Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 geinstalleerd.
Ik mis de rss feeds en snel vooruit spoelen....
terug naar Firmware_PV73100_v7.06.r4318_European <<===== de beste volgens mij !!
Ik gebruik nl ook metafeeds.com ===>> volg vonck's tutorial op youtube

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
R86Bakker schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:42:
[...]

Weet je ook op welke port ik de transmission interface kan vinden? :1024 is de standaard port van de Playon Interface.
Ik kan me alleen van de playonX firmware herinneren dat je dan een andere port achter je playonip moest intikken om op de transmission interface uit te komen, namelijk http://playonip:9091
:1024 zo ver als ik weet en bij Optware Packages kunt je de bijgeleverde tarar updaten

Afbeeldingslocatie: http://www.upload-jpg.com/view_thumb/7d4e42113/Knipsel.PNG

Afbeeldingslocatie: http://www.upload-jpg.com/view_thumb/7a64e2157/Knipsel.PNG

[ Voor 51% gewijzigd door breins op 02-06-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETA
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 21:52

ETA

breins schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:06:
zelfde hier m8 Maar je moet dan deze hebben die werkt wel http://dl.dropbox.com/u/2..._NO_HD_AUDIO_Mod_rev3.rar DD voor de playonHD 1 ;) dus rev3 die werk wel bij jou dus jij heb net als ik geen DD+ maar de DD onthouden dus ! :+
Hmm. De mijne is zo oud, ik wist wel dat ik geen DD+ had, maar ik had niet door dat dit _Plus_ op de + sloeg 8)
Ik dacht dat dit een PLUS mod was, dus met extra functionaliteit :+
Bedankt ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:32:
terug naar Firmware_PV73100_v7.06.r4318_European <<===== de beste volgens mij !!
Dat vooruit spoelen miste ik ook even maar als je gewoon het tijdstip aangeeft (bv 30min = 30) op je remote dan jumpt hij naar 30 min ;)

In het begin even wennen maar daarna weet je niet beter.
breins schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:14:
[...]

:1024 zo ver als ik weet en bij Optware Packages kunt je de bijgeleverde tarar updaten

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er geinig uit maar wat voor toegevoegde waarde geeft dit aan mijn speler met mede8er firmware ?

[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 02-06-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
ETA schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:48:
[...]

Hmm. De mijne is zo oud, ik wist wel dat ik geen DD+ had, maar ik had niet door dat dit _Plus_ op de + sloeg 8)
Ik dacht dat dit een PLUS mod was, dus met extra functionaliteit :+
Bedankt ! _/-\o_
ik heb ook de DD chip dus ook die van mijn is antiek ;) er zit geen verschil tussen de functionaliteit van de DD+ of DD

BIT TORRENT zelf gebruik ik het niet, en ik heb ook een dreambox maar deze functie snap ik nog niet helemaal
en je kan een film of mp3 toevoegen via de gebruikersinterface ik zie het maar als een bonnesje :)

[ Voor 26% gewijzigd door breins op 02-06-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
breins schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:14:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt voor de reactie. Helaas had ik deze stappen al genomen.

Wat ik bedoel is dat, als er inderdaad Transmission aanwezig zou zijn, er als het goed is een mogelijkheid moet zijn om de webinterface van Transmission naar voren te halen, zoals op dit plaatje http://www.transmissionbt...eenshots/Clutch-Large.jpg .

Hoop dat mijn vraag nu wat duidelijker is :)

Ben er al achter wat ik verkeerd deed. Transmission werkt nu prima hier. Voor de mensen die het ook willen uitproberen hieronder een kort stappenplan.
  1. Ga naar je playon interface op http://jouwplayonsIP:1024
  2. Ga naar optware, en druk op install, wacht totdat de vermelding DONE..... verschijnt.
  3. Reboot je playon
  4. Herhaal stap 1
  5. Ga naar de transmission balk, druk op start
  6. Stel hier je transmission naar wens in en selecteer enable.
  7. Druk hierna op APPLY....even wachten en als het goed is, krijg je de vermelding DONE.....
  8. Ga nu naar http://jouwplayonsIP:9091 voor de Transmission webinterface.
Vanaf deze interface kan je je bittorent downloads beheren (toevoegen/verwijderen/status in de gaten houden, etc..).

Hoop dat jullie hier wat aan hebben:)

[ Voor 37% gewijzigd door R86Bakker op 02-06-2011 23:12 . Reden: zelf de oplossing gevonden / TUT toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
R86Bakker schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Wat ik bedoel is dat, als er inderdaad Transmission aanwezig zou zijn, er als het goed is een mogelijkheid moet zijn om de webinterface van Transmission naar voren te halen, zoals op dit plaatje http://www.transmissionbt...eenshots/Clutch-Large.jpg .

ja nu zie ik wat je bedoel ik zal eens zoeken of ik iets kan vinden .....wordt vervolgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
breins schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:03:
[...]
ja nu zie ik wat je bedoel ik zal eens zoeken of ik iets kan vinden .....wordt vervolgt
Heb het zelf al uitgevonden. Vergat een cruciale stap, waardoor het niet werkte. Heb in mijn post een kleine TUT toegevoegd! Thanks anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
R86Bakker schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:11:
[...]

Heb het zelf al uitgevonden. Vergat een cruciale stap, waardoor het niet werkte. Heb in mijn post een kleine TUT toegevoegd! Thanks anyway ;)
werk wel op :9091 maar je moet bij de torens eerst het tar bestand installeren

zie hier

Afbeeldingslocatie: http://www.upload-jpg.com/view_thumb/2b71f2303/Knipsel.PNG
R86Bakker schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Ben er al achter wat ik verkeerd deed. Transmission werkt nu prima hier. Voor de mensen die het ook willen uitproberen hieronder een kort stappenplan.
  1. Ga naar je playon interface op http://jouwplayonsIP:1024
  2. Ga naar optware, en druk op install, wacht totdat de vermelding DONE..... verschijnt.
  3. Reboot je playon
  4. Herhaal stap 1
  5. Ga naar de transmission balk, druk op start
  6. Stel hier je transmission naar wens in en selecteer enable.
  7. Druk hierna op APPLY....even wachten en als het goed is, krijg je de vermelding DONE.....
  8. Ga nu naar http://jouwplayonsIP:9091 voor de Transmission webinterface.
Vanaf deze interface kan je je bittorent downloads beheren (toevoegen/verwijderen/status in de gaten houden, etc..).

Hoop dat jullie hier wat aan hebben:)
:) :) :) mooi je had hem door :P

[ Voor 58% gewijzigd door breins op 02-06-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik er sinds 2 dagen op (player zonder internetverbinding) en het is de eerste alternatieve firmware die het langer dan 2 dagen heeft uitgehouden. Wel 1 keer gisteravond een zwart beeld gehad, maar na het opnieuw opstarten van de player bleef alles werken en vanochtend ook weer wat gezien.

In die andere alternatieve firmware (Shizzl) zit wel rss feeds e.d. , misschien is dat wat. Het vooruitspoelen is even wennen, maar dat knopje ingedrukt houden om 40 seconden vooruit te gaan werkt ook heel erg goed als alternatief (niet in de originele firmware, daar werkt hij minder goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
RSS Feeds moet in te bouwen zijn ,ik heb hier de FW open liggen maar ik ben nog aan het zoeken
heeft iemand van jullie playon!x open laat het mijn even weten dan pak ik de RRS van playon!x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:22:
RSS Feeds moet in te bouwen zijn ,ik heb hier de FW open liggen maar ik ben nog aan het zoeken
heeft iemand van jullie playon!x open laat het mijn even weten dan pak ik de RRS van playon!x
Er is me wel opgevallen dat als je op afstandsbediening goto indrukt in het hoofdscherm dat er een rss pagina wordt getoont met als inhoud het wijzigen van de skin, weather, dreambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Er is me wel opgevallen dat als je op afstandsbediening goto indrukt in het hoofdscherm dat er een rss pagina wordt getoont met als inhoud het wijzigen van de skin, weather, dreambox.
klop ik heb wel de opt van playon!x en de scripts als ik opt in de toegevoegd en een install .img maakt Maar ik kan deze niet uppe naar mijn playonhd i :( ik
snap nog niet helemaal wat er niet goed gaat maar ik ben nog aan het pielen

[ Voor 3% gewijzigd door breins op 03-06-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, de mex500 doet het ook na 2 dagen niet meer op mijn mini 1 dd c+. Het is mij echt volstrekt onduidelijk waarom ik altijd na 2 dagen zwarte video's krijg met geluid en dat hij dan vastloopt. Hoeveel video's ik ook kijk op dag 1, dan is er geen probleem.

Ik haal wel elke nacht de stroom eraf, misschien leegt hij dan een buffertje niet ofzo en zit dat vol. Ik heb werkelijk geen idee. Maar met de originele firmwares heb ik nooit problemen.

Afijn, ik ga weer terug. Dit keer de 3582 omdat ik meen dat daar de <i> (schuine letters) bij de ondertiteling nog werkten. Bah, lelijk menu en geen moviewall. Maar om nu elke dag de firmware opnieuw te installeren gaat me ook te ver.

Het is dat we geld sparen voor een nieuwe auto, maar anders had ik nu een pch gekocht en deze op marktplaats gezet. Gelukkig merk je niks van dat lelijke menu als je eenmaal aan het kijken bent. Maar als je eenmaal aan die alternatieve firmwares gesnoven hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, die 3582 werkt niet, kan geen taal selecteren en kom dus niet in het menu. De 4824 doet het wel. Vage problemen allemaal.

Mocht iemand dat probleem van de 3582 herkennen en de oplossing weten (ryan reageert in het taal keuze menu na de update niet op de afstandsbediening), dan hoor ik het graag. Ik heb al safe flash en normale flash gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
En als je de stroom er eens gewoon op laat staan een paar dagen?
Dan nog steeds hetzelfde probleem?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:30:
nou, de mex500 doet het ook na 2 dagen niet meer op mijn mini 1 dd c+. Het is mij echt volstrekt onduidelijk waarom ik altijd na 2 dagen zwarte video's krijg met geluid en dat hij dan vastloopt. Hoeveel video's ik ook kijk op dag 1, dan is er geen probleem.

Ik haal wel elke nacht de stroom eraf, misschien leegt hij dan een buffertje niet ofzo en zit dat vol. Ik heb werkelijk geen idee. Maar met de originele firmwares heb ik nooit problemen.

Afijn, ik ga weer terug. Dit keer de 3582 omdat ik meen dat daar de <i> (schuine letters) bij de ondertiteling nog werkten. Bah, lelijk menu en geen moviewall. Maar om nu elke dag de firmware opnieuw te installeren gaat me ook te ver.

Het is dat we geld sparen voor een nieuwe auto, maar anders had ik nu een pch gekocht en deze op marktplaats gezet. Gelukkig merk je niks van dat lelijke menu als je eenmaal aan het kijken bent. Maar als je eenmaal aan die alternatieve firmwares gesnoven hebt...
niet de schuld van de FW maak eens een kiekje hoe je alles heb aangesloten , ik denk eerder dat het je voeding is of randapparatuur vertel eens hoe je alles heb aangesloten
en welke hdd heb je ? heb je ook wel eens een schijfcontrole gedaan via windows aan je playon?

[ Voor 3% gewijzigd door breins op 04-06-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul_wg
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2021
Hallo forumleden.
Ik weet dat onderstaande vraag al 35000 keer gevraagd is, maar toch.
Wat doe ik fout bij het installeren in safe-mode.
Ik volg de instructies precies op maar kom niet verder als het beginscherm welke hetzelfde is als het gewoon opstarten van de mini.
Ik heb de knop wel 10 min. vastgehouden en daarna een half uur gewacht.

onderstaande heb ik precies gedaan:

- Stop een USB stick in de POHD met de firmware in de root (dus hetzelfde als je zou doen als je de firmware via het menu update)
- Trek de stroom - stekker eruit
- Druk de aan/uit knop in
- Stop de stroom-stekker er weer in
- Laat de aan/uit knop pas los als je een firmware upgrade scherm ziet

groetjes Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 22:58
breins schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:19:
[...]

niet de schuld van de FW maak eens een kiekje hoe je alles heb aangesloten , ik denk eerder dat het je voeding is of randapparatuur vertel eens hoe je alles heb aangesloten
en welke hdd heb je ? heb je ook wel eens een schijfcontrole gedaan via windows aan je playon?
Kan haast niet anders dat het wel aan de firmware ligt, misschien een bepaalde combinatie van chipset en bootloader ofzo. Heb zelf een dd+ chipset en bootloader 26L. Bij mij precies hetzelfde. Mede8er firmware doet het een paar dagen, daarna zwart scherm en vastlopers. Ik heb dit met alle mede8er firmware varianten. Met de PlayonHD firmware heb ik het nooit. Apparaat is aangesloten met hdmi op de tv en gedraad met mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Is er inmiddels al een gemodde firmware waar dit wel werkt? Het goto werkt ook wel, behalve dan als je een bepaald stuk uit een film zoekt. :P
paul_wg schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:14:
Hallo forumleden.
Ik volg de instructies precies op maar kom niet verder als het beginscherm welke hetzelfde is als het gewoon opstarten van de mini.

