Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ik besef dat dit ook in "netwerken" kan, maar kan mss handige tip zijn voor n00b's zoals ik.
Sluit je het wel aan kan je ook niet 100% zeker zijn dat het niet bereikbaar is.
Maar wees reëel, waarom zou iemand in hemelsnaam op jouw POHD willen inbreken??? Dan zullen ze eerder in een pc van je willen inbreken.
Ik zou me er dus niet zo druk over maken. Tevens zit er in je router zelf al een firewall als het goed is die het nodige tegenhoudt.
Verwijderd
Op audio gebied ben ik een leek, en heb daarom ook een vraag.
Op de home cinemaset zit optical digital(zit verborgen onder een plastic dopje), kan je hierop het systeem aansluiten en genieten van de dolby pro logic(helaas geen dts)?
Er zit geen coaxial op!
Verwijderd
1. Video playback info now shows the elapsed time / total time
2. DVD-structured folder can now be playback directly at the parent folder level instead of digging up the VIDEO_TS.IFO file.
uit forumhardwarezone:
Last of all, YAMJ is still not ready at the moment, give us another week or so and we may have the first trial run version. Stay tuned for it bro!
Ben benieuwd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 15:37 ]
Verwijderd
Nu nog een search functieBartholdy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:33:
Ziet er goed uit... Youtube werkt perfect.
Verwijderd
Oke bedanktDjWannaB2002 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:52:
Ja hoor dat kan, geen probleem. Heb het zelf ook zo aangesloten.
Verwijderd
Als ik dat doe is beeld en geluid prima, maar de PGS timestamp hapert na de eerste knip.
Als ik met TXMuxer en SupRip een SRT maak van de edit lijkt die op het oog wel goed. Maar als ik die SRT toevoeg heeft de Playon daar precies dezelfde problemen mee.
Hij leek lekker te werken deze nieuwe firmware maar na een restart valt een gedeelte van het menu buitenVerwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:29:
Nieuwe beta firmware versie r2891
1. Video playback info now shows the elapsed time / total time![]()
2. DVD-structured folder can now be playback directly at the parent folder level instead of digging up the VIDEO_TS.IFO file.
uit forumhardwarezone:
Last of all, YAMJ is still not ready at the moment, give us another week or so and we may have the first trial run version. Stay tuned for it bro!
Ben benieuwd
het beeld. Wat ik ook dan instel, niks helpt dan meer. Heel vreemd. Pas na een reflash is hij weer ok. Maar
dan weer na een restart van het apparaat is het weer mis.
Verwijderd
Kan ik alleen via het menu op de POHD bekijken hoeveel ruimte ik nog heb op mijn HDD? Op mijn pc krijg ik niets te zien in de eigenschappen.
Groet,
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 13:56 ]
Het zou kunnen komen omdat je downloadsnelheid groter is dan de snelheid waarmee grabit de bestanden op de hdd in je playon zet?Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:56:
De PlayOn werkt prima bij mij, ook in het netwerk. Alleen bij het downloaden in Grabit naar de HDD1 (1,5 TB van Samsung) via de netwerklocatie vanaf mijn PC, valt Grabt steeds in pauze. Nu doet hij dat ook als er niet genoeg schijfruimte is, maar dat is hier zeker niet aan de orde: ruimte zat. Weet iemand hoe dit kan?
Kan ik alleen via het menu op de POHD bekijken hoeveel ruimte ik nog heb op mijn HDD? Op mijn pc krijg ik niets te zien in de eigenschappen.
Groet,
Groeten doen we niet op tweakers
Verwijderd
OK, ik zal niet groeten. Ik ben er al uit: een simpel vinkje uitzetten in de advanced opties binnen Grabit. Met dank aan notabene een Xtreamer handleiding!yorkick schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:11:
[...]
Het zou kunnen komen omdat je downloadsnelheid groter is dan de snelheid waarmee grabit de bestanden op de hdd in je playon zet?
Groeten doen we niet op tweakers![]()
Verwijderd
Ik heb een vraagje, ik ben sinds een kleine 3 weken ook trotse bezitter van de POHD:).
Maar nadat ik eergister een firmware update heb gedaan versie v7.0.6 r2388.
update zelf verliep vlekkeloos maar ik kan nog steeds geen blue-ray ISO bestanden afspelen.
player zegt stom weg 'ongeldig bestand' alle andere formaten geen enkel probleem.
en telkens valt het geluid weg moet ik naar setup gaan om eens te wisselen(schakelen) tussen spdif lpcm en raw en weer terug had ie eerder niet met vorrige firmware.
enig idee wat dit zou kunnen zijn?
alvast bedankt voor jullie reacties mvg rick,t
Verwijderd
Ik lees hier minder over, maar bij mij zijn 24p beelden licht schokkerig.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:19:
Kan iemand mij vertellen of de ondertiteling (srt files) van mkv/xvid files als onderstaande uit zien?
http://www.youtube.com/wa...wm6u0BgVo&feature=related
werkt 24p/23.976? Ik had begrepen dat realtek spelers daar wat moeite mee hebben
Heb de laatste officiële firmware geïnstalleerd. Iemand een idee of ik nog bepaalde instellingen moet doen?
Tia,
wekke
[ Voor 25% gewijzigd door tinoz op 28-12-2009 15:52 ]
Verwijderd
ik heb net de POHD aan gesloten op een videorecorder via scart die weer op tv is aan gesloten
nu heb ik gewoon beeld alles doet het veder ook alleen zit ik met het geluid als ik een film afspeel dan moet ik de tv heel hard zetten en de pohd heb ik al op max
ik heb ook een stereo-installatie als ik die aan zet moet ik daar ook het geluid heel hard zetten voor dat ik iets hoor
weet iemand hoe dat zit
Zit alleen met het vreemde probleem dat als de POHD uit standby komt dat elke keer de melding Format HDD komt. Over dit probleem word ook op het POHD forum over gesproken maar tot heden nog geen echte oplossing. Op dit moment moet ik dus de POHD 2x opnieuw aan doen voordat deze melding weg is en de interne HDD ipv 0GB de juiste vrije ruimte op de HDD aangeeft.
