Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 08:35

Xymox

Determinism rulez !

Ik volg deze thread al een tijdje.
Zo te lezen is de Ryan toch wel de betere keuze. Echter heb ik gelezen dat er de komende tijd nieuwe players op de markt gaan verschijnen.

Is hier meer info over te vinden? Het zou namelijk jammer zijn als ik net eentje anageschaft heb en er dan spelers op de markt komen die betere specs hebben.

Mijn zorg gaat namelijk uit naar de berichten hier dat de snelheid van Ethernet aansluiting niet echt groot is en dat zappen en de menu opbouw traag is.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Xymox schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:54:
Ik volg deze thread al een tijdje.
Mijn zorg gaat namelijk uit naar de berichten hier dat de snelheid van Ethernet aansluiting niet echt groot is en dat zappen en de menu opbouw traag is.
Ik heb het apparaat sinds gister maar ik kan dit absoluut niet onderschrijven. Menu-opbouw is gewoon snel genoeg, sneller als een Popcorn Hour A110 bijvoorbeeld, welke ik ook gezien heb.

Bovendien is 100 megabit snel genoeg om bijvoorbeeld HD te streamen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squall schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:13:
Ik heb zelf nog geen Playon!HD maar heb me wel verdiept in wat hij wel / niet kan.

Op dit moment speelt hij nog geen Blu-Ray HD, maar zoals hierboven vermeld als je de M2TS file uit de iso haalt kun je die prima afspelen. Wat ik ook gelezen heb is dat in de meest recente beta firmware ondersteuning voor PGS subtitles zit . En als ik het goed begrepen heb zijn dat dus subtitles die in M2TS files zitten.

Ik weet niet zeker of hij een los SRT bestand kan afspelen bij een M2TS maar het lijkt mij wel logisch dat dit kan. Voor alle zekerheid kan je het misschien navragen op het playon!hd forum van acryan zelf :?
Ik heb sinds kort ook de playon staan en stuit op hetzelfde probleem met Iso bestanden.
nu lees ik dat de M2TS uit de Iso gehaald kan worden... hoe doe ik dat dan?

heb ook gelezen over "mounten" via daemon tools maar op een of andere manier kreeg ik dat niet voor elkaar.

kortom, wat is nou de eenvoudigste manier om die bestanden toch te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Ik gebruik Power Iso om de boel uit te pakken. Vervolgens kun je stream gewoon benaderen en afspelen met de Playon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 08:35

Xymox

Determinism rulez !

Gunner schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:56:
[...]

Bovendien is 100 megabit snel genoeg om bijvoorbeeld HD te streamen.
Het streamen geloof ik wel ja, op mijn laptop via wireless gaat streamen ook prima.
Het gaat mij voornamelijk over de snelheid van de bedrade verbinding bij het kopieren van content naar de PlayON. Ik wil deze nameijk inzetten als een soort NAS, waarbij ik de interne HD als opslag wil gaan gebruiken.
Wat is de ervaring daarmee?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:17:
Ik gebruik Power Iso om de boel uit te pakken. Vervolgens kun je stream gewoon benaderen en afspelen met de Playon.
ik heb zojuist nogmaals Daemon tools geinstalleerd. kwam er achter dat het wel werkt met een ISO van 4 GB. Echter een ISO van 9+ GB wordt niet herkend.

ik ga meteen Poweriso downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:50:
[...]

ik heb zojuist nogmaals Daemon tools geinstalleerd. kwam er achter dat het wel werkt met een ISO van 4 GB. Echter een ISO van 9+ GB wordt niet herkend.

zojuist gedownload + geinstalleerd. leek te werken totdat ik de volgende melding kreeg:

Er is geprobeerd de bestandsaanwijzer voor het begin van het bestand te plaatsen.

wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 22:27
Ik denk dat hele discussies over hoe een iso uit te pakken/mounten etc. niet heel specifiek voor dit Play!on topic zijn, misschien kan google je helpen?

Verder:
Gunner schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:56:
Ik heb het apparaat sinds gister maar ik kan dit absoluut niet onderschrijven. Menu-opbouw is gewoon snel genoeg
Ik vind de menu opbouw erg traag en functioneel heel beperkt (slechts iets van vijf/zes items op 1 tv-scherm). Ik ben XBMC gewend en behalve dat ik nu HD-kan afspelen is het een grote stap terug in gebruiksgemak. De acryan-forums lijken ook wat tot rust gekomen, ik hoop dat er binnenkort weer wat nuttigs ontwikkeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:50:
[...]

Ik had ook problemen met het laden van een DVD9 ISO. Apparaat geeft 'invalid format'

Dat kan dus kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Xymox schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:47:
[...]

Het streamen geloof ik wel ja, op mijn laptop via wireless gaat streamen ook prima.
Het gaat mij voornamelijk over de snelheid van de bedrade verbinding bij het kopieren van content naar de PlayON. Ik wil deze nameijk inzetten als een soort NAS, waarbij ik de interne HD als opslag wil gaan gebruiken.
De ervaringen zijn niet al te positief, transfers via de share lijken gecapped te zijn rond de 40 mbit.
Stond ook in 1 van post hier of in het vorige topic

[ Voor 4% gewijzigd door brid op 04-10-2009 23:01 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:17:
Als ik de stream open staan alle diverse mt2s files onder elkaar. Maar ik kan ze alleen maar 1 voor 1 afspelen. Hoe kan ik nu de hele film achter elkaar zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
dbkrillin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:18:
hoi, is het makkelijk om de versie zonder HD aan te schaffen en dan los een 3.5" 1tb disk te kopen en in te bouwen ?

of ben ik beter af om een versie met ingebouwde hdd te nemen... (reden: ik wil een zo stil mogelijke HDD erin zetten, denk aan de samsung ecogreen f1)

thnx !
Ik had hetzelfde idee, en had al gelezen dat inbouw makkelijk was. Dus ik heb de PlayOn besteld bij mobile-harddisk.nl, met een losse 1TB WD Green (ze hebben ook eigen combo's). Bij het uitpakken van de doos was het even schrikken. Ik dacht dat ze m'n schijf waren vergeten.