- Stop een USB stick in de POHD met de firmware in de root (dus hetzelfde als je zou doen als je de firmware via het menu update)

groetjes Paul
In principe is dat goed. Als dat nog niet werkt, is er iets met je USB stick aan de hand schat ik. Dus: USB stick helemaal formatteren in Windows voordat je de update er op zet. Als je dat al gedaan had of dat nog steeds niet blijkt te werken, andere USB stick gebruiken. Ik neem aan dat je wel de firmware uitgepakt hebt op je USB stick, aangezien dit meestal zipjes/rar's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:19:
Ik heb een losse harde schrijf, daar is niets mis mee vermoed ik. Windows 7 geeft in iedergeval geen meldingen va schrijfcontrole. Maar formateren is te lastig. Er staat 500 gig aan materiaal op en zoveel heb ik niet vrij op mijn eigen pc of laptop en alles is geordend met ondertitelingen en dergelijke, dat was teveel werk om hiervoor te wissen..

Ik denk dat het komt omdat ik de stroom eraf haal, maar alles zit op 1 stekkerdoos en ik moet die aan/uitschakelaar op de stekkerdoos wel gebruiken omdat mijn tv anders niet uit kan (de aan/uitknop op de tv is defect :+ ).

Ik zal eens de mediaplayer op de andere stekkerdoos aansluiten zodat hij niet uithoeft. Dat ga ik vandaag doen. Over ongeveer 3 dagen laat ik wel weten of dat de oplossing is. En anders heb ik gewoon een mediaplayer die kennelijk lastiger doet dan die van jullie :/

Maar de 4824 doet het verder prima, het is niet heel erg. Maar elke keer als je naar die 4824 teruggaat vanaf de alternatieve firmwares is het wel even slikken door de vormgeving. En ik maar denken dat ik daar nooit zo om gaf...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
RedNas74 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:48:
[...]

Kan haast niet anders dat het wel aan de firmware ligt, misschien een bepaalde combinatie van chipset en bootloader ofzo. Heb zelf een dd+ chipset en bootloader 26L. Bij mij precies hetzelfde. Mede8er firmware doet het een paar dagen, daarna zwart scherm en vastlopers. Ik heb dit met alle mede8er firmware varianten. Met de PlayonHD firmware heb ik het nooit. Apparaat is aangesloten met hdmi op de tv en gedraad met mijn router.
Waar kan ik zien welke boot bootloade ik heb ?, mijn box heeft de DD chip dus zonder plus

[HOW installeren + weghalen partities + formateren bij acr forum is niet leuk maar dat kan het wel eens zijn

[ Voor 9% gewijzigd door breins op 04-06-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul_wg
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:38:
[...]

Ik heb een losse harde schrijf, daar is niets mis mee vermoed ik. Windows 7 geeft in iedergeval geen meldingen va schrijfcontrole. Maar formateren is te lastig. Er staat 500 gig aan materiaal op en zoveel heb ik niet vrij op mijn eigen pc of laptop en alles is geordend met ondertitelingen en dergelijke, dat was teveel werk om hiervoor te wissen..

Ik denk dat het komt omdat ik de stroom eraf haal, maar alles zit op 1 stekkerdoos en ik moet die aan/uitschakelaar op de stekkerdoos wel gebruiken omdat mijn tv anders niet uit kan (de aan/uitknop op de tv is defect :+ ).

Ik zal eens de mediaplayer op de andere stekkerdoos aansluiten zodat hij niet uithoeft. Dat ga ik vandaag doen. Over ongeveer 3 dagen laat ik wel weten of dat de oplossing is. En anders heb ik gewoon een mediaplayer die kennelijk lastiger doet dan die van jullie :/

Maar de 4824 doet het verder prima, het is niet heel erg. Maar elke keer als je naar die 4824 teruggaat vanaf de alternatieve firmwares is het wel even slikken door de vormgeving. En ik maar denken dat ik daar nooit zo om gaf...
ik ga er nog eens mee stoeien.
bedankt in ieder geval voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 22:58
breins schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:20:
[...]

Waar kan ik zien welke boot bootloade ik heb ?, mijn box heeft de DD chip dus zonder plus

[HOW installeren + weghalen partities + formateren bij acr forum is niet leuk maar dat kan het wel eens zijn
Bootloader info staat in instellingen->systeem->systeem info. Ik denk niet dat het aan de hd ligt. Het gebeurd nl ook als ik iets wil afspelen via het netwerk of via usb. Nogmaals heb ik nooit vastlopers bij playonhd firmware. allen bij mede8er firmware. Ook haal ik de stroom er wel eens vanaf, dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
RedNas74 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:45:
[...]

Bootloader info staat in instellingen->systeem->systeem info. Ik denk niet dat het aan de hd ligt. Het gebeurd nl ook als ik iets wil afspelen via het netwerk of via usb. Nogmaals heb ik nooit vastlopers bij playonhd firmware. allen bij mede8er firmware. Ook haal ik de stroom er wel eens vanaf, dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn.
bij mijn zie ik geen bootloader staan in het systeem wel de FW verzie wat je eens moet doen is de Optware Packages er in doen ivm swap fil het kan ook zijn dat die ergens vol loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 22:57
Ik volg een tijdje dit topic en heb zelf een POHD MINI player. laatst heb ik er een 2.5inch HDD in gemod :). misschien willen andere dit ook doen, Kan ik er een tutorialtje van maken. Je moet wel redelij kunnen solderen om paar draadbruggen te maken en een sata kabel op de prinplaat te solderen. Er zit nu een 120Gb harddisk in, en playonx firmware voor de normale POHD. Nu kan ik zonder netwerk connectie favoriete films kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojum
  • Registratie: Augustus 2006
Natuurlijk willen we een tutorial van een zelf-inbouw-harddisk in een POHD-mini... We zijn toch Tweakerts?
In een apart topic graag, met heul veul pics en heul veul uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:27
tolunaygul12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:12:
.... en heb zelf een POHD MINI player. laatst heb ik er een 2.5inch HDD in gemod ...
Dát is interessant! Ben ook heel benieuwd naar tutorial.
En gelijk al de eerste vraag: Hoe zit het met de warmteontwikkeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Oeioeioeiiiiii nou heb je het voor elkaar :X
Laat ze dat op het ACR forum maar niet horen, ze springen al bijna uit elkaar als je commentaar hebt op hun product, ze ontploffen als ze iets horen van alternatieve firmware maar hun heilige der allerheiligen product zelf aanpassen....... 8)7
Ik hoop dat je een aantal onderduikadressen hebt........ :P

Nee bij deze _/-\o_
Maar inderdaad een apart topic met een verwijzing daarnaartoe vanuit de O.P. in dit topic zou wel mooi zijn.

