Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95992

Tnx, ik kan dus met geen mogelijkheid een sms er uit krijgen op mijn Samsung Android....

<Edit> Gelukt! nogmaals dank! </Edit>

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 95992 op 21-07-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20
pven schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:56:
Iemand trouwens enig idee of er een compensatie komt voor die anderhalve dag downtijd?

Ik vermoed van niet, daarom heb ik Tringg deze vraag nog niet gesteld.
Nee, ga daar maar niet vanuit dan valt het altijd nog mee :)
Dat Tringg All In is nu al een flop volgens mij. Ze kondigden het in april zo spectaculair aan maar vervolgens blijft het stil. Is dat geen misleiding om klanten te paaien om niet op te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ja, maar dat wist je in april toch al wel?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Klopt, maar nu weet ik het zeker :) Tot nu toe bevalt het me prima, behalve de 1,5 dag storing dan. We wachten nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik nu mijn Tringg Buitenland sim in gebruik. Het viel me op dat voorheen in het scherm alleen NL KPN stond, maar nu staat er NL KPN en daaronder Tringg.nl

/edit
Nu zie ik opeens weer alleen NL KPN staan.

/edit2
apart er staat nu weer Tringg.nl eronder.

[ Voor 23% gewijzigd door xileS op 28-07-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Berichten over de nieuwe storing zijn afgesplitst naar [Tringg] Storing (24 juli)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:43

MsG

Forumzwerver

Hij doet hier wéér raar. Bellen en sms'en kan niet. Wel 3G en gewoon bereik. Iemand nog meer? Omg Groningen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Pven..maak maar weer een nieuwe storingen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien eentje zonder datum ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, zie ook Telecomproviders Beleid

Daarbij mogen andere users ook een nieuw topic starten als er weer een storing is, alhoewel er volgens mij momenteel geen sprake (meer) is van een storing?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 17:49
Ik had vorige week maar weer eens een mailtje naar tringg gestuurt waarom ik mijn borg (van de buitenland sim) na bijna 3 maanden nog niet terug had.
Krijg ik als antwoord dat ze een betalingsbewijs nodig hebben van de Borg en het dan pas in onderzoek gaan nemen...

Ligt het nu aan mij, of slaat dit nergens op.
Aangezien Tringg buitenland alleen uitgeleverd werd na betaling via ideal...

Overigens kreeg ik die dienst ook nog eens 2 weken te laat geleverd waardoor ik er in mijn wintersport niets aan had, en toen ik een weekendje in Frankrijk zat werkte het ook niet eens.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:42

Slapstick

Me, myself or I

Iemand enig idee hoe je internet moet instellen op de de samsung galaxy S? Dus eigenlijk android 2.1? Als ik naar de tringg site ga en daar een sms met de instellingen laat sturen, dan geeft de telefoon een foutmelding. Dus moet ik deze even handmatig toevoegen..

Wie weet wat de exacte instellingen zijn?

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:45
staat in dit forum maar hier alsnog

Stel eens als "Naam Toegangspunt" op je Omnia (bij Start, Instellingen, Verbindingen, Verbindingen) als APN in:

internet.bt

User/password leeglaten, dan zou het goed moeten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:42

Slapstick

Me, myself or I

Al gedaan ;). Geen succes :-(. Als ik alleen internet.bt invul, dan geeft hij aan dat er verplicht een naam aan het toegangspunt gegeven moet worden. Hier voer ik heel verrassend tringg in, maar dat zou in principe niets uit moeten maken.

Maar even een mailtje naar tringg de deur uit gedaan..

Edit:

dataroaming aanzetten helpt :$

[ Voor 15% gewijzigd door Slapstick op 17-08-2010 22:59 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Komt meisje in telecomzaak waar ik werk. Haar telefoon was kapot. Ik trek de simkaart van Tringg eruit en zeg: "Hee Tringg, bevalt dat?" Zegt ze: "ja hoor"
Even later zegt ze: "oh 1250 minuten bellen zit ik meestal wel aan". :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-05 22:27
Kreeg ik een paar dagen geleden een factuur binnen dat er geld zou worden afgeboekt voor de maand augustus, terwijl ik sinds begin juli al ben overgestapt naar Ben. Heb Tringg natuurlijk gelijk gebeld, maar volgens mij nemen zij de telefoon niet meer op. Heb ook al contact opgenomen via de website, alleen daar heb ik na drie dagen nog steeds niks van Tringg gehoord.

Het bedrag wat werd afgeschreven heb ik direct terug laten boeken. Krijg ik nu een mail "betalingsherinnering".

"We hebben geconstateerd dat een of meer betalingen die u aan ons gedaan heeft, zijn teruggeboekt. Dat is in strijd met de voorwaarden van Tringg. Wij nemen binnenkort contact met u op voor de reden van deze terugboeking. Als wij niet in contact kunnen treden zal de Tringg SIM definitief worden gedeactiveerd en zullen wij invorderingsmaatregelen nemen."

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Cabo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:09:

"W. Wij nemen binnenkort contact met u op voor de reden van deze terugboeking. ."
Dat scheelt jou weer belkosten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
"Helaas hebben wij geen gegronde reden kunnen vaststellen voor uw terugboeking van de betaling van het Tringg abonnementsgeld. Ook hebben wij ondanks de toezending van onze herinnering nog geen betaling van u ontvangen voor de hierboven vermelde factuur, terwijl de betalingstermijn reeds lang is verstreken. Daarom hebben wij uw Tringg SIM geblokkeerd.

U bent verschuldigd:

Hoofdsom : EUR 34.95
Administratiekosten : EUR 5.00

TOTAAL : EUR 39.95
"

Ga hier echt niks aan doen, ze zoeken het uit. Vind die mailtjes wel lachen.

• pven
  • Niet online
Ik kwam toevallig nog een oud stukje uit april tegen over het all-in-gebeuren welke ik nog niet in dit topic had gezien:
Tringg meldt ook dat het in de loop van de komende maanden met een Tringg all-in pakket wil komen. Dit pakket gaat naast gewoon mobiel bellen en internetten ook VoIP communicatie bieden. Een interessant concept. Ten eerste omdat het de kosten minimaliseert door spraak via data te laten verlopen. Ten tweede omdat het een primeur zou zijn. In Nederland zijn nog geen mobiele aanbieders actief die via VoIP serieus bellen aanbieden en ondersteunen. Tringg meldt ook dat het veel gebruik van iPhone’s en BlackBerry op zijn netwerk ervaart. Een sim only aanbieder die VoIP wil aanbieden is er bij gebaat dat zijn klantenbase over de geschikte toestellen beschikt. Vanwege het soort bellers dat Tringg tot zijn klantenbase mag rekenen (high-end, vaak over een smartphone beschikkend), zijn veel klanten waarschijnlijk direct klaar om het te gebruiken.
De vraag is hoe Tringg zijn VoIP dienst zal positioneren en of het niet dezelfde ‘fout’ zal maken door de databundels te goedkoop in de markt te zetten, om vervolgens door te hoge kostenafdracht alsnog een prijscorrectie zal moeten doorvoeren. Het onbeperkt bellen concept is volgens Tringg zelf succesvol, de toevoeging van VoIP zal dit succes alleen maar verder omhoog tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Opzich is dat interessant. Voor mij alleen niet denk ik. Ik heb nu genoeg aan mijn bundel (was in het begin wel eens over mijn bel/sms units heen). Je hoord alleen niks meer van Tringg hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kreeg van de week nog een mail van hun incassobureau.

"Betreft : Laatste Sommatie
Factuur : XXXXX

Geachte A Fortes,

Onze klant, Tringg, heeft voor bovenstaande factuur nog steeds geen betaling van u ontvangen.
U bent verschuldigd:

Hoofdsom : EUR 34.95
Administratiekosten : EUR 12.50

TOTAAL : EUR 47.45"

Heb Tringg toch maar even gebeld, en kreeg vrijwel direct iemand aan de lijn. De medewerker vond het vreemd dat ik hier een factuur van kreeg, en Tringg gaat ervoor zorgen dat het wordt opgelost.

Hopelijk is het nu afgelopen. Heb helemaal geen zin om in m'n administratie te spitten dat ik gelijk heb. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

pven schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:21:
Ik kwam toevallig nog een oud stukje uit april tegen over het all-in-gebeuren welke ik nog niet in dit topic had gezien:

[...]
Dat zal wel een eigen voipabonnement worden. Het leuke met voip is eigenlijk dat je zelf een aanbieder kan kiezen en alleen data nodig hebt. Ik vraag me wel af of mobiel internet al goed genoeg is, misschien dat het dit is voor uitgaande gesprekken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Om te huilen klantenservice . 1200 gebeld na 25 minuten wachten verbinding maar verbroken. Werken zeker 2 mensen bij Tringg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi_Kevin
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21
saharoen schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:39:
Om te huilen klantenservice . 1200 gebeld na 25 minuten wachten verbinding maar verbroken. Werken zeker 2 mensen bij Tringg
Dat kan ik bevestigen, ik heb maandag, gisteren en vandaag proberen te bellen, eerst op het midden van de dag, toen in de ochtend en vandaag voor sluitingstijd. Geen enkele keer is er opgenomen en ook op mail wordt niet gereageerd. Nog vreemder of onvriendelijker is dat met uitzondering van optie 4 in het keuzemenu, elke andere keer naar de website wordt verwezen en vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Concept is duidelijk een massa aan klanten binnentrekken (in het begin namen ze na een paar keer overgaan al op) en nu flink bezuinigen op klantcontact.

ps na 10 minuten is mijn geduld wel op, 25 minuten ga ik echt niet proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kiwi_Kevin op 08-09-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:04
Ik weet niet wat het is maar Tringg is weer eens op zijn gat gegaan. Laatste tijd is het niet normaal meer. Altijd netjes de rekening betalen nooit aan het maximale zitten met het bellen (behalve vorige maand dan) en dan krijg je vrolijk een berichtje uw units zijn op, stuur een mail met het volgende naar bla bla bla. dus fair use policy is het niet echt....

Verder nog meer mensen met problemen? Ik zit in brabant (regio Uden/Oss)?

En een helpdesk bellen vanaf een andere provider of thuis tel is niet echt een optie ofwel? Aangezien je 1200 moet bellen en niet een 06 of ander nummer.

[ Voor 15% gewijzigd door BurnerT op 10-09-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
hier ook al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
ik wordt er werkelijkwaar niet goed van. De reclame die ze maken met het OERSTABIELE netwerk van KPN. ja dat klopt dat het netwerk van KPN oerstabiel is in zekere zin. Echter heeft tringg hunt zaakjes niet op orde :(.

Ik vindt het in zekere zin wel misleidende reclame. Komop ben/t-mobile/vodafone/telfort met je super abbo van 1000+ minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ben/T-Mobile wil je ook niet hoor. Ik ben van Telfort naar ben gegaan en binnen 5 dagen had ik weer een migratie naar Telfort aangevraagd (Ben is per maand opzegbaar). Telfort is op zich wel ok, zitten ook op het OERSTABIELE KPN netwerk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Marzman schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:57:
Ben/T-Mobile wil je ook niet hoor. Ik ben van Telfort naar ben gegaan en binnen 5 dagen had ik weer een migratie naar Telfort aangevraagd (Ben is per maand opzegbaar). Telfort is op zich wel ok, zitten ook op het OERSTABIELE KPN netwerk.
Kijk de overstap is zo gedaan. Echter bel ik meer dan 500 minuten per maand. En dat ik er 40 of 50 euro voor die 1200+ minuten/sms voor moet betalen vindt ik niet erg. maar er zijn gewoon geen providers die dit aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Maar bel je ook 500 minuten "op locatie", kijk thuis kun je voor 0 euro per minuut bijvoorbeeld 300 minuten per week verbellen met Voipbuster (en hoewel het niet mag, het kan ook als je een goede 3G ontvangst hebt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
true. Misschien moet ik dat wel overwegen. Aangezien dit echt niet meer kan zo.

Ok je mag niet klagen voor de prijs. Maar geef dit dan ook netjes aan op je website of kom je klanten dan ook tegemoet als ze niet kunnen bellen. Ik ben benieuwd hoelaat de storing verholpen is. Je kan niemand berijken van tringg omdat er geen telefoonnummer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BurnerT schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:09:
Je kan niemand berijken van tringg omdat er geen telefoonnummer bestaat.
Dit is onzin, zoek maar eens terug in dit topic. :Y)

Mbt de storing: graag verder in Storing tringg 10-09-2010 :)

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 10-09-2010 20:07 ]

• jos3142
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07-2024
Vorige week zat ik in de VS, kreeg ik de volgende SMS: 'Beste Tringger, je bent over je maandlimiet voor buitenland-gebruik heen (100euro) en de dienst is tijdelijk stil gezet. Je kunt wel gebeld worden en SMS
ontvangen. Als je toch wilt bellen, stuur dan een SMS naar etc etc). Vervolgens was mijn telefoon volledig afgesloten.

In mijn accountoverzicht van Tringg stond een verbruik van ongeveer 75 euro, dus de limiet was niet gehaald. Bovendien was mij nooit verteld dat als je meer dan 100 euro belt in het buitenland, je eerst contact moet opnemen. Daar kwam nog bij dat ze gewoon mijn hele telefoon hebben afgesloten. Ik heb direct naar Tringg gemaild. De volgende ochtend deed mijn telefoon het weer, maar een week later heb ik nog geen reactie ontvangen.

Ik vind dit echt geen gang van zaken. Als ze niet een normale service kunnen garanderen als ik niet in Nederland ben, dan verkopen ze een product onder de verkeerde voorwaarden. Ik heb 100 euro
vooruit gestort, maar nooit te horen gekregen dat dit het maximum is dat ik mag bellen.

Op deze manier is Tringg een hartstikke onbetrouwbare provider. Dan heb ik het nog niet over de regelmatige storingen op de dataverbinding (ik heb er 8 geteld sinds het begin van mijn abbo eind juni) en dat de 3G verbinding op mijn iphone na signaalverlies niet meer terugkomt (daarvoor bij KPN nooit last van gehad). Ik ben helemaal klaar met Tringg. Iemand ervaring met opzeggen van het jaarcontract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Destijds Tringg opgezegd na die prijsverhoging. Paar maanden gebruikt, achteraf kreeg ik het geld terug ( dankzij de perfecte administratie van hun )

Ik heb dus eigenlijk al die tijd gratis gebeld. Vanavond ga ik uit eten met mijn vrouw, Tringg trakteert
Bedankt tringg. Eindelijk echt positief feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Moet je het vooral melden in een topic waar men actief meeleest. Binnenkort wordt het er dus weer afgemachtigd :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De laatste weken hoor ik steeds vaker van de andere kant van de lijn dat ze mij heel erg krakerig kunnen horen. Meer mensen daar last van? Ik versta de andere kant prima.

Overigens ga ik overstappen naar Hi (met nummerbehoud, dat wordt dus duimen). Ik was er van overtuigd dat mijn contract begin januari in is gegaan, maar Tringg belde mij en wist te melden dat ik begin november al overstap. Moet ik me nog ergens op voorbereiden? (Dubbele kosten, afkoopregeling? :?)

Opvallend trouwens Tringg belde mij met het verzoek om ook aan Hi te melden wat de datum gaat worden, zodat alle partijen het af hebben gestemd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04 11:04
ik ga ook overstappen naar telfort, tringg is mij te vaag in hun nieuwe diensten, slechte bereikbaarheid en bellen met betaalnummers en buitenland te omslachtig.

Nu maar hopen dat ze mijn overstap niet verzieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Welke abbo's kiezen jullie concreet? Ik blijf eerst want ik zie geen alternatief die je zo makkelijk 1250 belminuten geeft. Bij de eerste hernieuwde prijsverhoging ben ik weg. Vind de 0900-blokkade wel vet irritant. 0909 was toch altijd onzin, maar 0900 is vaak nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik kies voor Hi30 met, uiteraard, internet. Door omstandigheden is mijn belgedrag de afgelopen maanden veranderd, een Hi30 moet echter voldoende zijn en zo niet dan maak ik er een Hi35 van. Groot voordeel bij deze is dat ik er een Desire Z bij krijg (moet ik wel voor 2 jaar tekenen, wat ik dus heb gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
telfort super sim only;500 minuten, 1000sms, internet, 31 euro via netwerk kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333305

[quote]pven schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:10:
De laatste weken hoor ik steeds vaker van de andere kant van de lijn dat ze mij heel erg krakerig kunnen horen. Meer mensen daar last van? Ik versta de andere kant prima.

Dit klinkt bekend! I.d.d de laatste weken.
Oplossing: Snel ophangen en opnieuw bellen en de lijn is weer zuiver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 333305 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:16:
Dit klinkt bekend! I.d.d de laatste weken.
Oplossingworkaround: Snel ophangen en opnieuw bellen en de lijn is weer zuiver!
There: I fixed it. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Mijn telefoon is stuk gegaan door toedoen van de hond. Ik wilde eerst een tweedehands toestel kopen, maar dan kost het mij veel geld. Daarom besloten om over te stappen op een nieuw abonnement en gratis toestel. Ik ga naar Vodafone. Mijn belgedrag is de laatste maanden ook veranderd dat dit ook kan.
De laatste maanden beviel Tringg mij uitstekend niks geen problemen, maar door de defecte telefoon toch noodgedwongen over moeten stappen om niet te hoge kosten te krijgen. Bij Vodafone (1 jaar) heb je momenteel 6 maand 45% korting op je maandkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is het nu zonder contract ofzo? Omdat iedereen ineens willekeurig opstapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:12:
Is het nu zonder contract ofzo? Omdat iedereen ineens willekeurig opstapt?
Ik snap werkelijk niet dat ik twee maanden voor de ingangsdatum van mijn Tringg-contract mijn nummer al over kan laten zetten naar Hi (dit is onderzocht en bevestigd door Hi). Ik verwacht dat Tringg nog twee maanden abonnement van me wil hebben, maar daar ga ik uiteraard niet mee accoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nee je zit gewoon aan een jaarcontract vast. Deze verloopt bij mij 29 oktober. Omdat mijn telefoon stuk gegaan is (door de hond) en mijn belgedrag iets is veranderd kan ik naar Vodafone, deze hebben een aanbieding dat ik voor 1 jaar alsnog een nieuwe telefoon krijg waar ik bij de concurenten tussen de 200 en 250 moet bij betalen.

Anders was ik gewoon bij Tringg gebleven, want het bevoel me perfekt. Als ik een taxi bel is het even lastig omdat het een 0900 nummer is. Gelukkig hebben ze een alternatief nummer aan mij doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb daar-waar-mogelijk aangegeven dat mijn nummer pas op datum X over kan worden gezet. Tringg heeft mij gebeld met de melding dat ik over een paar weken aan het einde van mijn eerste jaar zit. Dat is dus zeker niet waar, maar ik ga ze het niet melden.

Maar goed: ik zie wel, vooralsnog zal ik het eerst even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ze lezen hier wel mee, dus misschien geen slapende providers wakker maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Bij mij was het wel zo dat ik 28 september 2009 ben aangesloten (ik lag toen in het ziekenhuis en heb mn sim direct geprobeerd). Maar toch wel vreemd dat hij dan afloopt op 29 oktober 2010. Dat staat er sinds het laatste 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik wil nog even wat delen.

Heb voor nood een tijdelijke telefoon, deze is in de wc gevallen. Werkt nog prima maar mijn simkaart is wel stuk :?

Ik naar de Tringg website:
Wat moet ik doen als mijn Tringg SIM kaart gestolen/kwijt is?Neem zo spoedig mogelijk contact op met: 0263736595. Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar en kan alleen gebruikt worden om door te geven dat je Tringg SIM gestolen/kwijt is. Na je melding sturen wij weer een nieuwe Tringg SIM kaart met hetzelfde nummer naar je, bij ons bekende, huisadres. Let op! Een nieuwe SIMkaart aanvragen duurt 1,5 tot 2 weken.
Tjeeeeez waarom in godsnaam zo lang?

Edit: Vanochtend met Tringg gebeld, 4 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had (is redelijk goed). De medewerker vertelde me dat er vandaag een nieuwe simkaart de deur uit wordt gestuurd. En dat ik die hopelijk morgen heb. Waarom het 2 weken kan duren wist de medewerker niet. Als hij er morgen is vind ik dat super. Maar je ma het eigenlijk ook wel verwachten. 2 Weken wacht is wel erg lang. Dan wil ik nog zeggen dat de helpdesk een stuk professioneler geworden is. Eerst moest ik vaak wachten omdat een medewerker iets moest navragen of uitzoeken. Nu ging het direct van het scherm (je hoord ze typen).

[ Voor 31% gewijzigd door Binnetie op 22-10-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Zojuist mijn nieuwe simkaart ontvangen in een stevige envelop! Tringg super bedankt voor de snelheid! Vind dat dat best een keer gezegt mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
De simkaart was inactief. Jammer dat ze dan in het weekend niet bereikbaar zijn. Wel logisch dat hij inactief is. Want stel dat hij kwijtraakt bij de post...
Net gebeld en de simkaart wordt met 10 minuten actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:08
Tringg selfservice ook eruit bij iedereen??

Heb in begin van dit jaar ook geklaagd over tringg, maar sinds april nergens last van gehad en sindsdien een tevreden gebruiker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
sinds gisteren al niet bij mij dacht zal aan mij liggen dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja wilde vanochtend even checken maar lag er inderdaad uit.

Gister belde ik 2.5 uur, en Politieagent van Tringg drukte weer eens op afstand op mijn ophangtoets. Ik blijf het lelijk vinden, maar even opnieuw bellen is zo gebeurd, alleen daardoor wordt er dus wel 2 x een minuut afgerond ipv 1 keer. Voorderest vind ik het nog steeds wel oke bij Tringg. De concurrentie blijft helaas een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn abonnement op 29 november wordt overgezet. Prima gegaan. Ik ga een jaartje naar Vodafone en kom dan weer terug bij Tringg. Vodafone heeft een aabieding met een gratis Desire bij een 1 jarig Vodafone abonnement. Bellen doe ik niet zo heel veel en ik gebruik Whatsapp voor smsjes. Omdat mijn telefoon stuk is gegaan en ik geen zin had om het volle pond voor een nieuwe betalen (oude is 4 maand oud maar geen garantie) heb ik even voor deze manier gekozen. Ik krijg ook nog 6 maand 45% korting op de bundel.

Wel een vreemd maiiladres waar ze vanaf mailen van Tringg: xxx.xxx@zesgmobile.whizper.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Binnetie, ze gebruiken het e-mail adres van Whizpr. Een PR bureau. Tegenwoordig schijnt dat mode te zijn om je klantenservice, backoffice en andere fratserij uit te besteden.
Bij paypal doen ze dat ook, naar hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

1 jaar lid ervaring...op het begin was tringg geweldig! Klantenservice etc...nu is het schandalig slecht!!

Heb een paar keer gebeld vanwege een vraag over duo simkaart,nooit nam iemand op of hoorde ik dat het druk was en dat ik mag oprotten.

Een mail gestuurd met de vraag,2 maanden verder nog geen reactie.

Nu wordt ik al weken zeer vervelend lastig gevallen door een privé nummer,ik probeer tringg te bereiken....niemand neemt op! Hoe lang je ook wacht!
Soms bel ik tijdens werktijd wordt ik afgescheept met het is druk en wordt vervolgens opgehangen.

WTF!!

Hoe beëindig ik dit abonnement???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Probeer eens de Youp-methode op Twitter, schijnt voor snelle respons te zorgen, zélfs bij Tringg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb nooit problemen ondervonden met de helpdesk. Ik belde wel altijd 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Deze week is mijn Tringg-nummer keurig op de beloofde dag over gezet naar Hi. :)

Nu alleen nog afwachten of de facturatie goed gaat ... Betaal ik bij Tringg vooruit of achteraf? (Als in:schrijven ze niets meer af of schrijven ze nog 1 keer af?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je betaald volgens mij altijd voor de maand vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Is het nog mogelijk om van het jaarcontract af te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ MsG: dank :)

@ xileS: op basis van wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Paar maanden terug kon je nog overstappen, ookal had je tringg nog geen jaar. Dat was toen door die prijs verhoging dacht ik. Voor mij is tringg niet meer zo voordelig, maar het is volgens mij niet meer mogelijk om eerder over te stappen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Klopt, dan had je aan de bel moeten trekken toen de kans daar was. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wanneer worden de units eigenlijk weer gereset? Mijn contractdatum is de 15e, en ik ben vandaag (de 14e) afgesloten. De website wordt om 2 uur geupdate, maar ik mag hopen dat ik straks om 0:01 weer 1250 units heb? Iemand die dit weet?

Update: Ik kan nu nog niet weer SMS'en :|.

[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 15-11-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Volgens mij gebeurd het dan vannacht om 02.00 uur.
Bij mij is de 9e het laatste abonnementsgeld voor de maand november afgeschreven. Eind november ga ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Om 2 uur was het nog niet zo. Om een uurtje of 3-4 kon ik weer bellen. Data werkt nog niet. Zo maar even met de klantenservice mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zou gewoon even bellen overdag dan regelen ze het direct. Via de mail ben je zo 2 dagen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Na een reboot had ik alweer 3G :). Het werkt beide dus niet precies om 2:00, maar om een uurtje of 11 's ochtends werkt sowieso beide wel weer.

• casparb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-11-2010
Ik zit eraan te denken om Tringg te nemen, mijn verbruik bijgehouden en met Tringg zou dit voordelig voor mij uitpakken. Nu lees ik veel negatieve reviews...

Zal ik een abbonement bij Tringg afsluiten of niet?

Alvast bedankt

• pven
  • Niet online
Lees dit topic en maak een keuze, die keuze kunnen wij niet voor je maken. :Y)

• casparb
Ja maar hier staan geen duidelijke Pro's..
wel berichten over storingen en dergelijke...

moderator aan jou de vraag dan :

Zou jij het mij adviseren wel of niet te doen ?

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat is toch hetzelfde als een vraag aan de rest? En deze methode werkt toch niet? Als je het dus aan een pro-persoon vraagt betekent dat ja en aan een anti-persoon een nee.

Bekijk wat je zelf wil op basis van de feiten uit topic.

Hier een paar opgesomd:

- Klantenservice potentieel traag
- Na 1250 units verbruikt stopt óok internet
- Na 1000 MB internet stopt óók bellen
- Goedkoop in verhouding met aantal units
- KPN-dekking, in mijn geval prima dekking
- Afrekening per minuut
- Geen ondoorzichtig over de bundel gaan
- Rekening vooraf
- Prijs is reeds een keer verhoogd met €5,-
- SMS'jes kwamen of komen soms niet helemaal aan, bij > 160 tekens
- Geen 0900-nummers
- Geen verkorte nummers
- Verbruik terug kunnen zien op de website, elke dag geüpdate
- Communicatie bij storing internet is in het verleden gebrekkig geweest

Mijzelf bevalt het goed, ik hoef niet extreem bereikbaar te zijn, maar wil wel vrij kunnen bellen. Bij andere providers ging de abbo-afrekening zo met €20,- omhoog na een uurtje buiten bundel bellen. Ik wil daar gewoon vrij mee om kunnen gaan, dat kan voor mij beter bij Tringg. Met de minuutafrekening zit ik er echter wel sneller aan.

• saharoen
Ben het helemaal eens met vorige poster. Ik gebruik nu 1 jaar tringg en heb wat storingen meegemaakt maar voor de prijs is er gewoon geen alternatief. Ik heb 3 g tringg voor 35 euro. En blijf ook wel zolang er geen alternatief is . Ik bel elke maand rond de 800 minuten geen alternatief voor zo'n bel gedrag.

Een ander iets wat ik bij de vorige poster niet in rijtje las is engelse voicemail die ik heb laten uitzetten

[ Voor 18% gewijzigd door saharoen op 18-11-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawaligt
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Helaas moet ik een nare ervaring toevoegen.

Wie al langer lid was zal zich nog herinneren dat ze ten tijde van de prijsverhoging ook beloofd hebben dat vaste klanten op den duur een 'mooie nieuwe aanbieding' zouden krijgen. Ook op de Tringg site staat 2x vermeld dat klanten aan het einde van hun contractperiode een nieuwe aanbieding krijgen.

Ong. een maand voor mijn contract afliep (de 16e van deze maand) begon ik me af te vragen wanneer die nou zou komen, heb daarover gebeld en te horen gekregen dat ik rond het incasseren van mijn abonnementsgeld de maand erop (nu dus) een nieuwe aanbieding zou krijgen. Ik besloot dus een maandje te wachten met opzeggen om die aanbiediing te horen (ik overweeg al een tijdje over te stappen naar bv. Ben). ;)

Vandaag gebeld en er komt dus géén aanbieding, volgend jaar pas. Verder kon die mevrouw niets voor me doen, ondanks het feit dat ze in haar systeem kon zien dat de helpdeskmedewerker me dit de vorige keer wel heeft beloofd. Ik zit nu dus min. tot 16 januari aan mijn contract vast en moet nog maar afwachten of er ooit een nieuwe (betere) aanbieding komt |:(

Omdat ze ook al het abonnementsgeld verhoogd hebben vind ik dit een vrij trieste actie. Een extra maand abonnementsgeld vangen is blijkbaar belangrijker dan klanttevredenheid. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik was al een beetje bang dat dit het idee was van de "speciale actie", ben er verder ook niet achteraan gegaan oid, omdat ik qua prijs-hoeveelheidverhouding wel tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparb
MSG dank voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Kan er iemand in de startpost even de juiste instellingen zetten voor ANDROID internet via tringg

Aangezien ik geen internet krijg op mijn htc touchpro2 met 2.2froyo heb apn name tringg en apn internet.bt gedaan maar geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb beide APN "internet.bt"

Werkt dat misschien? De settings voor ANDROID zijn niet opeens anders dan voor een ander mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
als ik nu dus opzeg zit ik er nog 2 maanden aan vast?

Wat is de beste manier om op te zeggen; via de mail en dan een pre-paid nummer bij een andere provider in eerste instantie nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
marz01 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:09:
als ik nu dus opzeg zit ik er nog 2 maanden aan vast?

Wat is de beste manier om op te zeggen; via de mail en dan een pre-paid nummer bij een andere provider in eerste instantie nemen?
Bel ze even en je hebt je antwoord, volgens mij zijn ze wel redelijk bereikbaar.

Ik heb zelf overigens niet opgezegd, het werd allemaal voor me geregeld via het nummerbehoud bij mijn nieuwe provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-05 18:23

Roytoch

Nietes

MsG schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:45:
Ik heb beide APN "internet.bt"

Werkt dat misschien? De settings voor ANDROID zijn niet opeens anders dan voor een ander mobieltje.
Welles. Je moet namelijk roaming aanzetten.
1) instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken
- gegevensroaming aan
- geluid bij.. uit
2) voorgaande en dan nog > namen toegangspunten
- menuknop - toevoegen
- naam: tringg ofzo, mag je zelf weten
- apn: internet.bt
- menuknop - opslaan
3) in het apn scherm waar je nu zit, op het bolletje achter tringg klikken en dan wordt ie groen, dan is geselecteerd.

Q: roaming aan? WTF dat gaat geld kosten vriend
A: nee joh, je roamt namelijk op kpn netwerk met tringg en dat hoort, je kan niet eens roamen op andere netwerken (buitenland wel trouwens, maar niet op vf nl en tmob). Hi roamt ook altijd als het goed is.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:00
Na jarenlang hier alleen maar gelezen te hebben, nu ook maar eens aangemeld om te reageren. :)

Ik kan zeggen dat ik sinds het begin van tringg al een enthousiaste gebruiker ben. Ik ben sinds mei 2010 lid, en tot nu toe altijd nog prima gewerkt (behalve op die ene landelijke storing na, na hun eigen SMS bom)

Ik heb er zelfs toe doen besluiten om me vriendin te laten overstappen sinds december, en inclusief nummer porting is alles goed gegaan. Nummer is netjes over gezet op de nieuwe datum, en simkaart was ook netjes optijd binnen.

Ik weet niet of er interesse voor is, maar ik heb voor mezelf (en vriendin) een klein php script gemaakt waarmee je je belstatus kan bekijken. Het is quick'n'dirty in elkaar gezet maar het werkt.

http://tringg.theplaystationclub.com/index.php
http://tringg.theplaystationclub.com/index2.php <- voorbeeld. De html is momenteel gemaakt voor een iPhone display, maar als er interesse is wil ik best het scriptje wel zippen en online zetten. Het enige wat je hoeft te doen, is in je scriptje je login op tringg.nl in te voeren bij de parameters en hij zou voor je moeten werken.

edit
zo mijn 06 nummer uit de index gehaald :)

[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 22-12-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ziet er leuk uit dat script! Leuk werk!

Je zegt dat je vanaf het begin af aan al gebruiker bent? Bedoel je dan augustus 2009? Want mei 2010 bestonden ze al een maandje of 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
als nu iemand een gratis app maakt voor andriod dan ben ik ook blij.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:00
Binnetie schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:01:
Ziet er leuk uit dat script! Leuk werk!

Je zegt dat je vanaf het begin af aan al gebruiker bent? Bedoel je dan augustus 2009? Want mei 2010 bestonden ze al een maandje of 9.
Ik denk dat ik een beetje verkeerde zinsopbouw heb gebruikt. Ik defineer het moment dat ik lid ben geworden als het begin ;)

Zal ik het scriptje even online zetten? Ik zag wel dat ik er een klein bugje in had zitten met betrekking tot de jaarwisseling 2010/2011. Maar dit lost zichzelf weer op in 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Senaxx schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:12:
Na jarenlang hier alleen maar gelezen te hebben, nu ook maar eens aangemeld om te reageren. :)

Ik kan zeggen dat ik sinds het begin van tringg al een enthousiaste gebruiker ben. Ik ben sinds mei 2010 lid, en tot nu toe altijd nog prima gewerkt (behalve op die ene landelijke storing na, na hun eigen SMS bom)

Ik heb er zelfs toe doen besluiten om me vriendin te laten overstappen sinds december, en inclusief nummer porting is alles goed gegaan. Nummer is netjes over gezet op de nieuwe datum, en simkaart was ook netjes optijd binnen.

Ik weet niet of er interesse voor is, maar ik heb voor mezelf (en vriendin) een klein php script gemaakt waarmee je je belstatus kan bekijken. Het is quick'n'dirty in elkaar gezet maar het werkt.

http://tringg.theplaystationclub.com/index.php
http://tringg.theplaystationclub.com/index2.php <- voorbeeld. De html is momenteel gemaakt voor een iPhone display, maar als er interesse is wil ik best het scriptje wel zippen en online zetten. Het enige wat je hoeft te doen, is in je scriptje je login op tringg.nl in te voeren bij de parameters en hij zou voor je moeten werken.

edit
zo mijn 06 nummer uit de index gehaald :)
Zou je de source kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Vanochtend werd ik met een heftige schrik wakker.. Gedroomd over Tringg, ik was nog steeds klant bij ze.
Gelukkig was het een droom. Ik hoop dat het niet vaker zal gebeuren .

Is er trouwens al wat bekend over dat Tringg ALL in gebeuren, waar we het over hadden destijds?

[ Voor 22% gewijzigd door freaknormel op 14-01-2011 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Dromen over Tringg..... _/-\o_

Maar heb ook nooit meer iets gehoord over dat All In gebeuren??? Ben nu trouwens een jaar klant bij Tringg kan ik dan nog een aanbieding verwachten?

Wil komend jaar ook 3g van Tringg gaan gebruiken is dat iets?? Of kan ik beter overstappen... Moet zeggen dat ik op de eerste maand na geen klachten meer over ze heb en ik altijd bereikbaar ben en altijd kan bellen/smsen en dat voor 30 in de maand.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jantje_ schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:36:
Maar heb ook nooit meer iets gehoord over dat All In gebeuren??? Ben nu trouwens een jaar klant bij Tringg kan ik dan nog een aanbieding verwachten?
Nee, voor zover ik het heb kunnen achterhalen (lees: veel bellen ;)) doet Tringg niets met aanbiedingen.

* pven heeft nog steeds geen spijt van zijn overstap naar Hi (vooral dankzij de app waarmee ik via Hi 100 gratis SMSjes kan verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is dat overstappen een beetje te doen? Of willen ze het niet uitvoeren? Ik heb namelijk steeds vaker dat ik maar 300 units van de 1250 ofzo heb gebruikt. Dat vind ik gewoon zonde.

Alleen is het nadeel bij andere providers, dat als je er eventjes overheen zit, je zo boven de prijs van Tringg uitschiet. Ik twijfel nog een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn overstap verliep prima. Tringg belde me ruim op tijd met de melding wanneer mijn nummer verhuisd ging worden, met daarbij de tip om zelf even met Hi te bellen. Op de beloofde dag is het keurig over gezet, daarna heeft Tringg ook niets meer afgeschreven en ik heb verder ook geen gezeur gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-04 01:46
Mijn mobiele abo loopt op 4 februari af bij mijn huidige aanbieder Hi. Ik heb iets meer als anderhalf jaar geleden los een iPhone gekocht in Belgie, daar ben ik nog steeds tevreden mee, dus ben ik op zoek naar een sim only aanbieder. Tringg leek me een hele goeie, ik bel redelijk veel en sms ook best veel, ze zijn niet heel erg duur. Maar ik lees hier dat er wel het een en ander aan gedoe is.... Het vervelende is dat er waarschijnlijk (tenminste, dat hoop ik) ook heel veel mensen zijn die wel tevreden zijn/geen klachten hebben, maar daar hoor je vaak niks van. Lastig dus om een goed beeld te vormen en zo een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De laatste maanden is er, voor zover ik weet, maar weinig gedoe rondom Tringg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Ben het met onze Moderator Mobile eens.... Ik heb sinds maart eigenlijk geen problemen met Tringg, alles verloopt bij mij soepel zowel bereikbaarheid als betalingen geen problemen!

Ik blijf gezien mijn privé belgedrag nog gewoon klant van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Dag allemaal,

ik ben sinds augustus lid van tringg, heb af en toe wel een storing gehad waardoor ik niet kon bellen, maar dat is over het algemeen niet van lange duur.

Ik heb Tringg normaal voor 30 euro per maand, achteraf had ik toch liever tringg 3g genomen voor die 5 euro extra per maand. Jammer dat je 100 euro borg moet betalen en dan alsnog 1 tot 2 weken moet wachten op je simkaart.. dat laat ik maar voor wat het is dan.

Tot mijn grote ergenis kan ik niet anoniem bellen, iemand hier een oplossing voor of is dit niet te verhelpen?

Hoor van jullie,

groetjes
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste