In principe hoef je alleen maar die tool te installeren, even de config in te stellen (bijv. dat hij van moviemeter.nl de resultaten haalt). Dan moet hij zelf wel een nfo bestandje aanmaken, maar als je .nfo koppelt in windows aan de notepad moet dat wel lukken.
Zolang hij ook niet een map tv series enzo gaat aanmaken is het vervolgens op de snelkoppeling klikken die dat programma voor je maakt (zit een optie in dat programma hiervoor) en dan gaat alles vanzelf verder (mits hij steeds dezelfe drive letter voor de losse harde schrijf krijgt of als hij in een netwerk hangt met een driveletter in de windows verkenner).
Als je alleen de moviewall gebruikt zijn de kleinere letters ook geen probleem en ondertiteling kan je zo groot maken als je wilt. Als AC Ryan nu eens die letters in het menu groter zou maken... ik hoef nog geen HDtv te hebben zolang die oude bakken het nog doen, absurd eigenlijk dat ze daar niet aan gedacht hebben. Misschien ben ik wel een fosiel dat ik die oude tv's nog heb, maar ze zijn breedbeeld en het geluid is steengoed in die dingen en mij maakt het niet uit of het nu hd is of geen hd, ik stoor me daar niet aan.
Kijk trouwens ook eens naar de mediaplayers van WD, die zijn ook heel simpel. Alleen is de afstandsbediening wat klein en die raak ik altijd snel kwijt.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 23-08-2011 20:04
]