Gisteren mijn mini2 binnengekregen en geïnstalleerd met een externe HD. Ik heb er nog niet heel uitgebreid naar kunnen kijken, maar er waren een aantal zaken die me direct opvielen:
- is het mogelijk om de ondertiteling standaard aan te zetten? Nu moet ik elke keer als ik een film start handmatig de .srt selecteren. Ik heb hier (nog) geen optie voor kunnen vinden, en op dit forum/google kan ik geen antwoord vinden.
- geen handleiding, zou inderdaad handig zijn
- het hoofdmenu reageert niet erg snel
- ik krijg regelmatig een 'wilt u de HD indexeren' melding, omdat de scan-optie op 'aan' staat in de settings (vermoed ik)
- kan ik er een USB3.0 HD aan koppelen? (als ik de gegoogelde quote "desgewenst kan USB 3.0 apparatuur zelfs probleemloos met 2.0-kabels op USB 2.0-poorten worden aangesloten") kan vertrouwen dus wel.
Maar ik ben vooral lovend over dit apparaaat (nu al

)! Wat een verschil met mijn LaCie LaCinema player. Waar die player vaak vastliep bij het skippen in een film, doet de Playon dit zonder moeite. De interface is ook erg duidelijk en reageert vlot (hier wel).
Het kunnen configureren van de ondertiteling is ook super: grootte, hoogte, kleur, delay. Ik heb nog niet gecontroleerd of ik de <i> tags ook zie (zoals bij m'n LaCie ook het geval was), of dat het netjes
italic getoond wordt.
Er zit hier en daar ook nog een spelfoutje in ('Laatst toegevoegde muzie'), maar zo te zien is ACRyan actief met updates, dus dit soort bugjes zullen tzt wel gefixt worden.
[
Voor 7% gewijzigd door
Jarown2 op 10-02-2011 16:59
. Reden: extra vraag ]