• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:14
Hari-Bo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:14:
[...]

Deze vanavond eens uitproberen. d:)b
Was ik ook van plan echter heb ik het via toslink aangesloten dus houdt het even op.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16
realstiner schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:41:
dus eigenlijk heb ik een miskoop gedaan?
als ik jullie reactie's lees, dan ben ik niets met zo'n ACR?
Welnee, je ziet/hoort hier alleen maar die paar lui die niet tevreden zijn (om wat voor reden dan ook).

Al die andere tevreden gebruikers komen hier helaas niet vertellen dat ze geen problemen hebben :+

Ik heb m'n Playon!HD al ruim 8 maanden, draai nog steeds met v7.3.4r3582 firmware en hij speelt alles wat we er aan muziek, films, TV series en documentaires opgegooid hebben.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 08:43

Xymox

Determinism rulez !

schumi2004 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:58:
Ik denk dat onze gebeden zijn verhoord.

http://www.avforums.com/forums/14696135-post195.html

Voorlopig alleen de HD AUDIO variant.
Klinkt goed als ik zo de bijgevoegde pdf lees, mooie toevoegingen...

Echter, draait deze op zowel DD als DD+ chipsets?
(ik heb nu de HD audio firmware op DD chipset draaien)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• schumi2004
Xymox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:22:
[...]

Klinkt goed als ik zo de bijgevoegde pdf lees, mooie toevoegingen...

Echter, draait deze op zowel DD als DD+ chipsets?
(ik heb nu de HD audio firmware op DD chipset draaien)
Als je nu al HD Audio firmware draait dan is deze goed voor je.
Je heb hem waarschijnlijk via HDMI op je reciever aangesloten.

Als je via toslink (optical) aangesloten heb dan moet je de NO HD Audio hebben dat is wat ik er van begrepen heb.

Verwijderd

Is met deze nieuwe firmware dat probleem verholpen met zwart scherm / wel geluid wat een aantal mensen hier hadden waaronder ik?

Ik ga het vanavond in iedergeval proberen. Nu alvast even downloaden en op een usb stick zetten :)

Is er ergens nog een tutorial te vinden hoe je nu die videowall iconen moet gebruiken? Ik zie er veel moois instaan, maar nu?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 12:16 ]

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:07:
Is met deze nieuwe firmware dat probleem verholpen met zwart scherm / wel geluid wat een aantal mensen hier hadden waaronder ik?

Ik ga het vanavond in iedergeval proberen. Nu alvast even downloaden en op een usb stick zetten :)

Is er ergens nog een tutorial te vinden hoe je nu die videowall iconen moet gebruiken? Ik zie er veel moois instaan, maar nu?
Check topic @mede8er
http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,4898.0.html
http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,4973.0.html

Verwijderd

Dank, ik ga eerst die firmware proberen om te zien of het goed bij mij werkt op de mini 1 (vorige versies gaven wat problemen). Als het werkt kan ik volgens mij als ik zo dat forum bekijk mijn eigen skin gaan maken. Top!

volgens mij is dit een video hoe je de moviewall nu instelt met de nieuwe mogelijkheden:
YouTube: ‪Preview of Mede8er V4 Release‬‏

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:47 ]

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:39:
Dank, ik ga eerst die firmware proberen om te zien of het goed bij mij werkt op de mini 1 (vorige versies gaven wat problemen). Als het werkt kan ik volgens mij als ik zo dat forum bekijk mijn eigen skin gaan maken. Top!
Ik las hier al dat er toch nog iets niet helemaal lekker werkt:
http://www.avforums.com/forums/14700823-post204.html

Verwijderd

Ik ga het wel proberen vanavond, had alleen mijn vrouw beloofd de installatie van haar laptop af te ronden, maar doe ondertussen dit er wel even tussendoor en dan vanavond laat even goed testen. Ik laat het morgen weten.

Nu ik post: dit is ook handig:
http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,3191.0.html

Gaat over die genre icons in de moviewall.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:57 ]

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-11 22:01
schumi2004 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Ik las hier al dat er toch nog iets niet helemaal lekker werkt:
http://www.avforums.com/forums/14700823-post204.html
Heb hem vandaag geprobeerd, echter ziet de PlayonHD de interne harde schijf niet meer. Dus weer terug naar Playon firmware en alles werkt weer.

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
RedNas74 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Heb hem vandaag geprobeerd, echter ziet de PlayonHD de interne harde schijf niet meer. Dus weer terug naar Playon firmware en alles werkt weer.
Ik denk dat ik er nog even mee wacht gezien de verhalen over deze nieuwe firmware. Liever een wat stabielere versie. De huidige mede8er firmware draait hier als een zonnetje nog steeds! Het enige dat ik een klein beetje mis, is de functionaliteit van PlayonX's infosite en transmission. Daarentegen heb ik liever een goed werkende videowall:)

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

schumi2004 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:58:
Ik denk dat onze gebeden zijn verhoord.

Voorlopig alleen de HD AUDIO variant.
Nou, net geprobeerd deze te flashen en krijg echter deze melding:
Install error. Please reboot
No space for squash image
Na reboot blijft de speler uiteraard in het bootlogo hangen.
Dus maar weer terug naar de eerdere mede8er firmware.

Is er iets te doen aan deze melding?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• schumi2004
Xymox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:01:
[...]

Nou, net geprobeerd deze te flashen en krijg echter deze melding:

[...]

Na reboot blijft de speler uiteraard in het bootlogo hangen.
Dus maar weer terug naar de eerdere mede8er firmware.

Is er iets te doen aan deze melding?
Heb je een POHD Mini toevallig?
Heb deze melding al eens eerder voorbij zien komen hier in topic maar weet niet wat er mee was.

Ik zie ook dat er een NON HD Audio versie is nu, weet niet of deze nu voor de mini is of niet?

Verwijderd

Ik ben er door omstandigheden nog niet aan toegekomen, maar heeft iemand de nieuwe al werkende op de mini?

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:47:
[...]

Heb je een POHD Mini toevallig?
Heb deze melding al eens eerder voorbij zien komen hier in topic maar weet niet wat er mee was.
Nee, een 'normale' POHD met DD chipset.
Wat ik zo begrijp van wat ik heb kunnen vinden over deze melding is de ruimte voor de firmware te klein.
Of dit de ruimte op de HD is om de .img uit te pakken of dat de ruimte zelf op de flash-chip te klein is, geen idee.

Ik kan nog proberen de HD opnieuw te formatteren mbv de eerdere versie van de firmware, wellicht dat de hidden partities dan groter zijn. Maar dan moet ik eerst nogal wat Gb op een andere harddisk zien te krijgen...