Zelf heb ik de Samsung F1 Spinpoint 1TB als interne schijf erin zitten en voordat deze erin ging getest met diagnostic tool van Samung en vervolgens met HD Tune en op beide geen foutmeldingen.
Als firmware staat 2388 op de POHD aangezien de nieuwe beta nog niet geheel bug vrij is.
Verwijderd
@ MabiliMabili schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:31:
Tot nu toe zeer tevreden en tot nu toe speelt de POHD alles af.
Zit alleen met het vreemde probleem dat als de POHD uit standby komt dat elke keer de melding Format HDD komt. Over dit probleem word ook op het POHD forum over gesproken maar tot heden nog geen echte oplossing. Op dit moment moet ik dus de POHD 2x opnieuw aan doen voordat deze melding weg is en de interne HDD ipv 0GB de juiste vrije ruimte op de HDD aangeeft.
Zelf heb ik de Samsung F1 Spinpoint 1TB als interne schijf erin zitten en voordat deze erin ging getest met diagnostic tool van Samung en vervolgens met HD Tune en op beide geen foutmeldingen.
Als firmware staat 2388 op de POHD aangezien de nieuwe beta nog niet geheel bug vrij is.
Ik heb tot op heden het zelfde probleem. Heb hier nog geen oplossing voor kunnen vinden. Ik heb meerdere firmware's geprobeerd en de schijf met computer benaderd. Zonder resultaat zover.
Bij alle films? En via de PC si het volume wel ok?Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:06:
ik heb een vraag
ik heb net de POHD aan gesloten op een videorecorder via scart die weer op tv is aan gesloten
nu heb ik gewoon beeld alles doet het veder ook alleen zit ik met het geluid als ik een film afspeel dan moet ik de tv heel hard zetten en de pohd heb ik al op max
ik heb ook een stereo-installatie als ik die aan zet moet ik daar ook het geluid heel hard zetten voor dat ik iets hoor
weet iemand hoe dat zit
Verwijderd
bij de pc doet hij het prima en het rare vind ik als ik muziek af speel doet hij het wel gewoon goed kwa volume dan kan ik hem even hard zetten als normaal tvIJsbeer schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:51:
[...]
Bij alle films? En via de PC si het volume wel ok?

Verwijderd
dat dacht ik ook maar hij doet dat ook bij alle andere filmsIJsbeer schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:40:
Dan zou ik zeggen dat het aan de bewuste film licht. BIj mijn weten kan je niet apart het volume van muziek en film regelen.
Verwijderd
Bedankt Tinoz, dat heeft de zaak idd opgelost.tinoz schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:39:
@wekke2002 dat had ik ook (schokkerig beeld) maar nadat ik HDMI op Auto zette is dat probleem verdwenen. Kijk dus goed naar je videoinstellingen, het 24p probleem is echt opgelost met de laatste firmware 2388 of 2891. Welke firmware heb jij? Vergeet niet na een update te resetten(=strooomkabel unpluggen en na 10 sec weer aansluiten) Succes!
Heb nu nog enkel het probleem dat mijn laptop met Vista de Playon niet weergeeft in verkenner. In apparaatbeheer zie ik hem wel staan. Moet wel zeggen dat ik een usb verlengsnoer van 5 meter gebruik.
Met mijn desktop(WinXP) geeft dit echter geen problemen. Zou een actieve usb-kabel soelaas kunnen brengen?
24P wel op aan zetten neem ik aan?
[ Voor 71% gewijzigd door 13art op 28-12-2009 23:53 ]
Ik heb hem geprobeerd. de copy functie stopt er halverwege mee. De move functie verwijderd de orginele bestanden en kopieert een lege map. Straks toch maar even weer downgraden.Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:29:
1. Video playback info now shows the elapsed time / total time![]()
uit forumhardwarezone:
Ben benieuwd
Alleen via USB kopieren naar de HDD (host mode) gaat bij mij erg traag, terwijl de betreffende schijf uit een USB kastje komt waar ik nooit problemen mee had...
Voor de rest erg tevreden.. Via netwerk wilde eerst niet lukken, maar via een NFS share gaat dat ook (zelfs 1080p) als een idioot, zonder schokken en onderbrekingen..
Enige nadeel, maar dat ligt aan mn reciever, is dat AAC 6 kanaals wordt gedownmixed naar stereo, dus gedownloade Apple trailers helaas niet in 5.1 te bekijken.
De HDX-1000 verkocht en deze er voor terug genomen.
Moet zeggen tot nu toe niet echt problemen tegen gekomen. Alles speelt soepel af. Beeld ziet er goed uit, geluid klinkt goed.
Wat ik persoonlijk wel makkelijker zou vinden, is als je naar een dvd map gaat dat deze dan gewoon meteen begint met afspelen ipv dat je eerst het eerste dvd bestandje moet aanklikken... Maar goed dat is wel mierenneuken want afspelen gaat goed, is alleen wat extra drukken op de afstandsbediening.
Hoe ga je als je in een film bezig bent dan terug naar het DVD-menu? Dat is mij nog niet gelukt zonder de hele film te moeten stoppen en het 'menu' knopje op de AB werkt ook niet.DjWannaB2002 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:02:
Over dvd menu. Gisteren voor mn vriendin en dr zusje een film opgezet. Had gewoon DVD menu zonder dat ik op een knop hoefte te drukken oid. Dus deze support hij dus voor 100%
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Misschien dat Miro hier zelf antwoord op kan geven?