Maar wat scherts m'n verbazing... Bij het openmaken van de PlayOn bleek dus dat ze de HD al voor me ingebouwd hadden. _/-\o_
Een tip dus, als je zelf niet zo handig bent of niet goed durft. Maar het is echt in 2 minuten gepiept.

[ Voor 3% gewijzigd door More-Is op 05-10-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
Xymox schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:47:
[...]

Ik heb het idee dat kopiëren via ftp het snelst gaat. Via je pc naar het IP van je PlayOn gaan (Neighbor Web - Visit Neighbor). Daarvoor IE gebruiken (of Firefox met add-on IE Tab) en Samba moet geïnstalleerd zijn op de PlayOn. Je kunt dan in een "Verkenner"-achtige omgeving je films kopiëren, mappen hernoemen, verwijderen, etc.

Een volledige DVD-5 staat er dan in 15 minuten op. Ook hoef je niet te priegelen met het onscreen toetsenbord van de PlayOn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
More-Is schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:48:
[...]

Ik heb het idee dat kopiëren via ftp het snelst gaat. Via je pc naar het IP van je PlayOn gaan (Neighbor Web - Visit Neighbor). Daarvoor IE gebruiken (of Firefox met add-on IE Tab) en Samba moet geïnstalleerd zijn op de PlayOn. Je kunt dan in een "Verkenner"-achtige omgeving je films kopiëren, mappen hernoemen, verwijderen, etc.

Een volledige DVD-5 staat er dan in 15 minuten op. Ook hoef je niet te priegelen met het onscreen toetsenbord van de PlayOn.
offtopic:
Dat is volgens mij geen FTP hoor. De snelheid blijft overigens hetzelfde, bij het gebruik van SAMBA. Sneller dan 4,5 MB gaat ie niet |:(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Herkent iemand mijn probleem? Het afspelen van blu-ray content over het netwerk gaat erg schokkerig. Als ik de file lokaal op de HDD zet lijkt het goed.

Gisteravond wat andere HD-content bekeken en dat was helemaal dramatisch. Totdat ik de geluidsoutput switchte naar HDMI en weer terug naar SPDIF, en toen was het probleem opgelost? :?

Heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:07:
[...]
Als ik de stream open staan alle diverse mt2s files onder elkaar. Maar ik kan ze alleen maar 1 voor 1 afspelen. Hoe kan ik nu de hele film achter elkaar zien ?
Ik zou het niet weten, want wanneer ik de iso uitpak met poweriso, krijg ik maar 1 m2ts bestand te zien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
Gunner schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:23:
Herkent iemand mijn probleem? Het afspelen van blu-ray content over het netwerk gaat erg schokkerig. Als ik de file lokaal op de HDD zet lijkt het goed.

Gisteravond wat andere HD-content bekeken en dat was helemaal dramatisch. Totdat ik de geluidsoutput switchte naar HDMI en weer terug naar SPDIF, en toen was het probleem opgelost? :?

Heel vaag.
Gisteren volgende opstellingen uitgetest. Mijn NAS (conceptronic ch3snas) bedraad wrt54g router op de POHD. Via netwerk, upnp en met twonkey zijn de beelden van m2ts schokkerig, geluid valt weg en ondertiteling klopt niks van (niet synchroon).

Nas van een vriend (netgear ready NAS) Dlink gigabit router bedraad op POHD. Exact dezelfde problemen.
Lijkt er dus op dat het niet aan mijn NAS of router ligt.

Externe HDD speelt alle m2ts files vlekkeloos af. Hoop dat de ze netwerkproblemen in een firmware te verhelpen zijn daar heb ik m toch voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag voordat ik 13 pagina's moet doorlopen ;)
Is het eenvoudig om via usb bestanden op de AC Ryan te zetten bijvoorbeeld m.b.v. een Externe harddisk?
Vind het namelijk geen probleem om van boven naar beneden te lopen om bestanden over te zetten?

En bijvoorbeeld weer terugkopieren naar een externe harddisk? Kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees de review uit de topicstart: http://www.mpcclub.com/fo...eview_acryan_playonhd.pdf

Daar staat je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:23:
Even een korte vraag voordat ik 13 pagina's moet doorlopen ;)
Wow. Wel 13 pagina's doorlopen. Waarom moeten we voor jou moeite gaan doen als dit je al blijkbaar teveel is?

Ja. Je kan gewoon een externe HD aansluiten. maar waarom is streamen niet makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:35

13art

Moderator Mobile
Hier is een link waarin alle reviews staan.
Misschien ook handig om in de OP te zetten :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:23:
...
Is het eenvoudig om via usb bestanden op de AC Ryan te zetten bijvoorbeeld m.b.v. een Externe harddisk?
Vind het namelijk geen probleem om van boven naar beneden te lopen om bestanden over te zetten?
...
Je kan ook je PlayOn als externe HD gebruiken, doe ik ook. Snelheid vind ik goed te doen, meer dan 1Gb/minuut.