• schumi2004
Xymox schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Nee, een 'normale' POHD met DD chipset.
Wat ik zo begrijp van wat ik heb kunnen vinden over deze melding is de ruimte voor de firmware te klein.
Of dit de ruimte op de HD is om de .img uit te pakken of dat de ruimte zelf op de flash-chip te klein is, geen idee.

Ik kan nog proberen de HD opnieuw te formatteren mbv de eerdere versie van de firmware, wellicht dat de hidden partities dan groter zijn. Maar dan moet ik eerst nogal wat Gb op een andere harddisk zien te krijgen...
Ik zou even wachten met het formateren van de mini, in dat topic zegt ie dat de images die hij geplaatst heeft voor de mini waren dus zou een verklaring kunnen zijn.

Ook zegt ie dat wat hij doet bestaat uit een al bestaande unlocked image de mods toevoegen van shizzl en deze dan weer compilen.

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Hoi, heb m'n POHD aangesloten op m'n receiver middels SPDIF. Instellingen audio alles op "passthrough". Bij films schakelt die naar de source (DTS, Prologic,etc), echter als ik internet radio of MP3 afspeel geen geluid, en moet ik bij audio het terugzetten. Ben niet thuis in audio, maar kan dit niet automatisch gedetecteerd worden of moet ik elke keer in de setup dit veranderen?
Eperium schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:35:
Hoi, heb m'n POHD aangesloten op m'n receiver middels SPDIF. Instellingen audio alles op "passthrough". Bij films schakelt die naar de source (DTS, Prologic,etc), echter als ik internet radio of MP3 afspeel geen geluid, en moet ik bij audio het terugzetten. Ben niet thuis in audio, maar kan dit niet automatisch gedetecteerd worden of moet ik elke keer in de setup dit veranderen?
Ook niet thuis in forums. Probleem is al meermalen voorbij gekomen.

• Galvatron
Heb al gezocht hoor maar snap er niks van...wil alleen maar een ja of nee horen.

• schumi2004
Eperium schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:11:
Heb al gezocht hoor maar snap er niks van...wil alleen maar een ja of nee horen.
Wat voor firmware draai je ?

• Galvatron
schumi2004 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:46:
[...]

Wat voor firmware draai je ?
De laatste r4824
Dat is niet de laatste, dat is 2115. :)
Maar het is een bekend probleem in die firmware. Ik weet niet of dit in 2115 opgelost is.
Deze bug is in SDK 3.x geintroduceerd, en staat ook genoemd in de known problem list van een aantal (!) firmwares...

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:55
IJsbeer schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:42:
[...]
Dat is niet de laatste, dat is 2115. :)
2115 is een bèta versie. 4828 is de laatste officiële firmware.

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:51
Ik ben enkele ryans tegengekomen,. alleen weet ik niet precies wat nou verschil is behalve de opslagcapiciteit tussen al die ryans.

Ryan 1
Ryan 2
Ryan 3

Of is het toch beter voor de nieuwe generaties te gaan bv

Ryan 4

Ryan 5

Nee... doe maar niet

[ Voor 14% gewijzigd door Michael Knight op 28-05-2011 03:02 ]

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 16:09
Nee... doe maar niet

[ Voor 95% gewijzigd door Michael Knight op 28-05-2011 03:03 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Nee... doe maar niet

[ Voor 82% gewijzigd door Michael Knight op 28-05-2011 03:03 ]

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Nee... doe maar niet

(Er is trouwens maar een mafkees, en dat ben ik :+ )

[ Voor 85% gewijzigd door Michael Knight op 28-05-2011 03:03 ]

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Nee... doe maar niet

Mootje ik zou dit topic even doorlezen en dan je conclusie trekken of je uberhaupt wel een ac ryan wil.
Er zijn veel andere merken die bijvoorbeeld een beter Gui hebben.

succes

And that`s the spirit! d:)b

[ Voor 39% gewijzigd door Michael Knight op 28-05-2011 03:04 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:50

lier

MikroTik nerd

M0otje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:20:
Ik ben enkele ryans tegengekomen,. alleen weet ik niet precies wat nou verschil is behalve de opslagcapiciteit tussen al die ryans.
M0otje,

Volgens mij kan je de meeste info wel vinden op de site van AC Ryan. Mocht je er dan alsnog niet uit komen of nog specifieke vragen hebben...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

ik zit niet meer zoveel in dit topic, maar kan iemand me vertellen of de GUI 2.0 voor de POHD er aankomt want het duurt wel asociaal lang!!!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Ik heb sinds September de Mini 1.. ik vind het wel een goed apparaat (doet wat hij moet doen), maar er zijn toch gewoon wat dingen waar ik me aan stoor:

- Veel beta firmwares met verwarrende SDK nummers enz.. Komt er nog wel een stabiele firmware met de nieuwe GUI?
- De eerste PlayOn's zijn vervangen door de POHD 2's en lijken nu obsoleet en de gebruikers min of meer in de kou gelaten
- Grote en lompe afstandsbediening
- Geen srt tag support zoals cursief en bold (ik weet dat dit niet in de officiële specificatie zit maar toch)
- DVD ondertiteling die onderaan het beeld (in zwarte balk) staat bij non-anamorphic breedbeeld films en niet te verplaatsen is.. Hierdoor is het niet mogelijk om het beeld op het scherm te laten passen zonder dat de ondertiteling wordt afgesneden.
- Bij het doorspoelen (bv. 8x of 16x) worden altijd stukken overgeslagen van enkele seconden tot een halve minuut. Zijn er ook chipsets die krachtig genoeg zijn dit vloeiend te doen?

Zijn er mensen die omwille van deze gebreken naar een andere speler zijn overgestapt? De spelers met Sigma chipset hebben wellicht minder problemen. Wel zag ik op iboum.com dat er binnenkort weer nieuwe en verbeterde sigma chipsets komen, dus de huidige modellen zullen binnenkort ook wel weer achterhaald zijn. Weet iemand hoe de WDTV Live zich nog verhoudt tot de POHD 2 modellen? De GUI van de WDTV vind ik iig mooier dan die van de POHD1, en het ding wordt ondanks zijn leeftijd nog altijd ondersteund.

Ik gebruik de Mini 1 elke dag, maar had gehoopt dat hij langer houdbaar zou zijn (bij de aanschaf van een nieuwe speler zal ik hier zeker op letten). De gebrekkige ondersteuning van dit eerste model weerhoudt mij er ook van om blind over te stappen op de Mini 2.

[ Voor 20% gewijzigd door Cooler_King op 27-05-2011 14:04 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Modbreak:Heren, dames, ik heb net allemaal reacties zitten modden. Ben je het niet eens met een vraag/opmerking, gebruik dan de TOPICREPLY, maar ga niet zelf voor mod spelen en houd de sfeer professioneel en ontopic.

Dank!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• schumi2004
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen met het volgende.

Als je de mede8er firmware draait dan heb naast de betere GUI ook de moviewall.