Weet iemand hoe dat zit met die ingebouwde bittorrent client? Kunnen mensen van buitenaf ook daar vanaf downloaden?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heb een Sony Bravia 46w5500 tv plus een sony Dav-f200 stereo/dvd setje. Voordeel hiervan zou moeten zijn dat je een optie hebt om te syncen. De tv dient dus het setje te herkennen. Veel geprobeerd, andere kabels en nog een keer etc etc. Niets werkte tot ik uiteindelijke de Ryan ontkoppelde. Mijn setje werd direct herkend en alles werkt zoals het hoort.
Zodra de Ryan aangesloten wordt is alles weer weg. De Ryan is dus duidelijk de boosdoender.
Maar wat nu??
Bing
Nee dat zal niet gaan. Niet zomaar in ieder geval. Dus zou me daar niet zo'n zorgen over maken. En zo wel, uitzetten danGunner schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:24:
Daar wacht ik even op dan
Weet iemand hoe dat zit met die ingebouwde bittorrent client? Kunnen mensen van buitenaf ook daar vanaf downloaden?
Nieuwsgroepen gaat toch veel sneller
Verwijderd
Op het forum van ACRyan kan je een bestandje downloaden waarmee je ze weer terug kan zetten.
Misschien moet je niet 2x je vraag posten..Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:18:
Hallo,
Ik heb een vraagje, ik ben sinds een kleine 3 weken ook trotse bezitter van de POHD:).
Maar nadat ik eergister een firmware update heb gedaan versie v7.0.6 r2388.
update zelf verliep vlekkeloos maar ik kan nog steeds geen blue-ray ISO bestanden afspelen.
player zegt stom weg 'ongeldig bestand' alle andere formaten geen enkel probleem.
en telkens valt het geluid weg moet ik naar setup gaan om eens te wisselen(schakelen) tussen spdif lpcm en raw en weer terug had ie eerder niet met vorrige firmware.
enig idee wat dit zou kunnen zijn?
alvast bedankt voor jullie reacties mvg rick,t
staat de BD Iso op de harde schijf in de playon of stream je vanaf een NAS of een share vanaf een andere machine?
Ik zelf heb zoals bijna iedereen inmiddels een share met NFS aangemaakt en hier worden de m2ts files prima mee afgespeeld. vandaag nog electra gekeken (25GB file) en ging flawless
Dus in plaats van je vraag 2x te posten kan je beter meer informatie geven hoe het precies niet wil.
Ik heb de voeding even in een andere stekkerdoos gestopt en het lijkt nu wel stabieler. Maar hiervan zou zo'n apparaat toch geen last mogen hebben?
[ Voor 13% gewijzigd door regmaster op 30-12-2009 08:45 ]
Heb ik ook regelmatig, met toevallig ook een samsung F1 1TB. Soms is het een week niet en soms elke keer als ik de pohd aanzet. Wat ik vaak doe is dan de POHD via USB aansluiten op me pc en dan een scandisk. Maar zelfs dan blijft het niet weg. Ik kopieer trouwens wel de content er op via usb, misschien dat het daar aan ligt ?Mabili schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:31:
Tot nu toe zeer tevreden en tot nu toe speelt de POHD alles af.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Ik wilde weten of het mogelijk is om een externe harde schijf zonder voeding aan de speler te hangen en deze zo te gebruiken. Dit ipv een externe harde schijf met een aparte voeding.
Daarnaast heb ik gelezen dat je een externe usb dvd speler kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee ? Mijn gewone dvd speler heeft het namelijk begeven. Ik heb nog wel een externe van een laptop... Als ik dan een keer een dvd wil afspelen
Op het ac ryan forum heeft er iemand het probleem dat de info van het menu etc... niet volledig wordt afgebeeld, valt buiten het safe area gebied.
Komt dit bij jullie ook voor of enkel bij zéér oude CRT tv's?
Ik wil hem namelijk kopen voor mijn ouders maar die zullen de eerstkomende jaren nog niet overstappen naar een flatscreen tv met hdmi/YPbPr.
Regelmatig sluit ik de AC Ryan ook aan op een oude CRT TV (10jaar oude Toshiba) via composite en de kwaliteit is prima. In vergelijking met een LCD Full HD TV is de kwaliteit natuurlijk wel een stuk minder, maar prima te doen.petillan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:26:
Iemand ervaringen met deze speler aangesloten op een 4:3 CRT TV via composiet (PAL)?
Op het ac ryan forum heeft er iemand het probleem dat de info van het menu etc... niet volledig wordt afgebeeld, valt buiten het safe area gebied.
Ik wil hem namelijk kopen voor mijn ouders maar die zullen de eerstkomende jaren nog niet overstappen naar een flatscreen tv met hdmi/YPbPr.
Een gedeelte van het menu valt idd buiten beeld maar het is vrij klein en niet storend. Het belangrijkste, afspelen van films, doet ie gewoon en scherpte is redelijk.
Wat nog een handige feature zou zijn, en wat naar mijn idee makkelijk toe te voegen moet zijn, is dat als je op de info knop drukt, je niet alleen te zien krijgt hoe lang de film al speelt, maar ook hoe lang de film nog duurt.
Ga Miro denk ik binnenkort ook even mailen, dus wat is jullie whishlist???
- tijdens een film terug gaan naar het dvd menu
- tijd weergave hoe lang een film nog duurt bij het drukken op de info knop
- DVD map automatisch afspelen als je de map selecteerd ipv een nog een dvd bestandje moet drukken
-
-
-
-
-
-
-
Scheelt Miro ook weer het hele topic doorlezen
Deze punten zijn aangepakt in de volgende firmware release waarvan je nu een beta versie kan testen.DjWannaB2002 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:17:
- DVD map automatisch afspelen als je de map selecteerd ipv een nog een dvd bestandje moet drukken
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Op dit moment ook alles geprobeerd en ook content via USB overzetten wat ook sneller gaat dan via het netwerk. Had ook een poging gewaagd om 2x usb verlengkabel met aan beide kabels een usb repeater totaal 10mtr te gebruiken maar deze afstand is toch te ver en zou in de toekomst misschien anders kunnen door na 5 meter een powered USB hub te plaatsen. Dan gaat de snelheid overdracht met 22MB toch sneller dan via UTPdapluiz schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:02:
[...]