Indien je niet direct naar je externe HD downloadt / ript, kun je dus een stap overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spammen doe je elders maar

[ Voor 75% gewijzigd door TERW_DAN op 06-10-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
Wat fijn toch dat je anderen extra in de gelegenheid brengt om jouw producten te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poplitius schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:25:
Wat fijn toch dat je anderen extra in de gelegenheid brengt om jouw producten te kopen!
Vooral leuk met de waarschuwing die bij het posten staat. Daarnaast geen webshop, dus wegwezen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Heeft iemand ervaringen met de wireless dongle?

Ik wil namelijk een playon met HDD kopen, alleen heb ik totaal geen utp bij de tv liggen, en er heen leggen is ook niet direct een optie vanwege de plavuizen en vloerverwarming en betonnen plafonds etc.

Misschien kan ik een kabel langs de coax trekken maar ik denk niet dat dat gaat passen eigelijk...Heb zelf een smc N wireless die gewoon dik signaal geeft in het hele huis, zal de netwerksnelheid toch wel net zo hoog als bij mijn gewone PC liggen?

Of zal ondanks de negatieve berichten over de interne lan, de interne lan sneller werken dan de wireless adapter ?

[ Voor 20% gewijzigd door dawauz op 08-10-2009 12:07 . Reden: vraag iets anders geformuleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de wireless dongle net aangesloten op mijn vandaag ontvangen PlayOn!
En ik kreeg het eerst niet aan de gang maar met de laatste firmware update doet ie het.
Wireless kopieren doet ie met ca. 1 MB per seconde dus dat houdt niet over vind ik (zou max. ca. 5 MB moeten kunnen zijn op basis van mijn 54 Mbps wifi router). Iemand anders draadloos betere snelheden gekregen ? En wat zijn de "bedrade" snelheden die door jullie worden gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
bedraad 5mb als je geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
Je hebt weleens van die momenten dat je iets zoekt waarvan je weet dat het bestaat, en ook nog eens heel duidelijk vindbaar moet zijn. Dan heb je een blinde vlek.

In mijn geval: ik wil de POHD als muziekspeler gebruiken zonder daarbij het tv-scherm aan te hebben. En dan zoek ik naar de veelgebruikte optie: zappen naar het volgende nummer. Ik kan het stomweg niet vinden. De voordehandliggende knoppen doen iets anders (scrollen naar de volgende pagina met nummers). Ik heb de handleiding erbij gehaald en nog kan ik het niet vinden. Het kan toch niet zijn dat een mediaspeler de optie 'naar het volgende nummer' niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 09-10 09:31
Misschien niet echt een topic voor deze vraag, maar ongetwijfeld iemand die het antwoord weet.
Wij hebben een HD-Ready tv. Die dus, 1080i zou moeten aankunnen. Kun je via een mediaplayer wel 1080p films afspelen op deze tv? Ik ga er dan vanuit dat de televisie 1080i kan weergeven via hdmi, waardoor de mediaplayer dus zonder problemen de film kan weergeven.

Of gaat dat niet werken en kan je er alleen 720p films mee af spelen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik haal hier bedraad tussen de 5 en 6 MB/s bij het kopieren van mijn pc naar de Playon. Het vreemde is echter wel dat wanneer ik vanaf de Playon iets naar mijn pc kopieer, de snelheid rond de 8MB/s ligt. Da's beduidend hoger. Ik vraag me af wat dat nu kan zijn.

Ik heb de Playon standaard als y: schijf gemount in windows. Verder heb ik Teracopy geinstalleerd staan. Deze vervangt de standaard kopieeractie van windows. Ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is. Bij kopieeracties tussen mijn pc en nas (ch3snas) kwam ik voorheen niet boven de 12 MB/s met Teracopy (freeware) geinstalleerd zit ik tussen de 22 en 28 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:36:
Ik heb de Playon standaard als y: schijf gemount in windows.
Hoe mount je de PlayOn! dan ? Als ik kies voor netwerkverbinding toevoegen zie ik de PlayOn! niet verschijnen in het rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Door met de rechter muisknop op Deze Computer te drukken en vervolgens te kiezen voor Netwerkverbinding maken. Vervolgens kiezen voor Bladeren en daar de Playon uit te kiezen. Mocht de Playon hier niet tussen staan kun je ook \\Playonhd intikken in het venstertje. Verder kun je hier ook de driveletter kiezen die je wilt gebruiken voor de Playon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje254
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Quote van het ACRyan forum --> http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=39&t=1961

From what we know so far heres a list with some of the things that will be fixed or implemented in the new firmware

Next Firmware : Coming soon

Implementations
1.Media library (Under development)
2. Subtitles tools (position-font-size etc)
3. Jukebox (under development)
4.Online tools (ex : youtube etc)(Under development)
5.Picassa photos
6. Rss feed news
7.Subtitles support (ex Hebrew)
8.Browsing and Media library search tools
9.DTS-HD MA and TrueHD (Under development)
10.Add external USB optical drive support
11.Add Auto-Play function when a disc is inserted in the USB optical drive
12. Add Parental Control for disc rating
13.Subtitles selection (Internal & External)
14.Realtime Text Encoding
15.Time Sync (Colour (White,Black,Red,Green,Blue,Yellow)Size)
16.Add chapter mark support for MKV videos

Bug fixes
1.Info bar
2.Hdmi issues
3.24p quality
4.Colour system Ntsc-Pal
5.1080p stability
6.Correct HDD info
7.Wake up - power on issues
8. Compatibility with some tv sets like w5500 sony tv (Under development)
9.Network issues (protocol issues)
10. Network (Wifi dongle)
11.Radio hang problems -download failures (Under investigation)
12.Audio delay-audio hung-no audio
13. Fix playback glitches when internal subtitles are switched
14.Improved Simplified Chinese text encoding for subtitles
15.Improved Info details on the current played file
16.Improved playback and audio sync with 23.976 fps videos

These are the main issues and implementations ongoing for the latest firmware update amongst other ...
i cannot provide a full list because some of them are not quite resolved.
But the list is much bigger ...