Moviewall ansich werkt perfect maar nu komt het, hoe zit het met TV series?

De PDF Guide zegt het volgende:
http://www.mede8er.org/pu..._INSTRUCTIONS_V4BETA4.pdf
25) The Video Wall supports a file view of multiple video files in one folder. The functionality makes
the Video Wall ideal for Series Video Files. So juts add the Series name to the Video Wall. Inside
the Series name folder you should have sub folders eg Season1 , Season 2 etc etc

Is er iemand gelukt die de unlocked FW draait een dergelijk screen te hebben gekregen?

Episodes in het midden met links daarvan de afbeeldingen behorende bij de episodes?

Heb het idee dat dat stukje nu net niet in de unlocked firmware zit.

Waar het eigenlijk op neer komt is is dat de unlocked mede8er FW icm moviewall alleen folder images kan laten zien ipv season info sheets zoals bij movies het geval is? (als de eps in 1 folder staan!)

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 28-05-2011 23:08 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Cooler_King schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:48:
- Grote en lompe afstandsbediening
Ik had op zich geen probleem met de ab, maar ik heb nu m'n logitech harmony goed ingesteld staan dus die grote ab ligt nu dus ergens in een la samen met de rest van de stapel ab's die ik heb.

• Ad de Jong
  • Laatst online: 12:39
schumi2004 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:42:

25) The Video Wall supports a file view of multiple video files in one folder. The functionality makes
the Video Wall ideal for Series Video Files. So juts add the Series name to the Video Wall. Inside
the Series name folder you should have sub folders eg Season1 , Season 2 etc etc

Is er iemand gelukt die de unlocked FW draait een dergelijk screen te hebben gekregen?

Episodes in het midden met links daarvan de afbeeldingen behorende bij de episodes?

Waar het eigenlijk op neer komt is is dat de unlocked mede8er FW icm moviewall alleen folder images kan laten zien ipv season info sheets zoals bij movies het geval is? (als de eps in 1 folder staan!)
Ik ben er ook al eens mee bezig geweest maar kom er ook niet uit. Mede doordat mijn Engels niet echt geweldig is.

Als je op de functie Videowall klikt in het menu dan kom je in het eerste scherm met daarin (in mijn geval) diverse mappen. ( ik heb mijn films e.d. in mappen staan bv "1970-1979, 1980-1989"enz enz.
Als ik op zo'n map klik dan opend hij die en krijg ik de films te zien die in die map staan.
Nu de vraag, weet iemand of het mogelijk is om ook die map zelf een afbeelding mee te geven zodat ik ook een soort wall krijg met plaatjes van de mappen.
Nu krijg ik allemaal dezelfde mappen te zien met bovenin beeld wel een regel met de naam van de map.

Edit 1: als ik op een map sta en de "menu" toets gebruik dan kan ik er wel een afbeelding aan geven, maar dat zijn standaard afbeeldingen, ik wil dus een eigen afbeelding toevoegen.

Edit 2: Ik ben er al uit, puntje 22 van de bovenstaande PDF ;) let wel op, je bent op dat moment wel de standaard covers kwijt. die krijg je weer terug zodra je de map "videowall"weer verwijderd vanuit de root van je HDD.

[ Voor 8% gewijzigd door Ad de Jong op 29-05-2011 00:14 ]

Mijn profiel op Discogs

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 18:04
Cooler_King schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:48:
Zijn er mensen die omwille van deze gebreken naar een andere speler zijn overgestapt?
Ik heb vorige week een nieuwe mediaplayer aangeschaft.

Na ongeveer een jaar in het bezit te zijn geweest van de Playon!HD was ik het op een gegeven moment zat. Ik had geen zin meer in telkens mooie beloftes over de firmware upgrades. Het duurt allemaal gewoon veel te lang voordat er een stabiele versie beschikbaar is. De GUI 2.0 ziet er leuk uit maar daar is ook alles wel mee gezegd, deze is eigenlijk te traag om normaal mee te kunnen navigeren. En ja, ik weet dat het een beta is, maar zo'n probleem kan en moet toch veel sneller gefixt worden?

Gelukkig heb ik bij BCC de mogelijkheid gekregen om mijn AC Ryan om te ruilen en toen heb ik (met een kleine bijbetaling) de WD TV Live Hub genomen. Normaal koop ik zelden producten in de winkel, maar deze keer had ik er dus geen spijt van :)

Mijn eerste indruk van de AC Ryan was goed en ik heb hem in het begin ook zeker naar alle tevredenheid gebruikt met de gedachte dat er erg snel nieuwe firmware en een mooie GUI aan zou komen. Afspelen met de oude firmware doen ze goed, maar het oog wil ook wat ;) Ik denk dat er inmiddels qua prijs betere alternatieven te vinden zijn.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-11 23:11
Als ik mijn externe schijf die nu ntfs formatteer naar mac indeling leest de mini deze dan gewoon?

• R86Bakker
schumi2004 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:42:

Ik gebruik de moviewall ook voor mijn series. Ik gebruik Y2M.

Folder-indeling voor sheets conform handleiding. Enige wat ik nog moest doen was in de hoofdfolder een folder.jpg aanmaken, omdat dit niet automatisch gebeurde.

Per seizoen krijg je een movie sheet, met mooie achtergrond etc, waarop de namen van de afleveringen staan. Als ik vervolgens op ok klik ga ik door naar de bestanden zelf.

• schumi2004
R86Bakker schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:59:
[...]

Ik gebruik de moviewall ook voor mijn series. Ik gebruik Y2M.

Folder-indeling voor sheets conform handleiding. Enige wat ik nog moest doen was in de hoofdfolder een folder.jpg aanmaken, omdat dit niet automatisch gebeurde.

Per seizoen krijg je een movie sheet, met mooie achtergrond etc, waarop de namen van de afleveringen staan. Als ik vervolgens op ok klik ga ik door naar de bestanden zelf.
Zou je dat laatste eens kunnen toelichten hoe je dit gedaan heb (wellicht met folder structuur, filenames)?
Ik ben zelf ook even bezig geweest maar om 1 of andere reden doet het niet wat ik wil.

• R86Bakker
schumi2004 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:58:
[...]
Zou je dat laatste eens kunnen toelichten hoe je dit gedaan heb (wellicht met folder structuur, filenames)?
Ik ben zelf ook even bezig geweest maar om 1 of andere reden doet het niet wat ik wil.
Maar natuurlijk :)

Zoals ik eerder al aangaf gebruik ik Y2M. Wellicht niet zo heel erg customizable, maar t werkt prima verder bij mij (een enkele keer vind hij de verkeerde film, maar dat is een kwestie van een .nfo met een link naar imdb aanmaken of de naam veranderen).