Heb ik ook regelmatig, met toevallig ook een samsung F1 1TB. Soms is het een week niet en soms elke keer als ik de pohd aanzet. Wat ik vaak doe is dan de POHD via USB aansluiten op me pc en dan een scandisk. Maar zelfs dan blijft het niet weg. Ik kopieer trouwens wel de content er op via usb, misschien dat het daar aan ligt ?
Heb nu wel de afgelopen dagen de stappen even opgevolgd die op het AC Ryan forum te lezen is.
Eerst de 1TB HDD via USB geheel formateren.. Dat duurde bij elkaar 13 uur dan de oude firmware erop zetten en vervolgens daarna de beta. Zo kan je dan altijd nog downgraden naar andere firmwares en zou het probleem met de HDD en de POHD opgelost moeten zijn. Dit is nog even afwachten maar tot nu toe nog geen vreemde dingen meer gebeurd. Al heeft Win7 nog wel eens problemen met de HDD aangezien er dan een disk controle melding komt.
Ik kijk het nog even aan en anders word het volgende week een andere HDD bestellen.
Maar tot nu toe lijkt alles even onder controle.
Verwijderd
DjWannaB2002 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:17:
Elke dag dat een film kijken gewoon goed gaat, word ik steeds een beetje blijer. Waar ik bij de HDX elke dag weer een beetje meer mezelf irriteerde.....
Wat nog een handige feature zou zijn, en wat naar mijn idee makkelijk toe te voegen moet zijn, is dat als je op de info knop drukt, je niet alleen te zien krijgt hoe lang de film al speelt, maar ook hoe lang de film nog duurt.
- tijdens een film terug gaan naar het dvd menu
Euh, wat dacht je van het knopje 'Menu' op je remote control...
Scheelt Miro ook weer het hele topic doorlezen
Misschien moet jij dit topic eens doorlezen, scheelt Miro weer typen...
Ni3lz schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:29:
1. Video playback info now shows the elapsed time / total time
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 02:37 ]
Valt me tegen van ACRyan.
Ben blij dat ik hem verkocht heb.
Whatever.
Er valt een randje van het menu buiten het zichtbare deel van het scherm. Maar het is geen vitale info die je mist. Ik vind het geen showstopper.petillan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:26:
Iemand ervaringen met deze speler aangesloten op een 4:3 CRT TV via composiet (PAL)?
En wij zijn blij met deze interessante opmerking.Harmen schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:37:
Zo te lezen zit er niet veel schot in de firmware updates.
Valt me tegen van ACRyan.
Ben blij dat ik hem verkocht heb.
-1 dus
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ach, volg het topic graag.Xymox schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:52:
[...]
En wij zijn blij met deze interessante opmerking.
-1 dus
Hoop dat er wat vaart komt achter de updates.
Veel mensen kopen hem voordat ze er zich in verdiepen.
Whatever.
En de beta wacht ik rustig af
Het is gewoon een goed apparaat, alleen is het nog gedeeltelijk in ontwikkeling waardoor het iets minder geschikt is voor luie mensen en/of mensen die er weinig verstand van hebben. Dus misschien is het inderdaad verstandig dat je hem verkocht hebt.Harmen schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:04:
[...]
Ach, volg het topic graag.
Hoop dat er wat vaart komt achter de updates.
Veel mensen kopen hem voordat ze er zich in verdiepen.
Hou gewoon graag van een apparaat wat af is en zn werk goed doet.
Whatever.
Ik zet er films op (allerlei formaten) en dat speelt het ding goed af.Harmen schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:34:
@yorkick, heb er veel mee zitten stoeien idd.
Hou gewoon graag van een apparaat wat af is en zn werk goed doet.
Thats all i need.
Dat Usenet gegoed, BT gedoe, RSS, Flickr, YouTube e.d. gebruik ik toch niet.
Daar heb ik een PC voor.
En beter een AcRyan dan een Eminent, Conceptronic, SiteCom of vergelijkbaar merk.
Deze merken geven mij toch niet echt een goed gevoel en zijn voor mij meer B-C merken.
Maar gelukkig is er veel keuze, wat de kwaliteit van de apparaten allen maar kan verhogen.
[ Voor 23% gewijzigd door Hoyden op 01-01-2010 19:57 ]
Aan de andere kant, er komen nieuwe codecs, wijzigingen in codecs... misschien worden er bugs ontdekt, deze kunnen dan wel weer opgelost worden, waar je voorheen gewoon lekker pech had.
Ik ben zelf in ieder geval nog erg tevreden met de Playon!hd, heb hem sinds vorige week met hdmi audio aangesloten, de plop die ik nog had bij coax digitaal is verdwenen. Zal wel aan de reciever gelegen hebben.
Verder ook nog geen bestanden tegengekomen die hij niet afspeelde.
Verwijderd
kun je met deze mediaspeler dus ook met nieuwsgroepen downloaden? Ik heb gezocht maar ik kon alleen vinden dat hij torrentz kan downloaden.Hoyden schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Dat Usenet gegoed, BT gedoe, RSS, Flickr, YouTube e.d. gebruik ik toch niet.
Daar heb ik een PC voor.
Volgens mij is daar wel vraag naar, en kan het met 1 of andere pluginVerwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:26:
[...]
kun je met deze mediaspeler dus ook met nieuwsgroepen downloaden? Ik heb gezocht maar ik kon alleen vinden dat hij torrentz kan downloaden.
