Motorola is natuurlijk een goeie kanshebber om een Nexus-telefoon te maken. De CEO van Motorola verscheen bij de persconferentie van de Nexus One, en ze hebben aangegeven veel telefoons met Android uit te willen brengen in 2010.
Staat toch ook nog wat bijBrad Pitt schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:13:Het aantal apps dat je daar ziet staan heeft niets te maken met hoeveel er daadwerkelijk kúnnen draaien hoor.
Nieuwe Android versie is 'bevroren yoghurt'
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 17-01-2010 11:33 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
hij lijkt veel op de droid. De nexus two zou logischerwijs meer op de nexuse one moeten lijken. Dus lijkt me nep dit. Het is wel een zeer mooi toestel, alleen een scherm van 4,3inch lijkt me iets te fors

ik vrees een beetje dat er té veel android-toestellen worden gebouwd, waardoor er een te grote verscheidenheid van toestellen dreigt te ontstaan. Bij de ene is er multitouch, bij de andere niet. De ene heeft dan fysieke toetsen, de andere niet, bij de ene draait alles zeer vlot, bij de andere dan weer niet, de ene krijgt android 2.1, de andere dan weer niet... die grote verscheidenheid lijkt mij een enorm zwak punt voor een os dat nog in zijn kinderschoenen staat.
Het OS van de iphone stond enkele jaren geleden ook in zijn kinderschoenen, maar daar was het OS perfect op maat gemaakt van 1 toestel, waardoor alles beter op elkaar is afgestemt, maar bij de iphone is het probleem de prijs en natuurlijk ook de non-integratie die je bij de Hero dan wel hebt. Daarnaast heb je natuurlijk ook de prestaties van het toestel, dat nog altijd het beste en efficiëntste omgaat met zijn hardware.
Als de volgende iphone zo'n verregaande integratie heeft van alles: email, ical, facebook etc... zoals je bij een android hebt, vrees ik dat android zelfmoord zal plegen met die grote verscheidenheid.
Het OS van de iphone stond enkele jaren geleden ook in zijn kinderschoenen, maar daar was het OS perfect op maat gemaakt van 1 toestel, waardoor alles beter op elkaar is afgestemt, maar bij de iphone is het probleem de prijs en natuurlijk ook de non-integratie die je bij de Hero dan wel hebt. Daarnaast heb je natuurlijk ook de prestaties van het toestel, dat nog altijd het beste en efficiëntste omgaat met zijn hardware.
Als de volgende iphone zo'n verregaande integratie heeft van alles: email, ical, facebook etc... zoals je bij een android hebt, vrees ik dat android zelfmoord zal plegen met die grote verscheidenheid.
je noemt een aantal zaken die niet echt een probleem zijn
zo is wel/geen keyboard gewoon een keuze.
en wel of niet vlot draaien ook, iemand die een budget telefoon (sciphone ed) koopt, moet niet verwachten de performance van een topmodel (met bijv. snapdragon) te krijgen
dat er verschillende versies van android zijn vind ik ook minder, maar dat zie je bij winmo telefoons ook, oudere toestellen blijven vaak op een oude versie van winmo hangen
wat wel jammer is, is dat dit voornamelijk aan de telefoonfabrikanten en de providers ligt.
ik noem maar even als voorbeeld mijn 32A magic, waar nu nog steeds geen update voor uit is en dus nog officieel op 1.5 zou draaien
het ligt ook wel een beetje aan google, vind dat ze motorola nogal een oneerlijke voorsprong hebben gegeven
dat apple maar 2 telefoons hoeft bij te houden kwa updates is op zich wel een voordeel, maar keuze uit 2 toestellen vind ik erg mager, zeker voor die prijzen, dan heb je wat betreft android toestellen een hele range te kiezen met bijbehorende prijzen
android gaat dus echt geen "zelfmoord" plegen
@The Dragon: waarom zou de nexus two op de one moeten lijken?
keuze voor een motorola lijkt me juist logisch, na de eerdere samenwerking
zo is wel/geen keyboard gewoon een keuze.
en wel of niet vlot draaien ook, iemand die een budget telefoon (sciphone ed) koopt, moet niet verwachten de performance van een topmodel (met bijv. snapdragon) te krijgen
dat er verschillende versies van android zijn vind ik ook minder, maar dat zie je bij winmo telefoons ook, oudere toestellen blijven vaak op een oude versie van winmo hangen
wat wel jammer is, is dat dit voornamelijk aan de telefoonfabrikanten en de providers ligt.
ik noem maar even als voorbeeld mijn 32A magic, waar nu nog steeds geen update voor uit is en dus nog officieel op 1.5 zou draaien
het ligt ook wel een beetje aan google, vind dat ze motorola nogal een oneerlijke voorsprong hebben gegeven
dat apple maar 2 telefoons hoeft bij te houden kwa updates is op zich wel een voordeel, maar keuze uit 2 toestellen vind ik erg mager, zeker voor die prijzen, dan heb je wat betreft android toestellen een hele range te kiezen met bijbehorende prijzen
android gaat dus echt geen "zelfmoord" plegen
@The Dragon: waarom zou de nexus two op de one moeten lijken?
keuze voor een motorola lijkt me juist logisch, na de eerdere samenwerking
[ Voor 6% gewijzigd door JarlSX op 19-01-2010 12:10 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Verwijderd
Wat ik opmaak uit jou reactie is dat jij suggereert dat het succes van de iphone te wijten is aan het feit dat er maar 1 format is.pina schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:33:
ik vrees een beetje dat er té veel android-toestellen worden gebouwd, waardoor er een te grote verscheidenheid van toestellen dreigt te ontstaan. Bij de ene is er multitouch, bij de andere niet. De ene heeft dan fysieke toetsen, de andere niet, bij de ene draait alles zeer vlot, bij de andere dan weer niet, de ene krijgt android 2.1, de andere dan weer niet... die grote verscheidenheid lijkt mij een enorm zwak punt voor een os dat nog in zijn kinderschoenen staat.
Ik denk zelf dat het succes van de iphone veel meer te danken is aan 1. de naam Apple.
2. Het feit dat het een Ipod en telefoon in 1 is. In de tijd dat er geen iphone bestond dacht iedereen al stel je kon eens bellen met je ipod. Toen de iphone uitkwam was het alsof een droom werkelijkheid werd.
3. Hip heids gehalte. Iphone vaart hier verder op het succes die de ipod hiermee had. Bekende hippe mensen zag je met een ipod. Dus iphone is ook cool en hip.
Ik denk niet dat de iphone zo een succes is geworden door zijn functionaliteit. Gebruikers doen het wel geloven, maar de meest gebruikers wisten voordat ze een iphone hadden niet eens wat een smartphone was en wat er allemaal al mogelijk was.
Geloof mij alleen apple kan zoiets maken als 1 telefoon uitbrengen en zoveel succes hebben.
Als laten we zeggen een philips slechts 1 telefoon met 1 os zou uitbrengen dan zou dit grote kans hebben op falen.
En dat heeft dus niet zozeer te maken met succes en het hebben van 1 toestel met 1 os waarop alles is afgestemd.
Mwahja, 1 resolutie heeft ook wel heel veel succes gebracht, aangezien er honderduizenden apps zijn nu =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
120.000 ofzo toch?
je kan je alleen afvragen hoeveel daarvan waardeloos of dubbel is
en hoeveel apps heb je nodig?
apple's succes met de iphone is denk ik voor een deel te danken aan hun naam, een deel aan marketing, maar een groot deel aan het feit dat het, blijkbaar, gewoon werkt
en dat allemaal ondanks de prijs
anyway, volgens mij was dit het Android nieuws topic?
je kan je alleen afvragen hoeveel daarvan waardeloos of dubbel is
en hoeveel apps heb je nodig?
apple's succes met de iphone is denk ik voor een deel te danken aan hun naam, een deel aan marketing, maar een groot deel aan het feit dat het, blijkbaar, gewoon werkt
en dat allemaal ondanks de prijs
anyway, volgens mij was dit het Android nieuws topic?
http://www.androidworld.n...2-0-update-datums-bekend/
Hoppa G1 krijgt 2.0 deze maand nog (zegt men)
Dan hebben die Canadezen echt geluk dat hun G1 gratis omgeruild kan worden voor een Magic. Een 2.0 update lijkt me alleen een stuk goedkoper voor de provider?GoldenSample schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 01:54:
http://www.androidworld.n...2-0-update-datums-bekend/
Flash 10.1 demo's op de Nexus getoond
http://www.adobe.com/devn.../mobile_demos_fp10.1.html
http://www.adobe.com/devn.../mobile_demos_fp10.1.html
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 05:16 ]
Ja die is al best wel nep gevonden:
http://phandroid.com/2010...1-on-htc-phandroid-phone/
al bewijs hebben ze de 3.1 versie gemaakt

Alles voor de hits... BGR staat bekend om hun sensatie meuk
Leuk!HammerT schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:31:
[...]
Ja die is al best wel nep gevonden:
http://phandroid.com/2010...1-on-htc-phandroid-phone/
al bewijs hebben ze de 3.1 versie gemaakt
[afbeelding]
there’s a text file on the phone (/system/build.prop) which contains information about your build
ro.product.model=HTC Phandroid
ro.build.version.release=3.1
edit it, reboot the phone
done
Met de release / info van de Motorola Droid was ik toch wel blij met BGR, die nagenoeg alleenrecht hadKatseviool schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:34:
Alles voor de hits... BGR staat bekend om hun sensatie meuk
Verwijderd
HTC Supersonic
http://www.ubergizmo.com/...oks_much_clearer_now.html
http://www.ubergizmo.com/...oks_much_clearer_now.html
Should this be the HTC Supersonic, it will run on the Android 2.1 operating system while sharing a fair number of features found on the HTC HD2 including a 4.3" WVGA touchscreen display, a speedy 1GHz Snapdragon processor, 1GB of internal memory and a 5-megapixel autofocus camera to get you started.
Die Supersonic lijkt sterk op de HD2, lijkt me wel een prettige telefoon
Verwijderd
Maar volgens mij wordt dit geen GSM telefoon maar een 4G (WiMax) model.. Dat zou dus betekenen dat hij in Nederland mooi niet beschikbaar komtMichie23 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:51:
Die Supersonic lijkt sterk op de HD2, lijkt me wel een prettige telefoon
Lijkt mij verder ook een super mooi ding.. Ik wil graag een zo groot mogelijk scherm omdat ik nogal veel internet en lees op mijn telefoon..