In de root van mijn playonhd heb ik een map met movies (ingedeeld naar genre) en series. Vind ik vrij overzichtelijk en werkt ook fijn op de moviewall, met 1 map waar al mijn series onder zitten.

In de map 'Series' is mijn folder structuur (voor bijvoorbeeld Californication) als volgt:

Californication
--> Season 1
--------> Californication.s01E01.mkv
--------> Californication.s01E02.mkv
--------> etc.
--> Season 2
--------> Californication.s02E01.mkv
--------> Californication.s02E02.mkv
--------> etc.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik wel ;). Hoop dat t hiermee lukt voor je!

EDIT: In de map "Californication" moet je dus wel zelf een folder.jpg maken. Y2M maakt wel folder.jpg's aan voor elk seizoen, maar niet voor de hoofdmap. Ik kopieer meestal gewoon de folder.jpg van het eerste seizoen, omdat ik nogal lui ben 8)7

EDIT 2: Handleiding van de nieuwe Y2M, voor diegene die erin geïnteresseerd zijn. Zoals je kan zien, zijn ze er bij mede8er beter in geslaagd om YAMJ te implementeren, software werkt als een zonnetje en er is nu zelfs een nieuwe versie uit alweer

[ Voor 20% gewijzigd door R86Bakker op 29-05-2011 21:47 . Reden: kleine toevoeging ]

• breins
  • Laatst online: 23-06-2012
Wie kan voor mijn de MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 plaatsen ik krijg hem na 20 keer nog niet ge download het is voor de playonhd-met DD met interne hdd en als er ook nog een beter is graag alvast bedank !!
*************************************************************************************************************************************************ik gebruik nu Med V4.0.4 r5315 for AC Ryan SPDIF ( met een toslink }

nog een vraagje wie heeft het voor elkaar bij Med, met uitzending gemist deze werk wel prima op de playon!x

de enige gebruikersinterface die ik kan vinden is http: ip playon:1024 maar die is niet zo bijzonder :'(

;) ;) ;) Ik heb hem nu,Maar wat een gedoe zeg. maar goed alles werkt nu! :9 RSS ook .
behalve ik krijg uitzending gemist niet aan de gang wie heeft er een tipje voor mijn

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/2994/bie.th.png BIT TORRENT

voor wie het nog niet wist deze link voor de playonhd met interne hdd http://www.avforums.com/forums/14278785-post971.html

en deze voor de mini http://www.avforums.com/forums/14400000-post7.html

na inst kan je bijgeleverde **opt.tar.lzma** installeren via je web **http: ip playon:1024 ***

ik heb ze even op drop gezet

dus voor de playon HD met interne hdd en de uitvoering DD deze link :+ http://db.tt/HiFE2LH

voor de uitvoering DD+ deze link : :P http://db.tt/njQASZ0

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/6871/zeik.png

[ Voor 96% gewijzigd door breins op 31-05-2011 09:49 ]

• schumi2004
breins schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:14:
Wie kan voor mijn de MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 plaatsen ik krijg hem na 20 keer nog niet ge download het is voor de playonhd-met DD met interne hdd en als er ook nog een beter is graag alvast bedank !!
http://dl.dropbox.com/u/6...D_AUDIO_Mod_Plus_rev3.rar

:offtopic:
Vanwaar die banned afbeelding? Ben jij zo'n vervelend mannetje dat ze je perm banned hebben :P

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 31-05-2011 09:52 ]

• breins
schumi2004 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:50:
[...]
http://dl.dropbox.com/u/6...D_AUDIO_Mod_Plus_rev3.rar

:offtopic:
Vanwaar die banned afbeelding? Ben jij zo'n vervelend mannetje dat ze je perm banned hebben :P
nee totaal niet :P maar als je iets zeg over hun super goede FW krijg je er een gratis van oma kraakie

ik ga het gelijk even tests thanx-m8 :) maar nog een vraagje? is deze voor de playonHD met HDD?

ik zal hem gelijk hosten ;) http://db.tt/MP0nQXl _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door breins op 31-05-2011 12:39 ]

Verwijderd

Niemand meer problemen met die nieuwe alternatieve firmware (zwart scherm en geluid loopt wel door)?

• breins
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:27:
Niemand meer problemen met die nieuwe alternatieve firmware (zwart scherm en geluid loopt wel door)?
Nee ik totaal niet. hoe heb je hem er in gedaan via safe mode?

Verwijderd

breins schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:06:
[...]

Nee ik totaal niet. hoe heb je hem er in gedaan via safe mode?
nee, ik moet het nog doen, maar er kwam steeds niet tussendoor de afgelopen dagen (thuisnetwerk wat ik moest aanleggen). Ga er vanavond mee bezig namelijk, even peilen of het zin heeft.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
breins schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:14:

;) ;) ;) Ik heb hem nu,Maar wat een gedoe zeg. maar goed alles werkt nu! :9 RSS ook .
behalve ik krijg uitzending gemist niet aan de gang wie heeft er een tipje voor mijn

[afbeelding] BIT TORRENT
Wat is het ip adres voor Bit Torrent?

• breins
Kw4kje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:37:
[...]

ipplayon:1024

• breins
Kw4kje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:37:
[...]

[ Voor 11% gewijzigd door breins op 31-05-2011 16:47 . Reden: dubbel ]

• Kw4kje
Ik gebruik nu deze Med V4.0.4 r5315, jij toch ook? Lukt me namelijk niet om zo op BT te komen. :/

• breins
Kw4kje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:00:
[...]

Ik gebruik nu deze Med V4.0.4 r5315, jij toch ook? Lukt me namelijk niet om zo op BT te komen. :/
ja maar dan wel deze MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3

http://db.tt/HiFE2LH

http://192.168.1.130:1024/index_pc.html

Doe ook eens Optware Packages : deze er in** opt.tar.lzma**

[ Voor 25% gewijzigd door breins op 31-05-2011 17:44 ]

• Klojum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 10:59
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:27:
Heb ik ook een paar keer gehad met wat simpele avi's toen ik de bestanden draadloos ontving (720p mkv's bleven toevallig wel goed gaan).

Maar toen heb ik maar eens een CAT6-kabeltje eraan gehangen, en voorlopig geen enkele hickup meer (eventjes afkloppen). Ook gaat alles sowieso net iets 'snappier' met een kabelconnect van 100Mb/s dan met 150 Mb/s draadloos. 8)

• breins
@ Kw4kje

zet opt.tar.lzma op een usb stick zet hem in je box dan ga je naar Optware Packages klik op install en wacht dat die klaar is. Dan klik je op up Upgrade . als die klaar is wel je usb stick er uit trekken

• Kw4kje
breins schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:54:
@ Kw4kje

zet opt.tar.lzma op een usb stick zet hem in je box dan ga je naar Optware Packages klik op install en wacht dat die klaar is. Dan klik je op up Upgrade . als die klaar is wel je usb stick er uit trekken
Oke ben al iets verder, moest remote control aanzetten?. :/
maar ik zie nu dit, terwijl ik toch dit zou moeten zien?