Zal vast wel ergens iets over te vinden zijn.
Verwijderd
Ja, dat kan, zie plugondevice.com . Via die tool kun je allerlei plugins op je POHD installeren (werkt niet met de 2891 firmware). Onder ander usenet, en je kan ook rar/par doen, maar dat heeft zijn tijd nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:26:
[...]
kun je met deze mediaspeler dus ook met nieuwsgroepen downloaden? Ik heb gezocht maar ik kon alleen vinden dat hij torrentz kan downloaden.
Telkens als ik de player aanzet is mijn externe HDD die via USB met de player is verbonden niet zichtbaar in het netwerk, de interne HDD is wel gewoon zichtbaar.
Volgens 'Extension Info' is samba gewoon gestart maar de schijf blijft onzichtbaar. Enige oplossing is dan om een upgrade uit te voeren waarna de USB wél direct zichtbaar is in het netwerk. Uiteindelijk werkt het dus wel allemaal, alleen een beetje irritant om steeds opnieuw die upgrade te moeten doen.
Ik heb een soortgelijk probleem al een paar keer voorbij zien komen in dit topic maar heb nergens een oplossing kunnen vinden.
Ohja, firmwareversie r2388
Verwijderd
Heb nu ook aantal dagen de playonHD! onder de tv staan.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar in mijn gedeelde mappen te komen, de ene keer krijg ik wel workgroup en me gedeelde mappen andere keer niet.
En wanneer ik dan naar zo'n map wil vraagt die om een login en paswoord waar ik ook niet uit kom.
Heb al veel gegoogeld en ook al die tutorial gedaan die Engelse toen lukte het een keer wel!
Naar een reboot ook niet meer.
Hopelijk kan iemand me helpen!
op welk OS draaien je gedeelde mappen? zet NFS eens aan en daar heen de share en anonymouse toegang geven. Je zet de zaak toch niet naar buiten op je router open maar alleen intern naar je playonVerwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:04:
Hallo!
Heb nu ook aantal dagen de playonHD! onder de tv staan.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar in mijn gedeelde mappen te komen, de ene keer krijg ik wel workgroup en me gedeelde mappen andere keer niet.
En wanneer ik dan naar zo'n map wil vraagt die om een login en paswoord waar ik ook niet uit kom.
Heb al veel gegoogeld en ook al die tutorial gedaan die Engelse toen lukte het een keer wel!
Naar een reboot ook niet meer.
Hopelijk kan iemand me helpen!
Verwijderd
Draai op Windows 7! Had ik eerder moeten zeggen, wat NFS is snap ik niet. En een firewall heb ik niet op de computer!
Echter is het me nu wel gelukt met hoop geklier en aanvinken.
Heb o.a bij de eigenschappen van de map en dan tabblad delen iedereen toegevoegd, en deze tutorial gebruikt:
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2269
Misschien meer mensen wat aan!
Ben helemaal nieuw in de Mediaplayer wereld, toen ik wat over dit apparaat en ondersteuning hoorde toch maar een aangeschaft tot nu toe erg tevreden er over!
En het was natuurlijk een zeer compleet pakket met de HDMI en alles er bij! Mooie kwaliteit allemaal.
Verder erg gebruiksvriendelijk op het eerste gezicht, snap het bittorent gedeelte etc. niet maar dat komt ook nog wel.
Wel raar dat je met youtube geen eigen filmpjes kunt opzoeken maar alleen laatst toegevoegd etc.. ???
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 18:56 ]
Wikipedia: Network File System
En het staat in dit topic al meermaals uitgelegd hoe je dit aan kan zetten..Evenals een verklaring voor het "youtube" probleem.Het Network File System, of kortweg NFS, is een netwerkbestandssysteem dat oorspronkelijk werd ontworpen door Sun Microsystems in 1984 voor hun eigen UNIX-werkstations. NFS maakt het mogelijk om bestanden op te vragen over het netwerk op dezelfde manier als men dit zou doen voor bestanden op de lokale schijf.
[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 03-01-2010 19:38 ]
Verwijderd
Dat weet ik ook wel dat ik zo de betekenins kan vinden weet niet wat er mee bedoelt word!xxxneoxxx schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:37:
NFS, 2e hit op google:
Wikipedia: Network File System
[...]
En het staat in dit topic al meermaals uitgelegd hoe je dit aan kan zetten..Evenals een verklaring voor het "youtube" probleem.
en ook ga ik geen 42 pagina's naar het woordje youtube afstruinen.
Bedankt voor de reactie's alles werkt nu perfect! Ben zeer tevreden over het apparaat, maar hij scaled het beeld niet zo op als dat mijn ps3 dat doet! zie wel degelijk grote kwaliteits verschillen als ik een gebrande dvd afspeel via de ps3 of er eentje stream via de POHD
Ik kan niet opmaken welke volgens jou een betere performance aflevert..de gebrande dvd via de PS3 of je (wireless?) stream via de POHD...Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:43:
[...]
zie wel degelijk grote kwaliteits verschillen als ik een gebrande dvd afspeel via de ps3 of er eentje stream via de POHD
Member of the Ukraine IT Army
Verwijderd
Vind de ps3 een beter kwaliteit er uit toveren!NIK0 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:25:
[...]
Ik kan niet opmaken welke volgens jou een betere performance aflevert..de gebrande dvd via de PS3 of je (wireless?) stream via de POHD...
En ik stream bekabeld naar de POHD. Ligt het aan mijn instellingen?
Draai hem gewoon via HDMI
Ik heb alleen 1 probleempje... soms heb ik dat de ander schijf wordt herkent maar vervolgens denkt de speler dat de Disk leeg is. als ik m uit zet en vervolgens weer aan doet i t wel weer.....
Herkenbaar voor iemand?
