Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:32:
Is alweer redelijk oud nieuws. Zoek maar eens even op engadget, of androidworld.
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet in Europa gaan uitkomen.
Nee klopt dat had ik al gelezen. Des te exclusiever ben ik dan als ik hem wel heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik wil er geen welles-nietes spelletje van maken, maar in dit filmpje (vanaf 0:28) wordt inbrics gevraagd "is this cdma of gsm" waarop wordt geantwoord "its wifi".
Misschien kun je er via voip mee bellen?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:49
Zoals hierboven staat heeft het toestel 3g, maar dit kan ook enkel voor data zijn.
Wimax daarintegen, is wel om te bellen. Al hebben we dat in nederland (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
koekoek2003nl schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:30:
Hoewel de Cortex A-8 is geen snapdragon processor toch?
de Cortex A8 is een CPU gebaseerd op de ARMv7 core, net als de snapdragon.
Cortex is van ARM zelf en Snapdragon is van Qualcomm, dus nee het is geen snapdragon, maar de Core is wel (min of meer) identiek, dus zal het elkander in performance per clock niet heel erg ontlopen.
de MSM7201 CPU's die oa in de G1,Magic,Hero zitten, zijn van de verouderde ARMv6 core, dus die zijn per clock langzamer.
vandevorst schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:29:
Zoals hierboven staat heeft het toestel 3g, maar dit kan ook enkel voor data zijn.
Wimax daarintegen, is wel om te bellen. Al hebben we dat in nederland (nog) niet.
Wimax om te bellen? ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij wordt dat ook (vooral) gebruikt voor internet, er is in ieder geval in amsterdam een provider die Wimax draadloos breedband internet aanbiedt: http://www.aerea.nl/.

[ Voor 31% gewijzigd door Rubu op 09-02-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Rubu schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:03:
[...]

de Cortex A8 is een CPU gebaseerd op de ARMv7 core, net als de snapdragon.
Cortex is van ARM zelf en Snapdragon is van Qualcomm, dus nee het is geen snapdragon, maar de Core is wel (min of meer) identiek, dus zal het elkander in performance per clock niet heel erg ontlopen.
de MSM7201 CPU's die oa in de G1,Magic,Hero zitten, zijn van de verouderde ARMv6 core, dus die zijn per clock langzamer.

[...]

Wimax om te bellen? ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij wordt dat ook (vooral) gebruikt voor internet, er is in ieder geval in amsterdam een provider die Wimax draadloos breedband internet aanbiedt: http://www.aerea.nl/.
Ik dacht dat het de 4e generatie mobiele netwerken was. Internet is er snel op, dat zeker. Maar bellen moet geloof ik ook kunnen. (net als je kan bellen met 3g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:32:
[...]

Ik dacht dat het de 4e generatie mobiele netwerken was. Internet is er snel op, dat zeker. Maar bellen moet geloof ik ook kunnen. (net als je kan bellen met 3g)
Jah.. Wimax is hetzelfde als 4g.. In Amerika komt bijvoorbeeld (daar istie weer!!) de Supersonic uit.. Dit zal ook een Wimax only fone worden. Ook gebruiken ze in Amerika CMDA ook voornamelijk om mee te bellen itt. GSM.

Wij gebruiken deze protocollen voornamelijk nog om te internetten. Vermoed dat coverage hier nog niet afdoende is om deze netwerken te kunnen gebruiken voor telefoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:38

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:30:
[...]

Jah.. Wimax is hetzelfde als 4g.. In Amerika komt bijvoorbeeld (daar istie weer!!) de Supersonic uit.. Dit zal ook een Wimax only fone worden. Ook gebruiken ze in Amerika CMDA ook voornamelijk om mee te bellen itt. GSM.

Wij gebruiken deze protocollen voornamelijk nog om te internetten. Vermoed dat coverage hier nog niet afdoende is om deze netwerken te kunnen gebruiken voor telefoneren.
Het is één van de meerdere 4G technieken. LTE is de vrijwel de facto standaard geworden in Europa, omdat het terugwaarts compatibel is met UMTS/HSPA en GSM/GPRS.

WiMAX is voor zover ik weet niet compatibel met welke technologie dan ook op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
[...]

Ik gaf het beestje even een andere naam om duidelijk te maken dat wimax een opvolger is, en dat je er daarmee ook kunt bellen ;) Dat ze het uit kunnen zetten, of iets dergelijks, geloof ik direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
kwam net dit tegen op androidworld:

http://www.androidworld.n...k-turbo-android-on-speed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgende release van Android heet mogelijk Gingerbread ?

