Klopt. Volgens de specificaties zou de Downmix functie wel moeten werken. Nu weet ik wel dat er 2 versies zijn, de 1073DA en de 1073DD. Bij de 1073DD zou DTS Downmix moeten werken. Zelf heb ik een 1073DA, en daarop heb ik de DTS Downmix niet werkend gekregen, maar ik heb hem dan ook sinds eind juniFlix83 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:32:
Even een klein vraagje.
Als ik nu een film wil gaan kijken en die heeft 5.1 DTS geluid.
Heb ik dan op mijn HD tv helemaal geen geluid omdat er geen downmix functie op zit??
Zelf vind ik het zonde om DTS te downmixen, geluid is voor de filmbeleving misschien wel belangrijker dan het beeld. En waarom HD video kijken zonder HD audio

Voor mij zou de Downmix functie een mooie bonus zijn voor in de slaapkamer.
Probeer de TVSYS knop, wanneer de player aanstaat en reageert op de AB. Misschien een paar keer drukken.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:59:
Ik heb een AC ryan aangeschaft, alles(HDMI) netjes aangesloten (incl Samsung 1.5TB) maar wat ik ook probeer ik krijg geen beeld of menu te zien, blauwe led brand en reageert op AB.
Gebrekkige handleiding geeft ook geen uitsluitsel. Is er een NL handleiding beschikbaar, of een 10 stappenplan?
Wie kan me helpen? Ben geen groot techneut.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 17:38 ]