8)7

Verwijderd

Klojum schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:40:
Maar toen heb ik maar eens een CAT6-kabeltje eraan gehangen, en voorlopig geen enkele hickup meer (eventjes afkloppen). Ook gaat alles sowieso net iets 'snappier' met een kabelconnect van 100Mb/s dan met 150 Mb/s draadloos. 8)
Ik heb er hier nog een usb schrijfje aan hangen. Ik ga hem even proberen de komende dagen. Zien of ik hier meer geluk mee heb.

• breins
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:45:
[...]

Ik heb er hier nog een usb schrijfje aan hangen. Ik ga hem even proberen de komende dagen. Zien of ik hier meer geluk mee heb.
Zet ook ftp aan in de playon. PS heb je ook deze fw er in zitten? MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 5315 ?

Verwijderd

breins schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:50:
Zet ook ftp aan in de playon. PS heb je ook deze fw er in zitten? MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 5315 ?
Ja, nou, ik zit eens te kijken, maar er is heel veel gebeurd kennelijk 3 dagen geleden, zie dit:

http://www.avforums.com/forums/14400000-post7.html

Ik moet even lezen wat ik nu moet hebben. Ik heb nu een paar weken de 4824 firmware, maar die heb ik natuurlijk liever niet. Maar tot op heden had ik geen goede ervaringen met de alternatieve firmwares, maar er zijn weer nieuwe om te testen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 19:17 ]

• breins
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Ja, nou, ik zit eens te kijken, maar er is heel veel gebeurd kennelijk 3 dagen geleden, zie dit:

Ik moet even lezen wat ik nu moet hebben. Ik heb nu een paar weken de 4824 firmware, maar die heb ik natuurlijk liever niet. Maar tot op heden had ik geen goede ervaringen met de alternatieve firmwares, maar er zijn weer nieuwe om te testen.
Ik kan je een ding zeggen als uitzending gemist zou werken wil ik nooit meer iets anders :+

wat ook leuk is je kan in 1 sec je completen *O* gui veranderen

Laat het even weten !

Verwijderd

breins schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:03:
Ik kan je een ding zeggen als uitzending gemist zou werken wil ik nooit meer iets anders :+
wat ook leuk is je kan in 1 sec je completen *O* gui veranderen
Laat het even weten !
Welke versie heb jij er nu op eigenlijk?

Netwerk kan ik wat lastig testen nog, heb alleen momenteel draadloos boven, maar geen usb stick voor mijn ryan. Ik heb al wel cat6 kabel gekocht, maar moet nog boren...

Ik heb net deze erop gezet:

MedeOn Mini MK1 Shizzl MOD 2 N_HD Audio

De eerste 3 korte testen lijken prima te werken, mijn moviewall moest ik even instellen (viel een deel buiten het scherm, maar na het instellen van de beeldbreedte in het menu past het prima). De rest ga ik later vanavond wel testen + de komende dagen. Wil eerst even zeker weten of ik nu geen zwart scherm met wel geluid + vastloper krijg, anders moet ik toch terug naar de 4824 en dan wacht ik even met een kabel aanleggen naar de slaapkamer totdat ik een andere mediaplayer gekocht heb.

Maar er is hoop, tot nu toe gaat het goed.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 19:19 ]

• breins
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Welke versie heb jij er nu op eigenlijk?

Netwerk kan ik wat lastig testen nog, heb alleen momenteel draadloos boven, maar geen usb stick voor mijn ryan. Ik heb al wel cat6 kabel gekocht, maar moet nog boren...

Ik heb net deze erop gezet:

MedeOn Mini MK1 Shizzl MOD 2 N_HD Audio

De eerste 3 korte testen lijken prima te werken, mijn moviewall moest ik even instellen (viel een deel buiten het scherm, maar na het instellen van de beeldbreedte in het menu past het prima). De rest ga ik later vanavond wel testen + de komende dagen. Wil eerst even zeker weten of ik nu geen zwart scherm met wel geluid + vastloper krijg, anders moet ik toch terug naar de 4824 en dan wacht ik even met een kabel aanleggen naar de slaapkamer totdat ik een andere mediaplayer gekocht heb.

Maar er is hoop, tot nu toe gaat het goed.
als je een mini heb moet je deze hebben

• schumi2004
En voor de niet mini's?

• breins
Deze :)

http://www.avforums.com/forums/14278785-post971.html

maar de nieuwe vind je hier http://www.thaiplayon.com...pic,68.msg243.html#msg243
MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3. NIEUW!

een paar topic hoger kan je ze snel downloaden de mini moet je helaas zelf even thai downloaden duurt wel :( even

mijn advies pak de tai Fw de 404 voor mini en maxie staan ze er

[ Voor 44% gewijzigd door breins op 31-05-2011 20:15 ]

• schumi2004
breins schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:07:
[...]

Deze :)

http://www.avforums.com/forums/14278785-post971.html

maar de nieuwe vind je hier http://www.thaiplayon.com...pic,68.msg243.html#msg243
MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3. NIEUW!

een paar topic hoger kan je ze snel downloaden de mini moet je helaas zelf even thai downloaden duurt wel :( even

mijn advies pak de tai Fw de 404 voor mini en maxie staan ze er
Volgens mij heb ik die van de Thai website op mijn dropbox geplakt (zie paar posts terug) :P
Draait overigens als een zonnetje hier.

Het ging mij meer om de Shizzl mod versies. Zou deze graag in de firmware willen zien namelijk.

• R86Bakker
Hmmm nieuwe software om weer mee te spelen. Transmission + Mede8er firmware lijkt mij een geweldige combinatie.

Zodra ik weer wat meer tijd heb, maar weer het e.e.a. uitproberen.

@schumi2004, Is het nog gelukt met je series btw?

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 13:36
ik heb het alweer een tijdje niet gevolgd.

ik heb rev 2 en rev 3 er toen op gehad van die custom mede8er firmware, beiden toen vastlopers(zwartbeeld, geen geluid) gehad op mijn MINI.

maar welke custom fw is nu de nieuwste en moet ik installeren op mijn MINI?

Dikkiedik, ik weet dat jij de zelfde problemen als mij had, welke fw draai jij nu?

• ETA
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 13:13

ETA

POHD1 werkt niet met "MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_Plus_rev3.rar"
Ik krijg een melding over "no space for yaffs2 image"..
Iemand anders deze geinstalleerd ?

• breins
ETA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:53:
POHD1 werkt niet met "MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_Plus_rev3.rar"
Ik krijg een melding over "no space for yaffs2 image"..
Iemand anders deze geinstalleerd ?
zelfde hier m8 Maar je moet dan deze hebben die werkt wel http://dl.dropbox.com/u/2..._NO_HD_AUDIO_Mod_rev3.rar DD voor de playonHD 1 ;) dus rev3 die werk wel bij jou dus jij heb net als ik geen DD+ maar de DD onthouden dus ! :+

[ Voor 21% gewijzigd door breins op 31-05-2011 23:55 ]

• breins
En dit is een voorproefje van de nieuwe AC YouTube: ‪AC Ryan ACR-PV73100 playon!hd Sdk 4.0 Gui 2.0 teaser part 2‬‏

het ziet er weer eens niet uit !!! en ik weet wel zeker dat het weer niet werkt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door breins op 31-05-2011 23:48 ]

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-11 20:36
Ik heb mijn oog laten vallen op de AC Ryan Playon!HD Mini2. Deze zou in staat moeten zijn om alle media die op een linux server staat te streamen naar mijn TV. Ik heb al wat reviews doorgenomen, waaronder deze van tweakers zelf en daar waren ze vooral negatief over de trage GUI en dat deze mediaplayer blijkbaar geen netwerkshares ziet.
Mediabestanden op een nas- of smb-share worden vreemd genoeg niet door de Media Library-engine opgepikt: alleen usb-devices en, in het geval van de PlayOnHD! 2, de interne schijf worden in de bibliotheek opgenomen. Met scriptjes kunnen externe shares alsnog worden geïndexeerd, maar waarom de spelers dit niet standaard doen, is ons een raadsel.
Is dit enkel van toepassing op de HD2 en niet de HD Mini2? Die Mini2 moet constant alle media vanaf de linux server lezen en deze zo streamen, dus samba zou echt wel soepel moeten draaien. Hoe zit het overigens met de firmware.. is hier al een aanzienlijke update voor gekomen die een paar van de tekortkomingen uit de review wegwerkt?

[ Voor 6% gewijzigd door SanderH_ op 01-06-2011 00:24 ]

• shakemyass
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 12:12
Beta-testing in progress..... 8)

Kraakie:

http://www.youtube.com/watch?v=m3fDlYLY8_k

Dussssss.....misschien toch een beetje hoop mensen? :o

MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 FW werkt trouwens al weken PERFECT...dus laat maar zien of deze FW van ACR beter is....

Verwijderd

Downstar2 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:25:
Dikkiedik, ik weet dat jij de zelfde problemen als mij had, welke fw draai jij nu?
Ik heb sinds gisteravond deze erop:

MedeOn Mini MK1 V1 V4.04 Shizzl MOD#2

Die doet het tot nu toe echt goed. Er zitten ook folderskins voor die moviewall in en ga zo maar door. Ik heb tot nu toe een stuk of 80 bestanden aangeklikt, doorgespoeld en ook wat worstelwedstrijden (.mp4 en .avi) bekeken (volledig) en tot nu toe nergens last van. Ik vermoed dat deze blijft werken, ik had bij andere versies op dit moment namelijk al problemen gehad.

Ik moet nog even testen met de moviewall/folderskins/skins in het algemeen, maar ik had die bestanden niet op mijn hdd gezet en kan ze wel deels bekijken, maar niet installeren omdat ik die folder nodig heb. Daar ga ik vanavond verder mee knutselen.

Als je zekerheid wilt moet nog een paar dagen wachten, dan heb ik hem goed getest. Ik post sowieso zaterdag wel of ik problemen ben tegengekomen, als er dan niets is, dan komt er vast ook niks meer aan problemen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 08:54 ]

• breins
shakemyass schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:45:
Beta-testing in progress..... 8)

Kraakie:

http://www.youtube.com/watch?v=m3fDlYLY8_k

Dussssss.....misschien toch een beetje hoop mensen? :o

MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3 FW werkt trouwens al weken PERFECT...dus laat maar zien of deze FW van ACR beter is....
;) Knap dat jij nog hoop heb bij die josties van ACR :) :)

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-11 21:49
Ik heb mijn ACR Mini twee weken geleden verkocht voor 5 tientjes via Marktplaats en ben maar een Mede8er Mini gaan halen. Ik was het gepruts met gehackte firmware van andere fabrikanten een beetje zat. Bovendien werkte die gehackte Med firmware bij mij ook niet helemaal lekker. Had dezelfde issues als Dikkiedikdik (zwart scherm bij opstarten films en ook vastlopers). Ik wilde alleen niet meer terug naar die spartaanse interface van ACR.

Ze hadden bij Coolblue nog wat showroom modellen vd Mede8er Mini liggen, die ze voor 70 tientjes weg deden. Mankeerde verder niks aan en zag er zo goed als nieuw uit. Dus heeft me per saldo 20 piek gekost, maar heb nu lekker een Mede8er Mini (Shizzl mod erop gezet). Draait als een zonnetje! Snelle overzichtelijke GUI en Moviewall. Makkelijk aan te passen skins. Nog geen enkele vastloper gehad. Voor mij noooooit meer AC Ryan rommel !

• breins
Wie iemand hoe je uitzending gemist kan toevoegen ik heb de filmwere unlock maar in welke map staat de config
misschien wel leuk als iemand dit ook wil om er een project te maken hier voor de mini en playon1
bij de playon!x kan je de map scripts op je hdd plaatsen ik vraag je af hoe deze wordt gekoppeld

[ Voor 109% gewijzigd door breins op 01-06-2011 11:14 ]

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Waar kan ik voor een redelijke prijs een extra power adapter kopen voor de POHD?
Of weet iemand een compatible adapter?

Verders kan ik even de custom/hacked firmware releases niet meer uit elkaar houden.
Revisies, wel niet HD/DD/DD+, wel of niet voor mini etc.

Het zou handig zijn (als iemand het overzicht heeft) om in 1 post alles wat beschikbaar is op een rijtje te zetten met links naar de juiste download.

Of ben ik de enige die het bos even niet meer ziet?

• Ad de Jong
nee heb hetzelfde.
Wil morgen eens gaan kijken en proberen maar heb hetzelfde bomen en bos probleem.

Ik wil best een bijdrage leveren door wat dingen te typen of op te zoeken zodat niet 1 persoon dat hoeft te doen, en dat misschien handig is om in de o.p. Dat lijstje te vermelden.
Maar hoe zouden we dat kunnen doen? Eerst in google docs zodat je samen met een x aantal personen kan werken?
Ik ben er niet echt handig in enz maar als ik een bijdrage kan leveren dan ben ik van de partij.

[ Voor 66% gewijzigd door Ad de Jong op 01-06-2011 11:59 ]

Mijn profiel op Discogs

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16
shakemyass schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:45:
Weet je nog wel ; de pleuris brak hier zowat uit toen ontdekt werd dat er ergens een tekst opdook in de nieuwe GUI waaruit bleek dat ACR een stukje firmware had "gestolen" ... en nu gebruikt iedereen gehackte firmware van derden 8)7

< gebruik nog lekker de r3582 fw, niks mis mee >

• breins
breins schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:44:
Wie iemand hoe je uitzending gemist kan toevoegen ik heb de filmwere unlock maar in welke map staat de config
misschien wel leuk als iemand dit ook wil om er een project te maken hier voor de mini en playon1
bij de playon!x kan je de map scripts op je hdd plaatsen ik vraag je af hoe deze wordt gekoppeld
nog een vraagje ik krijg de playon!x niet goed unlock wie wel? het gaan mijn om de scripts die je er los bij krijg te gebruiken voor MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_rev3

Verwijderd

VieSix schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:50:
nee heb hetzelfde.
Wil morgen eens gaan kijken en proberen maar heb hetzelfde bomen en bos probleem.
Vanavond post ik een overzicht, ik krijg de 700 mb die de file is hier niet geupload vanaf mijn werkplek.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 16:23 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/a2ejk7.png

Klik hier om alle alternatieve firmwares voor deze speler te downloaden. Alles zit in 1 bestand met daarbij 2 .txt bestanden met uitleg welke firmware voor jouw mini geschrikt is. File is meer dan 700MB groot

Dit zijn allemaal de meest recente versies die de afgelopen dagen zijn uitgekomen. Ik heb geen tijd gehad om te testen. Zelf heb ik gisteren de MedeOn Mini MK1 Shizzl MOD 2 N_HD Audio (zit in het bestand) erop gezet en ik heb 1 avond getest en deze bevalt goed.

Misschien is het een idee om hier ervaringen ermee te delen.

Let op! Deze firmware updates zijn alleen voor de mini en niet voor de andere Ryan's en vanzelf is het flashen niet geheel risicoloos (al heb ik er zelf nooit problemen mee gehad in safe flash mode)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 18:19 ]

• breins
,Mooi werk maar waarom niet voor de playonhd1? anders maak ik die wel als je het goed vind laat het ff weten

[ Voor 30% gewijzigd door breins op 01-06-2011 18:30 ]

• R86Bakker
breins schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:29:
,Mooi werk maar waarom niet voor de playonhd1? anders maak ik die wel als je het goed vind laat het ff weten
Lijkt mij een prima idee! Had het ook willen doen, maar heb hier helaas geen tijd voor wegens omstandigheden. Eén overzicht met daarin alle mods voor de POHD 1 maakt het een stuk gemakkelijker!

• breins
oke vanavond laat klaar ivm trage upp 300k

Verwijderd

breins schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:29:
Als jij die zou willen maken zou het fijn zijn. Ik zit vanavond wat krap in de tijd. Ik ben er wel mee bezig geweest, maar kreeg de firmwares van die Thaise site er niet goed af vandaag op het werk en had vanmiddag nog een overleg en heb dus alleen maar de mini gedaan zodat ik in ieder geval iets volledigs kon aanbieden.

• breins
Afbeeldingslocatie: http://www.upload-jpg.com/view_thumb/825bc2149/ac.gif

het zal morgen worden de thai is zo traag als wat ik heb zelf ook maar 2 mb download ;) ik slurp ze nu binnen met 11 kb/sec :+

[ Voor 79% gewijzigd door breins op 01-06-2011 21:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:50:
Ik heb sinds gisteravond deze erop:

MedeOn Mini MK1 V1 V4.04 Shizzl MOD#2
Helaas na een dag problemen met deze firmware. Nu worden al mijn video's zwart, geen geluid meer en speler kan ik alleen herstarten. Van de stroom afhalen etc. geeft geen oplossing meer. Kwam terwijl ik met de videowall aan het spelen was...

Ik ga nu deze proberen: MED500X_V4.04_NO_HD_AUDIO_Mod_Plus_rev3 voor de 1073DD C +

Ik krijg altijd pas problemen na 2 dagen testen, maar zal mijn ervaringen hier posten. Wel jammer dat de Shizzl het niet goed doet hier, dat was de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Maarja, als het niet werkt op mijn spelertje heb ik er niets aan. Wel een aanrader om te proberen.

• Ad de Jong
Goed bezig mannen/vrouwen/tweakers/tweakerinnettes enz enz.
Ik wacht met smart op de POHD1 versie.

Ik heb nu zelf de Mede8er V4.0.4 (r5315) op mijn POHD (1073DD C+) naar volle(re) tevredenheid (t.o.v. originele fw) en ben benieuwd welke nieuwere ik zou kunnen proberen.
Ik zag de laatste tijd zoveel voorbijkomen en geen tijd om me er in te verdiepen.

@breins: thnx voor je reactie (theBandit was ook hier mijn oude nick ;) )
Ik dacht eerst dat ik een reactie had van een welbekende, ik dacht dat ik vanaf dan ook kon patsen met een (s)perm ban op het forum aldaar :P :+

@ Dikkiedik, inderdaad jammer dat je tegen zoveel problemen aan blijft lopen, wel een voordeel is dat er ondertussen al zoveel alternatieve fw in omloop is dat er toch wel iets zal werken op jouw speler. En ja als de fabrikant al niet eens meer een stabiele fw kan maken......
Wel raar dat het van speler tot speler zoveel verschil kan uitmaken.
Een vriendin van mij heeft ook een mini 1 en die draait volgens mij dezelfde fw als ik hier heb draaien en die hoor ik nooit over problemen praten.

Ik heb haar wel kunnen overtuigen om voor een andere speler te gaan kijken (deze mini gaat naar haar moeder en ze zoekt nu dus een andere, ze zat eerst weer aan een ACR te denken maar gelukkig heeft ze het licht gezien) waarschijnlijk gaat het een Popcorn C200 worden. Is in ieder geval op dit moment ook mijn keuze.

[ Voor 41% gewijzigd door Ad de Jong op 01-06-2011 22:13 ]

Mijn profiel op Discogs

• breins
VieSix schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:08:
Goed bezig mannen/vrouwen/tweakers/tweakerinnettes enz enz.
Ik wacht met smart op de POHD1 versie.

Ik heb nu zelf de Mede8er V4.0.4 (r5315) op mijn POHD (1073DD C+) naar volle(re) tevredenheid (t.o.v. originele fw) en ben benieuwd welke nieuwere ik zou kunnen proberen.
Ik zag de laatste tijd zoveel voorbijkomen en geen tijd om me er in te verdiepen.