Wat ik wel een minpuntje vind is dat (net zoals veel mediaplayers) de firmware nog echt wel in het beta stadium bevind. Door de drang om altijd cutting edge te zijn worden veel mediaplayer gereleased voordat het echt af.
Geen idee, ik ben nog in de orientatie fase maar er zijn vast POHD eigenaars hierzo die die vraag kunnen beantwoorden!Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:43:
[...]
Vind de ps3 een beter kwaliteit er uit toveren!
Member of the Ukraine IT Army
Zou te maken kunnen hebben met manier van upscalen.Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:43:
[...]
Vind de ps3 een beter kwaliteit er uit toveren!
Ik heb er zelf weinig moeite mee. Gebruikte eerst mijn hd-dvd speler om dvd's te spelen, heb ze nu omgezet naar h264 en speel ze via de playonhd, zie geen merkbaar verschil.
Maar heb hier een draadloos netwerk.
Iemand ervaringen met een WLAN adapter?
Verwijderd
Misschien, dat het aan mij ligt maar ga ze nog wel keer naast elkaar draaien. Ben wel een mieren neuker wat dit betreft namelijk!KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:04:
[...]
Zou te maken kunnen hebben met manier van upscalen.
Ik heb er zelf weinig moeite mee. Gebruikte eerst mijn hd-dvd speler om dvd's te spelen, heb ze nu omgezet naar h264 en speel ze via de playonhd, zie geen merkbaar verschil.
en over de firmware vind ik inderdaad ook wel storend maar dat weet je van te voren met zulke spelers! Hopelijk vaak en goede updates dan is er niets aan de hand!
Verwijderd
Lees de reactie's in dit topic...gebruik de search in dit topic.aeraldil schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:05:
Ik ben 'm ook van plan te gaan halen.
Maar heb hier een draadloos netwerk.
Iemand ervaringen met een WLAN adapter?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 20:56 ]
Dit probleem heb ik ook met de laatste release (geen beta).Flix83 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:03:
Ik heb dit speeltje nu vanaf de kerst en heb er al veel plezier van gehad.
Ik heb alleen 1 probleempje... soms heb ik dat de ander schijf wordt herkent maar vervolgens denkt de speler dat de Disk leeg is. als ik m uit zet en vervolgens weer aan doet i t wel weer.....
Herkenbaar voor iemand?
ook komt het voor dat hij de schijf en mappen wel ziet maar dat de mappen leeg zijn. ook dan moet hij even uit en weer aan.
Ik kan alleen niet vinden waar dit door wordt veroorzaakt.
Verwijderd
restart ff de samba service die wil nog wel eens vastlopen in de laatste beta 2891 is dat probleem al veel minderSjOuKeS schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:59:
[...]
Dit probleem heb ik ook met de laatste release (geen beta).
ook komt het voor dat hij de schijf en mappen wel ziet maar dat de mappen leeg zijn. ook dan moet hij even uit en weer aan.
Ik kan alleen niet vinden waar dit door wordt veroorzaakt.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Firmware History
New Features / Improvements / Bug Fixes
Version v7.0.6 r2901
------------------------------------
What's new in this release
1) Add new options in Setup/Video menu
- Zoom Out
- Hue
- Saturation
- AV Video System (PAL/NTSC)
2) Add new optons in Setup/Network menu
- PPPoE Setup
- BitTorrent and SAMBA
3) Add new menu language for Asian version
- Japanese
- Korean
- Vietnamese
4) Add new menu language for European version
- Bulgarian
- Slovensky
- Romania
- Portuguese
- Hebrew (trial)
- Hungarian (trial)
5) Add new text encoding
- Romania (LATIN10)
- Vietnam
6) Add manual setting for system time
7) Add File Copy and Setup menu in Home menu
Add elapsed/total time and size display when pressing Info button during playback
9) Add sliding effects for screensaver
10) Add unicgi (Neighbour Web) application (autostart with bootup)
11) Add Play Folder/Browse Folder when accessing a DVD structured folder
12) Add support for recognising data disc
13) Add Mono L/R and Stereo support for Karaoke VCD
14) Fix self-disconnecting over wireless N connection after connected over a period of time
15) Fix Internet Radio Genre listing
16) Fix audio switch when pressing menu button when playing a BD-ISO
17) Fix audio switch when resuming from pause state for BD-ISO
18) Fix MP4 formats appearing as an audio icon instead of as a video icon
19) Fix SPDIF RAW audio mute when entering full screen playback in certain scenario
20) Fix M2T formats unrecognisable for playing
21) Improved Internet Feeds icon in home menu
22) Improved HDMI connectivity with certain TV brands/models
23) Remove Extension Info under Setup/System
24) Remove YouTube under Internet Feeds menu
25) Remove Seamless Playback from System/Misc and moved to System/Video
There will be 2 similar versions of our firmware, only with different menu languages for
Asian
1. English
2. Traditional Chinese
3. Simplified Chinese
4. Japanese
5. Korean
6. Vietnamese
European
1. English
2. German
3. Spanish
4. French
5. Italian
6. Dutch
7. Russian
8. Polish
9. Czech
10. Portuguese
11. Slovak
12. Bulgarian
13. Romania
14. Hebrew (trial)
15. Hungarian (trial)
As for YAMJ, we currently found a bug with some broken links causing certain information not to display correctly. We are fixing it at the moment but it should be ready for it's first trial run soon.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies werkt?
Moeten je films daarvoor op de HDD staan, of kan het ook via netwerk?
En hoe word de info+afbeeldingen van de film weergeven? Zoekt hij die automatisch of moet je die zelf toevoegen?
Ben daar nu mee aan het klooien om te kijken hoe het indexeren en subtitle download gebeuren werkt. Tot nu toe iig positief verrast.
Het tweede gedeelte is dus aan ACRyan om vanuit de XML wat moois op het scherm te tonen.
Of het vanuit het netwerk gaat werken, geen idee. ZOu zo niet weten waarom niet iig.
(kan me wel voorstellen dat je EN een NAS hebt EN een interne HDD dat dat niet helemaal samen gaat, daar lijkt YAMJ niet goed mee te kunnen)
Ik heb de harddisk in de POHD als share in verkenner staan en kan ik ook in Yamj-GUI selecteren, maar geeft aan dat er 0 mediabestanden gevonden zijn. Zodra ik de POHD aansluit via USB en dan Yamj de harddisk laat indexeren worden wel alle mediabestanden gevonden en wordt er een html gegenereerd.
Ook bestanden op mijn servertje op zolder (Windows XP machine) kunnen niet door Yamj geindexeerd worden vanaf mijn laptop.
Wellicht doe ik iets fout.
Bestanden op een netwerkshare indexeren/genereren is geen probleem voor YAMJ. Wel moet je eea goed configureren in de Library.xml.Xymox schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:24:
Blijkbaar kan Yamj de media bestanden niet indexeren/genereren als de folder op een netwerk-share staat.
Persoonlijk gebruik ik daarom ook niet de acryan gui, maar gewoon de config files. Meer info vind je hier:
http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/LibraryXMLInfo
1
2
3
| Note: This path may also reference a UNC location, however there is a bit of trick to doing so. In order to use a UNC the backslashes before the server name (but not folder names) need to be dereferenced. <path> \\\\tower\dvd</path> |
[ Voor 19% gewijzigd door Zer0 op 05-01-2010 22:18 ]
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Als ik deze mediaspeler aanschaf, zit ik eraan te denken om er een Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB in te zetten (of de WD10EARS welke een stuk nieuwer is, 64MB cache heeft en slechts 3 euro duurder is). Een samsung f3 is ook wel een erg goede schijf en ja ik weet dat de snelheid niet uitmaakt in een mediaspeler. Ik wil betrouwbaarheid en stilheid.
[ Voor 17% gewijzigd door ToFast op 05-01-2010 22:32 ]
Dat werkt hier prima. In de GUI lukt het idd niet via de share, maar wel als ik gewoon \\playonhd\hdd1\movie invulde.Xymox schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:24:
Blijkbaar kan Yamj de media bestanden niet indexeren/genereren als de folder op een netwerk-share staat.
Ik heb de harddisk in de POHD als share in verkenner staan en kan ik ook in Yamj-GUI selecteren, maar geeft aan dat er 0 mediabestanden gevonden zijn. Zodra ik de POHD aansluit via USB en dan Yamj de harddisk laat indexeren worden wel alle mediabestanden gevonden en wordt er een html gegenereerd.
Ook bestanden op mijn servertje op zolder (Windows XP machine) kunnen niet door Yamj geindexeerd worden vanaf mijn laptop.
Wellicht doe ik iets fout.
Zer0 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:09:
[...]
Bestanden op een netwerkshare indexeren/genereren is geen probleem voor YAMJ. Wel moet je eea goed configureren in de Library.xml.
Persoonlijk gebruik ik daarom ook niet de acryan gui, maar gewoon de config files. Meer info vind je hier:
http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/LibraryXMLInfo
code:
1 2 3 Note: This path may also reference a UNC location, however there is a bit of trick to doing so. In order to use a UNC the backslashes before the server name (but not folder names) need to be dereferenced. <path> \\\\tower\dvd</path>
Ah, bedankt voor de tips. Ik zal deze even proberen...IJsbeer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:35:
[...]
Dat werkt hier prima. In de GUI lukt het idd niet via de share, maar wel als ik gewoon \\playonhd\hdd1\movie invulde.
[ Voor 52% gewijzigd door Xymox op 06-01-2010 11:03 ]
Sorry mensen dat ik geen antwoord gaf op sommige vragen, ik was op vakantie.
I'm back now
Dit toestel decodeert toch ook naast AC3 ook EAC3 (de zogenaamde Dolby Digital Plus) ?
DTS passthrough, hier heb ik een vraagje over. Hoe sluit ik hier bv. een 5.1 computerset op aan zonder dat de AC Ryan PlayOn!HD met jack-uitgangen is uitgerust? (Coax/SPDIF heb ik overigens niet)
Ondersteunt dit toestel ook replay-gain ? (Audio normalisatie van mp3's door informatie in de ID3-metadata tags over het volume weg te schrijven)
Wat zou de makkelijkste manier zijn om het geluid te redirecten naar twee hifi stereo speakers als ik enkel muziek wil en geen film; want zoals gezegd - en ik ben geen krak op dit gebied - ik zie geen jack-aansluiting.
Wishlist:
- "Up"-toets tijdens het afspelen na 2-seconden ingedrukt te houden, telkens 15 minuten skippen bv. Voor chapter-loze films van enige duur, is dit best aangenaam!
- Minuscuul schermpje met de titel (van de film, serie, muziekfile); zodat een tv géén noodzaak is.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Om je jack-aansluiting aan te sluiten kon je gewoon de rode en witte van de compositie aansluiting gebruiken dan heb je geen beeld maar wel geluid.Mizitras schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:53:
@Miro: Enkele winkels hebben OP=OP en 'laatste stuks'. Worden er met de Playon! DVR HD soms rond die tijd ook nieuwere/gerestylde/standaard met hogere firmware-uitgeruste PlayOn!HD's op de markt gezet?
Dit toestel decodeert toch ook naast AC3 ook EAC3 (de zogenaamde Dolby Digital Plus) ?
DTS passthrough, hier heb ik een vraagje over. Hoe sluit ik hier bv. een 5.1 computerset op aan zonder dat de AC Ryan PlayOn!HD met jack-uitgangen is uitgerust? (Coax/SPDIF heb ik overigens niet)
Ondersteunt dit toestel ook replay-gain ? (Audio normalisatie van mp3's door informatie in de ID3-metadata tags over het volume weg te schrijven)
Wat zou de makkelijkste manier zijn om het geluid te redirecten naar twee hifi stereo speakers als ik enkel muziek wil en geen film; want zoals gezegd - en ik ben geen krak op dit gebied - ik zie geen jack-aansluiting.
Wishlist:
- "Up"-toets tijdens het afspelen na 2-seconden ingedrukt te houden, telkens 15 minuten skippen bv. Voor chapter-loze films van enige duur, is dit best aangenaam!
- Minuscuul schermpje met de titel (van de film, serie, muziekfile); zodat een tv géén noodzaak is.
Veel data kopiëren over het netwerk gaat niet goed. Hierbij kopieer ik vanaf mijn Windows naar de share van de Play!On.
Na +/- 20Gb nokt de Play!On er mee. Dan moet ik de Play!On resetten en dan doet hij het weer.
Wat hierna ook gebeurd is dat de Play!On geen shares meer kan benaderen van mijn pc.
Iemand misschien een oplossing? Of ondervind iemand anders dit probleem ook? Had al gekeken op het AC Ryan forum, maar daar heb ik niets gevonden hierover.
Play!On: Laatste officiële firmware.
Bugje begint nu wel vervelend te worden, ben namelijk BR disks aan het rippen en op mijn Play!On aan het zetten, en die zijn meer dan 20Gb dus hij loopt telkens vast

[ Voor 4% gewijzigd door MaNDaRK op 06-01-2010 22:00 ]
ik heb ook een playonhd sinds een week of twee en ik heb zojuist met een Windows7 x64 machine over het netwerk ongeveer 34Gb aan films gekopieerd naar de playon. Het duurt wel even, maar het werkt zonder problemen
Heb je al de USB verbinding geprobeerd?MaNDaRK schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:59:
Bugje begint nu wel vervelend te worden, ben namelijk BR disks aan het rippen en op mijn Play!On aan het zetten, en die zijn meer dan 20Gb dus hij loopt telkens vast
Gaat het dan ook fout?
Verwijderd
Ben ik nu ook mee aan het klooien, werkt inderdaad als een trein het duurt even maar dat is te verwachten.blazez schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:36:
Hoi,
ik heb ook een playonhd sinds een week of twee en ik heb zojuist met een Windows7 x64 machine over het netwerk ongeveer 34Gb aan films gekopieerd naar de playon. Het duurt wel even, maar het werkt zonder problemen
Ik heb overigens standaard 500GB geheugen van fabriek af aan er in, wilde ook zonder en er zelf 1TB in zetten. Echter de media markt hier had alleen deze versie! En had zoveel bonnen van de media markt dus deze maar gehaald.
(jammer van de MediaMarkt dat ik weer zo afgerachte doos kreeg)
Heb zelf ook een andere mediaspeler namelijk de HDX ook een prima ding maar door geschoven naar me broer
Was stukje duurder had een wat mooier menu maar de POHD! ziet er aardig beter uit en is gebruiksvriendelijker tot nu toe. Hopelijk dat met de volgende update het Menu wel iets meer vooruitgang krijgt!
Verwijderd
heb al aardig wat hd films en blurays afgespeelt op mn playon hd.. alles zonder problemen.
nu heb ik een bluray rip van de film the curious case of benjamin button geprobeerd, het beeld is prima maar ik krijg geen geluid, en de melding unknown audio format. terwijl gewoon dolby digital is.
dit zijn de specs die bij de postvan de film vermeld stonden:
Movie Information:
Title:...............: The Curious Case of Benjamin Button
Languages............: English : Other see below
Subtitles:...........: Dutch : Other see below
Audio:...............: English Dolby TrueHD 5.1 : other see below
Region Code..........: A-B-C.
Rip Information:
Source...............: Blu-Ray (BD50)
posting Format.......: Blu-Ray (BD50)
Movie tested.........: Yes
Audio tested.........: Yes
Burn Tested..........: Pioneer BD-RW BDR 203 : Disc BD-RE 50 TDK
Stand-alone player...: Playable in Denon 2500 BT
Post Information:
Posted to..................: Alt.binaries.Blu-ray , Alt.binaries.hdtv
Part Size..................: 200 MB
Number of Parts............: 206
Size.......................: 43.9 gb
Compression Format.........: Winrar
File Validation............: 10% Par2
Repost.....................: Only Fubars otherwise get a (good)payserver
Parts per Day..............: Day 1 - 2nd Januar, 135 Rarfiles, Day 2 - 3rd Januar,71 rarfiles and PAR2 files
Postdate/Posttime..........: 2nd Januar @ 6.00h pm (GMT+2), Day2 - 3rd Januar @ 7.00h pm (GMT+2)
Special note...............: I don't read the message's on the newsserver
DISC INFO:
Disc Title: CURIOUS_CASE_BENJAMIN_BUTTON
Disc Size: 43.992.335.540 bytes
PLAYLIST REPORT:
Length: 2:46:03 (h:m:s)
VIDEO:
VC-1 Video 0 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / Advanced Profile 3
AUDIO:
Dolby TrueHD Audio English
Dolby Digital Audio German
Dolby Digital Audio Italian
Dolby Digital Audio Portuguese
Dolby Digital Audio Spanish
Dolby Digital Audio Spanish
Dolby Digital Audio Thai
Dolby Digital Audio Turkish
Dolby Digital Audio English
Dolby Digital Audio English
is dit probleem op te lossen door in setup een andere audio output te kiezen? ik zie hier allerlei afkortingen staan, waarvan ik geen enkel idee heb wat ze mogen betekenen.
mn tv audio-out zit aangesloten aan m'n receiver die gewoon dts en dolby ondersteund.
is het beter om de playonhd direct op mn receiver aan te sluiten? of mag dat verder geen verschil maken?
alle info is welkom... bvd.
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.