Kan je in jou geval dan geen X10 nemen? Of haat je SE
Verwijderd
Nog niet, maar als ze nog heel even wachten met het op de markt brengen van de X10 wel *&!!(@&Michie23 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:51:
Kan je in jou geval dan geen X10 nemen? Of haat je SE
Ik heb dat ook bij mijn Samsung Galaxy Spica, en het is inderdaad niet ideaal, maar er valt wel mee te leven. De aansluiting van de Xperia X1 aan de zijkant was ongeveer net zo onhandig; het makkelijkst vind ik een usb-aansluiting aan de onderkantVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:22:
[...]
Nog niet, maar als ze nog heel even wachten met het op de markt brengen van de X10 wel *&!!(@&.. Groot nadeel van de X10 vind ik dat de USB connector aan de bovenkant zit.. Dat is zakelijk en auto technisch gezien erg lastig. Ik wil de foon namelijk ook in de auto laden en als navigatie gebruiken...
Is tenminste nog in landscapemodus / horizontaal in 'n dock te stoppen, net zoals de Motorola Milestone.gwystyl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:12:
De aansluiting van de Xperia X1 aan de zijkant was ongeveer net zo onhandig
Een USB-aansluiting aan de bovenkant is toch wel heel weird imho en zeker nu, niet meer van deze tijd

In de auto zal geen probleem zijn. Je draait het toestel een kwartslag naar rechts en dan heb je geen last meer van de kabel. Navigatie heb je dan mooi in landscape, of het bellen e.d. ook in landscape zal zijn is nog ff afwachten.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:22:
[...]
Nog niet, maar als ze nog heel even wachten met het op de markt brengen van de X10 wel *&!!(@&.. Groot nadeel van de X10 vind ik dat de USB connector aan de bovenkant zit.. Dat is zakelijk en auto technisch gezien erg lastig. Ik wil de foon namelijk ook in de auto laden en als navigatie gebruiken...
pff, ik geraak er echt niet meer aan uit. Een maand geleden waren er toch specs uit van de nieuwe batch HTC's die zouden uitkomen, waaronder de 'bravo' die sterk op de nexus lijkt. En enkele dagen geleden dook er plots nog een andere reeks van HTC, en nu zie ik die supersonic staan.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:29:
[...]
Maar volgens mij wordt dit geen GSM telefoon maar een 4G (WiMax) model.. Dat zou dus betekenen dat hij in Nederland mooi niet beschikbaar komt
Lijkt mij verder ook een super mooi ding.. Ik wil graag een zo groot mogelijk scherm omdat ik nogal veel internet en lees op mijn telefoon..
[afbeelding]
Wat is nou de echte opvolger van de hero? die supersonic of die bravo?
In dat eerste bericht noemen ze juist de Legend als opvolger van de hero..sorrypina schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:09:
[...]
pff, ik geraak er echt niet meer aan uit. Een maand geleden waren er toch specs uit van de nieuwe batch HTC's die zouden uitkomen, waaronder de 'bravo' die sterk op de nexus lijkt. En enkele dagen geleden dook er plots nog een andere reeks van HTC, en nu zie ik die supersonic staan.

Bravo is zo goed als gelijk aan de Nexus One (meer of minder geheugen), Supersonic is een (only?) Wimax toestel.
[ Voor 8% gewijzigd door Stfnlln op 29-01-2010 10:33 ]
Verwijderd
wimax is toch slecht in beperkte regio's te ontvangen? Als de supersonic wimax only zou zijn dan is hij in grote delen van de wereld niet te gebruiken.
HTC heeft ook een wimax versie van de touch HD uitgebracht, maar alleen in Rusland. Mogleijk dat dit type ook alleen in dat (soort) land(en) uitkomt.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:46:
wimax is toch slecht in beperkte regio's te ontvangen? Als de supersonic wimax only zou zijn dan is hij in grote delen van de wereld niet te gebruiken.
Gecombineerd 3G/4G is ook mogelijk. Qualcomm heeft laatst zo'n chip ontwikkeld.
Verwijderd
Uhm.. De hero heeft al een Sense interface?? Dit is dus niet vergelijkbaarmet de Hero firmware update (2.1) waarop iedereen met grote smart zit te wachten
Dat is de HTC Legend en daar is het volgende van bekend: "Het zou de opvolger van de Hero moeten worden. De Legend is iets kleiner dan de Hero en zal een volledig aluminium behuizing krijgen, beschikken over een AMOLED scherm en een 5 Megapixel camera."pina schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:09:
[...]
Iets meer info: http://www.mobile-review....htc-roadmap-2010-en.shtml
De Galaxy II

Dit ziet er niet verkeerd uit.A press image of Samsung’s upcoming Galaxy 2 smartphone has been spotted, and from the picture, it’s quite obvious that the phone will be powered by Google’s Android OS, possibly Android 2.1. Its specifications should be fairly similar to that of the current high-end smartphones, so we’re certainly looking forward to this phone being announced at Mobile World Congress 2010. Specifications of the Galaxy 2 should include:
1GHz Snapdragon CPU
3.7-inch AMOLED touchscreen
5-megapixel camera
32GB internal memory
GPS
Wi-fi
Verwijderd
Lijkt me stug dat Samsung een Qualcom SOC gaat gebruiken?Langras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:04:
De Galaxy II
[afbeelding]
[...]
Dit ziet er niet verkeerd uit.
5" en je kan er mee belllen (sim, 3G). Oudere info over de Mini 5 hier:
http://gizmodo.com/544383...dell-mini-5-android-slate
Hebbuh hebbuh!
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 19:58 ]
Wat een geil ding. Kan me niet zoveel schelen dattie een beetje groot is, maar als ie in me zak past koop ik hemVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:52:
[video]
5" en je kan er mee belllen (sim, 3G). Oudere info over de Mini 5 hier:
http://gizmodo.com/544383...dell-mini-5-android-slate
Hebbuh hebbuh!

http://www.electronista.c...go.to.market.as.the.m01m/
"Otherwise, the 5-inch tablet will have multi-touch compatibility and a customized version of the Android 1.6 operating system. The device will be available in a few colors, including pink, black and red."
http://www.electronista.c...veal.1ghz.snapdragon.more
[ Voor 33% gewijzigd door ocn op 29-01-2010 22:55 ]
De Samsung Galaxy 1 heeft ook een Qualcom SOC, de MSM7200A.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:07:
Lijkt me stug dat Samsung een Qualcom SOC gaat gebruiken?
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Verwijderd
Hmmm.. Okee.. Maar ik vind het toch een beetje het idee van een Audi dealer die in een Lexus rijdtTeam-RiNo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:59:
[...]
De Samsung Galaxy 1 heeft ook een Qualcom SOC, de MSM7200A.
Hmm, ik bedenk me net dat er nergens staat dat er een GPS bij zou zitten. Als die er niet bij zit dan is dat een enorme misser, en eigenlijk niet meer het kopen waard. GPS is nou eenmaal een must bij een hedendaagse smartphone.barcawinner schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:51:
[...]
Wat een geil ding. Kan me niet zoveel schelen dattie een beetje groot is, maar als ie in me zak past koop ik hem
[afbeelding]
http://www.electronista.c...go.to.market.as.the.m01m/
"Otherwise, the 5-inch tablet will have multi-touch compatibility and a customized version of the Android 1.6 operating system. The device will be available in a few colors, including pink, black and red."
http://www.electronista.c...veal.1ghz.snapdragon.more
alleen is de dell mini 5 mega duur, er is geen officiele prijs maar het schijnt rond de $1100 te zitten
Ik weet niet welke bron jij hebt voor het bepalen van die prijs, maar hier wordt vermeld dat het toestel op de zwarte markt is gespot voor ongeveer $1,098. Deze prijs is dus volledig onofficieel en heeft meer dan waarschijnlijk niets met de uiteindelijke vraagprijs te maken. Wat ook in het artikel wordt vermeld.JarlSX schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 03:44:
alleen is de dell mini 5 mega duur, er is geen officiele prijs maar het schijnt rond de $1100 te zitten
Immers, aangezien het hier toestellen betreft die niet worden verondersteld reeds verkocht te worden en het beschikbare aantal dus meer dan waarschijnlijk erg laag is, kunnen de verkopers ervoor vragen wat ze willen...
Volgens mij heeft hij die wel, je ziet in het filmpje op Gizmodo namelijk het GPS symbooltje knipperen.barcawinner schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 02:00:
[...]
Hmm, ik bedenk me net dat er nergens staat dat er een GPS bij zou zitten. Als die er niet bij zit dan is dat een enorme misser, en eigenlijk niet meer het kopen waard. GPS is nou eenmaal een must bij een hedendaagse smartphone.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Inderdaad!boaty schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 09:16:
[...]
Volgens mij heeft hij die wel, je ziet in het filmpje op Gizmodo namelijk het GPS symbooltje knipperen.
En hier meld iemand van het Dell marketing team dat het ding idd GPS heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=vf5EsGs-y4g
Verwijderd
Hmm.. dit is een hele vroege stadium concept, maar het design vind ik persoonlijk zeer bijzonder gelukt!!:

Wat mij betreft 1tje om in de gaten te houden, eerst maar eens de X10 afwachten en kijken of die het kopen waard is..