Afbeeldingslocatie: http://www.androidguys.com/wp-content/uploads/2010/02/Android-Gingerbread.jpg

http://www.androidguys.co...roid-release-gingerbread/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Was toch bevroren yoghurt?

Flash 10.1 komt alleen naar Android devices die 2.1 draaien...

[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 10-02-2010 12:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om een HTC Supersonic thread te starten.. De X10 laat ik toch maar varen, aangezien ik SE niet vertrouw qua updates en mijn algehele indruk van het toestel negatief is geworden. Wat ik graag wil is een groot scherm a-la HD2 en wat zakelijker dus de Supersonic.. Heeft zo'n topic al zin, of is het darvoor te vroeg?

@hieronder.. Jah denk ook dat dat een beter moment is, vandaar de vraag.. Thanks!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:31
Ik zou wachten tot na Barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik wacht met smart af op Barcelona. Ik mag eigenlijk nu al een nieuwe mobiel.
Maar omdat er eigenlijk tot nu toe nog geen echt killer Androids in NL zijn, wacht ik nog een paar maanden.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

[...]

Heb je daar een bron van? Dat zou ik zeer teleurstellend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:49:
[...]

Heb je daar een bron van? Dat zou ik zeer teleurstellend vinden.
Zoek maar eens op google "htc supersonic" en lees alle (behalve een aantal Nederlandse) stukjes hierover. Hier wordt melding gemaakt dat dit een 4G toestel voor Sprint wordt.

Nu is het vaak zo dat vlak hierachter ook eventuele andere vormen van dit model worden aangekondigd.. Ik wacht met spanning de komende WMC af en duim dat de supersonic ook voor andere providers (lees los) aangeboden gaat worden. Maar ik vrees het ergste..

• JarlSX
Volgens dit bericht is de Motorola Shadow bevestigd, onbekend wanneer ie komt helaas.
Denk dat ik lekker op dat toestel ga wachten ipv de X10 te kopen.

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:58:
Volgens dit bericht is de Motorola Shadow bevestigd, onbekend wanneer ie komt helaas.
Denk dat ik lekker op dat toestel ga wachten ipv de X10 te kopen.
Wow!!
The Motorola Shadow is expected to have a 4.3-inch screen and 850 x 484-pixel resolution, as well as slide-out QWERTY, Wi-Fi and 3G built-in.
Ik denk dat ik hier ook op ga wachten.. Komt hier ook een Snapdragon CPU in?

• JarlSX
Exacte specs zijn nog onbekend, maar lijkt mij van wel.

Verwijderd

4,3inch scherm met toetsenbord. Wordt het toestel dan niet iets te fors? Een htc HD2 met toetsenbord wordt het dan.
Tenzij ze de dikte van de shadow weten te beperken natuurlijk.

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
http://www.gsmarena.com/a...50_unveiled-news-1442.php

Asus/Garmin hebben een navigatie-telefoon met Android aangekondigd.

Beetje apart, aangezien Android 2.x juist al ingebouwde navigatie heeft en een enorme bedreiging voor Garmin is. Misschien is hun software wel heel veel beter, maar de reviews van de Nuvifone G60 logen er niet om: die werd afgefakkeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Keypunchie op 11-02-2010 13:32 ]

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Keypunchie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:31:
http://www.gsmarena.com/a...50_unveiled-news-1442.php

Asus/Garmin hebben een navigatie-telefoon met Android aangekondigd.

Beetje apart, aangezien Android 2.x juist al ingebouwde navigatie heeft en een enorme bedreiging voor Garmin is. Misschien is hun software wel heel veel beter, maar de reviews van de Nuvifone G60 logen er niet om: die werd afgefakkeld.
Tja, voorlopig is de niet-Amerikaanse markt gewoon nog onaangeraakt door Google op 't gebied van navigatie, wat dat betreft zal er nog best ruimte zijn voor Garmin om de telefoon aan de man te brengen. Daarnaast zijn smartphones in de USA ook flink aan de prijs, dus mocht het ze lukken dit toestal voor 'n gunstige prijs op de markt te zetten dan hebben ze nogsteeds een aardige kans op succes.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Voor diegene die het HTC legend topic nog niet gelezen hebben;
op de site van kpn staan nieuwe foto's en je kan de telefoon daar blijkbaar al reserveren

Iemand van jullie trouwens ook het vermoeden dat de HTC Incredible de HTC Bravo is (ik zie al speculaties hier in dit forum)? De specs lijken namelijk wel heel erg op elkaar. Misschien dat de Incredible bedoelt is voor Amerikaanse markt en Bravo voor hier, of andersom..?

[ Voor 3% gewijzigd door SquareOne op 11-02-2010 15:34 ]

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb zo'n Amazon MP3 store icon die ik wil verwijderen, weet iemand waar ik moet zijn hiervoor? Je zou denken bij Settings > Applications > maar helaas daar staat het niet.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik zat pas te Googlen op Android telefoons met een goede camera en kwam de Motorola Motoroi tegen. Erg leuke telefoon! Cortex-A8 chipset, 8MP camera en Xenon-flash, draait op Android 2.x (hopelijk 2.1).

Ik heb nu de Sony Ericsson Satio, maar wat een vergissing was dat zeg. Fantastische camera, daar niet van, maar het OS (Symbian S60v5) is om van te huilen zo langzaam en onlogisch, plus de apps zijn vaak slecht. Verder reageert het resistieve scherm nogal langzaam.

Als deze Motoroi voor een schappelijke prijs uitkomt (in Maart naar het schijnt) dan ga ik die mss halen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door PhoenixT op 11-02-2010 22:01 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Over die Motoroi is volgens mij nog helemaal niks bekends, alleen in het verre Oosten verkrijgbaar..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Froyo word de volgende en dan wellicht Gingerbread daarna, de benamingen van de versies zijn toetjes op alfabetische volgorde, als ik het goed begrepen heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubu op 12-02-2010 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Slashdotter schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:50:
Ik heb zo'n Amazon MP3 store icon die ik wil verwijderen, weet iemand waar ik moet zijn hiervoor? Je zou denken bij Settings > Applications > maar helaas daar staat het niet.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=617026

zie dit topic op XDA daar staat precies hoe je built-in apps kunt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SE lanceert X10 MINI en X10 MINI PRO in Q2 2010

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/02/mwc201020100214515.jpg

Zelfde features als de X10 alleen dan in kleine vormfactor? Nog niets bekend over de specs though.
MINI PRO krijgt QWERTY.

Die X10 mini lijkt me echt geil om als 2e toestel te hebben, voor bij het sporten. uitgaan etc. Ook handig voor muziekspeler met SE's Mediascape.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Met: nieuws: Sony Ericsson kondigt kleine Android-telefoons aan

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266075202.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1266075217.jpeg

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 14-02-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
die mini's komen toch 'pas' in Q2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JarlSX schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:13:
die mini's komen toch 'pas' in Q2?
eh ja, dat bedoelde ik =)
Q2 / H1 2010 fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
CLB schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:37:
Over die Motoroi is volgens mij nog helemaal niks bekends, alleen in het verre Oosten verkrijgbaar..
Volgens Engadget komt de Motoroi naar de VS. Er zijn ook sterke geruchten voor een release in Europa, en dat zou na de VS ook de logische volgende stap zijn.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:26
Leuk ding, die x10 mini pro! Heb alleen wel twijfels of dit een succes wordt. Denk dat veel mensen het wel leuk vinden, maar uiteindelijk afknappen op het kleine beeldscherm.

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dell Mini 5 demo inclusief de docking station!

http://www.youtube.com/watch?v=571MZYT8RzI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Tosemime schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:05:
Leuk ding, die x10 mini pro! Heb alleen wel twijfels of dit een succes wordt. Denk dat veel mensen het wel leuk vinden, maar uiteindelijk afknappen op het kleine beeldscherm.
Nou het grootste deel van de telefoons heeft een klein scherm, groot scherm wordt enorm gehyped maar is het echt functioneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel functioneel als je veel gebruik maakt van het internet. Daarom denk ik dat het persoonlijk is of je een groot of klein scherm nodig hebt.
Ik vind het daarom jammer dat de x10 pro zo een klein scherm heeft. Als hij minimaal 3,5inch had dan was het potentieel aanschaf materiaal geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Een groot scherm met hoge resolutie is ontzettend functioneel. Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf welke functionaliteit je zoekt, om te bellen en te SMS-en heb je doorgaans genoeg aan een klein monochroom scherm.
Overigens, als je de X10 mini mooi vindt, maar je vindt het scherm te klein kan je natuurlijk voor de gewone X10 gaan.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:40:
Ik vind het wel functioneel als je veel gebruik maakt van het internet. Daarom denk ik dat het persoonlijk is of je een groot of klein scherm nodig hebt.
Ik vind het daarom jammer dat de x10 pro zo een klein scherm heeft. Als hij minimaal 3,5inch had dan was het potentieel aanschaf materiaal geweest
Ja dan is het functioneel ja, maar hoeveel mensen browsen nu echt op een telefoon? SE richt zich met de kleinere toestellen op een groter publiek. Dat is naar mijn idee hun strategie. En wat hierboven wordt gezegd, je kan altijd een groter toestel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
http://android.modaco.com...sses-now-with-full-specs/

HTC Desire full specs met rendering.

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/359/thumbhtcdesire.th.png

[ Voor 38% gewijzigd door Relief2009 op 15-02-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:07
Nice, nice. Ben erg benieuwd naar aankondiging van morgen op MWC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Jannibal23 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:46:
Nice, nice. Ben erg benieuwd naar aankondiging van morgen op MWC.
Zeker nice! Denk dat de Legend mijn volgende mobiel wordt! Maar die aankondiging zal niet veel nieuws bieden als je die 3 toestellen op de Modaco site hebt bekeken ;)

HTC Desire (aka Bravo)
HTC Legend
HTC Touch HD Mini (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:20:
[...]

Zeker nice! Denk dat de Legend mijn volgende mobiel wordt! Maar die aankondiging zal niet veel nieuws bieden als je die 3 toestellen op de Modaco site hebt bekeken ;)

HTC Desire (aka Bravo)
HTC Legend
HTC Touch HD Mini (Windows)
Is het nu zeker dat de supersonic niet wordt aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59
niets is zeker :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij dat ik de N900 geskipped ben, die hoeft voorlopig niet veel nieuwe software en support te verwachten nu Maemo exit is en Meego (de opvolger) nog sterk in ontwikkeling is. Google krijgt nu genoeg gelegenheid om wat (extra) moois te maken van Android 3.0, want de concurrentie heeft heel wat leuks laten zien op de MCW2010. Spannende tijden worden het! Helaas dat WP7 en Meego pas aan het eind van het jaar af zijn, want m'n abonnement loopt binnen een paar maanden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Erg irritant dat de laatste periode eigenlijk een 'zwart gat' is wat betreft de Android releases.

Ik kan al maanden mijn abbo verlengen maar er is gewoon niks bijzonders uitgekomen |:(

Dus de eerste de beste Milestone, Nexus One, X10 of Desire die uitkomt haal ik meteen. Welke komt als eerst uit eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
De Milestone en de Nexus One zijn al uit.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ja via (grijze) import... maar in de NL winkels zijn deze toch nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Nee geen offciele nederlandse versie nee, maar in Nederlandse webshops is de Milestone wel degelijk te verkrijgen. Ook de Nexus one komt gewoon te koop in Nederlandse webshops.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Sterker nog: de Nexus One is gewoon te koop in NL webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 12:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Maar is er ook bekend wanneer al deze nieuwe telefoons officieel in de winkel gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Als ik deze voordelig kan krijgen bij een 1-jarige (!) verlenging dan wordt dat hem :)

Ook goed nieuws:
Acer heeft zijn eerste Android-telefoon, de Liquid, een update gegeven. De nieuwe versie gaat 'Liquid e' heten en draait op Android 2.1. Daarnaast komt er nog een aantal nieuwe Android- en Windows Mobile-telefoons uit de stal van de fabrikant
nieuws: Acer vernieuwt Liquid en kondigt nieuwe telefoons aan

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dell Mini 5 MCW 2010 hands-on

http://www.engadget.com/p...i-5-hands-on-at-mwc-2010/

Super snel :)
Btw, hij krijgt full telefoon support gewoon.

Arnoud gaat het nog druk krijgen met alle nieuwe toestellen die dadelijk gereviewed moeten gaan worden, hehe _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
* CLB mag CLB daarbij helpen d:)b Toch Arnoud, doe is gek :+

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 17-02-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:44:
/me mag CLB daarbij helpen d:)b Toch Arnoud, doe is gek :+
Even voor alle duidelijk he, dat er geen misverstanden over bestaan..

What are all the Google Android phones?
BOLD if available now / ITALICS is rumored release date

Acer beTouch E110 – March
Acer beTouch E400 – April
Acer Liquid – A1
Acer Liquid e
Alcatel OT-980 – May
Bluebird Pidion BIP-6000
Chinavision The Robot Superphone – CVNC-M80
Cool F910 – Apanda A60
Compulab Exeda
Dell Mini 5
Dell Ophone mini3i – Benzine
Garmin Nuvifone A50
Geek Phone One
General Mobile Cosmos
General Mobile DSTL1
Gigabyte GSmart – S1200 Android – February
Haier H7
HighScreen PP5420
HighScreen Zeus
Hisense HS-E90
HKC Pearl
HTC Bahamas
HTC Click – Fiesta – Tattoo
HTC Desire – Bravo – Incredible – March 26th
HTC Desire 6200 – Verizon Droid Eris
HTC Dragon
HTC Dream – T-Mobile G1
HTC Hero – G2 Touch
HTC Halo
HTC Huangshan
HTC Legend
HTC Lancaster
HTC Liberty
HTC Memphis
HTC Paradise
HTC Magic – Sapphire – T-Mobile myTouch 3G – Google Ion – Dopod A6188
HTC myTouch Slide – MyTouch 2 – Espresso – May 17th
HTC Passion – Dragon – Zoom 2 – Nexus One – GooglePhone
HTC Predator
HTC Scorpion – Late 2010
HTC Supersonic – A9292
Huawei RBM2 – Der Allrounder – Red Bull Mobile
Huawei U8220 – U82226 – U8230 – T-Mobile Pulse
Huawei U8100 – U8110 – T-Mobile Pulse Mini
Huawei U8300
Huawei U8800
Innocomm Skate
Kogan Agora
Koolu Freerunner – Openmoko GTA02
Lenovo O1 Ophone
Lenovo LeName
LG GT540 Swift – April
LG GW620 InTouch Max – Eve – Etna
LG GW880 Amundsen
LG Prada 3 – LS680
Lumigon T1 – May
Lumigon S1 – June
Lumigon E1
Motorola Backflip – Motus – March 7th
Motorola Devour A555 – Calgary – February 25th
Motorola Droid – Sholes – Tao – Milestone
Motorola Heron
Motorola HS1001
Motorola LaJolla
Motorola MB511 – Ruth
Motorola MB200
Motorola MB300
Motorola Mirage – Shadow – Nexus Two
Motorola Morrison – Cliq – DEXT
Motorola Motoroi – Sholes Tablet – XT720
Motorola MT710
Motorola Opus One
Motorola Sholes – XT701
Motorola Quench – Cliq XT – Zeppelin – XT800 – March 10th
Philips V808
Philips V900
Qigi i6
Samsung Beam i8520 – Halo
Samsung Behold 2 T939
Samsung Bigfoot
Samsung Galaxy i7500
Samsung Galaxy Lite i5700 – Galaxy Mini – Spica – Galaxy Portal
Samsung Houdini
Samsung i899
Samsung M100S – SHW-M100S
Samsung Moment – InstinctQ m900
Samsung Saturn i6500
Saygus VPhone V1
Sciphone N12
Sciphone N16
Sciphone N17
Sciphone N19
Sciphone N21
Sony Ericsson Sunny
Sony Ericsson Susan
Sony Ericsson XPERIA X10 – Infinity – March
Sony Ericsson XPERIA X10 Mini – Robyn
Sony Ericsson XPERIA X10 Mini Pro
Sunno S880
Tiger G3
Vibo A688
ZiiLABS Zii Trinity
ZTE Android

What are all the non-phone Google Android devices?

Acer Aspire One laptop AOD250
Alex Android eReader
Archos 5 MID
Astri MID
Barnes & Noble Nook
Camangi Webstation
Cloud Telecomputers Glass
Compaq Airlife 100
Creative Zii Egg
Dell Streak
Delyca Digital Reader – S600k – February
ENT ET-M4301
enTourage eDGe – February
eviGroup Wallet MID
GiiNii Movit Maxx
GiiNii Movit Mini
Hard Kernel ORDROID
Hivision PWS700A
Hivision PWS700CA
HP Compaq AirLife 100
Huawei SmaKit S7
ICD Ultra Tegra 2 Tablet – Vega
Inbrics MID M1
Mio MiBuddy
MSI Harmony Tablet
Notion Ink Adam – June
RAmos T11
Ramos W7
Shenzhen Eston HD ENT N97
Spring Alex
Skytone Alpha 680
SMiT Android MID-560
Touch Revolution NIMble
Viewsonic VTablet 101
Viliv P3

(via http://www.googleandblog.com/faq-about-google-android/ )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ga ze maar even bold en Italic maken dan

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:17
Novell, (ontwikkelaars van Mono), heeft bij monde van Miguel Icaza aangekondigd dat ze MonoDroid bezig zijn te ontwikkelen. Net als de IPhone variant MonoTouch geeft dit ontwikkelaars de mogelijkheid om C# code te draaien op Android. Relaxt als je crossplatform mobile apps ontwikkeld. En aangezien het waarschijnlijk naar native code wordt gecompiled zal het net als op de iphone ook goede performance hebben.

http://tirania.org/blog/archive/2010/Feb-17.html

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Heeft iemand nog iets gehoord van de samsung galaxy 2??

Xiaomi 13T Pro

Verwijderd

Btje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:23:
Heeft iemand nog iets gehoord van de samsung galaxy 2??
Nee

• ocn
  • Laatst online: 18:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:21:
Dell Mini 5 MCW 2010 hands-on

[video]

http://www.engadget.com/p...i-5-hands-on-at-mwc-2010/

Super snel :)
Btw, hij krijgt full telefoon support gewoon.

Arnoud gaat het nog druk krijgen met alle nieuwe toestellen die dadelijk gereviewed moeten gaan worden, hehe _/-\o_
Zou het mogelijk zijn om met dit ding Google Maps met compass te gebruiken?

Zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.topiphoneresource.info/wp-content/uploads/2009/06/p-480-320-ded6372c-2694-4f36-82db-63a2ab5023d8.jpeg

Of heeft ie daar een andere sensor voor nodig?

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:07
barcawinner schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:03:
[...]

Zou het mogelijk zijn om met dit ding Google Maps met compass te gebruiken?

Zoals dit:
[afbeelding]

Of heeft ie daar een andere sensor voor nodig?
Ehm, dat doet m'n huidige maps ook al, alleen dan met een pijltje...

specs

• TWFpa2Vs
is dat niet als er een kompas in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637419

Een aantal mensen heeft de JIT-dalvik aan de praat gekregen op de G1 of Hero. Een enorme boost qua performance. IS nu nog in de alpha fase overigens.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:06
Goed nieuws voor de mensen met android 2.1.

Better Keyboard updates to v5.0, brings better voice settings to Android phones

Speech 2 voice voor alle 2.1 versies toestellen.

http://androidcommunity.c...-android-phones-20100223/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
Welke ROM draaien jullie op je G1? En wat schiet je er echt mee op t.o.v. de standaard 1.6 ROM?

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Eerder werd aangekondigd dat android 2.0 op de G1 komt.
Is dit nog steeds zo en zo ja weet iemand een datum? :?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is voor het posten van nieuws, niet voor het vragen om nieuws ;) Anyways, als er informatie over beschikbaar komt dan lees je het hier natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Er lijkt toch iets te gebeuren op het 4.3" scherm vlak.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=DUUgc6ikOhE&feature=player_embedded"[/video]

Dit is een wazig fimpje van een HTC toestel met 4.3 inch scherm a-la HTC HD2.. Wat me wel opvalt is dat het wel lijkt alsof het Design voor android phones bij HTC gewoon niet mooi mag zijn. Alsof er een of ander B-Team de casings voor Android phones bedenkt.

Als je dit toestel vergelijkt met de HD2 vind ik de HD2 stukken mooier, dat is een strakke behuizing die zo minimaal mogelijk rond het grote scherm is gebouwd. Het toestel uit het filmpje is gewoon een soort van opgeblazen standaard HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Er komt geen Flash op de Hero en de G1, met de Magic zal het niet anders zijn. Adobe heeft gezegd dat er minimaal een snapdragon (of vergelijkbare) cpu/chipset nodig is. Was natuurlijk te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:01:
[...]

Even voor alle duidelijk he, dat er geen misverstanden over bestaan..

What are all the Google Android phones?
*knip waslijst*
Sony Ericsson Sunny
Sony Ericsson Susan
Die 2 zijn definitely geen Android. De Sunny en de Susan draaien op SE's proprietary OS.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips gaat ook op de Android tour: http://androidcommunity.c...-in-android-2-1-20100223/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Qualcomm's Next Generation 7X30 Smartphone Platform

Qualcomm's Scorpion (het nieuwe platform van geupgrade Snapdragon)

>> Skip to just around 3:45 in and you'll see a game demo that was designed for Android. <<

(en kijk verder voor de rest van Android, zoals Flash en een Custom UI obv OpenGL, Audio-Post Processing....draaiend op de Scorpion CPU na @03.50 etc).

Draait echt werkelijk super super smooth, zoals het altijd zou horen eigenlijk :)

Leuk dat ze het demo'en op Android, belooft dus goede compatibiliteit & performance met deze nieuwe Qualcomm dadelijk :p

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Scorpion is de core waar de Snapdragon gebruik van maakt. Ik snap dus niet echt wat hier nou precies nieuw aan is. Is het een verbeterde Snapdragon-achtige processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:58:
Scorpion is de core waar de Snapdragon gebruik van maakt. Ik snap dus niet echt wat hier nou precies nieuw aan is. Is het een verbeterde Snapdragon-achtige processor?
Ja ik snap het ook niet helemaal. Die dude in het filmpje zegt dat het gebruik maakt van Snapdragon, maar dat Scorpion dus een compleet platform is (=dus chippie met Snapdragon CPU en ingebouwde extra's ?). "It's a snapdragon CPU but then in a smartphone targeted package". Maar aan het einde zegt ie weer it's a Scorpion processor...Dus lijkt me Snapdragon CPU + Scorpion chippies.

Ik denk dat Scorpion dus een (multimedia)chipset is voor de Snapdragon-gebaseerde apparaten.

Nieuw is dus extreem goede multimedia support die naar Android onderweg is. Ze demo'en: super smooth in browser flash, 3D Games, Custom UI met 3D OpenGL Acceleration; prima Audio-Post Processing dadelijk mogelijk (een eq was nog altijd een gebrek).

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Maar het gekke is dat Qualcomm het normaalgesproken het Snapdragon-platform noemt, en daarbij niet vermeld dat er een Scorpion-core in zit. Nu lijken ze het om te draaien, en dat is vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
"The Snapdragon application processor core is called Scorpion and is similar to the ARM Cortex-A8 core.[1] All Snapdragon processors contain the circuitry to decode High-Definition (HD) video at 720p resolution.[2]"

van wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Is het niet alvast een vooruit blik over de dualcore en 1.5Ghz core's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:38
Iemand een idee wat deze rom upgrade voor de magic inhoud? http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=246&cat=2&dl_id=882

Hij is 24-02 gereleased.

[ Voor 10% gewijzigd door Kabbie_Kabbie op 28-02-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Die spelletjes die Qualcomm gebruikt om te showen, kun je die ergens kopen? Het ziet er allemaal mooi uit. Loopt ook super soepel allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Flying Bobman schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:17:
Die spelletjes die Qualcomm gebruikt om te showen, kun je die ergens kopen? Het ziet er allemaal mooi uit. Loopt ook super soepel allemaal :)
Maar dat moet je toch ook die techniek hebben...anders werkt het spel vast voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:43
Kabbie_Kabbie schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:04:
Iemand een idee wat deze rom upgrade voor de magic inhoud? http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=246&cat=2&dl_id=882

Hij is 24-02 gereleased.
Ik krijg 'm niet geinstalleerd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
TripleQ schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:20:
[...]

Maar dat moet je toch ook die techniek hebben...anders werkt het spel vast voor geen meter
Nou, er zijn ook showgames voor de snapdragon. Ik weet alleen niet of ze ook voor Android zijn (wat dus in dit geval wel zo was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
z0bin schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:24:
Ik krijg 'm niet geinstalleerd :S
Wees blij. Je verliest er root mee. Knal er gewoon een leuke custom Rom op, is minimaal even goed ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Leuk nieuwtje, blijkbaar zend Google nu telefoon naar ontwikkelaars? Ik kreeg vannochtend deze in mijn email:
Subject: Device Seeding Program for Top Android Market Developers
From: android-market-seeding@google.com

Due to your contribution to the success of Android Market, we would like to present you with a brand new Android device as part of our developer device seeding program. You are receiving this message because you're one of the top developers in Android Market with one or more of your applications having a 3.5 star or higher rating and more than 5,000 unique downloads.

In order to receive this device, you must click through to this site, read the terms and conditions of the offer and fill out the registration form to give us your current mailing address so that we can ship your device.

You will receive either a Verizon Droid by Motorola or a Nexus One. Developers with mailing addresses in the US will receive either a Droid or Nexus one, based on random distribution. Developers from Canada, EU, and the EEA states (Norway, Lichtenstein), Switzerland, Hong Kong, Taiwan, and Singapore will receive a Nexus One. Developers with mailing addresses in countries not listed above will not receive a phone since these phones are not certified to be used in other countries.

We hope that you will enjoy your new device and continue to build more insanely popular apps for Android!

Thanks,
Eric Chu
Android Mobile Platform

Google, Inc.
1600 Amphitheater Parkway
Mountain View, CA 94043

NOTE: You have received this mandatory email to notify you about an important update to the status of your Android account.
Het smelled like hoax vind ik, maar volgens de developer groups zou het wel waar zijn!

http://groups.google.com/...03/845b3f080b64b698?pli=1

Met officiele post van een Google dude :>

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb wel eens vaker gehoord dat Google telefoons uitdeelt aan developers, zou dus best kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Dat is even balen dan dat je in Nederland woont? :P Of heb je een adres in 1 van die landen?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
virtualJac schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:06:
Dat is even balen dan dat je in Nederland woont? :P Of heb je een adres in 1 van die landen?
De E(uropese) U(nie) staat genoemd toch :)
Developers from Canada, EU, and the EEA states (Norway, Lichtenstein), Switzerland, Hong Kong, Taiwan, and Singapore will receive a Nexus One

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Je hebt gelijk. Even overheen gelezen. :>

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Ben benieuwd wat er uit de rechtzaak van apple tegen HTC gaat komen. Als wij uberhaupt ooit het uiteindelijke resultaat te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:01:
Ik heb wel eens vaker gehoord dat Google telefoons uitdeelt aan developers, zou dus best kunnen kloppen.
Vandaar dat ze niet zoveel verkochten, Het zijn uitdeel toestellen.
Ook al zijn er niet veel van " verkocht ". Ik had ergens gelezen dat google er wel enorm veel had besteld bij HTC.

Ik bedoel ze maakte al niet echt reclame etc. En google weet wel van reclame maken als je kijkt b.v. naar Google chrome browser overal in NL en op internet.
Je hoort overal berichten dat google die dingen uitdeelt. Aan werknemers en nu aan developers.

Volgens mij is dit meer een stimulatie telefoon om android populairder te maken.
Dus dat de N1 slecht verkocht heeft niks te maken met dat hij niet populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Wiebbe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:59:
Leuk nieuwtje, blijkbaar zend Google nu telefoon naar ontwikkelaars? Ik kreeg vannochtend deze in mijn email:

[...]

Het smelled like hoax vind ik, maar volgens de developer groups zou het wel waar zijn!

http://groups.google.com/...03/845b3f080b64b698?pli=1

Met officiele post van een Google dude :>
Is een hoax/spam. Weet het wel bijna zeker.
Waarom zou google hun eigen googlesites gebruiken en niet een officiële url?
google sites kan iedereen maken.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
DNA_Saint schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:55:
[...]

Is een hoax/spam. Weet het wel bijna zeker.
Waarom zou google hun eigen googlesites gebruiken en niet een officiële url?
google sites kan iedereen maken.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn, want volgens een van de commentaren op deze pagina zijn er mailadressen gebruikt die wel bij Google maar niet publiek bekend zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Hmmm misschien maar snel cursus programmeren gaan volgen ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

mmm, hey mensen download eens wat vaker die tweakers pricewatch scanner app! Ik zit aan de 4935 downloads! Dus scan mijn avatar en download de gratis Tweakers pricewatch scanner!

[ Voor 26% gewijzigd door Balachmar op 03-03-2010 16:10 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:19
Balachmar schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:04:
mmm, hey mensen download eens wat vaker die tweakers pricewatch scanner app! Ik zit aan de 1935 downloads!
Het geldt alleen als je app op 28-2-2010 5000 of meer downloads had, dus reken er maar niet op dat je nog ff snel een gratis foon kunt scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Mottebelke schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:09:
[...]

Het geldt alleen als je app op 28-2-2010 5000 of meer downloads had, dus reken er maar niet op dat je nog ff snel een gratis foon kunt scoren ;)
Ooh, dat is wel balen zeg, dat ik het dan op 100 downloads mis loop... Beetje jammer, want het is natuurlijk met een app voor de NL markt een stuk lastiger om aan 5000 downloads te komen. Maar helaas, wie weet volgende keer beter :)

[ Voor 19% gewijzigd door Balachmar op 03-03-2010 16:22 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste