots. Natalyas setboots zijn al aardig bv. Als je max block gaat zijn dex boots wel aardig, maar dan zou ik het zoeken in waterwalks.

Marrow heeeft ook een str req van 118, mij te veel voor een true summoner. Een summoner heeft of max block, of gaat all vita. Maar hoge str is zonde. Max block is een keuze. Op hcl zou ik het doen, omdat een verdwaalde pijl op hell echt pijnlijk kan zijn. Op scl zou ik iets meer risico nemen, de kans dat er een verdwaalde pijl is, is erg klein met een geheel leger voor je. Op hcl is elke kans op doodgaan poep, dus vandaar dat ik dan de keuze richting max block zou doen.

Schild: waarom nog een spirit shield op switch? Pak aub homunculus, je hebt geen switch nodig , daar kan niets tegenop: +2 to all, +4 curses (in totaal). En een heel hoge kans op block door de stats, alleen een high str shield geeft die kans. Daarnaast flinke res, mana regen, mana per kill (corpse explosion anyone) en nog te socketen om bv een eld er in te doen (nog minder dex nodig voor max block). Of in het geval van scl vita only: res via um/perfect diamond, io rune/perfect ruby, of wat je denkt te missen.

Ik mis je wand: arm of king leorics is fun. Geen spirit sword (leuk voor het begin, maar je slaat zelf niets).

2 sojs? Kan, ik heb er nooit de beschikking over gehad (way overpriced op hc). Raven (cannot be frozen) en een wisp projector (oak sage voor nog meer leven en wat light absorb) zijn mijn keuzes geweest (hardcore). Maar soj is prima, +2 skills.

Als amu niet moeilijk doen: een mojo amu (dat is +3 to summoning) is te gamblen of cheap te krijgen. Maras is overpriced. Ik had op een eerdere ladder een +2 necro met all res en nog meer stats gevonden, dat was een ubergeil rare amu, maar dat is niet makkelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
hm ja mijn booboo, ik had homu als wep maar t is een shield "shame on me"
so shield homu en wep leoric wand. nu nog vinden haha
thanks voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:23:
[...]
2 sojs? Kan, ik heb er nooit de beschikking over gehad (way overpriced op hc). Raven (cannot be frozen) en een wisp projector (oak sage voor nog meer leven en wat light absorb) zijn mijn keuzes geweest (hardcore). Maar soj is prima, +2 skills.

Als amu niet moeilijk doen: een mojo amu (dat is +3 to summoning) is te gamblen of cheap te krijgen. Maras is overpriced. Ik had op een eerdere ladder een +2 necro met all res en nog meer stats gevonden, dat was een ubergeil rare amu, maar dat is niet makkelijk te krijgen.
Is wisp op hcl dan niet duur? Alleen echte crap wisps waren net wat goedkoper dan Soj op scl 15+abs was al duurder dan een Soj :) Maarja dat is nu natuurlijk allang niet meer zo maar Sojs zijn atm ook erg cheap.

Crap crafts op scl zijn gelijk heel weinig waard dus een 2summon adds craft kun je voor een habbekrats krijgen maar een 3summon gaat inderdaad ook erg goed. Heb ik geloof ik nog wel 3summon 25dex als ik het goed heb maar dat weet ik niet 100% zeker. Mag je wel hebben als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:20:
[...]

Is wisp op hcl dan niet duur? Alleen echte crap wisps waren net wat goedkoper dan Soj op scl 15+abs was al duurder dan een Soj :) Maarja dat is nu natuurlijk allang niet meer zo maar Sojs zijn atm ook erg cheap.

Crap crafts op scl zijn gelijk heel weinig waard dus een 2summon adds craft kun je voor een habbekrats krijgen maar een 3summon gaat inderdaad ook erg goed. Heb ik geloof ik nog wel 3summon 25dex als ik het goed heb maar dat weet ik niet 100% zeker. Mag je wel hebben als je wilt :)
low wisp valt wel mee. Gloams schieten toch niet als ze gedimmed zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 14-08-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon wizardspike voor de life+mana+res is ook leuk

je summoner moet natuurlijk geen glasscannon worden, moet wel iets op kunnen vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:17:
gewoon wizardspike voor de life+mana+res is ook leuk

je summoner moet natuurlijk geen glasscannon worden, moet wel iets op kunnen vangen
Dan prefereer ik toch voor leoric of een spirit sword.
Je hebt het als summoner erg makkelijk zelfs als je een solo untwinked summoner maakt met skel.mages en geen CE. Res krijg je ook zeer makkelijk want als hij res boots neemt en een pdia in homun gooit dan zit die al aardig hoog qua res. Verder str genoeg voor gear en de rest life en je komt wel bij de 1k life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hm... Zou me bij summoner drukker maken om de gear voor m'n merc dan mezelf :P zolang je je eigen res asap maxt met cheap gear, en daarna richting duurder gaa nbouwen.. een CTA is ook wel leuk om bij te hebben ofc,... ff hp boost voor je skelles en jezelf.
Maar je merc kan de helft van je killing power zijn al niet meer dan de helft met goede gear. Zelf m'n merc nou nooit echt vol kunnen aankleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:41:
Hm... Zou me bij summoner drukker maken om de gear voor m'n merc dan mezelf :P zolang je je eigen res asap maxt met cheap gear, en daarna richting duurder gaa nbouwen.. een CTA is ook wel leuk om bij te hebben ofc,... ff hp boost voor je skelles en jezelf.
Maar je merc kan de helft van je killing power zijn al niet meer dan de helft met goede gear. Zelf m'n merc nou nooit echt vol kunnen aankleden :P
Hoeft niet eens met duur spul, ik had een insight gebouwd (volgens mij) een cheap armortje en een circlet met fdmg maar hij werkte wel zelfs op hell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insight, of een obediance runeword als je echt een bosskiller wilt maken (crushing blow op merc = super). De skellies zorgen voor het gestage killen, de merc ragt echt life weg. En wordt nooit gepakt, omdat bosses vreemd genoeg de clay golem erg tof vinden. En die slowed ook nog, dus elke boss is een eitje, ook op hell. Insight heeft dan weer als voordeel dat je kunt blijven CE'en. Op te lossen door een clay golem op te offeren voor een low insight insight iron golem. Die blijft altijd bij je, gaat nooit dood, ook niet als je het spel verlaat. Volgende game al is het een week later staat ie weer braaf naast je zij. best of both worlds. En supercheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosses zijn zeker een eitje, helemaal als je bij de slow van Clay Golem ook nog decripify optelt :D Tegen de tijd dat diablo 2x een melee attack heeft gedaan op je golem is hij al dood. Ik ben als merc altijd voor een might merc met insight gegaan. De golem optie klinkt ook wel leuk, maar toen ik een keer voor de gein een iron golem van een IK hammer maakte ging hij toch vrij rap dood, terwijl mijn clay golem eigenlijk nooit in de problemen is gekomen. En volgens mij was het niet eens in de CS (Iron MAiden). Moet dus zeggen dat ik dat nooit echt heb kunnen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een clay golem gaat niet dood omdat hij meer leven heeft als een iron golem. Ik heb meestal golem mastery ook gemaxxed (he, je hebt toch punten over) en dan gaat een iron ook no way dood. Tenminste, als je geen high damage wapen pakt, want dat kan lullig uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand capabel genoeg voor ubers, zit toevallig in een game met noobs (like me) die meph niet om krijgen. Join anders op softcore ladder: hell q now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

normaal weg maar ik mis een aantal charms om mijn wolfbarb te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:56:
Een clay golem gaat niet dood omdat hij meer leven heeft als een iron golem. Ik heb meestal golem mastery ook gemaxxed (he, je hebt toch punten over) en dan gaat een iron ook no way dood. Tenminste, als je geen high damage wapen pakt, want dat kan lullig uitpakken.
True dat clay gollie langzaam neer gaat maar hij vangt wel de meeste klappen though :P
Mja wat ik ook nog wel eens zie is dat ze een dure bosskiller merc nemen + een insight iron golem? Of is dat niet mogelijk met dat ding, herrinder me iniedergeval zo iets. Beetje vervelend als hij dood gaat :P Maar ja optijd terug roepen. een beetje controle over mercs en summons in de 1.13 zou ook wel gaaf zijn. Misschien iets met ctrl+click ofzo maar goed dunno of d2 ai dat wel aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee posts boven je gequote zeg ik dat het kan. En dat een bosskiller merc echt niet duur hoeft te zijn :P Crushing blow is het sterkste in de hele game voor melee gasten. Als ze dat nu eens nerven in 1.13 heb je meteen wat meer werk om eens wat verder te komen. En controle over je minions? Waarom? Het werkt al sinds 1.01 (eerste patch kwam meteen na het spel al uit). Ik heb nooit de behoefte gehad om er controle over uit te oefenen. Als een skellie rot stond: unsummon->summon. Van alle minions in het spel is alleen een iron golem zonde, als je het van een runeword oid hebt gemaakt. De shadow warrior van de assa kun je weer dingen leren, dus dat kost alleen tijd om de synergy bonus weer ten volle op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

waarom merc controle? omdat hij in cs om de 15 sec neer valt bijvoorbeeld :P Welke mongool gaat nou melee spammen met IM op zich (he vic :P). Verder zijn er wel vaker en meer gevallen waar minion controle handig is. Zeker om ze bijv ook in de buurt te kunnen houden dat ze mobs van je afhouden ipv een kant op rennen en moet je het maar uitzoeken. Er is meer dan necro summoner he :+ Sure dit werkt... je stelt je er ook op in en in a way gaat het dus wel allemaal :P Maar een beetje meer controle zou geen kwaad kunnen vind ik toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heuj wat, op HCL ben ik heul niet doodgegaan door Iron Maiden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:00:
waarom merc controle? omdat hij in cs om de 15 sec neer valt bijvoorbeeld :P Welke mongool gaat nou melee spammen met IM op zich (he vic :P). Verder zijn er wel vaker en meer gevallen waar minion controle handig is. Zeker om ze bijv ook in de buurt te kunnen houden dat ze mobs van je afhouden ipv een kant op rennen en moet je het maar uitzoeken. Er is meer dan necro summoner he :+ Sure dit werkt... je stelt je er ook op in en in a way gaat het dus wel allemaal :P Maar een beetje meer controle zou geen kwaad kunnen vind ik toch wel :P
Jammer dat IM alleen maar daar voorkomt. De enige curse die het spel nog wat tof maakt. En er is meer dan necro summoner ja, ik zeg toch ook alle summons in het spel. Wat heb ik er aan als alles zo simpel als een drol wordt? Ik wil juist uitdaging in een spel, niet dat ik met twee vingers in mijn neus naar de baas kan lopen.

IM is supertof daarvoor en ik hoop dat ze juist in 1.13 die er meer in doen. Of dat er een curse komt die magic ook spiegelt, zodat niet alleen melee dudes de lul zijn. De twee summons die ik noemde zijn de enige die of een item (iron golem), of tijd kosten om weer te laden om met level 50 charge up kicks te gaan strooien (shadow warrior).

De rest resummon je op strategische plekken. En ja, je moet soms weer even de rest teruglokken door wat terug te rennen, dus je kunt niet als een olifant er doorheen jagen. Prima toch. Nu nog een cooldown van 2+ sec op teleport en dan zou ik 1.13 weer spelen. :+

Uitdaging moet er zijn, niet dat IDDQD gedoe :P

PS IDDQD was godmode in Doom, voor de jonkies hier :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Worldstone 3 & throne room komen ze ook vaak genoeg voor op nm & hell.

Het simpele deel ligt verder meestal meer in het untwinked gedeelte en overpowerde simpele builds. Dat is dus meer een questie van balance van builds tov omgeving/wereld (gear valt ook onder builds). Ga UT maar eens solo en untwinked doen, ben je wel even bezig met welke class dan ook waarsch red een barb of assa het beste dankzij resist skills. Ook een untwinked summoner komt daar echt niet zomaar door in z'n eentje, alles is zo afgestorven en gezien je niets kan gesummonen daar op je golem na mag je gaan rennen :+ Helaas telt dat niet voor de rest van de wereld voor de summoner untinked

Wat mij betreft is het gewoon wat uit de hand gelopen met runewords en sommige skill builds. Uitdaging in 1.13 zou dus ook niet moeten zitten in een nieuw uber like gebied of iets maar gewoon back to basic. Maar weet zeker dat de grootste deel van de fanbase met stokken en hooivorken naar blizzard gaat als ze skills en gear zo zouden nerfen.
Hoop stiekem toch dat ze het doen, maar kleine kans zo laat in de game.

Ook niet vergeten dat het spel ondertussn net zo natuurlijk is geworden voor de veteraan spelers als lopen.... Je weet precies wat je waar tegen kan komen, wat je nodig hebt, wat je moet doen, wat je vooral niet moet doen en waar te zijn. Zo goed dat je sommige gebieden bijna op gevoel direct van ingang naar uitgang kan doorlopen. Als dat nog uitdaging moet zijn betekend het dus dat nieuwere spelers geen schijn van kans hebben :P

Blijft toch wel een eeuwige strijd het balans zoeken tussen uitdaging en "even an idiot can clear it". Ik speel de meeste games die ik de afgelopen jaren koop/speel ook gelijk op hard/extreme mode, de moeilijkste stand die ik vanaf het begin kan kiezen iniedergeval. En nog kom ik er vaak zonder echte problemen en uitdaging doorheen in een paar uren. Terwijl ik soms dan andere mensen spreek die op easy en normal nog de grootste moeite hebben. Helaas is een game in en in kennen of te veel gamen soms een nadeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergeet dat ubertrist juist bedoeld was om met een party te clearen. En ja, omdat die uberrunewords en crushing blow bv bestaat gaan mensen de sport zoeken om dat te solo'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Pheno79 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 09:14:
[...]De rest resummon je op strategische plekken. En ja, je moet soms weer even de rest teruglokken door wat terug te rennen, dus je kunt niet als een olifant er doorheen jagen. Prima toch. Nu nog een cooldown van 2+ sec op teleport en dan zou ik 1.13 weer spelen. :+
Of enigma gewoon verwijderen, anders ga ik met een hooivork naar blizz aangezien Sorc mijn Fav. class is :P

Denk dat trouwens het probleem in sommige classes zit. Goed voorbeeld is dus de paladin, die zijn als ze de gear hebben gewoon niet te doden. Voornamelijk de hammerdin build heeft zoals het nu is bijna geen zwakke punten. Je zult ook zien dat de meeste level 99 chars hammerdins zijn.

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mia, dat oskillgedoe is het slechtste idee ooit geweest: partyplay is dood sinds enigma en call to arms er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:42:
[...]

Of enigma gewoon verwijderen, anders ga ik met een hooivork naar blizz aangezien Sorc mijn Fav. class is :P

Denk dat trouwens het probleem in sommige classes zit. Goed voorbeeld is dus de paladin, die zijn als ze de gear hebben gewoon niet te doden. Voornamelijk de hammerdin build heeft zoals het nu is bijna geen zwakke punten. Je zult ook zien dat de meeste level 99 chars hammerdins zijn.
Dan zou ik eerder kiezen voor teleport van eni af slopen de rest van de stats is niet echt overpowered tov andere rws :)

Het probleem bij een hdin zit hem in 1. de skill zelf en 2. tp van eni.
Zelfs op classic zie je veel hdins die gewoon lopen maar toch nog tegen de 6-8k dmg aan zitten met redelijke gear, met goede gear soms nog wel hoger.. Dat is bijna even hoge dmg als op lod met mindere gear, alleen 125fcr is wat lastiger te halen maar als dat het enige is ligt het probleem dus deels bij de skill :)

Overigens ben je ervan op de hoogte dan bijna alle 99s zo hoog zijn door botten? Hdin is het meest cheape / meest veelzijdige build die icm alle bots gebruikt kan worden dus dat speelt een grote rol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Enigma of de teleport daarvan mag er van mij direct uit. Hell, misschien is dan zelfs pvp nog een beetje leuk om te spelen. Nu is het 1 groot teleport-fest.

Verder vind ik inderdaad dat partyplay best wat meer mag worden afgedwongen. Haal inderdaad Call to Arms ook maar weg waardoor je toch weer graag gewoon een barb of sorc in je game wilt hebben naast de already overpowered hammerdin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:43:
Enigma of de teleport daarvan mag er van mij direct uit. Hell, misschien is dan zelfs pvp nog een beetje leuk om te spelen. Nu is het 1 groot teleport-fest.

Verder vind ik inderdaad dat partyplay best wat meer mag worden afgedwongen. Haal inderdaad Call to Arms ook maar weg waardoor je toch weer graag gewoon een barb of sorc in je game wilt hebben naast de already overpowered hammerdin.
Dan wordt het net classic :D
Maar gelukkig zijn er in verhouding meer normale mensen op scl dan sccl.. wat een stelletje retards zitten daar echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nee joh, de andere vette runewords zitten er nog in. Misschien dat de wat minder overpowered runewords dan eens gebruikt gaan worden. Nu is het alleen maar HoTo, Enigma en CtA wat de klok slaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:13:
Nee joh, de andere vette runewords zitten er nog in. Misschien dat de wat minder overpowered runewords dan eens gebruikt gaan worden. Nu is het alleen maar HoTo, Enigma en CtA wat de klok slaat...
I know maar qua pala en teamplay ;)
Niet dat ik het erg vind ofzo maarja zoals ik altijd al heb gezegd ik doe het voor de reset en ik kijken wel of ik blijf spelen als 1.13 mij niet trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:43:

tele op eni of eni er uit. Pvp speel ik sinds enigma niet meer. het gaat alleen nog maar om de tele en zo snel mogelijk spammen van tornadoes, hammers (waar je geen immuniteit tegen hebt) of andere meuk. PvP is eigenlijk geheel verkloot door tele en natuurlijk de charge desyncbug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind dat als ze teleport van enigma af slopen, dat ze dan ook die vipers moeten nerfen, vipers zijn gewoon niet gezellig met niet "overpowered" builds

kwestie van balance denk ik

teleport eruit
cta eruit
nerf hammerdin
nerf vipers
zorg dat je 1player alles nog kunt doen, maar zogauw je met 2 of meer in een game zit, dat de game ook echt exponentieel moeilijker wordt en niet zoals het nu is gewoon wat meer hitpoints of ipv 20 damage per hit doen ze nu 40 damage per hit. Maak het dan zo 1p: 20 damage per hit 2p 80 damage per hit 8p 800 damage per hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ze moeten niet meer dmg doen, da's gewoon kut. Als melee-er ben je dan namelijk altijd de lul omdat jij de meeste klappen vangt. Alleen de monsters meer HP geven is goed. Maar nu gaat het als volgt:

1 p: Monster heeft 1000 Hp
2 p: Monster heeft 2000 Hp
3 p: Monster heeft 3000 Hp

Gaat dus lineair omhoog. Als ze dat nou eens anders zouden aanpakken en er exponentieel meer Hp bijgeven dan zou dat betekenen dat je als party ook echt moet samenwerken omdat je er anders gewoon niet doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:02:
ze moeten niet meer dmg doen, da's gewoon kut. Als melee-er ben je dan namelijk altijd de lul omdat jij de meeste klappen vangt. Alleen de monsters meer HP geven is goed. Maar nu gaat het als volgt:

1 p: Monster heeft 1000 Hp
2 p: Monster heeft 2000 Hp
3 p: Monster heeft 3000 Hp

Gaat dus lineair omhoog. Als ze dat nou eens anders zouden aanpakken en er exponentieel meer Hp bijgeven dan zou dat betekenen dat je als party ook echt moet samenwerken omdat je er anders gewoon niet doorkomt.
aan de andere kant, betekent dat dan dat 1p veel effectiever is om te mf-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 01:08:
[...]

aan de andere kant, betekent dat dan dat 1p veel effectiever is om te mf-en
Niet als je de MF-kansen ook exponentieel verhoogt bij meerdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Duellen kan trouwens nog steeds hoor.. en die open pvp games is ook geen duellen :)

Weet niet of de liga-duels er nog zijn? maar daar heb ik vroeger echt HEEL veel plezier gehad!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik wil ook weer starten met Diablo II, maar dan samen met mijn vriendin. Nu heb ik zelf D2+LOD en dus ook een key, maar mijn vriendin niet. Nu weet ik dat sommigen onder jullie meerdere D2+LODs hebben. Misschien kan ik bij één van jullie een key aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RedHat schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:17:
Ik wil ook weer starten met Diablo II, maar dan samen met mijn vriendin. Nu heb ik zelf D2+LOD en dus ook een key, maar mijn vriendin niet. Nu weet ik dat sommigen onder jullie meerdere D2+LODs hebben. Misschien kan ik bij één van jullie een key aanschaffen?
Key's voor beide is 15 euro in de winkel. Dus dat lijkt me niet echt een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:30:
[...]

Key's voor beide is 15 euro in de winkel. Dus dat lijkt me niet echt een probleem?
Nee dat is het ook niet, ware het niet dat je dan moet wachten op de levering. Ik wil ze eigenlijk vanmiddag al hebben, want vriendin is vanmiddag vrij :) Dus kunnen we ff stukje Act1 clearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RedHat schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:31:
[...]

Nee dat is het ook niet, ware het niet dat je dan moet wachten op de levering. Ik wil ze eigenlijk vanmiddag al hebben, want vriendin is vanmiddag vrij :) Dus kunnen we ff stukje Act1 clearen :)
Winkels gaan om 13.00 open.. ik zie het probleem niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
RedHat schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:17:
g2play.net 5 euro ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-12-2023
na alle info over D3 en de nieuwe patch begon het ook hier weer te kriebelen en maar weer begonnen met LoD, altijd lastig die eerste stapjes weer met een nieuw char/account (accountname *triskin als iemand me wou toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Triskin schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:19:
na alle info over D3 en de nieuwe patch begon het ook hier weer te kriebelen en maar weer begonnen met LoD, altijd lastig die eerste stapjes weer met een nieuw char/account (accountname *triskin als iemand me wou toevoegen)
Altijd handiger dat jij de mensen toevoegd want de playertable wil nog wel eens niet 100% kloppen.
Overigens kwam je nick me al bekend voor, je staat nog in de playertable alleen zal ik op active zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fucking hell.. dacht ff leuk een keer te beginnen op hardcore. ben nu al voor de 4e keer TPPK'ed rond de lvl 25.

Laatste keer zelfs door een sorc die 1 lvl hoger was dan ik... wazig.

Ga maar weer softcore verder. schiet echt niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in de openingstopic even niets staan over traden in dit topic, vandaag dat ik het toch maar even post. Als dit toch tegen de regels blijkt remove ik de post uiteraard.

Gister maar eens de materialen voor eni gaan traden. Blijkt een ber (die ik voor de mall getrade had) een dupe te zijn die dus ook poofte. Mijn vertrouwen in de mensheid verdween als sneeuw voor de zon.

Vandaar dat ik het hier nu via de respectabele GoT community probeer! Zijn er nog mensen hier die een enigma mp(15ed) of runes Jah/Ber kunnen traden? Ik heb zelf wat materiaal die we er voor kunnen traden (runes/skillers/uniques), u roept ik regel.

Het gaat hier om EUSCL.

T4T alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:35:
fucking hell.. dacht ff leuk een keer te beginnen op hardcore. ben nu al voor de 4e keer TPPK'ed rond de lvl 25.

Laatste keer zelfs door een sorc die 1 lvl hoger was dan ik... wazig.

Ga maar weer softcore verder. schiet echt niet op zo.
Mocht je nog willen, ik heb volgens mij nog zat gear liggen op hardcore, tot een full hammerdin toe. Ik speel al tijden niet meer, dus je kunt het zo hebben. Traden heb ik geen zin in :P

Er zat een hammerdin met eni, shako, hoto, leuke boots (geen idee meer) en 35fcr palashield met 40+ res op. Vast nog wel een summoner, en voor de rest weet ik het ook niet meer. Ook wat ik op mules heb: geen idee. Er zit een windforce bij, dat weet ik nog wel. Mijn eerste in 9 jaar :D

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 19-08-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:05:
Ik zag in de openingstopic even niets staan over traden in dit topic, vandaag dat ik het toch maar even post. Als dit toch tegen de regels blijkt remove ik de post uiteraard.

Gister maar eens de materialen voor eni gaan traden. Blijkt een ber (die ik voor de mall getrade had) een dupe te zijn die dus ook poofte. Mijn vertrouwen in de mensheid verdween als sneeuw voor de zon.

Vandaar dat ik het hier nu via de respectabele GoT community probeer! Zijn er nog mensen hier die een enigma mp(15ed) of runes Jah/Ber kunnen traden? Ik heb zelf wat materiaal die we er voor kunnen traden (runes/skillers/uniques), u roept ik regel.

Het gaat hier om EUSCL.

T4T alvast!
Mja dat is altijd een risico zeker als je via bnet trade kun je er 99% zeker van zijn dat ze gaan poofen (op jsp is mijn ervaring dat ze nog nooit gepoofed zijn maar ik schat de kans op poofen op 50%).
Daarom wordt ook altijd aangeraden om eerst de socketables en andere runes klaar te hebben liggen zodat je hem gelijk kan maken want dan kan die niet meer poofen.
Beter neem je voor eni dan ook de volgende volgorde:
1. Armor + Ith
2. Jah - samen met ith socketen
3. Ber - meteen socketen
Op die manier kan er nooit een rune poofen :)

Misschien dat ik kan helpen maar ik zit nu even druk qua tijd maar anders heb ik wel een eni voor je binnen een paar tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:06:
[...]

Mocht je nog willen, ik heb volgens mij nog zat gear liggen op hardcore, tot een full hammerdin toe. Ik speel al tijden niet meer, dus je kunt het zo hebben. Traden heb ik geen zin in :P

Er zat een hammerdin met eni, shako, hoto, leuke boots (geen idee meer) en 35fcr palashield met 40+ res op. Vast nog wel een summoner, en voor de rest weet ik het ook niet meer. Ook wat ik op mules heb: geen idee. Er zit een windforce bij, dat weet ik nog wel. Mijn eerste in 9 jaar :D
Dit is de eerste keer dat ik hardcore probeer. Heb voorheen altijd SCL gespeeld. Wil een summoner maken. (lijkt mij de veiligste build om mee te beginnen).

Dus zou het wel goed kunnen gebruiken :P Ga het vanavond weer opnieuw proberen dan. Kijken of ik dan voorbij lvl 25 kom lol :)

Ik add je wel ff meteen als friend dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tipje: bij een hostile direct de game verlaten. Meestal ben je dan nog wel snel genoeg. Tuurlijk zitten er ook lolbroeken tussen die je helemaal niet willen/kunnen killen, maar better safe than sorry. Heb het zelf ook 2x meegemaakt op HCL en het is gewoon strontirritant.

Over traden: dat wordt nu nog lastig, aangezien de economie aardig is ingestort en er nog maar weinig actieve spelers zijn doordat 1.13 veel te vroeg is aangekondigd. De beste kans maak je gewoon op d2jsp.org. Daar verkoop je je spul voor forumgold, en met dat forumgold kun je weer andere items gaan kopen. Verder kun je veel items van de gotters hier gratis krijgen. Enigma misschien nog net niet, maar items als Shako, Jalals mane en weet ik veel wat jenodig hebt is allemaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Een goed gegearde sorc is ook wel een veilige hc keuze. Lekkere damage, veel range en gevaarlijke gebieden kun je door teleporten zonder verveeld te worden door het gevaar :P
Sowieso is HC alleen leren best hard. Met party pick je de speelstijl veel sneller op, probleem is alleen nog steeds van die vervelende PKers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

Mja dat is altijd een risico zeker als je via bnet trade kun je er 99% zeker van zijn dat ze gaan poofen (op jsp is mijn ervaring dat ze nog nooit gepoofed zijn maar ik schat de kans op poofen op 50%).
Daarom wordt ook altijd aangeraden om eerst de socketables en andere runes klaar te hebben liggen zodat je hem gelijk kan maken want dan kan die niet meer poofen.
Beter neem je voor eni dan ook de volgende volgorde:
1. Armor + Ith
2. Jah - samen met ith socketen
3. Ber - meteen socketen
Op die manier kan er nooit een rune poofen :)

Misschien dat ik kan helpen maar ik zit nu even druk qua tijd maar anders heb ik wel een eni voor je binnen een paar tellen.
Normaliter is dat ook hoe ik zaken doe. Mijn andere runewords heb ik gemaakt via runes van d2jsp, maar daar zeggen ze erbij dat ze poofen of niet.

Ik was vergeten hem van mijn MF char te halen zodat in ieder geval niet direct zou poofen. Stommiteit, maar niets aan te doen.

De eni is alleen bedoeld voor een MF hammerdin, zodat ik nog wat FGs kan binnenschrapen voor de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:46:
[...]

Normaliter is dat ook hoe ik zaken doe. Mijn andere runewords heb ik gemaakt via runes van d2jsp, maar daar zeggen ze erbij dat ze poofen of niet.

Ik was vergeten hem van mijn MF char te halen zodat in ieder geval niet direct zou poofen. Stommiteit, maar niets aan te doen.

De eni is alleen bedoeld voor een MF hammerdin, zodat ik nog wat FGs kan binnenschrapen voor de reset.
Ok dan is het inderdaad gewoon jammer :)
Kan je in ieder geval wel wat fg lenen als je verlegen zin dat je dat weer terugbetaald wanneer je het bij elkaar hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:26:
[...]

Dit is de eerste keer dat ik hardcore probeer. Heb voorheen altijd SCL gespeeld. Wil een summoner maken. (lijkt mij de veiligste build om mee te beginnen).

Dus zou het wel goed kunnen gebruiken :P Ga het vanavond weer opnieuw proberen dan. Kijken of ik dan voorbij lvl 25 kom lol :)

Ik add je wel ff meteen als friend dan :*)
Ik ben nooi tonline, maar zal mijn username en wachtwoord vanavond wel even doorgeven via een private message hier. Al weten sommige hc'ers die ook volgens mij, maar die zie ik hier ook weinig op het moment :)

Mijn gear poofed niet, dat heeft zich wel bewezen daar ik runes cube die ik koop :) Of bij een d2jsp'er gehaald die volledig te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als er al een runeword van gemaakt is poofed het sowieso niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:
Als er al een runeword van gemaakt is poofed het sowieso niet meer :P
Inderdaad of er moet weer een grote ruststorm aan komen al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk op deze toch al kapotte en nog steeds aftakelende ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe ladder zal ook weinig competitie bevatten met al die bots die binnen 3dagen lvl 99 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er later nog op terug Cabel, ik zie dat ik D2 niet geinstalleerd heb en kan de cds zo 1 2 3 niet vinden. En om nu op een snikhete zolder te gaan zoeken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:15:
De nieuwe ladder zal ook weinig competitie bevatten met al die bots die binnen 3dagen lvl 99 zijn.
meestal zorgt een nieuwe patch ervoor dat bots zo 1 2 3 niet aan de praat te krijgen zijn, duurt een maandje voordat de eerste bots public worden gereleased

Verwijderd

Psychclown,

Met het oog op de naderende reset ben ik maar gestopt met het gearen van mijn hammerdin en houd ik het wel bij mijn light sorc. Deze is op een CTA, 3skillers en extra spirit na redelijk goed uitgerust om te MFen. Voorlopig zal ik er aan werken om mijn FG count wat up te graden zodat ik na de reset wat respijt heb.

Ben jij trouwens ergens bereikbaar, buiten kantoor uren, zodat ik nog eens wat vragen kan stellen over d2, hoe je fg kan verdienen na een reset en wat de slimste handelingen zijn? Daarnaast heb ik ook nog wat vragen over crafting en misschien wat info over de prijzen van bepaalde items.

Bring on the patch!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:19:
Ik kom er later nog op terug Cabel, ik zie dat ik D2 niet geinstalleerd heb en kan de cds zo 1 2 3 niet vinden. En om nu op een snikhete zolder te gaan zoeken :')
hehe is goed hoor heb geen haast. Ik red me voorlopig nog wel. :p

• Yokidrink
nog ff over dat insight gedoe, ik had hem dus op mijn iron golem gegooid en daarmee fijn 3 dagen gespeeld tot mijn golem ineens bedacht dat hij solo beter de wereld kon verkennen aangezien hij plots weg was, ene moment is ie bij me en het volgende moment heb ik de helft van mijn skellies over en mijn merc (geen vijand in de buurt)

laatste keer dat ik een golem met insight doe, was crap wapen dus niet duur maar toch... annoying)
ga denk ik nu maar mijn merc een insight geven. doet hij wel veel minder damage dan nu maar die mana regen is awesome voor CE, zeker in gebieden zoals flyer jungle of worldstone keep hehe

btw... een ieder die spullen gedoneert had aan mij.. nogmaals bedankt. Ik zoek nu alleen nog een goed summoner wapen (king leoric wand bijv). Heb al tig trade games gemaakt maar geen reacties behalve 1 die geen pgems wilde *zucht
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:39:
Psychclown,

Met het oog op de naderende reset ben ik maar gestopt met het gearen van mijn hammerdin en houd ik het wel bij mijn light sorc. Deze is op een CTA, 3skillers en extra spirit na redelijk goed uitgerust om te MFen. Voorlopig zal ik er aan werken om mijn FG count wat up te graden zodat ik na de reset wat respijt heb.

Ben jij trouwens ergens bereikbaar, buiten kantoor uren, zodat ik nog eens wat vragen kan stellen over d2, hoe je fg kan verdienen na een reset en wat de slimste handelingen zijn? Daarnaast heb ik ook nog wat vragen over crafting en misschien wat info over de prijzen van bepaalde items.

Bring on the patch!
Ja sure, atm heb ik het wel wat drukker (nog 2 hers en proberen wat mee te pikken van de intro) maar ik ben te bereiken via DM/jsp/igot/msn(op aanvraag).
Denk dat ik meeste van je vragen wel kan beantwoorden al ben ik sinds ik half gestopt ben niet meer zo op de hoogte van alle prijzen maar dat zal niet echt een probleem zijn.

Yokidrink schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:16:
nog ff over dat insight gedoe, ik had hem dus op mijn iron golem gegooid en daarmee fijn 3 dagen gespeeld tot mijn golem ineens bedacht dat hij solo beter de wereld kon verkennen aangezien hij plots weg was, ene moment is ie bij me en het volgende moment heb ik de helft van mijn skellies over en mijn merc (geen vijand in de buurt)

laatste keer dat ik een golem met insight doe, was crap wapen dus niet duur maar toch... annoying)
ga denk ik nu maar mijn merc een insight geven. doet hij wel veel minder damage dan nu maar die mana regen is awesome voor CE, zeker in gebieden zoals flyer jungle of worldstone keep hehe

btw... een ieder die spullen gedoneert had aan mij.. nogmaals bedankt. Ik zoek nu alleen nog een goed summoner wapen (king leoric wand bijv). Heb al tig trade games gemaakt maar geen reacties behalve 1 die geen pgems wilde *zucht
met skellies wist ik wel dat ze verdwijnen als je te ver vooruit loopt, en dan naar een ander waypoint area gaat dan kunnen veel skellies zo ineens weg zijn (ook revives trouwens) maar wist niet dat dat ook bij iron golem het geval was, das leuk als je een pride iron golem hebt... :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Arm of King Leoric, heb jij die niet op Classic Kyo? Zoja: ff een mule converten.

Even wat anders: http://gotdiablo.forum2go.nl/post8831.html#8831. We gaan weer een nieuwe untwinked party op HCL beginnen! Alle details staan in het topic, wel even registreren op het forum. Tis een speciaal diablo forum, dus je kan ook daar veel info vinden.

Omdat de reset nog wel even op zich laat wachten is dit een leuk iets om je bezig te houden. We kiezen 1 vaste speelavond uit en gaan daar met een grote party (liefst 8 man) het hele spel quest voor quest doorlopen.

Echt nog nooit van gehoord bij een necro. Volgens mij kan het wel als het van een charged item komt (metalgrid amu bv), maar ik heb volgens mij een half jaar gelopen met dezelfde iron golem :)
Vicarious schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:42:
Arm of King Leoric, heb jij die niet op Classic Kyo? Zoja: ff een mule converten.
Bijna goed, heb 2x Gravespine maar als Leoric kon droppen op classic had ik dat al wel gedaan ja ;)

Verwijderd

wat? mijn insight merc had een wapen van xxx-900 dmg :*)
gewoon in een eth. item gooien

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:13:
[...]

wat? mijn insight merc had een wapen van xxx-900 dmg :*)
gewoon in een eth. item gooien
in een eth colossus voulge doet je merc inderdaad al gauw meer dan 3k dmg. Doe daar nog wat lifeleach, een high defense armor en wat resists bij en hij gaat bijna niet meer dood.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

Bijna goed, heb 2x Gravespine maar als Leoric kon droppen op classic had ik dat al wel gedaan ja ;)
Die haal ik altijd door elkaar :P

Vicarious schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:19:
[...]

in een eth colossus voulge doet je merc inderdaad al gauw meer dan 3k dmg. Doe daar nog wat lifeleach, een high defense armor en wat resists bij en hij gaat bijna niet meer dood.
Zat ik laatst aan te denken trouwens, mijn mercs van me echte main chars zijn meestal wel zo hoog lvl dat ze eth CV aan kunnen zonder Andy's.. Als ik nou ipv Andy's 20DR Gaze met 15ias jewel op me merc gooi is de kans op IM en doodgaan nog veel kleiner. Stom dat ik daar nu pas aan denk ;)
Vicarious schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:19:
[...]

Die haal ik altijd door elkaar :P
Haha geeft niet door ;)
Overigens is Gravespine niet super want dan zou ik beter mijn zelf gekochte wand op mijn solo untwinked summoner aan yoki kunnen geven (alhoewel hij geen skel mages heeft zoals ik ;))

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:25:
[...]

Zat ik laatst aan te denken trouwens, mijn mercs van me echte main chars zijn meestal wel zo hoog lvl dat ze eth CV aan kunnen zonder Andy's.. Als ik nou ipv Andy's 20DR Gaze met 15ias jewel op me merc gooi is de kans op IM en doodgaan nog veel kleiner. Stom dat ik daar nu pas aan denk ;)

[...]
Kan inderdaad, al kan hij die 2 skills voor zijn aura vaak ook best gebruiken. Maar overall is gaze best een goede keuze. Doe daar nog een eth en/of upped shaftstop bij en hij is helemaal de bom. Insight mercs heb je toch niet voor de dmg.

Vicarious schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:32:
[...]

Kan inderdaad, al kan hij die 2 skills voor zijn aura vaak ook best gebruiken. Maar overall is gaze best een goede keuze. Doe daar nog een eth en/of upped shaftstop bij en hij is helemaal de bom. Insight mercs heb je toch niet voor de dmg.
Nouja voor mij is dat dan een Eth Bugged Forti 3+k def :P
Maar dan doet die en dmg en kan minder goed dood dus imo een win/win situatie voor mijn mercs.

Dat van die skills is inderdaad zo maar dan kies ik toch liever voor de 20DR en 5IAS minder dan 5IAS Str en hogere freeze aura.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op de nieuwe ladder gaat niet iedereen daaraan komen direct in het begin :D Shaftstop is een leuke om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:42:

Even wat anders: http://gotdiablo.forum2go.nl/post8831.html#8831. We gaan weer een nieuwe untwinked party op HCL beginnen! Alle details staan in het topic, wel even registreren op het forum. Tis een speciaal diablo forum, dus je kan ook daar veel info vinden.

Omdat de reset nog wel even op zich laat wachten is dit een leuk iets om je bezig te houden. We kiezen 1 vaste speelavond uit en gaan daar met een grote party (liefst 8 man) het hele spel quest voor quest doorlopen.
Heb me geprobeert te registreren maar kreeg telkens de melding dat die beveiligingscode onjuist was.. :S Wat een irritante letters zijn dat zeg :p

Nu is het aantal registratiepogingen overschreden :')
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.