Wat mij betreft 1tje om in de gaten te houden, eerst maar eens de X10 afwachten en kijken of die het kopen waard is..
Verwijderd
Ziet er nice uit! Nu maar hopen dat hij ook goeie specs zal krijgen. Bah ik kan maar niet beslissen. Nu voor de milestone gaan of ff een paar maanden wachten nog.
edit: Kom er net achter dat dit een hele oude render is. Van juli 2009 al. Dus of dit een echt bestaande concept is, is maar de vraag.
edit: Kom er net achter dat dit een hele oude render is. Van juli 2009 al. Dus of dit een echt bestaande concept is, is maar de vraag.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 12:50 ]
Verwijderd
Zo zit ik ook.. Maar als je zo gaat denken blijf je wachten.. Er is altijd weer een snellere/betere aan de horizon. Ik wacht de 15e af en kijk wat er dan allemaal officieel aangekondigd wordt. Als er iets leuks tussen zit wat op korte termijn beschikbaar komt, ga ik daarvoor. Anders wordt het de X10 of de N1 (ben er nog niet helemaal over uit, enige nadeel op de X10 vind ik toch wel de brakke USB aansluiting).Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:45:
Ziet er nice uit! Nu maar hopen dat hij ook goeie specs zal krijgen. Bah ik kan maar niet beslissen. Nu voor de milestone gaan of ff een paar maanden wachten nog.
Op dit moment nog lekker aan het kloten op mijn Hero, die overigens eigenlijk nog steeds goed bevalt.. Maarja, toys will be toys
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 12:59 ]
Allemensen zeg dat zijn wel hele vroeg shops / mock-ups maar daarom niet minder leuk...
Verwijderd
iid diegene die dit geshopt heeft mogen ze aannemen in het sony ericsson design team
Ik wacht ook nog ff af tot de 15e, als er niks leuks komt op korte termijn haal ik lekker de milestone.
Ik wacht ook nog ff af tot de 15e, als er niks leuks komt op korte termijn haal ik lekker de milestone.
Ondanks dat ik niet altijd compleet tevreden ben over m'n Milestone (maar dat ligt meer aan mij geloof ik, hè CLBVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:18:
iid diegene die dit geshopt heeft mogen ze aannemen in het sony ericsson design team![]()

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
It's "a" Xperia? OMG. Moet niet gekker worden. Checkt niemand dat soort teksten of zo?!
Lijkt mij dan ook niet echt officieel, ondanks het SE logootje

Lijkt mij dan ook niet echt officieel, ondanks het SE logootje
Nickname does not reflect reality
Het wordt pas 'an' als de eerste letter een klinker is en X is geen klinker.Brad Pitt schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:13:
It's "a" Xperia? OMG. Moet niet gekker worden. Checkt niemand dat soort teksten of zo?!
The devil is in the details.
Zal wel over een jaar uitkomen met Android 2.0
ach zo, design lijkt idd wel veel op de magic en het is toch een serieuze ontgoocheling dat het scherm niet groter is.Fitz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:45:
[...]
Dat is de HTC Legend en daar is het volgende van bekend: "Het zou de opvolger van de Hero moeten worden. De Legend is iets kleiner dan de Hero en zal een volledig aluminium behuizing krijgen, beschikken over een AMOLED scherm en een 5 Megapixel camera."
Iets meer info: http://www.mobile-review....htc-roadmap-2010-en.shtml
Mute schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:15:
[...]
Het wordt pas 'an' als de eerste letter een klinker of een H is en X is geen klinker.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
Offtopic... maar volgens mij ligt het aan de uitspraak van de letter. X spreek je uit als "eX" en dus moet er "an" voor..Mute schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:15:
[...]
Het wordt pas 'an' als de eerste letter een klinker is en X is geen klinker.
Beetje jammer dat het Samsung is. Service/support is gewoon te brak, na aanschaf verneem je nooit meer iets van die gasten..Langras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:04:
De Galaxy II
[afbeelding]
[...]
Dit ziet er niet verkeerd uit.
Kijk alleen maar naar de verhalen van z'n voorganger en de Spica.
[ Voor 8% gewijzigd door Katseviool op 02-02-2010 21:05 ]
Niet helemaal waar. Er zijn wel officiele updates voor de Galaxy en Spica, maar die worden alleen meegeleverd met nieuwe toestellen. Er komt wel een 2.0 update voor de Spica via New PC Studio (die de Spica niet herkent, dus ik ben benieuwd hoe), en de officiele updates zijn voor tweakers wel elders te vinden. Zonder te rooten kun je dus wel updaten.Katseviool schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:04:
[...]
Beetje jammer dat het Samsung is. Service/support is gewoon te brak, na aanschaf verneem je nooit meer iets van die gasten..
Kijk alleen maar naar de verhalen van z'n voorganger en de Spica.
De nexus one heeft een OTA update gekregen, en jawel met pinch to zoom in de browser gallery en maps. De Google vs Apple oorlog is begonnen 
http://www.engadget.com/2...pdate-enables-multitouch/
Edit: Ik zeg dat de oorlog is begonnen omdat ik denk dat google geen pinch to zoom implementeerde vanwege Apple. Maar na geruchten dat Apple wil overstappen op Bing! en Steve Jobs zijn uitlatingen over Google denk ik niet dat het er nog zo vredig toe zal gaan
http://www.wired.com/epic...s-lazy-apples-steve-jobs/
http://www.engadget.com/2...pdate-enables-multitouch/
Edit: Ik zeg dat de oorlog is begonnen omdat ik denk dat google geen pinch to zoom implementeerde vanwege Apple. Maar na geruchten dat Apple wil overstappen op Bing! en Steve Jobs zijn uitlatingen over Google denk ik niet dat het er nog zo vredig toe zal gaan
http://www.wired.com/epic...s-lazy-apples-steve-jobs/
[ Voor 44% gewijzigd door HammerT op 02-02-2010 23:01 ]
Dat zijn als ik het forum waar ze vandaan komen goed begrijp gewoon fanmade concepts, geen vroege ontwerpen oid van SE zelf - erop wachten is zonde van je tijd dus, grote kans dat er, zelfs als ze van SE zelf zijn, nooit een telefoon uit zal komen die er volledig op lijktVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:34:
Hmm.. dit is een hele vroege stadium concept, maar het design vind ik persoonlijk zeer bijzonder gelukt!!:
[..]
Gedeeltelijk correct. Je gebruikt "an" bij klinkers (behalve de Y) en bij letters die klinken als klinkers, zoals F H L M N R S XVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:08:
[...]
Offtopic... maar volgens mij ligt het aan de uitspraak van de letter. X spreek je uit als "eX" en dus moet er "an" voor..
verder gebruik je "a" bij medeklinkers (B C D G J K P Q T U V W Z) + klinker Y
Overigens mag je wel "a" gebruiken bij letters die klinken als klinkers. Je moet er alleen voor zorgen dat je consistent gebruik maakt van één methode. Als je bijvoorbeeld eerst "a X-ray" schrijft en later "an X-ray" dan ben je grammaticaal verkeerd bezig.
Back on topic...
offtopic:
An bij een H en X oké, maar bij de andere genoemde letters uit dat rijtje? Heb je daar een bron van?
An bij een H en X oké, maar bij de andere genoemde letters uit dat rijtje? Heb je daar een bron van?
Bomin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:09:
offtopic:
offtopic:
Ik denk dat er bedoeld wordt bij afkortingen en letteruitspraken, dus: aN M-way en a Motorway. Wilde gok
Ik denk dat er bedoeld wordt bij afkortingen en letteruitspraken, dus: aN M-way en a Motorway. Wilde gok
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Firefox draaiend op Android (pre-alpha-stage):

http://blog.vlad1.com/201...ress-more-pixels-edition/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 22:05 ]
Interessant, maar het lijkt me erg ruimte verspillen als je op een device met een resolutie van 320x480 oid een menubalk, knoppenbalk en adresbalk toe te voegen. Voor netbooks/nettops op Android lijkt dit wel te kunnen. Zo te zien is die man de 'grote' firefox aan het porten vanuit de linux versie oid en is dit geen officiele mobiele versie van mozilla zelf?Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:04:
Firefox draaiend op Android (pre-alpha-stage):
[afbeelding]
De Maemo versie lijkt me beter geschikt voor mobiel gebruik

Als je nu eens de link volgt en het bericht erbij leest voordat je commentaar gaat geven...gwystyl schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:28:
[...]
Interessant, maar het lijkt me erg ruimte verspillen als je op een device met een resolutie van 320x480 oid een menubalk, knoppenbalk en adresbalk toe te voegen. Voor netbooks/nettops op Android lijkt dit wel te kunnen. Zo te zien is die man de 'grote' firefox aan het porten vanuit de linux versie oid en is dit geen officiele mobiele versie van mozilla zelf?
De Maemo versie lijkt me beter geschikt voor mobiel gebruik
[afbeelding]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb het bericht gelezen en zeg alleen dat Fennec me handiger lijkt op mobiele devices, en Firefox eerder op tablets/nettops. Ik snap dat ze Firefox gepakt hebben voor de uitdagingMaverick schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:48:
[...]
Als je nu eens de link volgt en het bericht erbij leest voordat je commentaar gaat geven...
fennec == firefox, engine gewijs. Alleen de UI is in essentie anders.gwystyl schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:43:
[...]
Ik heb het bericht gelezen en zeg alleen dat Fennec me handiger lijkt op mobiele devices, en Firefox eerder op tablets/nettops. Ik snap dat ze Firefox gepakt hebben voor de uitdaging
PSN: DutchTrickle PVoutput
1. Op 24 Maart 2010 vindt de eerste Android Experience in Amsterdam plaats.
2. Noemen van Android vind van Apple in de Appstore niet fijn.
(overigens zegt /. dat hij geweigerd is, maar de devver zegt op zn blog meer iets dat Apple het onwenselijk vindt - niet dat ie ook geweigerd is).
www.androidexperience.nlAndroid Experience 2010 biedt een unieke gelegenheid voor ontwikkelaars, ondernemers, marketeers, retailers en de media om inspiratie op te doen voor de commerciële en technische mogelijkheden van Android. Evenals de belangrijkste ontwikkelaars van apps kunnen ook operators, de tussenhandel en geïnteresseerde bedrijven en overheden kennis opdoen en uitwisselen.
2. Noemen van Android vind van Apple in de Appstore niet fijn.
http://flash-of-genius.com/blog/?p=8Apple has told a software developer that its application cannot be included in the iPhone App Store if it mentions Google Android. The developer just wanted to mention that the app was a finalist in Google's Android Developer's Challenge
(overigens zegt /. dat hij geweigerd is, maar de devver zegt op zn blog meer iets dat Apple het onwenselijk vindt - niet dat ie ook geweigerd is).
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 18:28 ]
Video van een HTC toestel, wellicht een variant van de Bravo?
http://www.engadget.com/2...ragon-android-2-1-w/?s=t5
[ Voor 61% gewijzigd door Fitz op 07-02-2010 22:12 ]
Hmm die achterkant ziet er erg raar uit.. En wat is het toch met htc.. Er worden erg veel toestellen gelekt die allemaal net iets te veel op elkaar lijken. Of ligt dat nu aan mij omdat ik al maanden zit te wachten op N1/BravoFitz schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:10:
Video van een HTC toestel, wellicht een variant van de Bravo?
Misschien de Amerikaanse variant van de Bravo, al ziet de Bravo er ietwat anders uit.
Misschien een Verizon only telefoon? Aangezien hij nu al Verizon branded is en in de Verizon kleuren.
Hij kan dan nog best zonder branding, of met branding van een andere provider, in Europa verschijnen
Gebeurt wel vaker.
Verwijderd
Weet iemand toevallig iets meer over de HTC supersonic?? Of moeten we de 15e maar gewoon afwachten..
Zit net even op youtube wat HD2 reviews te bekijken en ik vind het toch wel een erg mooi toestel.. Stond bijna op het punt om hem te bestellen, maar ik heb toch veel liever een android toestel.. Qua buiten formaat is hij maar een fractie groter dan de X10, maar het scherm is wel even 0,75cm groter.. Ook heeft HTC een beter bereikbare USB aansluiting..
@hieronder: Supersonic kan je nergens bestellen.. De HD2 wel, maar daar draait winmo op en dat wil ik liever niet..
Zit net even op youtube wat HD2 reviews te bekijken en ik vind het toch wel een erg mooi toestel.. Stond bijna op het punt om hem te bestellen, maar ik heb toch veel liever een android toestel.. Qua buiten formaat is hij maar een fractie groter dan de X10, maar het scherm is wel even 0,75cm groter.. Ook heeft HTC een beter bereikbare USB aansluiting..
@hieronder: Supersonic kan je nergens bestellen.. De HD2 wel, maar daar draait winmo op en dat wil ik liever niet..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 18:59 ]
Waar kan je die dan bestellen? Ik weet niets over een officiële release van de Supersonic
Ik denk dat hij twijfelt om te wachten op de supersonic, of om voor de hd2 te gaanMichie23 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:55:
Waar kan je die dan bestellen? Ik weet niets over een officiële release van de Supersonic
De hd2 is al maanden verkrijgbaar, dit is overigens geen android toestel. De supersonic zou de hd2 met android moeten worden (ook met groot scherm en snelle processor)
Ik kan het mis hebben overigens
pics van de HTC Legend. Ben zeer benieuwd wat er allemaal in Barcelona aangekondigd gaat worden!
Klinkt misschien dom, maar ik denk dat ie er in het echt mooier uit ziet
Motorala Droid/Milestone's kleine broertje Devour komt in maart in de US uit. Kan interessant zijn vanwege het uitschuifbaar toetsenbord. Misschien een tegenhanger voor de LG GW620?
http://www.motorola.com/C...nes/Motorola_DEVOUR_US-EN
http://www.motorola.com/C...nes/Motorola_DEVOUR_US-EN
is de Shadow nou eigenlijk al bevestigd?
Nee die hangt nog in het geruchtencircuit. Zal daar ook nog wel even blijven. Motorola brengt eerst andere Android-telefoons en Google heeft eerst de handen nog vol aan de Nexus One. Maar in deze snelle markt kan ik het natuurlijk ook helemaal fout hebben
Raar dat die nog 1.6 draait volgens de specs. Wat bezielt al die fabrikanten die nog 1.5/1.6 uitbrengen?