@breins: thnx voor je reactie (theBandit was ook hier mijn oude nick ;) )
Ik dacht eerst dat ik een reactie had van een welbekende, ik dacht dat ik vanaf dan ook kon patsen met een (s)perm ban op het forum aldaar :P :+

@ Dikkiedik, inderdaad jammer dat je tegen zoveel problemen aan blijft lopen, wel een voordeel is dat er ondertussen al zoveel alternatieve fw in omloop is dat er toch wel iets zal werken op jouw speler. En ja als de fabrikant al niet eens meer een stabiele fw kan maken......
Wel raar dat het van speler tot speler zoveel verschil kan uitmaken.
Een vriendin van mij heeft ook een mini 1 en die draait volgens mij dezelfde fw als ik hier heb draaien en die hoor ik nooit over problemen praten.

Ik heb haar wel kunnen overtuigen om voor een andere speler te gaan kijken (deze mini gaat naar haar moeder en ze zoekt nu dus een andere, ze zat eerst weer aan een ACR te denken maar gelukkig heeft ze het licht gezien) waarschijnlijk gaat het een Popcorn C200 worden. Is in ieder geval op dit moment ook mijn keuze.
zonde van de tijd daar ;) Ze ontkennen en draaien en liegen tot het gedrukt staat bij het acr forum :Y en ook de linken naar FW dan vliegen ze tegen het plafon vooral die kraakie _O- de eigenaar van acr _O-

maar jij heb nu de Mede8er V4.0.4 (r5315) deze is weer ietsje beter je kan er ook weer iets meer mee zo als kiezen tussen 2 GUI en nog een paar dingen { bijna klaar :9 }

[ Voor 6% gewijzigd door breins op 01-06-2011 23:03 ]

• R86Bakker
breins schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:58:
[...]

zonde van de tijd daar ;) Ze ontkennen en draaien en liegen tot het gedrukt staat bij het acr forum :Y en ook de linken naar FW dan vliegen ze tegen het plafon vooral die kraakie _O- de eigenaar van acr _O-

maar jij heb nu de Mede8er V4.0.4 (r5315) deze is weer ietsje beter je kan er ook weer iets meer mee zo als kiezen tussen 2 GUI en nog een paar dingen { bijna klaar :9 }
Klopt het nou, dat bij de nieuwere het ook mogelijk is om Transmission te installeren, zoals een paar pagina's terug is beschreven.?

• schumi2004
breins schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Beweer jij nu dat kraakie de owner is van ACR?

Volgens mij heb je het mis en anders zou ik graag een onderbouwing willen zien.

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 02-06-2011 12:08 . Reden: typo ]

• Ad de Jong
let op die smilie's ;)
Kraakie is een fanboy die gewoon blind is voor de fouten die er gemaaakt worden door het bedrijf Mac ACR. Niets mis mee net als bij die andere appel aanhangers alleen jammer dat ze door die verblinding de realiteit uit het oog verliezen.
Wat ik wel kan waarderen is dat Kraakie en anderen meer doen voor het merk dan die nono's van ACR zelf.

Zij vangen de klappen op en niet ACR. Die blijven lekker buiten schot. Ik zeik ACR vaak genoeg af maar heb persoonlijk helemaal niets tegen Kraakie e.d. Ik heb er zelfs respect voor dat ze ondanks alle ellende toch nog achter het product blijven staan en wel even heel veel mensen op dat forum helpen. Jammer dat hij zich hier niet meer laat zien/horen maar wel heel begrijpelijk.
Ze zouden veel meer kunnen bereiken als ze open zouden staan voor alternatieven ipv die keihard weg te modden.

Ze zoeken het daar maar uit. Zoals zo vaak kom je hier op GOT weer veel verder dan bij de fabrikant zelf. En in dit geval heb ik daardoor een app dat nu wel doet wat hij hoort te doen.

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

VieSix schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:08:
De 4824 is wel erg stabiel bij mij, maar ik vind die alternatieve mooier. En ik vind het geen probleem om het te testen, vind het wel leuk. En naast de ryan ligt een usb stick met de 4824 firmware zodat ik als ik problemen heb gelijk kan flashen naar die oude firmware en verder kan kijken.

Voor beneden (kids en vrouw) heb ik een WD mediaplayertje waar ik verder niet mee knutsel.

• breins
schumi2004 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 01:56:
[...]

Volgens mij heb je het mis en anders zou ik graan een onderbouwing willen zien.
kraakie de owner ? nee dacht het niet er staan 2 lachebekje :P

• Ad de Jong
[...]

Volgens mij heb je het mis en anders zou ik graan een onderbouwing willen zien.
Ik was vanmorgen nog niet goed wakker maar bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.corvanvliet.nl/wp-content/uploads/2011/01/graan1.jpg
>:) :P

Mijn profiel op Discogs

• schumi2004
VieSix schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Ik was vanmorgen nog niet goed wakker maar bij deze:
[afbeelding]
>:) :P
lol ;)

• breins
Afbeeldingslocatie: http://www.upload-jpg.com/view_thumb/aaac91327/ac.gif

A= FW VOOR PLAYON HD 1 MET DE CHIP DD = http://db.tt/yVWBX0p

B= FW VOOR PLAYON HD 1 MET DE CHIP DD C+ = http://db.tt/ugnlVhG

dit zijn de laatste twee nieuwe FW

let dus op deze zijn PLAYONHD 1

Wel graag in safe mode installeren ! weet je niet hoe ? Vraag het dan op het forum hier!!

[ Voor 11% gewijzigd door breins op 02-06-2011 15:25 ]

• breins
[...]

Volgens mij heb je het mis en anders zou ik graag een onderbouwing willen zien.
ja dat kan, Dit doe je via de gebruikersinterface eerst installeren dan updaten met het bestandje wat er bij zit ,Dan reboot ook in het menu

http://ipplayer:1024

[ Voor 10% gewijzigd door breins op 02-06-2011 13:59 ]

• R86Bakker
breins schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:53:
[...]

ja dat kan, Dit doe je via de gebruikersinterface eerst installeren dan updaten met het bestandje wat er bij zit ,Dan reboot ook in het menu

http://ipplayer:1024
Goed werk. Zal zo even updaten.

ps. Haha neem aan dat je berichtje een reactie was op mijn vraag over Transmission :P.

• breins
R86Bakker schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:25:
[...]

Goed werk. Zal zo even updaten.

ps. Haha neem aan dat je berichtje een reactie was op mijn vraag over Transmission :P.
ja kan niet mis gaan :) wel je usb stick er uit doen voor reboot

[ Voor 6% gewijzigd door breins op 02-06-2011 18:29 ]

• R86Bakker
breins schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:28:
[...]
ja kan niet mis gaan :) wel je usb stick er uit doen voor reboot
Weet je ook op welke port ik de transmission interface kan vinden? :1024 is de standaard port van de Playon Interface.
Ik kan me alleen van de playonX firmware herinneren dat je dan een andere port achter je playonip moest intikken om op de transmission interface uit te komen, namelijk http://playonip:9091
Pagina: 1 ... 54 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.