Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Verwijderd
zou het toch voordelig zijn blue ray te kijken!
Tsjah.. Western Digital maakt sinds jaar en dag harddisks.. Ac Ryan allerlei cases en modding spullen (fans e.d.) als ik mij niet vergis. Dus.. Beide hebben niet echt ervaring op dit vlak. Ennuh.. Ontbeert het de Western Digital TV Live niet aan een harddisk? je weet wel, het voornaamste waar dat bedrijf sterk in is. Leuk dat je dus hier post, maar je redenering slaat als een l*l op een drumstel.einstein schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:41:
Had de AC!Ryan en de WD TV LIVE op het oog. De overige (Popcorn Hour etc) zijn me te duur tov het gebodene. Ik heb nu voor de WD TV Live gekozen om het merk Western Digital (AC who?) de lagere prijs en de erg goede reviews. Ook heeft deze standaard DTS decoding aan boord en geen gemekker met het al dan niet goed spelen van 23.976 / 24p video. Daarnaast is ondersteuning van YouTube en Picasa standaard erg goed en bij de AC!Ryan nog in beta.
Dat ik geen HD kan inbouwen vind ik geen probleem; ik stream al mijn content vanaf mijn 2003 server.
Zo onderhand is het toch wel irritant om niet bij de HDD te kunnen komen om er zo data op te zetten.
De Windows7 guide heb ik doorlopen maar gaat dus voornamelijk om het benaderen van Shares vanaf de PO naar de PC.
En bij die mensen waar het wel lukt, wat hebben jullie aangepast (of niet natuurlijk).
Als het default moet werken zal ik toch deze Windows7 installatie maar wegknikkeren en een nieuwe installeren.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2009 11:49 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Onder Windows XP is het totaal geen probleem.V3g3ta schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:02:
Heb je al eens geprobeerd om Samba op de PoHD opnieuw op te starten, vaak is de player dan opeens zichtbaar op win7.
Het upgraden en stoppen/starten van Samba e.d. helpen dan ook niet, helaas.
EDIT: Nieuwe Win7 install werkt wel
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 27-10-2009 20:10 ]
Helaas speelt ie via extern als het om dvd's gaat alleen unencrypted dvd's af. En ik ga er vanuit dat Blu-rays nog meer encryptie hebben als een DVDVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 08:00:
of eerst met de LG CH08LS10 Internal Blu-ray/DVD Reader/Rewriter van 99 € in een uitwendige usb-hddbox
een blue ray mkv maken op de pc ......
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Verwijderd
Bij setup dhcp nog eens aanklikken (automatisch kiezen) dan stelt ie het ip opnieuw in.V3g3ta schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:02:
Heb je al eens geprobeerd om Samba op de PoHD opnieuw op te starten, vaak is de player dan opeens zichtbaar op win7.
Daarna op je w7 bak in verkenner bovenin dit typen: \\playonhd
Als jullie zouden mogen kiezen, wat prefereren jullie dan? Ik wil beide denk ik met een harde schijf erin. Maar Eminent heeft NZB functinoaliteit, dat heeft deze niet. Vandaar dat ik voorlopig voor de 7071 ga, maar maak ik wel de juiste keuze?
Een belangrijk punt, zoals ik het nu zie (heel subjectief, klopt), is het feit dat in dit topic veel meer posts zijn dan in het andere topic over de Eminent. Impliceert dit dat de community van de Rayon veel groter is / betere support (firmware upgrades?) geeft?
Dank. Ik moet 1 van beide morgen halen en raak wat gestresst ;-)
Mijn pc staat dichtbij genoeg, dus ik download alles op me pc en sluit m dan gewoon via USB aan
Ik weet niet of eminent zelf ook een beetje actief forum heeft, maar playon is wel redelijk actief.
Eerst iets bestellen, daarna nadenken? En Rayon?Mosselmaniac schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:48:
Ik heb deze toevallig ook besteld bij de ComputerlandMet ook bedoel ik, ik heb ook de Eminent 7071 uitstaan.
Als jullie zouden mogen kiezen, wat prefereren jullie dan? Ik wil beide denk ik met een harde schijf erin. Maar Eminent heeft NZB functinoaliteit, dat heeft deze niet. Vandaar dat ik voorlopig voor de 7071 ga, maar maak ik wel de juiste keuze?
Een belangrijk punt, zoals ik het nu zie (heel subjectief, klopt), is het feit dat in dit topic veel meer posts zijn dan in het andere topic over de Eminent. Impliceert dit dat de community van de Rayon veel groter is / betere support (firmware upgrades?) geeft?
Dank. Ik moet 1 van beide morgen halen en raak wat gestresst ;-)
Als ik de playon uitschakel en mijn router reset dan komt het wireless weer terug. Ook als ik de playon ingeschakeld laat en de router reset komt het wireless weer terug. En dan ik de playon ook gewoon benaderen via me laptop (xp sp3)
Echter ga ik dan alleen de playon uit en aan zetten krijg ik hetzelfde probleem weer...
Ik heb de playon in de dhcp reservation list gezet, en de playon geprobeerd zowel met vast als met dhcp adres maar dezelfde problemen blijven...
ik heb een SMC wireless N router.....beetje raar dat een playon ervoor kan zorgen dat er iets gebeurd op mijn router...overigens brand het lampje van wireless gewoon, ook al is het netwerk dan niet meer te vinden. Ik heb het op beide pc's die wireless aangesloten zijn.
Wat zou dit kunnen veroorzaken?
XboX live : DaWauZ
AC Ryan PlayOn! HD 1.5TB of de 1TB ( 299 tegen 249/ 239 euries). Heb voor de 1.5 TB gekeken bij divxplayer site, kan alleen nergens vinden welke harddisk daar in zit.
Gekeken bij azerty en dan vermoed ik dat deze erin zit :WD Caviar Green WD15EADS - Vaste schijf - 1.5 TB - intern - 3.5", en voor de 1Tb: WD Caviar Green WD10EADS
Klopt dit ? (ik vraag dit omdat volgens mij dit goede HD's zijn, beetje newbie )
Wat ik heb gedaan, is hem besteld bij Wifimedia en daar een 1.5TB WD Green hdd besteld. Wifimedia bouwt hem meteen voor je in. En dan ben je voor 249,- klaar in plaats van 299baasandre schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:34:
Ben van plan zelf ook een mediaplayer aan te schaffen. Op dit moment ligt mijn voorkeur duidelijk bij de Ac Ryan. Zit alleen nog te twijfelen welke ik zal nemen.
AC Ryan PlayOn! HD 1.5TB of de 1TB ( 299 tegen 249/ 239 euries). Heb voor de 1.5 TB gekeken bij divxplayer site, kan alleen nergens vinden welke harddisk daar in zit.
Gekeken bij azerty en dan vermoed ik dat deze erin zit :WD Caviar Green WD15EADS - Vaste schijf - 1.5 TB - intern - 3.5", en voor de 1Tb: WD Caviar Green WD10EADS
Klopt dit ? (ik vraag dit omdat volgens mij dit goede HD's zijn, beetje newbie )
MaNDaRK schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:31:
[...]
Wat ik heb gedaan, is hem besteld bij Wifimedia en daar een 1.5TB WD Green hdd besteld. Wifimedia bouwt hem meteen voor je in. En dan ben je voor 249,- klaar in plaats van 299
Scheelt weer 50 euro !! Neem ik aan dat ik goed zat met mijn veronderstelling van de harddisk.
Nogmaals bedankt voor de tip
Helaas gaat dit met horten en stoten. Is dat met de beta firmware beter? Of is een 30Gb MKVtje gewoon teveel
Heb trouwens de laatste officiële firmware.
Daarnaast: zijn er hier ook mensen die wel srt files af kunnen spelen via UPNP? En zijn er mensen die deze player al icm Windows 7 (de niet RC-versie) goed werkend hebben?
Ik dacht alles prima voor elkaar te hebben, maar blijkt bij nader inzien toch tegen te vallen.
Dit heb ik ook wel eens gehad. Heb het toen verholpen door een keer op de audio knop te drukken (rechts op de afstandsbediening)Jannibal23 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:58:
Ook een puntje mbt .mkv bestanden. Gisteren een mkv proberen af te spelen. Wel beeld, geen geluid. Laatste firmware icm Windows 7 RC1. Iemand een idee?
Misschien een foutje in de rip?
De ACRyan PlayonHD gaat het waarschijnlijk worden. Laagste prijs momenteel is €139,-
Echter zou de ACRyanPlayon HD gelijk moeten zijn met de Eaget M880. Iemand hier toevallig ervaring mee ?
Linkje naar een review hier
En EAGET heeft als laatste versie firmware M880 V7.1.12r1831 die je hier kunt downloaden : Firmware
Iemand die hem zou durven uitproberen op een ACRyan Playon HD ?
[ Voor 45% gewijzigd door o0SmOkE0o op 02-11-2009 00:17 ]
Verwijderd
In potentie is het een goed apparaat. De levering is compleet met veel kabels. Een goede handleiding ontbreekt echter. Heel summier hoe je hem aansluit maar over de opties voor wat betreft setup is het oorverdovend stil. Je moet daar zelf achterkomen.
Ik gebruik de POHD alleen maar om films te kijken. Download Blu rays, kijken en van de harddisk af. Toen ik de POHD kocht werd er op het forum al beloofd dat in de volgende firmware HD audio ondersteuning zou komen. inmiddels zijn we twee firmwares verder. Nog niets. Wel een niet goed werkende Youtube en RSS feed. Hier zit ik persoonlijk niet op te wachten mar als de markt het vraagt moeten ze wel.
Volgens mij is er nog niet een player die HD audio (zoals DTS HD MA) ondersteund. Zodra er een komt gooi ik de POHD met een boog het raam uit en stap over.
Helaas dat helpt niets. Het ligt aan DTS via HDMI vrees ik. AC3 werkt namelijk wel. Ik gebruik geen externe receiver dus gewoon geluid van TV.MaNDaRK schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:01:
[...]
Dit heb ik ook wel eens gehad. Heb het toen verholpen door een keer op de audio knop te drukken (rechts op de afstandsbediening)
Misschien een foutje in de rip?
Inderdaad, het is opzich al een goed product voor het geld, en er wordt geluisterd naar de wensen van de klant om het steeds beter en uitgebreider te maken.Jannibal23 schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:29:
[...]
Helaas dat helpt niets. Het ligt aan DTS via HDMI vrees ik. AC3 werkt namelijk wel. Ik gebruik geen externe receiver dus gewoon geluid van TV.
Ik vind de support op de forum ook best goed te noemen. Qua handleiding is het niets, maar dat vind je op de forums van ac ryan allemaal prima terug.
Over de externe speler, hij kan alleen dvd's die geript zijn afspelen, met beveiliging erop (originele) speelt hij niet af. Zal wel met licenties etc te maken hebben.
Of dat ook zo bij blu ray is weet ik niet, maar ik meende gelezen te hebben dat ze voor blu ray wel voor de volledige ondersteuning gingen ofzoiets, alleen pin me er niet op vast, ik kan het niet zo gauw terug vinden....
http://www.acryan.com/dow...e_PV73100_v7.06.r2160.zip
New FW 2XXX
- Playing the BD ISO with menu navigation
- Playing the BD structure with menu navigation
Version v7.0.6 r2XXX
------------------------------------
What's new in this release
1) Add HDMI LPCM Multi-Channel support
2) Add DTS-HD Master Audio pass-through support
3) Add Dolby Digital Plus pass-through support
4) Add 16:10 option for Aspect Ratio
5) Add Ken Burns effect for image viewing
6) Add Seamless Playback for image viewing
7) Add Internet Feeds function in Home menu
- YouTube streaming
- Picasa photo album
- RSS news feeds
- Flickr
9) Fix lip-sync with DTS audio in 23.976fps video
10) Fix punctuation order of Hebrew text encoding
11) Fix internal subtitle in MKV to display according to default flag
[ Voor 82% gewijzigd door red bull op 02-11-2009 19:18 ]
EAGET (is dit nu wel of niet hetzelfde apparaat) zit al op V7.1.12r1831 die je hier kunt downloaden : Firmware
Niemand ervaring met dit apparaat (meerdere hits op Google die aangeven dat het hetzelfde apparaat is.
