Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Weet wel zeker van niet, je bent immers correct aangesloten en abonnee. Als tringg jou op zou zeggen ipv andersom zou het logischer zijn geweest.Cabo schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 04:39:
Ik heb 11 dagen Tringg, is er een mogelijkheid dat ik de aansluitkosten terug krijg?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Jij bent dus al verbonden aan het contract, en dus de pineut, net als alle anderen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Qua Tringg hoor ik niks over de All In. Als ik er aan toe kom zal ik maandag eens gaan bellen of daar al meer duidelijkheid over is.
Ik heb hetzelfde probleem, ben jij al achter de oorzaak? Ligt de fout hiervan bij Tringg?Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 17:57:
Kan iemand me helpen??? kom er niet uit pfff....
Ik heb een LG GW620 dus android progamma
en heb sinds kort een tringg abbonement met internet....me internet doet het prima net als het bellen en smsen helemaal geen problemen mee.
op de telefoon wil ik steeds gebruik maken van moxiermail , gmail, googletalk en voor mijn heel belangrijk Market want daar kan je spelletjes enzo downloaden...
als ik en vandeze progammas selecteer moet ik me aanmelden bij me google-account...als ik dat doe lukt het niet en krijg een foutmelding dit staat er:
KAN GEEN BETROUWEBARE GEGEVENSVERBINDING MET SERVER TOT STAND BRENGEN
dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw simkaart is niet geschikt voor gegevensservics.
me internetinstellingen heb ik via een link van Tringg gekregen......kan iemand me helpen en weet wat ik moet doen....
alvast bedankt!!
M3 LR AWD | MSM | Black | Aero - Order 2-10 | RN 14-10 | VIN 27-11
Verwijderd
want ik bel 600 minuten en gebruik maar 100smsjes.
en ben nu ook niet bereikbaar(donderdag in den haag uren niet bereikbaar en geen melding op de site) en word niet na 30 minuten er afgegooid maar soms al na 1 minuut
dus liever goedkoper en af en toe niet bereikbaar.
volgens mij bellen wij meer en komen er geen nieuwe masten bij
Lastig... Tring bevalt me opzich wel, maar die kleine probleempjes (niet betaalde facturen, soms niet bereikbaar net op het moment dat ik op belangrijke telefoontjes zit te wachten, soms meerdere keren proberen een nummer te bellen) brengen me aan het twijfelen.
1. SMS
2. Internet
3. Bellen
Wat wil je hier verder mee zeggen?Cabo schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:48:
Ik sms ook meer dan dat ik bel, vrijdag moet ik m'n besluit maken als ik naar Ben ga. Belangrijk voor mij is:
1. SMS
2. Internet
3. Bellen
.... En de servicedesk is of arrogant of ze verbreken de verbinding als ze je verhaal niet bevalt. Dat's mijn ervaring met Ben.
/off-topic/
[ Voor 38% gewijzigd door minotaurus op 28-04-2010 16:17 ]
Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]
Volgens mij staat in de wet dat een wijziging, minimaal een maand na aankondigen in mag gaan ..
Dat is al eerder besproken, zie eerder in dit topic.freaknormel schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:47:
Is Tringg niet te laat met het aankondigen van de prijs - voorwaarde wijziging ?
Volgens mij staat in de wet dat een wijziging, minimaal een maand na aankondigen in mag gaan ..
Indien je weinig belt, maar alleen 1000 smsjes stuurt en veel internet, dan zijn er ook andere providers, die je dit goedkoop kunnen leveren, o.a. Telfort. Alleen is Telfort vanaf de 300e minuut ook erg duur qua belminuten (http://shop.telfort.nl/sim-only/). Al lijkt dit enorm op (http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-24-mnd.html) het aanbod van Tringg. Het fair usage policy zit me alleen erg dwars, ik heb daar nooit een goed gevoel bij. Ondanks dat Telfort er niet bekend om staat zijn gebruikers op de fair usage policy te naaien, vind ik een FUP veel te arbitrair en wordt het vaak genoeg misbruikt.
Er zijn nu honderden klanten ontevreden over de prijsverhoging die ze binnen 1 maand na het afsluiten van hun abonnement hebben gekregen en er denken misschien tien aan het opzeggen van hun abonnement en terugvragen van de eenmalige kosten, maar ik zie het ze niet snel lukken, ondanks het hun goed recht is.
Waarom is het je goed recht om de aansluitkosten terug te krijgen? Ik ben er redelijk van overtuigd dat niemand die terug gaat krijgen.chronoz schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:49:
Er zijn nu honderden klanten ontevreden over de prijsverhoging die ze binnen 1 maand na het afsluiten van hun abonnement hebben gekregen en er denken misschien tien aan het opzeggen van hun abonnement en terugvragen van de eenmalige kosten, maar ik zie het ze niet snel lukken, ondanks het hun goed recht is.
Overigens vermoed ook ik dat ik blijf, ik heb niets aan de FUPs bij andere providers.

Zie eerdere berichten van mij: T-mobile is geen optie ivm dekkingsklachten, VF wil ik niet (die hebben me ooit onterecht geweigerd als klant, sinds die tijd wil ik niets meer met ze te maken hebben).Binnetie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:11:
Je bedoeld de FUP voor het internet? Bij T-mobile moet je het wel heel erg bont maken, VF heb ik ook nog nooit gehoord. De pieken bij Tringg (rond de 800 a 900 MB, gedurende 3 maand) is ook niet iets waar je je zorgen om moet maken bij andere providers. Uitgezonderd Hi en Telfort geloof ik.
Hi heeft een strenge FUP en Telfort volgens mij ook, schiet dus allemaal niet op.
Ik vind het oneerlijk zaken doen om hoge aansluitkosten te vragen en binnen 1 maand het maandelijkse bedrag omhoog te kunnen gooien. Waardoor alleen jij dus gebonden bleek te zijn aan het contract, maar zij kunnen vrolijk hun prijzen binnen contract-termijn, zelfs na 1 maand, al omhoog gooien.pven schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:02:
[...]
Waarom is het je goed recht om de aansluitkosten terug te krijgen? Ik ben er redelijk van overtuigd dat niemand die terug gaat krijgen.
Overigens vermoed ook ik dat ik blijf, ik heb niets aan de FUPs bij andere providers.
Maar met goed recht bedoel ik dus niet dat ik verwacht dat je het zonder procedure terug zou krijgen en er zullen weinig mensen zijn die er zoveel tijd/geld voor over hebben. Dit soort praktijken gebeuren nog dagelijks. Het zou dweilen zijn met de kraan open om deze partij dan wel aan te pakken.
Tsjah, ik vind het oneerlijk om wegenbelasting te betalen voor wegen waar ik nooit op rijd, maar toch moet ik het betalen.chronoz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:01:
[...]
Ik vind het oneerlijk zaken doen om hoge aansluitkosten te vragen en binnen 1 maand het maandelijkse bedrag omhoog te kunnen gooien. Waardoor alleen jij dus gebonden bleek te zijn aan het contract, maar zij kunnen vrolijk hun prijzen binnen contract-termijn, zelfs na 1 maand, al omhoog gooien.
Met een procedure krijg je het volgens mij ook niet terug, je bent immers aangesloten en Tringg heeft tijd (dus geld) besteedt om jou aan te sluiten. Dat je dan binnen een maand te horen krijgt dat de voorwaarden wijzigen is lullig, maar ze bieden je wel de mogelijkheid om gratis op te zeggen en veel meer hoeven ze wettelijk volgens mij niet te doen.Maar met goed recht bedoel ik dus niet dat ik verwacht dat je het zonder procedure terug zou krijgen en er zullen weinig mensen zijn die er zoveel tijd/geld voor over hebben. Dit soort praktijken gebeuren nog dagelijks. Het zou dweilen zijn met de kraan open om deze partij dan wel aan te pakken.
*weg* we hebben nu vaak genoeg gemeld dat dit soort opmerkingen niets toevoegen
Ik ga naar vodafone. Ietsje duurder, maar wel gewoon bereikbaar.
( vandaag van 2 mensen email gehad, met bericht dat ze me niet konden bereiken )
[ Voor 20% gewijzigd door pven op 28-04-2010 13:32 ]
Ik zit nu via de mobiel op mijn laptop aangesloten. Deze maand nog maar 60 MB aan data gebruikt en heb nu een download lopen voor een printer driver van 166 MB. De verbinding gaat helemaal strak met 206-208 kb/s vind ik erg netjes! Dat is dan wel weer lekker van Tringg, snel internet.
Binnetie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:49:
Bel anders even of ze al meer weten over de All in?
Nee, dat zou niks anders worden dan een scheldpartij.
Ik zit nu via de mobiel op mijn laptop aangesloten.
Tethering is verboden. Ik hoop voor je dat ze het niet kunnen achterhalen
Die onredelijke regel staat bij wel meer telecomproviders in de AV, maar meestal wordt die niet uitgevoerd binnen de lopende contracten. Een procedure heeft denk ik ook weinig zin, maar het kan geen kwaad je te laten informeren en hier klagen lijkt me ook wel terecht.MsG schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:59:
Je bent zelf akkoord gegaan met die onredelijke regel, dus zie niet echt hoe het zou kunnen. Alles is conform AV.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Die vergelijking gaat niet op.pven schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:34:
[...]
Tsjah, ik vind het oneerlijk om wegenbelasting te betalen voor wegen waar ik nooit op rijd, maar toch moet ik het betalen.
Het is altijd afvragen of die AV wel conform de wet is. Bedrijven proberen wel vaker regels in hun algemene voorwaarden op te nemen en vaak genoeg na rechtzaken blijkt de consument in zijn gelijk te worden gesteld.MsG schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:59:
Je bent zelf akkoord gegaan met die onredelijke regel, dus zie niet echt hoe het zou kunnen. Alles is conform AV.
Voor de mensen met geld (25euro) en tijd. Laten we samen geld bijleggen voor een geschil bij de geschillencommissie: https://loket.degeschille...aspx?m=commissie&code=tel
Bij navraag van een jurist:Algemene voorwaarden: Zwarte lijst
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding:
dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden;
Bij ontbinden moet alles teruggedraaid worden, dus ook de setup fee moet worden teruggestort.
Ik wil daar wel aan mee doen.chronoz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:37:
[...]
Voor de mensen met geld (25euro) en tijd. Laten we samen geld bijleggen voor een geschil bij de geschillencommissie: https://loket.degeschille...aspx?m=commissie&code=tel
Ik heb zojuist contact opgenomen met de consuwijzer.. zij konden geen antwoord geven op de vraag of ik recht heb op de aansluitkosten. Ik word binnenkort teruggebeld door de Opta.
[ Voor 20% gewijzigd door freaknormel op 29-04-2010 14:58 ]
Tevens kon ik niet inloggen op de Tringg pagina, het herkent m'n nummer niet. Heb een tijdelijk Tringg nummer, misschien ligt het daaraan. Heb ze maar een mail gestuurd dat ik per direct geen Tringg meer wil. Ik ga naar Ben

Which reminds me dat er deze maand helemaal niets af is geschreven ...Dit bedrag (EUR 29.95) wordt omstreeks 18-04-2010 automatisch afgeschreven van uw rekening ****, ten gunste van Buckaroo Online Payment Services namens Tringg, Debiteurenbeheer.
Blij dat ik weg ga om meerdere redenen.
- Buitenland bellen kan alleen na borg betalen
- Buitenland bellen werkt slecht.
- Vreemde manier van nummer herkenning uit/aan zetten (wil dit op mn telefoon regelen, niet via een IVR)
- Gesprekken die disconnecten bij vol bereik
- Gesprekken die disconnecten na 31 minuten.
- Soms onbereikbaar
- Soms niet uit kunnen bellen
- Tussentijdse prijsverhoging.
Verwijderd
Opzeggen is mogelijk van 20/4/2010 tot en met 20/5/2010. Verzoeken die na 20/5/10 worden ingediend worden afgewezen. Dan geldt de normale regel: 1 maand opzeggingstermijn na afloop van de oorspronkelijke minimum termijn van 12 maanden. Dit is gebaseerd op de Telecommunicatiewet.
Ik maak de laatste week ook steeds vaker mee dat ik mensen niet kan bellen. Dan geeft hij bij 3/ 4 keer bellen aan dat het nummer niet in gebruik is. Heel erg vervelend.
Ook komen smsjes soms veel later aan. Ook berichten van de voicemail komen regelmatig later aan. Vorige week maakte ik het mee dat iemand me 3 keer had proberen te bellen en dat deze persoon (ondanks dat ik niet in gesprek was en mijn telefoon gewoon aan stond) mij niet te pakken kreeg.. alleen mijn voicemail. Dus die sprak om 20u mijn voicemail in en rond 23u kreeg ik een berichtje dat ik een voicemail had! Geen gemiste oproep of niks! En dat bij vol bereik!
Wie heeft deze problemen ook?
Ten eerste zijn er de disconnects, waarbij ik tussen de 30 en 40 minuten mijn verbinding verlies. Mega irritant, omdat ik vaak langer dan dat bel.
Daarnaast komt het best vaak voor dat ik niet kan bellen, ook al heb ik bereik. Dan duurt het heel lang voordat de telefoon overgaat en soms gebeurd dat ook niet.
Verder heb ik wel eens problemen met de dataverbinding. Dan heb ik gewoon verbinding met het netwerk, maar wanneer ik een applicatie connectie laat maken krijg ik een error dat er geen dataverbinding kan worden gemaakt.
En tot slot, maar dat is niet echt heel erg te wijten aan Tringg maar valt me toch op: het internet is in vergelijking met Vodafone gewoon erg langzaam.
Ik weet nu dus niet of ik alsnog weer over moet stappen, VF heeft aardige aanbiedingen met 6 maanden half abo-geld bij 1 jarige abonnementen etc... what to do what to do. Het is uiteindelijk wel wat meer betalen voor minder minuten, maar meer snelheid en evt een nieuw toestel.
Maar het huidige gedoe bij Fringg, waar ik net abonnee ben, spreekt me ook niet aan.
Hoe zit het trouwens met nummerbehoud? ik heb op dit moment een nummer wat ik mee wil nemen en absoluut niet kwijt wil. Als ik nu opzeg en een nieuw abo aanvraag, gaat dit dan wel goed?
[ Voor 7% gewijzigd door Tom Yam op 04-05-2010 01:23 ]
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
De ICT - jurist arnoud engelfriet, schreef vandaag een stukje over het wel of niet recht hebben op de aansluitkosten
http://blog.iusmentis.com/
Samengevat: de regeling zoals Tringg die nu aanbiedt is een wettelijk verplichte regeling.freaknormel schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:40:
Mensen, wellicht interresant;
De ICT - jurist arnoud engelfriet, schreef vandaag een stukje over het wel of niet recht hebben op de aansluitkosten
http://blog.iusmentis.com/
Aansluitkosten terug krijgen zal niet gebeuren, TENZIJ je minder dan 3 maanden abonnee bent, dan kan je daar wel aanspraak op maken.
Lijkt mij goed dus.
Ondanks het stemmetje diep in mij, die zegt dat het totaal verkeerd gaat, doe ik alsof ik dat niet hoor, en hoop dat nummerbehoud maar goed gaat.. Ik heb nu vodafone bel sms web besteld, en als nummerovername de einddatum van mijn Tringg contract doorgegeven. Ik wacht af.NiTiN schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:55:
Hoe zit het trouwens met nummerbehoud? ik heb op dit moment een nummer wat ik mee wil nemen en absoluut niet kwijt wil. Als ik nu opzeg en een nieuw abo aanvraag, gaat dit dan wel goed?
Edit: Tariefsverlaging telfort simonly:
http://www.portablegear.n...ngen_Telfort_sim-only.htm
[ Voor 9% gewijzigd door freaknormel op 04-05-2010 12:36 ]
Ik had ze een aangetekende brief gestuurd om op te zeggen. Met handtekening retour, naar het adres wat ook op de facturen staat. Zie ik vandaag in de track and trace dat "het bedrijf is niet bekent op dit adres". Ze willen dus geen aangetekende post aannemen
Dus heb ik de brief waarin ik heb aangegeven dat ik nummerbehoud wil en dat mijn nieuwe provider contact met ze zal op nemen om het nummer over te zetten in het replymailtje geplakt. En nu maar hopen dat het allemaal normaal gaat verlopen, maar eerlijk gezegd heb ik daar bij Tringg een slecht gevoel bij gekregen.
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Hmm, bellen wilt ook niet lukken wtf
[ Voor 16% gewijzigd door xileS op 06-05-2010 00:09 ]
De hogere prijs vind ik niet eens zo'n probleem, het is nog steeds goedkoper dan mijn oude Hi abbo. Netjes is het niet, een betere oplossing was geweest om huidige klanten gewoon het normale maandbedrag te laten betalen gedurende hun contractperiode, en nieuwe klanten de nieuwe prijs te rekenen.
Waar ik dus wel mee zit is de kwaliteit van de service:
- Als ik een bepaalde vriend bel krijg ik de eerste 3 keer te horen dat het nummer niet in gebruik is, na vaker bellen werkt het wel. Dit is pas sinds deze week.
- Smsjes worden soms niet verzonden (blijven dan in wachtrij voor verzenden staan)
- Smsjes worden soms 5 keer verzonden (ok, beter dan niet maar toch irritant voor de ontvanger)
- Sinds een uur vanavond kon ik helemaal niet bellen, gewoon tuut tuut tuut kort achter elkaar, verder geen melding. Inkomende gesprekken gaan nog wel.
- Soms krijg ik de melding netwerk bezet als ik probeer te bellen.
Prima als ze goedkoper zijn, dan accepteer je ook een mindere service, maar dit lijstje met gebreken is mij te lang. Ik overweeg serieus om op te zeggen, ik neem nog contact op met de klantenservice om te kijken of deze gebreken verholpen kunnen worden.
Ik heb het idee dat we wel op het KPN netwerk zitten, maar dan lagere prioriteit hebben (als dat uberhaupt bestaat). Een netwerk is toch gewoon voor elke gebruiker hetzelfde, met Hi (ook KPN) heb ik deze problemen nooit gehad!
Echter heb ook aangegeven dat ik ivm nummerportering een einddatum wil hebben, maar daar is nog niet op gereageerd.
Morgen maar eens mn nieuwe abo selecteren, zal wel weer VF worden.
""vertrouwde kpn netwerk"" ja, zeker, ik heb t al gezien.
Heb al vodafone besteld.
Even voor mijn beeld: we klagen wel in dit topic, maar niemand neemt de moeite om aan Tringg te vragen wat er gaande is/was?
Nope, temeer omdat ik er nog geen maand zit maar nu te maken heb met het volgende:pven schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:45:
Ik had gisteren geen problemen. Heb gebeld, geSMSt en gebrowsed.
Even voor mijn beeld: we klagen wel in dit topic, maar niemand neemt de moeite om aan Tringg te vragen wat er gaande is/was?
- duurder wordend abonnement
- automatisch wegvallende telefoongesprekken
- langzame dataverbinding
- soms geen dataverbinding, waar ik wel netwerkdekking heb
- niet startende telefoongesprekken
+ Lage kosten voor veel gespreks-/sms units.
Al met al word ik daar niet zo vrolijk van. Dan maar over naar VF, nu met een wel passend abo. Ook soms gedoe en storingen, maar minder dan hier.
Tot slot heb ik eergisteren en gisteren gemaild, o.a. over mn opzegging maar ook gevraagd om informatie, maar daar heb ik tot op heden geen reactie op mogen ontvangen

[ Voor 9% gewijzigd door Tom Yam op 06-05-2010 09:07 ]
Ik kan geen nummer vinden op de site? bij Contact is een mail formulier aangegeven.pven schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:15:
Waarom mailen als je ze ook kunt bellen? Daarnaast was het gisteren 5 mei, ik kan me voorstellen dat het kantoor dan gesloten is.
Verwijderd
1200.NiTiN schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:57:
[...]
Ik kan geen nummer vinden op de site? bij Contact is een mail formulier aangegeven.
Vandaag contact opgenomen met Tringg, er schijnt een internet / sms storing te zijn, die inmiddels is doorgegeven aan het hoofdkantoor. Ze proberen de storing z.s.m. op te lossen. Overigens veel mensen die over willen stappen? Ben nog steeds van mening dat deze toko een erg scherp aanbod heeft.
Verwijderd
Nog even kijkend naar jou verhaal, ik ben inmiddels 5 maanden abonnee, dit is de eerste keer dat ik problemen ondervind. Oké het product is klaarblijkelijk niet altijd even best als ik de reacties hier zie, maar de klanten service daar in tegen wel. Ook loop je bij deze toko niet heel snel het risico om 'onbewust' over je belbundel heen te gaan. Iets waar ze bij Vodafone iets van kunnen leren. Kortom denk er goed over na voordat je overstapt.NiTiN schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:57:
[...]
Ik kan geen nummer vinden op de site? bij Contact is een mail formulier aangegeven.
dicksterk schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:50:
het nummer van de Tringg berichtencentrale is +31658807588 Als je die invoert moet het weer werken. ...
Zojuist bevestigde een helpdesk medewerker van Tringg dat:Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:58:...
Vandaag contact opgenomen met Tringg, er schijnt een internet / sms storing te zijn, die inmiddels is doorgegeven aan het hoofdkantoor. Ze proberen de storing z.s.m. op te lossen. ....
1) er vandaag een storing was met het internet-verkeer en nog is met het SMS-verkeer (wordt vandaag of uiterlijk morgen opgelost) en
2) bovenstaand nummer van hun berichtencentrale klopt.
[ Voor 46% gewijzigd door TweakMij op 06-05-2010 16:56 ]
Jezelf zijn kan jij het beste
Verwijderd
Tuurlijk mag je hierover 'zeuren'. Het gaat erom dat je gewoon betaalt voor een dienst, en dat die dienst niet geleverd wordt.Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:56:
Mijn internet werkt in ieder geval nog niet. Weet niet of meer mensen dit probleem nog ervaren? Ik merk het morgen wel, alleen irritant dat ik nu 2.5 dag (incl.vandaag) zonder internet zit. Maar aan de andere kant, voor die prijs mag ik ook weer niet te hard zeuren
En ja, ik ben er een beetje op uitgekeken. Het aanbod is goed, maar tot nu toe valt de beleving wat tegen, de redenen heb ik al in dit topic genoemd. En dat is de eerste maand. Jammer, maar het is niet anders. Dan maar wat passender abo nemen en bewuster bellen bij een andere provider.
Daarnaast heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen. Morgen maar bellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tom Yam op 06-05-2010 20:32 ]
Hieronder staat hij ook:
Poll: Ga jij Tringg opzeggen voor 20 mei?
• Ja!
• Nee, ik blijf nog even klant
• Ik twijfel om op te zeggen
• Eerst wachten op Tringg All (ik kan dan niet opzeggen tot einde contract)
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn nummerbehoud is namelijk wat kort dag (12 mei loopt mijn Tringg af), maar dan houden ze mijn nummer vast zodat de portering ook goed kan gaan. En ik wil mijn makkelijke huidige nummer echt niet kwijt.
Ik hoop dat alles ook daadwerkelijk goed loopt, maar telefonisch is Tringg wel erg goed. Ben al een stuk meer opgelucht, nu maar wachten of ook alles goed gaat.
Jammer dat ik net in een maand van prijsverhoging en storingen bij Tringg ben gekomen. Dat, gecombineerd met wat andere zaken, maakt dat het voor mij niet een hele goede ervaring is geweest. Spijtig want de klantenservice is wel erg prettig en persoonlijk.
Had een betalingsprobleem, dat is opgelost. Telefonisch leggen ze een stuk beter uit dan via de mail.
Ik heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart maar niks werkt.
Denk dat ik toch maar gewoon meer per maand moet gaan betalen voor betere service.
Tringg All In komt geloof ik na 20 mei (dat je niet meer op kan zeggen)
Edit:
Nu vanochtend mijn telefoon uitgezet en na 15 minuten weer aangezet. Heb nu weer internet... hetzij wel langzaam.
[ Voor 21% gewijzigd door Binnetie op 08-05-2010 11:33 ]
Hoe bedoel je dat je dat contract niet meer kan opzeggen?Binnetie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:17:
... Tringg All In komt geloof ik na 20 mei (dat je niet meer op kan zeggen) ...
Jezelf zijn kan jij het beste
Ik niet i.i.g
Schijnbaar hebben er dan toch meer mensen opgezegd dan dat Tringg beweerd als het allemaal zo lang moet duren. Over nummerportering wisten ze nog te vertellen dat ze het nummer een tijdje vast houden zodat de andere provider dit kan overnemen. Voor de zekerheid heb ik er net nog wel een mailtje achteraan gedaan waarin ik aangeef dat ik het nummer door Telfort wil laten overnemen.
freaknormel schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:53:
Heeft iemand al een bevestiging ontvangen op de bevestigingsmail voor het opzeggen van je contract, waarin je naam adres etc doorgeeft aan tringg?
Ik niet i.i.g
Ik heb het ook niet bevestigd gekregen. Na bellen werd mij ook aangegeven dat het nummer vastgehouden wordt. Dit ook per mail al meermaals aangegeven dat ik dit wil dus hoop dat het goed komt.jeroen210 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:14:
Ik heb ook nog steeds niets ontvangen. Heb ze maar even gebeld, ze konden mij vertellen dat er al een aantal mailtjes verzonden zijn en dat ik waarschijnlijk bij de volgende "lading zit" (ik heb mijn mail verstuurd op 04-05-2010)
Schijnbaar hebben er dan toch meer mensen opgezegd dan dat Tringg beweerd als het allemaal zo lang moet duren. Over nummerportering wisten ze nog te vertellen dat ze het nummer een tijdje vast houden zodat de andere provider dit kan overnemen. Voor de zekerheid heb ik er net nog wel een mailtje achteraan gedaan waarin ik aangeef dat ik het nummer door Telfort wil laten overnemen.
Nu is het wachten op vodafone en mn nieuwe abo... hopelijk een beetje snel!
(023 5540554 schijnt het alternatief te zijn.
)
(023 5540554 schijnt het alternatief te zijn.)
Same... kan wel opzeggen maar dan vernak ik mezelf alleen maar portemonneewise. En gefeliciteerd met je bday trouwens.MsG schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:58:
Ik blijf, bij gebrek aan beter laten we maar zeggen.
Welles
Ach, ze lossen het wel weer op hoop ik... Morgen is de helpdesk iig gesloten, vrijdag zijn ze er weer.
Als je klant bent kun je gewoon via de sim van tringg 1200 bellen.. Maar als je een storing hebt is dat niet zo handig neeVerwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:27:
[...]
OmgZe zijn dus onbereikbaar voor hun eigen klanten.
Al ongeveer 2 weken kan ik geen gebruik maken van mijn internetbundel.
Dit komt volgens de KS door een storing.
Hier heb ik al meerdere keren over gebeld.
Vanochtend heb ik weer gebeld en toen bleek dat de storing al was opgelost maar dat ik nu andere instellingen in mijn telefoon moet invoeren.
Ik ben hierover op geen enkele wijze geïnformeerd.
Ik wil bij deze hierover een klacht indienen omdat ik niet op de hoogte ben gehouden van de voortgang van de storing en ook niet ben geïnformeerd over de oplossing hiervan.
Daarnaast wens ik financieel gecompenseerd te worden omdat ik 2 weken geen gebruik heb kunnen maken van internet.
Hier heb ik bij een andere provider zeer hoge kosten moeten maken.
Daarnaast heb ik een week geleden ook gemeld dat ik niet kon bellen in het buitenland.
Doordat ik niet kon bellen moest ik dit per email melden.
Er werd een ticket aangemaakt en vervolgens kreeg ik een reactie met dat ik als ik bel word teruggebeld door een nummer.
In mijn mail staat duidelijk aangegeven dat ik 2 foutmeldingen krijg en dus niet word teruggebeld.
Aan het standaard verhaal heb ik niets.
Ik heb op deze mail weer gereageerd door het nogmaals uit te leggen.
Hierop heb ik geen reactie meer gekregen.
Vandaag ben ik teruggekomen uit het buitenland en heb ik hier over gebeld. Toen bleek dat iets niet goed was ingesteld in mijn abonnement.
Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Ook hierover wil ik bij deze een klacht indienen omdat ik per e-mail niet ben geholpen.
Ook dit heeft tot hoge kosten in het buitenland geleid.
Ook hierover wil ik van u een voorstel ter compensatie.
Graag wil ik een reactie over de volgende onderwerpen van deze mail:
- Klacht storing internet
- Financiele compensatie storing internet
- Klacht bellen buitenland
- Financiele compensatie bellen buitenland
de nieuwe instellingen voor internet wijzigen je AP naar BT internet ipv KPN.
Ik heb dus het vermoeden dat tringg is overgestapt naar BT als ISP.
kan iemand dit bevestigen..
Tenzij de storing de reden is geweest om over te stappen is de storing eerder veroorzaakt door de overstap.
ap is nu internet.bt
Dat is meestal niet zo'n goed teken.jobverhagen schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:34:
Tenzij de storing de reden is geweest om over te stappen is de storing eerder veroorzaakt door de overstap.
ap is nu internet.nt
/▌
/▌
Overigens heb ik een vraagje m.b.t. een applicatie voor Andriod telefoons. Ik heb een HTC Desire en de app heet Call Meter NG
Hoe kan je dit nu handig instellen met een Tring 3G abonnement?
Ik heb ingesteld dat 1 smsje gelijk is aan 1 belminuut, maar hoe facturatiemodus? Is dat 60/1 of 60/60?