Misschien een andere optie: ik heb nog webspace ter beschikking. Alleen een site maken is niet echt mijn ding. (Ik moet er toch eens meer voor gaan zitten...:P ) Mocht jij of iemand anders er nette pagina van willen maken dan wil ik die best bij mij neerzetten.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
waits schreef op zondag 05 juni 2011 @ 07:31:
[...]

je kan via de usb de stroom aftappen voor je ventilator als dat nodig is maar laat de topic starter een uitleg over deze leuke tweak maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:14:
bij mijn zie ik geen bootloader staan in het systeem wel de FW verzie wat je eens moet doen is de Optware Packages er in doen ivm swap fil het kan ook zijn dat die ergens vol loopt
Dat lijkt me niet de oplossing aangezien de meesten hier dat niet standaard doen en dat het daar wel werkt? Het is natuurlijk het proberen waard.

Zelf ben ik nu aan het testen of hij blijft werken als ik de stroom er niet afhaal. Gisteravond heb ik de firmware erop gezet. Even zien wat er vanavond / morgenavond gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 22:57
Klojum schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:42:
Natuurlijk willen we een tutorial van een zelf-inbouw-harddisk in een POHD-mini... We zijn toch Tweakerts?
In een apart topic graag, met heul veul pics en heul veul uitleg. :)
waits schreef op zondag 05 juni 2011 @ 07:31:
[...]

Ik zal volgende week een leuke tutorial maken voor de geïnteresseerde :).

De player wordt wel iets warmer als normaal maar de HDD is een oude die flink heet wordt :P. Nieuwere worden minder warm heb ik begrepen.
VieSix schreef op zondag 05 juni 2011 @ 09:29:
Oeioeioeiiiiii nou heb je het voor elkaar :X
Laat ze dat op het ACR forum maar niet horen, ze springen al bijna uit elkaar als je commentaar hebt op hun product, ze ontploffen als ze iets horen van alternatieve firmware maar hun heilige der allerheiligen product zelf aanpassen....... 8)7
Ik hoop dat je een aantal onderduikadressen hebt........ :P

Nee bij deze _/-\o_
Maar inderdaad een apart topic met een verwijzing daarnaartoe vanuit de O.P. in dit topic zou wel mooi zijn.

Misschien een andere optie: ik heb nog webspace ter beschikking. Alleen een site maken is niet echt mijn ding. (Ik moet er toch eens meer voor gaan zitten...:P ) Mocht jij of iemand anders er nette pagina van willen maken dan wil ik die best bij mij neerzetten.
Ik zal het niet posten op ACR forum haha. Wie weet wat voor problemen ik zal krijgen :X
Bedankt voor de webspace, Ik zal een simpel HTML site o.i.d. proberen te bakken voor de tutorial
breins schreef op zondag 05 juni 2011 @ 09:45:
je kan via de usb de stroom aftappen voor je ventilator als dat nodig is maar laat de topic starter een uitleg over deze leuke tweak maken _/-\o_
Intern is er een geschakelde 5V die ik gebruik voor de HDD, Die kan je prima gebruiken voor een eventuele ventilator.
:9
teaser image
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadarchief.net/files/download/5eaa7820105e937597cc30234740b9d8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
paul_wg schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:14:
Hallo forumleden.

groetjes Paul
Dat probleem heb ik ook een paar keer gehad.
Wat mij hielp was: terwijl je de aan/uit knop ingedrukt blijft houden, dán pas met de andere hand de usb-stick erin doen en nog even wachten.
Het lijkt er soms op dat de USB stick niet goed gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojum
Soms moet je de USB-stick volledig formatteren op FAT32. Dus geen quick-format.
Zoek anders ook eens naar de formattool van HP Compaq, die helpt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 12:20
Heb al een tijdje een POHD Mini, maar na uitgebreid zoeken blijf ik met een probleem zitten. Ik speel vanuit de browser een dir met mp3 files. Daarin wil ik gewoon NEXT track kunnen doen. Dat lijkt onmogelijk.... Na een beetje zoeken blijkt dat alleen te kunnen vanuit de media library 8)7 Kee, dan probeer ik dat. Volgende probleem, ik heb mijn mp3's op een NAS staan. Dus dan moet ik files op de player zichtbaar krijgen. De Howto om de mp3's van mijn NAS in de Media library op te nemen gelezen maar dit is een toch belachelijke procedure? Waarom kan dat niet gewoon vanuit de interface geregeld worden? |:(

Zulke moeilijke functies zijn dit toch niet? Of kijk ik ergens gigantisch overheen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Welke fw heb je?
Ik kan met mijn Mede8er fw gewoon vanuit de browser afspelen en next track afspelen waar ze ook staan.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
VieSix schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:10:
Welke fw heb je?
Ik kan met mijn Mede8er fw gewoon vanuit de browser afspelen en next track afspelen waar ze ook staan.
R3582 en als ik me niet vergis dan is de GUI van de nieuwste officiele firmware anders. Die heb ik wel geprobeerd maar die was dramatisch... Update log van R4824 noemt er niets over...
Edit: zal de R4824 even uitproberen voor de zekerheid.

[ Voor 11% gewijzigd door virtualjoe op 05-06-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
Next track werkt (eindelijk) bij de nieuwste firmware :X :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:08
Wat ik me eigenlijk afvraag. Vergelijkend een originele Blu-Ray met een Blu-Ray rip die je afspeelt via je Mediaplayer. Zit hier verschil in kwaliteit in? Heeft een mediaplayer altijd 100% dezelfde weergave als een originele Blu-Ray?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
henidde schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:01:
Wat ik me eigenlijk afvraag. Vergelijkend een originele Blu-Ray met een Blu-Ray rip die je afspeelt via je Mediaplayer. Zit hier verschil in kwaliteit in? Heeft een mediaplayer altijd 100% dezelfde weergave als een originele Blu-Ray?
Dat ligt aan de kwaliteit van de rip natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedNas74 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:45:
Ook haal ik de stroom er wel eens vanaf, dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn.
Hij werkt nog steeds na 2 dagen bij mij, het ziet er hoopvol uit. Ik wacht het nog een paar dagen af, maar het lijkt dat de alternatieve firmware er na een paar keer gebruik mee ophoud als je elke keer na gebruik de stroom eraf haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:17:
[...]

Da's ook wat ... waar moet je nou gaan klagen ?? Hier over ACR of bij Med8ter ?? >:)
Ter vermaak kan ik er wel een topic over aanmaken op het acryan forum en dan een vraag van kraakie welke fimware ik heb vermelden dat het de 5305 firmware van Med8ter is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
dragon2 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:25:
[...]

Dat ligt aan de kwaliteit van de rip natuurlijk ;)
Ik heb het over een full Blu-Ray iso rip!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:33:
Ik heb het over een full Blu-Ray iso rip!
Het is mij nooit opgevallen. Ik denk dat er weinig verschil is. Je zou het eigenlijk op 2 dezelfde tv's naast elkaar moeten zien. We hadden het toevallig gisteren thuis over de aanschaf van een blue ray speler en wij hebben besloten dit niet te doen omdat de mediaplayer ook prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik heb een POHD1, waar kan ik die knop vinden? O-)

Ontopic:
Ik heb 2 mappen die ik niet kan verwijderen. Probeer ik het vanaf de POHD zelf dan zegt hij wel mooi dat ze verwijderd zijn maar ze staan er vervolgens nog gewoon op.
Ik kan ze wel verplaatsen/hernoemen vanaf de pc maar verwijderen niet.

Komt dat bij iemand bekend voor?

(Misschien dat daar die ban knop voor is???? :P )

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:12:
Ik heb een POHD1, waar kan ik die knop vinden? O-)

Ontopic:
Ik heb 2 mappen die ik niet kan verwijderen. Probeer ik het vanaf de POHD zelf dan zegt hij wel mooi dat ze verwijderd zijn maar ze staan er vervolgens nog gewoon op.

(Misschien dat daar die ban knop voor is???? :P )
De vaste schijf controleren op fouten
Ja, hang even die blauwe kabel aan die playon die zie je naar 60 sec controlleeren zeg ja en wacht
duurt wel even, :P Maar als die klaar is dat is je playon weer als nieuw, en kan je het ook weer wissen: P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
ik neem aan dat je bedoeld dat ik hem via de usb aan de pc moet aansluiten en dan de schijfcontrole eroverheen moet laten gaan?
Ik neem aan dat op die manier een keer defragmenteren ook geen kwaad kan.
Inmiddels 1.4 tb vol met regelmatig kopiëren en verwijderen dus geen overbodige handelingen denk ik.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:00:
ik neem aan dat je bedoeld dat ik hem via de usb aan de pc moet aansluiten en dan de schijfcontrole eroverheen moet laten gaan?
Ik neem aan dat op die manier een keer defragmenteren ook geen kwaad kan.
Inmiddels 1.4 tb vol met regelmatig kopiëren en verwijderen dus geen overbodige handelingen denk ik.
ja met die kabel usb naar zo kleine vierkante plugje dus niet usb/usb ik weet niet hoe die kabel heet :+

[ Voor 3% gewijzigd door breins op 07-06-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
ik weet wat je bedoelt thnx.
Morgen eens proberen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:08:
ik weet wat je bedoelt thnx.
Morgen eens proberen.
ik moet het hier om de 12 weken doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
breins schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:05:
[...]

ja met die kabel usb naar zo kleine vierkante plugje dus niet usb/usb ik weet niet hoe die kabel heet :+
Dat is wel USB, en wel een USB A naar USB B kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.wards.nl/shop/images/USBABkabel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
dragon2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:05:
[...]

Dat is wel USB, en wel een USB A naar USB B kabel:

[afbeelding]
weer wat geleerd : klopt dit is de kabel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

VieSix schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:12:

Ja heb ik ook last van.
Het heeft te maken met rechten op de map/bestanden die niet goed staan.
(via netwerk of in POHD zelf kan je dan die mappen/bestanden niet verwijderen).

Als je de POHD via de USB kabel aansluit (zoals al aangegeven) is de kans groot dat het wel lukt.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:28

MrDry

Desperados!

Weet iemand waar je in thumbgen kan instellen dat hij voor een BD rip niet voor elke MTS bestand opzoek gaat naar de bijbehorende informatie. Zo duurt het uren voordat hij klaar is....

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15:30
er zit in Thumbgen toch een optie om alleen info voor het eerste bestand op te halen ??

als je 'Process files/folders' hebt gekozen, krijg je een 'Movies' window met een aantal opties linksboven waaronder 'only first movie in a folder'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Goner schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:37:
er zit in Thumbgen toch een optie om alleen info voor het eerste bestand op te halen ??

als je 'Process files/folders' hebt gekozen, krijg je een 'Movies' window met een aantal opties linksboven waaronder 'only first movie in a folder'.
Thnx. Dat helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veelvuldig testen de afgelopen dagen/weken heb ik helaas voor mijn ac ryan mini (de ACR-PV73200) geen werkende oplossing gevonden. Alle alternatieve firmwares die uitgekomen zijn voor de mini geven bij mijn speler na 2 dagen problemen met veel video's (zwart beeld, geen geluid, speler zit gelijk vast bij het aanklikken van een video).

Ik had eerst het vermoeden dat het kwam omdat ik de stroom eraf haal 's nachts, maar dat was het helaas niet.
Voor mij dus nog geen werkende alternatieve firmware, gelukkig werkt de 4824 probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VieSix schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:00:
Het snelste is denk ik even een .bat bestandje aanmaken met dit erin:

chkdsk A: /F /X

En dan op die plek van de A de juiste schrijfletter neerzetten. Ik vermoed dat het dan opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:03:
Na veelvuldig testen de afgelopen dagen/weken heb ik helaas voor mijn ac ryan mini (de ACR-PV73200) geen werkende oplossing gevonden.
<knip>
Voor mij dus nog geen werkende alternatieve firmware, gelukkig werkt de 4824 probleemloos.
Dat klinkt als een "werkende oplossing" ... :?
gewoon de firmware gebruiken die er voor bedoeld is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:25:
gewoon de firmware gebruiken die er voor bedoeld is >:)
:D

Misschien wordt het nog wat met de firmware van ac ryan, al geef ik dat evenveel kans als een werkende alternatieve firmware op mijn spelertje O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Heeft iemand op de mini de ntp daemon (Topic op AC Ryan forum) aan de gang gekregen icm firmware v7.3.x.r4824?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Vanaf nu graag weer zinnig en ontopic posten, in plaats van te flamen en trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
Zelf ben ik in het bezit van een AC Ryan Playon HD2 mediaspeler maar na het upgraden naar de laatste firmware (PV73700 v9.5.3.r2988) van AC Ryan is hij niet meer bereikbaar over het netwerk.

Na het lezen van veel goede ervaring over de Mede8er firmware geschikt voor AC Ryan media spelers ben ik ervan overtuigd dat dit de beste oplossing is.

Het wilt mij alleen niet lukken de laatste versie "Mede8er V4.0.4 r5315 for ACRyan HDMI" te installeren.
De safe mode installatie werkt niet, na 30 seconden vast houden van de aan/uit knop verschijnt er geen firmware upgrade scherm.

In dit topic word met namen de POHD1 genoemd als upgrade kandidaat,
Nu twijfel ik of de firmware wel geschikt is voor mijn POHD2 met interne hardschijf?

Heeft iemand de verlossende oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flipmans schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:51:
Nu twijfel ik of de firmware wel geschikt is voor mijn POHD2 met interne hardschijf?
voor de pohd2 moet je even kijken op die link naar die thaise site die een paar pagina's terug staat. Dat adres even openen met http://translate.google.com en dan thais naar nederlands (of Engels) kiezen. Hij staat onderaan dat rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Goner schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:37:

Hmm ik pak altijd only folder naam anders heb je weer foutjes in dvd ivm TS naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:10:
[...]

Het snelste is denk ik even een .bat bestandje aanmaken met dit erin:

chkdsk A: /F /X

En dan op die plek van de A de juiste schrijfletter neerzetten. Ik vermoed dat het dan opgelost is.
Thnx allemaal voor de tips maar mijn laptop (Windows XP alle updates) herkend het USB device niet :(
Andere kabel geprobeerd maar geen succes.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Waar is de 'schermgrootte' voor in het video menu?

Ondanks dat mijn TV zegt dat het signaal 1080p is en dat 'alles' op auto staat wordt het beeld niet groter dan 1224x692 px. Dat betekend dat bij al mn thumbgen sheets de buitenste randen wegvallen.

Heeft iemand hier ook last van?

Update:

Laat ik mn eigen vraag dan maar even beantwoorden :+

De interface (b)lijkt niet op een hogere resolutie te willen functioneren dan HD-Ready....maar dat is niet de oorzaak van de wegvallende randen.

Na mn image kleiner gemaakt te hebben maakte dat voor de weergave niks uit. Het toverwoord in deze: Overscan. Ik heb in de opties rondom een overscan van 30 px opgegeven en mn tv laat de sheets nu keurig passend zien!

[ Voor 43% gewijzigd door MrDry op 07-06-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
MrDry schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:57:
Waar is de 'schermgrootte' voor in het video menu?

Ondanks dat mijn TV zegt dat het signaal 1080p is en dat 'alles' op auto staat wordt het beeld niet groter dan 1224x692 px. Dat betekend dat bij al mn thumbgen sheets de buitenste randen wegvallen.

Heeft iemand hier ook last van?

Update:

Laat ik mn eigen vraag dan maar even beantwoorden :+

De interface (b)lijkt niet op een hogere resolutie te willen functioneren dan HD-Ready....maar dat is niet de oorzaak van de wegvallende randen.

Na mn image kleiner gemaakt te hebben maakte dat voor de weergave niks uit. Het toverwoord in deze: Overscan. Ik heb in de opties rondom een overscan van 30 px opgegeven en mn tv laat de sheets nu keurig passend zien!
in menu kan je het beeld afstellen dan is de sheet meteen goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:12:
[...]

Thnx allemaal voor de tips maar mijn laptop (Windows XP alle updates) herkend het USB device niet :(
Andere kabel geprobeerd maar geen succes.
Dat kan wel een paar minuten duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
De pc herkend wel een dat er een device aan hangt maar herkend het device zelf niet.
ook na een x aantal minuten aan de pc hangen of met de update drivers zoeken.

Ik heb die aansluiting nog nooit gebruikt dus kan niet zeggen dat hij het ooit gedaan heeft. Zou dan misschien een fout in de POHD kunnen zijn.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:40:
De pc herkend wel een dat er een device aan hangt maar herkend het device zelf niet.
ook na een x aantal minuten aan de pc hangen of met de update drivers zoeken.

Ik heb die aansluiting nog nooit gebruikt dus kan niet zeggen dat hij het ooit gedaan heeft. Zou dan misschien een fout in de POHD kunnen zijn.
heb je nog een pc ergens ? neem hem anders is mee naar iemand die ook een pc heeft om te teste
het is een usb massa opslag staat die wel aan in je pc bij hardwere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Nu heb ik de Blu-Ray rip 'Once Upon a Time in The West'.
De map heeft echt erg veel (stuk of 300) m2ts files (in de map stream).
Normaliter is dit veel minder of wanneer je de 0000.0 m2ts file opent met de mediaplayer, slaat hij het menu en al over en begint hij met de film.
Dit doet hij echter nu niet! Ik heb gekeken welke file het grootst is en die geopend, alleen is dat maar 3/4 van de film en mis ik dus het begin en het eind alsnog.
Met het programma BDinfo heb ik geprobeerd de juiste mpls file eruit te vissen en die proberen te muxen met TSmuxer, maar werkt niet.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de Blu-Ray correct afspeelt? Kan ik er een iso van maken of iets dergelijks? En hoe doe ik dat op de juiste manier dat hij de juiste van de 300 files pakt of de 300 files in de correcte volgorde zet, zodat ik gewoon de film in zijn geheel kan kijken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36

Pierre

Van nature lui!

breins schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:40:
[...]

heb je nog een pc ergens ? neem hem anders is mee naar iemand die ook een pc heeft om te teste
Heb je wel de laatste chipset drivers voor je mobo, dat wil ook helpen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik heb zojuist een PlayonHD mini gekregen die ik van een medetweaker overgenomen heb.
Nu staat er op deze mini de volgende software:
-V.7.4.4 r2115
-Bootloader 0000.0202.1026l
Board: 107300 C+

Nou vraag ik met het volgende af:welke software moet ik hebben om een mooie MOVIE wall te zien, en ten tweede:hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn films die op de server staan op twee verschillende schijven allemaal te zien zijn onder het knop FILMS?

Nu moet ik eerst mijn netwerk browsen en kan 1 schijf tegelijk zien.

Asl voorbeeld neem ik mijn XBMC systeem in de woonkamer,daar kun je ook verschillende bronnen toevoegen aan het knop FILMS.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojum
seninha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:06:
Als voorbeeld neem ik mijn XBMC systeem in de woonkamer,daar kun je ook verschillende bronnen toevoegen aan het knop FILMS.
Simpel... Dat ga je met de huidige AC Ryan / Mede8ter firmwares dus never niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Thanks voor je antwoord,maar heb je ook een oplossing

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
seninha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:11:
Als er staat met de "huidige " FW, bedoelt hij dat er geen oplossing is (aangezien we niet beschikken over "Toekomstige" FW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
breins schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:40:
[...]

Gisteren niet maar aan de pc kunnen hangen dus net even gedaan en nu werkt hij wel.
Ben benieuwd naar het resultaat, ik laat hem even compleet scannen dus dat gaat wel even duren denk ik :P
seninha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:11:
Het enige wat ik zo snel kan bedenken is snelkoppelingen aanmaken.
Niet helemaal wat je wil maar ik denk zo'n beetje het enige wat er een beetje in de buurt komt.