http://www.pocket-lint.co...brics-m1-mid-revealed-mwcInbrics has announced it is to launch the Android-based MID M1 at next week's Mobile World Congress event in Barcelona.
The "smartphone-like device" offers a 3.7-inch AMOLED touchscreen display and a slide-out QWERTY keyboard. Specs include Wi-Fi, GPS, Bluetooth, 3G or WiMAX, a 3-megapixel camera, front-facing VGA camera, 16GB of internal memory and a microSD card slot.
As well as phone functionality, Inbrics sees the M1 serving as a media controller for other devices, in order to "make it easy for consumers to access and share their digital photos, music, movies and more from any device in their home and outside wireless networks".
"A consumer may have one or more of the following: a TV, a mobile phone, a digital camera, a laptop, a desktop and a DVR", says Inbrics. "The Inbrics convergence 'controller' acts as a conduit so the data can be pushed to any device the consumer chooses".
We'll try and bring you more from MWC about how real this thing is, but it looks like it will be a while before this becomes available - Inbrics says it plans to introduce the MID M1 in Europe in 2010 - "or early 2011".
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 23:12 ]
Verwijderd
Die Devour en de Legend hebben mijn interesse, kan vanaf maart een nieuw toestel aanschaffen, hoop dat ik in maart/april een van deze mooie toestellen kan krijgen in NL!
De Inbrics M1 is een MID, geen telefoon
@RoD (ik lees elke keer Read or Die): jammer, ik ben aan het twijfelen over de X10, wil misschien toch een keyboard, dan zou de Shadow ideaal zijn
@RoD (ik lees elke keer Read or Die): jammer, ik ben aan het twijfelen over de X10, wil misschien toch een keyboard, dan zou de Shadow ideaal zijn
[ Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 08-02-2010 23:14 ]
De HTC Incredible is toch ook wel mooi, komt overigens met Android 2.1 out of the box. Hier nog wat (nieuwe) pica's / video's

videos @ http://pocketnow.com/rumor/exclusive-htc-incredible-photos
Alleen die gelaagde achterkant is nog al, erm, apart

videos @ http://pocketnow.com/rumor/exclusive-htc-incredible-photos
Alleen die gelaagde achterkant is nog al, erm, apart

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 23:55 ]
Plus aanraaktoetsen zo te zien, dus ook deze zal ik skippen
Ben daar "niet zo'n" fan van
Nickname does not reflect reality
Ik moet zeggen dat ik tot op heden, het toetsenbord van mijn T-Mobile G1 onovertroffen vind en zeker als ik het onscreen toetsenbordje wil gebruiken. Maar mijn G1 begint ook wat ouder te worden en over enkele maanden mag ik weer wat nieuws uitzoeken. Dus ik zit altijd met smart uit te kijken naar de nieuwe Android telefoons met (QWERTY) toetsenbord. Maar waarom maken ze dingen altijd zo, dat de toetsen precies onder elkaar zitten en ook nog eens tegen elkaar....
Het wordt eens tijd dat ze een HTC Snap uit gaan brengen met Android als OS.
Trouwens, waarom is HTC nog steeds druk bezig met Sense en Eclair? Ik was in de veronderstelling dat ze zich helemaal gingen focussen op Espresso?
Trouwens, waarom is HTC nog steeds druk bezig met Sense en Eclair? Ik was in de veronderstelling dat ze zich helemaal gingen focussen op Espresso?
[ Voor 12% gewijzigd door nwagenaar op 09-02-2010 00:16 ]
Maar je kan er wel mee bellen?JarlSX schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:14:
De Inbrics M1 is een MID, geen telefoon
As well as phone functionality, Inbrics sees the M1 serving as a media controller for other devices
I’ll take 2 if it is really only $200! Inbrics M1 High End Android Slider
--------------------------------------------------------------------------------
January 28, 2010 by Nicole Scott
The M1 is from a Korean based company Identity who has come out with the Inbrics MA. It has a capacitive 800×480 screen on Cortex with a full implementation of Android along with a nice design and that productivity-helping slider keyboard makes this a ‘must watch’ device.
What we really want to look into is the price, if this comes to market for $200 I think i’ve found my new phone!! One thing that you may not know about Jon Norris is that he does his blogging out of Korea. So we’ll keep you posted on what other tidbits we are able to dig up on this device.
Voor $200 wil ik er ook nog wel over nadenken. Ziet er een stuk gelikter uit dan mijn Spica, en moet ongeveer hetzelfde kosten? Nog ff afwachten wat de specs precies worden (na offiiciele aankondiging) en wat de prijzen met belasting/btw/invoerrechten hier worden.
Compleet mee eens, zoals op de Milestone wil ik niet (naja liever zoals op de G1 laat ik 't zo zeggen), een G1 tobo, Snapdragon een flinke bak Ram en 2.1 (en ondersteuning in de toekomst) DAAR zit ik op te wachten.nwagenaar schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:15:
Ik moet zeggen dat ik tot op heden, het toetsenbord van mijn T-Mobile G1 onovertroffen vind en zeker als ik het onscreen toetsenbordje wil gebruiken. Maar mijn G1 begint ook wat ouder te worden en over enkele maanden mag ik weer wat nieuws uitzoeken. Dus ik zit altijd met smart uit te kijken naar de nieuwe Android telefoons met (QWERTY) toetsenbord. Maar waarom maken ze dingen altijd zo, dat de toetsen precies onder elkaar zitten en ook nog eens tegen elkaar....
Verwijderd
Wat is er zo anders aan die Inbric dat het een MID genoemd wordt? Volgens mij is dit gewoon een smartphone.. Bijvoorbeeld de Dell mini5 is een echte MID..
Overigens klinkt de naam Inbric(k) als een echt inkoppertje in de custom rom scene
Overigens klinkt de naam Inbric(k) als een echt inkoppertje in de custom rom scene
Als je dit filmpje bekijkt spreken ze toch echte over phone:JarlSX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:29:
Check de specs eens op de site van Inbrics. Daar worden geen gsm of cdma banden genoemd.
Alleen wimax, wifi en t-dmb.
Luister maar op 8seconden. En op 1.50 zie je ook call in beeld staan.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=s8AC8MwI4HA]
Tevens is er nog dit filmpje
Waar de reporter vraagt of het een smartphone heet waarom die andere man zegt dat ze het een MID noemen, maar als je op 21seconden kijkt zie je wel dat hij gepresenteerd wordt als een smartphone.
Er zijn ook redelijk wat sites die dit een smartphone noemen dus ik ga er vanuit dat het ook een smartphone is.
En mijn intresse is redelijk gewekt, Hoewel de Cortex A-8 is geen snapdragon processor toch? Volgensmij zit deze ook in de Iphone 3Gs maar dan 233Mhz meer.
Specs:
- a 3.7 inch AMOLED touch screen
- Resolution of 800×480
- Video play back at 720p
- 833 MHz Cortex A-8 processor
- WiFi N, Bluetooth, 3G or WiMAX connection options,
- Two cameras, the back camera is 3 megapixels.
- The front camera is VGA.
- 16GB of internal storage with a micro SD expansion slot.
- Dock this phone with an HDMI attachment to feed the video to your HDTV.
- VoIP capable.
- Tablet style layout.
- bron
Is alweer redelijk oud nieuws. Zoek maar eens even op engadget, of androidworld.
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet in Europa gaan uitkomen.
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet in Europa gaan uitkomen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis