Multi user edit feature

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
Mede-auteurs:
  • crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

crisp

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Vrienden,

Vele topics kennen prachtige topicstarts. Het bijhouden hiervan kost dikwijls veel tijd en moeite. Vaak worden deze dan ook door meer dan één persoon bijgehouden. Tot nu toe kon alleen de topicstarter wijzigingen doorvoeren en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Daarom heeft crisp een nieuwe feature gemaakt, de multi-user-edit bij een topicstart. Eigenlijk is dit niet meer dan de mogelijkheid om als topicstarter anderen het recht te geven om de startpost van een topic te gaan (mede)beheren. Je kan iemand toevoegen en die heeft dan ook editrechten in je start post. Let wel, dit kan alleen bij de eerste post van een topic.

De feature werkt redelijk simpel, bij het starten van een thread kun je mede-auteurs toevoegen. Dat kan naderhand ook via het edit scherm. Lezers zien door het tweede, derde, etc. icon en nick dat er één of meer mede-auteur is/zijn. In de topiclijst van een forum zie je of een topic door een of meer auteurs wordt bijgehouden doordat er een nick of het aantal (mede) auteurs vermeld staat. De Multi user edit functie is niet beschikbaar in de HK.

Via de diff functie kun je precies zien wie wat wanneer heeft veranderd aan een post. Het voordeel hiervan is dat je de workload kan delen of dat wanneer je er genoeg van hebt iemand anders kan inspringen en de zaak actualiseren. Op termijn zien we ook dat op deze manier FAQs gaan ontstaan. Door iedere keer de vraag en (de link naar) het antwoord op te nemen in de startpost bouw je zo je eigen knowledgebase.

Wil je het beheer weer in eigen hand krijgen dan wis je de naam van de mede-auteur waardoor je de rechten van die user hebt verwijderd . Je kan jezelf niet wissen als hoofdauteur. Mochten er meer mensen tegelijk aan het editten zijn dan blijven de wijzigingen zoveel mogelijk behouden. Alleen bij directe conflicten zal de laatste versie behouden blijven.

Kortom, het gebruik spreekt redelijk voor zichzelf. Dat is niet alleen mogelijk door het noeste devwerk van crisp maar zeker ook door de input van vele bètatesters. We hebben alle topicstarters van een groot topic dat actief was in 2009 uitgenodigd om te testen, samen met de abo’s. Daar is een flinke lijst aan verbeteringen, bugs en wensen uitgekomen. Mag ik jullie bètatesters daar, mede namens de devvers, zeer hartelijk voor bedanken. We zijn de topicstarters en abo’s zeer erkentelijk voor de moeite die ze hebben genomen om uitgebreid te testen en feedback te geven. Dankzij deze testers is er een nóg betere feature gekomen!

Mochten jullie desondanks nog vragen, klachten, bugs of andere opmerkingen hebben dan kunnen jullie die hier kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Hulde voor deze feature. Ik denk dat dit zeker een aantal problemen op dit forum oplost. Nu hopen dit ook veelvuldig toegepast gaat worden in grote topics om de topicstart up-to-date te houden. :) d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door _the_crow_ op 17-11-2009 10:01 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jaaaaaaaaaaa !!!!!

hulde _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 15:46

Arethusa

Niet die server

Goed werk mannen!

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-06 21:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Erg netjes d:)b

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:54
Klinkt idd als een fantastische feature.
Echt idd een toevoeging aan het forum. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hooray for crisp \o/

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 17-11-2009 10:25 . Reden: C? c! ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:00

Matis

Rubber Rocket

Eindelijk is hij public :D *O*

Hulde voor alle devvers, bèta-testers en koffiemeisjes :D

[ Voor 51% gewijzigd door Matis op 17-11-2009 10:26 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:49

MsG

Forumzwerver

Gaaf. Ik dacht al huh wat is dat voor raar icoon en user. Maar het is dus dit :). tof.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:44

Haan

dotnetter

Ik kan me herinneren dat er al heel lang wordt gesproken over de multi-user topic-start, en nu is hij er dan daadwerkelijk! *O* _O_ *O*

Hulde aan de devvers!

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vette shit *O* Erg netjes ziet het eindproduct eruit!

Hulde voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Klopt het dat je in reeds gestarte topics nog geen diff kunt zien van voorgaande wijzigingen aan de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Topicstarter
Matis schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:29:
Klopt het dat je in reeds gestarte topics nog geen diff kunt zien van voorgaande wijzigingen aan de TS?
Klopt, dat is ook alleen maar zinvol als je met meerdere mensen ergens aan werkt en dus niet weet wat er tussendoor door een ander is toegevoegd.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

moto-moi schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:31:
Klopt, dat is ook alleen maar zinvol als je met meerdere mensen ergens aan werkt en dus niet weet wat er tussendoor door een ander is toegevoegd.
Akkoord :) Het blijft een toffe feature *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 17-11-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik ben nieuwsgierig hoe dit zeg maar "intern" gefixt wordt. Want er wordt gepraat over diffs en dat bij meerdere edits beide toegepast worden, tenzij er directe conflicten optreden.

Is 't zo dat er één "start"-pagina is en dat alle verdere edits een opstapeling van diffs is ofzo?

Gejat van MediaWiki toevallig ofzo? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Osiris op 17-11-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Topicstarter
Osiris schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:33:
Ik ben nieuwsgierig hoe dit zeg maar "intern" gefixt wordt. Want er wordt gepraat over diffs en dat bij meerdere edits beide toegepast worden, tenzij er directe conflicten optreden.
via 'diff' :P
Is 't zo dat er één "start"-pagina is en dat alle verdere edits een opstapeling van diffs is ofzo?
Nee, er is een eindpagina, en in theorie kun je teruggaan in de tijd door de diffs op de juiste manier te unapplieen.
Gejat van MediaWiki toevallig ofzo? :+
neuh, zit al een tijdje in React, alleen maken we die functionaliteit voor de multi topicstarters ook beschikbaar.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
moto-moi schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:41:
[...]

via 'diff' :P

[...]

Nee, er is een eindpagina, en in theorie kun je teruggaan in de tijd door de diffs op de juiste manier te unapplieen.

[...]

neuh, zit al een tijdje in React, alleen maken we die functionaliteit voor de multi topicstarters ook beschikbaar.
Klinkt allemaal wel logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
React had alleen geen support voor het mergen van meerdere gelijktijdige wijzigingen, dus dat heb ik toegevoegd (maar nog zonder conflict handling/terugkoppeling).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 16:29
tres vet cool.

[ Voor 3% gewijzigd door simon op 17-11-2009 11:31 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

mooi hoor!!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Netjes devvers d:)b

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

momania

iPhone 30! Bam!

Nice work! d:)b

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 21:34

scorpie

Supra Addict

Al eventjes mee lopen spelen, en het werkt allemaal prima :)
Netjes gedaan.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:25:
React had alleen geen support voor het mergen van meerdere gelijktijdige wijzigingen, dus dat heb ik toegevoegd (maar nog zonder conflict handling/terugkoppeling).
Tof, dus als twee mensen dezelfde zin editen, dan krijg je wat, een wit scherm met 500 Internal server error ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

De multi-user TS is uitgeschakeld voor de HK, wat ik overigens een uitstekende beslissing vind. Er is iig een topic waarbij het handig zou zijn als er de mogelijk bestaat dat er meerdere mensen de TS kunnen aanpassen.
Daarom mijn vraag; Bestaat de mogelijkheid om via een verzoek toch in een specifiek topic in de HK de multi-user TS aan te kunnen zetten?
Of het ook daadwerkelijk gebeurt is een tweede, maar bestaat de mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Osiris schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:43:
[...]

Tof, dus als twee mensen dezelfde zin editen, dan krijg je wat, een wit scherm met 500 Internal server error ofzo? :P
Nee, het blokje content dat voor het conflict zorgt wordt dan genegeerd. Van de laatste submitter wordt er dan dus een deel niet doorgevoerd omdat dat al vlak voor hem is aangepast door iemand anders.
Matis schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:47:
De multi-user TS is uitgeschakeld voor de HK, wat ik overigens een uitstekende beslissing vind. Er is iig een topic waarbij het handig zou zijn als er de mogelijk bestaat dat er meerdere mensen de TS kunnen aanpassen.
Daarom mijn vraag; Bestaat de mogelijkheid om via een verzoek toch in een specifiek topic in de HK de multi-user TS aan te kunnen zetten?
Of het ook daadwerkelijk gebeurt is een tweede, maar bestaat de mogelijkheid?
Technisch gezien bestaat die mogelijkheid; een moderator zou het topic even kunnen moven naar een forum waar die functie wel aanstaat, auteurs kunnen toevoegen, en vervolgens weer terugmoven naar de HK :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 15:39
Ik las dat de feature enkel werkt voor de eerste post in een topic. Stel nou dat je een lange topicstart hebt, en het dus over 2 delen wilt verdelen, kan je dan alleen voor de eerste post multi-user inschakelen en niet voor het 2e deel :?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

IJnte schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:00:
Ik las dat de feature enkel werkt voor de eerste post in een topic. Stel nou dat je een lange topicstart hebt, en het dus over 2 delen wilt verdelen, kan je dan alleen voor de eerste post multi-user inschakelen en niet voor het 2e deel :?
Hopelijk praat ik niet voor mijn beurt, maar daar wordt momenteel nog aan gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
IJnte schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:00:
We gaan binnenkort de 64K limiet voor startposts opheffen cq flink verruimen. Dat vergt echter een database-aanpassing die we een keer moeten doen als we toch geplande downtime hebben :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Maar zelfs met 'maar' 64k aan ruimte kan je het grootste deel van de content die gezamenlijk wordt onderhouden ook vaak vast wel in post 1 kwijt: zelfs het door jou gestarte Het grote spoorwegentopic deel 18 :)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 17-11-2009 13:15 . Reden: maar ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tof werk Tino d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:49

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

crisp schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:08:
[...]

We gaan binnenkort de 64K limiet voor startposts opheffen cq flink verruimen. Dat vergt echter een database-aanpassing die we een keer moeten doen als we toch geplande downtime hebben :)
Wut? Downtime? :/

Nee, zonder gekkigheid; ik heb (nog) nooit gebruik hoeven maken van én multi-user-startposts of startposts welke er bijzonder gelikt uitzien, maar vind de opties inderdaad een mooie toevoeging! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hebben we een overzicht in welke subfora dit niet kan worden gebruikt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel erg tof _o_

Meer innovatie *O*

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Waarom btw niet in de HK? Daar kan het toch ook eens nodig zijn/worden?

Is het ook mogelijk als users te kunnen zien wie wat schreef/schrijft?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:58:
crisp schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:51:
[Technisch gezien bestaat die mogelijkheid; een moderator zou het topic even kunnen moven naar een forum waar die functie wel aanstaat, auteurs kunnen toevoegen, en vervolgens weer terugmoven naar de HK :)
Daar is de Diff functie voor :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja als mede-TS-er zie je die Diff misschien, maar wat ik bedoel:

Hoe kan ik bijv in deze TS zien welk stuk van Moto-moi, welk stuk van Zeef en welk stuk van Crisp komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kunnen users die zien dan? ;)

MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:02:
Ja als mede-TS-er zie je die Diff misschien, maar wat ik bedoel:

Hoe kan ik bijv in deze TS zien welk stuk van Moto-moi, welk stuk van Zeef en welk stuk van Crisp komt?
Niet, het idee erachter is dat er meerdere users zijn die 1 topicstart bijhouden. Het zou niet relevant moeten zijn wie wat doet, aangezien een joint effort gaat om het doel wat je wilt bereiken (informatie tonen aan jou als medebezoeker :))

[ Voor 59% gewijzigd door BtM909 op 17-11-2009 17:04 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 14:11

Brons

Fail!

Afbeeldingslocatie: http://goingconcern.com/two%20thumbs%20up.jpeg

Volgende stap: wikiTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

F_J_K schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:15:
Maar zelfs met 'maar' 64k aan ruimte kan je het grootste deel van de content die gezamenlijk wordt onderhouden ook vaak vast wel in post 1 kwijt: zelfs het door jou gestarte Het grote spoorwegentopic deel 18 :)
Hangt van de post af natuurlijk. \[PS2/PS3/PC] Het grote SingStar en UltraStar (Deluxe) topic loopt heel vervelend al tegen die limiet aan. :P
BtM909 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:03:
[...]

Ja. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:47

Stewie!

Keen must die!

Mooie feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

BtM909 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:03:
[...]

[...]

Niet, het idee erachter is dat er meerdere users zijn die 1 topicstart bijhouden. Het zou niet relevant moeten zijn wie wat doet, aangezien een joint effort gaat om het doel wat je wilt bereiken (informatie tonen aan jou als medebezoeker :))
Ja ik snap het :), maar kon zijn dat er iets was voor den nieuwschierigen tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:09:
[...]

Ja ik snap het :), maar kon zijn dat er iets was voor den nieuwschierigen tweaker.
Het is alleen echt zinnige info voor de daadwerkelijke auteurs, en die kunnen het wél inzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:58:
Wat denk je zelf :P Als het het echt heel belangrijk is dan kunnen we dat eventueel op topic niveau doen.
Nee dus, met dien verstande dat mede auteurs dat wél kunnen in de diff (=wijzigingshistorie). :)

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 17-11-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NMe schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:08:
[...]

Hangt van de post af natuurlijk. \[PS2/PS3/PC] Het grote SingStar en UltraStar (Deluxe) topic loopt heel vervelend al tegen die limiet aan. :P

[...]

Ja. ;)
Wat een lelijke feature dan :P Het gaat er toch om dat je de laatste versie ziet en niet voorgaande versies moet kunnen zien (als user)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

zeef schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:23:
[...]
Wat denk je zelf :P Als het het echt heel belangrijk is dan kunnen we dat eventueel op topic niveau doen.
[...]

Nee dus, met dien verstande dat mede auteurs dat wél kunnen in de diff (=wijzigingshistorie). :)
Tja ik zie het serieus niet. In de HK zijn ook steevast van die offtopic topics die gewoon goede opzet hebben en goed worden onderhouden. Zoals die kooktopics geloof ik, etc. Maar het maakt me verder niet uit hoor :), maar snap de afwijking niet zo goed, een TS kan ja zelf bedenken of hij het wil :). Of bedoel je dat men daarmee kan kutten ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BtM909 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:49:
[...]

Wat een lelijke feature dan :P Het gaat er toch om dat je de laatste versie ziet en niet voorgaande versies moet kunnen zien (als user)?
Als mede-topicstartauteur kun je de oude versie zien van wat je mede-auteurs hebben geschreven. En da's stiekem wél heel erg zinnig natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NMe schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:56:
[...]

Als mede-topicstartauteur kun je de oude versie zien van wat je mede-auteurs hebben geschreven. En da's stiekem wél heel erg zinnig natuurlijk. :)
Even voor de duidelijkheid. Ik heb het over reguliere users he, niet mede-auteurs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BtM909 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:09:
[...]

Even voor de duidelijkheid. Ik heb het over reguliere users he, niet mede-auteurs :)
Nee, die niet. Alleen mede auteurs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:53:
[...]

Tja ik zie het serieus niet. In de HK zijn ook steevast van die offtopic topics die gewoon goede opzet hebben en goed worden onderhouden. Zoals die kooktopics geloof ik, etc. Maar het maakt me verder niet uit hoor :), maar snap de afwijking niet zo goed, een TS kan ja zelf bedenken of hij het wil :). Of bedoel je dat men daarmee kan kutten ;)?
Inderdaad, dat laatste. Als het kooktopic meer auteurs nodig heeft dan fixen we dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Werkt niet in layouts die niet de nieuwste zijn, neem ik aan?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
toffe feature _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

CyBeR schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:40:
Werkt niet in layouts die niet de nieuwste zijn, neem ik aan?
GoT en silver werken idd niet, alleen Tweakers en Tweakers_NG :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wiethoofd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:46:
[...]

GoT en silver werken idd niet, alleen Tweakers en Tweakers_NG :Y)
Ok, fair enough.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
*O* ge-wel-dig *O* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Vette shit, ga ik meteen toepassen. :D

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Was al benieuwd wat het was - erg goed gedaan. Knap hoe mensen een dergelijk goed forum als dit nog steeds continue kunnen blijven verbeteren, dan begrijp je het vak wel :) .

Thumbs up kerels/dames :) !

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1