Net even op de site gekeken van ACR maar het is nog een hele zoektocht als je via het forum de handleiding moet zoeken. Inmiddels wel gevonden. Ik zal er wel flink langs gekeken hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ad de Jong op 08-06-2011 19:25 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:07:
[...]

voor de pohd2 moet je even kijken op die link naar die thaise site die een paar pagina's terug staat. Dat adres even openen met http://translate.google.com en dan thais naar nederlands (of Engels) kiezen. Hij staat onderaan dat rijtje.
Bedankt voor de tip,
http://translate.google.n...Findex.php%3Ftopic%3D68.0

De firmware die onderaan de pagina (PV73700_v9.5.3.r2073_mod_rev2 NIEUW!) staat voor de POHD2 heb ik geïnstalleerd maar dit is gewoon de standaard AC Ryan firmware, de skin is in ieder geval het zelfde.

Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
Klojum schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:10:
[...]

Simpel... Dat ga je met de huidige AC Ryan / Mede8ter firmwares dus never niet lukken.
Met de (gehackte) Mede8er firmware lukt dat dus wel. Je moet eerst snelkoppelingen maken naar je verschillende shares en dan die snelkoppelingen toevoegen aan je video wall. Appeltje, eitje... je videowall zal dan je complete verzameling films op de verschillende shares tonen.

Met de huidige brakke ACRyan firmware gaat dit voorlopig (lees: nooit, want heb weinig hoop in de toekomstige firmwares) lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:24:
[...]

Gisteren niet maar aan de pc kunnen hangen dus net even gedaan en nu werkt hij wel.
Ben benieuwd naar het resultaat, ik laat hem even compleet scannen dus dat gaat wel even duren denk ik :P

[...]

Het enige wat ik zo snel kan bedenken is snelkoppelingen aanmaken.
Niet helemaal wat je wil maar ik denk zo'n beetje het enige wat er een beetje in de buurt komt.

Net even op de site gekeken van ACR maar het is nog een hele zoektocht als je via het forum de handleiding moet zoeken. Inmiddels wel gevonden. Ik zal er wel flink langs gekeken hebben :P
vertel eerst met welke besturing je dat wil doen ?, dan heb ik je er wel doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik reageerde meer op de post van "seninha"
Maar die heeft inmiddels ook een oplossing aangedragen gekregen dmv de Mede8er fw als ik 1 van de vorige posts bekijk.
Ik ben er ook weer iets wijzer van geworden.
Kom zo steeds meer dingen tegen in die fw.

Voor mij werkt het weer als een zonnetje thnx.
Mappen gewoon kunnen verwijderen vanaf de pc.
Laptop begint ook al een beetje op leeftijd te komen net als de pc en het baasje :P

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
VieSix schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:25:
Ik reageerde meer op de post van "seninha"
Maar die heeft inmiddels ook een oplossing aangedragen gekregen dmv de Mede8er fw als ik 1 van de vorige posts bekijk.
Ik ben er ook weer iets wijzer van geworden.
Kom zo steeds meer dingen tegen in die fw.

Voor mij werkt het weer als een zonnetje thnx.
Mappen gewoon kunnen verwijderen vanaf de pc.
Laptop begint ook al een beetje op leeftijd te komen net als de pc en het baasje :P
ik ben forum oudste hier ;) ;) ;) ;) 78 jaar ik maak maak ook website in php ,CSS en joomla.en html maar html dat al al weer antiek , xbox trek ik niet meer daar ben ik te slow voor :P :) en ik draai ook nog eens een p2p server Fedora 9 Linux .nooit te oud om wat te leren man

[ Voor 16% gewijzigd door breins op 08-06-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

hostje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:57:
Met de (gehackte) Mede8er firmware lukt dat dus wel. Je moet eerst snelkoppelingen maken naar je verschillende shares en dan die snelkoppelingen toevoegen aan je video wall. Appeltje, eitje... je videowall zal dan je complete verzameling films op de verschillende shares tonen.

Met de huidige brakke ACRyan firmware gaat dit voorlopig (lees: nooit, want heb weinig hoop in de toekomstige firmwares) lukken.
Kijk hier heb ik wat aan.

Nu eerst die Meder8er fw vinden en dan uitvinden hoe ik deze moet installeren.

HEt gedeelte van snelkoppeling maken, spreek da voor zich met die FW of moet ik iets aparts doen?
En kan ik de mappen op mn server zo laten zoals ze nu zijn? (ik heb twee HDD , welke elk vol staat met films.Elk fim heeft zijn eigen folder met zelfde naam als de film)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
seninha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:59:
[...]

Kijk hier heb ik wat aan.

Nu eerst die Meder8er fw vinden en dan uitvinden hoe ik deze moet installeren.

HEt gedeelte van snelkoppeling maken, spreek da voor zich met die FW of moet ik iets aparts doen?
En kan ik de mappen op mn server zo laten zoals ze nu zijn? (ik heb twee HDD , welke elk vol staat met films.Elk fim heeft zijn eigen folder met zelfde naam als de film)
snelkoppelingen maak je dus met je afstandbediening rechter pijtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1 hier staan ze

http://www.mede8er.com/mede8er_video_wall_user_guide.html en zo doe je dat

[ Voor 36% gewijzigd door breins op 09-06-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

Moderator Mobile
Zorg wel dat je mappen met de daadwerkelijk films 'diep' genoeg liggen, anders pakt hij ze niet. Maar lees de handleiding door en dan snap je wel wat ik bedoel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:37:
ik ben forum oudste hier ;) ;) ;) ;) 78 jaar
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
en dan klaagt men dat het zo droevig gesteld is met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig 8)7 pfff...

"bij mijn zie ik geen bootloader staan in het systeem wel de FW verzie wat je eens moet doen is de Optware Packages er in doen ivm swap fil het kan ook zijn dat die ergens vol loopt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Goner schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:52:
[...]

en dan klaagt men dat het zo droevig gesteld is met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig 8)7 pfff...

"bij mijn zie ik geen bootloader staan in het systeem wel de FW verzie wat je eens moet doen is de Optware Packages er in doen ivm swap fil het kan ook zijn dat die ergens vol loopt"
Ik pas mijn gewoon aan !! Toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Is net op Twitter gemeld........Nieuwe officiele FW

09-06-2011

Official Firmware Update: GUI2.0 now available for Playon!HD, Playon!HD Mini, Playon!DVRHD. Download now - http://bit.ly/iFj10q

[ Voor 10% gewijzigd door TifKag op 09-06-2011 18:02 . Reden: Bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojum
Nou... Wie durft als eerste de nieuwste firmware in te bakken op z'n POHD Mini, en er over te vertellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Klojum schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:09:
Nou... Wie durft als eerste de nieuwste firmware in te bakken op z'n POHD Mini, en er over te vertellen? :P
Geinstalleerd en snelheid in de menu's is weer zoals het moet zijn, snel en AB lijkt nu ook directer te reageren voor de rest nog geen tijd gehad.....

Update;

Nog steeds positief over de firmware. Crashed niet meer als je via de Thumbgen een film start en weer terugkeert naar het menu.
iPhone web management remote is ook wel geinig, maar voor mij een beetje zinloos.
Ben tot nu toe wel tevreden met de firmware, was ik voorheen ook wel voor de functies die ik gebruikte, maar nu met het sneller navigeren helemaal goed.
Afgelopen week nog de Med. firmware gedraaid maar dat vind ik persoonlijk niks.
Verder is er deze update ook voor de mini2.
Verdere "verbeteringen" volgens ACRyan:
Firmware History
New Features / Improvements / Bug Fixes
Version v7.4.x.r3966
Initial firmware release
1. AC Ryan Playon! GUI2.0 – Refreshing new Graphical User Interface
2. Added new Smart Content Management system
- Indexes your USB storage device and sorts out your media files for quick access from
Movies/Music/Photo on the main menu
- Also lists your Recently Added Music and Recently Added Movies on the main menu
*SCM system can be turned off by choosing “Auto scan off” under SETUP – SYSTEM – Scan Storage
3. Added option for changeable system fonts (.TTF) and background image (.PNG)
- Create a “Resource” folder on your USB storage device and place your files in this folder
- Select your desired fonts or desktop image from SETUP – SYSTEM for changes to take effect
4. Added option to load your own Photo Album or images from Flickr to run as screensaver
5. Added DLNA DMR support
- Install as a Digital Media Render in your own Windows network
- Works with Windows 7 Play To feature
*For more info, visit http://windows.microsoft....products/features/play-to
6. Added LPCM Multi-Channel as an HDMI audio output option automatically when a supporting AVR is
connected via HDMI connection
7. Added new Internet Media services
- BuddyLink
- Mediafly
- Video Podcasts
- Yahoo Finance
- YouTube
8. Added generic USB Keyboard/Mouse support
9. Added new iPhone web management remote by keying in Safari browser, the IP address of your player
followed by “:1024”
- Example 192.168.1.100:1024 where “192.168.1.100” is your player IP address
*Both the player and your iPhone must be in the same network to work
10. Improved Jukebox interface for use with YAMJ Installer v1.0.3
Windows 32-bit: http://www.acryan.com/downloads/YAMJ_Installer1.0.3_i386.zip
Windows 64-bit: http://www.acryan.com/downloads/YAMJ_Installer1.0.3_x64.zip
11. Improved Web Remote Control environment
12. Improved Jukebox interface for use with YAMJ Installer v1.0.3
Windows 32-bit: http://www.acryan.com/downloads/YAMJ_Installer1.0.3_i386.zip
Windows 64-bit: http://www.acryan.com/downloads/YAMJ_Installer1.0.3_x64.zip
13. Improved audio playback on HDMI and S/PDIF
- Fixed stereo pass-through on S/PDIF
- Improved FLAC playback
- Improved Dolby TrueHD playback (for 1073DD C+ board)
- Improved Dolby Digital Plus 7.1 pass-through
14. Improved RM/RMVB playback
15. Improved general stability
16. Fixed ThumbGen image glitch when rolling over multiple cover wall
17. Fixed ThumbGen random restart when playing the video after displaying the cover wall
18. Removed file copy menu from the main menu. Added file copy/edit/remove functions in Files Manager. Press
EDIT button on the remote control while in the Files Manager for all available options
19. Removed “Guest” as default network username
Note:
Textual / structural changes:
- In SETUP – SYSTEM:
• “System update” is renamed to “USB Upgrade” and moved to Misc
• Added “Keyboard input method” to set default input method
• “System Info” is split into “Version Info” and “Network Info” and moved into Misc
- In SETUP – VIDEO:
• “Video System” is renamed to “TV System”
• Removed “Hue, Saturation, Brightness and Contrast” from Setup. Added these options under
Video Settings’ when pressing MENU on the remote control during video/photo playback
- In SETUP – NETWORK:
• “NAS mode” is renamed to “SAMBA”
• Removed “Remote Control”, now by default on
- In SETUP – MISC:
• “Resume Play” moved to System
• Removed “Seamless Playback”, now on by default
• Removed “Subtitle on/off”, now on by default
• “Browse Mode” is removed. Feature is moved to options menu. Press MENU on the remote
control when in Video/Music/Photo/File Manager to change browse mode
• Changed Internet Radio Location; Shoutcast Radio is now part of the Internet Media features
• All slideshow options have been removed and moved to the options menu during photo playback.
During photo playback, press MENU to get all slideshow options

[ Voor 88% gewijzigd door harrytasker op 09-06-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul_wg
Klojum schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:09:
Zo te zien durft niemand de éérste stap te zetten.........
En eerlijk is eerlijk....ik wacht ook nog ff :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb het maar gewoon gedaan. Eerste reboot ook al te pakken. Ik wilde naar Setup gaan, en kreeg gelijk een reboot voor mijn kiezen.

Het was daaarna even zoeken hoe ik bij de films kon komen op mijn server, maar dat is uiteindelijk ook gelukt. Ik denk dat de vorige GUI intuitiever werkt voor bijvoorbeeld mijn kinderen of vrouw.

De snelheid vind ik wel tegenvallen. De reactie op mijn ab lijkt telkens een halve seconde te duren.

Ik ga nog wel verder testen, maar vooralsnog vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
VAnTurenhout schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:24:
De snelheid vind ik wel tegenvallen. De reactie op mijn ab lijkt telkens een halve seconde te duren.
Ik weet niet of je de vorige beta firmware getest hebt, maar in vergelijking met deze is het toch een verademing als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
Nee, dat heb ik niet aangedurfd......die vorige GUI 2.0. Daarna nog wel even met een MEd8 firmware geprobeerd, maar de eerste DVD die ik wilde kijken was gelijk frut (zwart beeld)

Dus deze houden we er even in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
paul_wg schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:16:
[...]

Zo te zien durft niemand de éérste stap te zetten.........
En eerlijk is eerlijk....ik wacht ook nog ff :O
ik kan je zonder te testen nu al zeggen dat het een Drama is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul_wg
breins schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:38:
[...]

ik kan je zonder te testen nu al zeggen dat het een Drama is :)
LOL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30
Gelijk maar ff proberen, als het nu nog slecht is gaat die de deur uit.
Pagina: 1 ... 55 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.