Stay tuned for the latest news ...

Reficul

Eindelijk eens goed nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
Er staan veel zaken in die lijst die reeds toegevoegd/opgelost zouden zijn. Voor mij zijn de network issues belangrijk, samen met de gebruiksvriendelijkheid van het browsen door je media (zeker door die 1500 webradio stations). Het was de laatste tijd érg stil rondom de ontwikkelingen en het is goed te weten dat ze blijven ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 11-10 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Volg het forum van ACRyan al een tijdje.
Gelukkig komt er binnenkort een update, werd ook wel eens tijd.

Heb firmware 1757 geprobeerd, maar liep niet helemaal lekker. Draai nu 1703 beta en gaat erg goed.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32
Poplitius schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:52:
Je hebt weleens van die momenten dat je iets zoekt waarvan je weet dat het bestaat, en ook nog eens heel duidelijk vindbaar moet zijn. Dan heb je een blinde vlek.

In mijn geval: ik wil de POHD als muziekspeler gebruiken zonder daarbij het tv-scherm aan te hebben. En dan zoek ik naar de veelgebruikte optie: zappen naar het volgende nummer. Ik kan het stomweg niet vinden. De voordehandliggende knoppen doen iets anders (scrollen naar de volgende pagina met nummers). Ik heb de handleiding erbij gehaald en nog kan ik het niet vinden. Het kan toch niet zijn dat een mediaspeler de optie 'naar het volgende nummer' niet heeft?
Ik heb deze vraag hier ook al eens gesteld, evenals op het AC Ryan forum. Conclusie is helder: de skip-functie (stop met huidige song en ga door met de volgende) zit er gewoonweg niet op! Een bug of een omissie, ik weet het niet. Gezien de geringe respons die ik kreeg leeft 't ook niet echt bij veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de Playon!HD en las dat ik de firmware moet updaten om de Dongel te gebruiken.
Echter heb ik dus internet nodig. Ik kan hem wel aan mijn pc hangen , maar heb dan geen tv dus kan het menu niet benaderen. Beneden heb ik geen netwerkverbindingen.
Is er een manier of moet ik een tv naar boven slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Firmware op een usb-stick zetten en die in de Playon doen en dan updaten.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1marco1
  • Laatst online: 03-04-2022
Poplitius schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:52:

Dit probleem doet zich alleen voor als je muziek luistert via je browser. Ga je nu je muziek afspelen in je bibliotheek dan kan je gewoon naar het volgende nummer skippen.

There's a natural mystic blowing through the air; If you listen carefully now you will hear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabocalypse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 21:14
Ik heb deze speler ook, maar ik wil er nu ook 1TB Hard Drive in doen, heeft er iemand een suggestie voor mij? het liefst eentje die zo stil/rustig is, ik zat zelf te twijfelen om een samsung spinpoint F1 erin te doen maar ik weet nog niet zeker,

en maakt het wat uit of het 5400rpm of 7200rpm is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 14:41
Ik zou er een 5400 tpm schijf in gooien. Die worden minder heet en maken gemiddeld minder herrie, bovendien heb je de 7200 tpm performance toch niet nodig....
Ik doe in mijn apparaten (externe schijven/nas/backup en data in PC) WD en Samsung green. Lekker rustig en merkbaar minder warm.

[ Voor 4% gewijzigd door Redheinz op 12-10-2009 22:26 ]

Zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik haal hier bedraad tussen de 5 en 6 MB/s bij het kopieren van mijn pc naar de Playon. Het vreemde is echter wel dat wanneer ik vanaf de Playon iets naar mijn pc kopieer, de snelheid rond de 8MB/s ligt. Da's beduidend hoger. Ik vraag me af wat dat nu kan zijn.
Ik haal ook 5 MB/s bedraad....(en dus maar 1 MB/s wireless).
Rechtstreeks aan mijn pc hangen via de USB aansluiting levert me 8 MB/s op.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
Hoe kan dat zo verschillend zijn, ik haal via USB 15-25 MB/s, DVD-5 in 3 tot 4 minuten overgepompt. Ik bal enerzijds dat ik vanuit de POHD niet mijn laptop via netwerk kan benaderen, maar anderzijds vind ik het voor films overzetten heel acceptabel (kleine moeite) om 1x in de zoveel tijd 'n halfuurtje data over te laten pompen.

Eerst maar weer druk maken over de 'next track' knop.
1marco1 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:44:
Dit probleem doet zich alleen voor als je muziek luistert via je browser. Ga je nu je muziek afspelen in je bibliotheek dan kan je gewoon naar het volgende nummer skippen.
Die bibliotheek is het voor mij niet in gebruik, ik werk op basis van mapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
als ik hem via usb aansluit haal ik minimaal 21mb /sec.

en max zo 80mb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Hoe sluiten jullie hem aan met USB (aan de computer)? Doen jullie terwijl de Play!On uit staat of terwijl hij aan staat? Bij mij gaat ie terwijl hij aan staat, dan uit maar ik krijg verder geen melding op de computer dat er een nieuwe externe schijf aanwezig is.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Eerst aanzetten en dan aansluiten via USB. De playon komt dan zelf met de vraag of je hem in de PC-modus wil zetten. (doet ie na 5 seconden zowiezo) Daarna is de schijf gewoon te bereiken in mijn explorer.
Ik haal zelf ook wisselend van 20 tot 80 mb. Ik heb wel elke keer dat als ik bestanden kopieer dat hij na elk bestand steeds even lijkt te hangen, dan staat er bij bytes remaining nog maar een paar MB ofzo maar dan doet hij verder niks lijkt met. Wellicht dat dit aan windows 7 ligt, meerdere mensen dit meegemaakt ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de laatste firmware van 7 september gedownload ivm de dongel, maar nu
doen alle ondertitels op de divx series en films het niet meer.
Op de HD bestanden wel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand mij helpen. Ik zie in het menu nergens een optie staan voor internet radio. Waar kan ik dat vinden? Hoe kan ik de AC Ryan lid maken van mijn thuisnetwerk? Tot nu toe kan ik hem alleen verbinden met mijn NAS via UPNP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:12:
Misschien kan iemand mij helpen. Ik zie in het menu nergens een optie staan voor internet radio. Waar kan ik dat vinden? Hoe kan ik de AC Ryan lid maken van mijn thuisnetwerk? Tot nu toe kan ik hem alleen verbinden met mijn NAS via UPNP.
Network - My shortcut > Menu knop (afstandsbediening) > Add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altern8
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 15:09
Sabocalypse schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:54:
Ik heb deze speler ook, maar ik wil er nu ook 1TB Hard Drive in doen, heeft er iemand een suggestie voor mij? het liefst eentje die zo stil/rustig is, ik zat zelf te twijfelen om een samsung spinpoint F1 erin te doen maar ik weet nog niet zeker,

en maakt het wat uit of het 5400rpm of 7200rpm is?
Ik heb een WD Caviar Green 1TB, 5400~7200rpm Fluisterstil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Hoe is deze mediaplayer om als jukebox te gebruiken?

Ik begrijp dat hij wel playlisten kan openen die in Winamp zijn gemaakt. Maar kan ik ook bijvoorbeeld gewoon 5 liedjes selecteren die ik nu achter elkaar wil luisteren, en eventueel zelfs nog de volgorde?

Ik wil het apparaat namelijk vooral als mijn muziekdatabase gaan gebruiken, zodat ik hiervoor de computer niet meer hoef te gebruiken.

En kan ik tijdens het luisteren van een liedje alvast het volgende liedje aanklikken die ik daarna wil horen, dat wij wanneer het liedje is afgelopen dat liedje gaat spelen.

En als ik bijvoorbeeld een map 'Marco Borsato' maak en ik begin met het eerste liedje te spelen, stopt hij dan na het eerste liedje op gaat hij daarna verder met het volgende liedje?

[ Voor 31% gewijzigd door Cardinoz op 15-10-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Cardinoz schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:31:
Hoe is deze mediaplayer om als jukebox te gebruiken?

En kan ik tijdens het luisteren van een liedje alvast het volgende liedje aanklikken die ik daarna wil horen, dat wij wanneer het liedje is afgelopen dat liedje gaat spelen.

En als ik bijvoorbeeld een map 'Marco Borsato' maak en ik begin met het eerste liedje te spelen, stopt hij dan na het eerste liedje op gaat hij daarna verder met het volgende liedje?
Ik heb de Playon! nog niet zo lang, maar als je een nummer in een map start, dan wordt daarna het volgende nummer gestart totdat alle nummers in de map zijn afgespeeld. Verder heb ik er nog niet zo goed naar gekeken.

Er gaat nog firmware ontwikkeld worden voor het afspelen van muziek, dus ik denk dat veel van je vragen misschien in de toekomst wel mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik Video TS bestanden af kan spelen. Op mijn mediacenter kon ik die gewoon streamen vanaf mijn NAS. Moet ik ze omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Video_TS kan de playon gewoon afspelen. Gewoon naar de Video_TS map gaan, en het eerste bestand aan klikken, dan pakt hij hem vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutus26
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:36
Kan ik al tijd vertraging instellen (zit niet op mijn versterker) zo dat
het geluid en beeld gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabocalypse
ja ik heb deze ook gehaald echt een goeie keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

16 oct 2009:
We have been trying hard to get the best of both worlds... And finally... We did it!
This shall be fixed in the next firmware, estimated to be release next week along with other bugs fix and new additions. Some pics to show that it is working...
AceRyan, Hardwarezone forum

De nieuwe firmware komt na alle waarschijnlijkheid volgende week.
Ben benieuwd! :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

[...]

Ik heb de Playon standaard als y: schijf gemount in windows. Verder heb ik Teracopy geinstalleerd staan. Deze vervangt de standaard kopieeractie van windows. Ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is. Bij kopieeracties tussen mijn pc en nas (ch3snas) kwam ik voorheen niet boven de 12 MB/s met Teracopy (freeware) geinstalleerd zit ik tussen de 22 en 28 MB/s.
Met je NAS gaat de snelheid van kopieren met teracopy dus omhoog, kan je me ook vertellen of het flink sneller gaat tussen je pc en de playon met teracopy?

Als dat nou sneller gaat, of wellicht met de nieuwste firmware update straks, dan denk ik dat ik hem ook echt ga kopen binnenkort, alleen de playon met een eco 1tb schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Ik heb hem ook tijdje binnen en heb al aardig alles ingesteld etc. etc.
Maar heb wel een paar vragen die ik niet in het boekje of forum kan vinden.
- Die Shortcuts kan je computers/mappen op het netwerk invoeren? Maar hoe werkt dat precies?
Heb het geprobeerd met netwerknaam etc maar toen kon hij geen verbinding maken.

-Is die playlist alleen mogelijk met een hardeschijf erin?
Want die heb ik namelijk niet, en nu kan ik dus niet bijv. foto's kijken en muziek tegelijk.
Ja, als ik muziek in dezelfde map zet, maar om dat elke keer eerst op pc te doen beetje een omweg.

Daarnaast moet het voor mijn ouders zo makkelijk mogelijk worden om films te kijken..
Nu moeten ze dus via netwerk>workgroep>pc>map etc.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
dawauz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:35:
[...]

Met je NAS gaat de snelheid van kopieren met teracopy dus omhoog, kan je me ook vertellen of het flink sneller gaat tussen je pc en de playon met teracopy?

Als dat nou sneller gaat, of wellicht met de nieuwste firmware update straks, dan denk ik dat ik hem ook echt ga kopen binnenkort, alleen de playon met een eco 1tb schijf.
Ik zou niet weten wat de overdrachtsnelheid tussen mijn pc en de playon zonder Teracopy is. Ik had Teracopy al draaien voordat de playon in huis kwam. Ik wil het in Vista niet eens meer zonder Teracopy proberen, want die is toch een stuk langzamer (gezien mijn ervaringen met mijn NAS). Wanneer windows 7 er is, zal ik wel even kijken wat de overdrachtsnelheid zonder Teracopy is. Ik stap nl over op win7. Ik hoop wel dat de nieuwe firmware enige verbetering met zich meebrengt, want ik ben toch geneigd om wat grotere films even via usb te kopieren. Maar het is natuurlijk prettiger als de playon lekker op zijn plaatsje blijft staan.

Het heeft natuurlijk ook een beetje met geduld te maken. Wij willen natuurlijk alleen maar sneller en sneller.... ;) Geduld is een schone zaak en wordt beloond met prachtige plaatjes.....

[ Voor 12% gewijzigd door patje01 op 17-10-2009 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

knip

[ Voor 92% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-10-2009 20:44 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
yorkick schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:44:
Misschien niet echt een topic voor deze vraag, maar ongetwijfeld iemand die het antwoord weet.
Wij hebben een HD-Ready tv. Die dus, 1080i zou moeten aankunnen. Kun je via een mediaplayer wel 1080p films afspelen op deze tv? Ik ga er dan vanuit dat de televisie 1080i kan weergeven via hdmi, waardoor de mediaplayer dus zonder problemen de film kan weergeven.

Of gaat dat niet werken en kan je er alleen 720p films mee af spelen?
Gaat prima. Ik heb in het begin de POHD via composiet aan een 55cm oude beeldbuis gehangen en hij speelde alles af (incl. 1080p). Omdat je TV die resolutie niet aan kan, zul je het effectief niet kunnen zien, maar alles werd prima geschaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe kopier ik bestanden van mijn pc naar de ac ryan via het netwerk?
kan dit alleen via het file copy gedelete?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
NoTimeRemains schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:01:
Volgens mij is dit al meermaals in het topic besproken hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabocalypse
als ik een usb kabel eraan sluit om wat filmpjes op de harde schijf te zetten gaat ie in een pc transfer mode, maar hoe kom je uit die transfer mode? ik wil gewoon weer door m'n mappen browsen.
Ik heb al wat knoppen op de afstand bediening gedrukt maar hij functioneert niet.

de enige manier om eruit te komen is door de usb kabel erweer uit te trekken.
Is er geen andere manier? doormiddel van een knop de remote zou toch wel handiger zijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

NoTimeRemains schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:01:
op IP-adres benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

patje01 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 07:27:
[...]

Ik zou niet weten wat de overdrachtsnelheid tussen mijn pc en de playon zonder Teracopy is. Ik had Teracopy al draaien voordat de playon in huis kwam. Ik wil het in Vista niet eens meer zonder Teracopy proberen, want die is toch een stuk langzamer (gezien mijn ervaringen met mijn NAS). Wanneer windows 7 er is, zal ik wel even kijken wat de overdrachtsnelheid zonder Teracopy is. Ik stap nl over op win7. Ik hoop wel dat de nieuwe firmware enige verbetering met zich meebrengt, want ik ben toch geneigd om wat grotere films even via usb te kopieren. Maar het is natuurlijk prettiger als de playon lekker op zijn plaatsje blijft staan.

Het heeft natuurlijk ook een beetje met geduld te maken. Wij willen natuurlijk alleen maar sneller en sneller.... ;) Geduld is een schone zaak en wordt beloond met prachtige plaatjes.....
Begrijpelijk maar als ik op zolder een pc heb, en beneden een playon heb, wil ik niet hele tijd heen en weer zeulen omdat de netwerksnelheid beduidend traag is.

Het zou alleen een optie zijn als er een makkelijke voeding aanzit, met 2 delen zegmaar (stopcontactstekker, blok, stekker naar playon), aangezien de playon bij mij in een teak tv meubel komt te staan, en die til je niet ff makkelijk op....

wat voor voeding ding zit eraan, als ik het blok makkelijk mee kan nemen zou dat wel weer handig zijn om ff mee naar boven aan de pc te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Is het nu wel of niet mogelijk om vanuit Windows 7 de Playon te benaderen ?

Waar ik in XP gewoon \\ipnummer intik, krijg ik onder Windows 7 constant de melding dat het path niet juist is of niet bestaat.
Ook \\venus werkt niet..

Ik wil dus niet vanuit de Playon me PC kunnen benaderen, maar vanuit Windows 7 de interne HD in me'n Playon. Alle tips die ik kan vinden werken Playon > PC shares..

Ik gebruik geen firewall of virusscanner en kan het ipnummer wel pingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 19-10-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:50

Smarron

The bend

Lees mijn reacties maar even door:

[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1

Ofwel, helaas.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik kan er ook zo weinig over vinden.
Iedereen heeft het maar over Shares in Windows 7 maar ik wil simpelweg gewoon de HD op de PlayOn benaderen vanuit Windows 7.
Dat dat ook een probleem zou opleveren was me niet bekend..

Gelukkig heb ik nog een dualboot met XP :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Dat lukt hier anders prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Daar was ik al bang voor :P
Nu de grote vraag wat er dan mis is :)
Zal nog verder gaan zoeken en hopelijk gaat het een keer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Edit; niet goed gelezen

Heb ook nog 2 vraagjes;
- Hoe werken die shortcuts precies?
- Is playlist alleen mogelijk met hdd in de Playon?

[ Voor 144% gewijzigd door yorkick op 19-10-2009 20:59 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een externe DVD drive aan zijn Playon hangen via USB? Kan dat eigenlijk wel? De bedoeling is uiteraard DVD's afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Het kan ook wel, maar je moet wel heeel moeilijk doen. Ik heb de AC Ryan daarom allang weer teruggebracht.

Misschien is het wel een idee om de gebruikers hier uit te leggen hoe jij het voor elkaar hebt gekregen dan met Windows 7. Zul je een hoop mensen een plezier mee doen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

even kijken in Win7 heb ik de guest account aangezet, firewall uitgezet, en Win7 uit de homegroup gehaald. daarna was een herstart nodig en is een \\playon\ voldoende om hem te bereiken. natuurlijk heb ik een vaste netwerkverbinding gemaakt.

btw de netwerk verbinding is idd erg traag om te streamen niet, maar het kopieren van bestanden gaat met max 5 MB/s kan ik dit nog versnellen?

BTW hier vind je de officiële AC Ryan guide voor Windows 7
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2269

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-10-2009 09:40 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Teaser van de nieuwe firmware welke komende week/volgende week gereleased wordt.

Ziet er goed uit, veel bugfixes en een paar nieuwe features.
Wordt gereleased als beta, kan niet wachten. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Harmen op 20-10-2009 16:50 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

NoTimeRemains schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:38:
even kijken in Win7 heb ik de guest account aangezet, firewall uitgezet, en Win7 uit de homegroup gehaald. daarna was een herstart nodig en is een \\playon\ voldoende om hem te bereiken. natuurlijk heb ik een vaste netwerkverbinding gemaakt.

btw de netwerk verbinding is idd erg traag om te streamen niet, maar het kopieren van bestanden gaat met max 5 MB/s kan ik dit nog versnellen?

BTW hier vind je de officiële AC Ryan guide voor Windows 7
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=41&t=2269
Nou, dat is in elk geval mooi! Jammer dat ze hiermee een maandje te laat zijn gekomen, anders had ik de Play!On misschien wel gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Het is hun schuld niet dat jij een vroege release hebt van Windows 7. Heb je jouw OS trouwens legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Negaiido schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:52:
Het is hun schuld niet dat jij een vroege release hebt van Windows 7. Heb je jouw OS trouwens legaal?
Is hetzelfde niet zo'n beetje van toepassing voor Vista ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Hoyden schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:55:
[...]

Is hetzelfde niet zo'n beetje van toepassing voor Vista ?
Vista is al enige tijd officieel "uit" naar mijn weten.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
xxxneoxxx schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:49:
[...]

Vista is al enige tijd officieel "uit" naar mijn weten.. :O
Oh jee.
Ik bedoel dat het ook niet (goed) werkt onder Vista ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Daarbij reageer ik natuurlijk, wie gebruikt er ook Vista :P
Maar ja je hebt gelijk over Vista in dat geval, maar als et al opgelost is maakt et ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik gebruik Vista en kan de Playon prima benaderen. Toen de Playon aangesloten was, kon ik em direct in mijn netwerk zien, benaderen en standaard in Deze Computer mounten. Geen probleem in Vista dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:56
Net eentje besteld. Zal binnenkort mijn bevindingen met Windows 7 hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Bij mij werkt het met windows 7. Heb er wel toen van alles voor open moeten zetten, o.a. ook in mijn local security policy e.d. :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

Ik heb er ook 1 besteld, met een F2 ecogreen 1TB...ik ben benieuwd, ook welke firmware versie er op staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
dapluiz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:42:
Bij mij werkt het met windows 7. Heb er wel toen van alles voor open moeten zetten, o.a. ook in mijn local security policy e.d. :)
same here :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz

dawauz

zou ik de pohd ook kunnen aansluiten op een TFT met DVI ingang? Met een verloopkabel van HDMI naar DVI dus?
Of zou de pohd dat niet goed resizen, heeft gaat om 17 in 19 inch gewone TFT's (geen breedbeelds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorishp
  • Laatst online: 28-09 18:21
This shall be the list of updates in this beta release. Please take note that the Internet Feeds is still in beta development stage and is not fully working yet.

Also, please take note of this in the Readme file
The HDMI connection may reset after updating the firmware and may go out of sync with your display.
Press the TV SYS button on the remote a few times to sync with a compatible display mode if this happen.
Once the display is back, we recommend setting to HDMI Auto in the video setup menu unless a manual mode is preferred.

Please download the beta firmware at this location ( http://www.acryan.com/dow...e_PV73100_v7.06.r2089.zip ) if you are interested in trying it out. We value any feedbacks on it as well.

Version v7.0.6 r2089
------------------------------------
What's new in this release

1) Add torrent download function in Home menu
- Place .torrent file in any folder and press Menu to select "Add the torrent"
- On-Screen real-time download status
Press Menu button on selected torrent download to select priority level
Press Stop button on selected torrent download to Stop torrent or Stop torrent and Delete file
- On-screen client setup
2) Add Internet Feeds function in Home menu (Beta development, not fully working yet)
- YouTube streaming
- Picasa photo album
- RSS news feeds
3) Add NFS support for mapping of network folders
4) Add Screen size calibration to fit video to screen
- Press ZOOM IN button of the remote control during playback to fit to defined screen size
5) Add Network Host Name configuration
6) Add Japanese (S-JIS) text encoding
7) Add Korean (EUC-KR) text encoding
8) Add system time synchronisation with time servers
9) Add external USB DVD-ROM support**
10) Add Auto-Play function when a disc is inserted in the external USB DVD-ROM
11) Add Parental Control for disc rating
12) Fix internal HDD capacity information correctly above 1TB
13) Fix Simplified/Traditional Chinese characters display under English Language Menu
14) Fix external USB DVD-ROM unable to eject once mounted
15) Fix the extra directories present when returning to Home menu from browser
16) Fix system freeze when another USB device is attached while the wireless N dongle is in use
17) Fix internal Simplified Chinese SRT subtitle present in MKV container format
18) Improved playback of files in sequence via network
19) Remove File Copy and Setup menu from Home menu
20) Remove unicgi (Neighbour Web) application from Extension Info

--Currently developing--
1) Fix internal Traditional Chinese SRT subtitle support for MKV container format
2) Fix punctuation order of Hebrew text encoding

**Due to CSS (Content-Scrambling System) present in DVD movie discs, the system accepts only un-protected DVD movie discs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NoTimeRemains schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:38:
even een klein kickje. weet iemand hier nog een goede oplossing voor?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Nieuwe Firmware geinstalleerd..
Youtube doet niks bij mij... gaat weer terug naar hoofdmenu zodra ik filmpje start.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorkick schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:40:
Nieuwe Firmware geinstalleerd..
Youtube doet niks bij mij... gaat weer terug naar hoofdmenu zodra ik filmpje start.
2) Add Internet Feeds function in Home menu (Beta development, not fully working yet)
- YouTube streaming
- Picasa photo album
- RSS news feeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem er ook op gezet.
Had na een 2de start gelijk weer the unsupported hdmi resolution. :/
Youtube doet het overgens ook niet....

@nemol, zoeken is lastig niet?! :X

[ Voor 12% gewijzigd door Harmen op 23-10-2009 14:19 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Hallo allemaal,

Sinds vandaag ook een AC Ryan Playon gekocht. Nu wilde ik hem draadloos aansluiten kom ik erachter dat ik een draadloze adapter had moeten hebben (beetje dom, niet goed gekeken) Kan ik er van ieder merk (sitecom) in prikken en gaat het dan werken?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 16:51
Had de AC!Ryan en de WD TV LIVE op het oog. De overige (Popcorn Hour etc) zijn me te duur tov het gebodene. Ik heb nu voor de WD TV Live gekozen om het merk Western Digital (AC who?) de lagere prijs en de erg goede reviews. Ook heeft deze standaard DTS decoding aan boord en geen gemekker met het al dan niet goed spelen van 23.976 / 24p video. Daarnaast is ondersteuning van YouTube en Picasa standaard erg goed en bij de AC!Ryan nog in beta.
Dat ik geen HD kan inbouwen vind ik geen probleem; ik stream al mijn content vanaf mijn 2003 server.

[ Voor 22% gewijzigd door einstein op 23-10-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
einstein schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:41:
Had de AC!Ryan en de WD TV LIVE op het oog. De overige (Popcorn Hour etc) zijn me te duur tov het gebodene. Ik heb nu voor de WD TV Live gekozen om het merk Western Digital (AC who?) de lagere prijs en de erg goede reviews. Ook heeft deze standaard DTS decoding aan boord en geen gemekker met het al dan niet goed spelen van 23.976 / 24p video. Daarnaast is ondersteuning van YouTube en Picasa standaard erg goed en bij de AC!Ryan nog in beta.
Dat ik geen HD kan inbouwen vind ik geen probleem; ik stream al mijn content vanaf mijn 2003 server.
Ok, good for you.
De meeste mensen hier hebben meer belang bij HDD en andere functies die de WDTV niet heeft.
Iedereen zijn eigen ding zou ik zeggen, maar vind jou post niet echt iets toevoegen aan dit topic.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Heeft iemand de laatste firmware al geinstalleerd? Ik ben de komende week helaas niet thuis en kan hem dus niet proberen. Zijn er opmerkelijke verbeteringen? Ben nl. erg benieuwd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:56
Jannibal23 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:38:
Net eentje besteld. Zal binnenkort mijn bevindingen met Windows 7 hier posten.
Nou het heeft even geduurd, maar ik heb de boel (deels) draaiende. Nieuwe firmware geinstalleerd en flink wat lopen klooien met shares- en gebruikersinstellingen op mijn Windows 7 RC1 pc.

Ik heb hele partities gedeeld en eigenschappen partitie: tabblad security en user "Everyone" toevoegen deed de truc. Nu alleen nog problemen met mijn gedeelde DVDdrive.

Iemand nog tips?
Pagina: 1 ... 4 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.