De belangrijkste feature waar ik echt op zit te wachten (en waarschijnlijk niet komt) is DTS downmix.
Mijn chinees is ook nul,nul ! Maar al browsend kwam ik hem wel tegen en met google translate ben ik wel een heel eind gekomen.red bull schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:25:
Van die Eaget kan ik geen changelog vinden, mijn Chinees is niet zo goed.
De belangrijkste feature waar ik echt op zit te wachten (en waarschijnlijk niet komt) is DTS downmix.
Changelog is ook iet wat ik mis. Ben ernstig aan het twijfelen welke nu te kopen. Maar ik denk dat ik de gok wel waar met de EAGET. Ze lijken 100% identiek, de signalen op het internet zegt dat ze 100% identiek zijn (1073DD moederbord made in Taiwan).
Dan heeft de M880 dus een 'hogere' firmware met onbekende opties
Op het volgende forum : http://forums.hardwarezon...ead.php?t=2426147&page=81 lees ik dat de 1e batch geen DTS Downmix ondersteunt, maar dat gebruikers voor $30,- kunnen upgraden naar een nieuwere versie (nieuwe revisie ??) die dat wel ondersteunt ?
[ Voor 15% gewijzigd door o0SmOkE0o op 02-11-2009 22:43 ]
Het benaderen van mijn netwerk shares was even zoeken, blijkbaar heb ik ooit eens het gast account uitgeschakeld en daardoor kon ik geen verbinding maken vanaf de PlayON.
Maar nu.
Hoe benader je in vredesnaam de interne HD vanaf je PC?
In het handvotje staat geen letter beschreven over hoe je dit doet (of mijn lenzen zijn aan vervanging toe).
Ik gebruik Windows XP (home en prof.) en zou graag een netwerk schijf willen aanmaken naar de PlayON interne schijf.
Als mij iemand op weg kan helpen graag.
/EDIT
Aha, gevonden...
De addons waren niet gestart op de PlayON. Nu kan ik onder netwerk locaties de WORKGROUP zien en ook de interne HD.
Maar nu ik wat bestanden kopieer vanaf de PC merk ik dat het veel te traag is.
Ik gebruik ViceVersa als backup tool en deze geeft aan een gemiddelde snelheid van 175KB/Sec !!!!
Dan komt dat op 27 uur kopieren van mijn foto verzameling !!!!
Dat kan toch niet kloppen ?
Ook fotos bekijken op de Playon is rete traag. Het duurt zeker 5 seconden voordat het voorbeeld plaatje wordt weergegeven bij foto's (JPG) van 1 Mb per stuk. Dat lijkt me niet goed.
Waar kan ik op letten in de instellingen op PlayOn en/of PC om dit goed te krijgen?
(het betreft dus een bekabelde verbinding)
[ Voor 39% gewijzigd door Xymox op 03-11-2009 00:04 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Moet intern nog getest worden las ik op het forum van ACRyan.
Btw, dit is ook wel geinig, Plug on Device.
Hiermee kan je packages installeren op je playonhd.
Had net al ftp aan de gang, echter niet zo snel.
Wel mooie ontwikkeling, NZBGet komt er aan heb ik gehoord.
[ Voor 15% gewijzigd door Harmen op 03-11-2009 09:40 ]
Whatever.
Nu heeft een kennis van me een windows Home servertje staan. Iemand ervaring mee om vanaf mijn huis via internet een verbinding te maken met een Windows Home servertje om zo data over te pompen ?
Kijk eens op je router of UPNP ingeschakeld staat, zoniet, schakel eens in.Dezjay schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:22:
Gisteren geprobeerd aan te sluiten. Helaas soms wel soms niet DHCP. Router is denk ik de oorzaak (loopt wel vaker te klieren)
Nu heeft een kennis van me een windows Home servertje staan. Iemand ervaring mee om vanaf mijn huis via internet een verbinding te maken met een Windows Home servertje om zo data over te pompen ?
Ik had ook dhcp problemen, en hij soms mijn draadloze internet onderuit terwijl de pohd bedraad is....
UPNP eenmaal ingeschakeld en problemen waren over.
Alle extenties werken nu ook.
Whatever.
Ah. Ben dus niet de enige die hier veel last van heeftred bull schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:05:
Fix reboot action when the power button on remote control is pressed
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
*Edit*dawauz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:14:
[...]
Kijk eens op je router of UPNP ingeschakeld staat, zoniet, schakel eens in.
Ik had ook dhcp problemen, en hij soms mijn draadloze internet onderuit terwijl de pohd bedraad is....
UPNP eenmaal ingeschakeld en problemen waren over.
gekeken in het boekje router moet het wel kunnen ( Upnp) zal dat vanavond nog eens proberen. Aangezien hij nu helemaal niet meer internet verbinding wil maken)
[ Voor 18% gewijzigd door Dezjay op 03-11-2009 11:28 ]
Heb geen bluray iso's erop staan, heb het nog niet kunnen testen.Squall schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:01:
Werkt blu-ray iso ook goed in de nieuwe beta firmware ?
Misschien vanavond.
Update ging vrij makkelijk.
powercable eruit, usb stick erin, powerknop ingedrukt, power erop.
Wachten tot het flash scherm komt en dan laten flashen.
Whatever.
Ik ben nu bezig met de AC Ryan showroom. Ik wou jullie allemaal laten weten dat ik in de komende periode feestjes en borrels zal organiseren voor PlayOn!HD eigenaren en vrienden.
Ik ben al begonnen met het inrichten van ons showroom, met een kleine bar, mooie stoeltjes, extra tv's, enzovoorts.
Deze events zijn niet bedoeld om verkoopcijfers te verhogen. Wij willen als bedrijf meer persoonlijk contact hebben met onze klanten. Dus het kan zijn dat je opeens met een winkeleigenaar staat te praten bij een van onze borrels. Natuurlijk kun je ook met technische vragen komen, wij zullen altijd paraat staan om een antwoord te geven.
Is er wel interesse voor zo'n event? Zo ja, meld je even bij mij.
groetjes
Miro
ik had daar ook last van, eindelijk opgelost?Gunner schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:25:
[...]
Ah. Ben dus niet de enige die hier veel last van heeft
Jammer dat die showroom in Rotterdam zal komen.Miro_NL schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:46:
Hallo,
Ik ben nu bezig met de AC Ryan showroom. Ik wou jullie allemaal laten weten dat ik in de komende periode feestjes en borrels zal organiseren voor PlayOn!HD eigenaren en vrienden.
Ik ben al begonnen met het inrichten van ons showroom, met een kleine bar, mooie stoeltjes, extra tv's, enzovoorts.
Deze events zijn niet bedoeld om verkoopcijfers te verhogen. Wij willen als bedrijf meer persoonlijk contact hebben met onze klanten. Dus het kan zijn dat je opeens met een winkeleigenaar staat te praten bij een van onze borrels. Natuurlijk kun je ook met technische vragen komen, wij zullen altijd paraat staan om een antwoord te geven.
Is er wel interesse voor zo'n event? Zo ja, meld je even bij mij.

Groningen misschien een optie?
Whatever.
Geen idee, ik lees net pas over deze nieuwe firmware. Zal hem binnenkort eens testen.Sabocalypse schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:00:
[...]
ik had daar ook last van, eindelijk opgelost?
Nou ik heb het zelf gevonden.Xymox schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:55:
..Maar nu ik wat bestanden kopieer vanaf de PC merk ik dat het veel te traag is.
Ik gebruik ViceVersa als backup tool en deze geeft aan een gemiddelde snelheid van 175KB/Sec !!!!
Dan komt dat op 27 uur kopieren van mijn foto verzameling !!!!
Dat kan toch niet kloppen ?
Ook fotos bekijken op de Playon is rete traag. Het duurt zeker 5 seconden voordat het voorbeeld plaatje wordt weergegeven bij foto's (JPG) van 1 Mb per stuk. Dat lijkt me niet goed.
Waar kan ik op letten in de instellingen op PlayOn en/of PC om dit goed te krijgen?
(het betreft dus een bekabelde verbinding)
Op mijn PC had ik ooit eens een instelling op de netwerkkaart driver (Broadcom) aangepast (op aanraden van een website tbv verbeteren snelheid netwerk).
Ik had de "Speed & Duplex" instelling gezet op "100MB full".
Nu ik de default instelling weer heb teruggezet (naar "Auto") geeft de verbinding nu zo rond de 4MB/sec.
Andere vraag.
Heb ik alleen Samba nodig om deze verbinding te gebruiken?
Kan ik dan btpd en unicgi uitschakelen ?
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ja, helaas is Rotterdam ons eerste showroom. Als het een regelrechte "partycentrum" wordt, met reguliere gasten, dan kunnen we over andere steden en zelfs andere landen gaan denken.Harmen schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:34:
[...]
Jammer dat die showroom in Rotterdam zal komen.
Groningen misschien een optie?
Hopen dat alle vragen en verzoeken van jullie klanten wordt opgelost.
[ Voor 72% gewijzigd door Harmen op 03-11-2009 15:08 ]
Whatever.
Verwijderd
Ik heb immers van WD support een antwoord gekregen en zij beweren dat de WD HD LIVE TV niet werkt op Philips tv's !!!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Maar de bug "Fix reboot action when the power button on remote control is pressed" is opgelost. Dat dan weer wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 03-11-2009 19:59 ]
Helaas is de router wel dood maar goed.
Verder werkt het dingetje OK voor wat ik er even mee heb geprutst. Wel moet ik zeggen dat de Internet Radio bij mij zenders download. Ook aangeeft dat dit OK is. Maar vervolgens een No signal geeft en ik zit weer in het menu ?
Verwijderd
Ik lees diverse ervaringen dat het bekkijken van foto's erg traag is op de POHD.Miro_NL schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:49:
Trouwens, ik ben hier ook om vragen te beantwoorden over de POHD zelf.
Ik ben niet alleen maar 'feestcommissie'
greets
M
o.a. Ook fotos bekijken op de Playon is rete traag. Het duurt zeker 5 seconden voordat het voorbeeld plaatje wordt weergegeven bij foto's (JPG) van 1 Mb per stuk. Dat lijkt me niet goed.
Is hier een fix voor? Hebben anderen betere ervaringen?
Verwijderd
Lees ff dit topic om de netwerk speeds te verbeterenXymox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:36:
[...]
Nou ik heb het zelf gevonden.
Op mijn PC had ik ooit eens een instelling op de netwerkkaart driver (Broadcom) aangepast (op aanraden van een website tbv verbeteren snelheid netwerk).
Ik had de "Speed & Duplex" instelling gezet op "100MB full".
Nu ik de default instelling weer heb teruggezet (naar "Auto") geeft de verbinding nu zo rond de 4MB/sec.
Andere vraag.
Heb ik alleen Samba nodig om deze verbinding te gebruiken?
Kan ik dan btpd en unicgi uitschakelen ?
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2449
werkt ook voor vista
Speeds zijn hier rond de 6Mb/s
ANNOUNCEMENT OVER INTERNET RADIO OP ALLE PLAYON! APPARATENDezjay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:35:
Nou mijn DHCP probleem is inderdaad opgelost door Upnp aan te zetten op de router.
Helaas is de router wel dood maar goed.
Verder werkt het dingetje OK voor wat ik er even mee heb geprutst. Wel moet ik zeggen dat de Internet Radio bij mij zenders download. Ook aangeeft dat dit OK is. Maar vervolgens een No signal geeft en ik zit weer in het menu ?
Internet Radio is nu 'non functional' op het moment. Wij hebben vanmorgen verschillende berichten en telefoontjes gekregen dat het niet werkt. Ik heb alle firmware versies getest en het werkt niet. Onze collegas in Singapore hebben hier ook last van.
Dus, wij denken dat Shoutcast hun coding weer heeft veranderd zonder het te melden.
Onze techies zijn nu bezig met onderzoek en hopelijk komt er binnenkort een update zodat iedereen weer van internet radio mag genieten.
Excuses voor het ongemak.
M
Wij hebben hier geen problemen mee. De fotos worden altijd heel snel weergegeven.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:36:
[...]
Ik lees diverse ervaringen dat het bekkijken van foto's erg traag is op de POHD.
o.a. Ook fotos bekijken op de Playon is rete traag. Het duurt zeker 5 seconden voordat het voorbeeld plaatje wordt weergegeven bij foto's (JPG) van 1 Mb per stuk. Dat lijkt me niet goed.
Is hier een fix voor? Hebben anderen betere ervaringen?
Mijn eigen POHD heeft ook geen "tijd" problemen.
Maar ik weet niet precies wat je bedoeld.
Zijn je fotos op de interne HDD?
of op een USB?
of op je thuisnetwerk?
Bedoel je dat het traag gaat doen als je een plaatje selecteert?
Of alleen met de previews?
En is het in de Browser? of in de Media Library?
Greets
Graag hoor ik jullie bevindingen, mochten die er zijn.
@tinoztinoz schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:06:
@Miro altijd leuk, count me in! In Amsterdam zou helemaal prefect zijn.....
Als je ongeveer 50 vriendjes kunt regelen, dan kunnen we ook in de toekomst een feestje in Amsterdam ergens organiseren.
Maar eerst willen een leuke opening feest/borrels hier in Rotterdam hosten.
You are counted in!
@Jannibal23Jannibal23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:25:
@Miro: leuk initiatief. Zijn jullie ook aan het testen met Windows 7 en de Playon? Ik hoop het, het werkt hier namelijk verre van perfect. (Opstelling met Playon zonder hdd en netwerk pc met Windows 7 RC1).
Graag hoor ik jullie bevindingen, mochten die er zijn.
Ik zou graag willen weten wat werkt en wat niet werkt.
Wat zijn je specifieke problemen?
Als je erbij wil zijn, moet je ook natuurlijk weten wanneer en waar.
Dus ik heb jullie emails nodig. Helaas maar waar.
Ik zweer dat ik jullie niet ga spammen, het wordt een officiele "Party List". Dus geen onnodige berichten.
Als jullie het leuk vinden, kan ik emails sturen met 'progress fotos' van de showroom, vragen over drank en snacks requests of zoiets dergelijks.
Stuur graag een email naar mij, met de woorden "Ik wil met AC RYAN feesten"
Dan zet ik je op mijn lijst.
Greets
Verwijderd
Windows 7 werkt prima in combinatie met de RyanMiro_NL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:32:
[...]
@Jannibal23
Ik zou graag willen weten wat werkt en wat niet werkt.
Wat zijn je specifieke problemen?
lees even dit topic door
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2269
In het genoemde topic praten ze over 5 MBps. Dus ik neem aan dat je 6 MBps bedoeld?Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:03:
[...]
Lees ff dit topic om de netwerk speeds te verbeteren
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2449
werkt ook voor vista
Speeds zijn hier rond de 6Mb/s
In de gevallen dat ik wel via het netwerk mijn pc kan benaderen heb ik in het geval van .mkv + dts geen geluid. Met .avi of .mkv + ac3 geen probleem.
Ik heb een bedraad netwerk en Playon en Bravia zijn via HDMI aangesloten. Zowel auto DHCP als fixed ip adres geprobeerd.
@kraakie: dat topic ken ik. Registerhacks en rechten heb ik toegepast. Het leek ook even te werken maar na een reboot waren de problemen weer als vanouds.
[ Voor 9% gewijzigd door Jannibal23 op 04-11-2009 13:42 ]
Verwijderd
Ja die sorryIJsbeer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:25:
[...]
In het genoemde topic praten ze over 5 MBps. Dus ik neem aan dat je 6 MBps bedoeld?
Verwijderd
Reboot van de Ryan of van je pc ?Jannibal23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:39:
@Miro_NL: mijn grootste frustratie/probleem is het 9 vd 10 keer niet kunnen benaderen van mijn pc vanuit de Playon via het netwerk. Via UPNP werkt wel, maar daar kan ik geen .srt ondertitels en .mkv bestanden afspelen.
In de gevallen dat ik wel via het netwerk mijn pc kan benaderen heb ik in het geval van .mkv + dts geen geluid. Met .avi of .mkv + ac3 geen probleem.
Ik heb een bedraad netwerk en Playon en Bravia zijn via HDMI aangesloten. Zowel auto DHCP als fixed ip adres geprobeerd.
@kraakie: dat topic ken ik. Registerhacks en rechten heb ik toegepast. Het leek ook even te werken maar na een reboot waren de problemen weer als vanouds.
Hou er rekening mee dat als je de workgroup ziet en je pc dat die met een inlog melding komt
Dan tik je niks in en kies je gelijk voeg toe aan mijn shortcuts
Dan zie je als het goed gaat je gedeelde harde schijven
Kies er een en log dan in met het account wat je lees rechten hebt gegeven op die share
Dan zou het moeten werken
heb je een Harddisk in je ryan ?
Als je dat niet hebt kan het kloppen dat je onder windows 7 steeds als je de share hebt bereikt de inloggegevens moet invoeren die worden dan niet onthouden
Helaas werkt windows 7 anders dan vista en xp met de netwerk beveiliging.
Ja zover ben ik ook gekomen, het inloggen is geen punt. Het gaat me vooral om het (zoals het op mij overkomt) lukraak verschijnen van mijn pc via het netwerk of juist niet.
Geen hdd in Playon.
[ Voor 5% gewijzigd door Jannibal23 op 04-11-2009 13:52 ]
@Jannibal23Jannibal23 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:39:
@Miro_NL: mijn grootste frustratie/probleem is het 9 vd 10 keer niet kunnen benaderen van mijn pc vanuit de Playon via het netwerk. Via UPNP werkt wel, maar daar kan ik geen .srt ondertitels en .mkv bestanden afspelen.
Soms doet samba wel moeilijk, ook hier bij ons. Het snelste oplossing is de stekker van de POHD uithalen en opnieuw starten. We zijn wel bezig met andere oplossingen, maar er is op dit moment geen definitieve fix daarvoor.
In ieder geval, het streamen van MKVs via netwerk levert soms problemen op omdat de bitrate te hoog is. In zo een geval, raad ik aan om de MKVs te kopieren naar je POHD.
Als je geen geluid hebt, dan raad ik je aan om de nieuwste firmware te installeren (v706 r 2160) want hierin werd DTS downmix geimplementeerd en wordt nu getweakt.
Als je in de buurt bent, ben je welkom om langs te komen en je probleem aan ons voor te stellen.
Even nog een vraagje, ik heb een 30Gb MKVtje gedownload en wil deze graag streamen door het netwerk, over een share.
Helaas gaat dit met horten en stoten. Is dat met de beta firmware beter? Of is een 30Gb MKVtje gewoon teveel
[/quote]
Na het aanpassen van de bovenstaande netwerk instellingen (packetplanner) gaat het nog steeds niet.
Is het misschien teveel gevraagd van mijn netwerk
Note to self: Even een refresh van de pagina doen, en niet een uur open laten staan en een vraag stellen die net beantwoord is
[ Voor 11% gewijzigd door MaNDaRK op 04-11-2009 14:28 ]
Aangezien ik geen hdd in mijn Playon heb wordt het lastig om MKVs er naar toe te kopierenMiro_NL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:58:
[...]
@Jannibal23
Soms doet samba wel moeilijk, ook hier bij ons. Het snelste oplossing is de stekker van de POHD uithalen en opnieuw starten. We zijn wel bezig met andere oplossingen, maar er is op dit moment geen definitieve fix daarvoor.
In ieder geval, het streamen van MKVs via netwerk levert soms problemen op omdat de bitrate te hoog is. In zo een geval, raad ik aan om de MKVs te kopieren naar je POHD.
Als je geen geluid hebt, dan raad ik je aan om de nieuwste firmware te installeren (v706 r 2160) want hierin werd DTS downmix geimplementeerd en wordt nu getweakt.
Als je in de buurt bent, ben je welkom om langs te komen en je probleem aan ons voor te stellen.
Ik gebruik de nieuwste firmware (ook de vorige 2 versies geprobeerd), maar geen geluid.
Zal weer eens even gaan klooien, om te beginnen de stekker eruit te trekken
Bedankt voor feedback.
Verwijderd
je zou deze netwerk tweak nog kunnen proberenMaNDaRK schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:16:
[quote]MaNDaRK schreef op zondag 01 november 2009 @ 10:20:
Even nog een vraagje, ik heb een 30Gb MKVtje gedownload en wil deze graag streamen door het netwerk, over een share.
[/quote]
Na het aanpassen van de bovenstaande netwerk instellingen (packetplanner) gaat het nog steeds niet.
Is het misschien teveel gevraagd van mijn netwerk
Note to self: Even een refresh van de pagina doen, en niet een uur open laten staan en een vraag stellen die net beantwoord is
http://www.acryan.com/for...41&t=2449&p=10720&e=10720
Dit betwijfel ik eigenlijk, is de DTS downmix licentie eindelijk doorgebroken?Miro_NL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:58:
[...]
Zou ik de changelist van de nieuwste beta firmware mogen zien?
Nu werkt het prima, inclusief geluid met DTS + MKVs.
Er is nog geen changelist want er is geen officiele release geweest. Helaas is de nieuwste firmware uitgelekt.
Oh ja dat is ook zo, maar weet je zeker dat die nieuwe beta DTS downmix heeft?
Bij mij werkt het dus.Negaiido schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:11:
@Miro_NL
Oh ja dat is ook zo, maar weet je zeker dat die nieuwe beta DTS downmix heeft?
Dat ligt niet alleen aan het wel of niet werken van een stream hoor. Het is op dit moment een lijst van 1500 zenders (waarvan 1490 volslagen onbekend voor mij) waar je handmatig, 1 voor 1, doorheen kan bladeren. Functioneel volstrekt onbruikbaar dus.Miro_NL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:10:Internet Radio is nu 'non functional' op het moment.
Zo lijkt het net alsof het aan een andere partij ligt, terwijl AC Ryan claimt de service 'webradio' te leveren.Dus, wij denken dat Shoutcast hun coding weer heeft veranderd zonder het te melden.
Soms is het verstandig om je lachen in te houden en mensen in hun waarde te laten.Stuur graag een email naar mij, met de woorden "Ik wil met AC RYAN feesten"
Vind dat AC Ryan ook wel een beetje aan de bak mag.
Zet Realtek maar goed onder druk dat ze een betere SDK uitbrengen.
Wanneer komt er mediajukebox en NZB ondersteuning?
Youtube optie mag van mij gestolen worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Harmen op 05-11-2009 10:25 ]
Whatever.
Als je muziek random afspeelt.. en op volgende drukt krijg je het volgende nummer in de lijst, en niet het volgende random nummer.
Mee eens, en ik mis ook het toevoegen van eigen radio stations bijvoorbeeld.tinoz schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:28:
wat ik erg jammer vindt is, behalve een ontbrekende zoekfunctie voor internetradio stations, dat bij elke firmware update je favorieten weg zijn! Je zou er maar 20 in hebben staan....
Zou makkelijk zijn als je bijv. een radio538 of Veronica ofzo zou kunnen toevoegen....
wat ik wel tof vind is dat hij gewoon iso bestanden afspeelt.
Geen ACRyan de tijd. En wees blij dat je niet een WDLive of O!Play hebt gekocht, waarbij de firmware binnenkort toch niet meer ge-update wordt...
Het was een verrassing voor ons allemaal, wij doen ons best om zo snel mogelijk met een update te komen zodat iedereen weer internet radio mag beluisteren.
Voor meer info kijk in onze forums.
Verwijderd
Problemen:
1. Roze kleur bij aansluiten via HDMI op oude philips 32" LCD Flattv.
2. automatische Reset bij webradio en youtube
3. geen afspelen van Blu-ray iso
Heb verschillende firmwares ,ook beta geprobeerd die op de Acryan website stonden... geen succes.
Tot dat ik op jullie site terecht kwam en een de 2160 firmware heb geinstalleerd + de addons
Alles werkt ,ook de HDMI !!! behalve internet Radio
Tot nu toe ...zéééééééééééér tevreden
punten die nog beter kunnen zijn:
Zoekfunctie voor Youtube (met eventueel aansluiten van usb keyboardje ??)
werkend Internet radio
Automatische 'zoom to fit' functie
Functie om dvd cover zichtbaar te maken als men een dvd of iso selecteerd
Voor de rest Prima toestel...:ç)
De prijs kwaliteit verhouding is ook super, en zeker met de mogelijkheden die deze speler heeft
Een ander compliment vind ik de ondersteuning op andere fora dan haar eigen fora. Ik kan mijn vragen hier gewoon stellen en AC Ryan personeel neemt de vraag op en beantwoord deze. Top service toch?
* MaNDaRK is een zeer tevreden gebruiker van de AC Ryan Playon!HD
Zie hierboven voor info over Internet Radio. Binnenkort is alles weer goed
en over je punten die beter kan zijn:
een zoekfunctie voor Youtube zien we niet zo snel en zeker niet met een USB keyboard - want wordt het weer een pc-achtig apparaat. Het moet simple blijven met een afstandbediening.
Er komt ook iets in de toekomst met de dvd covers.
Dus, een beetje geduld - wij werken eraan
Voor meer functionaliteit info kun je naar onze forums gaan. Daar vind je zeker een antwoord op elke vraag.
Ehh nee? Ik heb echt geen flauw benul wat er in het apparaatje zit naast de extra bestelde harde schijf. Het boeit me ook totaal niet, zolang het maar werkt en niet teveel herrie maakt. Ik heb productspecificaties gelezen en ga er vanuit dat hetgeen aangekondigt is, werkt. Als ik een auto koop met tiptronic schakelsysteem en in de praktijk blijkt dat die knopjes de radio harder of zachter zetten, dan ben ik toch ook geen zeikerd als ik daar niet happy mee ben. Waarom zou je een product accepteren wat aan bijna alle kanten rammelt? Op mijn verpakking stond geen tekst "waarschuwing: dit is een nieuw product en bij nieuwe producten heb je te accepteren dat veel functies niet werken zoals beloofd."IJsbeer schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:46:
Wat een gezeur allemaal. Toen je het apparaat kocht wist je dat dit type processor nieuw is en alles hiervoor nog in ontwikkeling is.
Ik gebruik 'm nog het meest voor afspelen van media (misschien wat ver gezocht voor een mediaspeler) en ik kan niet eens naar een volgend muzieknummer zappen. Dat is basisfunctionaliteit die op de meest eenvoudige mp3-speler van 15 euro zit, als 1 van de 5 knopjes. Komt er meermaals nieuwe firmware, dan zie je verbeteringen in een functionaliteit waarmee je torrentbestanden kan downloaden. Maak eerst je basis in orde voordat je je met toeters en bellen bezig houdt.
Dan weet jet het nuPoplitius schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:42:
[...]
Ehh nee? Ik heb echt geen flauw benul wat er in het apparaatje zit naast de extra bestelde harde schijf. Het boeit me ook totaal niet, zolang het maar werkt en niet teveel herrie maakt.
ACRyan heeft de policy dat ze +/- 50% van de developper tijd besteden aan bugs en de andere helft aan nieuwe features. Naar mijn idee een slimme zet, omdat concurrentie moordend is op dit vlak. Je moet je onderscheiden.
Daarnaast kampen alle Realtech players met aanloopproblemen. Een hoop wordt ook veroorzaakt omdat de firmware die ze van Realtech krijgen ook gewoon in ontwikkeling is en ook nog een hoop bugs bevat. Just give it time. Tot nu toe lijken Xtreamer en ACRyan de twee partijen te zijn die het snelst en meest ontwikkelen aan hun eigen firmware. Van de andere twee concurrenten Asus O!Play en WD Live hoef je wat dat betreft veel minder te verwachten.
Zie ook de review van tweakers over de iCube (lijkt hetzelfde app. te zijn op de scart na, firmware schijnt ook uitwisselbaar te zijn):
[quote]
Samen met zijn collega's deelt de i-Cube 750 een groot nadeel: de firmware van Realtek functioneert op basisniveau weliswaar, maar is niet altijd gebruiksvriendelijk te noemen en bovendien zeer spartaans uitgevoerd
[/quote
http://tweakers.net/revie...i-cube-750-conclusie.html]
[ Voor 18% gewijzigd door IJsbeer op 06-11-2009 09:40 ]
Om te beginnen is de kwaliteit van het fysieke apparaat en de afstandbediening prima. De kwaliteit van het beeld en geluid is ook erg goed. De video's worden strak weergegeven !
Echter heb ik ook wel wat opmerkingen over een aantal zaken die echt wel beter kunnen.
1) Netwerk en/of Harddisk wordt soms niet herkent
Ik heb zo nu en dan het probleem dat wanneer ik de browser start en media vanaf de interne HD wil spelen deze niet aanwezig is in de selectie. De BT folder staat er niet bij. Ook komt het voor dat mijn eigen workgroup niet in het lijstje staat. Dit terwijl ik wel vanaf een PC de interne harddisk kan benaderen.
Een reboot help dan wel, maar voelt erg instabiel aan.
Wanneer ik kijk bij de addons (Samba etc) dan is in deze gevallen één of meerdere van de addons niet gestart. Ook na langer wachten (5 minuten) komen ze niet op.
Ik heb zelfs gehad dat bij alle addons werd aangegeven dat ze niet geinstalleerd waren terwijl ze eerder gewoon waren gestart en ik ze zeker niet heb gedeïnstalleerd.
2) Handleiding is te beknopt
Ik hou persoonlijk wel van korte en straight-to-the-point beschijvingen, maar deze handleiding schiet echt tekort. Een mediaspeler zoals deze moet door de dummy begrepen kunnen worden. Veel features worden zeer kort beschreven qua gebruik en in sommige gevallen totaal niet geplaatst in een uitleg waarom je zo'n feature eigenlijk voor in kan zetten.
Voorbeeld1: er staat beschreven hoe je de netwerkinstellingen kan opgeven, maar waar staat hoe je de PlayON kan benaderen vanaf je PC? Niet iedereen heeft die kennis paraat.
Voorbeeld2: Niet iedereen weet wat een WebServer is. Wat kan je ermee? Neighbourhood? Geen idee wat daar mee wordt bedoeld. Geen letter is beschreven over het doel hiervan.
Voorbeeld3: Hoe zet je zelf een HD erin? Een kleine paragraaf kon daar best mee gevuld worden.
3) Ruimte voor menu niet optimaal benut.
In het hoofdmenu (met de icons) kan je opties kiezen. Waarom zijn er niet meer icons tegelijkertijd zichtbaar op een scherm? Er is ruimte genoeg en zeker als de icons/tekst meer compact zijn.
4) Progress indicator is onrustig
Het plaatje van de draaiende pijlen tijdens acties die de PlayON uitvoert is erg onrustig. Waarom zo'n grote indicator en zo prominent midden in het scherm? Het wekt bij mij irritatie op.
Een betere locatie zou zijn een vaste plek boven of onderaan en ook niet zo groot waar progress info weergegeven kan worden. Het moet in ieder geval niet delen van het scherm bedekken. Dus een plek op het scherm waar verder geen informatie wordt weergegeven, alleen de progress en eventueel progress tekst. Dat geeft een veel rustiger beeld.
5) Bekabelde netwerksnelheid onder de maat.
Veel besproken issue. Ik verwacht van een mediaspeler met interne HD die benaderbaar is vanaf je netwerk dat je een goede snelheid ter beschikking hebt om je media er naartoe te plaatsen. Mediabestanden zijn per definitie groot in omvang. Op dit moment is de NAS functionaliteit (of een benadering daarvan) niet echt efficiënt te gebruiken. Nu zal ik dus vaker de speler uit de TV kast moeten halen om deze mbv USB op mijn PC aan te sluiten om de media over te pompen. Ik weet dat USB2 standaard sneller is dan 100Mbit Ethernet, maar de performance van de PlayON haalt het niet bij vergelijkbare 100Mbit oplossingen.
Nu lijkt het alsof ik erg negatief ben over deze speler, maar ik hoop dat bovenstaande onvolkomenheden nog rechtgetrokken (kunnen) worden want over het algemeen ben ik erg blij het deze aanwinst.
Hopelijk dat er een mooiere simpelere update komt.
Heb sinds net NZBGet aan de gang gekregen, hij download nu @ 1200kb/sec.
Nu nog hopen dat er in de volgende firmware's ook een auto schutdown komt oid.
Whatever.
Middels http://www.plugondevice.com/?Harmen schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:35:
@ Boven, Herkenbaar.
Hopelijk dat er een mooiere simpelere update komt.
Heb sinds net NZBGet aan de gang gekregen, hij download nu @ 1200kb/sec.
Nu nog hopen dat er in de volgende firmware's ook een auto schutdown komt oid.
(mag die BT folder verwijderd worden?)
weet niet of jullie de laatste beta draaien 2160 maar daar komen al die rare issues niet voor hoor.
en via netwerk kopieren gaat tussen de 4/5mb sneller is beter maar mijn lacie nas doet de zelfde snelheid.
het is een goed work in progress.
Verwijderd

Trouwens met die laatste beta update, zit er geen bittorentdownload meer in via webbrowser? Wel via tv, maar ze gaan die webbrowser er toch niet uithalen? Dan moet eerst je torrent downloaden en dan kun je nog naar je tv lopen. Was juist zo makkelijk via de webbrowser.
http://192.168.1.4/cgi-bin/webtorrent.cgi
wel even je eigen pod ze ip invullen.
Verwijderd
Link werkt niet. Maar is dit van Ac Ryan zelf of middels die plugin?jorisw86 schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:23:
niels dit werkt gewoon hoor.
http://192.168.1.4/cgi-bin/webtorrent.cgi
wel even je eigen pod ze ip invullen.
Je kunt wel downgraden.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:19:
Ik wilde downgraden naar een officiele versie.......dit kan dus niet eens, ja kan wel maar dan moet je je schijf formateren want die wordt niet meer herkent...zucht
Trouwens met die laatste beta update, zit er geen bittorentdownload meer in via webbrowser? Wel via tv, maar ze gaan die webbrowser er toch niet uithalen? Dan moet eerst je torrent downloaden en dan kun je nog naar je tv lopen. Was juist zo makkelijk via de webbrowser.
Haal de stekker eruit, doe de usb stick erin met de firmware erop.
Doe de stekker er terugin terwijl je de knop aan de voorkant ingedrukt houd, de firmware worden dan geinstalleerd.
Ik ben al enige tijd een redelijk tevreden gebruiker van de PlayOnHD. Natuurlijk zitten er nog wel wat kleine bugs in, maar die zullen best opgelost worden. Voor mij doet het apparaat wat over het algemeen wat het moet doen: Films en MP3's afspelen zowel via de interne HDD als via het bedrade netwerk.
Ik speel alles af in combinatie met een synology DS209+ NAS. Perfect en nooit geen problemen met verbinden. Alle extra toeters en bellen zoals torrents en NZB downloads hoeft er van mij dan ook niet op te zitten. we hebben het hier over een mediaplayer, geen download station! Koop dan een NAS!
Ik vind dan ook dat ze bij AC Ryan hun aandacht op de basisfuncties moeten blijven houden. Wat ik wat minder vind
- Apparaat start na uitzetten met de RC soms weer opnieuw op.
- Reactie apparaat op RC is soms traag
- MP3 afspeel mogelijkheden en Tag info is matig
- Wat ik echt mis, is een remaining time optie onder de info knop bij het afspelen van films/muziek. Als ik wil weten hoe lang een film nog duurt, dan moet ik dit via een omweg doen door op versneld vooruit te zetten zodat ik een balkje onderin krijg waarin de totale duur staat. Dit zou mijn inziens onder de info knop beschikbaar moeten zijn.
Wanneer is er weer een nieuwe officiële firmware release te verwachten?
[ Voor 0% gewijzigd door Joop_Klepzeiker op 10-11-2009 12:23 . Reden: taalfouten ]
Arriving Somewhere but not here....
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.