Dat is er, nl "Thumbgen"jos_zwa schreef op maandag 25 april 2011 @ 16:44:
Ben me even aan het verdiepen in die videowall, maar lees net dat je de coverart enzo dus zelf moet regelen, videowall laat het alleen maar zien mits alles goed ingesteld is. ik hoopte eigenlijk op een soort tool die aan de hand van de bestandsnaam of foldernaam de juiste content en plaatjes van imdb ofzo vanzelf downloaden, zodat je bijna niks hoeft te doen.
is er niet een windows programmatje ofzo die je movies map kan scannen en de juiste plaatsjes er vanzelf inzet zodat video wall het goed laat zien?
Ik was er ook een tijdje mee bezig voor ik het door had maar het werkt heel eenvoudig. Ik heb de laatste versie (1.2.5.) binnen gehaald en eigenlijk niets in hoeven te stellen. (alleen heb ik mijn POHD een drive letter toe moeten kennen om hem in TG te herkennen)
Verder wijst het zich vanzelf.
(eventueel wat uitleg)
Het scannen en aanmaken van de bestanden duurde bij mij heel erg lang maar dat heeft meer met mijn pc te maken dan met het programma denk ik.
Verder schijnen er een aantal templates te zijn die je kan gebruiken maar zover ben ik er nog niet mee bezig geweest.
Maar je kan inderdaad heel eenvoudig en snel al werken en een Videowall maken.
Wel is het zo dat de template bestanden die je aanmaakt aan kan spreken door op de normale manier naar je bestanden te gaan op de POHD en als je op de map staat waar de film in zit dmv "slow"toets op de remote te drukken je die template te zien krijgt. Pijltje naar benden laat de volgende map zien enz enz.